Even bijgekomen nu, gefeliciteerd Feyenoord aanhang. Als er iemand moest winnen was dat zeker Feyenoord.
Fijne avond iedereen!
Fijne avond iedereen!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Huh?Han schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:57:
Zo… Ajax op de tv, F1 op de iPad. Met een schuin oog kijken hoe Max de GP van Mexico wint onder het genot van een mooie pot voetbal van Ajax
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
XXXVI
XXXVI
Dat krijg je met zo'n gebruikersnaam, zekerheid voor alles.DoeEensGek schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:46:
[...]
Ja, maar dan moet ik ook een uur eerder bij het stadion zijn voor een potje te kijken...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Precies, daarom vraag ik nooit om opslag aan de hond!Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:16:
[...]
Dat krijg je met zo'n gebruikersnaam, zekerheid voor alles.
Ik heb dit keer geen Toto geplaatst.OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:13:
Heeft Haller nog niet gescoord?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-11-2021 20:26 ]
[ Voor 23% gewijzigd door ephymerous op 07-11-2021 20:34 ]
XXXVI
Dit moet PSV en Feyenoord wel hoop geven, Ajax weer niet best, weer een handbalverdediging waar ze geen raad mee wetenOPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:37:
Go Back ipv Go Ahead.
Tja dat krijg je als je tegen een handbalverdediging met 2 lopers wil spelen...Exocet schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:40:
[...]
Dit moet PSV en Feyenoord wel hoop geven, Ajax weer niet best, weer een handbalverdediging waar ze geen raad mee weten
Bizar idee weer. Tegen zo’n handbal verdediging heb je niets aan lopers. Maargoed als het Europees wel lukt valt iedereen over elkaar heen om te roepen hoe fan-tas-tisch het allemaal wel niet is. Vanavond is het weer slechtTerranova schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:42:
[...]
Tja dat krijg je als je tegen een handbalverdediging met 2 lopers wil spelen...
In welke ruimte moeten ze lopen dan?
XXXVI
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tja, dit is toch typisch Ten Hag. Alleen z'n plan A werkt goed, erg goed ook. Zodra ie iets anders probeert dan faalt het, is al een paar jaar zo.ephymerous schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:49:
[...]
Bizar idee weer. Tegen zo’n handbal verdediging heb je niets aan lopers. Maargoed als het Europees wel lukt valt iedereen over elkaar heen om te roepen hoe fan-tas-tisch het allemaal wel niet is. Vanavond is het weer slecht
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Een beetje? Het is schandalig slecht wat Ajax laat zien. Laag tempo en nul creativiteit. Waarom niet in de rust al wisselen?Agent47 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:06:
GAE wel eredivisie club hoor. Qua supporters en qua stadion midden in de stad.
Ajax valt een beetje tegen. Maar go ahead komt daar hoor een punt natuurlijk.
XXXVI
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
XXXVI
En Kudus, wat valt hij tegen!ephymerous schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:16:
Misschien Alvarez wisselen om m tegen zichzelf in bescherming te nemen?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 42% gewijzigd door ephymerous op 07-11-2021 21:21 ]
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ah, jij bent de schuldige dus. Zet em eens snel aancarpebios schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:24:
loopt het niet bij Ajax, kan niet kijken omdat deze wedstrijd echt veel te laat start en vrouw lief iets anders wil zien. Had Ajax wel al op 6-0 verwacht eigenlijk. Al hebben ze nog een klein half uur, dus dat komt wel goed voor die rare "patat-eters"
De tegenstander heeft zich weer volledig ingegraven, rekt tijd vanaf de eerste minuut en de trainer heeft er nog steeds geen antwoord op.carpebios schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:24:
loopt het niet bij Ajax, kan niet kijken omdat deze wedstrijd echt veel te laat start en vrouw lief iets anders wil zien. Had Ajax wel al op 6-0 verwacht eigenlijk. Al hebben ze nog een klein half uur, dus dat komt wel goed voor die rare "patat-eters"
Gelukkig komt Schuurs er nu inOPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:27:
[...]
De tegenstander heeft zich weer volledig ingegraven, rekt tijd vanaf de eerste minuut en de trainer heeft er nog steeds geen antwoord op.
XXXVI
Sorry! Mijn vriendin zit nu te kijken naar winnaars eiland (moest op pauze vanwege de kleine)...Terranova schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:26:
[...]
Ah, jij bent de schuldige dus. Zet em eens snel aan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zou Labyad ook nog mogen?
Als je gaat kijken is Ajax ook een winnaarcarpebios schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:28:
[...]
Sorry! Mijn vriendin zit nu te kijken naar winnaars eiland (moest op pauze vanwege de kleine)...
Hatelijk is dat! Antivoetbal, maar aan de andere kant, als ik trainer was had ik het ook zo gedaan, dan wil je voor het punt gaan.OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:27:
[...]
De tegenstander heeft zich weer volledig ingegraven, rekt tijd vanaf de eerste minuut en de trainer heeft er nog steeds geen antwoord op.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik vind het hatelijker dat ETH nog steeds geen antwoord heeft. Leuk hoor winnen van Dortmund en PSV maar tegen middelmaat vervolgens zoveel punten laten liggen is gewoon kansloos.carpebios schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:28:
[...]
Hatelijk is dat! Antivoetbal, maar aan de andere kant, als ik trainer was had ik het ook zo gedaan, dan wil je voor het punt gaan.
XXXVI
En aan de andere kant, Ajax scoort echt nog wel, ze hebben nog 20 minuten en de tegenstander is waarschijnlijk kapot.Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:31:
Maarehm, laten we wel wezen.
Ga je tegen een Ajax meevoetballen? Nee, dat leg je gewoon af. Natuurlijk graaf je jezelf in. Als zelfs een Dortmund makkelijk wordt opgerold, dan zou ik als ED-ploeg standaard een slot op de deur zetten, ook wetende dat Ajax daar niet zo goed mee om kan gaan. Waarom je tegenstander in de kaart spelen?
[ Voor 7% gewijzigd door carpebios op 07-11-2021 21:33 ]
Een totaal 2 doelpunten tegen en maar 2 minder verliespunten dan PSV (ervanuit gaande dat Ajax wint) is vrij bizar.ephymerous schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:31:
[...]
Ik vind het hatelijker dat ETH nog steeds geen antwoord heeft. Leuk hoor winnen van Dortmund en PSV maar tegen middelmaat vervolgens zoveel punten laten liggen is gewoon kansloos.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hopelijk kan hij beter aardappelen frituren want fluiten is niet zijn ding.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:40:
nu benieuwd of er een half uur blessure tijd geteld word voor dat gruwelijke tijdrekken.
[ Voor 13% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-11-2021 21:42 ]
Beste linksback van de Eredivisie?carpebios schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:43:
En even iets positiefs tussendoor, MAX gewonnen!
Thuis niet winnen van Go Ahead is wel de handdoek werpen hoorOPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:41:
[...]
Hopelijk kan hij beter aardappelen frituren want fluiten is niet zijn ding.
Geeft waarschijnlijk een gele kaart aan Hahn in de 92e minuut ipv in de eerste helft.
Jawel hoor, Ajax scoort echt niet meercarpebios schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:46:
Ik lees op NOS dat de ene kans na de andere zich aandient, dit kan toch niet uitblijven?
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 07-11-2021 21:49 ]
XXXVI
XXXVI
Omdat Ten Hag denkt dat lopers werken tegen dit soort 11 mans verdedigingenephymerous schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:50:
Haha die Daramy komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Hoezo speelt die gast?!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De trainer is overduidelijk het zwakste punt van dit Ajax.jaapstobbe schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:52:
Hoe kan dit Ajax zo goed zijn en ook zo zwak?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik snap niet dat mensen alleen naar resultaten kijken. Ten Hag kan gewoon alleen maar een plan A werkend krijgen. Z'n wisselbeleid is ruk en kan in zulk soort wedstrijden dus ook helemaal niets opleverenAgent47 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:53:
Snap niet zo goed dat Ajacieden zo boos doen richting Erik. Tuurlijk je moet hem winnen. Zonder deze trainer was je nooit zo ver gekomen in Europa afgelopen tijd. Gewoon kak vandaag, kan ook Ajax een keer gebeuren.
Snap je dat niet? GAE, Utrecht, FC Twente, Heracles, het is een regelrechte schande dat je daar punten verliestAgent47 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:53:
Snap niet zo goed dat Ajacieden zo boos doen richting Erik. Tuurlijk je moet hem winnen. Zonder deze trainer was je nooit zo ver gekomen in Europa afgelopen tijd. Gewoon kak vandaag, kan ook Ajax een keer gebeuren.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 07-11-2021 21:56 ]
XXXVI
Motivatie.jaapstobbe schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:52:
Hoe kan dit Ajax zo goed zijn en ook zo zwak?
Vandaag, en tegen Heracles, Utrecht...Agent47 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:53:
[ Voor 26% gewijzigd door carpebios op 07-11-2021 21:57 ]
Terranova schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:54:
[...]
Ik snap niet dat mensen alleen naar resultaten kijken. Ten Hag kan gewoon alleen maar een plan A werkend krijgen. Z'n wisselbeleid is ruk en kan in zulk soort wedstrijden dus ook helemaal niets opleveren
Tussen Feyenoord en Feyenoord bedoel je. Gefeliciteerd Feyenoorders jullie worden niet echt bedreigd lijkt het.Exocet schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:56:
Wordt een spannende titelstrijd tussen PSV en Feyenoord, kennelijk willen de ajax spelers alleen maar hun best doen in de CL
Dat doen ze zelf wel.snmght schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:58:
[...]
Tussen Feyenoord en Feyenoord bedoel je. Gefeliciteerd Feyenoorders jullie worden niet echt bedreigd lijkt het.
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 07-11-2021 22:03 ]
Verwijderd
ETHOUT
Ik ook niet, maar ik had niet weer een remake van de Eerste Wereldoorlog verwacht inclusief loopgraven.Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:03:
Maarehm, 0-0 Ajax-Kowet, die had ik er ook niet instaan zeg maar.
Dit seizoen. En nee dat mag niet gebeuren.
XXXVI
Een keer wel maar dit is twee competitiewedstrijden op rij tegen middelmatige tegenstanders. Als je het kampioenschap ambieert kan dat niet gebeuren nee.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:03:
Och och, het lag weer aan de trainer, de CL, de wissels, de instelling, het tijdrekken en de scheidsrechter.
Maar hij wilde er gewoon niet in vandaag. Kan gebeuren.
Leuk voor jullie, maar het had allemaal al een stuk makkelijker kunnen zijn.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:10:
Fey en Psv gaan ook nog genoeg punten verspelen dus maak je niet druk.
Dat is geen zekerheid, dit onnodige puntverlies welVerwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:10:
Fey en Psv gaan ook nog genoeg punten verspelen dus maak je niet druk.
Hij wilde er ook niet in tegen Twente, Heracles en Utrecht. Ik help je even voordat je op basis van deze wedstrijd gaat zeggen hij wlde er niet in. Dan mis je ergens in dit soort wedstrijden kwaliteit of je moet een plan B gaan bedenken en verrekte snel ook.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:03:
Och och, het lag weer aan de trainer, de CL, de wissels, de instelling, het tijdrekken en de scheidsrechter.
Maar hij wilde er gewoon niet in vandaag. Kan gebeuren.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
alles kan off-topic
Ja waarom stelt Ten Hag die spelers (die wel gemotiveerd zijn) niet op dan? Ligt het toch aan de trainer!ST10©DE schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:16:
Och och. Ajax speelt een matige wedstrijd en het ligt aan de provinciale trainer.
Dezelfde trainer die een prima strategie heeft bedacht om BVB tweemaal te bestrijden. Zelfs het tweede team van Ajax moet kunnen winnen van GAE. Zonder coach.
Je zegt het zelf, tegen ploegen die voetballen heeft ie een tactiek, bij ploegen die met 10 verdedigers spelen nietST10©DE schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:16:
Och och. Ajax speelt een matige wedstrijd en het ligt aan de provinciale trainer.
Dezelfde trainer die een prima strategie heeft bedacht om BVB tweemaal te bestrijden. Zelfs het tweede team van Ajax moet kunnen winnen van GAE. Zonder coach.
De zorgen zijn meer dan terecht. Even feitelijk, als je deze lijn doortrekt van 9 verliespunten dan komt Ajax uit op meer dan 20 verliespunten. Daar word je geen kampioen mee. Het programma van Ajax was ook gemakkelijk. Daar doen een paar mooie en goede potten Europees niets aan af. En als je naast de duurste bank ook veruit de grootste begroting hebt dan zegt dat wel iets.ST10©DE schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:16:
XXXVI
Als een speler niet gemotiveerd is voor een wedstrijd moet die niet opgesteld worden , eens. De vraag is meer waarom een speler, die daarvoor geld krijgt, niet gemotiveerd is. Die speler krijgt zijn geld gedeeltelijk van de bezoekers in het stadion. En die speler geeft daar niks voor terug? Dat ligt niet aan de coach, dat is een meerderwaardigheidsgevoel aan de supporters.Typhone schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:17:
[...]
Ja waarom stelt Ten Hag die spelers (die wel gemotiveerd zijn) niet op dan? Ligt het toch aan de trainer!
Spijker op z'n kop. Deze ploegen proberen tegen Ajax niet eens over de middellijn te komen, dat gaat nog heel veel gebeuren.ephymerous schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:22:
[...]
De zorgen zijn meer dan terecht. Even feitelijk, als je deze lijn doortrekt van 9 verliespunten dan komt Ajax uit op meer dan 20 verliespunten. Daar word je geen kampioen mee. Het programma van Ajax was ook gemakkelijk. Daar doen een paar mooie en goede potten Europees niets aan af. En als je naast de duurste bank ook veruit de grootste begroting hebt dan zegt dat wel iets.
En ik vermoed dat het alleen maar erger wordt. Teams zien nu dat deze tactiek dus toch werkt tegen Ajax.
Dat is het risico met het spelletje wat Ajax wil spelen. Meedoen met de grote jongens en vergeten dat er ook kleine teams bestaan. Die motivatie kakt dan automatisch in naar 30% lijkt het wel. Alles gaat trager of langzamer.ST10©DE schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:25:
[...]
Als een speler niet gemotiveerd is voor een wedstrijd moet die niet opgesteld worden , eens. De vraag is meer waarom een speler, die daarvoor geld krijgt, niet gemotiveerd is. Die speler krijgt zijn geld gedeeltelijk van de bezoekers in het stadion. En die speler geeft daar niks voor terug? Dat ligt niet aan de coach, dat is een meerderwaardigheidsgevoel aan de supporters.
Maar Ajax speelt toch het superieure totaalvoetbal? Mits goed uitgevoerd win je dan van elke tegenstander. Tactiek is simpel bekend en altijd hetzelfde. De uitvoering is belangrijk, en die wordt gedaan door de spelers.Exocet schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:26:
[...]
Spijker op z'n kop. Deze ploegen proberen tegen Ajax niet eens over de middellijn te komen, dat gaat nog heel veel gebeuren.
Dit doen ze tegen de andere ploegen niet.
En Ajax heeft hier geen strijdplan voor lijkt het
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq