[F1 2021] Race 7 GP van Frankrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste
Acties:
  • 105.262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Door het verschil in materiaal is het gewoon niet te vergelijken nu. Bovendien komt daarbij dat bij een topteam rijden de nodige druk met zich mee brengt. Sainz heeft mij daarin verrast, Gasly is weer de andere kant van de medaille.

Het is moeilijk te zeggen of Russel draait zodra hij een stoeltje bij Mercedes krijgt, gezien hij nogal eens rare fouten maakt. De enige waarvan ik wel overtuigd van ben is Norris, ik denk dat hij over meer potentie beschikt dan mensen hem toebedelen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-09 12:55
Mijn voorspelling voor vandaag: Hamilton valt voor de stops uit. Bij de pitstop van Bottas proberen ze Hamilton in auto 77 te smokkelen, waardoor Bottas ook gediskwalificeerd wordt (eigen schuld aldus Toto).

Maar ja, ik voorspelde ook pole voor Latifi en dat zat er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:02
RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:13:
[...]

Russell? Hij heeft zijn gehandicapte teamgenoot en een paydriver verslagen, en dan is hij the next big thing? Ja, in Sakhir deed hij het leuk in die Mercedes, maar waarschijnlijk zou de helft van het rijdersveld dat kunnen , zeker als ze als Mercedes junior al in het team hebben meegedraaid en in Mercedessen hebben gereden. Daarnaast zien we Russell nooit echt wat leuks/moois doen, en alleen maar "domme dingen" zoals crashen achter de SC en in bijna puntenpositie Bottas van de baan kegelen. Nee, ik denk dan toch dat er anders coureurs zijn die meer leuke dingen hebben laten zien, zeker als ze al 2-en-een-beetje seizoen meedraaien. En natuurlijk rijdt Russell in een kansloze auto, maar dan nog blijven beide fouten op Imola oer en oerdom, en die races reed hij wel lekker mee en laat hij IMO uiteindelijk ook niks zien (geen goede inhaalacties, goed verdedigen, ...).

En ja "mister Saturday", maar in hoeverre zit dat in de auto? Want bv ook de Ferrari's laten nu zien leuk te kunnen presenteren op zaterdag, en op zondag nergens te zijn. Dus is Russell dan echt zo goed in de kwalificatie? Of is die auto gewoon redelijk over één ronde waar die in long runs alleen maar issues geeft?
En i.p.v. "mister Saturday" zou ik dan toch eerder "last lap Lando" vermelden als "next big thing", want die heeft al meer laten zien als coureur an zich en valt wel te vergelijken met anderen (on par met Sainz, tot nu toe veel beter dan Ricciardo, maar die is nergens / bar slecht in de McLaren).
De meeste zijn het er wel over eens dat Russel erg goed is. Het is alleen voor sommigen F1 volgers lastig te zien omdat hij in een moeilijk bestuurbare auto rijd dan andere. Of een mindere teamgenoot heeft
Maar soms focusen mensen alleen op die fouten en zien het andere niet.

Een top coureur herkennen komt meer bij kijken zeker als ze in een mindere auto rijden.
Dat is in het verleden ook tal van keren bewezen.
Senna in een Lotus, Schumacher in een Jordan of wat denk je van Alonso in de Minardi.

Ik was trouwens ook Lando vergeten al denk ik wel dat de andere 3 er net boven staan.

Tijd zal het leren

Edit
Vergeet niet wat Russel deed toen hij mocht invallen voor Hamilton waar hij gelijk Bottas zoek reed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

codex schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:51:
Door het verschil in materiaal is het gewoon niet te vergelijken nu. Bovendien komt daarbij dat bij een topteam rijden de nodige druk met zich mee brengt. Sainz heeft mij daarin verrast, Gasly is weer de andere kant van de medaille.

Het is moeilijk te zeggen of Russel draait zodra hij een stoeltje bij Mercedes krijgt, gezien hij nogal eens rare fouten maakt. De enige waarvan ik wel overtuigd van ben is Norris, ik denk dat hij over meer potentie beschikt dan mensen hem toebedelen.
Denk ook dat Norris onderschat wordt. Hij moet uiteraard ook nog bewijzen met de druk van een topteam om te kunnen gaan. Enige belangrijke twijfelpuntje dat ik bij hem heb is of hij die killermentaliteit heeft die je aan de absolute top nodig hebt en die Max imo zeker wel heeft.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:20
d-vine schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:53:
Een top coureur herkennen komt meer bij kijken zeker als ze in een mindere auto rijden.
Senna in een Lotus, Schumacher in een Jordan of wat denk je van Alonso in de Minardi.
Noem eens wat voorbeelden dan ;) Senna en Schumacher deden als rookie IIRC dingen die de vedetten in dezelfde auto niet deden en lieten ook goede racecraft zien. Bij Russell heb ik dat eerlijk gezegd nog niet gezien, behalve in de Mercedes in Sakhir, maarja, Mercedes, en concurrent al uitgevallen in bocht 4 en teamgenoot valt meestal tegen in de race. En als "mister Saturday" echt zo goed was in kwalificeren had hij wel vóór Bottas gestaan i.p.v. er achter ;)
En om zelf een wat recenter voorbeeld aan te halen van rookie die het in een mindere auto laat zien: Verstappen die in 2015 in Singapore van ronde achterstand terug komt tot in de punten op vecht/strijdlust, en ondanks teamorder voor zijn teamgenoot finisht die niet op een ronde achterstand heeft gereden. Of buitenom in Blancimond inhalen.
Of Norris die vorig jaar beide races in Oostenrijk in de laatste (twee?) rondes nog even "een kwalificatie rijdt" en daarmee posities pakt.
Bij Russell heb ik voornamelijk het idee dat hij gewoon snel is over één ronde en ook wel lekker een race kan rijden. Maar uiteindelijk als het er echt om gaat (/de racecraft nodig is) er nog wat ontbreekt. Zie dus ook op opportunisme met Bottas in Imola.
Vergeet niet wat Russel deed toen hij mocht invallen voor Hamilton waar hij gelijk Bottas zoek reed
Dat had ik al benoemd in mijn eerdere post ;) Een Mercedes junior die er twee jaar(?) heeft mogen rondsnuffelen en zelfs testdagen in de Mercedes heeft gereden. Daarnaast blijft het natuurlijk een Mercedes, die maar één concurrent had, zijnde de Red Bull van Verstappen, en die stond in bocht 4 al in de grindbak. Die paar plekken pakken na het gefaal van het team was natuurlijk goed, maar moest in die Mercedes ook wel. En de inhaalactie op Bottas? Beetje gewaagd, maar Bottas is ook een zacht ei v.w.b. verdedigen. En "mister Saturday" verzaakt het dan wel om vanaf pole te starten en laat Bottas voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-09 16:13
Toch nog redelijk wat mensen op twitter die vinden dat het pole rondje van VER niet geldt vanwege tracklimits in T2

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:26:
Toch nog redelijk wat mensen op twitter die vinden dat het pole rondje van VER niet geldt vanwege tracklimits in T2
Alleen waren er geen tracklimits in T2. Hetzelfde als dat er in Bahrein 29 ronden lang geen track limits waren in T4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zag het ook. En als je dan oudere berichten leest, dan hebben ze in het verleden vaker geklaagd over VER.

Heb zelf nog geen "onpartijdige" persoon gevonden die dit ook vindt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gelukkig is de mening van veel mensen zelden echt interessant of überhaupt van enige waarde.
Ik vind dit.
- Ok, waarom dan?
Nou ik zeg toch dat ik dat vind.
/edit: en vervolgens beginnen ze te zwammen over de vrijheid van meningsuiting :X

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 20-06-2021 09:33 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:28:
[...]

Alleen waren er geen tracklimits in T2. Hetzelfde als dat er in Bahrein 29 ronden lang geen track limits waren in T4.
Dan ken jij de FIA nog niet :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:21:
[...]

Noem eens wat voorbeelden dan ;) Senna en Schumacher deden als rookie IIRC dingen die de vedetten in dezelfde auto niet deden en lieten ook goede racecraft zien. Bij Russell heb ik dat eerlijk gezegd nog niet gezien, behalve in de Mercedes in Sakhir, maarja, Mercedes, en concurrent al uitgevallen in bocht 4 en teamgenoot valt meestal tegen in de race. En als "mister Saturday" echt zo goed was in kwalificeren had hij wel vóór Bottas gestaan i.p.v. er achter ;)
En om zelf een wat recenter voorbeeld aan te halen van rookie die het in een mindere auto laat zien: Verstappen die in 2015 in Singapore van ronde achterstand terug komt tot in de punten op vecht/strijdlust, en ondanks teamorder voor zijn teamgenoot finisht die niet op een ronde achterstand heeft gereden. Of buitenom in Blancimond inhalen.
Of Norris die vorig jaar beide races in Oostenrijk in de laatste (twee?) rondes nog even "een kwalificatie rijdt" en daarmee posities pakt.
Bij Russell heb ik voornamelijk het idee dat hij gewoon snel is over één ronde en ook wel lekker een race kan rijden. Maar uiteindelijk als het er echt om gaat (/de racecraft nodig is) er nog wat ontbreekt. Zie dus ook op opportunisme met Bottas in Imola.

[...]

Dat had ik al benoemd in mijn eerdere post ;) Een Mercedes junior die er twee jaar(?) heeft mogen rondsnuffelen en zelfs testdagen in de Mercedes heeft gereden. Daarnaast blijft het natuurlijk een Mercedes, die maar één concurrent had, zijnde de Red Bull van Verstappen, en die stond in bocht 4 al in de grindbak. Die paar plekken pakken na het gefaal van het team was natuurlijk goed, maar moest in die Mercedes ook wel. En de inhaalactie op Bottas? Beetje gewaagd, maar Bottas is ook een zacht ei v.w.b. verdedigen. En "mister Saturday" verzaakt het dan wel om vanaf pole te starten en laat Bottas voor gaan.
Meningen mogen altijd verschillen ik denk dat Russel wel straks de toekomstige topper is.
Max staat wel boven alles en dat is niet allen door de oranje bril bekeken.
Norris is helemaal top dit seizoen alleen twijfel ik of hij onder de buitencategorie gaat vallen of dat hij de nieuwe verbeterde jonge Ricciardo is.

Verstappen, Leclerc, Russel en Norris in die volgorde zie ik de nieuwe generatie
En daar mag iedereen anders over denken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 19:03
Mogen we trouwens van af nu niet meer zeggen dat dit een Mercedes circuit is? 🤡

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DoubleDutch schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:48:
Het is een Mercedes circuit, maar Max is gewoon veel te goed :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Ik vond dat sowieso maar bullshit. Sky noemde het 50x een Mercedes circuit omdat ze afgelopen jaren elke sessie aan de leiding stonden. Maarja, afgelopen jaren? 2018 en 2019... want vaker is er niet gereden afgelopen decennium (/decennia?). En 14 sessies (neem aan dat Q1, Q2 en Q3 apart tellen?) leiden is natuurlijk wel een prestatie, maar met een dominante auto twee opeenvolgende jaren ook niet perse heel bijzonder. Als ze nu 5 jaar lang elke sessie leiden is het al een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

codex schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:51:

Sainz rijd niet voor een top team. Runner up, bijna/helemaal, dat is andere druk.

Russell mag ik niet zo maar is wel écht snel, Leclerc mag ik helemaal niet maar is ook écht snel (en denkt dat limieten er voor hem niet zijn). Lando mag ik juist wel en hij verrast me wel wat, of is Ricci gewoon gebroken?

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 09:52:
[...]

Ik vond dat sowieso maar bullshit. Sky noemde het 50x een Mercedes circuit omdat ze afgelopen jaren elke sessie aan de leiding stonden. Maarja, afgelopen jaren? 2018 en 2019... want vaker is er niet gereden afgelopen decennium (/decennia?). En 14 sessies (neem aan dat Q1, Q2 en Q3 apart tellen?) leiden is natuurlijk wel een prestatie, maar met een dominante auto twee opeenvolgende jaren ook niet perse heel bijzonder. Als ze nu 5 jaar lang elke sessie leiden is het al een ander verhaal.
Daar heb je wel een punt, maar dominant waren ze iig wel al was het maar die 2 jaar.

een treffende spreuk

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:37

pinda powerrr

Slow down...

Ik keek voor het bestaan van F1 TV altijd SKY via streams, geweldig. Nu is hun live coverage nog steeds super, maar hun artikelen op de website en Facebook beginnen nu wel slecht te worden.

Het is niet alleen meer sir Hamilton en Mercedes en ik krijg het idee dat ze gewoon moeite hebben met een artikel te schrijven dat over Verstappen, Perez of Red Bull gaat.
Verstappen pakt pole, welke foto laten ze zien? Hamilton die Verstappen feliciteert.

Dus wat SKY betreft zijn ze teveel biased door de laatste jaren Mercedes en Hamilton dominantie, dat is jammer.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
d-vine schreef op zondag 20 juni 2021 @ 08:53:
[...]

De meeste zijn het er wel over eens dat Russel erg goed is. Het is alleen voor sommigen F1 volgers lastig te zien omdat hij in een moeilijk bestuurbare auto rijd dan andere. Of een mindere teamgenoot heeft
Maar soms focusen mensen alleen op die fouten en zien het andere niet.

Ik was trouwens ook Lando vergeten al denk ik wel dat de andere 3 er net boven staan.

Tijd zal het leren

Edit
Maar Gasly en een Albon schreven we direct af toen ze in een moeilijk te rijden auto reden? En Senna en Schumacher lieten wel iets meer zien dan een auto in de muur parkeren terwijl je in de punten rijdt achter de SC. :+

Russel is snel maar geen absolute topper in de F1 tot op heden, net als een Button heeft ie de mogelijkheid wereldkampioen te worden als alles een keer zijn kant op valt maar meer dan dat zit er niet in ben ik bang.

Daarnaast is het nog maar de vraag of hij die kans ooit gaat krijgen want waar RBR nog wel eens beticht wordt van het om zeep helpen van carrières presteert Mercedes niet veel minder afgelopen jaren. En de talent programma’s zitten overal ram vol, Renault maakte van de week nog bekend eens flink te gaan snijden in hun programma.

Ocon mag de handjes dicht knijpen dat ie onder het juk van Mercedes junior vandaan is gekropen want dat heeft hem helemaal niks gebracht afgelopen jaren en voorlopig rijdt ie komende jaren voor een fabrieksteam.

Als Bottas versie x.xxxx van zichzelf op weet te duikelen en Hamilton toch nog weer bij tekent is Russel volgend jaar gewoon weer veroordeeld tot een stoeltje bij Williams. En iedere dag dat hij daar zit wordt de kans op een stoeltje bij een top team kleiner, de aanwas van nieuw talent stopt immers ook nooit en stel je voor dat Williams ineens besluit met Renault in zee te gaan?

Ik zie Russel nog wel eindigen bij een Aston Martin, zolang Mercedes een persoonlijkheid als Hamilton vast kan leggen is een Russel helemaal niet interessant. En bij de rest van de top teams is nou ook niet echt heel veel plek.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 16:00

Oekol

waka waka hey hey

sjaool schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 19:25:
[...]

@f1bythenumbers heeft een race pace tabel waarbij Bottas het snelste zou zijn en Max en Lewis niet veel op elkaar toegeven. Maar we weten allemaal dat Bottas dat toch niet vol weet te houden.

https://f1bythenumbers.co...fp2-race-simulation-pace/
Dus

Ham
Max
Bot

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Max
Per
Ham

Perez is altijd sterk in de race, ik denk dat het verschil gemaakt gaat worden op de rechte stukken. Het voordeel wat Mercedes had in bijvoorbeeld Barcelona was meer snelheid op de rechte stukken, waardoor het een kwestie van tijd was voor Hamilton de leiding zou pakken. Nu acht ik die kans klein.

Bottas geef ik geen kans, die kan 5 rondes pushen daarna is het klaar. In de rondes erop verliest hij wat hij de voorgaande rondes gewonnen heeft.

Enige nadeel is dat de gele band Mercedes goed ligt, maar de temperaturen zijn vandaag nogal hoog wat vaak weer in het nadeel van Mercedes is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Weer het Portugal scenario: starten op de internmidates.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbxubJrBcU8wLxyIt6AroGA-lMY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tp5Oo7EkaoOzwxLIyzo7DuyU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:17
werphengel schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:25:
Weer het Portugal scenario: starten op de internmidates.[Afbeelding]
Met de low-downforce setup van Max ben je met dit (voorspelde) weer wel echt het bokje. Zou wel voor een interessante race zorgen :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Maurice079 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Met de low-downforce setup van Max ben je met dit (voorspelde) weer wel echt het bokje. Zou wel voor een interessante race zorgen :)
Toen het na de kwalificatie aan Max werd gevraagd maakte het hem weinig uit: "de auto voelt erg goed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:33
Nog 2 uurtjes tot aan de F1 LIVE: French Grand Prix Build-Up!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:22

backupdevice

No Risk , Full Push

Buienradar geeft de hele race regen aan .

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
*O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vMFzF9sNqnHHE5SFJwMUBC-p4zM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dDT7TWD8nvPEAFdsNwcpcgHD.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:37
Weet je wat nog crappier is dan dit circuit? Erachter komen dat je om 3 uur bij je schoonouders in de tuin zit voor vaderdag. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DaWayne schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:45:
Weet je wat nog crappier is dan dit circuit? Erachter komen dat je om 3 uur bij je schoonouders in de tuin zit voor vaderdag. |:(
Je voelt je plots niet lekker? Je wil tenslotte geen risico nemen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dat zag je niet aankomen? :D

Over de aankomende talenten discussie, wat vinden we van de Japanner?
Ik had goeie hoop maar het begint een beetje tegen te vallen. Hopelijk kan ie zichzelf herpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:04

Pierre

Van nature lui!

werphengel schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:25:
Weer het Portugal scenario: starten op de internmidates.[Afbeelding]
Volgens deze site blijft het gewoon droog tijdens de race

https://trackweather.live/formula1/french-grand-prix

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
Hippocampus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:48:
[...]

Een man mag toch hopen? (En 1 uur was ook mogelijk ipv 3 uur)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hippocampus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:48:
[...]

Over de aankomende talenten discussie, wat vinden we van de Japanner?
Ik had goeie hoop maar het begint een beetje tegen te vallen. Hopelijk kan ie zichzelf herpakken.
Vind het idd zwaar tegenvallen.

En dat ie nog constant een grote bek heeft zal der Helmut ook niet echt waarderen.
Ik denk dat we Albon weer terug gaan zien volgend jaar, en Yuki weer out is. Tenzij Gasly naar alpine vertrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Racestrategieën volgens onze vrienden van Pirelli:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kr_a7zAnAbAmzO70jQhfkw2hMzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oH75RcYoVRo9hvI5csFYVVfs.jpg?f=fotoalbum_large
(innemen met een beetje zout)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:52

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Het is toch geen schoonvaderdag?

Je vriendin veel plezier wensen bij dat moment, zonder dat jij over mannendingen gaat praten, en lekker thuis blijven, jij moet altijd mee willen })

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

noo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:04:

[Afbeelding]
Ok, die worden het dus niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
Alle Japanners staan erom bekend dat ze zo welgemanierd en keurig zijn opgevoed. Het omgaan met Honda vereiste ook wel het een en ander want: ander cultuur enzo..

En uiteindelijk scheld Tsunodai iedereen via de radio de huid vol. Irritante botte hond die gozer . :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:52:
Ik denk dat we Albon weer terug gaan zien volgend jaar, en Yuki weer out is. Tenzij Gasly naar alpine vertrekt.
Gasly naar Alpine lijkt me niet, aangezien Alonso een 2-jarig contract heeft en Ocon heeft net voor 3 jaar bijgetekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DaWayne schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:51:
[...]

Een man mag toch hopen? (En 1 uur was ook mogelijk ipv 3 uur)
Volgende keer iets proactiever handelen. :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:59

Zorro

Z

Kijk eens wat ik voor je heb?
Een jaarabonnemnet op F1TV Pro!

Kom dan gaan we binnen eens kijken wat je daar allemaal mee kan!

Ik zie het probleem niet.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Is dit niet beter te bepalen na de race?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon gezellig met z'n allen kijken geen optie? Of op je ipad/telefoon kijken als de rest dat niet wil? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:52:
[...]

Vind het idd zwaar tegenvallen.

En dat ie nog constant een grote bek heeft zal der Helmut ook niet echt waarderen.
Franz was in ieder geval not amused. Hij zal immers niet voor niks onder streng regime van Franz himself zijn geplaatst.

Maar ja, hij werd geïntroduceerd als groot talent en maakt tot nu toe teveel fouten. Intussen drie crashesin Q? De spin in Imola na de SC / rode vlag herstart. Dat an zich is al niet heel positief als er geen goede prestaties tegenover staan. Maar het gevloek, de insinuatie dat Gasly een betere auto heeft / krijgt, ... maken het er niet beter op. Want laten we eerlijk zijn, ook Verstappen en bv Leclerc maakte als rookie (en daarna) fouten en Verstappen was ook, uhm, "wel bespraakt", maar er waren ook voldoende races waarin ze wel lieten zien die ruwe diamant te zijn en door de jaren zijn ze nu nog wat bij geslepen en zie je ook waarom een Red Bull en Ferrari er in zijn blijven geloven. Bij Yuki mis ik vervolgens het "diamant" stukje en is het gewoon "ruw". En dan pas één keer door naar Q3 en niet veel in de punten gefinisht straalt dan niet goed af aangezien Gasly vele malen beter presteert in dezelfde auto, en juist Gasly was twee jaar terug ook al door iedereen afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-09 08:32
Zelfde hier, TV staat al klaar :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel

[Afbeelding]
De witte band van vorige week is de gele van nu. En opeens kan deze maar max 28 ronde mee terwijl dat er vorige week nog 38 waren :?

Pirelli he.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
werphengel schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:15:
[...]

De witte band van vorige week is de gele van nu. En opeens kan deze maar max 28 ronde mee terwijl dat er vorige week nog 38 waren :?

Pirelli he.. 8)7
Zie je, ze bekennen schuld :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Pirelli he.. 8)7
Compleet ander asfalt, potentieel andere weersomstandigheden, ander circuit (Baku is 90° bochten, slow speed, en lang recht stuk, Paul Ricard heeft meer high speed bochten zoals signes waar ze met 200 flat out, doorheen gaan). Om het nog maar niet te hebben over dat de circuits ook een andere lengte zullen hebben en qua afstand ter vergelijking kilometers meer zullen zeggen dan ronden ;) (maar volgens mij is Baku juist een van de langste circuits, dus argument gast dan waarschijnlijk niet op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:21:
[...]

Compleet ander asfalt, potentieel andere weersomstandigheden, ander circuit (Baku is 90° bochten, slow speed, en lang recht stuk, Paul Ricard heeft meer high speed bochten zoals signes waar ze met 20/, flat out, doorheen gaan). Om het nog maar niet te hebben over dat de circuits ook een andere lengte zullen hebben en qua afstand ter vergelijking kilometers meer zullen zeggen dan ronden ;) (maar volgens mij is Baku juist een van de langste circuits, dus argument gast dan waarschijnlijk niet op).
Circuit asfalt is inderdaad iets anders dan straat asfalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

[Afbeelding]
Ga je wel de finish halen bij die 3e?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:18
[...]

Pirelli he.. 8)7
Pirelli heeft meer verstand van zaken dan een werphengel. Alsof de ronden van verschillende circuits vergelijkbaar zijn.

Aan de andere kant zullen ze na de klapband van Max de levensduur liever wat korter vermelden, dat zou kunnen. Alsnog niks mis mee, ze proberen ook alleen maar zo goed mogelijk hun visie te geven. Het is niet zo dat de teams de cijfers van Pirelli rechtstreeks gebruiken, die hebben hun eigen analyses wel vanuit de FP sessies.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het mag wel, maar het is vrij zinloos.
Want tot dit seizoen was zo ongeveer elk circuit een Mercedes circuit. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Ik ben dat soort Mercedes fans echt spuugzat trouwens. Altijd maar klagen, nooit doet Mercedes wat fout, maar zodra een ander team wat doet meteen wijzen. Bah.

Er liggen tracklimits, maar die liggen na de kerb en daar hebben ze vrijdag goed kennis van gemaakt. Er zijn enorm veel banen waar ze helemaal op de kerb komen, dit is weer typisch dat geneuzel omdat Hamilton geen pole heeft is ineens alles fout. Als die broodjes de muur voorstellen, dan zat Hamilton daar gewoon niet tegenaan

Soms erger ik me aan de slechte kwaliteit van sommige Nederlandse media, maar die Britten kunnen er ook wat van zeg. Bleh.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 20-06-2021 11:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zie nu trouwens regen bij F3, ik had geen idee van het weerbericht. Ben benieuwd of dit invloed heeft op de grip bij de F1 straks. Of misschien daar ook nog een natte baan? :D

[ Voor 23% gewijzigd door Razr op 20-06-2021 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:51

DataGhost

iPL dev

Er zit overigens nog een heel verschil tussen de theoretische levensduur van een band en de praktische levensduur ervan. Banden slijten sowieso waardoor je elke ronde iets meer tijd verliest, tot het punt dat ze niet meer "rendabel" zijn om te gebruiken aangezien een nieuw setje je veel meer tijdswinst op gaat leveren dan dat je door een pitstop verliest. Dat is wat je ziet in het plaatje van "possible race strategies". Los daarvan kan je waarschijnlijk nog heel wat (10-30?) rondjes doorrijden voordat de band echt kapot gaat. Dat zie je sommige coureurs soms ook doen. Dus naast alle andere bovenstaande genoemde factoren zal het aantal rondjes gewoon lager aangegeven worden als het tijdsverlies daarna te groot wordt om een snelle race mee te rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 23-09 10:07
Razr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:39:
Ik zie nu trouwens regen bij F3, ik had geen idee van het weerbericht. Ben benieuwd of dit invloed heeft op de grip bij de F1 straks. Of misschien daar ook nog een natte baan? :D
Die baan is best nat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
warp schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:11:
[...]

Gewoon gezellig met z'n allen kijken geen optie? Of op je ipad/telefoon kijken als de rest dat niet wil? :+
Nee en nee vrees ik. Maar ik ga me er moedig doorheen slaan en kijk de volgende race wel weer live🤔😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45

Quad

Doof

Razr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:39:
Regenbuien tot ca 15u30. Nat gaat het lijkt me wel worden straks!

https://weather.com/en-GB...8add034a35f2b1a714d180cc5

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 20-06-2021 11:49 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:45

Quad

Doof

Idem ;w, gelukkig is er een grand prix radio, en heb ik hoortoestellen waar ik naartoe kan streamen. Dus ben ik er toch een beetje bij. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 03:07

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

R2D2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:05:
Maar Gasly en een Albon schreven we direct af toen ze in een moeilijk te rijden auto reden?
Ik heb die mannen nooit afgeschreven. Maar ik denk wel dat ze te snel in de RB terecht zijn gekomen. Volgens mij is RB overmoedig geworden door het succes van Verstappen. Wat mij betreft zit Russell goed op grond van zijn ervaring.
Russel is snel maar geen absolute topper in de F1 tot op heden, net als een Button heeft ie de mogelijkheid wereldkampioen te worden als alles een keer zijn kant op valt maar meer dan dat zit er niet in ben ik bang.
Russel lijkt veel hongeriger terwijl Bottas een beetje uitgeblust overkomt. Maar op een bepaalde manier heeft Russel het wel makkelijker. Niemand verwacht meer dan P15 van een Williams. Als hij de auto crasht in een wanhopige inhaalpoging dan is er niks aan de hand. Van een Mercedes verwacht niemand minder dan P4, en eigenlijk moet die auto voor P1 gaan. Bottas kan een hoop punten scoren door het op veilig te spelen. Grote risico's nemen kan hem eigenlijk niks opleveren maar wel een hoop kosten.
Daarnaast is het nog maar de vraag of hij die kans ooit gaat krijgen want waar RBR nog wel eens beticht wordt van het om zeep helpen van carrières presteert Mercedes niet veel minder afgelopen jaren. En de talent programma’s zitten overal ram vol, Renault maakte van de week nog bekend eens flink te gaan snijden in hun programma.
Ik krijg wel eens het gevoel dat die juniorprogramma's en dochterteams net zo veel blokkeren als versoepelen. Alles en iedereen wil naar de top van F1 toe maar daar is maar weinig ruimte. Als iedereen wacht op een plekje aan de top van de pyramide dan blokkeert dat de rest.
Ik zou wel eens willen dat teams meer vrijheid krijgen/nemen om te experimenteren. In sommige sporten worden er experts ingezet voor specifieke situaties. Laat Gasly of Albon een race voor RB rijden op circuits waar Perez niet sterk is, of neem een gespecialiseerde regenrijder in dienst.

Voorlopig zal dat er wel niet in zitten omdat de oefentijd zo beperkt is dat je die niet met meer mensen kan delen.

Meer teams zou natuurlijk ook mooi zijn.
Ik zie Russel nog wel eindigen bij een Aston Martin, zolang Mercedes een persoonlijkheid als Hamilton vast kan leggen is een Russel helemaal niet interessant. En bij de rest van de top teams is nou ook niet echt heel veel plek.
Ik verwacht ook dat hij niet direct naar Mercedes gaat maar eerst nog een tijd voor een middenteam rijdt.
AM is inderdaad een waarschijnlijke kandidaat, al is het maar omdat die auto zo veel op de Mercedes lijkt.
McLaren is in mijn ogen de andere waarschijnlijke kandidaat. Zowel Vettel als Riciardo moeten zich nog bewijzen dit seizoen. Hoewel er vooruitgang in zit ben ik nog niet overtuigd dat ze beste kandidaten zijn. Volgens mij zijn ze vooral in dienst om hun ervaring over te dragen op hun jongere partner.
Raikonenn is overigens ook niet de snelste, maar die betaalt voor z'n eigen stoeltje dus dat is een ander verhaal.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:01

Vos

AFCA

Gelukkig kijkt mijn schoonpa ook F1 :D iPadje mee voor livetiming en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Quad schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:48:
[...]

Regenbuien tot ca 15u30. Nat gaat het lijkt me wel worden straks!

https://weather.com/en-GB...8add034a35f2b1a714d180cc5
https://www.windy.com/43....,43.352,5.716,9,m:eRgagkO

Mwah gaat er OF net langs, of volle bak. Die webcam van 5 KM ernaast ziet er wel dreigend uit. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Die F3 race is echt heel erg nat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Stiekem iedereen vandaag als er geen TV gekeken mag worden bij vaders/schoonvaders :>

Afbeeldingslocatie: https://www.wmky.org/sites/wmky/files/201809/radio.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 19:03
Bullet NL schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:10:
[...]

Is dit niet beter te bepalen na de race?
Nee want de voorgaande jaren was het al tijdens de Q al een Mercedes circuit. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:14:
[...]

Bij Yuki mis ik vervolgens het "diamant" stukje en is het gewoon "ruw". En dan pas één keer door naar Q3 en niet veel in de punten gefinisht straalt dan niet goed af aangezien Gasly vele malen beter presteert in dezelfde auto, en juist Gasly was twee jaar terug ook al door iedereen afgeschreven.
Maar geen van de rookies lijkt het echt makkelijk te hebben dit jaar. Van Mazepin was dat te verwachten maar volgens mij heeft Schumacher onderhand meer schade gereden dan z’n teammaat die nou niet als talent te boek staat (behalve dan bij de mensen die betaald worden door Pa en z’n familie).

Maar het wordt tijd inderdaad dat Yuki wat meer gaat laten zien dan een spin in de Q en replays van opmerkelijke boord radio’s.

[ Voor 12% gewijzigd door R2D2 op 20-06-2021 12:03 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Playa del C. schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:30:
[...]
Pirelli heeft meer verstand van zaken dan een werphengel.
Joh.. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Heb het gevoel dat de voorspelling met het uur veranderd.

https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar/3uurs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:16
Hier ook om 15:00 bij mijn schoonvader voor een BBQ. Zwager baalt ook van de timing, ik kijk alleen wel vaker later vanwege een dochter die nog vermaakt moet worden. Gewoon nieuwssites vermijden en als ze op bed ligt terugkijken.

Wat soms wel jammer is, als ik halverwege de race vanaf het begin wil kijken is dat je linksboven al de stand ziet waar je een en ander uit kan afleiden voordat je kan klikken op afspelen vanaf het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Balkenende adviseert rondje 30 voor de eerste bandenwissel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

poor Leno schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:58:
Stiekem iedereen vandaag als er geen TV gekeken mag worden bij vaders/schoonvaders :>

[Afbeelding]
Geen gelul, gewoon slecht gepland. Voor 1500 de zooi afhandelen en gewoon netjes voor de buis :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pq0dO_ckhr8cJUoV9euxHOJJoS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MX4Ed1ectqirIGENK4lB02rw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vH84hpqO3A8YbGf9lOX2eG-RiOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bClx2bD63LH1pSc23d9y2sUF.jpg?f=fotoalbum_large

Baan droogt op bij de F3 en het blijft droog

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:04

Pierre

Van nature lui!

Ik spreek nooit iets af tijdens een F1 race, ook geen verjaardagen en andere dagen. En mijn vriendin gaat daar helemaal in mee, dus voor vaderdag zijn wij gisterochtend langs geweest.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 15:56
Mijn hele levensloopplanning vwb het krijgen van kinderen betaalt zich nu uit. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-09 21:52
Ik vind dat Pirelli alle kritiek aan de ene kant aan zich zelf te danken heeft vanwegen hun vroegtijdige "het is niet onze schuld reactie". Aan de aan de andere kant vind ik dat ze wel heel makkelijk in de hoek worden gezet.

De reactie die RBR/Max geven (en bij max begrijp ik in eerste instantie de emotie wel) is even voorbarig.

Ik vind het weer erg veel weghebben van het RBR / renault debacle.

Hamilton had een diepe snee in zijn band. Dus ik kan me het niet voorstellen dat er geen gesprek is geweest tussen Merc en Pirelli. Maar die ventileren dat toch op een andere manier (ook al is Merc niet vies van moddergooien naar RBR).

Maar de reactie van RBR blijft me een vervelende nasmaak geven. Hoe groot de fout van Pirelli misschien dan wel of niet is geweest. RBR begint me hierdoor over te komen als zo'n britse tabloid.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:51
Wij rijden nu ergens tussen Lyon en Avignon. Net een enorme bui gehad. Als die ook over het circuit gekomen is, is de baan goed nat. Maar nu is het alweer zonnig en warm dus de baan zal ook wel opdrogen in rap tempo.

Helaas ga ik waarschijnlijk de race missen. We komen rond 14:15 op de camping aan. Daarna tent opzetten en zo. Dan maar terug kijken.

Stom dat ik nu pas keek waar het circuit lag. Had achteraf gezien best er heen kunnen gaan… |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Cass Casey op 20-06-2021 13:15 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
@poor Leno nog 1 uur en 57 minuten voordat de lichten uit gaan en de race start

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Er is nu ook code geel vanwege onweerbuien, zou wel mooie plaatjes kunnen opleveren!

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 20-06-2021 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:26
Wulfric92 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:03:
Er is nu ook code geel vanwege onweerbuien, zou wel mooie plaatjes kunnen opleveren!
Mooie plaatjes misschien wel, maar als het echt los gaat daar zal de race mogelijk uitgesteld worden omdat de trauma-heli dan niet kan vliegen en/of de baan te nat is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
Yuki heeft een nieuwe gear box en vloer

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4UawVdX0AEonrB?format=jpg&name=large

Wakker worden RBR

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4T8S3-WUAAzSY7?format=jpg&name=large

@Wulfric92 de F1 regen foto’s druppelen langzaam binnen
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4UNz_oWYAEfDo2?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4UbUQgWYAMmAws?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:08:

@Wulfric92 de F1 regen foto’s druppelen langzaam binnen
I see what you did there ;)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:31
Ik ben vooral benieuwd of we weer dansende Red Bulls gaan zien!

(Wat ook betekend dat RB 1-2 is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Oh het is alweer droog

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4UjgdkXwAc81y3?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Transportman schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:07:
[...]

Mooie plaatjes misschien wel, maar als het echt los gaat daar zal de race mogelijk uitgesteld worden omdat de trauma-heli dan niet kan vliegen en/of de baan te nat is.
De traumahelikopter hoeft echter niet perse te kunnen vliegen. Het moet mogelijk zijn om binnen X-minuten in het ziekenhuis te zijn, via de traumahelikopter is een van de opties, maar gewoon via een ambulance kan ook. Echter weet ik niet hoe dat bij Paul Ricard zit qua locatie ziekenhuis etc. Maar zie bv ook Oostenrijk vorig jaar waar ze met een "nood plan" kwamen om met de ambulance een stuk de berg af te rijden en vervolgens alsnog van daaruit met de helikopter. Of ik meen China een aantal jaren terug waar ze vanaf het circuit permanent een rijbaan naar het ziekenhuis hadden afgesloten voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
RobertMe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:15:
[...]

De traumahelikopter hoeft echter niet perse te kunnen vliegen. Het moet mogelijk zijn om binnen X-minuten in het ziekenhuis te zijn, via de traumahelikopter is een van de opties, maar gewoon via een ambulance kan ook. Echter weet ik niet hoe dat bij Paul Ricard zit qua locatie ziekenhuis etc. Maar zie bv ook Oostenrijk vorig jaar waar ze met een "nood plan" kwamen om met de ambulance een stuk de berg af te rijden en vervolgens alsnog van daaruit met de helikopter. Of ik meen China een aantal jaren terug waar ze vanaf het circuit permanent een rijbaan naar het ziekenhuis hadden afgesloten voor het geval dat.
Bedoel je niet de Eiffel GP?

https://www.formula1.com/...u67iUocCjChkppIE7ZZg.html

Dat artikel lijkt te impliceren dat het noodplan alleen voor dat weekend was, niet per se voor andere GP's. Dan zou het nog goed kunnen dat een vliegende heli dit moment/weekend weldegelijk een vereiste is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Heel het circuit ontploft. OCO aan het woord tojdens de drivers parade. French will be French :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[Afbeelding]
Ik gok op wet-wet-intermediate ;)

Of is het alweer droog?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Toch nog twee silver arrows (of iets in de geest van) op het circuit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFDPj1O1yps7K_r4KAFxitaBWXM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/th6Xdpq86krTWivu9LDcecDM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
YouTube: F1 LIVE: French Grand Prix Build-Up!

Het ziet erna uit dat Will Buxton nog niet terugkeert, denk dat hij overspannen is op basis van zijn tweets over paniekaanvallen. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop/iemand meer nieuws?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 07:33
HollowGamer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:31:
YouTube: F1 LIVE: French Grand Prix Build-Up!

Het ziet erna uit dat Will Buxton nog niet terugkeert, denk dat hij overspannen is op basis van zijn tweaks over paniekaanvallen. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop/iemand meer nieuws?
Bij de F1 weekend warm-up werd gezegd dat Will er weer in Oostenrijk bij zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Het Engels van Yuki wordt langzaam steeds beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:33:
[...]

Bij de F1 weekend warm-up werd gezegd dat Will er weer in Oostenrijk bij zal zijn.
Goed nieuws. :)

Ik vind de vervangers zeker niet slecht (mooie presentatrices), maar super vervelend voor hem, hij is altijd zo enthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:35:
Het Engels van Yuki wordt langzaam steeds beter
Hij praat alleen nog te veel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En volgens mij houdt geen enkele coureur zich aan die vakjes waar ze in moeten staan :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:30:
Ik spreek nooit iets af tijdens een F1 race, ook geen verjaardagen en andere dagen. En mijn vriendin gaat daar helemaal in mee, dus voor vaderdag zijn wij gisterochtend langs geweest.
Same here. Wij hebben zelfs de uitgerekende datum op de woensdag gepland, zodat de kleine Max niet in het weekend ter wereld komt ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Pierre schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:30:
Mijn oudste dochter komt gewoon hier kijken :)
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:36:
[...]

Same here. Wij hebben zelfs de uitgerekende datum op de woensdag gepland, zodat de kleine Max niet in het weekend ter wereld komt ;-)
En anders gewoon een inleiding op een maandag bespreken met de gyneacoloog :P Tegen de tijd dat er weer geraced wordt ben je wel weer thuis en is de kraamhulp er ook nog. Van de kraamhulp moet papa ook rusten ... of F1 kijken :D

[ Voor 41% gewijzigd door redfoxert op 20-06-2021 13:43 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26

rammes

koekebakker 1e klas

Max ook weer mijn zijn standaard verhaatje🤐 bij de buildup

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:09
Quad schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:50:
[...]

Idem ;w, gelukkig is er een grand prix radio, en heb ik hoortoestellen waar ik naartoe kan streamen. Dus ben ik er toch een beetje bij. ;)
Haha sneaky!

Mijn vader is op visite, die weet inmiddels wel dat dat géén reden is om géén F1 op te zetten. Arme man :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 23-09 18:19
Tjah, wat moet je uiteindelijk zeggen op zo'n vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:29
redfoxert schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:42:
En anders gewoon een inleiding op een maandag bespreken met de gyneacoloog :P Tegen de tijd dat er weer geraced wordt ben je wel weer thuis en is de kraamhulp er ook nog. Van de kraamhulp moet papa ook rusten ... of F1 kijken :D
Tip: tijdens de persweeën niet beginnen over F1 en dat ze een beetje op moet schieten, laat staan ontsluiting vergelijken met tracklimits... _O-

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:00

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiMcEGkKXgjvRG3Qipb0r9Cq0nA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/karCaLZbIHKK5CpA0FAqfM88.jpg?f=fotoalbum_large

zag wel de strategie, maar nog niet wie welke banden over had
dus bij deze

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:48
hoevenpe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:46:
[...]

Tip: tijdens de persweeën niet beginnen over F1 en dat ze een beetje op moet schieten, laat staan ontsluiting vergelijken met tracklimits... _O-
Persweeën? Is dat voor of na de persconferentie?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.