Ik om half 4 op een balkonnetje van 2,5x1,3 meter, de vrouw zij NEE toen ik opperde om wat later te komen.DaWayne schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:45:
Weet je wat nog crappier is dan dit circuit? Erachter komen dat je om 3 uur bij je schoonouders in de tuin zit voor vaderdag.
Vrij zeker dat het Oostenrijk, of Steiermark, was (maar het zal vast vaker voorkomen). Maar het gaat me om het feit dat ze dus andere opties kunnen regelen (mits tijdig bekend). Ik bedoelde het ook niet als een "ze hebben draaiboek klaarliggen dat ze op elk circuit kunnen toepassen". Maar dus puur op het feit dat normaliter de traumahelikopter standby staat, maar als bv door slecht weer die niet kan vliegen ze ook nog "on the spot" een noodplan kunnen opstellen.Razr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:20:
[...]
Bedoel je niet de Eiffel GP?
https://www.formula1.com/...u67iUocCjChkppIE7ZZg.html
Dat artikel lijkt te impliceren dat het noodplan alleen voor dat weekend was, niet per se voor andere GP's. Dan zou het nog goed kunnen dat een vliegende heli dit moment/weekend weldegelijk een vereiste is.
Zij de weergod met u.D.deJong schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:54:
[...]
Ik om half 4 op een balkonnetje van 2,5x1,3 meter, de vrouw zij NEE toen ik opperde om wat later te komen.
Misschien harde regen en wind, perfecte timing.
Dan zullen jullie naar binnen moeten en dan kan de TV ook wel aan, op een bepaald kanaal.
Eat the bugs, live in a pod
Schoonvader heeft KPN.HMC schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:59:
[...]
Zij de weergod met u.
Misschien harde regen en wind, perfecte timing.
Dan zullen jullie naar binnen moeten en dan kan de TV ook wel aan, op een bepaald kanaal.

Je hebt schoonouders

Ik zou het doen!
Mensen. Familie is belangrijker dan een race die je over twee jaar nog steeds kan terugzien. Geniet van het samen zijn en maak er een mooie dag van
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kanaal 48
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Maar hoe vaak gaat Max WDC worden? Familie heb ik voor de rest van mn levenJasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:07:
Mensen. Familie is belangrijker dan een race die je over twee jaar nog steeds kan terugzien. Geniet van het samen zijn en maak er een mooie dag van

I served in a company of heroes.
Alle plichtplegingen weer gehad voor vandaag.
Ruim op tijd weer thuis.
Ruim op tijd weer thuis.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
WDR? Wat valt daar te zien?
Veel mannen onder de plak zie ik
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hou op over zwangerschap en F1 hoor.redfoxert schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:42:
[...]
Mijn oudste dochter komt gewoon hier kijken
[...]
En anders gewoon een inleiding op een maandag bespreken met de gyneacoloogTegen de tijd dat er weer geraced wordt ben je wel weer thuis en is de kraamhulp er ook nog. Van de kraamhulp moet papa ook rusten ... of F1 kijken
2 jaar geleden de kaartjes van de geweldige GP van Duitsland moeten verkopen omdat de uitgerekende datum een dag later was.
Risico van een geboorte missen doe je nu eenmaal niet.
Week ervoor leek het toch echt redelijk op tijd te gebeuren.
Uiteindelijk had ik naar de GP van Duitsland en de GP van Hongarije kunnen gaan

Geboorte van je gezonde kind maakt alles goed maar baalde wel.
Gewoon goed plannen en zorgen dat je in de ochtend alle plichtplegingen doet.Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:07:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat gebeurd pas ergens aan het einde van het seizoenVuvuzela schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:11:
[...]
Maar hoe vaak gaat Max WDC worden? Familie heb ik voor de rest van mn leven
Jup, hier ook gedaan!Rivanov schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:12:
[...]
Gewoon goed plannen en zorgen dat je in de ochtend alle plichtplegingen doet.
startgrid
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
46.. RTL.. incl. reclames. Maar hier Ziggo via een ander zijn accountGunner schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:11:
[...]
WDR? Wat valt daar te zien?
Veel mannen onder de plak zie ik![]()
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Vrienden kies je zelf, met familie moet je het maar doen. Lang niet iedereen treft het met dat laatste...Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:07:
Ik snap trouwens niet zo goed waarom mensen zoveel waarde hechten aan iets dat in feite gewoon puur commerciële onzin is. Net als dat Valentijngedoe
Ik had verwacht dat Mick ook wel zijn gearbox kapot zou hebben, maar valt mee dus
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Mooi, lekker drie raceweekenden achter elkaar. Hoop dat Verstappen een mooi gaatje kan slaan.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Rtl heeft de officiële rechten ook al niet meer.Falcon schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:16:
[...]
46.. RTL.. incl. reclames. Maar hier Ziggo via een ander zijn account
https://www.gids.tv/artik...er-races-op-rtl-duitsland
https://www.gptoday.net/n...-uitzendrechten-formule-1
[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 20-06-2021 14:19 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat dacht Leclerc ook...YakuzA schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:17:
Ik had verwacht dat Mick ook wel zijn gearbox kapot zou hebben, maar valt mee dus
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
jup.Rivanov schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:12:
[...]
Gewoon goed plannen en zorgen dat je in de ochtend alle plichtplegingen doet.
Afgelopen week al met mijn vader naar de Bios geweest (De slag om de Schelde) en vanochtend al gesport.
Mijn vrouw is nu bij haar vader en die verwacht ik ook zo thuis.
Mooi op tijd klaar voor de race
Je bedoelt je schoonmoederVuvuzela schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:11:
[...]
Maar hoe vaak gaat Max WDC worden? Familie heb ik voor de rest van mn leven

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wagens zijn op weg naar het grid. Saaie baan maar toch kriebelt het bij mij. Zo benieuwd naar de gevechten van iedereen eigenlijk
Er staat veel wind zeggen ze bij de pre-show van F1TV
Wel even leuk in de voorbeschouwing een recap van alle chaos die er kan gebeuren bij de start. Belangrijk om snel weg te komen, anders vliegt het carbon je om de oren.
Waiting on the world to change
Vernield SAI zijn banden nou??
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 20-06-2021 14:29 ]
Verwijderd
Wat zitten ze nou te emmeren over turn 2 bij F1?
Daar waren toch geen limits?
..
Het komt allemaal erg anti-Verstappen over..
..
Volgens mijn race-strategy-guide is het altíjd belangrijk om snel weg te komen bij een start.pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:27:
Wel even leuk in de voorbeschouwing een recap van alle chaos die er kan gebeuren bij de start. Belangrijk om snel weg te komen, anders vliegt het carbon je om de oren.
Klopt, alleen bij bocht 6 is een track limit.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:29:
..
SAI inderdaad tijdens de installatie laps al van de baan gegaan. Linksachter flatspotted aldus Martin Brundle op Sky.Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:29:
Potverdorie, dat doet Max toch wel goed...
Dat is blijkbaar ook wel een dingetje als je wereldkampioen wilt worden...
En vaak als eerste eindigen.Playa del C. schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:30:
[...]
Volgens mijn race-strategy-guide is het altíjd belangrijk om snel weg te komen bij een start.
Dat is blijkbaar ook wel een dingetje als je wereldkampioen wilt worden...
Ging meer over dat er een voordeeltje te halen valt in T2 en dan Sam eigenlijk vindt dat de track limits overal moeten gelden.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:29:
..
Daarnaast was hij benieuwd of andere coureurs ook straks bij T2 over de lijn gaan omdat Max er mee wegekomen was.
Vond het niet heel erg anti-Max eerder een sneer naar de onduidelijkheid over track limits terwijl het zo makkelijk kan zijn: over de witte lijn is fout. Over het gehele circuit
Was iig rood.Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:29:
Lap naar de grid toe rijden ze toch niet op de race banden.Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:29:
Zal dus niet uitmaken.
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 20-06-2021 14:35 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zo, het waait aardig. ben benieuwd voor de rest van de race
Dat is een voedingsbodem creëren voor discussie na de race. Mocht Verstappen (of een ander) winnen door T2 af te snijden, gaan ze daar een hele week aandacht aan besteden.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:29:
..
Kan. Weet ik niet. Maar dat setje is in ieder geval niet erg optimaal meer te gebruikenYakuzA schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Lap naar de grid toe rijden ze toch niet op de race banden.
Zal dus niet uitmaken.
Gelukkig wel, al 30 jaar mijn stabiele basis in tegenstelling tot de eigen familie dus ik heb het er voor over.
Lijkt mij dat iedereen die een beetje slim is hetzelfde doet als VER. Zijn we meteen van dat gemekker ook afpinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Dat is een voedingsbodem creëren voor discussie na de race. Mocht Verstappen (of een ander) winnen door T2 af te snijden, gaan ze daar een hele week aandacht aan besteden.
En wat doet die knop?
Is dat niet de pompknop voor het drinken onderweg?
Nou, iedereen er klaar voor? 
@JeroenTheStig hier speciaal voor jou, zo zitten we er allemaal bij hoor
[Streamable: F1 Vibing]

[Streamable: F1 Vibing]
tot vrijdag. Dan beginnen de vrije trainingen weer voor de volgende race.pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Dat is een voedingsbodem creëren voor discussie na de race. Mocht Verstappen (of een ander) winnen door T2 af te snijden, gaan ze daar een hele week aandacht aan besteden.
* streamnl houd van 3 raceweken achterelkaar
Hangen toch wel donkere wolken boven het circuit hoor
Die gebruiken ze om de remmen op te warmen in de formation lap enzo.Playa del C. schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:38:
[...]
En wat doet die knop?
Zet de brake balance ver naar voren.
En die hoort uit te staan tijdens de start
I have no special talent. I am only passionately curious.
Een regenrace lijkt mij wel weer een keertje gaaf.
Mondkapsjeplicht is in NL van de baan, zouden ze in Zandvoort dan weer normaal op tv zijn? Wordt een beetje gek van steeds die kapjes omhoog trekken.
FIA, please. Hef de mondkapjes verplichting op. Pretty please!

Doel je daarmee op Vaderdag of de F1?warp schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:17:
[...]
Ik snap trouwens niet zo goed waarom mensen zoveel waarde hechten aan iets dat in feite gewoon puur commerciële onzin is.
[...]
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Volgens de buienradar is het net weg aan het trekken.Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:40:
Hangen toch wel donkere wolken boven het circuit hoor
FIA is daarvoor waarschijnlijk gebonden aan lokale wetgeving, zolang die een mondkapje voorschrijft, zullen er mondkapjes zijn.Jasphur schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:42:
FIA, please. Hef de mondkapjes verplichting op. Pretty please!
[ Voor 6% gewijzigd door Transportman op 20-06-2021 14:45 ]
Vreemd dat de uitzending nog niet begonnen is op F1TV. Meestal pakken ze daar het volkslied ook mee voordat de internationale TV feed begint.
Verwijderd
Als er geen gekke dingen gebeuren, gok ik op..
HAM
VER
PER
BOT
Als er wel iets gebeurt, zie ik Gasly weer wel op het podium eindigen. Zou leuk zijn voor de Franse toeschouwers
HAM
VER
PER
BOT
Als er wel iets gebeurt, zie ik Gasly weer wel op het podium eindigen. Zou leuk zijn voor de Franse toeschouwers
Zonder dat randje eromheen sowieso HAM's race vern*uken.Playa del C. schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:38:
[...]
En wat doet die knop?
Fijne race allen!
[ Voor 3% gewijzigd door SuBBaSS op 20-06-2021 14:48 ]
Ik sluit me bij dit lijstje aan.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:47:
Als er geen gekke dingen gebeuren, gok ik op..
HAM
VER
PER
BOT
Fijne race allen

Iedereen een mooie race, have fun
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hier staat nog steeds "uitzending gaat zo meteen van start".....euhhhh schiet eens op

Zo, net op tijd thuis na 15 km wandelen. Kop leeg, bierglas vol. Heerlijk! Veel plezier allen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:01
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hier ook op tijd thuis. Fijne race alvast allemaal
Mooi, dus dan in ieder geval in Nederland geen mondkapjes meerTransportman schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:44:
[...]
FIA is daarvoor waarschijnlijk gebonden aan lokale wetgeving, zolang die een mondkapje voorschrijft, zullen er mondkapjes zijn.
Help! Iemand met F1TV Pro die dit ook heeft?pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:49:
Hier staat nog steeds "uitzending gaat zo meteen van start".....euhhhh schiet eens op
Verplichtingen weer achter de rug, ik zit er weer helemaal klaar voorpoor Leno schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:38:
Nou, iedereen er klaar voor?
[Video: F1 Vibing]
Maar uh, wat moet ik met die poeskat?
Al die EK-reclames 
Commerciële zooi.

Commerciële zooi.
Ik gok dat F1TV pas in de lucht gaat om 14.55u als de internationale feed daadwerkelijk van start gaat. Nog 2 minuten wachten voordat we echt in paniek mogen raken.
Ja F1TV slaapt nog. Misschien is iemand vergeten dat we dit jaar een kwartier eerder beginnen?
F1tv begint kennelijk voortaan pas met streamen als wereldwijd men begint met de uitzending (dus vanaf de F1-intro).
Tot die tijd heb ik nog niets te zien dus.

Uitloggen, inloggenpinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Help! Iemand met F1TV Pro die dit ook heeft?
Ja, hier ook!pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:52:
[...]
hier ook, rustig maar.pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Hier ook, al mis ik het volkslied persoonlijk niet echtpinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Ja same. is altijd wel een soort dead zone. Vroeger had je wel beeld, maar geen commentaar tot de start tune. LIjkt nu wel echt met de start tune te gaan beginnen ofzo.pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:52:
[...]
Wel stom.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ok....pffffff adem in, adem uit.....
Sowieso... Ik snap niet waarom het gewoon niet 1 stream is op F1 TV. Nu moet je eerst los een voorbeschouwing kijken, dan weer een andere stream pakken...StefanVerkerk schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:47:
Vreemd dat de uitzending nog niet begonnen is op F1TV. Meestal pakken ze daar het volkslied ook mee voordat de internationale TV feed begint.
Zou Max een juichcape aanhebben?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Iedereen veel plezier en zoals altijd, hou het gezellig.
"When you grow up your heart dies"
Daar gaat-ie hoor!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Daar gaan we!pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:54:
Ok....pffffff adem in, adem uit.....
En die gingen strak achter elkaar. Dus daarom dat ik nu even denk waarom begint het nog niet?fredkroket schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:54:
[...]
Sowieso... Ik snap niet waarom het gewoon niet 1 stream is op F1 TV. Nu moet je eerst los een voorbeschouwing kijken, dan weer een andere stream pakken...
Fijne race allemaal (en dat Max mag winnen)
pff,, het begint, durian heeft een uurtje geleden f1tv aangeschaft en maakte zich al zorgen.
Fijne race!
Fijne race!
Beeld blijft hangen op Ziggo kanaal 14.
Fijne race allen! en sterkte voor iedereen die bij zijn schoonouders zit!
Ik zou het doen!
Nou, ben benieuwd of Bottas Hamilton het lastig gaat maken bij de start, dat zou erg leuk zijn
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Gaat lekker op ziggo, beeld blijft hangen.
Dat is makkelijker als je de race terug wilt kijken zonder de voorbeschouwing. Of wanneer je alleen de voorbeschouwing wil kijken.fredkroket schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:54:
[...]
Sowieso... Ik snap niet waarom het gewoon niet 1 stream is op F1 TV. Nu moet je eerst los een voorbeschouwing kijken, dan weer een andere stream pakken...
"When you grow up your heart dies"
Hier ook.
Ik ben toch malle pietje niet!
Zo, ik zit klaar met de kaasjes, pastis nog meer lekkere snacks.
Ook voor de veiligheid een lading cola mocht het saai worden en in slaap dreig te vallen...
Lamakomediekletser
Zin in!
Veel plezier iedereen en moge de beste winnen (in een Red Bull)
Ook voor de veiligheid een lading cola mocht het saai worden en in slaap dreig te vallen...
Lamakomediekletser
Zin in!
Veel plezier iedereen en moge de beste winnen (in een Red Bull)
Hopelijk een goede start en geen gedoe in de eerste bochten.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Helaas niet...Ziggo Next @ 4KKenny_026 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:56:
Ben ik de enige die naar carnext.com zit te kijken?
401 hangt niet
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Iedereen met Ziggo kanaal 14.Kenny_026 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:56:
Ben ik de enige die naar carnext.com zit te kijken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.