"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Schijt aan de regels!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eerder gaf ie een 100% penalty nietMontaner schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:22:
Neem als scheids die club in bescherming man, geef je toch geen pingel voor.
Wel vroeg om nu al te counter jinxencarpebios schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:25:
Kijk, Ajax weet wel wat scoren is. 2:0 al, net als zondag rond de 20ste minuut.
50% bescherming dus.
Scheids toch, neem die keeper in bescherming en keur die goal af joh!
[ Voor 17% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-01-2022 21:27 ]
Ik geloof niet dat de spelers van Ajax van deze wedstrijd zo moe worden dat ze zondag niet fit zouden zijn.tweakduke schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:27:
Nou slim wisselen om de selectie fit te houden en de wedstrijd afmaken, dit gaat erg simpel.
Dit zijn de bankzitters m.u.v. Antony.tweakduke schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:27:
Nou slim wisselen om de selectie fit te houden en de wedstrijd afmaken, dit gaat erg simpel.
Fit op de bank zitten doe je maar lekker zelf!
Er spelen er waarschijnlijk maar 2 die zondag ook spelen, die gewoon in de rust wisselenPolarBear schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:28:
[...]
Ik geloof niet dat de spelers van Ajax van deze wedstrijd zo moe worden dat ze zondag niet fit zouden zijn.
Dat ook niet, maar als Anthony, Klaassen, Schuurs hoef je niet perse de wedstrijd uit te laten spelen. Die luxe heb je nu gecreëerd in tegen stelling tot PSV.PolarBear schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:28:
[...]
Ik geloof niet dat de spelers van Ajax van deze wedstrijd zo moe worden dat ze zondag niet fit zouden zijn.
Met Daramy en Unuvar voor Anthony en Klaassen als wissels in de rust moet je dit wel uit kunnen spelen.tweakduke schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:31:
[...]
Dat ook niet, maar als Anthony, Klaassen, Schuurs hoef je niet perse de wedstrijd uit te laten spelen. Die luxe heb je nu gecreëerd in tegen stelling tot PSV.
Alleen voor Timber heb je niemand op de bank die zondag niet in de basis staat.
Winston Bogarde?dutchgio schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:36:
[...]Alleen voor Timber heb je niemand op de bank die zondag niet in de basis staat.
Alvarez kan prima op die plek spelen. Maar goed je kan makkelijk 3-4-3 gaan spelen.dutchgio schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:36:
[...]
Met Daramy en Unuvar voor Anthony en Klaassen als wissels in de rust moet je dit wel uit kunnen spelen.
Alleen voor Timber heb je niemand op de bank die zondag niet in de basis staat.
Iets als, jongs, was een fijne 1e helft, zullen we aan het bier gaan?
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 20-01-2022 21:43 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
kan me bij dit soort potjes voorstellen dat hij de taak gekregen heeft om de wat minder ervaren spelers aan te sturen etc.PolarBear schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:42:
Bizar trouwens dat Klaassen zo weinig te zien is in deze wedstrijd.
want winnen gaan ze toch wel
Telstar zit nog in de bus uit Eindhoven terug.snmght schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:43:
Zo zonder publiek is er toch weinig aan, ik zou als Telstar zijnde na de rust niet meer terugkomen.
Die zitten al in de bus hoor.snmght schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:43:
Zo zonder publiek is er toch weinig aan, ik zou als Telstar zijnde na de rust niet meer terugkomen.
Ik had Anthony nooit opgesteld. Het zijn vaak die watervlugge buitenspelers die forse charges te verduren krijgen als het voetballend wil niet lukken (en dat ligt vooraf al op de loer in zo een wedstrijd).tweakduke schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:31:
[...]
Dat ook niet, maar als Anthony, Klaassen, Schuurs hoef je niet perse de wedstrijd uit te laten spelen. Die luxe heb je nu gecreëerd in tegen stelling tot PSV.
Wissel hem ASAP.
Nou ja beetje aanvallende ervaring voorin kan ik mij wel indenken, maar niet langer dan nodig nee.snmght schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:44:
[...]
Ik had Anthony nooit opgesteld. Het zijn vaak die watervlugge buitenspelers die forse charges te verduren krijgen als het voetballend wil niet lukken (en dat ligt vooraf al op de loer in zo een wedstrijd).
Wissel hem ASAP.
En Haller ook nog niet het net weten te vinden tegen deze amateurs… MISKOOP!OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:49:
5-0 voor Ajax en 0 assists van Tadic ... ongekend!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Bam.
[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-01-2022 22:15 ]
[ Voor 16% gewijzigd door AntraXxX op 20-01-2022 22:29 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
En kan nog goed voetballen ookDeadsy schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:25:
Hlynsson is 17, ik had nadat ik zijn gezicht zag gedacht dat hij nog een stuk jonger was
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als die ook de tijd aangeeft ben ik bang dat het wel gaat gebeuren.carpebios schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:39:
Nou, het is te hopen dat zondag de 10 niet op het scorebord komt. PSV is rijp voor de slacht, en wie anders beweert is niet goed bij z'n hoofd
Daramy on fire!
Wie moet PSV slachten? Het is wel de fiere koploper.carpebios schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:39:
Nou, het is te hopen dat zondag de 10 niet op het scorebord komt. PSV is rijp voor de slacht, en wie anders beweert is niet goed bij z'n hoofd
alles kan off-topic
Als hij er straks weer een paar in schiet tegen Benfica hoor je mij nietHan schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:54:
[...]
En Haller ook nog niet het net weten te vinden tegen deze amateurs… MISKOOP!
Mij wel hoor, en dat gaan de buren dan wel weten.Harribo schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:58:
[...]
Als hij er straks weer een paar in schiet tegen Benfica hoor je mij niet
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Is al deels geweest, de clubs die thuis spelen zijn bekend. De rest wordt de 22ste bekendMegupe schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:43:
wanneer is de loting voor de volgende ronde?
[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 21-01-2022 07:20 ]
Geen trommelaar zonder ritmegevoelAgent47 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 23:21:
Zonder publiek waarschijnlijk nog. Scheelt toch wel iets mogelijk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat ben ik, probeer Ajax telkens uit zijn ritme te brengen maar het lukt mij niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hopelijk kun je er veel AntiBAM's eruit gooien zondagMaarten_E schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:48:
[...]
Dat ben ik, probeer Ajax telkens uit zijn ritme te brengen maar het lukt mij niet.
[ Voor 97% gewijzigd door snmght op 21-01-2022 14:21 ]
*bam*bam*bam*bam*Maarten_E schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:48:
[...]
Nu valt het kwartje.
Zolang er maar 1 BAM meer dan een antiBAM is, ben ik tevredenMartinusz schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:55:
[...]
Hopelijk kun je er veel AntiBAM's eruit gooien zondag
Nog even en ze gaan proberen Luuk de Jong los te peuterenMM99 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:15:
Nieuwste gerucht: Ajax zou Depay willen willen huren van Barça 🤦♂️
Laten vooral elk Twitter gerucht met 1 bron serieus gaan nemen...MM99 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:15:
Nieuwste gerucht: Ajax zou Depay willen willen huren van Barça 🤦♂️
Bron: dude, trust me.Exocet schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:19:
[...]
Laten vooral elk Twitter gerucht met 1 bron serieus gaan nemen...
ElPaco schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:18:
[...]
Nog even en ze gaan proberen Luuk de Jong los te peuteren
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat gerucht speelde in november dus ook al:ElPaco schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:18:
[...]
Nog even en ze gaan proberen Luuk de Jong los te peuteren
https://www.google.com/se...id=chrome-mobile&ie=UTF-8
Maar goed, 'gelukkig' is het Brobbey geworden..
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Poll: PSV - Ajax
• Winst PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• De wedstrijd wordt afgelast
Ook een poll maken? Klik hier
zaterdag
18:45u
Vitesse v FC Groningen
20u
AZ v SC Cambuur
sc Heerenveen v PEC Zwolle
21u
Willem II v FC Twente
-
zondag
12:15u
N.E.C. v Feyenoord
14:30u
Heracles v Go Ahead Eagles
PSV v Ajax
16:45u
Sparta v FC Utrecht
20u
RKC v Fortuna Sittard
Enjoy
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
De laatste jaren geven niet veel hoop voor de Ajax-fan..Superkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:13:
In de tijd die we wachten tot @Hackus ons het speelschema presenteert kunnen we alvast een polletje erin gooien voor dé wedstrijd van het weekend:
• Winst PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
[Afbeelding]
Laatste 10 edities:
4x winst PSV
3x gelijkspel
3x winst Ajax
28-02-2021 PSV-Ajax 1-1 (1-0)
22-09-2019 PSV-Ajax 1-1 (0-0)
23-09-2018 PSV-Ajax 3-0 (3-0)
15-04-2018 PSV-Ajax 3-0 (2-0)
23-04-2017 PSV-Ajax 1-0 (1-0)
20-03-2016 PSV-Ajax 0-2 (0-1)
01-03-2015 PSV-Ajax 1-3 (0-1)
22-09-2013 PSV-Ajax 4-0 (0-0)
14-04-2013 PSV-Ajax 2-3 (1-1)
18-09-2011 PSV-Ajax 2-2 (1-1)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
PSV draait de laatste wedstrijden best goed (niet luisteren naar de mensen hieronder
Om er even een cliché in te gooien: hopen op in elk geval een leuke pot voetbal!
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 22-01-2022 11:04 ]
Tja, PSV heeft wel baat bij thuispubliek, wat ze nu niet hebben. Daarnaast draait PSV nu absoluut niet. Ik zie het (als PSV supporter) niet zonnig in.Gynnad schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:40:
[...]
De laatste jaren geven niet veel hoop voor de Ajax-fan..
Laatste 10 edities:
4x winst PSV
3x gelijkspel
3x winst Ajax
28-02-2021 PSV-Ajax 1-1 (1-0)
22-09-2019 PSV-Ajax 1-1 (0-0)
23-09-2018 PSV-Ajax 3-0 (3-0)
15-04-2018 PSV-Ajax 3-0 (2-0)
23-04-2017 PSV-Ajax 1-0 (1-0)
20-03-2016 PSV-Ajax 0-2 (0-1)
01-03-2015 PSV-Ajax 1-3 (0-1)
22-09-2013 PSV-Ajax 4-0 (0-0)
14-04-2013 PSV-Ajax 2-3 (1-1)
18-09-2011 PSV-Ajax 2-2 (1-1)
Het ging PSV ook beter af in een lege ArenA (Johan Cruijff schaal) dan een volle ArenA (competitie).
Maar bovenal, ik vind de verdediging van Psv niet heel sterk.
-1 nuPolycom schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:36:
Hoeveel Ziggo klanten zullen er morgen om half drie lekker voor gaan zitten om er vervolgens achter te komen dat Heracles - Go Ahead op het menu staat?
Weer zo'n dag dat ESPN1 open staat voor iedereen en de topper op ESPN2 uitgezonden wordt?Polycom schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:36:
Hoeveel Ziggo klanten zullen er morgen om half drie lekker voor gaan zitten om er vervolgens achter te komen dat Heracles - Go Ahead op het menu staat?
Natuurlijk, ze zijn niet gekSuperkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:46:
[...]
Weer zo'n dag dat ESPN1 open staat voor iedereen en de topper op ESPN2 uitgezonden wordt?
Bij zo'n poll vraag ik mij altijd af of hij laat zien wat mensen daadwerkelijk denken of dat het gewoon laat zien hoeveel Ajacieden en PSV'ers in dit topic rond lopen.Superkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:13:
In de tijd die we wachten tot @Hackus ons het speelschema presenteert kunnen we alvast een polletje erin gooien voor dé wedstrijd van het weekend:
• Winst PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
[Afbeelding]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bij Ziggo kon je de topwedstrijden en F1 races wel altijd op het open kanaal zien.
De Ziggo klanten die dat nu ook denken te kunnen met ESPN1 gaan dan nog wel van een koude kermis thuiskomen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tussenstand nu: 12x winst PSV, 11x winst Ajax.Gonadan schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:02:
[...]
Bij zo'n poll vraag ik mij altijd af of hij laat zien wat mensen daadwerkelijk denken of dat het gewoon laat zien hoeveel Ajacieden en PSV'ers in dit topic rond lopen.
Daar dit altijd als een Ajax topic wordt beschouwd denk ik dat de poll naar eer en geweten ingevuld wordt.
Of alle 'winst PSV' stemmers zijn alle niet-Ajacieden, dat kan natuurlijk ook
Ik denk dat je dit zelf wel in kunt vullen.Superkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:50:
Tussenstand nu: 12x winst PSV, 11x winst Ajax.
Daar dit altijd als een Ajax topic wordt beschouwd denk ik dat de poll naar eer en geweten ingevuld wordt.
Of alle 'winst PSV' stemmers zijn alle niet-Ajacieden, dat kan natuurlijk ook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
CheckGonadan schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:57:
[...]
Ik denk dat je dit zelf wel in kunt vullen.
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 22-01-2022 14:10 ]
+1, dit gaat PSV helaas nooit winnen.ElPaco schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:02:
Ik heb als PSVer winst voor Ajax ingevuld, naar eer en geweten dus
Duidelijk veel vertrouwen in PSV, op zich niet gek gezien de historie in Eindhoven. Zal wel een spannende wedstrijd worden.Superkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:13:
• Winst PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
[Afbeelding]
As usual bij polls hier.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 22-01-2022 16:37 ]
Veel Ajacieden dekken zich ook graag in een zullen weer op PSV stemmen. Kan het alleen maar mee vallen.Tomba schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:32:
Als PSV fan snap ik dat vertrouwen niet helemaal, is het niet eerder wensdenken? PSV heeft enorme moeite om kansen om te zetten in doelpunten itt Ajax wat je in Amsterdam al zag. Zonder de steun van ons supporters op de tribune en de afwezigheid van 2 sleutel spelers (Sangaré en Ramalho) zet ik eerder geld op Ajax dan PSV (en teken ik voor een gelijkspel)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tot dusver mijn jinx.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lees de reacties op alleen deze pagina eens, dan zie je dat er echt wel objectief gestemd wordtVos schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:37:
Het resultaat van de poll is 'wie hoop je dat wint', dat is wat anders
As usual bij polls hier.
En poging tot jinxen 😁Superkiwi schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:02:
[...]
Lees de reacties op alleen deze pagina eens, dan zie je dat er echt wel objectief gestemd wordt
Hij durft Openda er wel nu af te sturen, dat valt me mee
Niet slim van Openda
Misschien zit er nog een puntje in voor Groningen, zou mooi zijn
[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 22-01-2022 19:21 ]
We helpen Feyenoord graag een handje
Ben benieuwd wat het wordt
Groningen voetbalt nu tenminste ipv steeds dat anti voetbal en terug tikken. Ik kijk tenminste nu naar een voetbal wedstrijd met duels
Edit : 0-3 voor Groningen, dat ik dit nog mag meemaken
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 22-01-2022 20:19 ]
Vitesse gaat nog wel meer problemen krijgen als de plannen van de FIFA doorgaan dat clubs niet meer dan een x aantal spelers mag verhuren.
Chelsea zal dan flink wat spelers moeten wegdoen en die spelen dan echt niet meer in Arnhem tenzij ze daar weer creatief gaan boekhouden.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Vitesse heeft op dit moment welgeteld 0 spelers geleend van Chelsea.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:56:
Gefeliciteerd @Harribo.
Vitesse gaat nog wel meer problemen krijgen als de plannen van de FIFA doorgaan dat clubs niet meer dan een x aantal spelers mag verhuren.
Chelsea zal dan flink wat spelers moeten wegdoen en die spelen dan echt niet meer in Arnhem tenzij ze daar weer creatief gaan boekhouden.
15 - Vitesse have received 15 red cards in the Eredivisie since the start of 2019, more than any other team in the competition. Hit. pic.twitter.com/1Jt2JcUVJC
— OptaJohan (@OptaJohan) 22 januari 2022
Dat is nogal wat, hoeveel daarvan zijn voor Bazoer en Tanane geweest?
Openda heeft dit jaar alleen al 2x direct rood gekregen, eerder tegen Dundalk.
Schijnt te hebben gezegd dat hij 130 reed maar dat blijkt 203 te zijn geweest.Heracles schorst Vloet na nieuwe informatie over fataal ongeluk: 'Onacceptabel' https://www.nu.nl/voetbal...ongeluk-onacceptabel.html (via @NUnl
En hij had maar twee glazen op, gek dat zijn promillage dan 1,15 was (0,5 is het max toegestane).
Ik zou zijn contract verscheuren.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-01-2022 22:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022