[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.947 views

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nwnc schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:54:
Ik ben een beetje met scouting bezig op hobby-basis. De range van spelers waar mijn interesse naar uitgaat, zijn momenteel louter spelers die nu voor mijn cluppie spelen. Ik wil een rapport opstellen en het ondersteunen met videomateriaal.

Ik ben in het bijzonder benieuwd naar het seizoen 2017/18 (Jong Sparta), 2018/19 (Jong Sparta, Sparta I) 2019/20. Eerste divisie, Eredivisie, beker en play-offs. Speler in kwestie speelde, het laat zich raden, bij Sparta.

wie o wie weet waar ik footage kan vinden?
Sparta zelf? Website?
Misschien een Sparta fan-forum?
Misschien dat @Vlassie1980 een tip voor je heeft? Verder zijn er geen Spartanen hier actief volgens mij.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:52

Vos

AFCA

nwnc schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:54:
Ik ben een beetje met scouting bezig op hobby-basis. De range van spelers waar mijn interesse naar uitgaat, zijn momenteel louter spelers die nu voor mijn cluppie spelen. Ik wil een rapport opstellen en het ondersteunen met videomateriaal.

Ik ben in het bijzonder benieuwd naar het seizoen 2017/18 (Jong Sparta), 2018/19 (Jong Sparta, Sparta I) 2019/20. Eerste divisie, Eredivisie, beker en play-offs. Speler in kwestie speelde, het laat zich raden, bij Sparta.

wie o wie weet waar ik footage kan vinden?
Speur op Twitter naar kennis? Zitten meestal zat diehard 'fans' waar veel kennis zit.

• FreakNL
  • Laatst online: 00:15

FreakNL

Well do ya punk?

OPSLAGHOND schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:12:
[...]

Sparta zelf? Website?
Misschien dat @Vlassie1980 een tip voor je heeft? Verder zijn er geen Spartanen hier actief volgens mij.
Hier nog een Spartaan ;) @nwnc wat zoek je precies? Ben je op zoek naar 1 speler? Ik heb connecties naar de jeugd, maar je vraag is wat breed…

Ontopic, Okoye voor 5 miljoen naar Engeland. Wereldbedrag voor Sparta!

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 08-11-2021 19:41 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:47
Je moet er vrij veel voor over hebben om niet geblesseerd terug te komen van de interland periode. Nu hopen dat Sangaré en Zahavi niet stuk gaan..

WoT stats

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

FreakNL schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:38:
[...]

:o

Jammer, die pakt echt wel punten... goeie keeper!
OPSLAGHOND schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:12:
[...]

Sparta zelf? Website?
Welles. :P
[...]

Hier nog een Spartaan ;) @nwnc wat zoek je precies? Ben je op zoek naar 1 speler? Ik heb connecties naar de jeugd, maar je vraag is wat breed…
En dan is er altijd @Hackus nog.

[ Voor 54% gewijzigd door Ramzzz op 08-11-2021 20:04 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mark31 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:04:
[...]

Zeker wel , de xG word gemeten aan de hand van de moeilijksheidsgraad van de kansen , als je grote kansen creeërt , heb je dus meer kans om een doelpunt te maken, betekend niet dat ze altijd zitten.
Maar daar kan je zeker wel veel van aflezen, ik weet dat veel mensen er op tegen zijn , maar statistieken/feiten liegen niet.
xG neemt niet mee wie die kans krijgt, maakt nogal een verschilletje of het Lewandowski of Süle is om maar wat te noemen :+

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
apis29 schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:09:
[...]

xG neemt niet mee wie die kans krijgt, maakt nogal een verschilletje of het Lewandowski of Süle is om maar wat te noemen :+
Wil je nu zeggen dat de xG van Bayern Munchen steevast veel te laag is?

• FreakNL
  • Laatst online: 00:15

FreakNL

Well do ya punk?

Ramzzz schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:03:
[...]

:o

Jammer, die pakt echt wel punten... goeie keeper!
Ja maar onhoudbaar voor elke NL club behalve wellicht Ajax en PSV.

Goed dat hij afgelopen zomer bijgetekend heeft.

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Over die hint van Overmars richting De Ligt gesproken.
Ik heb eens nagevragen, maar er gaan hardnekkige geruchten rond dat Brobbey word gehaald.

• Exocet
  • Niet online
Mark31 schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:59:
Ik heb eens nagevragen, maar er gaan hardnekkige geruchten rond dat Brobbey word gehaald.
Die geruchten gaan al langer, lijkt me sterk dat de Ligt daar iets over zou zeggen

• Mark31
Exocet schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:07:
[...]

Die geruchten gaan al langer, lijkt me sterk dat de Ligt daar iets over zou zeggen
Maar nu word er al gerept over huur met optie tot koop.
Meer heb ik nog niet te horen gekregen

• nwnc
  • Laatst online: 21-01 20:15
[...]

Specifiek Halil Dervisoglu

Inventaris

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:03

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Mark31 schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:09:
[...]

Maar nu word er al gerept over huur met optie tot koop.
Meer heb ik nog niet te horen gekregen
concrete bron? anders hoog bs gehalte.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-01 16:00

Superkiwi

Hoi doei

[...] maar je vraag is wat breed…
Pun intended?

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2021 00:52 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:02
PolarBear schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:46:
[...]

En ik zou Kudus (en Daramy) helemaal nog niet afschrijven. Alvarez was ook afgeschreven door velen, zie hoe belangrijk hij nu is.

Ik denk dat het belangrijkste probleem van Ajax is tegen dit soort tegenstanders niet perse de creativiteit is maar de handelingssnelheid. Ook deze wedstrijd werd er weer tot in den treure gecombineerd in de 16 terwijl een schot op doel een mogelijkheid was (misschien niet voor een 100% kans maar dat levert door combineren ook niet altijd op). Als je 20-30 minuten op hoog tempo met hoge handelingssnelheid voetbalt dan hou je dat ook met 11 man in de 16 niet dicht. Maar je moet dat wel willen en kunnen als team om een periode in de wedstrijd op Champions League niveau te spelen met als doel de beslissing te forceren. En dat moet je vroeg in de wedstrijd doen, niet op het eind als het een soort alles of niets wordt. Maar ik snap ook dat het makkelijker gezegd dan gedaan is.
Tjah, maar wanneer ze gewoon vanaf minuut 1 de beslissing willen forceren (dat is een 1-0 al snel tegen tegenstanders van dit kaliber), laat het dan een halfuur of 3/4 uur duren (1 helft), maar dan heb je 90 minuten de mogelijkheid dat die valt. Ik heb (op de laatste 10 minuten, let wel dat is incl. de extra tijd) niet heel erg het gevoel gehad dat die wel zou vallen.
De manier waarop Ajax voetbalde koste naast Ajax zelf niet veel energie, ook bij de tegenstander onvoldoende energie. Speel ze maar helemaal overhoop de eerste helft, dan wordt het de 2e helft steeds lastiger e.e.a. dicht te lopen wanneer ze (op die spaarzame momenten dat ze (Go Ahead) vanuit balverovering de bal wat langer vast hielden) er een keer uit proberen te komen.

Daarnaast denk ik dat Ten Hag met het team ook aan het omschakelspelletje moet werken. Zo'n ploeg probeert er altijd 1 of 2 keer (met wat geluk vaker) echt uit te komen, als je dan de bal verovert en een 'tegenaanval' start, moet je met een paar passes voor de goal staan. Wat hier gebeurde was een balletje naar voren, en weer terug en opzij en weer naar voren, dan kan de tegenstander zich natuurlijk weer goed positioneren.

Ik denk ook dat dit in het spelletje/ de filosofie van Ten Hag zit, die wil overal doorheen voetballen, want in andere wedstrijden zie je het ook, dat veel spelers (ook van de tegenstander) uit positie zijn, maar ongeveer de hele achterhoede eerst de bal een keer geraakt moet hebben voordat een aanval wordt opgezet. Natuurlijk hoort dat erbij, en is dat ook een beetje het spelletje wat Ajax speelt, maar dat er geen plan B is, en het altijd en alleen maar op die manier moet breekt ze zo nu en dan op in dergelijke wedstrijden.

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-01 11:32
Deadsy schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:11:
Prestatie contract en eenzijdige optie om het contract te ontbinden
Denk je dat hij daarmee akkoord zal gaan? Helemaal als hij nu iets van 7 mln(dacht ik) verdiend.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sowieso, wanneer je de geruchtenstromen mag geloven zou het gaan om Donny van de Beek. Hij en de Ligt hebben nog veel contact met elkaar en het schijnt dat de Ligt heeft aangegeven dat Donny van de Beek open zou staan voor een terugkeer naar Ajax, mede vanwege zijn privé situatie (zoontje in NL). Zou in mijn ogen de enige reeele versterking zijn voor Ajax in de komende transferperiode. Maar ook al zou hij haalbaar zijn, waar zet je hem neer? Wie zou je op de bank zetten? Ik ben van mening dat je hem niet meer terug moet halen, zeker niet op huurbasis. Gewoon doorgaan met de huidige selectie en speeltijd geven aan je eigen aankopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:54

snmght

imho dan he

jbdeiman schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:42:
[...]

Daarnaast denk ik dat Ten Hag met het team ook aan het omschakelspelletje moet werken. Zo'n ploeg probeert er altijd 1 of 2 keer (met wat geluk vaker) echt uit te komen, als je dan de bal verovert en een 'tegenaanval' start, moet je met een paar passes voor de goal staan. Wat hier gebeurde was een balletje naar voren, en weer terug en opzij en weer naar voren, dan kan de tegenstander zich natuurlijk weer goed positioneren.
Spijker, kop. Ik weet dat het gemakkelijker roepen is vanaf de bank maar je ziet op TV gewoon de opties om snel om te schakelen maar daar wordt zelden gebruik van gemaakt, zijn we totaal niet goed in. Real Madrid kon dat zo schitterend destijds toen ze nog met Kaka speelden. Is absoluut een wapen waar we aan moeten werken.

Blind zou daar overigens prima een rol in moeten kunnen spelen omdat die een geweldige lange dieptepass kan geven.

Verder heb ik het gevoel dat het Ajax-wordt-toch-wel-kampioen wat enkelen hier prediken ook iets te veel in het koppie van een Gravenberch en consorten zit.

[ Voor 7% gewijzigd door snmght op 09-11-2021 09:25 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:11
Han schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:10:
Sowieso, wanneer je de geruchtenstromen mag geloven zou het gaan om Donny van de Beek. Hij en de Ligt hebben nog veel contact met elkaar en het schijnt dat de Ligt heeft aangegeven dat Donny van de Beek open zou staan voor een terugkeer naar Ajax, mede vanwege zijn privé situatie (zoontje in NL). Zou in mijn ogen de enige reeele versterking zijn voor Ajax in de komende transferperiode. Maar ook al zou hij haalbaar zijn, waar zet je hem neer? Wie zou je op de bank zetten? Ik ben van mening dat je hem niet meer terug moet halen, zeker niet op huurbasis. Gewoon doorgaan met de huidige selectie en speeltijd geven aan je eigen aankopen.
Van de Beek en Klaassen lijken veel op elkaar, niet voor niets volgden ze elkaar vrij probleemloos op. Ik zou ook niet weten wat je met allebei zou moeten, zeker als je in principe liever een technicus als Berghuis op die positie zou willen. Dan lijkt Eriksen halen me logischer.

Aan de andere kant, als je een dergelijke speler voor een fooi kan halen moet je het misschien maar doen, ook als je niet per se een rol voor hem ziet. Dat lijkt met Berghuis ook redelijk uit te pakken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:09:
[...]

Laten we inderdaad 1 of 2 beperkte spelers behouden omdat we geen relatief oude(re) betere spelers willen vastleggen 8)7

En ja Eriksen is een risico maar dat is contractueel best af te vangen. Als je de mogelijkheid hebt om zo'n speler terug te halen moet je daar mijn inziens altijd plek voor maken.
Gravenberch beperkt? Ga weg joh. Die jongen speelt over een jaar of 2-3 in de absolute top. Ga je die nu structureel banken krijg je een fooi voor hem, als ie niet volgend jaar transfervrij wegloopt.

En ik begrijp dat jij graag een Ajax van 30 jaar gemiddeld ziet met een potentiele verkoopwaarde van 0,0?

• toolkist
  • Niet online
Dit zou wat mij betreft pas reeel moeten worden als er een club met een zak geld zich meldt voor Antony, waardoor Berghuis terug naar rechts kan.

• Typhone
  • Laatst online: 23:20

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Voor dat geld had Ajax Berghuis zowat in huis ;)

@toolkist
Meen je dat nou? Gravenberch in de absolute top?
Ik zat net eens te denken toen ik een bericht over Ziyech las over hoeveel spelers er nu écht in de top spelen.
Dat zijn er fucking barweinig hè.

Ik geloof er geen reet van dat een Gravenberch de top gaat halen. Never. Mentaliteit is er niet en loopt nu al naast zijn schoenen op momenten. Ik denk dat je bedoelt: die gaat een transfer maken naar een topclub, Ajax vele miljoenen opleveren en daarna zien of horen we daar niet veel meer van totdat ie een keer met hangende pootjes terugkomt.

Kunnen we een lijst van Nederlandse spelers maken waarvan we écht kunnen zeggen dat ze internationaal bij topclubs het goed doen na transfers vanaf 2010 bemeten?

- Virgil van Dijk
- Gini Wijnaldum
- Frenkie de Jong (discutabel!)
- Matthijs de Ligt (discutabel!)
- Wout Weghorst

Aanvullen mag.

[ Voor 51% gewijzigd door Typhone op 09-11-2021 10:25 ]

• Mark31
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:40:
[...]

concrete bron? anders hoog bs gehalte.
Tuurlijk joh, want de Telegraaf meld het altijd als eerste.
Deze bron wist al 3 weken eerder dat Kudus destijds kwam dan de Telegraaf.
Maar alleen gerenomeerde bladen hebben gelijk?
Tuurlijk joh
Zelfs Erik De Vlieger wist bijvoorbeeld al te vertellen van Lamprou of verlenging Ziyech of Overmars die Newcastle afwees.
Maar noem het bullshit, ik weet wel beter.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als die hardnekkige geruchten de podcasts van Ajax zijn dan heb ik ook 'rondvraag' gedaan.
Brobbey zat in de Arena afgelopen zondag, kwam in beeld en hup de geruchten waren geboren.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:18:
- Virgil van Dijk
- Gini Wijnaldum
- Wout Weghorst

Aanvullen mag.
De Jong en de Ligt discutabel is op z'n minst discutabel te noemen, zeker als je Weghorst meeneemt die bij een subtopper speelt en dan Depay niet noemt.
Verder mis ik de Vrij
Blind die enkele jaren bij Utd in de basis speelde

Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over Gravenberch. Als hij de juiste club uitkiest (Liverpool bv) dan zal ie misschien niet vanaf het begin een onbetwiste basisspeler zijn maar dat gaat ie echt wel worden.

• snmght

snmght

imho dan he

toolkist schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:59:
[...]

Dit zou wat mij betreft pas reeel moeten worden als er een club met een zak geld zich meldt voor Antony, waardoor Berghuis terug naar rechts kan.
Eens maar als die 50 miljoen van Liverpool uit de geruchtenmolen waar is denk ik dat je dat als Ajax zijnde niet moet laten. We hebben nog een begroting goed te maken volgens mij en genoeg alternatieven (al zie ik het liefste Antony spelen).

• ElPaco
toolkist schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:38:
[...]
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over Gravenberch. Als hij de juiste club uitkiest (Liverpool bv) dan zal ie misschien niet vanaf het begin een onbetwiste basisspeler zijn maar dat gaat ie echt wel worden.
Daarom is het top was Wijnaldum destijds deed. Eerst de stap naar het buitenland naar een niet-top-club (Newcastle) en dan binnenlands de stap omhoog zetten. Dat heeft in zijn geval enorm geholpen heb ik het idee. Zoiets hadden Depay, Bergwijn en vd Beek ook beter kunnen doen denk ik.

WoT stats

• snmght

snmght

imho dan he

Of juist nog wat langer bij Ajax blijven zoals Depay dat bij PSV deed, dan ga je ook anders weg. Ik zie Gravenberch de absolute top ook niet halen maar dat is koffiedik kijken..

[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 09-11-2021 11:03 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:38:
[...]

De Jong en de Ligt discutabel is op z'n minst discutabel te noemen, zeker als je Weghorst meeneemt die bij een subtopper speelt en dan Depay niet noemt.
Verder mis ik de Vrij
Blind die enkele jaren bij Utd in de basis speelde

Het gaat er niet om of hij bij een subtopper speelt maar acteert wekelijks op hoog niveau op de positie die voor hem goed is. Dus geslaagd in het buitenland. Een Luuk de Jong, Daley Blind, Davy Klaassen kunnen dst stuk voor stuk niet zeggen.

Verwijderd

ElPaco schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:57:
[...]

Daarom is het top was Wijnaldum destijds deed. Eerst de stap naar het buitenland naar een niet-top-club (Newcastle) en dan binnenlands de stap omhoog zetten. Dat heeft in zijn geval enorm geholpen heb ik het idee. Zoiets hadden Depay, Bergwijn en vd Beek ook beter kunnen doen denk ik.
En Ziyech.

Verwijderd

Mark31 schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:59:
Wat moet Ajax met Brobbey ?

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:57:
[...]

Als je bij Man Utd instapt met die achterlijke Solskjaer snap je het niet. Daar zitten wat duurdere spelers op de bank die nooit spelen. Maar vd Beek koos zelf ervoor dus 0,0 medelijden.

Verwijderd

Beetje een vreemde motivatie; zoontje in NL.
Vrouw en kind(eren) kunnen gewoon mee verhuizen en/of overvliegen.
Voor v/d Beek is ieder andere club beter wanneer hij speelt.
De Ligt kan wereldtop worden.

• Mark31
Corinthias willen 4 miljoen euro bieden op Danilo in de winter.
Ik zou dat doen

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:13
[...]

- Virgil van Dijk
- Gini Wijnaldum
- Wout Weghorst

Aanvullen mag.
Wout, hij doet het goed bij zijn club maar gaan we Wolfsburg nu echt top noemen?

Gini, hij heeft het nu 1* goed gedaan, maar zit grotendeels op de bank in Parijs.

PS. Je vergeet de vrij

Verwijderd

Deadsy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:29:
Gini, hij heeft het nu 1* goed gedaan, maar zit grotendeels op de bank in Parijs.
Grotendeels als in voor het grootste deel ?

Negen van de zestien competitie en CL wedstrijden in de basis.

805 van de 1440 speelminuten

In speelminuten bij de eerste elf van de selectie.

Of doe je het alleen goed als je alles speelt ?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Het zijn vooral momenten, hij speelde met name veel wedstrijden in augustus toen Messi en Neymar etc. nog niet speelden.
In de hele maand september kom je niet verder dan 1,5 wedstrijd aan speelminuten.
En dat alles zonder goal of assist tot die tijd.
Het is ook pas vanaf eind oktober dat hij weer een aantal hele wedstrijden speelt en ook betrokken is bij doelpunten.
Nu is dat voor zijn positie wel wat minder van toepassing, en sowieso loopt het bij PSG nog niet heel lekker.
Dus op het moment goed in vorm maar daarvoor een periode ook zeker niet.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:29:
[...]

We vergeten voor het gemak even wat hij gedaan heeft bij Liverpool?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:13
ST10©DE schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:13:
[...]

We vergeten voor het gemak even wat hij gedaan heeft bij Liverpool?
Het ging over spelers die het goed doen bij top clubs.
Hij zit nu bij een nieuwe club

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:24:
[...]

Het gaat er niet om of hij bij een subtopper speelt maar acteert wekelijks op hoog niveau op de positie die voor hem goed is. Dus geslaagd in het buitenland. Een Luuk de Jong, Daley Blind, Davy Klaassen kunnen dst stuk voor stuk niet zeggen.
Blind heeft maar 141 keer gespeeld bij Man Utd, dan ben je inderdaad niet geslaagd nee 8)7

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:42:
[...]

Het ging over spelers die het goed doen bij top clubs.
Hij zit nu bij een nieuwe club
Ik lees het anders, insteek was volgens mij of Gravenberch naar het buitenland moest gaan of niet. Waarop de vraag was hoeveel Nederlanders presteren bij een topclub na een transfer vanuit NL naar het buitenland (na 2010). Maar prima.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:54:
[...]

Gravenberch beperkt? Ga weg joh. Die jongen speelt over een jaar of 2-3 in de absolute top. Ga je die nu structureel banken krijg je een fooi voor hem, als ie niet volgend jaar transfervrij wegloopt.
Dat betwijfel ik. Ik vind 'm vooral erg matig spelen dit seizoen. En of Ajax geld krijgt betwijfel ik ook, die Raiola jongens zijn wel lastig hoor.
toolkist schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:54:
[...]
En ik begrijp dat jij graag een Ajax van 30 jaar gemiddeld ziet met een potentiele verkoopwaarde van 0,0?
Het is niet prettig om de woorden in de mond gelegd te krijgen. Ik vind leeftijd niet zo relevant, ik vind vooral kwaliteit relevant. Als je dan de kans hebt om een Eriksen te halen dan moet je dat altijd doen.

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:53:
[...]

Blind heeft maar 141 keer gespeeld bij Man Utd, dan ben je inderdaad niet geslaagd nee 8)7
Nee dan had ie nog wel in een dergelijke competitie gespeeld. Totaal niet geslaagd dus.
Maar als je 141 wedstrijdjes bij Man Utd spelen je opeens een wereldtopper maakt dan moet ik wellicht mijn criteria bijstellen.

Effectief heeft hij 90 PL wedstrijden gespeeld dus ik lig er niet wakker van. Donny heeft nog maar exact 100 wedstrijden te gaan voordat hij een grootheid is zie ik.

Vooralsnog liggen de tijden van een van Nistelrooy, van Persie, Robben, Davids, Rijkaard, Koeman etc vér vér vér achter ons. Spelers die absoluut dragend waren bij hun clubs. Nu zijn we al blij als Frenkie de Jong een bal aanneemt bij Barcelona (want topclub) en als Depay eens in de 10 wedstrijden een keer wel goed speelt. De rest speelt bij nietszeggende clubs maar is totaal niet onmisbaar. Als ik de gemiddelde speler was in NL zou ik me eens heel goed gaan afvragen of je met het salaris wat een PSV, Ajax en Feyenoord bieden absoluut niets kunt. Maar misschien is dat meer de supporter in mij dan de realiteit.

Meer recent en wat lager op de ladder kun je nog een Bazoer en Dessers noemen. They tried, they failed. Om maar niet te spreken over de vele rechtsbacks die Ajax heeft afgeleverd. Kent iemand Jaïro Riedewald nog? Justin Kluivert?

[ Voor 82% gewijzigd door Typhone op 09-11-2021 18:59 ]

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:08:
[...]

Nee dan had ie nog wel in een dergelijke competitie gespeeld. Totaal niet geslaagd dus.
Maar als je 141 wedstrijdjes bij Man Utd spelen je opeens een wereldtopper maakt dan moet ik wellicht mijn criteria bijstellen.

Effectief heeft hij 90 PL wedstrijden gespeeld dus ik lig er niet wakker van. Donny heeft nog maar exact 100 wedstrijden te gaan voordat hij een grootheid is zie ik.

Vooralsnog liggen de tijden van een van Nistelrooy, van Persie, Robben, Davids, Rijkaard, Koeman etc vér vér vér achter ons. Spelers die absoluut dragend waren bij hun clubs. Nu zijn we al blij als Frenkie de Jong een bal aanneemt bij Barcelona (want topclub) en als Depay eens in de 10 wedstrijden een keer wel goed speelt. De rest speelt bij nietszeggende clubs maar is totaal niet onmisbaar. Als ik de gemiddelde speler was in NL zou ik me eens heel goed gaan afvragen of je met het salaris wat een PSV, Ajax en Feyenoord bieden absoluut niets kunt. Maar misschien is dat meer de supporter in mij dan de realiteit.

Meer recent en wat lager op de ladder kun je nog een Bazoer en Dessers noemen. They tried, they failed. Om maar niet te spreken over de vele rechtsbacks die Ajax heeft afgeleverd. Kent iemand Jaïro Riedewald nog? Justin Kluivert?
Je komt zelf toch echt met Weghorst aanzetten, nee dat is me een wereldtopper zeg...
Daarna moesten ze spelen op hun plek bij een (sub)topper, nou dat deed Blind.
Nu is het weer niet goed en kom je met de wereldtoppers van weleer zetten..
Wellicht even goed nadenken over wat je nou precies bedoet? :p

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Laten we Ryan Babel niet vergeten…..

• snmght

snmght

imho dan he

Typhone schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:37:
[...]

Ik snap geen zak van het feit dat jij even voorbij gaat aan het feit dat zowel Union als Hertha BSC (!) het over hebben gedaan en Feyenoord de hoofdschuldige wordt genoemd. Dat is wat ik bedoel met goedkoop scoren en wederom gebeurt het.

Ga jij ff lekker snotteren om een muur.

@toolkist als je het goed bekijkt zijn de enige geslaagde spelers de spelers die via meerdere stappen de weg omhoog bewandeld hebben (Wijnaldum, Van Dijk, Weghorst en nog een paar die ik vergeet). Iedereen die rechtstreeks de stap dacht te zetten zit te banken of speelt zelden tot nooit. Maar om de hele definitie vast te leggen is nogal moeilijk getuige het feit 'wat is geslaagd en wat zijn topclubs'?
Berghuis is inmiddels ook al wel geslaagd bij een topclub. 8)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

snmght schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:12:
[...]

Berghuis is inmiddels ook al wel geslaagd bij een topclub. 8)
Hahaha ik moest lachen ;)
Oh men Nederlands elftal gaat weer beginnen dat is waar ook. Wie zit daar nu op te wachten? :'(

• ElPaco
Typhone schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:35:
[...]

Hahaha ik moest lachen ;)
Oh men Nederlands elftal gaat weer beginnen dat is waar ook. Wie zit daar nu op te wachten? :'(
Heel PSV, eindelijk tijd om bij te komen en te herstellen van blessures (lees: trainingsregime van Schmidt).

WoT stats

• Mark31
ElPaco schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:38:
[...]

Heel PSV, eindelijk tijd om bij te komen en te herstellen van blessures (lees: trainingsregime van Schmidt).
Voor Ajax komt het ook goed uit met blessures van Berghuis en Timber

• T-MOB
  • Nu online
[...]

Kunnen we een lijst van Nederlandse spelers maken waarvan we écht kunnen zeggen dat ze internationaal bij topclubs het goed doen na transfers vanaf 2010 bemeten?
Waarom moet het trouwens beperkt zijn tot Nederlanders? Spelers als Suarez of Vertonghen zijn na een transfer uit de eredivisie ook best aardig geslaagd in een topcompetitie.

Regeren is vooruitschuiven

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

T-MOB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:13:
[...]

Waarom moet het trouwens beperkt zijn tot Nederlanders? Spelers als Suarez of Vertonghen zijn na een transfer uit de eredivisie ook best aardig geslaagd in een topcompetitie.
Nou de discussie aan het NL-elftal gerelateerd vond ik interessanter. Van Gaal die bijvoorbeeld een Rensch selecteert die amper gespeeld heeft. En zo zijn er nog wel wat meer spelers te noemen. En die lijn probeerde ik eens door te trekken naar: wie spelen er nu daadwerkelijk week op week in het buitenland en hebben ook nog eens een beslissende status in het elftal?

En toen kon ik er maar bar weinig opnoemen. Ja je kunt tweaks aanbrengen in de definitie waar ik dan mee doodgegooid word maar daarom probeerde ik hem eenvoudiger te maken:

Welke Nederlandse spelers hebben geslaagde transfers gemaakt direct vanuit de Eredivisie naar het buitenland en zijn vanaf dat moment onomstreden bij hun (top)clubs?

• T-MOB
  • Nu online
Ik dacht dat het over Gravenbergh ging, en zijn kansen om de top te halen. Je kunt dan kijken naar hoe Nederlanders het in het buitenland doen - hij is tenslotte Nederlander. Maar ook kijken naar hoe Ajaxieden het na zo'n transfer doen.
Of je slaagt hangt volgens mij ook wel af van de situatie waarin je terecht komt. Van de Beek (en ook Ziyech) hebben in Engeland best wel pech gehad met de trainer(swissel). Bij Ajax heeft het met Ziyech ook wel even geduurd voor hij onomstreden was. Het ging pas lopen toen de trainer hem op de goede plek zette.

--

Maar over het Nederlands elftal. Volgens mij zegt Van Gaal daar zelf over dat hij evolueert. De keuze lijkt ingegeven om de dynamiek in de groep niet te veel te veranderen. Met Karsdorp, Hateboer of zelfs Veltman zijn er best wel alternatieven die week op week in hoger aangeschreven competities spelen.

Regeren is vooruitschuiven

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
T-MOB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:59:
Karsdorp, Hateboer of zelfs Veltman
Poeh een verdere devaluatie van de status als Oranje international dreigt :'(

XXXVI

Verwijderd

T-MOB schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:59:
Met Karsdorp, Hateboer of zelfs Veltman zijn er best wel alternatieven die week op week in hoger aangeschreven competities spelen.
Hateboer heeft dit seizoen nog geen wedstrijd gespeeld. Heeft Karsdorp wel eens in de voorselectie van oom Louis gezeten?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zo gek is Van Gaal ook weer niet. :+

• toolkist
  • Niet online
ESPN is lekker slim bezig. Wedstrijden als Cambuur NEC worden live uitgezonden voor de beker, Ajax-Barendrecht niet terwijl die wedstrijd vele malen meer kijkers trekt...

Ben benieuwd hoe lang de huidige planning zo blijft staan

[ Voor 1% gewijzigd door toolkist op 10-11-2021 19:59 . Reden: danku Terranova ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 20:03
toolkist schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:39:
ESPN is lekker slim bezig. Wedstrijden als Cambuur NEC worden live uitgezonden voor de beker, Ajax-Baronie niet terwijl die wedstrijd vele malen meer kijkers trekt...

Tja doen ze wel vaker. ESPN zend Jong Ajax bijvoorbeeld ook niet meer uit tenzij er echt helemaal geen andere wedstrijd is en dan zelfs twijfel ik nog of ze 't zullen doen.

Zijn niet zo blij met de Ajax Ziggo sponsorship :+

Btw 't is Ajax - Barendrecht

Verwijderd

Terranova schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:43:
[...]

Tja doen ze wel vaker. ESPN zend Jong Ajax bijvoorbeeld ook niet meer uit tenzij er echt helemaal geen andere wedstrijd is en dan zelfs twijfel ik nog of ze 't zullen doen.

Zijn niet zo blij met de Ajax Ziggo sponsorship :+

Btw 't is Ajax - Barendrecht
Het tv-contract van de KKD is significant anders dan die van de Eredivisie. Per speelronde twee live-wedstrijden. Thuisspelende clubs kunnen zelf zendtijd kopen voor ongeveer 8.000 euro.

Verwijderd

toolkist schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:39:
ESPN is lekker slim bezig. Wedstrijden als Cambuur NEC worden live uitgezonden voor de beker, Ajax-Baronie niet terwijl die wedstrijd vele malen meer kijkers trekt...

Cambuur - NEC wordt gespeeld op de donderdag. De wedstrijd van Ajax overlapt met Twente - Feyenoord en PSV - Fortuna op de woensdag.

De zondag voor Ajax - Barendrecht speelt Ajax thuis tegen AZ. De zondag daarop uit bij Feyenoord. Die bekerwedstrijd zal dus gewoon op de woensdag blijven staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2021 19:24 ]

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:18:
[...]

Cambuur - NEC wordt gespeeld op de donderdag. De wedstrijd van Ajax overlapt met Twente - Feyenoord en PSV - Fortuna op de woensdag.

De zondag voor Ajax - Barendrecht speelt Ajax thuis tegen AZ. De zondag daarop uit bij Feyenoord. Die bekerwedstrijd zal dus gewoon op de woensdag blijven staan.
ESPN heeft toch wel meer dan 2 kanalen...

Verwijderd

toolkist schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:00:
[...]

ESPN heeft toch wel meer dan 2 kanalen...
En hoeveel wedstrijden mag ESPN live uitzenden volgens het contract?

Jong Ajax - Barendrecht is voor de neutrale kijker niet interessant. Ik begrijp de keuzes van ESPN wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2021 20:19 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 20:03
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:12:
[...]

Het tv-contract van de KKD is significant anders dan die van de Eredivisie. Per speelronde twee live-wedstrijden. Thuisspelende clubs kunnen zelf zendtijd kopen voor ongeveer 8.000 euro.
Ah is dat zo? Zou het zelf wel vreemd vinden mbt Jong Ajax, want ik weet dat Ajax zelf graag de wedstrijd zelf zou uitzenden als ze niet op EPSN zijn, maar dat mag dan weer niet. Dus die 8.000 zou nou niet echt een probleem moeten zijn, zeker niet voor Ajax

Verwijderd

Terranova schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:06:
[...]

Ah is dat zo? Zou het zelf wel vreemd vinden mbt Jong Ajax, want ik weet dat Ajax zelf graag de wedstrijd zelf zou uitzenden als ze niet op EPSN zijn, maar dat mag dan weer niet. Dus die 8.000 zou nou niet echt een probleem moeten zijn, zeker niet voor Ajax
Op een tijdslot met andere live wedstrijden wordt het alleen online uitgezonden. Dat maakt het al minder interessant. Tegenover alle thuiswedstrijden van Jong Ajax die dit seizoen niet live werden uitgezonden stond een andere live wedstrijd uit de KKD.

Met zelf uitzenden bedoel je op het eigen Youtube kanaal? Lijkt me toch logisch dat dit niet mag.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2021 06:46 ]

• snmght

snmght

imho dan he

Santagio Arias, dat zou nog eens een zeer welkome versterking zijn voor PSV denk ik. Gezien hij nu weer eens verhuurd wordt aan Granada denk ik dat zijn avontuur bij Atletico er wel min of meer op zit. Ervaren maar nog jong genoeg om binnen te halen en zeker een kwaliteitsimpuls.

• toolkist
  • Niet online
Gerbrands roept op om uitstel van de wedstrijden en heeft daar naar eigen zeggen twee argumenten voor.

“Eén: de supporters en de sponsoren”
Zou het aantal blessures echt niet een 'klein beetje' een 3e reden zijn Toon? ;)

• OMX2000
  • Laatst online: 20:58

OMX2000

By any means necessary...

Van Gaal komt wel vermoeid over. Misschien door pijnstillers.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb er geen goed gevoel over, zowel over presentator als ook over het Nederlandseftal.

[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 16-11-2021 20:16 ]

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:33

Lordy79

Vastberaden

O oh... Matthijs de Ligt aka Mr. Hands komt er weer in.... Prima speler hoor maar ik vrees t ergste.

Edit: ik vrees ook dat ik het verkeerde topic heb geopend. :/

[ Voor 24% gewijzigd door Lordy79 op 16-11-2021 20:19 ]

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• OMX2000
  • Laatst online: 20:58

OMX2000

By any means necessary...

HollowGamer schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:15:
Ik heb er geen goed gevoel over, zowel over presentator als ook over het Nederlandseftal.
Pfffff die verslaggever. Gelukkig zegt ie niet heel veel, maar het is ook weinig toegevoegde waarde. Of beter gezegd, een beetje positivisme zou ik fijn vinden.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• snmght

snmght

imho dan he

Zie ik toch die verduvelde Onana katachtig redden op een wijze die ik Pasveer niet meer zie doen. Dat zou toch maar het verschil tussen wel of niet door naar de halve finale CL zijn, ik noem maar eens wat..

Het doet mijn rot-maar-op toch een beetje wankelen. Als hij nou gewoon even met een afkoopsom van 5 miljoen bijtekent is het toch ook een soort van goed en kan hij onder de lat? Dat bedrag is een compensatie voor Ajax maar voor geen enkele potentiele volgende club een obstakel lijkt mij. Kan hij alsnog in de zomer weg.

edit en ik weet dat in het genoemde voorbeeld hij die 5 miljoen ook al weer binnen heeft gehengeld maar dan ben ik wellicht even principieel; het gaat me er ook omdat hij ook water bij de wijn doet / een gebaar richting Ajax doet. Anders weet ik nog steeds niet of je hem die speeltijd moet gunnen.

Blijft gewoon een erg lastige kwestie. Met dank aan meneer zelf. :(

[ Voor 62% gewijzigd door snmght op 17-11-2021 09:27 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:06

Quad

Doof

snmght schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:17:
Zie ik toch die verduvelde Onana katachtig redden op een wijze die ik Pasveer niet meer zie doen. Dat zou toch maar het verschil tussen wel of niet door naar de halve finale CL zijn, ik noem maar eens wat..
Wie weet verbaasd Pasveer je nog wel. ;)
Onana blijft hoe dan ook de betere, altijd.
Het doet mijn rot-maar-op toch een beetje wankelen. Als hij nou gewoon even met een afkoopsom van 5 miljoen bijtekent is het toch ook een soort van goed en kan hij onder de lat? Dat bedrag is een compensatie voor Ajax maar voor geen enkele potentiële volgende club een obstakel lijkt mij. Kan hij alsnog in de zomer weg.
Verplaats je de situatie eens in jezelf, stel jij hebt een contract dat afloopt op 1 juli, en je werkgever wilt dat jij hoe dan ook verlengd, zelfs met een beetje extra salaris. Maar omdat jij naar een andere werkgever kan vanaf 1 juli en daar veel meer kan verdienen wil je dus het contract niet verlengen.

Vervolgens laat de werkgever jou allemaal kutklusjes doen, doe je niet meer wat je het liefste doet maar moet je wel elke dag verplicht aanwezig zijn op je werk en trainingen volgen.

Daar wordt je toch ook wel een beetje vervelend van, of niet?
Dan heb ik het pilletje scenario even erbuiten gelaten, dat is afgehandeld nu met een straf en klaar.

Onana wil niets liever dan keepen voor Ajax in het 1e, maar tegelijkertijd niet (of zijn zaakwaarnemer) zijn contract verlengen. Met als gevolg dat Onana flink wat verwensingen te verwerken krijgt van fans, niet mag keepen in het 1e elftal (vermoedelijk) en Ajax op die manier zichzelf niet echt verder helpt, enkel met een korte termijn visie.

Onana is een bewezen puntenpakker, hij kan het verschil zijn tussen, wat je zegt, een halve finale CL of niet, een 1e of 2e plek in de Eredivisie, het pakken van de beslissende strafschop in de bekerfinale. Ajax moet verder kijken dan einde contract Onana, ze moeten alvast kijken naar het seizoen 2022/2023, daar zal Onana niet meer in meespelen, maar je wilt wel poulefase CL met een zak geld op de bankrekening en wellicht een goede keeper die, net als Onana, punten pakt.

Wat mij betreft speelt Onana zodra hij bij Ajax fit genoeg bevonden is, of hij verlengd of niet. Ajax moet 100% de beste spelers op het veld opstellen, ongeacht de bijzaken als contracten.

Bovenstaand is zoals ik het liefst zie en analyseer, uiteindelijk is het aan Ajax en heb ik daar uiteraard geen invloed op.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• snmght

snmght

imho dan he

Quad schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:36:
[...]

Daar wordt je toch ook wel een beetje vervelend van, of niet?
Dan heb ik het pilletje scenario even erbuiten gelaten, dat is afgehandeld nu met een straf en klaar.
In grote lijnen eens met je verhaal maar je stapt iets te makkelijk over het pilletje heen en wat daarbij hoort: zijn verdampte transferwaarde. De exacte hoogte blijft gissen maar ik denk dat > 10 miljoen redelijk safe om te zeggen is. Door zijn blunder is dat weg; tot zoverre nog prima op te lossen door in een vroeg stadium van de schorsing bij te tekenen, al dan niet met een gelimiteerde afkoopsom. Dan had hij nul verwensingen aan zijn adres gehad verder.

Enniehoe denk ik dat ik het er toch wel mee eens ben dat ik hem liever zie keepen dan Pasveer, zelfs zonder verlenging eigenlijk.

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:36:
[...]

Verplaats je de situatie eens in jezelf, stel jij hebt een contract dat afloopt op 1 juli, en je werkgever wilt dat jij hoe dan ook verlengd, zelfs met een beetje extra salaris. Maar omdat jij naar een andere werkgever kan vanaf 1 juli en daar veel meer kan verdienen wil je dus het contract niet verlengen.
En dan is er nog die mooie tekenbonus die de speler in het geval zonder contract binnen kan hengelen die waarschijnlijk stukken lager is indien hij wel verlengt. Er zijn veel factoren voor een speler om niet bij te tekenen zelfs als het salaris en stukje omhoog gaat.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:44

gws24

Thinking is hard!

En daarbij vergeten veel mensen ook nog eens dat het andersom vaak ook gebeurt. Als een club niet verder wil met een speler verlengen ze ook gewoon niet en kan die speler ondanks misschien jarenlange dienst opzouten.

Het is leuk dat clubs na het Bosman arrest een verdienmodel hebben bedacht met transfersoms maar een speler is gewoon een werknemer die het recht heeft om zijn contract niet te verlengen als hij dat niet wil ongeacht wat er gebeurt is in het verleden (zoals die schorsing door dat pilletje). Als club moet je daar ook gewoon rekening mee houden, net zoals je rekening moet houden met blessures etc. Dat het niet goed voelt en emoties opwekt is zo maar uiteindelijk is dat compleet irrelevant.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zie ik nu bij het darten een soort bambam logo bij een finish? Moet iemand dat niet jatten voor hier? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:06

Quad

Doof

Gonadan schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:17:
Zie ik nu bij het darten een soort bambam logo bij een finish? Moet iemand dat niet jatten voor hier? :P
Je bedoelt Bradley Brooks aka bambam?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8Y3nalHjhPsah4ZOlp_zQeYysk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MKLmGivx052kG8vbNVoOKeSI.jpg?f=user_large

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Feyenoord houdt straks niks over aan het Europees voetbal ;) 280.000 is niet mals.

Feyenoord moet recordboete betalen na Europese duels met Union Berlin - https://nos.nl/l/2406141

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 18-11-2021 20:50 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:50:
Feyenoord houdt straks niks over aan het Europees voetbal ;) 280.000 is niet mals.

Feyenoord moet recordboete betalen na Europese duels met Union Berlin - https://nos.nl/l/2406141
De Europa Cup III brengt al zo weinig op zonder al dat stoere gedoe van de nep-supporters.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45
Keuze was de hele Europese campagne vuurwerk en het geld aan boetes besteden of in de winterstop Lucas Pratto nogmaals huren. Ik denk dat de goede keuze is gemaakt. :+

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ja ja, de Eredivisie gaat weer verder vandaag met speelronde 13

16:30u
PSV v Vitesse
18:45u
Sparta v FC Twente
20:00u
AZ v N.E.C.
21u
Heracles v Fortuna Sittard
-

zondag 12:15u
Go Ahead Eagles v FC Groningen
14:30u
Feyenoord v PEC Zwolle
sc Heerenveen v Willem II
16:45u
RKC v Ajax
20u
SC Cambuur v FC Utrecht

Enjoy *O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Vos

Vos

AFCA

Kijken of Ajax nu wel kan winnen :|

PSV-Vitesse hopelijk vermakelijke pot :)

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 20-11-2021 10:41 ]

• Vos

Vos

AFCA

Top verdedigd en gekloot Vitesse :p Wel fijn geraakt die bal door Sangare.

Helaas alweer gespeeld ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 20-11-2021 17:01 ]

• Snowdog
  • Laatst online: 04:52
Waren wel lekkere goals, damn, allebei wel top.
Maar ik zie dit nog niet als gespeeld, nog lange tijd te gaan en PSV is ook vrij aardig in het weggeven van zo'n wedstrijd. Vitesse oogt niet geweldig, maar wel iets beter na de 2-0.

• Exocet
  • Niet online
Snowdog schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:08:
Waren wel lekkere goals, damn, allebei wel top.
Maar ik zie dit nog niet als gespeeld, nog lange tijd te gaan en PSV is ook vrij aardig in het weggeven van zo'n wedstrijd. Vitesse oogt niet geweldig, maar wel iets beter na de 2-0.
Haha, dit is klaar. Nette goals inderdaad

• Vos

Vos

AFCA

Vitesse speelt weinig klaar, dan moeten ze al een lucky aansluitingsgoal maken ofzo.

Of Schmidt gooit het tactisch weg ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 20-11-2021 17:11 ]

• Snowdog
Vos schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 17:11:
Vitesse speelt weinig klaar, dan moeten ze al een lucky aansluitingsgoal maken ofzo.
Da's waar, maar als dat gebeurt, dan is het weer helemaal open. Het is niet alsof dit PSV defensief zo geweldig is en Vitesse heeft genoeg handige mannetjes voorin. Maar goed, voor dit PSV heeft zelfs Sparta dat.

• Vos

Vos

AFCA

Haha wtf doet die Wittek, een bodycheck zonder dat bal in buurt is. Puur frustratie, hekel aan zulke overtredingen.

[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 20-11-2021 17:15 ]

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:03
Die Schmidt waarom gaat die zo tegen die Vitesse speler tekeer :’)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:46
Wat een heldendaad van de scheidsrechter! Eindelijk voor hands fluiten nadat een droeftoeter die bal gelijk weer vastpakt moedwillig.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam-alert werkt niet meer?

• Snowdog
Had toch echt het idee dat als Vitesse gescoord had, dat de wedstrijd zomaar gekanteld had kunnen worden. Had ook op wel aardig wat extra tijd gerekend, maar +3? Dat lijkt me wel vrij karig op basis van de 2e helft. Het had waarschijnlijk niet zoveel uitgemaakt, maar vind dat toch altijd wel vrij apart. In ieder geval een vrij brakke 2e helft.

• Snowdog
Overigens, wat is die Sangare goed... Echt enorme verbeteringen gemaakt, maar hij is echt wel een van de toppers van dit PSV (dat zegt dan weer niet zoveel misschien, maar toch).

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01 11:37
En ik maar denken dat we nog interlands hadden. :/ Iets met steen+onder+leven.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
AZ vs NEC is gestaakt door fans in het stadion en op het veld.
Fluit maar af, 0-1 is een mooie stand!

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:24:
Wat is dat nou weer???? AZ -NEC nota bene…. Dit soort personen horen niet in het openbare leven.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:24:
Ik ga er vanuit dat het az fans waren. Dan is er maar een gepaste straf mogelijk. Az speelt het resterende seizoen zonder thuispubliek. Man o man

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ST10©DE schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:27:
[...]Wat is dat nou weer???? AZ -NEC nota bene…. Dit soort personen horen niet in het openbare leven.
Gewoon oppakken en vaccineren! :X

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-01 08:28
Moest vandaag werken, helemaal gemist dat het ED was vandaag. Sorry! ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Pagina: 1 ... 147 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022