Zeker, maar die van Brenet was eigenlijk gewoon onkunde, dus dat telt nietSuperkiwi schreef op maandag 21 februari 2022 @ 03:21:
Ik kijk net de samenvattingen terug.
Sinisterra, Jahanbakhsh, Duarte, Madueke, Brenet, de ene goal is nog fraaier dan de andere
Waarom gewoon dat uitvak bij Utrecht niet schoonvegen als zoiets gebeurt? Zet ze maar gewoon op de bus naar huis, misschien leren ze het dan af.
Had ik al eens eerder aangegeven; dat werkt helaas niet. Niet zo lang men gezichtsbedekkende kleding toe staat in de stadions. Allemaal zwarte jassen met capuchons en gezichtsmaskers. Dat zouden ze moeten aanpakken. Er is geen reden voor anonimiteit in stadions, verbied dergelijke gezichtsbedekkende kleding. Draag je die? Dan ga je er uit. Alleen daarmee haal je de raddraaiers uit die anonimiteit waardoor wegkomen met dit soort gedrag. Pas dan kan je ze individueel aanpakken.Ankona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:16:
Er hangen allemaal camera's er staan stewards met de rug naar het veld. 100% zal niet lukken maar een aantal gooiers moet toch te pakken zijn?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die had de keeper ook gewoon moeten hebben. Stond 1,5 meter voor het doel en had alle tijd een stap terug te lopen en de lat te controleren ipv alleen kansloos omhoog te springen.jbdeiman schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:32:
[...]
Zeker, maar die van Brenet was eigenlijk gewoon onkunde, dus dat telt niet(Hij zei zelf ook dat hij m bij de tweede paal wilde neerleggen, en dan bedoelde hij niet in 't netje zoals nu)
alles kan off-topic
Bij (relatief) fatsoenlijk weer lukt dat zeker wel, maar als het echt vriest dan wil je wel warm ingepakt zitten. Maar ook dan zou je verwachten dat in ieder geval bij binnenkomst iemand zich identificeert/ (of iig herkenbaar is) en diegene ook via camerabeelden te volgen is naar zijn plekje in het stadion. (Omgekeerd werkt dat dan dus ookHan schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:35:
[...]
Had ik al eens eerder aangegeven; dat werkt helaas niet. Niet zo lang men gezichtsbedekkende kleding toe staat in de stadions. Allemaal zwarte jassen met capuchons en gezichtsmaskers. Dat zouden ze moeten aanpakken. Er is geen reden voor anonimiteit in stadions, verbied dergelijke gezichtsbedekkende kleding. Draag je die? Dan ga je er uit. Alleen daarmee haal je de raddraaiers uit die anonimiteit waardoor wegkomen met dit soort gedrag. Pas dan kan je ze individueel aanpakken.
Ik vind ook niet dat je veel recht hebt op 'privacy' rondom waar je bent in het stadion/ wat je doet. Als men echt wil kan je zelfs diegenen die in het vak 'onherkenbaar' zijn eruit pikken. Overigens vind ik het altijd nog het meest storend dat iedereen altijd zo gelaten is, en niet de raddraaiers aanpakt, in die zin: Als je week in / week uit naar de wedstrijden gaat met elkaar dan moeten anderen toch gewoon kunnen melden wie dat was...
Herkenbaar hoeft ook niet meteen identificeerbaar te zijn. Als een steward hem kan aanwijzen en volgen is dat genoeg om hem eruit te laten plukken. Probleem is meer als hij in staat is in de mierenhoop van zwarte jassen, capuchons en sjaaltjes in de massa op te gaan en niet meer aanwijsbaar te zijn.jbdeiman schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:38:
[...]
Bij (relatief) fatsoenlijk weer lukt dat zeker wel, maar als het echt vriest dan wil je wel warm ingepakt zitten. Maar ook dan zou je verwachten dat in ieder geval bij binnenkomst iemand zich identificeert/ (of iig herkenbaar is) en diegene ook via camerabeelden te volgen is naar zijn plekje in het stadion. (Omgekeerd werkt dat dan dus ook)
Ik vind ook niet dat je veel recht hebt op 'privacy' rondom waar je bent in het stadion/ wat je doet. Als men echt wil kan je zelfs diegenen die in het vak 'onherkenbaar' zijn eruit pikken. Overigens vind ik het altijd nog het meest storend dat iedereen altijd zo gelaten is, en niet de raddraaiers aanpakt, in die zin: Als je week in / week uit naar de wedstrijden gaat met elkaar dan moeten anderen toch gewoon kunnen melden wie dat was...
alles kan off-topic
Dat is het al, de clubs dienen te voldoen aan de standaardvoorwaarden van de KNVB waarin het volgende gesteld wordt.Han schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:35:
[...] Er is geen reden voor anonimiteit in stadions, verbied dergelijke gezichtsbedekkende kleding. Draag je die? Dan ga je er uit. Alleen daarmee haal je de raddraaiers uit die anonimiteit waardoor wegkomen met dit soort gedrag. Pas dan kan je ze individueel aanpakken.
Het is vooral dat de handhaving vanuit de clubs te wensen overlaat.Het Publiek dient zich herkenbaar en identificeerbaar in het Stadion te bevinden, met dien verstande dat het niet is toegestaan het gezicht zodanig te bedekken door middel van hoofddeksels, shawls en/of andere materialen waardoor herkenning door stewards en/of het beveiligingspersoneel en/of de politie en/of biometrische toepassingen (deels) onmogelijk wordt gemaakt. Dit artikel vindt geen toepassing voor zover de op grond van dit artikel verboden gezichtsbedekking geheel of gedeeltelijk het gevolg is van het dragen van Persoonlijke beschermingsmiddelen
Je komt toch niet binnen met een anonieme kaart. Ik neem aan dat er bij de poortjes en bij het gehele stadion overal camera's hangen. Je moet prima iemand kunnen tracken wat dat aangaat, maar zoals gezegd vind ik het een veel groter probleem dat niemand er tegenop wil/ durft te treden. Je zou verwachten dat er (veel) meer mensen zijn die graag een potje voetbal kijken, dan die daarheen gaan om vuurwerk te gooien of te rellen. Dus ook die wanneer ze weten wie het betreft, die (anoniem) aangifte willen doen.Ankona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:42:
[...]
Herkenbaar hoeft ook niet meteen identificeerbaar te zijn. Als een steward hem kan aanwijzen en volgen is dat genoeg om hem eruit te laten plukken. Probleem is meer als hij in staat is in de mierenhoop van zwarte jassen, capuchons en sjaaltjes in de massa op te gaan en niet meer aanwijsbaar te zijn.
Het mooie is dat deze regel zo gedefinieerd is dat handhaving niet mogelijk is.Napo schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:50:
[...]
Het is vooral dat de handhaving vanuit de clubs te wensen overlaat.
Want zodra het regent kun je het halve stadion leeghalen aangezien iedereen poncho's of andere bedekking op heeft die échte herkenbaarheid onmogelijk maken.
Tegelijk is die regel daar ook helemaal niet voor bedoeld maar voor de beruchte 'capuchonnetjes'.
Het is inderdaad meer een catch-all regel waar je gemakkelijk op terug kan vallen. Desondanks zie je het (te) weing gebeuren. De te fanatieke supporters die bepaalde handelingen bijzonder mooi vinden maar niet de onwenselijkheid daarvan inzien blijven het probleem, dat is meestal ook wel een groep "supporters" die enige bekendheid en dat meestal niet dankzij positieve uitingenheeft binnen de club.Typhone schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:26:
[...]
Het mooie is dat deze regel zo gedefinieerd is dat handhaving niet mogelijk is.
Want zodra het regent kun je het halve stadion leeghalen aangezien iedereen poncho's of andere bedekking op heeft die échte herkenbaarheid onmogelijk maken.
Tegelijk is die regel daar ook helemaal niet voor bedoeld maar voor de beruchte 'capuchonnetjes'.
Maar goed, zolang de club niet actief handelt tegen deze personen én de controle op een stadionverbod te wensen over laat zie ik het niet snel veranderen. Hier kan je vele regels voor verzinnen maar zonder intentie om er iets aan te doen blijft het meer van hetzelfde.
En Utrecht dan ook nog 6 punten in mindering voor de heen wedstrijd, waar ze hetzelfde deden.OPSLAGHOND schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:21:
Gewoon 6 punten in mindering voor Vitesse en 3 punten voor Utrecht + de tegenstander van volgende week.
een treffende spreuk
Zie die voorzitter van Utrecht nou ook verontwaardigd reageren. Waar was ie toen z'n eigen supporters dit deden? Waar was ie toen uitsupporters niet naar Utrecht konden komen omdat ze eigen supporters niet in de hand hadden? Zo hypocriet als de pest, heel die leiding bij Utrecht incl van Seumeren.pro_6or schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:03:
[...]
En Utrecht dan ook nog 6 punten in mindering voor de heen wedstrijd, waar ze hetzelfde deden.
Typhone schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:13:
Perfecte hattrick aan eigen doelpunten
Ergens hoor je Sven van Beek jaloers zijn nietwaar?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Groot probleem met vuurwerk in stadions is dat de fouillering te wensen overlaat omdat er alleen een zogenaamde 'privaatrechtelijke oppervlakkige veiligheidsfouillering' mag worden uitgevoerd door stewards/beveiligers. Dit betekent dat alleen oppervlakkig de kleding mag worden afgetast maar onderzoek in de kleding of aan het lichaam mag niet worden uitgevoerd. Dus bv in het kruis of in de schoenen mag niet gezocht worden. Daarnaast leid vaak de druk om mensen op tijd binnen te laten tot minder goed fouilleren.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Klopt, ben zelf ook steward geweest in de periode rond het EK. Iedereen fouilleren red je niet.gws24 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:54:
Groot probleem met vuurwerk in stadions is dat de fouillering te wensen overlaat omdat er alleen een zogenaamde 'privaatrechtelijke oppervlakkige veiligheidsfouillering' mag worden uitgevoerd door stewards/beveiligers. Dit betekent dat alleen oppervlakkig de kleding mag worden afgetast maar onderzoek in de kleding of aan het lichaam mag niet worden uitgevoerd. Dus bv in het kruis of in de schoenen mag niet gezocht worden. Daarnaast leid vaak de druk om mensen op tijd binnen te laten tot minder goed fouilleren.
In de trainingen die we kregen zag je ook dat de aanstichters ineens heel braaf elders stonden toe te kijken terwijl de meelopers werden gepakt. Die hingen dan nog in de hekken etc.
een treffende spreuk
Gewoon een cordon politie met Mechelse herders bij elke ingang.
Zet er naast ‘vuurwerkdetectiehonden’ een paar drugshonden bij, and Bob’s your uncle…
🐕
Zet er naast ‘vuurwerkdetectiehonden’ een paar drugshonden bij, and Bob’s your uncle…
🐕
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat is zielig voor die honden. Zelfs ik ruik de wietlucht al als je langs de tribune loopt waar de fanatieke supporters zitten.Ramzzz schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:06:
Gewoon een cordon politie met Mechelse herders bij elke ingang.
🐕
een treffende spreuk
Afhankelijk van welke tribune dat is zou ook dat verboden zijnpro_6or schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:36:
[...]
Zelfs ik ruik de wietlucht al als je langs de tribune loopt waar de fanatieke supporters zitten.
Dat zou het in de Eredivsie en de KKD in ieder geval moeten zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Napo op 21-02-2022 15:57 ]
Algeheel rookverbod is ook een kwestie van tijd (en zal niet heel lang meer duren)
alles kan off-topic
Volgens mij is dat al van kracht in de stadions, is dat niet meer alleen op de familietribunes. Niet dat iemand zich er aan houdt, maar er kan op gehandhaafd worden. Of bedoel je een algeheel rookverbod in Nederland, nog los van de stadions?Ankona schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:10:
Algeheel rookverbod is ook een kwestie van tijd (en zal niet heel lang meer duren)
[ Voor 9% gewijzigd door Bombvis op 21-02-2022 16:20 ]
Ik ben zelf geen roker en afgelopen 2 jaar maar een keer in een stadion geweest, blijkbaar heb ik dan gemist dat het al zover is. Ik verwacht niet snel dat roken in zijn geheel wordt verboden maar wel op steeds meer plekken waardoor het in de praktijk straks alleen nog thuis op de wc kan.Bombvis schreef op maandag 21 februari 2022 @ 16:20:
[...]
Volgens mij is dat al van kracht in de stadions, is dat niet meer alleen op de familietribunes. Niet dat iemand zich er aan houdt, maar er kan op gehandhaafd worden. Of bedoel je een algeheel rookverbod in Nederland, nog los van de stadions?
alles kan off-topic
Volgens de Telegraaf heeft Luis Campos z'n interesse kenbaar gemaakt voor de functie van TD bij Ajax. Hopen dat het waar is, die grapjassen die met Huiberts, Seedorf, Kluivert en Jordi Cruijff enzo aan komen zetten heb ik nu wel genoeg gehoord.
In de Arena was dat al een tijdje zo en werd, bij ons op de tweede ring lange zijde, ook best gehandhaafd.Vos schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:41:
Rookverbod in stadions is per dit seizoen van kracht. Gelukkig ook maar.
Ik juich niet toe, hij heeft weliswaar goeie spelers naar clubs gekregen bij Monaco en Lille. Echter lees ik op Reddit van vele buitenlandse fans dat hij heel shady is. Schijnt zelf ook bepaalde bonussen toe te eisen bij deals.toolkist schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:12:
Volgens de Telegraaf heeft Luis Campos z'n interesse kenbaar gemaakt voor de functie van TD bij Ajax. Hopen dat het waar is, die grapjassen die met Huiberts, Seedorf, Kluivert en Jordi Cruijff enzo aan komen zetten heb ik nu wel genoeg gehoord.
Hier nog een ander voorbeeld: link
Liever een Sneijder of Seedorf zonder ervaring dan Luís Campos zou ik zeggen.
Aldus de captain van Ajax: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=400562“Als je bij Ajax speelt, zeg je nooit dat iemand beter voetbalt. We hebben best wel eens verloren, maar de laatste jaren heb ik nooit een team gezien dat echt beter was dan wij. We moeten geloven in grote dingen. Groot denken. Proberen drie prijzen te winnen. Groeien, wedstrijd na wedstrijd.”
Ik ben heel erg benieuwd hoe ver Ajax het schopt dit jaar in de CL.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat voorbeeld kun je naar diverse clubs (Atletico en Wolves?) toe kopiëren, er zijn meerdere spelers van Sporting die vonden dat ze transfervrij waren nadat ze op het trainingsveld aangevallen werden door eigen supporters.NeverSettle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 00:23:
[...]
Ik juich niet toe, hij heeft weliswaar goeie spelers naar clubs gekregen bij Monaco en Lille. Echter lees ik op Reddit van vele buitenlandse fans dat hij heel shady is. Schijnt zelf ook bepaalde bonussen toe te eisen bij deals.
Hier nog een ander voorbeeld: link
Liever een Sneijder of Seedorf zonder ervaring dan Luís Campos zou ik zeggen.
Klopt, niet de beste voorbeeld. Maar ik vind dat Ajax niet voor hem moet gaan, zeker niet als hij zelf aan de deals verdiend... Begreep dat hij zeer goed bevriend is met Jorge Mendes.toolkist schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:18:
[...]
Dat voorbeeld kun je naar diverse clubs (Atletico en Wolves?) toe kopiëren, er zijn meerdere spelers van Sporting die vonden dat ze transfervrij waren nadat ze op het trainingsveld aangevallen werden door eigen supporters.
Vanavond is het dan E I N D E L I J K zo ver!
Benfica - Ajax
Ben benieuwd. Wat denken jullie?
Poll: Uitslag Benfica - Ajax
• Winst Benfica
• Gelijkspel
• Winst Ajax
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Vermoedelijke opstelling van Ajax: Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Antony, Haller en Tadic.
Benfica - Ajax
Ben benieuwd. Wat denken jullie?
Poll: Uitslag Benfica - Ajax
• Winst Benfica
• Gelijkspel
• Winst Ajax
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Vermoedelijke opstelling van Ajax: Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Antony, Haller en Tadic.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 23-02-2022 09:31 ]
Ajax loopt in Het Portugeze Mes. Vroege goal tegen, zuigende tegenstander en een lankmoedige scheidsrechter. Anthony krijgt rood.
Vanavond 21u Benfica v Ajax Champions League 8e Finale
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ajax geeft die Portugezen klop met 0-3. Eigen doelpunt Vertonghen, echte ajacied.
[ Voor 12% gewijzigd door snmght op 23-02-2022 11:22 ]
Gemaakt in samenwerking met Benfica, dezelfde video staat ook op hun kanaal. Schitterend!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Twee keer winnen van Benfica doet Nederland erg goed. Ik neem dan ook aan dat iedereen in Nederland vanavond een beetje Ajacied isDeadsy schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:23:
hoop voor deze week op 3x winst
XXXVI
Oef, gewetensnood.ephymerous schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:32:
[...]
Twee keer winnen van Benfica doet Nederland erg goed. Ik neem dan ook aan dat iedereen in Nederland vanavond een beetje Ajacied is
alles kan off-topic
Niet alleen vanavond. Elke keer als een Nederlandse club tegen een buitenlandse club speelt ben ik voor de Nederlandse club.ephymerous schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:32:
[...]
Twee keer winnen van Benfica doet Nederland erg goed. Ik neem dan ook aan dat iedereen in Nederland vanavond een beetje Ajacied is
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Das logisch toch of ben ik gek?ST10©DE schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:39:
[...]
Niet alleen vanavond. Elke keer als een Nederlandse club tegen een buitenlandse club speelt ben ik voor de Nederlandse club.
Nee is niet logisch, wel is het begrijpelijk.
Je moet zelf weten óf en welke club je support. Hoeft een ander niets wat van te vinden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
yep, ga dit keer zelfs ook nog kijken, hoewel ik dat morgen waarschijnlijk even oversla.
Sowieso weinig keuze vanavond, Athletico - United lijkt me niet een pot om warm van te worden desondanks de spelers die kan opstellen ( met Bruno, Rashford, Sancho, Ronaldo zou je toch een vermakelijke pot verwachten).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik ga teveel van mezelf uit merk ik alQuad schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Nee is niet logisch, wel is het begrijpelijk.
Je moet zelf weten óf en welke club je support. Hoeft een ander niets wat van te vinden.
Gravenberch ipv Klaassen dus, toch wel een verrassing
[ Voor 95% gewijzigd door Gynnad op 23-02-2022 19:48 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mijn god zeg. Ik dacht toch weer eens een stukje voorbeschouwing mee te pakken, maar ik was even het bedroevende niveau bij RTL7 vergeten.
Liep net buiten met de hond, veel tv's waar ziggo aanstond ipv rtl7. Veel betere voorbeschouwing.Koppensneller schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:38:
Mijn god zeg. Ik dacht toch weer eens een stukje voorbeschouwing mee te pakken, maar ik was even het bedroevende niveau bij RTL7 vergeten.
Een voorbeschouwing is sowieso puur om vast wat biertjes te pakken, inhoudelijk voegt het niets toe.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad geneuzel in de ruimteGonadan schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:50:
Een voorbeschouwing is sowieso puur om vast wat biertjes te pakken, inhoudelijk voegt het niets toe.
Jan Boskamp is toch niet zo slecht? Hij is wel alleen voor FEY, dat valt wel vaak op.
Ben benieuwd, Ajax moet dit gewoon winnen.
Doping!!
Antony is in ieder geval wakker
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoezo staat Gravenberch in de basis? Die liet tegen Willem II zien dat ie op de bank hoort.
XXXVI
En daar gaan we weer, ze liggen alweer te rollen
Hup Ajax, 110% anti-Portugal
Hup Ajax, 110% anti-Portugal
[ Voor 21% gewijzigd door M@cer op 23-02-2022 21:05 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Boskamp is mijn favoriet en ook een van de beste analistenHollowGamer schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:58:
Jan Boskamp is toch niet zo slecht? Hij is wel alleen voor FEY, dat valt wel vaak op.
Jaaaaaaaaaa tadic
Mooie afronding zeg!
Flickr PSN ID= cheironnl
BAM!!! Lekker hoor
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Heerlijke goal!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het hoofd koel houden is denk ik het belangrijkste vanavond en meteen profiteren van fouten is helemaal mooi
Megabam!
Bam!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
BAM! Lekker! Klasse goal
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zo dus.Deadsy schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:18:
hoe kun je zo vrij staan
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bijzonder snel en efficient omschakelen. Matige bal van Benfica aan de zijkant onderscheppen en dan komt die ruimte welDeadsy schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:18:
hoe kun je zo vrij staan
Ajax gewoon rustig blijven en eigen spelletje blijven spelen
Niet laten provoceren
Niet laten provoceren
Benfica is al een paar keer wezen prutsen aan de linkerkant, nu afgestraft door Ajax. Goed uitgespeeld.
Dit was zo'n bal die de lampen van het dak zou knallen, maar Tadic plaatst hem perfect!Harribo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:18:
Knap doelpunt! Tadic zo kalm, zo goed
Wat een prachtige goal gewoon! Die herhaling: SWEET!
Ajax speelt het tot nu toe tactisch slim, zet op de goede momenten druk. Het is alleen zaak om de toneelspelers geen aanleiding te geven, want die zijn gretig.
Benfica zal vast hele dodelijke aanvallers hebben, en gevaarlijk counteren. Maar dat ze ook gewoon kunnen voetballen hebben ze tot nu toe niet laten zien.
Benfica zal vast hele dodelijke aanvallers hebben, en gevaarlijk counteren. Maar dat ze ook gewoon kunnen voetballen hebben ze tot nu toe niet laten zien.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
vind dat je als back gewoon bij Tadic moet blijven.Napo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:19:
[...]
Bijzonder snel en efficient omschakelen. Matige bal van Benfica aan de zijkant onderscheppen en dan komt die ruimte wel
Dat sowieso, die fout hebben meerdere teams gemaakt door Tadic ruimte te geven. Onbegrijpelijk zeker als je kijkt naar de potentie in afronding en het geven van een voorzet.Deadsy schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:21:
[...]
vind dat je als back gewoon bij Tadic moet blijven.
Hoe kun je dit nou missen als scheids?
Flickr PSN ID= cheironnl
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hoofd koel houden dus.. spelletjes beginnen. Mazraoui trapt erin.
Toch gewoon een terechte kaart voor Mazraoui?ilhanko schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:23:
Oh nee, de scheids begint nu al...
Niet zeuren Mazraoui.
Nee hij is vanaf het begin al bezig.ilhanko schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:23:
Dit is ook totaal geen geel, waar moet Mazraoui heen dan als iemand dwars door hem heen wil?
Yep, zo zie ik dat ook. Wel een beetje naar om een kaart te vragen, maar dit was gewoon blokken op een niet reglementaire wijze.Napo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:23:
[...]
Toch gewoon een terechte kaart voor Mazraoui?
Andere kant omdraaien.toolkist schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:24:
[...]
Nee hij is vanaf het begin al bezig.
Dit is ook totaal geen geel, waar moet Mazraoui heen dan als iemand dwars door hem heen wil?
[ Voor 32% gewijzigd door Outerspace op 23-02-2022 21:25 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik houd mijn hart vast met dit soort scheidsrechters.ilhanko schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:23:
Hands missen, maar wel meteen een kaart geven.
Kaart vragen moet kaart krijgen zijn, ik blijf erbij.Quad schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:24:
En gelijk kaart vragen he.... Idiote beweginkjes.
Dit worden nog een lange 160 minuten ergeren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/pJPUpqGfLCFdXCQZeYOo5Ojs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8klOK6WWtjuEbeglv40naS0l.jpg?f=fotoalbum_large)