sjaool schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:24:
"We don't want to say Ziggo's Dutch commentary was biased, but..." 😅
Zit ik net het commentaar te lezen bij deze
Facebook post van de F1. De Engelsen vergelijken Olav met Murray Walker, dat is toch een pluim waard. Verder staan er nog meer lovende posts voor Olav. Ook een aantal Engelsen die dus juist Sky F1 commentaar niks vinden. Conclusie: het gras bij de buren is altijd groener....

Tja, dit is alleen maar een klein stukje uit het gehele commentaar van Mol natuurlijk. Als ik zoiets hier zou doen ben ik selectief aan het quoten en word ik daarop afgebrand. Maar nu dat door de FOM wordt opgemerkt en een social post er aan waagt, is Mol opeens vergelijkbaar met Murray Walker?
Ikzelf zat mij wel een beetje te ergeren eraan. Ja, het was spannend, ik had ook niet verwacht dat Max na de tweede pitstop zoveel sneller zou zijn, dus is het zeker een terechte en mooie overwinning, begrijp mij niet verkeerd, maar ik vond Mol hier best wel overdreven reageren. Dat deed 'ie ook niet tijdens Barcelona 2016, terwijl ook toen de race best spannend was voor Max (eerste race in de RBR en Kimi achter zich houdend).