Vraag

• Imre Himmelbauer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:30
Hey iedereen,

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die last hebben ondervonden van de recente factureringsproblemen bij Delta Mobiel. Specifiek wilde ik vragen of er mensen door de problemen een BKR-registratie van een betalingsachterstand hebben gekregen door de problemen. Is dit jou overkomen? Dan kom ik graag met je in contact!

Je mag hier reageren, me via Tweakers dm'en, e-mailen of op Signal een berichtje sturen via imretweakers.18!

Alle reacties

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:46
Geen last gehad van BKR, maar wel van de veel te late facturering.

Heb mijn verhaal op Linked-in staan: https://lnkd.in/p/ev77GeYd

mocht die link lastig zijn, dan wil ik het verhaal hier ook wel uitschrijven.

Ik heb overigens inmiddels een compensatie gehad. Maar de app is nog steeds heel onduidelijk over “buiten de bundel” limieten. Zou het waarderen als dit via Tweakers aangekaart kan worden.

Hier had uw advertentie kunnen staan!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:07
Vanaf het begin dat ik er een abonnement nam (iets na oplevering van de Delta glasvezel) vond ik het er al dubieus uit zien. De webomgeving oogde erg houtje-touwtje.

Na verloop van tijd verdween de webomgeving dan ook helemaal en dat had me sowieso al doen besluiten om na de eerste twee jaar weer terug te gaan naar de concurrent (de app kan ik niet installeren op mijn Google-loze Android). Dat was per februari van dit jaar.

Vervolgens werd er op 2 juni nog een keer twee keer de maandkosten afgeschreven. Afgaande op de historische bankgegevens zou dat een juiste correctie kunnen zijn, maar daarna heb ik voor de zekerheid toch maar hun incassomachtiging ingetrokken. Sindsdien niets meer van gehoord.

Of het factuurtechnisch nu allemaal klopt of niet, kan ik dus niet meer nakijken of misschien als ik er een apart verzoek voor in moet dienen, maar dat is me teveel moeite.

Delta glasvezel werkt nog wel steeds prima en geeft ook nog altijd 5 euro korting voor de combinatie glasvezel + mobiel :X.