[F1 2021] Race 7 GP van Frankrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:
  • 104.826 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

CH4OS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Ik dacht beiden. :+

Volgens https://taddlr.com/nl/celebrity/christian-horner/ is Horner 174cm (terwijl de gemiddelde NL man 180cm is), terwijl volgens Wikipedia: Toto Wolff Wolff 196cm is. En dan is @hardware-lover's aanname redelijk accuraat. :+
Nederlands conversie, gaat er altijd wel ergens iets mis :+

5 feet 8 inches (kom ik tegen) = 1.7272 meters 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31

pro_6or

amateur_60r

jmderonde schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:40:
[...]

Tsjah, het was een gok twee kanten op:
- Kans op 3 punten (als Perez een penalty had gekregen)
- Kans op 1 punt (áls de stop goed was gegaan en áls Bottas na de stop de snelste ronde had gereden.

Toto Wolff zegt het hier heel mooi: We gambled and we lost.
[YouTube: F1 2021 French GP - Post-Race - Toto Wolff & Christian Horner]
Toch snap ik dat niet. Volgens mij gaat het maar om één ding, wie WDC wordt. Maargoed. Dat wordt elke keer een discussie. Ik onthoud iig alleen wie er WK werd en in welke auto, niet welk team WCC is geworden. Ben allang blij dat Max dat extra puntje ook nog heeft!

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:51
- Kans op 1 punt (áls de stop goed was gegaan en áls Bottas na de stop de snelste ronde had gereden.
Die ene punt zou er dan bij VER weer af gaan, waardoor het eigenlijk om 2 punten gaat in het WCC :)
Het had 't gat tussen HAM en VER ook kleiner gemaakt.

Had het wel raar gevonden als PER daar een penalty op had gekregen, tijdens de race begreep ik dan ook weinig van de keuze van Mercedes. Maargoed: gegokt en verloren, inderdaad.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

pro_6or schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:59:
Toch snap ik dat niet. Volgens mij gaat het maar om één ding, wie WDC wordt. Maargoed. Dat wordt elke keer een discussie. Ik onthoud iig alleen wie er WK werd en in welke auto, niet welk team WCC is geworden. Ben allang blij dat Max dat extra puntje ook nog heeft!
WCC is vooral voor het team belangrijk, daar zit ook een flinke prijs aan! En dan dus bepalen per race, of je vooraan of achteraan de pitlane staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:06:
[...]

Die ene punt zou er dan bij VER weer af gaan, waardoor het eigenlijk om 2 punten gaat in het WDC :)

Had het wel raar gevonden als PER daar een penalty op had gekregen, tijdens de race begreep ik dan ook weinig van de keuze van Mercedes. Maargoed: gegokt en verloren, inderdaad.
Niet alsof Bottas nog kans heeft op de WDC, dus 1 punt (tov Hamilton) klinkt wat eerlijker. in het WCC 2 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snowdog schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:15:
Niet alsof Bottas nog kans heeft op de WDC, dus 1 punt (tov Hamilton) klinkt wat eerlijker. in het WCC 2 punten :P
De kans wordt kleiner en kleiner, maar zolang er nog best veel races te gaan zijn en bij Mercedes ook wel het nodige fout gaat (bedoel hiermee dat het ook bij HAM dus fout kan gaan), weet ik niet of BOT 0% kans meer heeft op WDC. Het kan soms raar lopen, zal ik maar zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:51
Snowdog schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:15:
[...]

My bad, ik bedoelde natuurlijk WCC :X

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:22

sjaool

Every life should have 9 cats

"We don't want to say Ziggo's Dutch commentary was biased, but..." 😅

Zit ik net het commentaar te lezen bij deze Facebook post van de F1. De Engelsen vergelijken Olav met Murray Walker, dat is toch een pluim waard. Verder staan er nog meer lovende posts voor Olav. Ook een aantal Engelsen die dus juist Sky F1 commentaar niks vinden. Conclusie: het gras bij de buren is altijd groener.... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 21-06-2021 16:25 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Ryur schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:07:
[...]

En het is geen herbesmetting, maar nog een positieve test van zijn laatste Corona-besmetting.
(volgens het RIVM kan je tot wel 8-12 weken nog positief testen, en daar heeft hij nu last van)
Ja zo had ik het ook begrepen.

Het is een iets andere discussie maar wat dat betreft vind ik het dan ook raar dat Hamilton en Perez weer 3 weken na corona te hebben gehad, mogen deelnemen. Als ze zich na een besmetting weer beter voelen zullen ze evengoed positief testen, iets wat ze begrijp ik elke race een paar keer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaool schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:24:
"We don't want to say Ziggo's Dutch commentary was biased, but..." 😅

Zit ik net het commentaar te lezen bij deze Facebook post van de F1. De Engelsen vergelijken Olav met Murray Walker, dat is toch een pluim waard. Verder staan er nog meer lovende posts voor Olav. Ook een aantal Engelsen die dus juist Sky F1 commentaar niks vinden. Conclusie: het gras bij de buren is altijd groener.... ;)
Tja, dit is alleen maar een klein stukje uit het gehele commentaar van Mol natuurlijk. Als ik zoiets hier zou doen ben ik selectief aan het quoten en word ik daarop afgebrand. Maar nu dat door de FOM wordt opgemerkt en een social post er aan waagt, is Mol opeens vergelijkbaar met Murray Walker?

Ikzelf zat mij wel een beetje te ergeren eraan. Ja, het was spannend, ik had ook niet verwacht dat Max na de tweede pitstop zoveel sneller zou zijn, dus is het zeker een terechte en mooie overwinning, begrijp mij niet verkeerd, maar ik vond Mol hier best wel overdreven reageren. Dat deed 'ie ook niet tijdens Barcelona 2016, terwijl ook toen de race best spannend was voor Max (eerste race in de RBR en Kimi achter zich houdend). ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:48
sjaool schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:24:
Vind persoonlijk de haat naar Olav nogal overdreven. Als je, zoals velen hier, al eigenlijk heel veel over de F1 en autosport weet, dan is voor je gevoel een commentator altijd te laat met de informatie. Het gaat allemaal super snel in de Q en de race zelf. En een fout in de details is dan snel mogelijk.
Ik vind zijn stem en de sfeer meer dan prima. De details van de race ken ik zelf of krijg ik binnen via dit topic. Om in uitdrukkingen te blijven: de beste stuurlui staan aan wal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Volgens mij denkt Olav er allemaal niet zó diep over na. Extra voeren of drama kweken oid. Hij zit gewoon lekker in het moment en geeft vrolijk zijn commentaar.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 22:13
CH4OS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:17:
[...]
De kans wordt kleiner en kleiner, maar zolang er nog best veel races te gaan zijn en bij Mercedes ook wel het nodige fout gaat (bedoel hiermee dat het ook bij HAM dus fout kan gaan), weet ik niet of BOT 0% kans meer heeft op WDC. Het kan soms raar lopen, zal ik maar zeggen.
Haha, jij hebt de Bottas-spirit te pakken, in theorie is er inderdaad nog voldoende kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Snowdog schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:34:
Haha, jij hebt de Bottas-spirit te pakken, in theorie is er inderdaad nog voldoende kans :P
To finish first, you first need to finish. Dat is voor WCC en WDC niet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

CH4OS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:40:
[...]
To finish first, you first need to finish. Dat is voor WCC en WDC niet anders.
For the Fin to finish first, the Fin first needs to finish.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:22

sjaool

Every life should have 9 cats

pro_6or schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:34:
Volgens mij denkt Olav er allemaal niet zó diep over na. Extra voeren of drama kweken oid. Hij zit gewoon lekker in het moment en geeft vrolijk zijn commentaar.
Kopt ja. Het gaat meer om emotie. Er zijn ook momenten dat hij gewoon stil is. Ik ken ook commentatoren die je de hele race vervelen met totaal niet ter zake doende feitjes of die blijven de hele tijd over een ding door zeuren. Ik vind Olav wat dat betreft prettig om naar te luisteren.

Enige keer dat ik het niet prettig vind om naar hem te luisteren is op Grandprix Radio met de soundclips. Daar is het ademen etc. zeer duidelijk te horen. Nu heb ik geen misofonie maar het valt mij daar altijd heel erg op.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

CH4OS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:07:
[...]
WCC is vooral voor het team belangrijk, daar zit ook een flinke prijs aan! En dan dus bepalen per race, of je vooraan of achteraan de pitlane staat.
Tegenwoordig is CFD tijd voor volgend seizoen er ook aan gekoppeld, een prutser als 2e rijder en door je lagere WCC ranking win je zo 5% CFD tijd :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:43
YakuzA schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:01:
[...]

Tegenwoordig is CFD tijd voor volgend seizoen er ook aan gekoppeld, een prutser als 2e rijder en door je lagere WCC ranking win je zo 5% CFD tijd :+
Dus dat is de geheime tactiek van Williams en Haas!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ook op maandagmiddag dit topic terug lezen geeft een verhoogde hartslag. morgen mag @basvn weer een reminder voor Spiermarken de lucht in sturen.

Best wel een fijne seizoensstart zo. (7 gehad met nog 16 te gaan)

+1 voor iedereen die tijdens de Q & Race post en leest in dit topic.

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 21-06-2021 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:47
[...]

Toto Wolff zegt het hier heel mooi: We gambled and we lost.
Ik zie niet hoe ze met een andere strategie (2-stopper) wel hadden kunnen winnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En slipstream is er weer. :)

-Ja Max was heel erg goed. :P
-Kees gaat even wat zeggen over Pirelli.
-Verder niet veel bijzonders.

[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-06-2021 18:41 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

LETS GET THEM!

Radio van de RB`s bij voorlaten Max.

Plus glitchy Max:

Uiteraard klikken want FOM :P

[ Voor 29% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-06-2021 17:38 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb wel het gevoel dat Verstappen en Perez elkaar hebben gevonden. Perez heeft natuurlijk ook gewoon een flinke bak race en levenservaring ipv een jonge teamgenoot als een Albon. Dit duo kan echt wel stappen maken naar de constructeurstitel.

Al moet ik toegeven dat ik in de eerste helft van de race Perez helaas niet het voordeel van de twijfel gaf toen dat gat tussen hem en Bottas flink toenam. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 20:41
bszz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:22:
[...]

Ik zie niet hoe ze met een andere strategie (2-stopper) wel hadden kunnen winnen.
Dat gamblen ging volgens mij alleen over het stukje van niet pitten Bottas voor de snelste ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:01

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Tijdens VT3 stond Hamilton opeens met z'n monteurs bedenkelijk naar de auto te kijken en morrelden aan iets laag bij de vloer. Ben ik de enige die daarbij dacht "Ah, Hamilton weet wat er mis is en laat het nu repareren"?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze dat soort video's maken. Er zit niks in dat niet tijdens de race al is uitgezonden, en als je de race niet hebt gezien ben je toch ook niet geinteresseerd in dit soort boordradio? Het is niet alsof er iets interessants of pikants gezegd wordt.

Ik weet het, ik hoef niet te kijken....

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Goed te zien hoe ver de top 4 los is van de rest en hoe hard Max ging in zijn inhaalrace :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

uchiha tijntje schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:01:
Heb wel het gevoel dat Verstappen en Perez elkaar hebben gevonden. Perez heeft natuurlijk ook gewoon een flinke bak race en levenservaring
Ik had hier het gevoel dat Perez dit ook echt zelf wilde. Ik hoorde geen krakend ego dat z'n teamgenoot eigenlijk niet langs wil laten ook al rijden ze een heel andere strategie. Het "get them" klonk alsof hij echt hoopte dat het Verstappen zou lukken om de Mercs te pakken. Misschien kun je redeneren dat hij zelf voordeel zou hebben als de Mercedessen hun banden stuk zouden rijden door de druk van Verstappen, maar zo klonk het niet. Het klonk als teamspirit: wij vs zij, pak ze!

Als ik RBR was dan had ik het beloningssysteem zo ingericht dat Perez ook een mooie bonus krijgt als Verstappen wint zodat hij goed gemotiveerd is om het team boven zijn eigen belang te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Anoniem: 499527 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:16:
Goed te zien hoe ver de top 4 los is van de rest en hoe hard Max ging in zijn inhaalrace :)
Ik moet zeggen dat Perez en Bottas er ook wel goed uitkwamen. Dat is natuurlijk een open deur gezien de uitslag, maar beide heren waren nooit ver weg. In de animatie valt me ook op hoe snel Perez aan het einde is nadat hij Bottas voorbij was. Nog een paar van dat soort rondjes en hij had ook Hamilton gepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ThomasG schreef op maandag 21 juni 2021 @ 14:05:
[...]
De FIA doet uit zichzelf geen investiations, tenzij het bijvoorbeeld overduidelijk een gevaarlijke actie/crash was, of bijvoorbeeld track limits. Dat was bij de inhaal actie van Perez niet het geval. Hij kwam aan het einde van/na de inhaalactie op Bottas met vier banden buiten de baan, maar was er al genoeg ver voorbij. De enige reden dat de FIA dan een investigation doet is als en ander team er om klaagt. En de enige die dat in dit geval gedaan zouden hebben is Mercedes.

Dat er dan staat Under investigation betekende in dit geval niets anders dan dat er is geklaagd, en dat de FIA inderdaad zag da er na een inhaal actie iemand buiten de baan kwam. Dus heeft de FIA geen keuze om er verder naar te kijken. Vervolgens kwam de FIA met de conclusie dat het buiten de baan komen niets te maken had met de inhaal actie, want hij was er toen al ver voorbij. Ofwel: niets aan de hand.
Qua afhandeling zit het iets anders in elkaar. Race control ziet iets of er wordt iets bij hen gemeld. Normaliter proberen ze dit dan meteen te beoordelen of er echt iets aan de hand is, lukt dat niet komt er een "incident noted". Race control beoordeeld dan dus zelf het voorval en bekijkt of het naar de stewards verwezen moet worden. Zo ja komt er een "under investigation". Oordeeld race control dat er niks aan de hand is volgt er nog een "no investigation necessary" als er ook een "noted" melding is geweest. Is het doorverwezen naar de stewards volgt er dus of een straf of komt er een "no action necessary". Incidenten worden dus altijd eerst door race control beoordeeld (en komen daar ook binnen) alvorens zij het doorgeven aan de stewards als het echt onderzocht moet worden. Race control (/Michael Masi) is dus een filter voor de stewards. En alleen dingen die naar de stewards worden verwezen worden altijd vermeld op de timing screens en in de uitzending. Meldingen bij race control worden alleen vermeld als zij deze niet meteen kunnen verwerken. (Meerdere meldingen tegelijkertijd, een crash, SC, rode vlag, ... waar race control op dat moment hun aandacht op richt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:10:
[...]

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze dat soort video's maken.
Ik weet het, ik hoef niet te kijken....
Wie is ze.

En waarschijnlijk maken "ze" dit soort samenvattingen voor degenen die de race niet gezien hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door NoahAmber op 21-06-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Allard en Kees hebben Perez flink afgezeken de afgelopen maanden. Eigenlijk altijd gesteld dat Perez niet beter is dan een Gasly of Albon in die tweede wagen. Zou ze sieren om daar een keer op terug te komen, aangezien Perez duidelijk invloed heeft op de Mercedes strategie.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:17:
[...]

Ik had hier het gevoel dat Perez dit ook echt zelf wilde. Ik hoorde geen krakend ego dat z'n teamgenoot eigenlijk niet langs wil laten ook al rijden ze een heel andere strategie. Het "get them" klonk alsof hij echt hoopte dat het Verstappen zou lukken om de Mercs te pakken. Misschien kun je redeneren dat hij zelf voordeel zou hebben als de Mercedessen hun banden stuk zouden rijden door de druk van Verstappen, maar zo klonk het niet. Het klonk als teamspirit: wij vs zij, pak ze!

Als ik RBR was dan had ik het beloningssysteem zo ingericht dat Perez ook een mooie bonus krijgt als Verstappen wint zodat hij goed gemotiveerd is om het team boven zijn eigen belang te plaatsen.
Het is nu ook nog makkelijk., Perez is toch kansloos voor het WDC door de start van het seizoen en dat weet hij zelf ook wel. Zijn gevecht is met Bottas om de 3e plek en daarvoor heeft hij goede zaken gedaan. Het wordt anders als hij over 1 of 2 seizoenen wel kans zou maken om WDC te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De undercut, het moment dat hij er precies op tijd naast kwam vond ik het mooiste moment van de race.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

"ze" zijn de mensen die dat soort filmpjes maken. In dit geval dus FOM.
En waarschijnlijk maken "ze" dit soort samenvattingen voor degenen die de race niet gezien hebben.
Denk je dat er behoefte aan is?
Als je de race gemist hebt dan kijken je toch de echte samenvatting en niet alleen de radioberichten?

Ik betwijfel dat er mensen zijn die niet naar de race kijken maar wel naar dit soort samenvattingen. Niks tegen samenvatting in het algemeen he, maar dit voegt toch niks toe?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:49:
[...]

[...]

Als je de race gemist hebt dan kijken je toch de echte samenvatting en niet alleen de radioberichten?

Ik betwijfel dat er mensen zijn die niet naar de race kijken maar wel naar dit soort samenvattingen. Niks tegen samenvatting in het algemeen he, maar dit voegt toch niks toe?
Alleen is zo'n video van boordradios een (meestal grappige) compilatie van ook wat luchtigere dingen. Zoals ook in Baku die van Mazepin erin zat die gevraagd wordt om een settings change te doen, en hij meteen antwoord met "done, dit is geen Monaco". En vaak genoeg dat er boordradios in zitten die niet in de uitzending zaten of uit een FP kwamen. Ik zet ze in ieder geval wel altijd op voor even een minuut of 5 aan "luchtigheid". Ik ga het inderdaad niet kijken als samenvatting van de race want dat slaat natuurlijk nergens op. Hetzelfde met de onboards compilatie, ook daarin zitten vaak genoeg onboards die niet zijn uitgezonden of dat bv de start vanuit meerdere auto's wordt bekeken of een inhaalactie vanaf beide auto's met soms de front- en rearview camera (iets dat ze in de uitzending niet kunnen omdat de auto maar één canerafeed kan verzenden. Echter wordt wel alles in de auto opgenomen waardoor ze dan wél alle beelden kunnen gebruiken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qoine
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20:43
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:06:
[...]

Die ene punt zou er dan bij VER weer af gaan, waardoor het eigenlijk om 2 punten gaat in het WCC :)

Het telt inderdaad als 2 punten voor het WCC, maar als Bottas door een penalty voor Perez toch derde was geworden, had hij 3 punten meer gehad, wat voor het WCC als 6 punten telt (3 minder voor RBR en 3 meer voor Mercedes). Dus in die zin was het een afweging tussen 2 of 6 punten.

(Dan hebben we het nog maar even niet over het feit dat Bottas niet eens binnen 5 seconden van Perez finishte, en een 10 seconden penalty wel érg onwaarschijnlijk was. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

[...]

Uuhh ik, ik ben momenteel niet in NL, mag dus geen ziggo kijken. Dus kijk ik maar naar de samenvatting van F1 zelf. Radioberichten en andere video's maken het wat completer voor mij in ieder geval.

Toegang hier in Mexico tot F1 is erg lastig en ik ben vast niet de enige ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
[...]

[...]

130.000 views [beduidend meer dan dit topic denk ik zomaar]...kennelijk is er meer behoefte aan dan dat jij denkt

[ Voor 4% gewijzigd door NoahAmber op 21-06-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Beetje irritant dat het beeld en geluid niet meer synchroon lopen wanneer je meekijkt via autocam op F1 tv.

Paar keer stoppen/pauzeren om het gelijk te laten lopen met tv beeld is iets te veel gevraagd blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:10
werphengel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:53:
Beetje irritant dat het beeld en geluid niet meer synchroon lopen wanneer je meekijkt via autocam op F1 tv.

Paar keer stoppen/pauzeren om het gelijk te laten lopen met tv beeld is iets te veel gevraagd blijkbaar.
Begrijp je frustratie, maar we hebben het topic [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 om daar dit soort zaken te bespreken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Speciaal voor alle Coronel fans hier ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Oké back on topic dan…

Wel apart om te zien dat GP Max gewoon even tot de orde kan roepen: “oké calm yourself down Max” en dat Max zich dan ook min of meer verontschuldigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
“Ikam je hallep” means I’m coming to get you in Dutch. >:)

Je bent nooit te oud om te leren. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:48

vliegnerd

Nintendo fan.

Het valt mij vaker op dat GP en Max gelijkwaardig zijn. GP heeft Max ook wel eens afgeblaft toen hij onterecht aan het zeuren was tegen hem. Ze zijn echt een team. Heel erg samen bezig.

GP is belangrijk voor Max.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

vliegnerd schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:38:
Het valt mij vaker op dat GP en Max gelijkwaardig zijn. GP heeft Max ook wel eens afgeblaft toen hij onterecht aan het zeuren was tegen hem. Ze zijn echt een team. Heel erg samen bezig.

GP is belangrijk voor Max.
TIL dat Gianpiero in 2014 de engineer van Checo is geweest.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18-05 22:40
werphengel schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:37:
“Ikam je hallep” means I’m coming to get you in Dutch. >:)

Je bent nooit te oud om te leren. O-)
In Bahrein klonk het beter, maar toen was het resultaat op de baan weer een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:55

AvK

Ready Set Go

Eehmm, misschien een knuppel in het hoenderhok..... wat zeker niet mijn bedoeling is....
Het commentaar van Olaf was deze race best goed. (Vind ik meestal wel hoor).

*dekking zoeken gaat*

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Goed na de zoveelste opmerking over Olav gooi ik hem op slot. Morgen naar Oostenrijk.

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.