• mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:41
jaaoie17 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 17:52:
Ze hebben bij mij het abbo verhoogt. Bij een actie deden ze dat toch niet? Betaalde eerst € 58,50 en nu € 60,23.
Heb je een actie met vaste prijs of actie met 5 of 10 euro korting?

Hier is het wel netjes verwerkt.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:14
mkmi schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 17:56:
[...]

Heb je een actie met vaste prijs of actie met 5 of 10 euro korting?

Hier is het wel netjes verwerkt.
Ik heb 24 maanden lang: Korting van 5,00 euro op DELTA Internet en Korting van 8,00 euro op 1.000 Mbps.

Ik zie op die nieuwe factuur wel dit die 8,00 euro is 8,28 geworden, maar die 5 euro is 5 euro gebleven.
jaaoie17 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 18:04:
[...]

Ik heb 24 maanden lang: Korting van 5,00 euro op DELTA Internet en Korting van 8,00 euro op 1.000 Mbps.

Ik zie op die nieuwe factuur wel dit die 8,00 euro is 8,28 geworden, maar die 5 euro is 5 euro gebleven.
Maar je hebt dan dus wel een korting, en geen actieprijs. Er staat nergens dat je "X euro voor Y periode" betaald. Alleen dat je "5 / 8 euro korting voor Y periode krijgt".

Dat die 8 euro 8,28 is geworden is dan mooi meegenomen. Maar blijkbaar niet "de afspraak" zoals je het hier nu zelf schrijft ("korting van 8,00 euro").

Dat is hetzelfde als bij die streamers die "50% levenslang korting" gaven na introductie. Als die de prijzen verhogen dan gaan de prijzen van de "50% korting" dus ook omhoog. Alleen ga je dan niet van zeg 5 euro naar 10 euro maar van 2,50 naar 5 euro. Ook daar waren er "verbaasd" dat de prijs niet "levenslang 2,50" was.

• jaaoie17
RobertMe schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:14:
[...]

Maar je hebt dan dus wel een korting, en geen actieprijs. Er staat nergens dat je "X euro voor Y periode" betaald. Alleen dat je "5 / 8 euro korting voor Y periode krijgt".

Dat die 8 euro 8,28 is geworden is dan mooi meegenomen. Maar blijkbaar niet "de afspraak" zoals je het hier nu zelf schrijft ("korting van 8,00 euro").

Dat is hetzelfde als bij die streamers die "50% levenslang korting" gaven na introductie. Als die de prijzen verhogen dan gaan de prijzen van de "50% korting" dus ook omhoog. Alleen ga je dan niet van zeg 5 euro naar 10 euro maar van 2,50 naar 5 euro. Ook daar waren er "verbaasd" dat de prijs niet "levenslang 2,50" was.
Bedoel je met actieprijs. Dat je een nieuwe klant bent? Dat ben ik dus niet.
Foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Sjakie0101 op 23-01-2026 20:33 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

jaaoie17 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:15:
[...]

Bedoel je met actieprijs. Dat je een nieuwe klant bent? Dat ben ik dus niet.
Jij had het over een actie. Welke specifieke actie dat is weet ik niet :p

Maar kijk bv naar Delta vs Ziggo. Als nieuwe klant zie je bij Delta dat je de eerste X maanden Y betaalt. Bij Ziggo staat er dat je X maanden Y% korting geeft. Bij Delta betaal je dus een vaste prijs, voor de overeengekomen periode. Bij Ziggo staat alleen het kortingspercentage vast, veranderd de normale prijs ga je met korting dus ook meer betalen.
En in beide gevallen moet je vast ook nog goed opletten met de kleine lettertjes. Kan zomaar zijn dat er bv bij Delta staat dat ze alsnog een inflatiecorrectie over de vast afgesproken actieprijs mogen toepassen. (Waardoor de vaste prijs toch niet vast is).
Ik betaal nu 51,23 voor 500 Mbit. Een nieuwe klant, zelfde dienst 42,50.
We batalen als oude klant de actie van de nieuwe klanten met deze bezopen verhoging,
Bijna 10 euro meer, terwijl de nieuwe basisprijs 42,50 is.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• jaaoie17
RobertMe schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:30:
[...]

Jij had het over een actie. Welke specifieke actie dat is weet ik niet :p

Maar kijk bv naar Delta vs Ziggo. Als nieuwe klant zie je bij Delta dat je de eerste X maanden Y betaalt. Bij Ziggo staat er dat je X maanden Y% korting geeft. Bij Delta betaal je dus een vaste prijs, voor de overeengekomen periode. Bij Ziggo staat alleen het kortingspercentage vast, veranderd de normale prijs ga je met korting dus ook meer betalen.
En in beide gevallen moet je vast ook nog goed opletten met de kleine lettertjes. Kan zomaar zijn dat er bv bij Delta staat dat ze alsnog een inflatiecorrectie over de vast afgesproken actieprijs mogen toepassen. (Waardoor de vaste prijs toch niet vast is).
Valt niet elke korting onder een actie dan? Voor deze korting heb ik met ze gechat. Anders was ik naar odido gegaan.

• Dtrierum
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01-02 12:33
Wat is de ervaring met de wifi 7 punten van Delta? Ik zal de bovenverdieping met wifi moeten bereiken namelijk.

• Geheugenbank
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10:09
Dtrierum schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 13:50:
Wat is de ervaring met de wifi 7 punten van Delta? Ik zal de bovenverdieping met wifi moeten bereiken namelijk.
werkt bij mij prima, met 1 extra wifi 7 punt voorzie ik 3 woonlagen van wifi.

• MarcoHoorn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-02 18:24
Delta heeft een inflatiecorrectie toegepast. Ik had onlangs met de verlenging onderhandelt maar de inflatiecorrectie werd sowieso doorgezet.

• jaaoie17
MarcoHoorn schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 18:41:
Delta heeft een inflatiecorrectie toegepast. Ik had onlangs met de verlenging onderhandelt maar de inflatiecorrectie werd sowieso doorgezet.
Dus die verhoging wat ik nu heb klopt wel dan?

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-02 21:23
Ik heb een contract voor 2 jaar en bij mij is er weliswaar een inflatiecorrectie voor de basisprijs, maar krijg ik ook weer extra korting om het weer op hetzelfde bedrag als vorig jaar te krijgen.
Ik betaal dus niet meer dan vorig jaar.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:20
Sjakie0101 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:35:
We batalen als oude klant de actie van de nieuwe klanten met deze bezopen verhoging,
Het oude warme Zeelandnet is al een tijdje dood ja. Maar zo gaat het tegenwoordig bij allerlei leveranciers van diensten. Mobiel, verzekeringen, internet. F^ck vaste klanten.

• TvanW
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 20:35:
Dan stap je toch gewoon over......zitten blijven is geschoren worden!
TvanW schreef op zondag 25 januari 2026 @ 08:24:
[...]

Dan stap je toch gewoon over......zitten blijven is geschoren worden!
Maar Delta is daar wel heel grof in. Dat klanten worden gelokt met kortingen is één ding (nu €30), dat ze ná de korting nog steeds veel minder betalen (€42,50 voor 500 i.p.v. €51 bij Sjakie dan) is daadwerkelijk het beledigen van je bestaande klanten. En ik kan mij geen enkele dienstverlener bedenken die dit doet. Bij Ziggo en KPN betalen alle klanten na "aftrek" kortingen hetzelfde bedrag voor dezelfde service / hetzelfde pakket. En bij mobiele telefonie is dat AFAIK ook zo, of kun je wisselen tussen de bundels en krijg je de dan actuele prijs voor die bundel.
RobertMe schreef op zondag 25 januari 2026 @ 08:38:
[...]

Maar Delta is daar wel heel grof in. Dat klanten worden gelokt met kortingen is één ding (nu €30), dat ze ná de korting nog steeds veel minder betalen (€42,50 voor 500 i.p.v. €51 bij Sjaakie dan) is daadwerkelijk het beledigen van je bestaande klanten. En ik kan mij geen enkele dienstverlener bedenken die dit doet. Bij Ziggo en KPN betalen alle klanten na "aftrek" kortingen hetzelfde bedrag voor dezelfde service / hetzelfde pakket. En bij mobiele telefonie is dat AFAIK ook zo, of kun je wisselen tussen de bundels en krijg je de dan actuele prijs voor die bundel.
Klopt, en het krankzinnige is DAT is gewisseld ben naar 500Mbit. Ik had de nieuwe basisprijs verwacht.

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:19
Niemand verplicht iemand bij klant te blijven bij Delta, de spelregels van dit spel zijn al jaren hetzelfde. Wil je goedkoper internet? Dan stap je ieder jaar of iedere 2 jaar over. Of je dan beter af bent weet ik niet, ik ben zo'n trouwe sukkel die blij is met de stabiliteit, snelheid en het TV-aanbod van Delta. Alleen de klantenservice is niet zo best, maar dat is die in mijn ervaring nergens.

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

• MarcoHoorn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-02 18:24
jaaoie17 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 21:35:
[...]

Dus die verhoging wat ik nu heb klopt wel dan?
Ik meen 3%, we zouden van 63 naar 65 gaan. Cijfers achter de komma vergeet ik voor het gemak even.

• jaaoie17
MarcoHoorn schreef op zondag 25 januari 2026 @ 10:45:
[...]

Ik meen 3%, we zouden van 63 naar 65 gaan. Cijfers achter de komma vergeet ik voor het gemak even.
Heb jij ook een kortings periode dan? Meende toen gelezen te hebben. Dat als je in een korting periode zit, je niet die verhoging hoeft te betalen. Dat is niet zo dan? Ben dus geen nieuwe klant.

[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 25-01-2026 11:02 ]

jaaoie17 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 11:01:
[...]

Heb jij ook een kortings periode dan? Meende toen gelezen te hebben. Dat als je in een korting periode zit, je niet die verhoging hoeft te betalen. Dat is niet zo dan? Ben dus geen nieuwe klant.
Het maakt uit waarop je korting krijgt en/of je een totale vaste prijs hebt afgesproken.
De items waarop je korting krijgt, daat wordt ook de korting geindexeerd. En een vaste totaalprijs blijft ook ongewijzigd.

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

dodo79

witte dikke tonnie

Sjakie0101 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 10:20:
[...]

Klopt, en het krankzinnige is DAT is gewisseld ben naar 500Mbit. Ik had de nieuwe basisprijs verwacht.
Ik had precies hetzelfde, dus heb ik het maar opgezegd.
op naar de volgende, wel jammer dat het zo moet

omdat het kan!

• jaaoie17
Sjakie0101 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 11:41:
[...]

Het maakt uit waarop je korting krijgt en/of je een totale vaste prijs hebt afgesproken.
De items waarop je korting krijgt, daat wordt ook de korting geindexeerd. En een vaste totaalprijs blijft ook ongewijzigd.
Hier twee facturen:

oud:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T3uyz0E.jpeg

nieuw:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ysBqlWQ.jpeg

• EDIT
Ik zit even beter te kijken, bij mij is de korting gewoon aangepast.

Oud:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1MASUWDItjYbV1PAwk7RKH4MDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ng8P0prUjnxEvlY0iahcsRe2.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O7Px8Lows9PXunrlySC3ik-XqF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L1kkILmreeyoF4RBUgMvyGUD.jpg?f=fotoalbum_large

• jaaoie17
EDIT schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:33:
Ik zit even beter te kijken, bij mij is de korting gewoon aangepast.

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]
Die korting loopt die bij jou al een tijdje? En jij bent ook geen nieuwe klant? Het enigste wat ze veranderd hebben is die 8 euro naar 8,28. Het gekke is, als ik naar mijndelta ga en dan naar mijn producten en dan onder huidige pakket. Dan staat er 58,22 per maand.

[ Voor 11% gewijzigd door jaaoie17 op 25-01-2026 13:34 ]

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Zit naar aanleiding van eerdere berichten ook even te kijken, omdat ons eerste jaar met korting precies is afgelopen. Bijna €65/mnd nu maar een nieuwe klant betaalt, na aflopen korting, maar €55 :X

En een nieuwe klant krijgt daarvoor 500Mbit, terwijl ik maar 250Mbit krijg.

[ Voor 16% gewijzigd door Ethirty op 25-01-2026 13:26 ]

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• EDIT
jaaoie17 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 13:22:
[...]

Die korting loopt die bij jou al een tijdje? En jij bent ook geen nieuwe klant? Het enigste wat ze veranderd hebben is die 8 euro naar 8,28. Het gekke is, als ik naar mijndelta ga en dan naar mijn producten en dan onder huidige pakket. Dan staat er 58,22 per maand.
Mijn contract is in 2024 afgesloten, december 2024 ingegaan, dus dit is nu het tweede jaar.
Ik zou even bellen als je een vaste prijs hebt afgesproken voor 2 jaar. Ik denk dat daar dan iets mis is gegaan.

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-02 21:56
Bij mij is de korting gelijk gebleven op een contractprijs die nog loopt tot november 2026.
De basisprijs is wel verhoogd met de inflatiecorrectie. Daar heb ik een bericht over ontvangen.
Dat is een beetje het risico als je een contract voor 2 jaar hebt. (Ik zie het als je een contract afsluit voor de energie of een depositorekening, als resp. de kwh /m3 prijs zakt of de rente omhoog gaat. Dan heb je pech!)
En het is vaak zo dat bestaande trouwe klanten niet delen in de prijs die nieuwe klanten krijgen en dat is niet alleen bij Delta.
fmrama schreef op zondag 25 januari 2026 @ 14:21:
Bij mij is de korting gelijk gebleven op een contractprijs die nog loopt tot november 2026.
De basisprijs is wel verhoogd met de inflatiecorrectie. Daar heb ik een bericht over ontvangen.
Dat is een beetje het risico als je een contract voor 2 jaar hebt. (Ik zie het als je een contract afsluit voor de energie of een depositorekening, als resp. de kwh /m3 prijs zakt of de rente omhoog gaat. Dan heb je pech!)
En het is vaak zo dat bestaande trouwe klanten niet delen in de prijs die nieuwe klanten krijgen en dat is niet alleen bij Delta.
Je hebt gelijk daar waar het gaat om kortingen. Maar wanneer de prijzen van diensten die ik als vaste klant ook afneem worden verlaagd met 10 euro dan moet dat voor iedereen gelden die de dienst afneemt. Gelijke monikken gelijke kappen.
Ik moet gedwongen verhuizen binnenkort, Dat is een zegen, ik kan nu als nieuwe klant weer instappen.

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-02 22:21
JPD68 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 10:27:
Niemand verplicht iemand bij klant te blijven bij Delta, de spelregels van dit spel zijn al jaren hetzelfde. Wil je goedkoper internet? Dan stap je ieder jaar of iedere 2 jaar over. Of je dan beter af bent weet ik niet, ik ben zo'n trouwe sukkel die blij is met de stabiliteit, snelheid en het TV-aanbod van Delta. Alleen de klantenservice is niet zo best, maar dat is die in mijn ervaring nergens.
En de bediening van de tv-app is zwaar ruk natuurlijk.

• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 08:36
Wat ik hoor doet de tv app op de Apple TV het goed.

• jaaoie17
EDIT schreef op zondag 25 januari 2026 @ 13:56:
[...]

Mijn contract is in 2024 afgesloten, december 2024 ingegaan, dus dit is nu het tweede jaar.
Ik zou even bellen als je een vaste prijs hebt afgesproken voor 2 jaar. Ik denk dat daar dan iets mis is gegaan.
Zal morgen even contact zoeken, maar toen jij die 2 jarig contract afsloot. Had jij het dan ook over die inflatiecorrectie?

• EDIT
Ik had het puur over de inflatiecorrectie.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Donnu schreef op zondag 25 januari 2026 @ 18:53:
Wat ik hoor doet de tv app op de Apple TV het goed.
Mwah, redelijk maar zeker niet goed. Loopt met enige regelmaat vast en de interface is niet altijd even logisch.

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

• Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 08:10
Sjakie0101 schreef op zondag 25 januari 2026 @ 15:17:
[...]Ik moet gedwongen verhuizen binnenkort, Dat is een zegen, ik kan nu als nieuwe klant weer instappen.
Dat is nog maar de vraag, ik ben tien jaar geleden ook verhuisd en werd toen niet beschouwd als nieuwe klant omdat ik een ander adres had.
Mapje schreef op maandag 26 januari 2026 @ 09:07:
[...]

Dat is nog maar de vraag, ik ben tien jaar geleden ook verhuisd en werd toen niet beschouwd als nieuwe klant omdat ik een ander adres had.
Mijn familie heeft hetzelfde gehad. Die konden opeens instappen in een 12 maand/24 maand actie.
Kennelijk maakt het uit wanneer je op glasvezel naar een totaal nieuwe aansluiting overstapt.

Apparatuur kun je niet meenemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjakie0101 op 26-01-2026 09:51 ]

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:19
rowicom schreef op zondag 25 januari 2026 @ 17:07:
En de bediening van de tv-app is zwaar ruk natuurlijk.
Heb er geen problemen mee, maar wat is er niet goed aan?

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-02 22:09
JPD68 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 10:34:
[...]

Heb er eerlijk gezegd ook geen problemen mee (Delta app op LGTV). Het zou alleen fijn zijn dat er bij het doorspoelen van programma’s het beeld ook versneld doorloopt (ipv stilstaat), zodat je kan zien dat de reclame weer is afgelopen.

Bij gebruik van de amino kamai loopt het beeld wel versneld door, dus ze kunnen het wel.

• rowicom
JPD68 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 10:34:
[...]

Nou, vooral wat hierboven ook genoemd werd... Dat je totaal geen idee hebt met voor- en achteruit spoelen waar je zit in de uitzending. Dus steeds even stoppen om te concluderen dat je nog niet op het gewenste punt bent. En dat je steeds stapsgewijs moet versnellen om te spoelen. Dat zou ook op een voortgangsbalk kunnen met steeds oplopende snelheid.
Dit is anno 2026 toch achterlijk? Zelfs het gratis NPO start doet dat beter.

• Mapje
Pvd01 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:33:
[...]

Heb er eerlijk gezegd ook geen problemen mee (Delta app op LGTV). Het zou alleen fijn zijn dat er bij het doorspoelen van programma’s het beeld ook versneld doorloopt (ipv stilstaat), zodat je kan zien dat de reclame weer is afgelopen.

Bij gebruik van de amino kamai loopt het beeld wel versneld door, dus ze kunnen het wel.
Heb je ook met de LG TV app dat je eigen opnames niet meer kunt afspelen (beeld zwart) ?

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
rowicom schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:34:
Nou, vooral wat hierboven ook genoemd werd... Dat je totaal geen idee hebt met voor- en achteruit spoelen waar je zit in de uitzending. Dus steeds even stoppen om te concluderen dat je nog niet op het gewenste punt bent. En dat je steeds stapsgewijs moet versnellen om te spoelen. Dat zou ook op een voortgangsbalk kunnen met steeds oplopende snelheid.
Inderdaad. Internet werkt prima, maar de TV-app is bar onvriendelijk voor de gebruiker. Voor mij de reden om binnenkort een jaartje naar Ziggo te gaan, en ondertussen te hopen dat KPN op het netwerk van Delta komt, dan kan ik weer terug naar KPN.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

• Mapje
rowicom schreef op maandag 26 januari 2026 @ 15:34:
[...]

Dit probleem is bekend en ligt aan de ingebouwde player, dus zolang men hier niks aan veranderd zal het niet overgaan of verbeteren.

• rowicom
Mapje schreef op maandag 26 januari 2026 @ 18:45:
[...]

Dit probleem is bekend en ligt aan de gebruikte ingebouwde player, dus zolang men hier niks aan veranderd zal het niet overgaan of verbeteren.
Trap jij even een open deur in.

• Mapje
Wie weet heeft de komst van Ziggo op DFN hier nog een positieve invloed op.

• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 08:36
Het Ziggo televisie platform is wat gebruiksgemak onovertroffen. Ik heb nu Solcon maar zodra Ziggo beschikbaar is op de glasvezel stap ik over. Het Deltaplatform vind ik niet gebruiksvriendelijk. Tevens weet je volgens mij nog steeds niet welke tv ontvanger je krijgt.
Een neef van mij heeft recent een Delta abonnement afgesloten met televisie en kreeg een kale ontvanger zonder apps en alleen infrarood afstandsbediening. Ik vind dat niet meer van deze tijd in 2026.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

D4NG3R

kiwi

:)

Donnu schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:33:
Een neef van mij heeft recent een Delta abonnement afgesloten met televisie en kreeg een kale ontvanger zonder apps en alleen infrarood afstandsbediening. Ik vind dat niet meer van deze tijd in 2026.
Ik denk persoonlijk juist dat de verwachting van meer dan dat verkeerd is. Simpele ontvanger voor domme/verouderde TV's, de app voor de rest. Waarom zou je provider een kastje moeten regelen wat meer kan dan nodig is?

[ Voor 56% gewijzigd door D4NG3R op 27-01-2026 09:43 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Pvd01
Mapje schreef op maandag 26 januari 2026 @ 17:15:
[...]

Heb je ook met de LG TV app dat je eigen opnames niet meer kunt afspelen (beeld zwart) ?
Incidenteel. Maar als je een stukje afspeelt m.b.v. de iPhone-app doet de opname het daarna wel prima op de LG-app. Maar idd iets dat opgelost moet worden.
D4NG3R schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 09:41:
[...]

Ik denk persoonlijk juist dat de verwachting van meer dan dat verkeerd is. Simpele ontvanger voor domme/verouderde TV's, de app voor de rest. Waarom zou je provider een kastje moeten regelen wat meer kan dan nodig is?
Vanuit gebruikersgemak en het feit dat mensen met een oudere tv ook graag willen kunnen Netflixen of via Videoland willen kijken.
Bovendien, bij Ziggo krijg je straks om het even welke klant je bent een Next Mini met alles er op en er aan.
Wanneer je dan met een antieke decoder aankomt als Delta... dan denk ik dat er meer en meer abonnees gaan afhaken.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:28
Sjakie0101 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:15:
[...]

Vanuit gebruikersgemak en het feit dat mensen met een oudere tv ook graag willen kunnen Netflixen of via Videoland willen kijken.
Bovendien, bij Ziggo krijg je straks om het even welke klant je bent een Next Mini met alles er op en er aan.
Wanneer je dan met een antieke decoder aankomt als Delta... dan denk ik dat er meer en meer abonnees gaan afhaken.
En die decoder van Delta is niets anders dan IP TV die met een kabel aangesloten moet worden. Die Next mini werkt net zo goed over wifi.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

D4NG3R

kiwi

:)

Sjakie0101 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 11:15:
[...]

Als je het op gebruikersgemak en 'wat X graag wil' gaat gooien kan je tot in het oneindige door gaan. Bij voorbaat verwachten dat een dienst meer gaat leveren dan strikt noodzakelijk zorgt voor teleurstellingen.

Delta is niet verantwoordelijk voor wat mensen willen kijken buiten de pakketten welke ze zelf aanbieden. Ik ben dus wel benieuwd hoe het met de ontvanger zit als je bijv. ook Videoland afneemt. Krijg je dan nog steeds enkel een ouderwetse IPTV ontvanger waar het niet mee bekeken kan worden?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

D4NG3R schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 12:30:
[...]

Als je het op gebruikersgemak en 'wat X graag wil' gaat gooien kan je tot in het oneindige door gaan. Bij voorbaat verwachten dat een dienst meer gaat leveren dan strikt noodzakelijk zorgt voor teleurstellingen.

Delta is niet verantwoordelijk voor wat mensen willen kijken buiten de pakketten welke ze zelf aanbieden. Ik ben dus wel benieuwd hoe het met de ontvanger zit als je bijv. ook Videoland afneemt. Krijg je dan nog steeds enkel een ouderwetse IPTV ontvanger waar het niet mee bekeken kan worden?
Nee, dan niet. Maar de policy voor nieuwe klanten zou toch echt moeten zijn altijd een Androidbox.
Zeker wanneer de Videolandabonnementen via Delta verkocht worden en Delta een graantje meepikt.

• MindBender
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 22:56

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Een tijdje geleden kregen wij een brief van Delta; Op 27 januari zouden er werkzaamheden worden uitgevoerd op onze glasvezelaansluiting. Als resultaat daarvan zou het vaste IP adres op onze kleinzakelijke aansluiting wijzigen. Na afloop moeten we het VLAN op 107 instellen.

Vandaag is het zo ver, en inderdaad; Wij hebben geen internet. Dus heb ik vanochtend de VLAN tag van 100 naar 107 veranderd en daarna meteen de Zaram ook maar even uit de SFP+ kaart gehaald en weer teruggestopt. Voodoo-engineering, maar je weet maar nooit.

Vanmiddag echter, hebben wij nog steeds geen internet. Dus heb ik ze maar gebeld; De werkzaamheden waren inderdaad nog steeds gaande, en ze hadden geen idee wanneer die afgerond zouden zijn. Welk IP adres we gingen krijgen, zodat ik de DNS registratie alvast kan updaten, wisten ze ook nog niet. Ik wordt gebeld als ze klaar zijn.

Ik vind het nogal lang duren, en dat we een hele dag zonder internet zouden zitten, hadden ze best in de brief mogen vermelden; Dan waren we vandaag naar kantoor gedaan, in plaats van dat we dachten ons een uurtje te moeten behelpen met het hotspot op de telefoon.

Hebben anderen hier ervaringen met de werkzaamheden uit die brief, zodat ik een beetje weet wat we kunnen verwachten? Ik ben overigens verder zeer tevreden met Delta.

• Rabitos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:38
MindBender schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:21:
Een tijdje geleden kregen wij een brief van Delta;
Kan ik bevestigen. Brief ook gekregen, sinds 07:30 vanmorgen geen internet meer op de Delta-lijn en nu nog steeds geen nieuw IP op VLAN 107 (of 100). B2C helpdesk zei dat het wel weer moest werken, maar dat het fout ging met de eigen modem registratie. Hebben de delta modem terug geactiveerd en moest mijn Zaram opnieuw activeren. Drie uur later nog steeds geen IP ondanks restarts/sfp pull-restart-plugin, etc. Ticket aan laten maken bij de B2B helpdesk en nu mag ik 1-2 dagen afwachten volgens hen. Ook interessant dat kennelijk niemand van dit onderhoud af weet totdat ze een kopie van de brief lezen en dat de Delta storing/onderhoudswerkzaamheden checker ook gewoon nog steeds sinds vanmorgen groen licht geeft op de postcode dat alles goed is...

Lang leve de Odido 4g fail-over verbinding.

[ Voor 14% gewijzigd door Rabitos op 27-01-2026 16:23 ]

• Wxll
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 27-01 21:21
@Rabitos Probeer anders ook even VLAN 507 ipv 107 wellicht heb je dan toch nog even internet totdat ze het consistent gemaakt hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Wxll op 27-01-2026 20:45 ]

• MindBender

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Dit bericht kreeg ik vanavond, tegen 21:00:
Beste klant, we hebben geprobeerd de storing op afstand op te lossen, maar dat is helaas niet gelukt. Het probleem is nu bij een gespecialiseerde afdeling neergelegd vanwege de complexiteit. In sommige gevallen kan het herstellen tot wel vijf werkdagen duren. We doen ons uiterste best om alles zo snel en soepel mogelijk te regelen. Onze excuses voor het ongemak. Groet, DELTA
VIJF WERKDAGEN, maar liefst! Dat is dus half volgende week…
Waren ze er maar vanaf gebleven! Tot en met gisteren werkte het allemaal probleemloos; Ik vraag me al welk probleem ze op wilde lossen.
Je zal een bedrijf hebben met sterke afhankelijkheid van internet.
En nu ik dit schrijf.. kan een bedrijf wel zonder?

MindBender schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 22:13:
Dit bericht kreeg ik vanavond, tegen 21:00:

[...]

VIJF WERKDAGEN, maar liefst! Dat is dus half volgende week…
Waren ze er maar vanaf gebleven! Tot en met gisteren werkte het allemaal probleemloos; Ik vraag me al welk probleem ze op wilde lossen.
Op Discord ticket aanmaken.

RIPE Atlas probe: 1005104

Sjakie0101 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 22:23:
Vaak niet, dus moeten er na een risicoanalyse die de de maximaal toelaatbare uitvalsduur bepaalt, maatregelen getroffen worden zoals fouttolerante verbindingen. Meerdere providers over gescheiden paden e.d.

Sjakie0101 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 22:23:
Dan waren we vandaag naar kantoor gedaan
Ik maak hier geen "bedrijf" uit op. Maar meerdere thuiswerkers die daarbij (wel) afhankelijk van internet zijn, maar dus ook naar kantoor kunnen "voor internet".

En thuis / prive een zakelijk abo afsluiten zou mogelijk voordelen kunnen geven in de vorm van een vast IP? (Staat me wel iets bij dat Delta dat een paar jaar terug in een duurder zakelijk abo heeft gestopt / de goedkopere route is gestopt/daar uit gehaald. Geen idee of het nog in het aangehaalde abo zit, maar gezien "DNS niet alvast aan te passen" verwacht ik dat het om een vast IP gaat). Daarnaast zou het ook een "combi" kunnen zijn, ZZPen naast een vaste baan (met thuiswerk optie). Vanuit ZZP is een zakelijk abo dan wellicht interessant (belastingtechnisch / ...)?
Delta zakelijk is toch gewoon een aparte tak? Je kan bij ieder bedrijf Delta Zakelijk al partner nemen.

• Mapje
Dan krijgen de glasvezelboeren het zwaar in te toekomst en zullen ze een andere methode moeten verzinnen

https://www.ad.nl/binnenl...aan-deurverkoop~a08ba727/
Gewoon via reclamespotjes, drukwerk en goede aanbiedingen.

En een beetje consument vraagt op Tweakers en diverse fora wat de ervaringen zijn.

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:42
Ik ben nu 1,5 jaar klant bij Delta met eigen Nokia modem na 25 jaar klant bij Kabelfoon en daarna Caiway te zijn geweest. Wat op zich prima functioneerde qua verbinding.

Ik dacht er goed aan te doen over te stappen omdat ze samen zijn gegaan. Maar na een half jaar etteren over een verlenging, korting, excuses en talloze contacten met de klantenservice stop ik ermee. Het is ze in een half jaar niet gelukt de verlenging te regelen. Ongelooflijk en onbegrijpelijk hoe slecht Delta en de klantenservice op dit moment functioneert.

Ik ga nu naar Odido glas en sluit daar mijn eigen Nokia modem hopelijk weer aan. Hopelijk hebben jullie betere ervaringen bij Delta.

• MindBender

MindBender

Bite my shiny metal ass!

ernstoud schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 22:38:
[...]
Op Discord ticket aanmaken.
Schandalig, dat dat nodig is om geholpen te worden. Ik wordt nou al twee dagen aan het lijntje gehouden met “we zijn er mee bezig”.
MindBender schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:30:
[...]

Schandalig, dat dat nodig is om geholpen te worden. Ik wordt nou al twee dagen aan het lijntje gehouden met “we zijn er mee bezig”.
Zeker mee eens. Via de helpdesk zou net zo goed moeten werken. Alleen weten we dat op Discord je direct naar de 2e lijn gaat. Helpdesk is 1e lijn. Dus je slaat mogelijke vertragingen en fouten over, jouw keuze.

• MindBender

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Rabitos schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 16:17:
[...]

Kan ik bevestigen. Brief ook gekregen, sinds 07:30 vanmorgen geen internet meer op de Delta-lijn en nu nog steeds geen nieuw IP op VLAN 107 (of 100). B2C helpdesk zei dat het wel weer moest werken, maar dat het fout ging met de eigen modem registratie. Hebben de delta modem terug geactiveerd en moest mijn Zaram opnieuw activeren. Drie uur later nog steeds geen IP ondanks restarts/sfp pull-restart-plugin, etc. Ticket aan laten maken bij de B2B helpdesk en nu mag ik 1-2 dagen afwachten volgens hen. Ook interessant dat kennelijk niemand van dit onderhoud af weet totdat ze een kopie van de brief lezen en dat de Delta storing/onderhoudswerkzaamheden checker ook gewoon nog steeds sinds vanmorgen groen licht geeft op de postcode dat alles goed is...

Lang leve de Odido 4g fail-over verbinding.
Werkt het bij jou al wel? Want zo gaan we wel heel erg snel door onze databundels heen.

• MindBender

MindBender

Bite my shiny metal ass!

RobertMe schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 22:54:
Ik maak hier geen "bedrijf" uit op. Maar meerdere thuiswerkers die daarbij (wel) afhankelijk van internet zijn, maar dus ook naar kantoor kunnen "voor internet".

En thuis / prive een zakelijk abo afsluiten zou mogelijk voordelen kunnen geven in de vorm van een vast IP? (Staat me wel iets bij dat Delta dat een paar jaar terug in een duurder zakelijk abo heeft gestopt / de goedkopere route is gestopt/daar uit gehaald. Geen idee of het nog in het aangehaalde abo zit, maar gezien "DNS niet alvast aan te passen" verwacht ik dat het om een vast IP gaat). Daarnaast zou het ook een "combi" kunnen zijn, ZZPen naast een vaste baan (met thuiswerk optie). Vanuit ZZP is een zakelijk abo dan wellicht interessant (belastingtechnisch / ...)?
Mijn thuissituatie niet onderwerp van discussie maken a.u.b; Het doet niet terzake.

• Rabitos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:38
MindBender schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:00:
[...]

Werkt het bij jou al wel? Want zo gaan we wel heel erg snel door onze databundels heen.
Ja, sinds 30 minuten is het opgelost, werd me verteld dat het wel iets aan Delta kant was en je het niet zelf kan oplossen. Zie mijn reply in het andere Delta Eigen Modem topic:
https://gathering.tweaker...message/84522280#84522280
Link naar de Discord staat in de front-post van dat topic, even zoeken op 'Discord'.

[ Voor 8% gewijzigd door Rabitos op 28-01-2026 22:21 ]

• MindBender

MindBender

Bite my shiny metal ass!

Rabitos schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:18:
Ja, sinds 30 minuten is het opgelost, werd me verteld dat het wel iets aan Delta kant was en je het niet zelf kan oplossen. Zie mijn reply in het andere Delta Eigen Modem topic:
https://gathering.tweaker...message/84522280#84522280
Link naar de Discord staat in de front-post van dat topic, even zoeken op 'Discord'.
Hier werkt het sinds vanochtend ook weer. Ik denk voornamelijk omdat het USB 4G/LTE modem dat ik gisterenavond voor mijn Slate 7 besteld vandaag bezorgd wordt.

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-02 20:05
Ik heb enkele dagen geleden een abonnement afgesloten. Ik ben compleet nieuw, vorig huis kon niet naar Delta. Met alle verhalen hierboven dacht ik, ach dat moet dan toch wel lukken? Nieuwe klanten strikken schijnen ze goed te doen immers.

Aanbod is eerst naar het verkeerde e-mailadres gestuurd, daar ben ik via de chat achter gekomen. Dus het juiste doorgegeven en ik heb nog steeds geen mail een dag later. Goed begin dit. :+
Morwen schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 18:24:
Ik heb enkele dagen geleden een abonnement afgesloten. Ik ben compleet nieuw, vorig huis kon niet naar Delta. Met alle verhalen hierboven dacht ik, ach dat moet dan toch wel lukken? Nieuwe klanten strikken schijnen ze goed te doen immers.

Aanbod is eerst naar het verkeerde e-mailadres gestuurd, daar ben ik via de chat achter gekomen. Dus het juiste doorgegeven en ik heb nog steeds geen mail een dag later. Goed begin dit. :+
In spam box gekeken?

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:48
Deze week mijn Delta abonnement (alleen 1Gbit internet) weer verlengd en hoe.

Vorig jaar voor een jaar verlengd met €10,- korting, maar door administratieve fout
(bedrag zonder korting incasseren) heb ik ter compensatie nog een jaar lang een extra €8,- gekregen..
dus betaalde ik €39,50 /maand

Nu kreeg ik in mijn Delta de optie voor 1 jaar of 2 jaar verlengen met resp. 8 of 18mnd €10,- korting
Nou dan ga ik natuurlijk altijd meer betalen. 8)7

Even een belletje naar Delta gedaan en uitgelegd dat ik dit geen aanbieding vind.
Er werd even overlegd of ze hier iets aan konden doen, en ja hoor, als ik gelijk voor 2 jaar zou
verlengen zou ik de volledige 2 jaar voor € 39,50 krijgen..

Daar hoefde ik niet aan te twijfelen... dus ik zit weer goed tot Januari 2028 :*)

Tip: abonnement verlengen? gewoon even bellen.

RichardVos.nl

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-02 13:22
Ik kan de verlengdatum niet vinden op mijndelta :(

• Fox-Racing
Mijn Contract Beheren -> Bekijk contract informatie

RichardVos.nl

• mkmi
Fox-Racing schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:25:
Mijn Contract Beheren -> Bekijk contract informatie
Ik kan ook geen verlengdatum vinden in MijnDelta. Er is ook geen "Mijn Contract Beheren" bij mij.

Wel "Mijn abonnement beheren" en dan "Bijkijk contractinformatie" maar dan zie ik dat datum waarop ik in het verleden een abonnement had aangevraagd. Dat is natuurlijk anders dan start en einddatum van contract.
mkmi schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:39:
[...]

Ik kan ook geen verlengdatum vinden in MijnDelta. Er is ook geen "Mijn Contract Beheren" bij mij.

Wel "Mijn abonnement beheren" en dan "Bijkijk contractinformatie" maar dan zie ik dat datum waarop ik in het verleden een abonnement had aangevraagd. Dat is natuurlijk anders dan start en einddatum van contract.
Het ligt er toch aan of je iets hebt afgesproken voor 1 jaar of 2 jaar of dat je gewoon een lopend abonnement voor onbepaalde tijd hebt?

• Barneveld1991
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:54
Hoe zijn de tv kastjes van Delta, in vergelijking met Ziggo/KPN?

• Fox-Racing
mkmi schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 14:39:
[...]

Op de website -> Mijn Delta -> Mijn Abonnement beheren -> bekijk contract informatie

Daar staat de Startdatum van de dag dat je een contract bent aangegaan.
En daaronder staat de prolongatie datum (tot wanneer je contract loopt).

in de app -> Profiel -> Contractinformatie -> staan ook de start en prolongatie datum

RichardVos.nl

• Geheugenbank
Barneveld1991 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 15:17:
Hoe zijn de tv kastjes van Delta, in vergelijking met Ziggo/KPN?
Minder, veel minder zelfs.

• Barneveld1991
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:54
Oh… in welk opzicht? De beeld kwaliteit?
Barneveld1991 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 15:54:
[...]

Oh… in welk opzicht? De beeld kwaliteit?
Er valt in dit topic voldoende over te vinden.

O.a. het feit dat het puur een TV kastje is. Verder 0,0 apps. Volgens mij nog een IR afstandsverklaring? Dus ook nog "moeten richten" (i.p.v. Bluetooth of andere "radio" variant). Etc etc etc.
Afgelopen week werd hier nog geopperd dat het TV kastje bij wijze van spreken alleen voor bejaarden is die niet de app kunnen gebruiken. En de app heeft dan nog steeds kuren (bij vooruit / achteruit spoelen zie je geen preview zodat je ziet waar je stopt).
RobertMe schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 16:17:
[...]
Afgelopen week werd hier nog geopperd dat het TV kastje bij wijze van spreken alleen voor bejaarden is..
En bedankt.. 🤩.

Ben er tevreden over. Maar kijk ook praktisch geen TV. Behoor niet tot de doelgroep.

• mkmi
Fox-Racing schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 15:33:
[...]

Op de website -> Mijn Delta -> Mijn Abonnement beheren -> bekijk contract informatie

Daar staat de Startdatum van de dag dat je een contract bent aangegaan.
En daaronder staat de prolongatie datum (tot wanneer je contract loopt).

in de app -> Profiel -> Contractinformatie -> staan ook de start en prolongatie datum
Bij mij staat er maar een datum in pagina contractinformatie zowel in app als op de website.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iDmK1W4IiANpfiwJ7CtP8KmKIIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BwXXHrs41LqhLQvtlbi73EDo.jpg?f=fotoalbum_large

• Geheugenbank
RobertMe schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 16:17:
[...]

Er valt in dit topic voldoende over te vinden.

O.a. het feit dat het puur een TV kastje is. Verder 0,0 apps. Volgens mij nog een IR afstandsverklaring? Dus ook nog "moeten richten" (i.p.v. Bluetooth of andere "radio" variant). Etc etc etc.
Afgelopen week werd hier nog geopperd dat het TV kastje bij wijze van spreken alleen voor bejaarden is die niet de app kunnen gebruiken. En de app heeft dan nog steeds kuren (bij vooruit / achteruit spoelen zie je geen preview zodat je ziet waar je stopt).
Dat inderdaad, het beeld is ook niet echt heel strak.
Geheugenbank schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 00:04:
[...]
Dat inderdaad, het beeld is ook niet echt heel strak.
Dat hangt af van welke box je krijgt, De Androidbox heeft een superstrak beeld em werkt perfect. Die wordt uitgegeven bij een Unlimited Extra pakket met Videoland.

• Pvd01
Sjakie0101 schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 09:59:
[...]

Dat hangt af van welke box je krijgt, De Androidbox heeft een superstrak beeld em werkt perfect. Die wordt uitgegeven bij een Unlimited Extra pakket met Videoland.
“Werkt perfect” is natuurlijk subjectief. Kun je met de androidbox ook zien waar je bent gebleven bij het spoelen, zoals dat met de Kamai kan? Of werkt het doorspoelen net zoals de Delta LGTV-app. Want dan kun je niet zien waar je bent bij het doorspoelen….

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Moet zeggen dat er bij Delta vaker storingen zijn dan met caiway. over het algemeen merk ik er vrij weinig van en krijg ik pas een mail van Delta als aan de storing word gewerkt en/of is opgelost. Nergens op de website word dan gesproken over storingen. Ze zijn van kpn of dutchopenfiber ? wel in de buurt ergens kabels aan het leggen. zouden die steeds kabels van delta kapot trekken ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door nnndoh op 31-01-2026 11:59 ]

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-02 20:05
Yep. Nog steeds niks binnen vandaag. Dit geeft weinig vertrouwen.

Oh nu wordt het leuk. Ze hebben me zojuist de gegevens van de vorige eigenaar van het huis voorgelezen. 8)7 'tis dat het dorpsgenoten zijn maar anders... En mijn abo kan (nog) niet gevonden worden.

Update: Duurt even maar dan heb je ook wat. Probleem was, installatieadres is een ander dan afleveradres (ik woon er nog niet). Op installatieadres zoeken leverde de verkeerde hits. Afleveradres wist ik natuurlijk niks van dus heb ik niet op laten zoeken. Contract is nog niet ingegaan en daarom heb je dan ook geen klantnummer, konden ze dus ook niet op zoeken. En mijn naam was overal verkeerd gespeld, dus ook in het systeem op mijn achternaam zoeken leverde niks op. Dat was even te ingewikkeld voor het systeem (dat blijkt) en na doorverbinden en wat geduld nu alles netjes geregeld en zelfs een klantnummer zodat ik alvast kan inloggen om alles te checken. :*)

Moraal van het verhaal: Als je aan de telefoon afsluit, gebruik het NAVO-alfabet. :9

[ Voor 79% gewijzigd door Morwen op 31-01-2026 13:50 ]

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:08

MCP cloud

Op het web sinds 1998