[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 311 Laatste
Acties:
  • 479.520 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-05 13:11

Baseman77

We move

toolkist schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:39:
Hoeveel heeft België ook alweer gewonnen met hun inmiddels toch redelijk oude selectie?
Op het EK in 2016 haalden ze de kwartfinale.
Op het WK in 2018 werden ze 3e.

Oranje wist zich voor beide toernooien niet eens te kwalificeren.
De laatste keer dat wij erbij waren is 7 jaar geleden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48
Baseman77 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:55:
[...]

Pfff, het houdt het niet op, niet vanzelf :>

Nederland selecteerde zich niet door het gebrek aan kwaliteit op het veld, niet doordat er zoveel youngsters werden opgesteld. De coaches waren op z'n best net zo matig als Frank de Boer.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:34
:O :O :O

PSV lijkt Mvogo ook kwijt te raken. RB Leipzig wil de keeper eerder terug halen. Drommel is al gehaald, dus die mag meteen in de basis, zonder echt grote concurrent zo te zien.

Steijn en NAC lijken toch met elkaar door te gaan. Dirk Kuijt was in beeld schijnbaar daar, maar gaat 'm toch niet worden voor Dirk. Hoe deed hij het bij de onder 19 van Feyenoord?

[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 15-06-2021 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:31

Qu3st

@Baseman77 Het gaat over Rensch? Die is helemaal niet eens mee dus waarom nu nutteloos gaan discussiëren?

Timber is ook mee als back-up, De Ligt was nog niet fit genoeg, donderdag zal hij er vast weer instaan.

Oh wacht, ging over ophemelen van Ajax jeugd, nou ja, zijn hun spelers, die zullen ze eerder ophemelen dan een Wijndal of een Gakpo. En dat ze dan hun mediapartner daar voor gebruiken, het zij maar zo. Maar die mediapartner is schadelijker dan dat het wat oplevert. Alles voor de clicks en likes, gaat Mike Verweij na het incident Eriksen bellen met familie Nouri :r 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Qu3st op 15-06-2021 13:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08
Qu3st schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:53:
... Alles voor de clicks en likes, gaat Mike Verweij na het incident Eriksen bellen met familie Nouri :r 8)7
Really? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

ElPaco schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:33:
[...]

Really? Dan ben je toch ook niet helemaal lekker?
Ja, helaas is het zo. De T. heeft er een Premium artikel van gemaakt, lekker over het leed van anderen geld verdienen...... Ik hoop zo dat Ajax de T. de deur wijst. Zonde van alle bomen die papier worden voor zo'n krant. :r :r :r :r :r

Ik ga het niet linken, zag het voorbij komen op Twitter. Kom niet meer op die website en op Twitter laat ik het ook allemaal achter mijn blokkeerfilter zitten, geen zin in die rioolkrant.

[ Voor 21% gewijzigd door Qu3st op 15-06-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
"Gentlemen's agreement"
I heard Ajax tried to sign creative midfielder Ayoub Ouarghi (13) this summer, but he rejected. Next season he will play for Feyenoord U15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Linkje van de bron? Dat gentlemen's agreement is natuurlijk al voordat de inkt droog was, al geschonden, dus ja, dit zal en blijft gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
I heard , dat lijkt me een extreem betrouwbare bron om hier vervolgens lekker over te discussiëren...

Ik heb ook iemand horen zeggen dat Ajax heel graag Pratto wilde hebben, maar dat hij het perspectief bij Feyenoord veel beter vond.

[ Voor 20% gewijzigd door Exocet op 15-06-2021 16:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:41:
[...]

Linkje van de bron? Dat gentlemen's agreement is natuurlijk al voordat de inkt droog was, al geschonden, dus ja, dit zal en blijft gebeuren.
https://twitter.com/Varkenoordfan/status/1404715499930402819

Goed ingevoerde bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
Exocet schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:42:
[...]

I heard , dat lijkt me een extreem betrouwbare bron om hier vervolgens lekker over te discussiëren...
Als je niet wilt discussiëren, hoef je ook niet te reageren natuurlijk. Varkenoordfan is een goed ingevoerde bron.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Bron zegt me niks, maar goed voor de Feyenoord jeugd dat er toch nog mensen blijven. Als telkens jeugd weg loopt komt het niet ten goede van de doorstroming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:54:
[...]

Bron zegt me niks, maar goed voor de Feyenoord jeugd dat er toch nog mensen blijven. Als telkens jeugd weg loopt komt het niet ten goede van de doorstroming.
Precies! Arnesen heeft de jeugdopleiding op de schop genomen. Daar zijn we langzaam de vruchten van aan het plukken.

Mooiste is nog dat het ventje uit Amsterdam komt. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:59:
[...]

Precies! Arnesen heeft de jeugdopleiding op de schop genomen. Daar zijn we langzaam de vruchten van aan het plukken.

Doet Arnesen goed, want het was toch een aardige bende.

Dat laatste, slechte opvoeding dus gehad :> :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Baseman77 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 12:55:
[...]

Welke prijs win je dan precies, als kwart finalist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:51
toolkist schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:39:
[...]

Welke prijs win je dan precies, als kwart finalist?
Nouja, iig een beetje reputatie, hoewel je daar ook niet veel voor koopt natuurlijk, maar uiteindelijk telt alleen de eindoverwinning. Ze hebben iig leukere toernooien gehad dan wij (NL).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De overeenkomst was niet bij elkaar shoppen en als je het wel doet een dubbele opleidingsvergoeding voldoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:59:
[...]

Ah, dus jullie hebben 'm eerst overgenomen van ons!!11! :(

'Gentlemans agreement'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
De gentelments agreement gaat niet over spelers niet mogen wegplukken maar eerder over hogere vergoeding aan elkaar betalen.
Psv is koning om Feyenoord talenten te kapen afgelopen 2 jaar maarliefst 9 jeugdspelers

https://mobile.twitter.co...tatus/1403979546433630209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:28

Vos

AFCA

remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:44:
[...]

Als je niet wilt discussiëren, hoef je ook niet te reageren natuurlijk. Varkenoordfan is een goed ingevoerde bron.
Als je wilt discussiëren moet je ook niet zelf eerst een tekst droppen met een "quote" er boven ;). Je zet daar een bepaalde toon neer.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 15-06-2021 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
@PolarBear en @Mark31

Gedeeltelijk waar; "De afspraak is dat clubs geen contact met spelers zelf zoeken, mochten ze dat wel doen, moeten ze een dubbele opleidingsvergoeding betalen" aldus van der Sar. Terwijl Robert Eenhoorn zegt dat de notulen van de ECV een ander beeld schetsen: “Daarin zegt de directeur van de ECV dat talenten niet actief benaderd moeten worden. Daar houd ík me aan vast"

De waarheid zal in het midden liggen. Ik vind het in ieder geval verre van netjes van Ajax. Een jongen van 13!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Hij gaat van de onder 13 naar de onder 15?

Ouders van Ayoub Ouarghi gebruiken contacten bij Ajax voor meer privileges binnen de Feyenoord Academy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:09:
[...]

Hij gaat van de onder 13 naar de onder 15?

Ouders van Ayoub Ouarghi gebruiken contacten bij Ajax voor meer privileges binnen de Feyenoord Academy...
Correct.

En is je tweede statement een aanname? Of is dat echt zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:11:
[...]

Correct.

En is je tweede statement een aanname? Of is dat echt zo?
Geen idee. Is het een ondenkbaar scenario? Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:27:
[...]

Geen idee. Is het een ondenkbaar scenario? Ik denk het niet.
Een aanname dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Ook geen aanname.

Waar is eigenlijk de verontwaardiging over al die jeugdspelers die volgens dezelfde bron overstappen naar de PSV academy? Zelfs op FR12 lees ik daar niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:31:
[...]

Ook geen aanname.

Waar is eigenlijk de verontwaardiging over al die jeugdspelers die volgens dezelfde bron overstappen naar de PSV academy? Zelfs op FR12 lees ik daar niks over.
Die is er genoeg hoor. Verschil is dat Ajax de grootste talenten (Kleijn en 't Zand bijvoorbeeld) weg wil kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:36:
[...]

Die is er genoeg hoor. Verschil is dat Ajax de grootste talenten (Kleijn en 't Zand bijvoorbeeld) weg wil kapen.
Klein en ' Zand hebben contracten t/m 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:45:
[...]

Klein en ' Zand hebben contracten t/m 2023.
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
En Feyenoord bepaald dus de transfersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:47:
[...]

En Feyenoord bepaald dus de transfersom...
Ik snap niet welk punt je wil maken, Ajax heeft voordat deze jongens hun contract hebben ondertekend contact met ze opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:48:
[...]
Ik snap niet welk punt je wil maken
Jij schreef weg wil kapen. Dat is met een contract geen optie.

Over die negen jeugdspelers die richting Eindhoven zijn gegaan. Die moesten allemaal weg van de Feyenoord Academy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:52:
[...]

Jij schreef weg wil kapen. Dat is met een contract geen optie.

Over die negen jeugdspelers die richting Eindhoven zijn gegaan. Die moesten allemaal weg van de Feyenoord Academy?
Excuses! Scherp van je.

Ibrahima Berete was na een seizoen al weer weg, voor Yiandro Raap is het ook al zijn derde BVO, Cheick Touré wilde zelf weg, Jamal Gonzaga is weggekaapt door PSV, Joel Gill'ard is na een seizoen vertrokken en voor de rest geen idee, als ik eerlijk ben.

Samenvatting: Alleen Jamal Gonzaga (Jamal Ourhris) is echt afgesnoept, voor zover ik weet. De rest zijn ordinaire clubhoppers, niet zulke hele bijzondere talenten en van een aantal heb ik echt geen idee.

Wat ik wel erg positief vind:
Onder meer Denzel Hall, Sem Valk, Antoni Milambo(16 jaar!!! en één van de grootste talenten) en Devin Remie gaan de eerste weken meetrainen met het eerste van Feyenoord.

[ Voor 27% gewijzigd door remco112 op 15-06-2021 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:02:
[...]
Wat ik wel erg positief vind:
Onder meer Denzel Hall, Sem Valk, Antoni Milambo(16 jaar!!! en één van de grootste talenten) en Devin Remie gaan de eerste weken meetrainen met het eerste van Feyenoord.
Hoeveel spelers van het eerste staan op die lijst van 29 namen van spelers die zaterdag beginnen aan de voorbereiding? Dat lijkt eerder op Jong Feyenoord aangevuld met spelers van het eerste.

Frank Arnesen heeft nog wel wat werk te verzetten.

Morgen de loting voor de 2e voorronde!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Poh, zware namen staan hier tussen. La Forita klinkt als een wijn, Partizani als een goed gedroogde worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
strafschop schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 23:41:
[...]

Hoeveel spelers van het eerste staan op die lijst van 29 namen van spelers die zaterdag beginnen aan de voorbereiding? Dat lijkt eerder op Jong Feyenoord aangevuld met spelers van het eerste.

Frank Arnesen heeft nog wel wat werk te verzetten.

Morgen de loting voor de 2e voorronde!
Valt best mee, als ik die lijst zo zie. Er is gelukkig afscheid genomen van een heleboel spelers (Botteghin, van Beek, Nieuwkoop, Narsingh, Kelly, Ten Hove, Marsman, Johnston, Pratto en ik zal er vast nog een aantal vergeten)

Zoals de geruchten zijn, komen er binnenkort twee spelers bij: Marcus Holmgren Pedersen (rechtsback) en Jesper Hansen (tweede keeper)

Het is puur wachten tot we afscheid nemen van Senesi, Jorgensen, Haps, Berghuis en/of Kokcu. Dat levert hopelijk wat salarisbudget en transfergelden op. Denk dat Feyenoord dan echt pas actie kan gaan ondernemen. Zeker in de verdediging is de spoeling dun, zeker als Senesi vertrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
remco112 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:05:
[...]

Valt best mee, als ik die lijst zo zie. Er is gelukkig afscheid genomen van een heleboel spelers (van Beek, Nieuwkoop, Narsingh, Kelly, Ten Hove, Marsman, Johnston, Pratto en ik zal er vast nog een aantal vergeten)

Zoals de geruchten zijn, komen er binnenkort twee spelers bij: Marcus Holmgren Pedersen (rechtsback) en Jesper Hansen (tweede keeper)

Het is puur wachten tot we afscheid nemen van Senesi, Jorgensen, Haps, Berghuis en/of Kokcu. Dat levert hopelijk wat salarisbudget en transfergelden op. Denk dat Feyenoord dan echt pas actie kan gaan ondernemen. Zeker in de verdediging is de spoeling dun (mocht Senesi vertrekken)
Ik ben wel nieuwsgierig naar de verwachting van jou over volgend seizoen. Heb je de indruk dat Feyenoord het de clubs die dit jaar hoger zijn geëindigd echt moeilijk kan maken?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
Qu3st schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:58:
[Twitter]

Poh, zware namen staan hier tussen. La Forita klinkt als een wijn, Partizani als een goed gedroogde worst.
Wat een teams joh! Nooit van gehoord. Maar ja, dat had ik ook niet van Trencin of Wolfsberger :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco112
ephymerous schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig naar de verwachting van jou over volgend seizoen. Heb je de indruk dat Feyenoord het de clubs die dit jaar hoger zijn geëindigd echt moeilijk kan maken?
Absoluut niet! Gaat echt een tussenjaar worden, waarin Slot hopelijk de tijd gaat krijgen. AZ lijkt me oprecht wel te pakken, maar Ajax en PSV hebben een veel betere selectie. Als Berghuis vertrekt, wordt het helemaal lastig, ben ik bang. Wie gaat ze dan scoren? Bozenik vind ik echt drie keer niets.

Mooie is wel dat er een hele hoop eigen jeugd is. Malacia, Hendriks, Geertruida, Hall met daar achter Bijlow lijkt me genieten! Maar je mist wel een hoop ervaring dan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Oei, PSV moet Galatasary in voorronde Champions League....
Dat wordt een zware opgave gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Qu3st schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:33:
Oei, PSV moet Galatasary in voorronde Champions League....
Dat wordt een zware opgave gelijk.
Om kampioen te worden moet je van iedere potentiele tegenstander kunnen winnen :+

Niet de ideale tegenstander om tegen te beginnen. Zoals met alle wedstrijden voor het sluiten van het transferwindow mag je hopen dat PSV in staat gaat zijn om een waardige selectie bijeen weet te krijgen maar dat blijft altijd wel een lastige uitdaging (geen zekerheid voor speler op CL waardoor zo'n club toch niet de eerste keuze zal zijn)

Maar anderzijds lastig om te stellen hoe goed Galatasaray is, vorig jaar op 2 doelsaldo niet kampioen geworden echter een bijzonder matig Europees seizoen (groepsfase EL niet bereikt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Napo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:49:
[...]

Om kampioen te worden moet je van iedere potentiele tegenstander kunnen winnen :+

Niet de ideale tegenstander om tegen te beginnen. Zoals met alle wedstrijden voor het sluiten van het transferwindow mag je hopen dat PSV in staat gaat zijn om een waardige selectie bijeen weet te krijgen maar dat blijft altijd wel een lastige uitdaging (geen zekerheid voor speler op CL waardoor zo'n club toch niet de eerste keuze zal zijn)

Maar anderzijds lastig om te stellen hoe goed Galatasaray is, vorig jaar op 2 doelsaldo niet kampioen geworden echter een bijzonder matig Europees seizoen (groepsfase EL niet bereikt).
Die cliché blijft altijd terug komen he?! :9

Ja ik weet ook niet hoe goed Gala op het moment is, maar van de potentiele tegenstanders was dit niet gelijk de makkelijkste, is toch fijner om tegen Lubbekutteveen uit Oostenrijk te spelen dan gelijk een Turkse topploeg.

Ik zag gisteren op Twitter geruchten rondvliegen over dat PSV Luuk de Jong een 3 jarig contract hadden aangeboden. Dus ze zijn vast en zeker bezig, ben ook erg benieuwd met wat voor spelers ze voor de rest aan komen zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:28
Hopen dat er geen publiek is toegestaan in Istanbul, maar ik ben er bang voor. Geen fijne tegenstander.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maarten_E schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:03:
Hopen dat er geen publiek is toegestaan in Istanbul, maar ik ben er bang voor. Geen fijne tegenstander.
Als het wel met publiek is dan ga ik meteen het geluid afzetten, afschuwelijk irritant dat gefluit.
[edit] Zou dat ook op de geluidsband staan mocht er geen publiek welkom zijn? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 16-06-2021 13:51 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Als het wel met publiek is dan ga ik meteen het geluid afzetten, afschuwelijk irritant dat gefluit.
[edit] Zou dat ook op de geluidsband staan mocht er geen publiek welkom zijn? 8)7
Fantastisch juist die beleving.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:06:
[...]Fantastisch juist die beleving.
Emotie is prima, maar dit is gewoon irritant willen zijn.
Is hetzelfde als die irritante lui die toeteren als ze een wedstrijd winnen ... oh wacht ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mark31
Galatasaray hheeft 12 spelers die weg gaan komende zomer, hebben amper geld, stelt niet veel voor.
Is alleen nog naam van vroeger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Vervelende is dat daarna nog een voorronde volgt met als reeds geplaatste ploegen o.a. Benfica, RC Genk, AS Monaco, Shakhtar Donetsk en Spartak Moskou. En daarna pas de playoffs.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Harribo (en andere FC Groningen fans)

Gefeliciteerd met het 50 jarige bestaan *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Sempy schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:33:
Vervelende is dat daarna nog een voorronde volgt met als reeds geplaatste ploegen o.a. Benfica, RC Genk, AS Monaco, Shakhtar Donetsk en Spartak Moskou. En daarna pas de playoffs.
Er wordt al geloot voor de 3e voorronde op de maandag voor de heenwedstrijd van de 2e voorronde.

Dat betekent dat de winnaar van PSV - Galatasaray een tegenstander krijgt uit het volgende rijtje

- Shakhtar Donetsk
- Benfica
- AS Monaco
- winnaar van Celtic - Midtjylland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
strafschop schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:25:
[...]

Er wordt al geloot voor de 3e voorronde op de maandag voor de heenwedstrijd van de 2e voorronde.

Dat betekent dat de winnaar van PSV - Galatasaray een tegenstander krijgt uit het volgende rijtje

- Shakhtar Donetsk
- Benfica
- AS Monaco
- winnaar van Celtic - Midtjylland
Das dan 25% kans op een tegenstander waar PSV redelijkerwijs van kan winnen. Maar eerst winnen van Galatasaray :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
Baseman77 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 09:41:
[...]

Dit is de bodemprijs voor Malen, ik hoop dat dat bedrag nog oploopt.
En er lopen voldoende spitsen rond die een vervanging kunnen zijn, waaronder eigen speler Madueke. Maar bijv. Berisha wil niet bijtekenen bij RB Salzburg en zou een hele goede vervanger zijn, evenals Hlozek.

Een komst van Luuk de Jong zou erg prettig zijn, maar vooral als vervanger van Zahavi. Die zijn namelijk niet complementair aan elkaar.

Dumfries wordt trouwens gelinkt aan Everton, Bayern en Inter.
Ik was in de veronderstelling dat Madueke meer een vleugelaanvaller was, maar ja dan is het minder lastig om hem te vervangen. Al leg je dan wel meteen veel druk op die jongen zijn schouders. En anders dus zoals iemand anders zei weer iemand uit Schmidt zijn contactenboekje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:00

snmght

imho dan he

ephymerous schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:42:
[...]

Das dan 25% kans op een tegenstander waar PSV redelijkerwijs van kan winnen. Maar eerst winnen van Galatasaray :)
Je kunt natuurlijk van allemaal winnen. Maar de gunstigste loting is maar 12,5% kans volgens mij. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Galatasaray is een lastige tegenstander denk ik. Hopen op een leeg stadion bij hun en dat ze hun selectie nog niet op orde hebben.

Ik ben blij dat PSV al meteen na het seizoen is begonnen met de selectie voor komend seizoen. Ook fijn dat er niet teveel spelers lijken weg te gaan. Maar de CL halen wordt pittig, zeker als je na Gala tegen Benfica mag ofzo.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:01
Wel pittige route voor PSV :D had niet verwacht dat er dit kaliber tegenstanders in die rondes al voorbij zouden komen.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Mark31 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:07:
Psv is koning om Feyenoord talenten te kapen afgelopen 2 jaar maarliefst 9 jeugdspelers
Dat is geen kapen, die spelers stappen zelf over.
Er is de afgelopen jaren meer dan genoeg geschreven over de gigantische puinhoop bij de Feyenoord jeugdopleiding, dat is de belangrijkste reden dat relatief veel jeugdspelers van Feyenoord zijn overgestapt.
Napo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:49:
Gala heeft ontzettend veel huurlingen, waarvan logischerwijze afscheid wordt genomen (ongeveer het halve basis team) en het rommelt daar enorm (er komen verkiezingen voor het bestuur en de trainer is weg). Ook is er een tekort aan geld.

Het is dus maar de vraag of Gala een goed team kan opstellen bij deze wedstrijden.
Dit is dus een gunstig moment om ze te treffen.

De ronde daarna wordt het lastiger, helemaal als Monaco geloot wordt. Hopelijk wordt het een van de andere teams (mist PSV wint van Gala natuurlijk).
Pompi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:35:
Ik was in de veronderstelling dat Madueke meer een vleugelaanvaller was, maar ja dan is het minder lastig om hem te vervangen. Al leg je dan wel meteen veel druk op die jongen zijn schouders. En anders dus zoals iemand anders zei weer iemand uit Schmidt zijn contactenboekje?
Madueke kan op meerdere posities voorin spelen, ook als zogeheten half 10 bij PSV.
Maar Schmidt ziet hem vooral als spits.

De scouting van PSV kent en volgt heel veel spelers, bij sommigen kan Schmidt de doorslag geven en het is handig om iemand te halen die bekend(er) is met het systeem.

[ Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 17-06-2021 10:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mark31
Martinusz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 09:03:
Wel pittige route voor PSV :D had niet verwacht dat er dit kaliber tegenstanders in die rondes al voorbij zouden komen.
Dat hebben ze aan zichzelf te danken, indien ze goed hadden gepresteerd in Europa dan hadden ze nu gewoo alle rondes geplaatst geweest.
Ajax zou Geplaatst zijn in de Vr Cl , waardoor je Benfica,Shaktar,Monaco etc ontloopt, kan je nog een Spartak loten maar is het toch al een stuk makkelijker.

Ajax staat bijvoorbeeld 17e op de Uefa ranking waar PSV op de 56e! Plaats staat, ja dan kan je wel gaan wijzen dat het zwaar is, maar je hebt zelf niet gepresteerd.

PSV 6.00 1.00 6.00 6.00 10.00 29.000

Ajax Ned 22.00 1.50 27.00 13.00 19.00 82.500

Zoals je ziet heeft PSV slechts 1 x 10 punten behaald, waar je eigenlijk gemiddeld minimaal 15 punten moet pakken Europees per jaar,
Ajax heeft 1 magere jaar (Jaar van Nouri , en 2 uitzonderlijke jaren (EL finale en CL halve Finale ) , maar haalt voor de verderest wel gemiddeld rond de 15 punten.
ALleen dat jaar van Nouri dus niet, maar dat was wel een heftige voorbereiding , was te verklaren.
Waar PSV 6 , 1 , 6 , 6 punten haalt in 4 jaar tijd, dat is gewoon CL onwaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Mark31 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:20:
[...]
Ajax staat bijvoorbeeld 17e op de Uefa ranking waar PSV op de 56e! Plaats staat, ja dan kan je wel gaan wijzen dat het zwaar is, maar je hebt zelf niet gepresteerd.
Dat maakt het natuurlijk niet minder zwaar. Uiteindelijk moet je dit soort hordes ook nemen om een coefficient op te bouwen. Dit blijft overigens wel één van de nadelen van de huidige opzet. Niet specifiek vanwege de situatie van deze club maar in zijn geheel zorgt de opzet van de CL op dit moment - en al langer - dat je als "gevestigde naam" een gemakkelijkere weg hebt om weer meer punten te behalen.

Dat zie je bij veel clubs in elke Euroepese competitie. Als "nieuwe" club kom je in pot 4 terecht waardoor je dus bij clubs zit die de naam hebben (makkelijker spelers aantrekken) en de daarbij behorende budgetten. De positieve feedbackloop vanuit dat spoor is bijzonder sterk aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

Mark31 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:20:
Dat hebben ze aan zichzelf te danken, indien ze goed hadden gepresteerd in Europa dan hadden ze nu gewoo alle rondes geplaatst geweest.
Wie ontkent dit dan?
En dit maakt het minder zwaar ofzo?

Aparte reactie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Baseman77 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:08:
[...]

Wie ontkent dit dan?
En dit maakt het minder zwaar ofzo?

Aparte reactie.
Je hoeft niet alles direct als een aanval op je club te zien ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:59:
[...]

En je hoeft niet alles direct te interpreteren alsof @Baseman77 het als aanval op "zijn" club ziet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
Napo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:25:
[...]

En je hoeft niet alles direct te interpreteren alsof @Baseman77 het als aanval op "zijn" club ziet.
Zo vat ik het ook op, vooral ook door de afsluiting “aparte reactie”. Even toelichting vragen op een vriendelijke manier zie ik niet terug :)

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Hoe hoger de temperaturen hoe korter de teentjes zij mijn opa zaliger altijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
snmght schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:32:
Gaat zo nog een lange zomer worden....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
snmght schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 13:32:
Korter de lontjes of langer de tenen, denk ik dat je opa zei ;)

Gerucht dat Huntelaar zijn carrière voort ging zetten bij NEC blijft helaas een gerucht. De geldschieter van NEC zegt dat Huntelaar gaat stoppen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Misschien dat Huntelaar nog jaartje de Graafschap doet? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

toolkist schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:59:
Waarom zou ik het als een aanval zien?

Ik vind het een aparte reactie, omdat er een hele uitleg volgt over waarom PSV grotendeels zelf verantwoordelijk is voor de zwaarte van het traject om uiteindelijk de CL te behalen. Terwijl er niemand is die dat ontkent of er over begint, er werd simpelweg aangegeven dat het traject zwaar is. Wat ook zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

En verrassend nieuws, PSV is met Udinese in gesprek over Romero:

https://www.ed.nl/psv/psv...its-maxi-romero~aedb8c12/

Dat zou een mooie oplossing zijn.
Doodzonde dat Romero weer een zware knieblessure opliep, maar ik zie voor hem geen toekomst meer bij PSV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat anders.
Hoedt verlaat Southampton definitief en keert terug in België
Vraag me af of Feyenoord een poging gedaan heeft, lijkt me nou precies een speler die goed mee komt in de speelwijze van Slot en niet al te veel heeft gekost voor Anderlecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Baseman77 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:11:
En verrassend nieuws, PSV is met Udinese in gesprek over Romero:

https://www.ed.nl/psv/psv...its-maxi-romero~aedb8c12/

Dat zou een mooie oplossing zijn.
Doodzonde dat Romero weer een zware knieblessure opliep, maar ik zie voor hem geen toekomst meer bij PSV.
Romero, daarbij is het nooit echt eruit gekomen wat erin zat heb ik het idee?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:13:
[...]

Romero, daarbij is het nooit echt eruit gekomen wat erin zat heb ik het idee?
Nooit fit geweest, dus eigenlijk gewoon geen kans gehad om te laten zien of ie goed genoeg was of niet.
Erg jammer, gun je niemand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
toolkist schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 15:11:
Wat anders.

[...]

Vraag me af of Feyenoord een poging gedaan heeft, lijkt me nou precies een speler die goed mee komt in de speelwijze van Slot en niet al te veel heeft gekost voor Anderlecht.
Zou dé perfecte vervanger van Senesi zijn!

Malacia - Hoedt - Geertruida - Pedersen is een prima achterhoede.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Nou Marc, bel maar eens naar Inter.
Als Christian Eriksen zijn terugkeer kan maken op het veld, kan hij vermoedelijk niet meer uitkomen voor zijn club Internazionale. De aanvallende middenvelder krijgt na zijn hartstilstand een ICD, een onderhuidse defibrillator die ingrijpt bij hartproblemen. Het is in de Serie A echter verboden om te spelen met een defibrillator. Als die regel niet wordt aangepast, lijkt het onmogelijk dat Eriksen nog zal uitkomen in de Serie A."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco112
snmght schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:43:

[...]
Zou een geweldige aankoop zijn, maar heeft een contract tot en met 2024 en een jaarsalaris van om en nabij de 7,5 miljoen euro.

Enig idee of hij onder zijn contract uit kan komen, mocht hij niet mogen voetballen in Italië?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

remco112 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:30:
[...]

Zou een geweldige aankoop zijn, maar heeft een contract tot en met 2024 en een jaarsalaris van om en nabij de 7,5 miljoen euro.

Enig idee of hij onder zijn contract uit kan komen, mocht hij niet mogen voetballen in Italië?
Lijkt me dat het de prijs wel drukt als Inter hem niet meer in kan zetten.

Salaris komen we wel uit.

Alleen verder heel leuk maar weet ook niet zo goed waar hij dan moet spelen. Wel een fatsoenlijke trapnemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]
Waarom, wat wil je ermee ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Dit is geweldig nieuws; Rensch verlengd t/m 2025.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389924

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi

[...]
Wat een aparte regel, kan ook niet echt iets verzinnen waarom dit niet zou mogen of het af te raden zou zijn om met een ingebouwde ICD te spelen.

Misschien kan @LZ86 zijn medische kennis er op laten schijnen. Als die niet van zijn wel verdiende rustige dagen aan het genieten is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Pompi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:20:
[...]

Wat een aparte regel, kan ook niet echt iets verzinnen waarom dit niet zou mogen of het af te raden zou zijn om met een ingebouwde ICD te spelen.

Misschien kan @LZ86 zijn medische kennis er op laten schijnen. Als die niet van zijn wel verdiende rustige dagen aan het genieten is.
Zal wel een risico dingetje zijn ;) ze willen niet dat de serie A aansprakelijk gesteld kan worden of iets dergelijks als er wel wat gebeurd met iemand met een ICD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:28
Zou mij niks verbazen als dat meer met het Italiaans recht te maken heeft.
Bij de dood van Senna in Imola waren het de ontwerper van de auto en de technisch directeur van Williams die werden aangeklaagd, niet het team Williams. Wellicht wat met hoofdelijke aansprakelijkheid waarna de Serie A deze regel heeft ingesteld. Gokje van mijn kant.

[ Voor 20% gewijzigd door Maarten_E op 18-06-2021 13:39 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:01
Pompi schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:20:
[...]

Tja, een ICD geeft je een tik bij een gevaarlijk hartritme. Maar als je de uitlokkende factor maar blijft opzoeken is er geen harde garantie dat er toch niet iets gebeuren zal.

in principe is het veilig, maar toch heb je een hartziekte, dus ik snap de Italianen wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
Maarten_E schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 13:38:
Zou mij niks verbazen als dat meer met het Italiaans recht te maken heeft.
Bij de dood van Senna in Imola waren het de ontwerper van de auto en de technisch directeur van Williams die werden aangeklaagd, niet het team Williams. Wellicht wat met hoofdelijke aansprakelijkheid waarna de Serie A deze regel heeft ingesteld. Gokje van mijn kant.
Je zit in de buurt ja.
De regelgeving in de Serie A zal moeten worden aangepast. Alleen dan is er nog toekomst voor Eriksen bij Inter. Lucio Mos, voorzitter van de Italiaanse Vereniging voor Sportcardiologie, is stellig bij Radio Punto Nuovo: "De Italiaanse regelgeving is de strengste ter wereld en dit is dan ook de reden waarom het aantal plotselinge sterfgevallen tijdens fysieke activiteit een stuk lager is dan in andere landen. De protocollen zijn erg streng, dus het lijkt me uitgesloten dat we Eriksen terug gaan zien in de Italiaanse competitie."
Uit de liveblog van de NOS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Sowieso de vraag of hij nog zal voetballen, medisch gezien maar wellicht ook mentaal, zelfde geldt vindt hij het zelf wel prima zo en hangt hij zijn schoenen aan de wilgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
snmght schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:40:
[...]
Alleen verder heel leuk maar weet ook niet zo goed waar hij dan moet spelen. Wel een fatsoenlijke trapnemer.
Zou natuurlijk meteen de nummer 10 zijn in de selectie. En hij zou ook Tadic op links kunnen vervangen (hoewel hij daar recent vrijwel niet meer gespeeld heeft). Aan de ene kant denk je dan het wordt druk op het middenveld met Eriksen/Gravenberg/Kudus/Klaasen/Alvarez maar we weten ook allemaal hoelang een seizoen is en wat blessures doen.

Maar goed de kans dat het überhaupt gaat gebeuren is nihil lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
Traore naar Shakhtar :/ wel voor 10 miljoen :D

[ Voor 32% gewijzigd door Martinusz op 18-06-2021 18:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Pröpper definitief naar PSV (medische keuring nog te gaan)

https://www.ed.nl/dossier...uring-aanstaande~a86a1b6f

JDJ pakt goed door richting de eerste horde van het nieuwe seizoen, 5e aankoop alweer.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:57:

JDJ pakt goed door richting de eerste horde van het nieuwe seizoen, 5e aankoop alweer.
Dat zeker, wat overigens wel een groter vraagteken gaat worden is het toekomstperspectief, Drommel is nog wel relatief jong die je in de toekomst goed zou kunnen doorverkopen maar voor zowel Ramalho, van Ginkel, Mwene en nu dan waarschijnlijk Pröpper is die kans significant kleiner.

Overigens wel van groot belang dat de selecite voor de voorbereiding al rond is, zeker met de aanstaande kwalificatierondes voor de CL/EL

[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 20-06-2021 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:57:

Propper is een goede aankoop idem Ramalho.
Van Ginkel,Drommel en Mwene zal opvulling zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mark31 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Drommel zal wel 1e worden als Mvogo inderdaad weer vertrekt deze zomer. Voor het middenveld verwacht ik eerder het duo v Ginkel - Pröpper dan een combi met Sangaré. Rosario zal hopelijk verkocht worden.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark31
ElPaco schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:52:
[...]

Drommel zal wel 1e worden als Mvogo inderdaad weer vertrekt deze zomer. Voor het middenveld verwacht ik eerder het duo v Ginkel - Pröpper dan een combi met Sangaré. Rosario zal hopelijk verkocht worden.
Ik verwacht Gotze op 10 waar Van Ginkel ook meer tot zijn recht als 10 komt.

Verwacht daarom

Sangare Propper
Gotze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mark31 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Drommel zal neem ik aan eerste keeper worden, zeker als Mvogo inderdaad terug moet naar RB. Van Ginkel verwacht ik eigenlijk ook regelmatig te zien spelen, was laatste wedstrijd niet voor niets captain. Kan zowel op 10 als 6 spelen.

Zal zoiets worden verwacht ik

Drommel
Teze-Ramalho-Boscagli-Max
Pröpper-Sangaré
Götze-Gakpo
Luuk-Zahavi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Mark31 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:53:
[...]

Ik verwacht Gotze op 10 waar Van Ginkel ook meer tot zijn recht als 10 komt.

Verwacht daarom

Sangare Propper
Gotze
Maar in het systeem van Schmidt heb je geen echte 10.

Ik denk dat de opstelling een beetje zal zijn als @Tomba zegt maar dan met v Ginkel ipv Sangaré (zoals eind vorig jaar). Verder denk ik Madueke of Vertessen ipv Luuk (zeker zolang Luuk nog bij Sevilla zit).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ElPaco schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:10:
[...]

Maar in het systeem van Schmidt heb je geen echte 10.

Ik denk dat de opstelling een beetje zal zijn als @Tomba zegt maar dan met v Ginkel ipv Sangaré (zoals eind vorig jaar). Verder denk ik Madueke of Vertessen ipv Luuk (zeker zolang Luuk nog bij Sevilla zit).
Ja ik maakte mijn opstelling wel met de aanname dat het rond komt met Luuk. Als Luuk niet komt zou ik eerder Gakpo een linie opschuiven en dan Van Ginkel als valse 10. Sangaré is denk ik onomstreden gezien zijn stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:44
Jorgenson is door Slot uit de selectie gezet, hij mag uitkijken naar een nieuwe club.

Dit verklaarde hij tijdens het pers praatje nadat Jorgenson niet aanwezig was op de 1e training.

voor de mensen die het graag willen uitprinten en in een lijstje willen zetten:
https://www.vi.nl/nieuws/...buiten-feyenoord-selectie

[ Voor 32% gewijzigd door Deadsy op 21-06-2021 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:00:
[...]

Drommel zal neem ik aan eerste keeper worden, zeker als Mvogo inderdaad terug moet naar RB. Van Ginkel verwacht ik eigenlijk ook regelmatig te zien spelen, was laatste wedstrijd niet voor niets captain. Kan zowel op 10 als 6 spelen.

Drommel
Pröpper-Sangaré
Götze-Gakpo
Luuk-Zahavi
Ik mag voor jullie PSV-ers toch hopen dat dit het niet wordt.
Zahavi wieberen en Madueke er bijvoorbeeld in. Anders heb je wel echt een heel erg statische voorhoede. Gakpo is volgens mij nou ook meer een type wat in de bal komt dan echt diepgang heeft.
Propper+Sangare mist snelheid en lijkt me daarmee ook een risico

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Tomba schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:00:
[...]

Drommel
Pröpper-Sangaré
Götze-Gakpo
Luuk-Zahavi
Götze ging toch ook vertrekken? En Luuk, gaat die echt terugkomen verwacht je? Hij is net 2 seizoenen weg en lijkt in Sevilla goed te presteren. Waarom zou ie nu dan weer terug willen komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:44
JanW schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:10:
[...]

Götze ging toch ook vertrekken? En Luuk, gaat die echt terugkomen verwacht je? Hij is net 2 seizoenen weg en lijkt in Sevilla goed te presteren. Waarom zou ie nu dan weer terug willen komen?
Geloof dat het gerucht van Gotze afkomstig is van het gerucht dat Schmidt weg zou gaan, dat hij dan ook zou gaan.
Wil zelf wel eens weten wat hij voor salaris krijgt.

En of Luuk het goed doet in Spanje is helemaal afhankelijk van wat je onder goed verstaat.
Denk dat zijn salaris wel eens een probleem zou kunnen zijn voor PSV, en gratis zal hij ook niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

toolkist schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Ik mag voor jullie PSV-ers toch hopen dat dit het niet wordt.
Zahavi wieberen en Madueke er bijvoorbeeld in. Anders heb je wel echt een heel erg statische voorhoede. Gakpo is volgens mij nou ook meer een type wat in de bal komt dan echt diepgang heeft.
Propper+Sangare mist snelheid en lijkt me daarmee ook een risico
Zahavi wieberen zou ik een rare zet vinden, begint net zijn draai te vinden. Madueke gaat genoeg minuten maken maar is nog te onervaren/jong voor een vast basisplaats. Gakpo is van beide markten thuis, is snel, heeft diepgang en heeft een bijzonder goed schot.
Overigens heb je t qua Sangaré mis; die heeft juist veel snelheid. Loopt veel gaten dicht. Als hij op zou kunnen houden met dom balverlies kan het wel eens een heel grote worden. Ook Pröpper ken ik uit zijn PSV tijd niet als traag, maar die heb ik sindsdien helemaal niet meer zien spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

JanW schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:10:
[...]

Götze plakt er gewoon nog een jaartje aan vast en zal dan (helaas) transfervrij vertrekken.
Ik geef het een redelijke kans, bij Sevilla zit hij al een tijd op de bank en JDJ was heel expliciet in zijn wens om hem terug te halen. En waarom zou hij terugkomen; eigenlijk alleen bij PSV altijd onomstreden geweest, heeft daar zijn grootste successen behaald en is ook een echte PSVer geworden. Heeft ook aangegeven terug te willen keren dus zo gek zou het niet zijn. Icm Zahavi lijkt het me een goede match, Zahavi in een zwervende rol met Luuk als kapstok voorin. Of wellicht wordt t wel 4-2-3-1 ipv 4-2-2-2 met Luuk centraal en Cody en Zahavi die vanaf de flanken komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Berghuis is ook nog steeds een target volgens VI. Wordt een best oude basis 11 dan als Malen verkocht wordt?

[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 21-06-2021 16:50 ]

Pagina: 1 2 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022