Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
/edit
En Haller loopt weer in de weg. Kijkt de SH22 fanclub vanavond mee?
[ Voor 35% gewijzigd door ephymerous op 30-10-2021 20:31 ]
XXXVI
Fijn zo'n extra verdediger.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Life is what happens while you're busy making other plans
Iedereen is weer herkenbaar. Ten Hag maakt rare keuzes, krijgt de troepen niet scherp en grijpt niet in. Alvarez kan niets aan de bal en Haller is een pauperspitsTerranova schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:35:
Fijn dat Ten Hag ook wat veranderd heeft omdat het zo slecht loopt. Meer van't zelfde is niet ingrijpen...
XXXVI
Tadic eruit en Neres er nooit meer in.
Klopt welephymerous schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:37:
[...]
Iedereen is weer herkenbaar. Ten Hag maakt rare keuzes, krijgt de troepen niet scherp en grijpt niet in. Alvarez kan niets aan de bal en Haller is een pauperspits
Gezien al het tijdrekken eerder te weinigElPaco schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:37:
Waar komt die 5 minuten trouwens vandaan? Voor 4 wissels? Vrij fors.
'Heracles is de beste ploeg waar we tot nu toe tegen gespeeld hebben'Quad schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:18:
Het is gewoon een matige pot waarbij ik denk dat ze niet voluit durven en kunnen gaan op dat neppe gras.
Puntenverlies zou balen zijn, maar geen grote ramp.
Oh nee, dat was die andere coach
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gezien het resultaat gelukkig niet te veel
Weekje terug was het nog hosanna en Ajax kon de CL winnen, nu zijn het prutsers eerste klas.
Ajax heeft het nu eenmaal moeilijk bij Heracles, zeker op dat kunstgras.
Gelukkig geen drie maar twee punten verloren, niet zoveel aan de hand en op naar de komende week.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 30-10-2021 20:41 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat zegt Raymond Verheijen over een week rust?Quad schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:40:
Wat een negativiteit weer.
Weekje terug was het nog hosanna en Ajax kon de CL winnen, nu zijn het prutsers eerste klas.
0-0 tegen Heracles?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Pak de bingokaarten maar!!
Heb je gekeken en ook maar iets gezien om positief over te zijn?Quad schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:40:
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:39
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Interesseert mij niet wat hij zegt. Ajax staat nog steeds bovenaan na een lastige pot.Typhone schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:41:
[...]
Wat zegt Raymond Verheijen over een week rust?
0-0 tegen Heracles?
nggyu nglyd
Ajax te groot voor de Eredivisie, wat een grap
Je houdt de 0.ephymerous schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:41:
[...]
Heb je gekeken en ook maar iets gezien om positief over te zijn?
PSV had zo'n wedstrijd met 2-0 verloren.
Beste tegenstander tot nu toe uit Almelo incomingOPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:41:
Benieuwd wat Erik te zeggen heeft, wat een wanvertoning.
Pak de bingokaarten maar!!
Ik zet mijn geld op teveel rust.dglavimans schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:43:
[...]
Beste tegenstander tot nu toe uit Almelo incoming
Het kan verkeren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Toch een positieve noot:
In alle competities slechts 3 tegendoelpunten gehad, dat is toch ook wel bizar.
Kopen we daar iets voor? Het antwoord is nee.
Ajax CL ≠ Ajax EDQuad schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:40:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het grappige is dat het voornamelijk niet-Ajacieden waren die dit riepen hierExocet schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:43:
Bayern München-Union Berlin 5-2
PSV-FC Twente 5-2
Nuff' said!
Gezien die twee wedstrijden zou je verwachten dat Heracles gehakt maakt van PSV. Realiteit zal zijn dat Heracles tegen PSV gaat proberen te voetballen en er met 4-0 afgaat.Maarten_E schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:44:
Van winnen met 5-0 van PSV, naar een puntje uit Almelo mee.
Het kan verkeren.
Wel apart dat dit soort ploegen dit anti-voetbal alleen tegen Ajax spelen en niet tegen Feyenoord en PSV
[ Voor 12% gewijzigd door Exocet op 30-10-2021 20:48 ]
Twee tegengoals, wat een noobsMaarten_E schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:46:
Bij de weg:
Bayern München-Union Berlin 5-2
PSV-FC Twente 5-2
Nuff' said!
Als de tegenstander niet scoort kun je ook niet verliezen, zoiets was het toch?
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 30-10-2021 20:48 ]
Jij kijkt de wedstrijden van PSV duidelijk niet. Twente deed vandaag niet aan anti-voetbal, maar een Cambuur en PEC kwamen alleen naar Eindhoven voor een puntje. Die zijn uiteindelijk wel stuk gespeeld, maar die gaan echt niet proberen te voetballen.Exocet schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:47:
[...]
Gezien die twee wedstrijden zou je verwachten dat Heracles gehakt maakt van PSV. Realiteit zal zijn dat Heracles tegen PSV gaat proberen te voetballen en er met 4-0 afgaat.
Wel apart dat dit soort ploegen dit anti-voetbal alleen tegen Ajax spelen en niet tegen Feyenoord en PSV
[ Voor 0% gewijzigd door ElPaco op 30-10-2021 21:03 . Reden: Twente deed niet aan anti-voetbal ]
En tellen ze de hoge ballen ook mee?Maarten_E schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:17:
Lamprou is de beste keeper als je kijkt naar reddingspercentage blijkbaar. #verrassend.
Klopt. Ajax heeft feitelijk (!) meer wedstrijden gespeeld dus ja eigenlijk is het allemaal niet eerlijk en viel dit resultaat te verwachten.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zeker, de nul gehouden en geen blessures!ephymerous schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:41:
[...]
Heb je gekeken en ook maar iets gezien om positief over te zijn?
nggyu nglyd
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
MET EEN HOEKSCHOPJE ERBIJ KOMT AZ WEL LANGSZIJ!!Maarten_E schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:14:
PEC ZWOLLE VALT NIET OP TE ROLLE!
nggyu nglyd
En jullie maar klagen over de keeper van HeraclesQuad schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:42:
Zo lekker, de reddingen van het weekend op naam van Lamprou?
Die heb ik precies goed, jammer dat het mijn enige punten zijn..
Je hebt ook 2 puntjes bij Ajax gescoordElPaco schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 21:59:
[...]
Die heb ik precies goed, jammer dat het mijn enige punten zijn..
Daarom sta je nu 2 punten boven mij, vlegel!
Oh ja, Heracles bedankt! Ik ben wel blij dat ik PSV helemaal fout hadSuperkiwi schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Je hebt ook 2 puntjes bij Ajax gescoord
Daarom sta je nu 2 punten boven mij, vlegel!
Eigenlijk zitten we in het verkeerde topic, maar op mijn telefoon ben ik niet zo goed in dit replyen in de juiste
Fijne avond!
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 30-10-2021 22:54 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De competitie is nog niet gelopen, maar ik maak me om Ajax geen zorgen. Die lieten Heracles de punten pakken, en gaan over tot de orde van de dag.Exocet schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:43:
Gezien de uitwedstrijden dit seizoen zie ik Ajax geen kampioen worden. Opladen voor de CL , maar je inzetten tegen dit soort ploegen ho maar. Dit worden nog heel veel verliespunten.
Voor woensdag: 12-1 voor Ajax. Dat zijn de wedstrijden die legendarisch gaan worden, maar dat weten we nu nog niet.
Hup RKC!
Dat is toch geen twee gezichten? Want van een matige tegenstander is 5-0 logisch, en tegen iemand die strijd levert kan je dus verliezen. Wat is het tweede gezicht dan in je verhaal?Exocet schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:14:
Het is bij Ajax dit seizoen wel twee gezichten, de ene week winnen ze thuis met 5-0 van een matige tegenstander, de volgende week verliezen ze punten tegen een ploeg die wel strijd levert.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Twente - Feyenoord kan leuk worden!
Gezicht 1: thuis tegen Vitesse, NEC, PSVcarpebios schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:19:
[...]
Dat is toch geen twee gezichten? Want van een matige tegenstander is 5-0 logisch, en tegen iemand die strijd levert kan je dus verliezen. Wat is het tweede gezicht dan in je verhaal?
Gezicht 2: uit tegen PEC, Twente, Heracles
Niet bepaald rocket science
Ajax was slecht, maar ook echt deels door het belabberde veld.
Utrecht-Ajax paar jaar geleden flashbacks
Nu zeg je iets anders dan in je eerste post waar ik op reageerde, jammer.Exocet schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:22:
[...]
Gezicht 1: thuis tegen Vitesse, NEC, PSV
Gezicht 2: uit tegen PEC, Twente, Heracles
Niet bepaald rocket science
Verwijderd
Haha wat een onzin. Is een prima veld, vooral voor de technische spelers van Ajax.Mark31 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 07:40:
Ajax was slecht, maar ook echt deels door het belabberde veld.
Gewoon een mindere dag. En geluk dat Burgzorg totaal geen overzicht heeft. Conclusies na gisteren;
Ook ajax kan nog een mindere dag hebben.
Psv maakt heel veel persoonlijke fouten.
Vinicius kan niet voetballen èn is volledig gestoord.
De bal liep voor geen meter van beide kanten.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:10:
[...]
Haha wat een onzin. Is een prima veld, vooral voor de technische spelers van Ajax.
Gewoon een mindere dag. En geluk dat Burgzorg totaal geen overzicht heeft. Conclusies na gisteren;
Ook ajax kan nog een mindere dag hebben.
Psv maakt heel veel persoonlijke fouten.
Vinicius kan niet voetballen èn is volledig gestoord.
Zeer stroeve veld, waardoor goed combinatievoetbal onmogelijk werd gemaakt.
Ajax was ook slecht eens, maar het veld was dramatisch
Als je dit een goede grasmat vond, dan zijn de meningen verdeeld.
Hoe kan het dan zijn dat Ajax het ieder jaar moeilijk in Almelo heeft maar in de Arena bijna altijd Heracles vernederd?
Fanatiek thuispubliekMark31 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:16:
[...]
Hoe kan het dan zijn dat Ajax het ieder jaar moeilijk in Almelo heeft maar in de Arena bijna altijd Heracles vernederd?
Iets serieuzer, het was niet alleen het veld he, Heracles had de juiste tactiek (er heel kort en stevig op zitten) en Ajax had weer eens een motivatieprobleem. Of zoals anderen vaak zeggen: CL Ajax is niet ED Ajax
Ik zei er ook bij dat Ajax zeer slecht was, maar dat dat deels door het veld kwam kan je niet ontkennen.ElPaco schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:21:
[...]
Fanatiek thuispubliek
Iets serieuzer, het was niet alleen het veld he, Heracles had de juiste tactiek (er heel kort en stevig op zitten) en Ajax had weer eens een motivatieprobleem. Of zoals anderen vaak zeggen: CL Ajax is niet ED Ajax
Heracles had exact hetzelfde probleem dat het zo stroperig als wat is.
Maar dan nog moet Ajax zulke wedstrijden op mentaliteit winnen, dat heb ik niet gezien.
Maar wie dan wel? Het is niet alsof psv, AZ en feyenoord zo goed zijn dit seizoen.Exocet schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:43:
Gezien de uitwedstrijden dit seizoen zie ik Ajax geen kampioen worden. Opladen voor de CL , maar je inzetten tegen dit soort ploegen ho maar. Dit worden nog heel veel verliespunten.
Er zal veel afhangen van wat er in de winter gebeurd qua transfers en hoe lang ploegen nog in Europa actief blijven. Maar ook na die drama pot van gister is ajax nog steeds kandidaat nr1 imho. Beste en breedste selectie.
Exact PSV won ook met de hakken over de sloot vs Go Ahead en PEC, Feyenoord speelt gelijk vs RKCKingKoning schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:24:
[...]
Maar wie dan wel? Het is niet alsof psv, AZ en feyenoord zo goed zijn dit seizoen.
Er zal veel afhangen van wat er in de winter gebeurd qua transfers en hoe lang ploegen nog in Europa actief blijven. Maar ook na die drama pot van gister is ajax nog steeds kandidaat nr1 imho. Beste en breedste selectie.
PSV heeft zelfs al 3 wedstrijden verloren uit 11 wedstrijden daarnaast met 19 tegengoals heeft alleen PEC meer tegengoals.
We kunnen dus stellen dat de gehele top 3 waarschijnlijk geen 80+ punten gaan behalen.
Dat veld is ruk ja, absoluut. Dat ontken ik ook niet. Maar dat het 0-0 bleef was niet alleen omdat Ajax zo matig speelde. Sterker, dat Ajax zo matig speelde was deels de verdienste van Heracles.Mark31 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:23:
[...]
Ik zei er ook bij dat Ajax zeer slecht was, maar dat dat deels door het veld kwam kan je niet ontkennen.
Heracles had exact hetzelfde probleem dat het zo stroperig als wat is.
Maar dan nog moet Ajax zulke wedstrijden op mentaliteit winnen, dat heb ik niet gezien.
Dus het veld, de motivatie en de inzet/tactiek van Heracles zijn (mijns inziens) de reden dat Ajax niet won.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de spelers van Ajax de CL het belangrijkste vinden en de competitie denken het rustig aan te kunnen doen. Terwijl voor de club Ajax de competitie het belangrijkste is, ze moeten zich plaatsen voor de CL, anders heb je een probleem met de begroting.KingKoning schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:24:
[...]
Maar wie dan wel? Het is niet alsof psv, AZ en feyenoord zo goed zijn dit seizoen.
Daarmee ga je volgens mij regelmatig puntverlies lijden. Als PSV veel minder gaat morsen, dan wordt het spannend tot het einde.
Als je passes over 4 meter al niet aankomen weet je dat het een moeilijke avond wordt. Ajax speelde echt slecht. En mentaliteit is een zeer belangrijk onderdeel van voetbal. En ja Heracles had een goed strijdplan en hield het vol.ElPaco schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:35:
[...]
Dat veld is ruk ja, absoluut. Dat ontken ik ook niet. Maar dat het 0-0 bleef was niet alleen omdat Ajax zo matig speelde. Sterker, dat Ajax zo matig speelde was deels de verdienste van Heracles.
Dus het veld, de motivatie en de inzet/tactiek van Heracles zijn (mijns inziens) de reden dat Ajax niet won.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 31-10-2021 10:00 ]
PSV uit/thuis
Feyenoord uit
Utrecht uit
Heracles uit
Twente uit
Vitesse (al is dit meer een gevoel)
Niks nieuws onder de zon
Float like a butterfly, sting like a bee.
Antony kwam vaak in een 1vs 1, Rensch maakte 0 x de overlap.
Dat maakte Ajax ook zo sterk de afgelopen wedstrijden die overlaps.
Dan had Antony Nous weg kunnen steken, voorzet en een kans.
Blind deed dat gister 2 x waarbij hij meteen 1 kans creeerde die kopbal van Haller
Vitesse onder Letsch ligt Ajax wel.Martinusz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:12:
Ach elk seizoen kun je vooraf al de moeilijke wedstrijden opschrijven:
PSV uit/thuis
Feyenoord uit
Utrecht uit
Heracles uit
Twente uit
Niks nieuws onder de zon
Dit Vitesse wil overal koppeltjes 1v1 spelen, dat houd je nooit vol vs dit Ajax.
SC Cambuur doet het nog een stapje slechter dan PEC ZwolleMark31 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 09:27:
[...]
19 tegengoals heeft alleen PEC meer tegengoals.
Dus Utrecht thuis was een makkelijke wedstrijd? ☺Martinusz schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 10:12:
Ach elk seizoen kun je vooraf al de moeilijke wedstrijden opschrijven:
PSV uit/thuis
Feyenoord uit
Utrecht uit
Heracles uit
Twente uit
Niks nieuws onder de zon
Normaal gesproken makkelijker dan uit jaJoostje123 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 11:40:
[...]
Dus Utrecht thuis was een makkelijke wedstrijd? ☺
Float like a butterfly, sting like a bee.
Want?Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:03:
Feyenoord zal wel punten verspelen vandaag.
- tweakduke
Mooi voetbal gaan we niet zien bij Sparta - Feyenoord.
Kopie dus van gisteren in Almelotweakduke schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:53:
Spekglad wordt dat kunstgras als het gaat regenen.
Mooi voetbal gaan we niet zien bij Sparta - Feijenoord.
Verder niet om aan te zien de wedstrijd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
alles kan off-topic
Elleboogje van Beugelsdijk…wat een rat is het ook.
[ Voor 18% gewijzigd door dr.lowtune op 31-10-2021 13:27 ]
- tweakduke
Die is Linssen aan het opstoken door zich breed te maken, dan vallen en nu weer een tikkie uitdelen.dr.lowtune schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:24:
Sparta doet 2 wedstrijden per jaar z’n best, dit is de ene. Feyenoord zit er helaas niet helemaal lekker in vandaag
Elleboogje van Beugelsdijk…wat een rat is het ook.
Als dat het enige probleem is van een doelman zou ik blij zijn.Ankona schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:09:
Sinisterra zit niet lekker in de wedstrijd, opbouw is veel te traag. Kokcu kaatst weer alles achteruit en bij Bijlow begint wel erg op te vallen dat hij een geweldige bal tegenhouder is maar ook een zeer zwakke spel voortzetter.
Ja een snelle voortzetting zit er niet in maar zolang hij de ballen pakt
Kunstgras, uitwedstrijd, vroege wedstrijd op zondag, Ajax punten gemorst. Een beetje Feyenoorder weet dan al hoe laat het is.Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:10:
[...]
Ajax heeft ook punten laten liggen. Dan kun je de klok er op gelijk zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 31-10-2021 13:32 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
13:33ph4ge schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:31:
[...]
Kunstgras, uitwedstrijd, vroege wedstrijd op zondag, Ajax punten gemorst. Een beetje Feyenoorder weet dan al hoe laat het is.
Hopen dat Dessers het andersom doet. Beugelsdijk is een bewezen heethoofd die bij het minste uit z'n dak kan gaan. Dus die moet over de kling te jagen zijn....tweakduke schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:29:
[...]
Die is Linssen aan het opstoken door zich breed te maken, dan vallen en nu weer een tikkie uitdelen.
En laat ik dat nu net gedaan hebben, de klok gelijk gezet!Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:10:
[...]
Ajax heeft ook punten laten liggen. Dan kun je de klok er op gelijk zetten.
- tweakduke
Nope weer een sneaky tik uitgedeeld door Beugelsdijkdr.lowtune schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:37:
[...]
Hopen dat Dessers het andersom doet. Beugelsdijk is een bewezen heethoofd die bij het minste uit z'n dak kan gaan. Dus die moet over de kling te jagen zijn....
[ Voor 31% gewijzigd door ph4ge op 31-10-2021 13:40 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Schandalig dat hier ook niks van gezegd wordt door de VAR.ph4ge schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:39:
Beugelsdijk de zoveelste keer met z'n armen aan het wapperen. Hoe vaak kan het ongeluk / toeval zijn?
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/k6QJag0iOerr5wOJOju40Hc0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x8bSjjI10vlow8Fcpz35KLUP.jpg?f=fotoalbum_large)