Net even gebeld met Delta en kreeg de standaardkortingen... 8 maanden korting bij eenjarig of 12 maanden bij tweejarig. Even wat doorgevraagd en 'alleen aan de deur kon je meer korting bedingen' werd me verteld. Korting zoals hier genoemd werd: 24 maanden voor 35 euro, kon echt niet.
Toch ging ze even verder kijken in de systemen en kwam uiteindelijk met aanbieding voor eenjarig abonnement 250/250Mbit + 50 televisiezenders + 3x TP Link Deco X20's met 12 maanden korting voor 35 euro per maand. Gevraagd om dat even op mail te zetten, zodat ik er even over kan nadenken. Gaat via andere afdeling zei ze, die ze ook nog even had gevraagd om naar tweejarige kortingen te kijken, die kon de medewerkster namelijk niet inzien.
Ter check:
- Caiway-opnames kun je niet meer zien na overstap (logisch, maar toch even uitgevraagd)
- Nokia-modem van Caiway moet worden ingeleverd, komt Delta Nokia-modem
- TP Link Deco M5's van Caiway moeten worden ingeleverd, krijg dan TP Link X20's van Delta
- Emailadres en / of app niet naar gevraagd, gebruik ik nauwelijks
EDIT: Offerte ontvangen.. tweejarig abonnement, 12*35 en 12*67,50

Zo maar weer bellen.
EDIT 2: Weer twee keer moeten bellen (een keer werd de verbinding plotseling verbroken terwijl men ging checken of ze nog wat extra korting konden regelen). Via via via doorgeschakeld met 'de afdeling die de meeste kortingen kan geven', kreeg ik gewoon de standaardkortingen voorgeschoteld, want meer konden ze niet doen. Dus 8 maanden korting bij een jaar en 12 maanden korting bij twee jaar. Aanbiedingen zijn gebiedsafhankelijk en niet overal hetzelfde werd er ook gezegd, iets waar ik wel kan inkomen.
Ben uiterst verbaasd en in staat om nog een keer te bellen vandeweek of via Caiway eens te horen hoe of wat ze kunnen betekenen.
EDIT 3: En nog een keer gebeld, omdat het wel een erg rare gang van zaken was wat mij betreft. Eerst uitzoeken wat er extra mogelijk was in een gesprek en in een gesprek erna kon er niks meer extra's af. Capabele dame aan de lijn van de klantenservice, die het allemaal begreep en besloot niet door te verbinden, maar het zelf intern op te nemen. Kreeg daarna andere persoon aan de lijn toen en die was al bezig met het opmaken van een nieuwe offerte. Net binnen en daarin staat 24 maanden korting gedurende de looptijd van twee jaar: netjes hoor.
EDIT 4: Op de tweede offerte staat geen fysiek tv-kastje genoemd, maar we komen er vast wel uit
EDIT 5: Weer even gebeld, televisiekastje zit er altijd bij werd er gezegd. Dat zal vast, maar ik wil dat wel op een offerte hebben staan en dus zwart op wit hebbren. Klantenservice kon me niet helpen met nieuwe offerte, dus werd doorverbonden met andere afdeling. Daar weer het hele riedeltje uit moeten leggen, want blijkbaar was een door een andere collega opgestuurde offerte niet direct in te zien... (terwijl de klantenservice dat wel kon) Toen begon men weer over tweejarige contracten met 12 maanden korting 12 maanden volle prijs, ongelooflijk. Het mooiste: offerte #2 van gisteren is ongeldig, want 'persoon was nieuw, dus mocht die korting helemaal niet geven'. Okee wat heb ik daar nu aan dan? Ze kon me nog wel 5 euro korting geven per maand als ik ook een mobiel abonnement bij Delta had, oftewel standaardonzin. Eerste Delta-indruk is echt bizar.
EDIT 6: Nog een keer gebeld, offerte #2 is eenzijdig geannuleerd (fijn dat ik het weet), was een foutje, ze begrijpen het allemaal, maar ze kunnen er niks mee doen, had niet uitgestuurd mogen worden en voor de rest: de groeten ermee. Als ik niet had gebeld voor het televisiekastje had ik dus gewoon kunnen accepteren vanochtend, heel bijzonder wel.
@
fopjurist Daar misschien nog een mening over?
[
Voor 49% gewijzigd door
CLB op 04-10-2024 16:36
]