[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 311 Laatste
Acties:
  • 480.799 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:46:
[...]

Zahavi wieberen zou ik een rare zet vinden, begint net zijn draai te vinden. Madueke gaat genoeg minuten maken maar is nog te onervaren/jong voor een vast basisplaats. Gakpo is van beide markten thuis, is snel, heeft diepgang en heeft een bijzonder goed schot.
Overigens heb je t qua Sangaré mis; die heeft juist veel snelheid. Loopt veel gaten dicht. Als hij op zou kunnen houden met dom balverlies kan het wel eens een heel grote worden. Ook Pröpper ken ik uit zijn PSV tijd niet als traag, maar die heb ik sindsdien helemaal niet meer zien spelen.
Madueke zit nu juist op het punt dat ie hele seizoenen moet gaan spelen. Dat half/half seizoen heeft ie afgelopen seizoen gehad toch?
En Sangaré een grote worden, ik zie het niet gebeuren. Maar goed ik kan het fout hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 22:34

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:53:
[...]

Madueke zit nu juist op het punt dat ie hele seizoenen moet gaan spelen. Dat half/half seizoen heeft ie afgelopen seizoen gehad toch?
En Sangaré een grote worden, ik zie het niet gebeuren. Maar goed ik kan het fout hebben.
Madueke heeft vorig seizoen 7 basisplaatsen gehad en 17 invalbeurten. Komend seizoen zal hij daarin moeten groeien. Bij PSV gaat het altijd langzamer dan bij zeg een Ajax waar jonge spelers snel in het diepe gegooid worden (en net zo snel weer afgeserveerd). Kijk maar naar Gakpo, die is ook langzaamaan steeds meer gaan spelen totdat hij een dragende speler werd wat hij vorig seizoen was.

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 21-06-2021 16:57 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:59
toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:50:
Berghuis is ook nog steeds een target volgens VI. Wordt een best oude basis 11 dan als Malen verkocht wordt?
En ook alles van die bekende namen (oud spelers), scouting dus opdoeken?
Dus veel spelers die je nooit voor een leuk bedrag gaat verkopen, denk dus dat ze alles zetten op het halen van de CL de komende jaren omdat de bedragen daar in de toekomst omhoog gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:56:
[...]

Madueke heeft vorig seizoen 7 basisplaatsen gehad en 17 invalbeurten. Komend seizoen zal hij daarin moeten groeien. Bij PSV gaat het altijd langzamer dan bij zeg een Ajax waar jonge spelers snel in het diepe gegooid worden (en net zo snel weer afgeserveerd). Kijk maar naar Gakpo, die is ook langzaamaan steeds meer gaan spelen totdat hij een dragende speler werd wat hij vorig seizoen was.
Maar is het wel nodig om ze zo 'langzaam' te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:30:
[...]

Maar is het wel nodig om ze zo 'langzaam' te brengen?
Definieer nodig ;) Zo werkt t bij PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:01:
[...]

Definieer nodig ;) Zo werkt t bij PSV.
We doen het zo omdat we het zo doen is natuurlijk raar ;)
Je zou denken dat je een jonge zeer talentvolle speler met tijd zou gunnen, zeker als ie wellicht al even goed is als z'n 35(??) jarige concurrent. Geld heeft toch een best belangrijke rol in het voetbal.
Als Zahavi nou vele malen beter zou zijn ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:09:
[...]

We doen het zo omdat we het zo doen is natuurlijk raar ;)
Je zou denken dat je een jonge zeer talentvolle speler met tijd zou gunnen, zeker als ie wellicht al even goed is als z'n 35(??) jarige concurrent. Geld heeft toch een best belangrijke rol in het voetbal.
Als Zahavi nou vele malen beter zou zijn ok.
Ajax is het team dat jonge spelers in t diepe gooit en laat verzuipen als ze niet drijven, PSV is meer de Brabantse zachte aanpak en laat ze eerst in het pierenbadje :p
Als je overigens écht goed bent sta je er gewoon in, zie Malen en eerder Bergwijn. Dat niveau is Noni nog niet, maar in potentie kan ie dat zeker halen.
En tis ook een kwestie van perspectief, het zijn 2 totaal verschillende spelers. Zahavi is op dit moment beter dan Madueke, maar Noni komt er wel. Ongetwijfeld meer wedstrijden dit seizoen, zeker als Malen een transfer gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:46
Tomba schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:14:
[...]

Ajax is het team dat jonge spelers in t diepe gooit en laat verzuipen als ze niet drijven, PSV is meer de Brabantse zachte aanpak en laat ze eerst in het pierenbadje :p
Als je overigens écht goed bent sta je er gewoon in, zie Malen en eerder Bergwijn. Dat niveau is Noni nog niet, maar in potentie kan ie dat zeker halen.
En tis ook een kwestie van perspectief, het zijn 2 totaal verschillende spelers. Zahavi is op dit moment beter dan Madueke, maar Noni komt er wel. Ongetwijfeld meer wedstrijden dit seizoen, zeker als Malen een transfer gaat maken.
Moeilijk om de twee te vergelijken imo. Zahavi is wel een ander type speler dan Madueke (veel meer afmaker dan Madueke). Maar ik denk ook wel dat hij nog wat mag groeien. Hij is soms enorm goed, soms wat minder en hij is ook gewoon wat lomp. Dat zal hij waarschijnlijk altijd wel een beetje blijven, maar kan iig nog wat beter. Denk wel dat Madueke eigenlijk een basisplek nodig heeft volgend seizoen (tenzij je wilt dat hij ook verkast).

Vanuit dat oogpunt zou het misschien ook wel mooi zijn als Malen weggaat, hoewel ik eigenlijk ook wel hoop dat hij nog een jaartje blijft. Maar bij PSV hebben ze op het moment eigenlijk te veel goeie voorhoede spelers eigenlijk imo. Als ze Zahavi niet hadden gehaald, was het uiteindelijk wellicht beter voor de groei van de talenten.

Daarom moet een de Jong eigenlijk ook echt niet terugkomen. Ik bedoel ene kant, zou echt fantastisch zijn, hij heeft die hele winnersmentaliteit erin gebracht, waarbij ze altijd nog wel wonnen zelfs 90+ min, maar ze hebben echt al te veel "goeie" voorhoedespelers. Dat gaat gewoon niet werken en tot onvrede leiden bij bepaalde spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Ik denk niet dat Zahavi op het punt staat om te vertrekken :)

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:35
Ik krijg spontaan maagkrampen van dit nieuws. Nog maar een extra Omeprazolletje slikken.

https://www.telegraaf.nl/...yenoorder-steven-berghuis

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:21
Berghuis in een Ajax-shirt... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:26

Agent47

I always close my contracts.

Ho ho zullen we dit even niet doen. Als berghuis gaat, dan maar naar norwich of Wolfsburg…

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
Ik hoop echt alleen omdat 4 miljoen een koopje is en Ajax standaard spelers verkoopt voor 10+ mil. Even snel 6 mil winst :o

In de basis komt ie niet, dus misschien dat ie als bankzitter wil komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:54:
Ik hoop echt alleen omdat 4 miljoen een koopje is en Ajax standaard spelers verkoopt voor 10+ mil. Even snel 6 mil winst :o

Tekengeld en salaris gaat in de miljoenen lopen. Naar verluidt zit Berghuis al aan 2 miljoen bruto bij Feyenoord.

Neres speelt inmiddels al dik vijf jaar in Amsterdam. Die vertrekt bij een goed bod.

Anthony zit straks op de Olympische Spelen.

Als Overmars Berghuis haalt dan zal die meer spelen dan jij denkt/hoopt.

[ Voor 8% gewijzigd door strafschop op 22-06-2021 19:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-06 14:44

snmght

imho dan he

Ik mag hopen van niet. Voetbaltechnisch niet heel erg slecht maar hij is mij te vaak in negatieve zin opgevallen met overtredingen en dergelijke.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:02:
Ik mag hopen van niet. Voetbaltechnisch niet heel erg slecht maar hij is mij te vaak in negatieve zin opgevallen met overtredingen en dergelijke.
Bij Ajax is ie niet met afstand de beste en hoeft ie minder te forceren. Voor 4 miljoen moet Ajax dat natuurlijk gewoon doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-06 21:18
Lekkere timing van Overmars zo midden in het EK.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:22
Krijgt Overmars die transfer nog voor de kwartfinale rond, dan kan Berghuis starten in de basis. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
hoevenpe schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:41:
Berghuis in een Ajax-shirt... :)
Dat zal wennen zijn, mijn eerste indruk is dat hij daar niet aan begint. Aan de andere kant kiest iemand zelf voor het beste resultaat, en je zult via Ajax een goede mogelijkheid krijgen om het maximale uit je carriere te halen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Zullen we gewoon eerst wachten totdat er iemand tekent ja/nee ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:23
In de Idrissi rol kom je niet heel veel verder dan een trainingshirt. ;)
Van mij hoeft het ook niet zo. Zowel Feyenoord als Ajax zitten daar niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:54:

Laat dit maar die keer zijn dat Baseman gelijk heeft en Overmars alleen de transfer naar PSV duurder probeert te maken. Is ie serieus dan dondert Overmars wat mij betreft meteen van z'n standbeeld af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 16:59
Ja het is goedkoop maar hij is 29, was in de EL vaak onzichtbaar en maakt domme overtredingen.
Zal hij het leuk vinden om niet elke wedstrijd te spelen?

@toolkist
Hij heeft toch een max transfersom, dus duurder kan alleen qua tekengeld of salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Salaris ging het me ook om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Qua bravoure past ie er wel.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:04

Quad

Doof

Berghuis naar Ajax? Mooie keuze wat mij betreft. 2 jaar spelen en dan nog ergens anders aan de slag met een mooi salaris.

Prima aanwinst voor de breedte.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Berghuis gaat zijn maniertjes snel verleren met Tadic in de buurt ;) zonder band om zijn arm en zonder de beste te zijn van het team, verwacht ik dat hij heel anders is in het veld. Beetje zoals bij Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Als het rond komt

Tadic Haller Berghuis
Klaassen

Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Ik zie hem graag komen hoor. Denk dat hij wel kwaliteiten heeft.

En dan in dit nieuwe shirt:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4emNnsWQAIJL2A?format=png&name=small

[ Voor 59% gewijzigd door Maverick op 22-06-2021 20:05 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-06 21:18
Hij is getrouwd met de dochter van een miljardair, en heeft zelf ook al goed geboerd. Ik geloof niet dat hij voor de centen kiest.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dt_HfcCXgAEBtuH?format=jpg&name=small

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:19:
[...]

Hij is getrouwd met de dochter van een miljardair, en heeft zelf ook al goed geboerd. Ik geloof niet dat hij voor de centen kiest.
Nee ok maar z'n zaakwaarnemer zal het toch wel even melden stel Ajax wil 2m per jaar meer betalen dan PSV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05
Quad schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:39:
Berghuis naar Ajax? Mooie keuze wat mij betreft. 2 jaar spelen en dan nog ergens anders aan de slag met een mooi salaris.

Prima aanwinst voor de breedte.
Vind ik ook hoor. Ik denk dat hij bij Ajax nog beter rendeert door betere spelers om ‘m heen. Met dezelfde reden zal hij zich ook minder negatief gedragen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:35
Agent47 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 17:51:
Ho ho zullen we dit even niet doen. Als berghuis gaat, dan maar naar norwich of Wolfsburg…
Schijnt perse CL te willen spelen bij een nieuwe club. Feyenoord geen geld, dus op zich slim om Berghuis te verkopen, net als Joergensen, Slot ook weer blij.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34
Ik vind Berghuis een overrated speler. Hij speelt soms fantastisch maar laat het mij te vaak afweten ook. Te grillig.

Leuk voor de breedte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:06
Harribo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 08:39:
Ik vind Berghuis een overrated speler. Hij speelt soms fantastisch maar laat het mij te vaak afweten ook. Te grillig.

Leuk voor de breedte
Die breedte wil Ajax ook hebben. Ajax gaat niet een druk seizoen in met een vaste voorhoede, daar gaat gerouleerd worden. Dus Berghuis zal genoeg aan spelen toekomen, zeker in de Eredivisie. Daarvoor is zijn niveau hoog genoeg, zeker als hij in een betere ploeg dan zijn huidige komt te spelen. Minder druk ook, want niet alle ogen zijn op hem gericht.

Alleen het gebrek aan restwaarde is jammer. Ik weet niet wat hij moet gaan verdienen. Dat geld moeten we er dan maar uithalen als we hem over 3 jaar aan PSV verkopen. Dan heeft hij de traditionele Top 3 gehad :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens VI zou Ajax Pena (die bij Emmen speelt) willen hebben... Mocht dat waar zijn, waarom zou je dan Labyad verkopen om er eenzelfde niveau prutser voor terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 09:14:
Volgens VI zou Ajax Pena (die bij Emmen speelt) willen hebben... Mocht dat waar zijn, waarom zou je dan Labyad verkopen om er eenzelfde niveau prutser voor terug te halen?
Omdat je voor Labyad nu nog wel wat kan vangen en ze wellicht hopen dat Pena een soort Schöne aankoop is? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Ik kan wel genieten over de geruchten over Berghuis. In het Ajax kamp lees ik online vooral positieve reacties. In het Feyenoord kamp lees ik vooral negatieve reacties :) Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg.
Even Pena ooit met ten Hag samengewerkt? :o Het is wel een typische ETH aankoop; middelmaat.

[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 23-06-2021 10:39 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:18
Berghuis naar Ajax? Ik zie 't liever niet gebeuren. Is inmiddels 29, weinig restwaarde en ik vind 't niet een speler die wat toe kan voegen aan de huidige selectie. Heb liever dat ze zich richten op jongere talentvolle spelers dan een Berghuis.

Pena is een prima aankoop voor de breedte. Geen topper, maar wel een international voor Peru, bewezen ervaring in de Eredivisie en goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Waar heb je dat gezien/gehoord? Kan het namelijk niet terug vinden op vi.nl en wou even meer lezen

Edit: als ik naar originele Peruaanse artikel kijk nadat het door deepL is gehaald, krijg ik meer het vermoeden alsof het voornamelijk zijn agent is die dit gerucht de wereld in heeft gegooid om meer salaris ofzo te krijgen. Vind het ook apart dat een Peruaanse krant eerder nieuws zou hebben over dit dan een Nederlandse ingewijde van Ajax of FC Emmen. Want aanbiedingen uit de MLS, Mexico, Midden-Oosten en dan opeens Ajax? Erg opvallend, zeker omdat in de MLS sommige teams best goed betalen en hetzelfde geld in Midden-Oosten

[ Voor 41% gewijzigd door Pompi op 23-06-2021 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:19
Nou...
JanW schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:18:
Berghuis naar Ajax? Ik zie 't liever niet gebeuren. Is inmiddels 29, weinig restwaarde en ik vind 't niet een speler die wat toe kan voegen aan de huidige selectie. Heb liever dat ze zich richten op jongere talentvolle spelers dan een Berghuis.

Pena is een prima aankoop voor de breedte. Geen topper, maar wel een international voor Peru, bewezen ervaring in de Eredivisie en goedkoop.
Hierom dus. Peña is 25. Labyad is 28.

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Pompi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:22:
[...]

Waar heb je dat gezien/gehoord? Kan het namelijk niet terug vinden op vi.nl en wou even meer lezen
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390136

Maar lijkt me redelijke onzin (ik hoop het in ieder geval wel), wellicht een manier om de prijs op te drijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:28:
[...]

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390136

Maar lijkt me redelijke onzin (ik hoop het in ieder geval wel), wellicht een manier om de prijs op te drijven.
Ik neem een site als Voetbalzone niet serieus, het enigste wat zij doen is Copy/Paste van andere sites en komen nauwelijks met eigen nieuws.

Dit staat in Peruaanse artikel
Por lo pronto, es su agente quien se viene encargando todo con respecto a su futuro deportivo, a su vez, Sergio Peña solo se concentra en la Selección Peruana y hacer historia en la Copa América, torneo donde viene de anotar un golazo a Colombia.

For the time being, it is his agent who is taking care of everything regarding his sporting future, while Sergio Peña is only concentrating on the Peruvian national team and making history in the Copa America, a tournament where he has just scored a great goal against Colombia.
Of te wel zoals ik net al zei lijkt mij dit meer een zaakwaarnemer die wat interesse wil generen of hoger salaris ergens anders door de naam van Ajax te gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 23-06-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Pompi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:30:
[...]

Ik neem een site als Voetbalzone niet serieus, het enigste wat zij doen is Copy/Paste van andere sites en komen nauwelijks met eigen nieuws.
Neem ik ook niet serieus, maar daar komt wel het gerucht vandaan.

Die goal op de Copa America zal zijn marktwaarde wel helpen, denk ik. Niet dat ie dan naar Ajax zou komen, maar voor hem persoonlijk wel gunstig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:18:
En de broer van Gravenberch is international van Suriname of Aruba ofzo, laten we die dan ook maar halen...

Oftewel, nergens voor nodig en loopt alleen maar jeugdspelers in de weg.
Als het middelmaat is wat je aan je selectie toevoegt kun je het beter niet doen en op je jeugdopleiding vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 10:20

Japser

Jeej!

toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:14:
[...]

En de broer van Gravenberch is international van Suriname of Aruba ofzo, laten we die dan ook maar halen...

Als het middelmaat is wat je aan je selectie toevoegt kun je het beter niet doen en op je jeugdopleiding vertrouwen.
Die zit al bij ons =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Overigens schijnt die 4 miljoen voor Berghuis een minimum te zijn: als een club meer biedt, dan is de afspraak dat Feyenoord en Berghuis het bedrag boven die 4 miljoen delen.

Feyenoord hoopt dus dat clubs dusdanig tegen elkaar op gaan bieden dat het verschil * 50% boven het bedrag terechtkomt wat Berghuis anders aan tekengeld zou willen zien. De vraag is hoe ver de (kennelijk) drie gegadigden, te weten Ajax, PSV, en Wolfsburg, willen gaan. Ajax en Wolfsburg hebben CL voetbal te bieden, PSV waarschijnlijk niet (het is althans verre van zeker). Ik vermoed dat die twee ook meer salaris kunnen bieden.

Wat mij betreft moet Ajax hier absoluut niet te ver in gaan. Meer dan 12 miljoen mag het voor mij niet kosten: 4 miljoen voor Feyenoord, 2 miljoen voor Berghuis zelf, en een driejarig contract voor 2 miljoen per jaar. Dat salaris krijgt hij nu naar het schijnt ook bij Feyenoord, maar daar komt zijn tekengeld nog bovenop natuurlijk, dus dat is toch een salarisverhoging van 33%. Daar speelt hij dan wel CL voor, heeft hij goede kans op een WK volgend jaar, en hoeft hij niet met Wout Weghorst te voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:14:
[...]

Daar heb je ook wel gelijk in ja, al zit er wel een verschil in niveau tussen Peru en Aruba of Suriname ;) Van allebei hoop ik in ieder geval dat 't gewoon een gerucht is, en dat Berghuis lekker naar Wolfsburg gaat bijvoorbeeld.

Hoe zit die constructie dan in elkaar met die 4 miljoen. Wat ik lees is het een minimale afkoopclausule, dan moet Feyenoord dus ieder bod van 4M accepteren, en is opbieden niet nodig.

[ Voor 68% gewijzigd door JanW op 23-06-2021 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:23
Dat lijkt me inderdaad een rare constructie, er is geen club die meer als 4 miljoen gaat betalen als Feyenoord dat al moet accepteren. Om Berghuis te overtuigen doe je dat met tekengeld, salaris, bonussen etc. Niet met een transfersom op een afkoopclausule waarbij de helft naar Feyenoord gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:56:
Dat lijkt me inderdaad een rare constructie, er is geen club die meer als 4 miljoen gaat betalen als Feyenoord dat al moet accepteren. Om Berghuis te overtuigen doe je dat met tekengeld, salaris, bonussen etc. Niet met een transfersom op een afkoopclausule waarbij de helft naar Feyenoord gaat.
Het is niet ongewoon dat clubs zelf spelers in de markt zetten. Als Feyenoord zelf met clubs komt aanzetten die meer dan 4 miljoen willen betalen, dan kan dat best het nieuwe minimum zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
strafschop schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:03:
[...]

Het is niet ongewoon dat clubs zelf spelers in de markt zetten. Als Feyenoord zelf met clubs komt aanzetten die meer dan 4 miljoen willen betalen, dan kan dat best het nieuwe minimum zijn.
Wat dan weer vrij lastig wordt als Berghuis daar expliciet niet voor wil gaan spelen. Dan krijg je potentieel de situatie dat Feyenoord meer wil voor Berghuis, Berhuis daar niet wil spelen en Ajax/PSV/Wolfsburg/of welke club dan ook welke hij wel acceptabel acht wel voldoet aan de gelimiteerde afkoopsom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
[...]

Uiteindelijk heeft ook die club maximaal bedrag X te besteden aan de complete transfer (salaris, transfersom, tekengeld, fee makelaar). Het is een gegeven dat Feyenoord contractueel met 4 miljoen genoegen moet nemen, dus alle andere partijen zouden dom zijn om een deal te maken waarbij Feyenoord meer krijgt, dat gaat altijd ten koste van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
[...]

Als dat de minimale afkoopsom is die in 't contract staat, mag Feyenoord dat niet weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
JanW schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:36:
[...]

Als dat de minimale afkoopsom is die in 't contract staat, mag Feyenoord dat niet weigeren.
Maar wat als een andere club zegt, "Ik bied zes miljoen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:20:
[...]

Dan bepaald Berghuis of hij daar naartoe wil. Kan zomaar zijn dat een andere club die 4 bied, hem daarna 2 aan tekengeld bied. Dat is dan meer dan de 1 miljoen die hij via de andere constructie zou krijgen, terwijl het om hetzelfde totale bedrag gaat. Denk om die reden ook niet dat clubs perse meer zouden gaan bieden, want die maken gewoon een afspraak met Berghuis en zijn zaakwaarnemer dat alle extra kosten die anders naar Feyenoord zouden gaan voor hem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590973

autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Zolang Berghuis daar niet heen wil gebeurt er helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
Pompi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:24:
[...]

Dan bepaald Berghuis of hij daar naartoe wil. Kan zomaar zijn dat een andere club die 4 bied, hem daarna 2 aan tekengeld bied. Dat is dan meer dan de 1 miljoen die hij via de andere constructie zou krijgen, terwijl het om hetzelfde totale bedrag gaat. Denk om die reden ook niet dat clubs perse meer zouden gaan bieden, want die maken gewoon een afspraak met Berghuis en zijn zaakwaarnemer dat alle extra kosten die anders naar Feyenoord zouden gaan voor hem zijn.
Ja, dat zei ik eerder ook al. Maar het ging mij er dus om dat als Club A vier miljoen biedt, Feyenoord dat niet per se moet accepteren als er ook nog andere kapers op de kust zijn. Wellicht zit er een periode bovenop de bied-datum waarbinnen andere clubs aan bod uit moeten brengen?

Kan niet iemand gewoon even dat contract openbaar maken? Dat is een stuk handiger voor iedereen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:27:
[...]

Ja, dat zei ik eerder ook al. Maar het ging mij er dus om dat als Club A vier miljoen biedt, Feyenoord dat niet per se moet accepteren als er ook nog andere kapers op de kust zijn. Wellicht zit er een periode bovenop de bied-datum waarbinnen andere clubs aan bod uit moeten brengen?

Kan niet iemand gewoon even dat contract openbaar maken? Dat is een stuk handiger voor iedereen :P.
Zijn zaakwaarnemer weet echt wel wat in dat contract staat, dus die informeert de geintresseerde clubs over die voorwaarden en dan wordt daar rekening mee gehouden.
Feyenoord heeft zich zelf beetje in de voet geschoten, want zij hebben niet de leiding in dit spektakel maar die ligt volledig bij Berghuis. Want of nu voor 4 miljoen of volgend jaar voor nop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:23

gws24

Thinking is hard!

autje schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:27:
[...]

De enige leverage die Feyenoord heeft is zeggen dat ze niet meewerken aan welke transfer dan ook maar dan heb je komend seizoen een speler die niet blij is en na afloop helemaal geen transfersom en dat kan Feyenoord zich totaal niet permitteren. In de praktijk moet de club dus meewerken met elk bod van 4 miljoen en alle andere clubs weten dat dus niemand gaat meer bieden dan 4 miljoen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 590973

gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:32:
[...]
De enige leverage die Feijenoord heeft is zeggen dat ze niet meewerken aan welke transfer dan ook maar dan heb je komend seizoen een speler die niet blij is en na afloop helemaal geen transfersom en dat kan Feijenoord zich totaal niet permitteren. In de praktijk moet de club dus meewerken met elk bod van 4 miljoen en alle andere clubs weten dat dus niemand gaat meer bieden dan 4 miljoen.
Nee. Feyenoord heeft in deze situatie niks te willen en 0,0 leverage. Iemand maakt 4 miljoen over om het contract af te kopen en klaar. Desnoods Berghuis zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Anoniem: 590973 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Nee. Feyenoord heeft in deze situatie niks te willen en 0,0 leverage. Iemand maakt 4 miljoen over om het contract af te kopen en klaar. Desnoods Berghuis zelf.
Even zitten nazoeken en je hebt gelijk. Volgens diverse sites mag hij altijd weg bij een bod van 4 miljoen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21:15
Pompi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Zijn zaakwaarnemer weet echt wel wat in dat contract staat, dus die informeert de geintresseerde clubs over die voorwaarden en dan wordt daar rekening mee gehouden.
Feyenoord heeft zich zelf beetje in de voet geschoten, want zij hebben niet de leiding in dit spektakel maar die ligt volledig bij Berghuis. Want of nu voor 4 miljoen of volgend jaar voor nop.
Ik denk dat Feyenoord de leiding nooit heeft gehad. Deze situatie is gecreëerd toen dit contract een aantal jaren geleden is opgemaakt. Toen heeft Berghuis voor Feyenoord gekozen terwijl hij ergens anders meer kon verdienen. Als Feyenoord er niet mee akkoord zou zijn gegaan in die periode was hij de zomer erop gratis de deur uit gelopen. Dat hebben ze hiermee voorkomen en het is denk ik niet eens zo'n slechte keuze. Maar de "macht" heeft altijd al bij Berghuis gelegen (lees ook zijn opmerkingen in het begin over het feit dat hij de helft in had moeten leveren na zijn Engelse avontuur, oftewel jullie mogen dankbaar zijn dat ik hier kom spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
doomtech schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 15:46:
[...]

Ik denk dat Feyenoord de leiding nooit heeft gehad. Deze situatie is gecreëerd toen dit contract een aantal jaren geleden is opgemaakt. Toen heeft Berghuis voor Feyenoord gekozen terwijl hij ergens anders meer kon verdienen. Als Feyenoord er niet mee akkoord zou zijn gegaan in die periode was hij de zomer erop gratis de deur uit gelopen. Dat hebben ze hiermee voorkomen en het is denk ik niet eens zo'n slechte keuze. Maar de "macht" heeft altijd al bij Berghuis gelegen (lees ook zijn opmerkingen in het begin over het feit dat hij de helft in had moeten leveren na zijn Engelse avontuur, oftewel jullie mogen dankbaar zijn dat ik hier kom spelen).
Naja, ze hadden kunnen proberen om zijn contract op te waarderen en die clausule er uit te halen of een jaar langer. Het pijnpunt is nu dat het of volgend jaar gratis de deur uit wandelen is of nog wat geld pakken. Als zijn contract langer was doorgelopen was er mogelijk wel hoger geboden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Hoe langer ik erover nadenk hoe leuker ik het vind. De sterspeler van de aartsrivaal wegkapen voor de neus van je grootste concurrent voor een schijntje.

Al maakt hij nul minuten is het een geslaagde deal eigenlijk. Feyenoord had nog iets tegoed na de Vermeer deal ook. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door snmght op 23-06-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
snmght schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:50:
Hoe langer ik erover nadenk hoe leuker ik het vind. De sterspeler van de aartsrivaal wegkapen voor de neus van je grootste concurrent voor een schijntje.

Al maakt hij nul minuten is het een geslaagde deal eigenlijk. Feyenoord had nog iets tegoed na de Vermeer deal ook. ;)
Hoe langer ik erover nadenk, hoe minder leuk ik het vind :P

Iedereen weet dat Berghuis vroeger Ajax-supporter was, zou het vanaf zijn kant best logisch vinden. Zou wel een naaistreek van jewelste zijn, maar dat is nou eenmaal de fout van Sjaak Troost (die nu weer rustig in de RvC zit) Wat heeft die man toch een hoop foute beslissingen gemaakt.

Ik hoop wel dat Berghuis beseft dat hij persona non grata is vanaf het moment dat hij bij Ajax tekent. Dan kun je misschien wel in Nederland blijven wonen, maar op welke manier, moet je jezelf dan aanvragen. Even rustig boodschappen of buiten wandelen, zit er niet meer in dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:56
Tja, waarom is t een naaistreek? De meeste voetballers zijn gewoon werknemers die werken voor hun geld en van werkgever kunnen wisselen; de groep waar clubliefde echt een rol speelt is niet zo groot

En dat hij niet meer over straat zou kunnen zegt vooral veel aan over de ‘supporters’ die daar verantwoordelijk voor zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:02:
[...]
Hier idem. Laat hem lekker naar het buitenland gaan, ik hoef hem niet in een Ajax shirt dan nog liever Labyad, Magallan en Viktor Sikora...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:38:
[...]

Hier idem. Laat hem lekker naar het buitenland gaan, ik hoef hem niet in een Ajax shirt dan nog liever Labyad, Magallan en Viktor Sikora...
Haha heb je echt liever Labyad? 4 miljoen is toch een koopje? De derde keeper wordt voor meer verkocht en kijk wat voor Klaiber is betaald :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

snmght schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 16:50:

Als je even terugleest, vindt de het grootste deel van de aanhang van ‘de grootste concurrent’ (hier) het helemaal dikke prima dat hij niet daar naartoe komt. ;)

Lekker laten gaan…
remco112 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 17:02:
[...]

Iedereen weet dat Berghuis vroeger Ajax-supporter was, zou het vanaf zijn kant best logisch vinden. Zou wel een naaistreek van jewelste zijn, maar dat is nou eenmaal de fout van Sjaak Troost (die nu weer rustig in de RvC zit) Wat heeft die man toch een hoop foute beslissingen gemaakt.

Ik hoop wel dat Berghuis beseft dat hij persona non grata is vanaf het moment dat hij bij Ajax tekent. Dan kun je misschien wel in Nederland blijven wonen, maar op welke manier, moet je jezelf dan aanvragen. Even rustig boodschappen of buiten wandelen, zit er niet meer in dan.
En veel kanslozer dan dat wordt het niet, of wel?

En dat soort volk (dat dit soort gedrag vertoont) noemt zich dan ‘supporter’ van een club - het is weinig anders dan maffia, gewoon dreigen en eigenlijk gijzelen.

Wat mij betreft mag daar dan persoonsbeveiliging bovenop op kosten van Feyenoord… :F

[ Voor 48% gewijzigd door Ramzzz op 23-06-2021 19:46 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ramzzz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:42:
[...]

Als je even terugleest, vindt de het grootste deel van de aanhang van ‘de grootste concurrent’ (hier) het helemaal dikke prima dat hij niet daar naartoe komt. ;)

Lekker laten gaan…

[...]

En dat soort volk (dat dit soort gedrag vertoont) noemt zich dan ‘supporter’ van een club - het is weinig anders dan maffia, gewoon dreigen en eigenlijk gijzelen.

Wat mij betreft mag daar dan persoonsbeveiliging bovenop op kosten van Feyenoord… :F
Dat kan wel wezen maar is natuurlijk niet per se representatief. Ik geloof dat PSV hem wel degelijk meermaals op het lijstje had en met zijn huidige prijskaartje verwacht ik dat nu ook wel.

Verder denk ik niet dat hij de eerste 11 van Ajax of PSV beter maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

snmght schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:50:
[...]

Dat kan wel wezen maar is natuurlijk niet per se representatief. Ik geloof dat PSV hem wel degelijk meermaals op het lijstje had en met zijn huidige prijskaartje verwacht ik dat nu ook wel.
Pfff. PSV heeft ‘m niet nodig, en als Malen weg zou gaan na het EK zijn er andere alternatieven.

Zwaktebod.
Verder denk ik niet dat hij de eerste 11 van Ajax of PSV beter maakt.
Dat dus.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Ramzzz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:42:
[...]

Eens! Maar kosten verhalen op Feyenoord gaat natuurlijk nooit werken he. De 'supporters' doen het namelijk niet onder naam van Feyenoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 19:52:
[...]

Pfff. PSV heeft ‘m niet nodig, en als Malen weg zou gaan na het EK zijn er andere alternatieven.

Zwaktebod.

[...]

Dat dus.
Ik zou hem toch eerder halen dan Luuk de Jong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
toolkist schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 18:38:
[...]

ik hoef hem niet in een Ajax shirt dan nog liever Magallan
Je kunt ook overdrijven... :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Meanwhile, Pröpper gratis naar PSV. Doen ze toch leuk zo. 5 man voor 6 miljoen in totaal. Prima deals!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 21:20:
Meanwhile, Pröpper gratis naar PSV. Doen ze toch leuk zo. 5 man voor 6 miljoen in totaal. Prima deals!
Huh apart, ik las eerder nog dat BH eerst 10 miljoen vroeg (https://www.voetbalprimeu...age-som-voor-pr-pper.html). Waarom ziet BH af van een transfersom aangezien Propper nog een twee-jarig contract had :? .

edit: waarschijnlijk om salaris te sparen maar dan nog...

[ Voor 4% gewijzigd door gws24 op 23-06-2021 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
gws24 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:31:
[...]

Huh apart, ik las eerder nog dat BH eerst 10 miljoen vroeg (https://www.voetbalprimeu...age-som-voor-pr-pper.html). Waarom ziet BH af van een transfersom aangezien Propper nog een twee-jarig contract had :? .

edit: waarschijnlijk om salaris te sparen maar dan nog...
Ik had 4-5 miljoen al goede deal gevonden, maar dit is natuurlijk helemaal prima! Fijn dat meneer De Jong eindelijk zijn draai lijkt te hebben gevonden!

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
ElPaco schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:35:
[...]

Ik had 4-5 miljoen al goede deal gevonden, maar dit is natuurlijk helemaal prima! Fijn dat meneer De Jong eindelijk zijn draai lijkt te hebben gevonden!
Mwah natuurlijk wel een makkelijke zet. Oud-spelers terughalen is mooi, maar laat hem eens nieuwe spelers halen die echt toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Een fitte Davy Pröpper is een aanwinst voor alle Nederlandse clubs. Het transfervrije vertrek bij Brighton en een contract van slechts twee seizoenen roept wel vragen op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
strafschop schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 05:56:
[...]

Een fitte Davy Pröpper is een aanwinst voor alle Nederlandse clubs. Het transfervrije vertrek bij Brighton en een contract van slechts twee seizoenen roept wel vragen op.
Fit was hij dit seizoen een groot deel niet, uiteindelijk 210 speelminuten. Weinig clubs die geïnteresseerd zijn en zowel transfersom als PL salaris gaan betalen en een speler gaat ook niet de helft van zijn salaris inleveren om maar te kunnen spelen. Transfervrij laten gaan is dan de voordeligste oplossing en een mooie deal voor PSV als hij fit blijft.

Kamaldeen Sulemana zou volgens VI in Amsterdam zijn voor keuring en afronden transfer voor 15 miljoen. Dan zit Ajax erg ruim in de voorhoede als Berghuis ook komt, je zou haast denken dat er ook een uitgaande van Neres aan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Sempy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:57:
[...]

Kamaldeen Sulemana zou volgens VI in Amsterdam zijn voor keuring en afronden transfer voor 15 miljoen. Dan zit Ajax erg ruim in de voorhoede als Berghuis ook komt, je zou haast denken dat er ook een uitgaande van Neres aan zit te komen.
Vind het wel opvallend dat Ajax Antony eerst tegenhield voor de OS, en nu alsnog laat gaan. Misschien hopen ze dat hij zich daar nu in de etalage speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Sempy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:57:
[...]
Links:
- Tadic
- Neres
- Sulemana

Rechts:
- Anthony
- (Neres)
- Berghuis?

Valt op zich wel mee, maar idd Neres is nu alweer 5 jaar bij Ajax, heeft al eerder op punt gestaan weg te gaan. Heeft wat blessures nu gehad en heeft afgelopen jaar gewoon niet zijn niveau meer gehaald van daarvoor. Ik vermoed dat Neres verkocht gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Propper en Ramalho ok.

Van ginkel na zijn blessure nooit meer de oude geweest en Drommel+ Mwene niet geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark31
Martinusz schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:03:
[...]

Links:
- Tadic
- Neres
- Sulemana

Rechts:
- Anthony
- (Neres)
- Berghuis?

Valt op zich wel mee, maar idd Neres is nu alweer 5 jaar bij Ajax, heeft al eerder op punt gestaan weg te gaan. Heeft wat blessures nu gehad en heeft afgelopen jaar gewoon niet zijn niveau meer gehaald van daarvoor. Ik vermoed dat Neres verkocht gaat worden :)
Neres zal nog wel vertrekken.

Houd je rechts Berghuis+Antony
Spits Haller+Tadic
LinksTadic+Kamaldeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Mark31 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:27:
[...]

Propper en Ramalho ok.

Van ginkel na zijn blessure nooit meer de oude geweest en Drommel+ Mwene niet geweldig.
v Ginkel heeft net 2 wedstrijden gespeeld ofzo na zijn blessure? Wat een onzin. Kan me verder ook niet voorstellen dat je Mwene veel hebt zien spelen, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:44:
[...]

v Ginkel heeft net 2 wedstrijden gespeeld ofzo na zijn blessure? Wat een onzin. Kan me verder ook niet voorstellen dat je Mwene veel hebt zien spelen, maar goed.
Dus jij denkt dat ie na 2 jaar eruit liggen zo weer even verder gaat?
Ik ken geen speler die na 2 jaar blessures er gelijkwaardig of beter uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:19:
[...]

Dus jij denkt dat ie na 2 jaar eruit liggen zo weer even verder gaat?
Ik ken geen speler die na 2 jaar blessures er gelijkwaardig of beter uit is gekomen.
Ik ook niet, maar om nou te stellen dat hij na zijn blessure nooit meer de oude is geweest als hij net een wedstrijd of 2 heeft gespeeld.... Tsjah, wat moet je daar nou mee. We gaan komend seizoen wel zien hoe hij het gaat doen, maar dat soort opmerkingen (hoewel niet onwaar) geven voor de neutrale persoon een iets ander plaatje dan de werkelijkheid. Zou hetzelfde zijn om te zeggen dat V van Dijk na zijn blessure nooit meer de oude is geweest. Tot dusverre is dat ook waar, maar het slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:28:
[...]

Neres zal nog wel vertrekken.

Houd je rechts Berghuis+Antony
Spits Haller+Tadic
LinksTadic+Kamaldeen.
Er gaan geruchten dat Ajax de transfer van Kamaldeen erdoorheen probeert te 'pushen' nu Man Utd wat afwachtend is. Ik hoop eigenlijk maar dat de interesse in Berghuis dus gewoon is om richting Kamaldeen te tonen dat Ajax niet eeuwig wil blijven wachten.
Ik zie het in ieder geval nog steeds niet gebeuren, Berghuis naar Ajax. Nog los van dat ik het niet wil zien gebeuren, waarom zou je nog een basisspeler halen voor rechtsbuiten als je er al 1 hebt lopen die 15m gekost heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:25:
[...]
waarom zou je nog een basisspeler halen voor rechtsbuiten als je er al 1 hebt lopen die 15m gekost heeft ofzo
Omdat Berghuis geen basisspeler wordt, me dunkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Ik ben vooral benieuwd of er nog een extra spits gehaald wordt na het vertrek van Brobbey/Traore. Mogelijk dat Ten Hag er voor kiest om als backup voor Haller gewoon te kiezen voor Tadic-variant of eventueel een van de andere buitenspelers (Kamaldeen speelde dat bij zijn oude club ook soms)? In dat geval is het logisch om Berghuis ook te halen, ook omdat je voor een beetje spits een veelvoud van 4 miljoen kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:25

Typhone

Who Dares Wins

Sempy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:42:
Ik ben vooral benieuwd of er nog een extra spits gehaald wordt na het vertrek van Brobbey/Traore. Mogelijk dat Ten Hag er voor kiest om als backup voor Haller gewoon te kiezen voor Tadic-variant of eventueel een van de andere buitenspelers (Kamaldeen speelde dat bij zijn oude club ook soms)? In dat geval is het logisch om Berghuis ook te halen, ook omdat je voor een beetje spits een veelvoud van 4 miljoen kwijt bent.
Sulemana en Berghuis woooah. Het moet niet gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
toolkist schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:25:
[...]

waarom zou je nog een basisspeler halen voor rechtsbuiten als je er al 1 hebt lopen die 15m gekost heeft ofzo.
Omdat je er meer dan één nodig hebt voor een lang en slopend seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-06 16:28

Baseman77

We move

Snowdog schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:49:
Oud-spelers terughalen is mooi, maar laat hem eens nieuwe spelers halen die echt toegevoegde waarde hebben.
Pröpper heeft natuurlijk een flinke meerwaarde, hij is een uitstekende speler. En veel beter in balbezit dan Rosario.
Zoals ik ook verwacht dat Ramalho belangrijk gaat zijn voor de organisatie achterin.

Wat betreft afgelopen seizoen: Max, Sangaré, Götze en Zahavi hebben hun echt toegevoegde waarde duidelijk aangetoond (al was Zahavi/Malen niet het meest complementaire duo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Baseman77 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:18:
[...]

Pröpper heeft natuurlijk een flinke meerwaarde, hij is een uitstekende speler. En veel beter in balbezit dan Rosario.
Zoals ik ook verwacht dat Ramalho belangrijk gaat zijn voor de organisatie achterin.

Wat betreft afgelopen seizoen: Max, Sangaré, Götze en Zahavi hebben hun echt toegevoegde waarde duidelijk aangetoond (al was Zahavi/Malen niet het meest complementaire duo).
Nouja, het zou me niet verbazen als drie daarvan (Max, Gotze en Zahavi) ook uit de koker van Schmidt kwamen, waarbij Max in het begin wel goed was, maar later in het seizoen toch ook wel tegenviel.

Bedoel de Jong hier verder ook niet zozeer af te kraken, maar een oud-speler terughalen (waar ik het met je eens bent dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn) is natuurlijk niet zo'n geweldige prestatie. Wat dat betreft heeft hij nog geen echte toppers binnengehaald en deed Brands (daarmee zal hij toch vergeleken moeten worden) het toch beter tot dusverre (imo).

Natuurlijk moet hij de tijd krijgen (en dat heeftie inmiddels ook wel gehad), maar voor het binnenhalen van oud-spelers zou hij ook geen credits moeten krijgen denk ik. Dat zou (in het geval Propper) iedere technisch manager zijn gelukt als ze dat zouden willen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 22:25

Typhone

Who Dares Wins

Uitdoelpunten in de knock-out fase worden definitief geschrapt:

https://www.vi.nl/nieuws/...tenregel-in-knock-outfase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-06 16:28

Baseman77

We move

Snowdog schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:29:
Nouja, het zou me niet verbazen als drie daarvan (Max, Gotze en Zahavi) ook uit de koker van Schmidt kwamen
Götze en Zahavi wel, Max niet.
Maar doet dat ertoe? John de Jong heeft Schmidt gehaald en stelt samen met hem de groep samen. leuk dat Schmidt iets wil maar het moet ook gerealiseerd worden. En daarin speelt John de Jong een belangrijke rol natuurlijk.
Bedoel de Jong hier verder ook niet zozeer af te kraken, maar een oud-speler terughalen (waar ik het met je eens bent dat hij zeker van toegevoegde waarde kan zijn) is natuurlijk niet zo'n geweldige prestatie.
Op zich ben ik het met je eens, al vind ik de komst van Pröpper wel degelijk een prestatie. Helemaal voor maximaal 2 miljoen Euro.
Wat dat betreft heeft hij nog geen echte toppers binnengehaald en deed Brands (daarmee zal hij toch vergeleken moeten worden) het toch beter tot dusverre (imo).
Nou ja, de komst van Götze was een gigantische stunt en wereldnieuws. Hij had wat fysieke problemen afgelopen seizoen, maar als hij speelde hoorde hij altijd bij de betere spelers. Zijn statistieken zijn indrukwekkend.

Evenals de stats van Sangaré, die gaat een topper worden en is verdedigend als middenvelder van eenzame klasse in de Eredivisie. Aan de bal is zijn passingspercentage erg goed, maar zijn weinige balverlies was vaak onnodig en risicovol. De komst van Pröpper gaat hem veel goed doen, aangezien van hem nu niet wordt verwacht dat hij de zogeheten voorassist gaat verzorgen. Hij mag zich bezig houden met het betere sloopwerk, Pröpper met het bouwen.

Max was na de winterstop fysiek aan het opraken (voor het eerst had hij een dubbel programma en daar kwamen ook nog interlands bij), daarvoor was hij een topper voor PSV. En dat gaat hij komend seizoen ook weer zijn.

De aankopen van 2 seizoen geleden vielen vooral tegen, helemaal gezien de flinke bedragen. Daar heeft John de Jong echter van geleerd en sindsdien vind ik dat hij vooral sterke aankopen doet.
Dit seizoen hebben de aankopen Drommel, Ramalho, Mwene, Van Ginkel en Pröpper slechts 6 miljoen gekost. Dat is knap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ja John de Jong is absoluut goed bezig. Ook het tweede jaar van Schmidt. Ik ben erg benieuwd naar het PSV van komend seizoen. Ik verwacht dat ze sterker en stabieler voor de dag zullen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
Baseman77 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:43:
[...]

Nou ja, de komst van Götze was een gigantische stunt en wereldnieuws. Hij had wat fysieke problemen afgelopen seizoen, maar als hij speelde hoorde hij altijd bij de betere spelers. Zijn statistieken zijn indrukwekkend.

Evenals de stats van Sangaré, die gaat een topper worden en is verdedigend als middenvelder van eenzame klasse in de Eredivisie. Aan de bal is zijn passingspercentage erg goed, maar zijn weinige balverlies was vaak onnodig en risicovol. De komst van Pröpper gaat hem veel goed doen, aangezien van hem nu niet wordt verwacht dat hij de zogeheten voorassist gaat verzorgen. Hij mag zich bezig houden met het betere sloopwerk, Pröpper met het bouwen.

Max was na de winterstop fysiek aan het opraken (voor het eerst had hij een dubbel programma en daar kwamen ook nog interlands bij), daarvoor was hij een topper voor PSV. En dat gaat hij komend seizoen ook weer zijn.

De aankopen van 2 seizoen geleden vielen vooral tegen, helemaal gezien de flinke bedragen. Daar heeft John de Jong echter van geleerd en sindsdien vind ik dat hij vooral sterke aankopen doet.
Dit seizoen hebben de aankopen Drommel, Ramalho, Mwene, Van Ginkel en Pröpper slechts 6 miljoen gekost. Dat is knap.
Nouja, ze wilden gewoon van salaris van Propper af, dus ik vind het niet zo'n prestatie.

Wat betreft Gotze, dat was inderdaad een superstunt, maar zonder Schmidt was dat echt nooit gebeurd. Sangare, tsjah, goeie stats (dat had hij bij zijn vorige club ook al), maar duidelijk dat hij voor het voetballen niet gehaald is. Ik denk dat hij inderdaad wel zijn kwaliteiten heeft, maar zijn voetballende kwaliteiten zijn wel echt vrij matig en daar zal hij stappen in moeten maken, zolang dat niet gebeurt, blijft hij een punt van discussie, zelfs in de Eredivisie.

Wat betreft de aankopen van dit jaar, we gaan het zien wat ze gaan presteren. Maar tot dusverre is er imo geen reden om de Jong een goede TM te noemen (ook niet slecht though, bedoel er valt weinig over te zeggen). Een v Ginkel en Propper zou hij echt 0 credits voor moeten krijgen imo, de rest, tsjah, dat gaan we zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Sempy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:42:
Als ETH Tadic weer als spits gaat opstellen in NL maakt hij zich nog ongeloofwaardiger. Hij heeft afgelopen seizoen meerdere malen aangegeven dat dat niet kan. Ik verwacht dat Ajax nog een spits koopt. Hopelijk eentje zonder FCU verleden :)

XXXVI

Pagina: 1 ... 3 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022