"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nou als ik jullie verslag hier in het topic mag geloven, was het niet kunnen kijken dus meer een zegen dan een probleemPompi schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:21:
Wel beetje flauw van ESPN om juist in deze tijd de wedstrijd niet meer op ESPN1 uit te zenden zoals andere jaren maar het nu naar ESPN2 te verplaatsen. Want in normale tijd had je het dan nog in een kroeg kunnen kijken, maar nu wordt eigenlijk iedereen gedwongen een dagpas af te nemen als je geen abonnement hebt en niet ESPN1 via KPN/etc.
Offfff buitenspel?
[ Voor 95% gewijzigd door carpebios op 19-12-2021 17:28 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waarom zag die grensrechter dat niet?carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:29:
De tering, waarom heeft de VAR zo lang nodig om die af te keuren?
Veel duidelijker ga je ze niet krijgen.
alles kan off-topic
Die moest z'n insta nog bijwerken.carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:29:
De tering, waarom heeft de VAR zo lang nodig om die af te keuren?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daarom is het zo bizar dat de VAR het niet zag. O was die een boek tussendoor aan het lezen?Ankona schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:30:
[...]
Waarom zag die grensrechter dat niet?
Veel duidelijker ga je ze niet krijgen.
Beiden tegelijk, tussen de 60e en 65e minuut. Maxi Romero en van Ginkel komen er dan in denk ik.Deadsy schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:38:
Voor wie gaat de derde wissel gebruikt worden denken jullie. Gotze of gakpo
Ja.Deadsy schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:38:
Beiden niet dus, Mwene en Mauro er af.Deadsy schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:38:
Zo valt er toch nog iets te genieten
Mag ook wel eens een keer. Maar wel lekker om eens ontspannen PSV te kijken en wat mooie dingen te zien. Alleen hopen dat Doan en Bruma uitvallen.Superkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:19:
PSV heeft patent op fraaie goals vandaag.
Zo valt er toch nog iets te genieten
[ Voor 45% gewijzigd door carpebios op 19-12-2021 18:26 ]
Drommel in de fout?carpebios schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:25:
Aja, daar is hij!
Sta in de keuken, geef me een hint!
[Edit]Bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-12-2021 18:27 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
ga vaker naar de keukenOPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:26:
[...]
Drommel in de fout?
Dom half uitkomen en dan de bal niet hebben. Classic.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:26:
[...]
Drommel in de fout?
Yes, hij verkijkt zich op een lange bal en de bal zit er weer in.OPSLAGHOND schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:26:
[...]
Drommel in de fout?
Slowcooker ...Deadsy schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:27:
[...]ga vaker naar de keuken
Doen ze al heeeeel lang.ElPaco schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:29:
Best knap trouwens dat PSV zo veel kansen mist.
En is dit niet de 4e wissel van PSV?
Je mag in totaal vijf keer wisselen: drie keer tijdens de wedstrijd en twee keer in de rust.ElPaco schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:29:
En is dit niet de 4e wissel van PSV?
Dat is wat de commentator tijdens Fey-Ajax vertelde.
Niet helemaal correct.Superkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:32:
[...]
Je mag in totaal vijf keer wisselen: drie keer tijdens de wedstrijd en twee keer in de rust.
Vijf wissels totaal in 3 wisselmomenten waarbij de rust niet als wisselmoment telt.
In de rust is niet gewisseld, maar blijkbaar mag je dus ook een keer extra wisselen als iemand er af moet vanwege een hoofdblessure. Dat is althans wat de commentator net zei.Superkiwi schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:32:
[...]
Je mag in totaal vijf keer wisselen: drie keer tijdens de wedstrijd en twee keer in de rust.
Edit: je mag sowieso 5x wisselen (in 3 wissel momenten), dat hoeft niet tijdens de rust.
[ Voor 9% gewijzigd door ElPaco op 19-12-2021 18:34 ]
Ah zo! Dank uNapo schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:32:
[...]
Niet helemaal correct.
Vijf wissels totaal in 3 wisselmomenten waarbij de rust niet als wisselmoment telt.
ElPaco schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:33:
[...]
In de rust is niet gewisseld, maar blijkbaar mag je dus ook een keer extra wisselen als iemand er af moet vanwege een hoofdblessure. Dat is althans wat de commentator net zei.
Edit: je mag sowieso 5x wisselen (in 3 wissel momenten), dat hoeft niet tijdens de rust.
in aanvulling op lid 3 van dit artikel is een
elftal gerechtigd om één extra speler, onder
wie de doelverdediger, te vervangen in het
geval dat deze speler deelneemt aan de
wedstrijd en binnen de wedstrijd
(vermoedelijk) een hersenschudding heeft
opgelopen, overeenkomstig en met
inachtneming van de Trial information
Additional permanent concussion, met
uitzondering van Annexe B. Een vervanging
op grond van dit artikellid zal niet meetellen
als een van de toegestane momenten om een
speler te vervangen als genoemd in lid 3 van
dit artikel
De winter start over 2 dagen maar ik zou zeggen na de midweekse wedstrijden. Ajax zal exceleren tegen Fortuna want Woensdagavond om 21:00. Weet PSV de punten op donderdag te behalen?ElPaco schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:49:
Maar de belangrijkste vraag, is PSV nu winterkampioen (wang op de helft van de competitie) of kan dat pas na de laatste wedstrijd voor de winterstop?
• Bovenaan na 17 wedstrijden
• Bovenaan in winterstop
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Gelijkspel was misschien terecht geweest.
Tja Feyenoord zocht destijds een verdediger met scorend vermogen.... En zo werd Senesi aangeboden...
Ik zie het niet snel gebeuren dat record breekt
Van Beek en Senesi in 1 team, zouden ze elkaar verdedigen dandutchgio schreef op maandag 20 december 2021 @ 00:01:
Tenzij Sven van Beek weer terugkomt, die is nog beter in eigen doelpunten maken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik heb de samenvatting gezien (alle 2 minuten ja!) en ik snap de beschaving wel. Respect voor eenieder die na de 3e minuut nog wakker was.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:49:
Btw zie ik nu meer beschaving in het voetbaltopic tijdens de klassieker dan op de eerste vrije training bij de F1?
Ik ga niet voor de andere Feyenoorders in dit topic praten, maar de Feyenoorders in mijn omgeving hadden voor de wedstrijd al een verlies ingecalculeerd. Dat het dan zo gaat is zuur, maar niet onverwacht, er is gewoon berusting.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:49:
Btw zie ik nu meer beschaving in het voetbaltopic tijdens de klassieker dan op de eerste vrije training bij de F1?
Ik (Ajacied) heb nog nooit zo weinig gevoel bij een overwinning van Ajax in de Kuip gehad. Behalve dat mijn ogen nog steeds pijn doen. Ergens kudo's voor Feyenoord dat ze Ajax het spel onmogelijk hebben gemaakt maar tegelijk vraag ik me af in hoeverre dat op het conto van Feyenoord geschreven kan worden. Waanzinnig slecht Ajax gezien en Feyenoord heeft de laatste jaren flink pech met de keuzes die de eigen verdedigers maken in de eigen 16. Zijn er ploegen waartegen Feyenoord vaker eigen doelpunten heeft gescoord?Bombvis schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:17:
[...]
Ik ga niet voor de andere Feyenoorders in dit topic praten, maar de Feyenoorders in mijn omgeving hadden voor de wedstrijd al een verlies ingecalculeerd. Dat het dan zo gaat is zuur, maar niet onverwacht, er is gewoon berusting.
Sinds wanneer spelen we in de CL zoals we in de competitie doen?Harribo schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:49:
Ajax hoeft straks zo niet te spelen tegen Benfica, dan liggen ze eruit
Precies.
Komt wel goed schatje
Het zal een combinatie van beide zijn. Ajax en Feyenoord die simpelweg niet in staat zijn geweest om enig niveau te weten te bereiken. Ballen die niet bij een medespeler komen, slechte aannames en domme onnodige overtredingen.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:52:
[...]
Ik (Ajacied) heb nog nooit zo weinig gevoel bij een overwinning van Ajax in de Kuip gehad. Behalve dat mijn ogen nog steeds pijn doen. Ergens kudo's voor Feyenoord dat ze Ajax het spel onmogelijk hebben gemaakt maar tegelijk vraag ik me af in hoeverre dat op het conto van Feyenoord geschreven kan worden. Waanzinnig slecht Ajax gezien en Feyenoord heeft de laatste jaren flink pech met de keuzes die de eigen verdedigers maken in de eigen 16.
Met de onkunde van beide partijen zou ik geeneens stellen dat Feyenoord Ajax het spel onmogelijk hebben gemaakt, daarvoor waren er veel en veel te veel fouten. In beginsel leken ze een prima plan te hebben maar als de basis niet op orde is heb je daar weinig aan. Je mag hopen dat beide teams één ding uit deze wedstrijd meenemen en dat is dat de ondergrens echt omhoog moet.
Ten Hag kennende ziet die dat niet helemaal helaas. Het is absoluut stuitend dat een speler als Gravenberch al weken zo loopt te kloten en continu mag blijven staan. Dan vragen ze hem ergens in de 60e minuut of het gaat en geeft ie aan dat het in orde is...om 12 minuten later een wisselgebaar te maken als hij niet meer gewisseld mag worden. Dat komende van de speler die er 'met zijn hoofd niet altijd bij is' zegt mij dat het geen absolute prof is. Corners die hij neemt/nam de laatste tijd zijn ook echt absoluut schrijnend te noemen. Niet door de ondergrens zakken betekent eerst eens erkennen dat er een ondergrens is. Als je dat niet ziet bij bepaalde spelers dan blijf je die ondergrens continue opzoeken door de slechtste spelers van het veld nooit te wisselen (Tadic, Blind, Gravenberch, Neres).Napo schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:06:
[...]
Het zal een combinatie van beide zijn. Ajax en Feyenoord die simpelweg niet in staat zijn geweest om enig niveau te weten te bereiken. Ballen die niet bij een medespeler komen, slechte aannames en domme onnodige overtredingen.
Met de onkunde van beide partijen zou ik geeneens stellen dat Feyenoord Ajax het spel onmogelijk hebben gemaakt, daarvoor waren er veel en veel te veel fouten. In beginsel leken ze een prima plan te hebben maar als de basis niet op orde is heb je daar weinig aan. Je mag hopen dat beide teams één ding uit deze wedstrijd meenemen en dat is dat de ondergrens echt omhoog moet.
Op de Champions League na draait Ajax één van de slechtste seizoenen van de afgelopen jaren hè. Maar dat lijkt compleet vergeten te worden door de mensen. Dat terwijl we op dit moment het duurste team hebben wat Ajax ooit heeft gehad.
CL en competitie zijn dit seizoen (overwegend) als de Noord- en Zuidpool. Allebei ijs, maar totaal verschillend. Het scheelt dat ze in de competitie er nog mee weg komen om op halve kracht te spelen vaak. Soms alleen niet. De vermoeidheid zit er in ieder geval wel in, dat zie je overduidelijk. Tweede seizoenshelft in de competitie is vaak beter, om die reden.Harribo schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:49:
Ajax hoeft straks zo niet te spelen tegen Benfica, dan liggen ze eruit
Als het vermoeidheid is zal de hoofdtrainer toch eens een keer spelers rust moeten gaan gunnen. Het is niet alsof ze een selectie hebben waar er maar 11 spelers zijn die het niveau aan zouden moeten kunnen. In tegenstelling tot vele andere clubs heeft Ajax wel de luxe dat ze een aantal wisselspelers hebben die bewezen hebben om het niveau van de top van de Eredivisie aan te kunnen.SterqVerhael schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:44:
[...]
De vermoeidheid zit er in ieder geval wel in, dat zie je overduidelijk.
Van de clubs is de top van de eredivisie heeft Ajax kwalitatief de breedste selectie en dus de meeste mogelijkheden om wissels toe te passen om de impact van vermoeidheid te beperken
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Scheidsrechterskorps over de handsbal van Schuurs:
Wiedemeijer wrote:
Tot slot ging het ook nog even over de handsbal van Perr Schuurs in De Klassieker tegen Feyenoord. De Ajax-verdediger kreeg de bal tegen zijn arm geschoten, maar arbiter Dennis Higler zag er geen strafschop in. Terecht, zegt Wiedemeijer. 'Vorig jaar floten we hier wel voor en kregen we allemaal penalty's vanwege knullige handsballen. Dit jaar mogen we ons gezond verstand gebruiken.'
De regel is volgens Wiedemeijer nu duidelijk. 'Als de bal via je lijf tegen je arm komt, is het geen strafschop. Het is echt niet met opzet. Higler, die overigens een prima wedstrijd gefloten heeft, zag dat goed.'
[ Voor 76% gewijzigd door Typhone op 20-12-2021 11:39 ]
Ja helft van de wedstrijden kunnen niet doorgaan door corona, de andere helft is in maximaal gevulde stadionsTyphone schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:34:
Eigen schuld dikke bult met die coronaperikelen daar in Engeland.
Die laatste zin van Wiedemeijer slaat toch nergens op? Ik kan nog steeds heel bewust hands maken als de bal via bijvoorbeeld mijn bovenbeen komt.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:34:
Dat is wel goed nieuws zo in de ochtend! Eigen schuld dikke bult met die coronaperikelen daar in Engeland.
Scheidsrechterskorps over de handsbal van Schuurs:
[...]
Verbaasde me daar ook al over. Hebben ze daar in de wet staan dat voetbal alleen met publiek gespeeld mag wordenElPaco schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:39:
[...]
Ja helft van de wedstrijden kunnen niet doorgaan door corona, de andere helft is in maximaal gevulde stadions![]()
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Is eigenlijk buitenlands voetbal, dus moet in het andere topic, maar vorig jaar speelden ze ook zonder publiek, het kan dus zekeralexbl69 schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:54:
[...]
Verbaasde me daar ook al over. Hebben ze daar in de wet staan dat voetbal alleen met publiek gespeeld mag worden.
Ze hebben gezocht en gezocht, maar konden geen manier vinden om Tottenham er in te houdenElPaco schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:25:
Blij dat de UEFA (eindelijk) door heeft dat dit de juiste gang van zaken is. Super knap dat Vitesse door is in deze poule!
Nee, want dan is er opzet in het spelD-e-n schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:43:
Die laatste zin van Wiedemeijer slaat toch nergens op? Ik kan nog steeds heel bewust hands maken als de bal via bijvoorbeeld mijn bovenbeen komt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Timber is geen rechtsback, dus zet hem daar dan ook niet neer. Hij had geen idee hoe hij moest lopen om ruimte te maken voor Anthony. Sterker nog, als ie al naar voren liep stopte ie naast Anthony zodat het beetje ruimte wat er was ook spontaan verdween. En vooral ook met de bal aan de voet de ruimte naar Anthony dichtlopen ipv hem meteen in te spelen.
Blind op links? Snel mee stoppen. Je hebt nu een linksback op de bank die meer dan prima presteert en die wel diep kan gaan, waardoor er meer beweging op links komt.
Gravenberch speelt niet prima momenteel maar moet gewoon minuten maken om er sterker uit te komen. Plus het alternatief op de bank is echt niet beter.
Overigens:
Ik ben er blij mee, jammer van dat afgelopen halve jaar maar dat is niet anders.Brian Brobbey staat op het punt om terug te keren bij Ajax, zo stelt BILD maandagmiddag.
Pure armoede en absoluut zwak van Ajax dat ze hier mee door gaan. Moet eens kijken hoe hij erbij liep toen ie in de 40e minuut gewisseld werd. Serieus? Dat probleem had ie bij Ajax al waardoor ie zelden een hele wedstrijd speelde. En dat wordt nu gehaald als stand-in van Haller. Ze willen wel erg graag laten zien niet het Bayern van Nederland te willen zijn.toolkist schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:47:
Overigens:
[...]
Ik ben er blij mee, jammer van dat afgelopen halve jaar maar dat is niet anders.
[ Voor 33% gewijzigd door Typhone op 20-12-2021 12:51 ]
Ik zie liever een aantal mensen komende winterperiode vertrekken en een aanvulling op middenveld en verdediging erbij komen.
Brobbey mag lekker in Duitsland blijven.
Sowieso wilde Brobbey weg omdat hij te weinig speeltijd kreeg, dat is straks niet anders. Beter gaat hij naar een middenmoter in Duitsland, België of een subtopper in de Eredivisie.
[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 20-12-2021 13:00 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Probleem is volgens mij dat zowel Timber als Rensch van een heel ander type zijn als Mazraoui. De van origine middenvelder versus spelers die altijd het spel voor zich hebben of willen hebben. Zeker in de Nederlandse competitie (waar Ajax vooral aan kan vallen) heb je er dan dus last van als Mazraoui er niet is.toolkist schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:47:
Timber is geen rechtsback
Het bevreemdt me overigens dat iedereen Timber of Rensch nu plots als probleem ziet als back terwijl het kennelijk geen probleem is als van Gaal hen daar zet voor Oranje. Terwijl je dat van Gaal dan meer zou kunnen verwijten dan Ten Hag. Van Gaal kan nog altijd iemand als Karsdorp selecteren. Zeker als hij 343 gaat spelen komt hij daar niet onderuit naar ik aanneem.
Maar welke keuze ga je dan maken? Blind in het centrum (en dus Martinez of Timber banken) of Blind op de bank. Volgens mij staat dat centrum wel aardig toch? En de eerste trainer die Blind op de bank durft te zetten moet volgens mij nog geboren worden. Elke trainer schijnt altijd weer een plekje voor hem te moeten zoeken.Blind op links? Snel mee stoppen. Je hebt nu een linksback op de bank die meer dan prima presteert en die wel diep kan gaan, waardoor er meer beweging op links komt.
ps.
In de Nederlandse competitie zal je overigens altijd de situatie houden dat je met een vervanger inlevert. Een speler van topniveau gaat hier nu eenmaal niet de bank warm houden om dan RKC uit te mogen spelen omdat de basisspeler rust krijgt. Daarom bevreemdt het mij dat iemand als Bergwijn dan naar Ajax zou willen. Tenzij hij de garantie krijgt dat Tadic stopt en er dus ruimte komt blijft hij een stand-in.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 20-12-2021 13:07 ]
Mazraoui deed het enkel redelijk dankzij Antony, loopt continu alle ruimte dicht voorin en kan maar matig verdedigen.
Dat klopt natuurlijk helemaal: als verdediger is hij veel minder. De hype over hem is daarom wat overdreven. Maar dat vond ik ook altijd al van Marcelo van Real Madrid. Dat is verdedigend ook niet zo'n hoogvlieger.OPSLAGHOND schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:11:
Mazraoui is veel slechter dan die andere twee die wel kunnen verdedigen.
Mazraoui deed het enkel redelijk dankzij Antony, loopt continu alle ruimte dicht voorin en kan maar matig verdedigen.
Maar desondanks schijnt Ajax Mazraoui dus te missen binnen het huidige concept? Of vindt jij die discussie dus niet terecht en moet Ten Hag daar gewoon Timber of Rensch neerzetten?
Rensch als back kan nog. Timber is geen back en loopt alleen maar ruimtes dicht. Verder is het voor hem veel beter als ie zich 100% op CV kan richten.D-e-n schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:59:
[...]
Probleem is volgens mij dat zowel Timber als Rensch van een heel ander type zijn als Mazraoui. De van origine middenvelder versus spelers die altijd het spel voor zich hebben of willen hebben. Zeker in de Nederlandse competitie (waar Ajax vooral aan kan vallen) heb je er dan dus last van als Mazraoui er niet is.
Het bevreemdt me overigens dat iedereen Timber of Rensch nu plots als probleem ziet als back terwijl het kennelijk geen probleem is als van Gaal hen daar zet voor Oranje. Terwijl je dat van Gaal dan meer zou kunnen verwijten dan Ten Hag. Van Gaal kan nog altijd iemand als Karsdorp selecteren. Zeker als hij 343 gaat spelen komt hij daar niet onderuit naar ik aanneem.
[...]
Maar welke keuze ga je dan maken? Blind in het centrum (en dus Martinez of Timber banken) of Blind op de bank. Volgens mij staat dat centrum wel aardig toch? En de eerste trainer die Blind op de bank durft te zetten moet volgens mij nog geboren worden. Elke trainer schijnt altijd weer een plekje voor hem te moeten zoeken.
ps.
In de Nederlandse competitie zal je overigens altijd de situatie houden dat je met een vervanger inlevert. Een speler van topniveau gaat hier nu eenmaal niet de bank warm houden om dan RKC uit te mogen spelen omdat de basisspeler rust krijgt. Daarom bevreemdt het mij dat iemand als Bergwijn dan naar Ajax zou willen. Tenzij hij de garantie krijgt dat Tadic stopt en er dus ruimte komt blijft hij een stand-in.
Wie er verder wel of niet opgeroepen worden door van Gaal kan me nog maar bijster weinig interesseren, ik hoop altijd op zo min mogelijk Ajacieden zodat ze lekker een weekje rust hebben
Wat Blind betreft, ik denk dat het tijd wordt dat hij niet elke wedstrijd meer speelt nee.
Timber en Martinez staan inderdaad prima, op het middenveld heeft Blind niks te zoeken en ik denk dat Tagliafico op linksback meer te bieden heeft dan Blind.
Dat Ten Hag er voor links iets bij wil gezien Neres weg "moet" en Daramy echt dramatisch lijkt te zijn (kan geen bal fatsoenlijk aannemen/bij zich houden) kan ik me voorstellen. Of Bergwijn daar dan de juiste speler voor is/of het voor hem de juiste beslissing is? Denk het niet.
Mazraoui heeft wat dat betreft veel geleerd, die maakt nu juist wel de loopacties om Anthony ruimte te geven.OPSLAGHOND schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:11:
Mazraoui is veel slechter dan die andere twee die wel kunnen verdedigen.
Gravenberch speelde gisteren verschrikkelijk slecht, had al weken of zelfs maanden niet in de basis mogen staan maar die geeft pas na de laatste wissel aan dat het niet gaat.
Haller was onzichtbaar, die kun je net zo goed alleen opstellen in de CL waar hij het wel kan.
Hoe slecht en dom ben je dan als speler en als trainer?
En Brobbey is ook geen oplossing.
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-12-2021 13:25 ]
Ik begreep al niet waarom Ajax überhaupt wilde verlengen. Echt jammer dat hier geld aan wordt verbrand. En ik lees dat het nog huur is ook.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:50:
[...]
Pure armoede en absoluut zwak van Ajax dat ze hier mee door gaan. Moet eens kijken hoe hij erbij liep toen ie in de 40e minuut gewisseld werd. Serieus? Dat probleem had ie bij Ajax al waardoor ie zelden een hele wedstrijd speelde. En dat wordt nu gehaald als stand-in van Haller. Ze willen wel erg graag laten zien niet het Bayern van Nederland te willen zijn.
Dat is wat een aantal hier al langer roepen. Champions League succes maskeert heel veel dat niet goed gaat. Ik denk dat Ajax met Slot aan het roer niet zwakker wordt.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:38:
Op de Champions League na draait Ajax één van de slechtste seizoenen van de afgelopen jaren hè. Maar dat lijkt compleet vergeten te worden door de mensen. Dat terwijl we op dit moment het duurste team hebben wat Ajax ooit heeft gehad.
Volledig terecht, mooi nieuws!ST10©DE schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:08:
Vitesse door in de ECL hoor ik net! Mooi nieuws en volledig terecht!
[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 20-12-2021 13:30 ]
XXXVI
Laat Slot maar lekker bij Feyenoord blijven, zie hem niet als geschikte opvolger voor Ten Hag (die naar mijn gevoel al besloten heeft komende zomer te gaan vertrekken)ephymerous schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:28:
Dat is wat een aantal hier al langer roepen. Champions League succes maskeert heel veel dat niet goed gaat. Ik denk dat Ajax met Slot aan het roer niet zwakker wordt.
Begint het volk zometeen weer Bosz te roepen... het worden bange weken!toolkist schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:31:
[...]
Laat Slot maar lekker bij Feyenoord blijven, zie hem niet als geschikte opvolger voor Ten Hag (die naar mijn gevoel al besloten heeft komende zomer te gaan vertrekken)
Doe mij Schreuder maar.Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:34:
[...]
Begint het volk zometeen weer Bosz te roepen... het worden bange weken!
Exact dat... die zou ik van harte welkom hetentoolkist schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:35:
Doe mij Schreuder maar.
Ik snap werkelijk niet waarom Brobbey terug zou gaan naar Ajax. Want hier wordt hij immers ook stand-in achter Haller. En grote kans dat Haller gewoon in de komende maanden bij Ajax speelt aangezien de Afrika Cup op losse schroeven staat ivm Corona. Dus wat wint Brobby nu effectief? Of RB Leipzig is er nu al van overtuigd dat hij 0,0 toekomst heeft daar. Maar dan nog, wat ziet Ajax in hem? Ondanks zijn fysieke bouw heeft hij 0,0 uithoudingsvermogen, nog steeds niet, ondanks zijn leeftijd. Ik zie hem liever daar blijven, weg=weg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nou vooruit, jullie mogen Schmidt, omdat je het zo lief vraagtTyphone schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:34:
[...]
Begint het volk zometeen weer Bosz te roepen... het worden bange weken!
Diezelfde Schreuder die bij iedere club als hoofdtrainer zo'n beetje is ontslagen? Nah ik weet het niet.
XXXVI
Bij Ajax liepen de spelers weg met hem.ephymerous schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:56:
[...]
Diezelfde Schreuder die bij iedere club als hoofdtrainer zo'n beetje is ontslagen? Nah ik weet het niet.
Aan kwaliteit ontbreekt het niet, in principe staat er elke wedstrijd een beter elftal dan de tegenstander in de basis.
Dat je dan te veel wedstrijden niet, of niet overtuigend weet te winnen, is wel een probleem.
Het zal een stuk motivatie/opladen voor een Eredivisie wedstrijd zijn, maar ook daar moet je op kunnen trainen.
Als assistent trainer liepen de spelers altijd met hem weg ja, hoofdtrainer is echt wel iets anders. Zie je met bijvoorbeeld Meulensteen ook, ideale assistent, geen hoofdcoach
Martin Jol (die het fundament voor de Boer legde) ook! Lijkt me een potentieel goed duo.OPSLAGHOND schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:49:
Frank de Boer is ook nog beschikbaar!
Die doet helemaal niks meer met de media hè. Benieuwd of we daar ooit nog wat van horen gaan.
Dat is in ieder geval een vooruitgang op Ten Hag (al moet ik onderkennen dat Ten Hag zeer zeker grote stappen heeft gezet in zijn mediaoptredens)Typhone schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:55:
[...]
Die doet helemaal niks meer met de media hè. Benieuwd of we daar ooit nog wat van horen gaan.
Jaap Stam wordt dan ook gewoon een optie
[ Voor 22% gewijzigd door Napo op 20-12-2021 14:56 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/OKsI5eCvwXyzDOflxK5XjUel.jpg?f=fotoalbum_large)