toolkist schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:22:
[...]
Welkom 'terug' in de top (nooit echt helemaal weggeweest natuurlijk), waar wel meer teams zich aan zullen passen aan je. Heb je liever dat Vitesse met 11 aanvallers gaat spelen? Wees blij dat er eindelijk eens wat realistischer gespeeld wordt door een heel aantal teams, ipv '4-3-3 omdat het er zo leuk uit ziet'.
Leuk om te zien? Lang niet altijd. Goed voor de ontwikkeling van je eigen ploeg? Uiteindelijk wel, want meer weerstand is goed.
Ik snap het best hoor, maar vind Vitesse eigenlijk altijd vreselijk om naar te kijken. Ook tegen kleine ploegen spelen ze vrij dicht op de eigen helft en lijkt slim counteren de speelstijl. Beetje het PSV van een paar jaar terug. Ik vind daar gewoon weinig aan. Maar het is wel succesvol.
Daar komt bij dat ik Vitesse als club vrij nietszeggend vind en de Gelredome een nog ergere evenementenhal dan de Arena. Dus ik heb mijn mening al klaar (want heb dus helemaal niets met Vitesse) en ben natuurlijk sowieso weinig objectief.
Hoe dan ook: Feyenoord was megazwak gisteren. Helaas nog lang niet goed genoeg om echt mee te doen om de titel. Hadden we kunnen verwachten, maar de hoop begon toch langzaamaan weer een te groeien in november.