VivaAtloni schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:08:
[...]

Hmm. Is dit inderdaad mogelijk om een nieuw abbo op naam van mijn vrouw op hetzelfde adres aan te vragen? Is dit in praktijk getest.
Delta weet niet dat het jouw vrouw is? Of jullie scheiden en zij blijft er wonen.

Uiteraard wel rekening er mee houden dat je jouw abo opzegt en eventueel "historische " zaken verliest. Lees: het mailadres ben je uiteraard kwijt. Of wellicht heb je nu een AON verbinding met een eigen router met SFP module en dat je na dit trucje op XGS-PON wordt over gezet en de eigen SFP module niet meer werkt. En bij bv Ziggo zou je nog van oudsher een eigen smartcard kunnen hebben i.p.v. huur die bij opzeggen gedeactiveerd wordt en niet meer geactiveerd kan worden.

En uiteraard rekening houden met downtime. Waarbij in dit topic "vroeger" vaak voorbij kwam dat de aangevraagde startdatum een richtdatum was, maar "heel toevallig" Delta pas 2 weken later het abo liet in gaan (alsof ze van de 2 weken bedenktijd af wilden komen). Beetje lullig als je bv per 1-9 opzegt en nieuw abo per 1-9 aanvraagt maar het nieuwe abo pas op 15-9 ingaat terwijl het oude uiteraard op 1-9 wordt stop gezet.
RobertMe schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:00:
[...]

Is dat effectief gebleken? Genoeg ISPs die dat niet deert en je ook na opzeggen nog een aanbod krijgt van zeg €10 korting voor 3 of 6 maanden, en dus een veel hogere prijs dan nieuwe klanten betalen / concurrent kost / ....
En naar mijn idee, gebaseerd op ervaringen in dit topic, is Delta daar gewoon heel star is. Nee, onmogelijk om 500Mbit/s voor die €42,50 te krijgen. Hoogstens een beetje / tijdelijke korting als zoethoudertje.
Ik kreeg vorig jaar een aanbod voor 2 jaar gelijk zo niet beter dan de concurrentie. Doorvragen helpt, ook dat je iets meer afneemt dan alleen internet.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• Imre Himmelbauer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-09 09:14

Imre Himmelbauer

Redacteur
Hey iedereen,

Ik doe voor een artikel onderzoek naar mogelijke misstanden bij Delta Mobiel door de factureringsproblemen. Ik heb daar dit topic voor aangemaakt. Problemen bij Delta mobiel

Ik deel het ook even in de andere Delta-topics, omdat ik graag met mensen in contact kom die last hebben gehad van de problemen bij Delta Mobiel, specifiek een onterechte BKR-registratie. Mocht je dit herkennen, neem vooral contact met me op!

• phoney870
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:08
Sjakie0101 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:57:
[...]

Ik kreeg vorig jaar een aanbod voor 2 jaar gelijk zo niet beter dan de concurrentie. Doorvragen helpt, ook dat je iets meer afneemt dan alleen internet.
Zoals ik onlangs al hier vermeld heb is de situatie van 1 jaar geleden niet meer de situatie van vandaag de dag. Je krijgt maximaal als oude klant 10 euro korting op een pakket (internet+tv) voor 18 maand. Die 18 maand is bij 95% van de klanten maximaal 12 maand.

Er is met geen mogelijkheid, werkelijk geen enkele mogelijkheid meer korting te krijgen, zelfs niet als je al overgestapt bent naar een provider als Ziggo. Niet via de klantenservice, niet via de afdeling retentie, zowel mailen als bellen geeft geen enkele oplossing. Ze mogen niemand meer korting geven of je moet veel aanvullende abonnementen op tv diensten hebben.

Ook is het onmogelijk om het lagere maandbedrag dat bestaande klanten betalen als ze voor november/december 2025 klant waren omlaag te krijgen. Je betaald dus snel 7,50 meer dan klanten die een jaar lid zijn of nu lid worden. Net of je bij de benzinepomp staat en een hogere prijs krijgt omdat je jouw auto al langer dan een jaar in bezit hebt...

De afgelopen jaren ging dat inderdaad eenvoudig, maar het kan niet meer. Vandaar dat ik nu ook opzeg en mijn zoon een abonnement laat afsluiten een dag of wat na afloop van mijn contract. Alleen dat opzeggen werkt ook niet, de hele helpdesk is momenteel niet eens meer bereikbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door phoney870 op 05-08-2026 14:03 ]

Jaren terug hadden ze er zelf ook werk mee wanneer je van Caiway naar Delta ging en vice versa. Zelfde magazijn, inpakken, versturen, oude pakje ontvangen, weer innemen, reviseren. Iets meer koritng geven was toen het credo. Delta gaat met bestaande klanten op dit moment erg slecht om.

Het besef lijkt er ook niet te zijn dat Ziggo een hele grote concurrent gaat worden. TV heeft meer HD zenders, instapprijzen zijn scherp.

[ Voor 19% gewijzigd door Sjakie0101 op 05-08-2026 14:30 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 08:16
phoney870 schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 14:00:
[...]

Zoals ik onlangs al hier vermeld heb is de situatie van 1 jaar geleden niet meer de situatie van vandaag de dag. Je krijgt maximaal als oude klant 10 euro korting op een pakket (internet+tv) voor 18 maand. Die 18 maand is bij 95% van de klanten maximaal 12 maand.

Er is met geen mogelijkheid, werkelijk geen enkele mogelijkheid meer korting te krijgen, zelfs niet als je al overgestapt bent naar een provider als Ziggo. Niet via de klantenservice, niet via de afdeling retentie, zowel mailen als bellen geeft geen enkele oplossing. Ze mogen niemand meer korting geven of je moet veel aanvullende abonnementen op tv diensten hebben.

Ook is het onmogelijk om het lagere maandbedrag dat bestaande klanten betalen als ze voor november/december 2025 klant waren omlaag te krijgen. Je betaald dus snel 7,50 meer dan klanten die een jaar lid zijn of nu lid worden. Net of je bij de benzinepomp staat en een hogere prijs krijgt omdat je jouw auto al langer dan een jaar in bezit hebt...

De afgelopen jaren ging dat inderdaad eenvoudig, maar het kan niet meer. Vandaar dat ik nu ook opzeg en mijn zoon een abonnement laat afsluiten een dag of wat na afloop van mijn contract. Alleen dat opzeggen werkt ook niet, de hele helpdesk is momenteel niet eens meer bereikbaar.
Klopt helemaal. Vandaag ook gebeld om op te zeggen nav mijn telefoongesprek voor verlening gisteren. De medewerker zei alleen 'oh ja ik zie het staan'. In ga de opzegging doorzetten. Niet van 'kan ik je wellicht nog overhalen'.

Waarom wacht je met opnieuw aanvragen als je abbo is afgelopen? Je kan na opzeggen toch prima voor een ander persoon een paar dagen na opzegging een nieuw abbo aanvragen.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

VivaAtloni schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:43:
Waarom wacht je met opnieuw aanvragen als je abbo is afgelopen? Je kan na opzeggen toch prima voor een ander persoon een paar dagen na opzegging een nieuw abbo aanvragen.
Het zou zelfs geen probleem moeten zijn om het nieuwe abo af te sluiten voordat het oude is opgezegd?

Als je het huis verkoopt kan de nieuwe bewoner immers ook een abo afsluiten voordat de verkoper het abo heeft opgezegd, lijkt mij zo.

• phoney870
VivaAtloni schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:43:
Mijn contract loopt tot 2 januari en die week heb ik vrij en ik wil eigenlijk GTA 6 online spelen in mijn vakantieweek :+

[ Voor 42% gewijzigd door phoney870 op 05-08-2026 22:07 ]

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:49
Hoi,

Sinds kort heb ik een iPhone 17 en had Adguard geïnstalleerd. Deze verwijderd van iPhone maar ik blijf wifi problemen houden.

Wifi doet het wel altijd, maar ik moet telkens mijn wifi in- / uitschakelen op mijn iPhone.

Modem al reset gegeven en netwerkinstellingen op iPhone ook terug gezet naar begin instellingen.

Iemand enig idee of ik een bepaalde setting verkeerd heb staan of wat te doen?

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:07
seadogg schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:34:
Hoi,

Sinds kort heb ik een iPhone 17 en had Adguard geïnstalleerd. Deze verwijderd van iPhone maar ik blijf wifi problemen houden.

Wifi doet het wel altijd, maar ik moet telkens mijn wifi in- / uitschakelen op mijn iPhone.

Modem al reset gegeven en netwerkinstellingen op iPhone ook terug gezet naar begin instellingen.

Doet het probleem zich ook andere apparaten voor? andere telefoons? Dat maakt het vaak iets makkelijker om uit te sluiten of het aan je wifipunt / instellingen ligt of aan de telefoon.

• seadogg
Senaxx schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:42:
[...]

Doet het probleem zich ook andere apparaten voor? andere telefoons? Dat maakt het vaak iets makkelijker om uit te sluiten of het aan je wifipunt / instellingen ligt of aan de telefoon.
Alleen op mijn iphone zover bekend. Ipad / telefoon partner geeft weinig tot geen problemen

• serge375
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-08 10:19
Hoi iedereen,

Voor televisie kijken over glas via Delta, wat zijn jullie ervaringen met de Android TV app, werkt dit vergelijkbaar of prettiger dan andere IPTV providers? Ik ben momenteel aan het oriënteren voor een nieuwe provider voor mijn ouders welke via Canal Digitaal (online.nl) kijken wat best prima werkt. Ze gebruiken ook vooral opnemen en begin gemist / terugkijken. Werkt deze app goed naar jullie ervaring en hoe verhoudt dit bijvoorbeeld tot een app van Odido? Mist er functionaliteit? Functies zoals DD 5.1 zijn niet belangrijk :) Iemand enig idee? Ze gebruiken momenteel een Philips Smart TV met wat Xiaomi tv kastjes, allen met Android TV.

[ Voor 4% gewijzigd door serge375 op 27-08-2026 21:33 ]

serge375 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:33:
Hoi iedereen,

Voor televisie kijken over glas via Delta, wat zijn jullie ervaringen met de Android TV app, werkt dit vergelijkbaar of prettiger dan andere IPTV providers? Ik ben momenteel aan het oriënteren voor een nieuwe provider voor mijn ouders welke via Canal Digitaal (online.nl) kijken wat best prima werkt. Ze gebruiken ook vooral opnemen en begin gemist / terugkijken. Werkt deze app goed naar jullie ervaring en hoe verhoudt dit bijvoorbeeld tot een app van Odido? Mist er functionaliteit? Functies zoals DD 5.1 zijn niet belangrijk :) Iemand enig idee? Ze gebruiken momenteel een Philips Smart TV met wat Xiaomi tv kastjes, allen met Android TV.
Alleen 18+ heb je niet en beter dan Canal+.

• phoney870
Met Apple apparatuur is Canal+ een aanzienlijke verbetering in de tv app. Maar het is niet de topkwaliteit van NLZiet haar app. Zelf kijk ik nu via Canal+ omdat ik een voetbal abonnement daar heb (ouder abonnement dat niet meer af te nemen is).

En wat Delta betreft, ik heb mijn contract met einddatum 2 januari 2027 per 28 december opgezegd en betaal wel die paar dagen verschil. Hollandsche Nieuwe heeft nog 3 dagen een aanbieding met een jaarcontract van 1 Gig down en 100 Mbit up en kost 8 maanden lang 30 euro en dan 4 maanden 45 euro. Daar bespaar ik (mede omdat ik de prijs van 2 jaar terug betaal) maar liefst 334 euro minder het komende jaar, een bizar groot verschil.

En eind 2027 ga ik wel weer een vergelijking doen en ga ik weer een jaar overstappen. Ik ga geen moeite meer in Delta steken om korting te krijgen, ik krijg ze toch niet zover om dit aanbod te evenaren.

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Iemand anders ook gezeik na het klagen over de 2,50 kosten voor espn? Contact gehad met klantenservice en ze zouden espn niet toevoegen aan mijn pakket en daarmee ging ik niet extra betalen. Eerstvolgende factuur wordt vervolgens doodleuk bijna het dubbele gefactureerd.

Hoe zijn jullie hier uit gekomen met Delta?

• fmrama
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18:31
Ik heb via de chat een aardige medewerker aan de “lijn” gehad. En hij heeft het gelijk aangepast naar basis tv compact. Op de nota is de 2,50 ook niet in rekening gebracht.

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:29
serge375 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 21:33:
Hoi iedereen,

Ik gebruik al een paar jaar Delta tv app op Android box, Xiaomi tv box, Android en iPhone phones en het werkt eigenlijk zeer goed. Deze zomer nog lekker in Frankrijk voetbal met app gezien, prima Maar wat je ook neemt, neem in geen geval tv app van Odido, deze werkt nog steeds zeer slecht.

• serge375
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-08 10:19
@superlion Dat is fijn om te horen. Zolang het beeld stabiel is, zappen soepel gaat en opnemen/terugkijken/terugspoelen etc. goed werkt, is dat voor mij voldoende. Ik lees inderdaad wat meer klachten over Odido en ook over de mindere beeldkwaliteit. Delta lijkt me dan de verstandigere keuze.

Gebruik jij (of iemand anders hier) toevallig het nieuwe Delta Wi-Fi 7 modem? Werkt dat goed in combinatie met een los AP? De extra mesh-punt van Delta lijkt qua roaming/band steering wel de makkelijkste optie, maar het zou zonde zijn om de TP-Link AX55 die ze hebben staan niet gewoon als AP te gebruiken.

Wat is dan de handigste wifi-configuratie? Eén SSID voor 2,4/5/6 GHz op het modem en één voor 2,4/5 GHz op het AP, of juist dezelfde SSID op beide? Ik weet dat sommige smart home devices niet zo lekker gaan op de laatste optie. Nu staan er drie losse SSID's: 5 GHz op de Zyxel en 2,4/5 GHz op de AX55. Het AP staat vrij dicht bij het modem, vandaar dat 2,4 GHz op de Zyxel uitstaat.

• nielsiejjj92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:03
seadogg schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 10:34:
Hoi,

Kan je eens kijken bij Instellingen > Algemeen > VPN en Apparaatbeheer? Mogelijk dat daar nog resten van Adguard staan.

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:47
Iemand een idee, mijn beide ontvangers van Delta geven wel aan wat er op tv is, maar laten geen beeld zien. Internet werkt ook gewoon goed
Zijn ze wel aangesloten op de HDMI CEC poort?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:50

lier

MikroTik nerd

screamhouse schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:26:
Iemand een idee, mijn beide ontvangers van Delta geven wel aan wat er op tv is, maar laten geen beeld zien. Internet werkt ook gewoon goed
TV geneuzel kan je het beste in het juiste topic posten:
[Delta Internet/TV] Ervaringen & Discussie

Eerst het probleem, dan de oplossing

• eco
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:43

eco

inheems

Vorig jaar heb ik mijn eigen modem (Fritzbox 5590) aangesloten op XGSPON met Fritz SFP en hierna gelijk CGNAT uit laten zetten. Dat ging prima.

Nu staat CGNAT ineens weer aan en Delta kan het niet uitschakelen omdat ik een eigen modem gebruik. Nu moet ik het Delta modem weer aansluiten en activeren, CGNAT uit laten schakelen en dan weer mijn eigen modem activeren. Dat moet toch makkelijker kunnen?

/edit: Via de chat kwamen we er niet uit, nu ticket aangemaakt op Discord.

[ Voor 8% gewijzigd door eco op 05-09-2026 17:02 ]

www.steenbreek.nl

eco schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 16:41:
Nu staat CGNAT ineens weer aan en Delta kan het niet uitschakelen omdat ik een eigen modem gebruik. Nu moet ik het Delta modem weer aansluiten en activeren, CGNAT uit laten schakelen en dan weer mijn eigen modem activeren. Dat moet toch makkelijker kunnen?

Dat is wel de procedure die in dit topic voorheen heeeel vaak voorbij is gekomen. Dus nouja: kan het makkelijker? Wellicht. Maar dit is, waarschijnlijk, wel nog steeds de procedure die gehanteerd wordt en dus "kan" het niet makkelijker.

En zo zijn er meer scenarios waarbij ze het profiel alleen kunnen / willen aanpassen in het profiel van de Delta ONT waarna je vervolgens wel weer "terug" kunt naar je eigen. (zoals snelheids/abo aanpassingen, ook dat kan alleen door terug te gaan naar de Delta ONT en dan weer terug naar de eigen).

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 06:35
Mijn abonoment is 4 november afgelopen . Nu heb ik een verlenging aanbod gekregen van 18 maanden €10 korting , maar als ik dat aan klik zie ik maar 3 maanden korting tot de eind datum van 4 november, daarna de volle pond betalen , dit is wel heel vreemd toch ?
pa3fap schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
Mijn abonoment is 4 november afgelopen . Nu heb ik een verlenging aanbod gekregen van 18 maanden €10 korting , maar als ik dat aan klik zie ik maar 3 maanden korting tot de eind datum van 4 november, daarna de volle pond betalen , dit is wel heel vreemd toch ?
Bellen. Dit en overigens geen goed verlengingsbod. Kijk maar eens naar de basisprijzen voor nieuwe klanten.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06
Vandaag al meerdere keren deze email ontvangen. Zie nu ook op de website va. Delta een storing op mijn postcode. Maar alles werkt gewoon zoals het hoort.

Iemand die weet wat er aan de hand is? Regio Oldenzaal (Twente)

Op dit moment kun je door een storing in ons netwerk in je regio een onderbreking ervaren van onze dienst(en) . Excuses voor dit ongemak, we werken aan een snelle oplossing en houden je hier op de hoogte van de voortgang. Verwachte oplostijd: nog onbekend

• phoney870
Sjakie0101 schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:25:
[...]

Bellen. Dit en overigens geen goed verlengingsbod. Kijk maar eens naar de basisprijzen voor nieuwe klanten.
Ik ga zelf een jaar over naar Hollandsenieuwe.

1 jaar Hollandsenieuwe 1 GB abonnement: 380 euro
Delta nieuwe klant 1 jaar 1 GB abonnement: 495 euro
Delta bestaande klant 1 GB abonnement: 714 euro

Doei Delta

[ Voor 27% gewijzigd door phoney870 op 06-09-2026 17:34 ]

phoney870 schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:31:
[...]

Doei Delta
340 toch voor 1 jaar HN 1Gigabit? (in de weekenden zakt de prijs). En via keuze.nl nog 50 cashback zit je op 290 voor 1 jaar 1Gigabit 😀

• phoney870
stormfly schreef op zondag 6 september 2026 @ 20:25:
340 toch voor 1 jaar HN 1Gigabit? (in de weekenden zakt de prijs). En via keuze.nl nog 50 cashback zit je op 290 voor 1 jaar 1Gigabit 😀
Ja klopt, 340 (8 maanden voor 20 euro), ik had die keuze.nl helaas gemist, maar Delta, ik kijk wel weer naar de black friday actie in 2027 of het wat beter geworden is, maar ik weet niet het niet.

De reactie die ik kreeg toen Delta mij vroeg waarom ik weg ging aan het eind van mijn contract en na de uitleg was wel mooi: respect, respect voor jouw keuze. Die klantenservice is wel eerlijk :D

Ik zit met onze mobiele telefoons ook bij HN, scheelde 80 euro in de maand in vergelijking met Vodafone en het werkt net zo goed. Echt, je moet soms even goed kijken en niet maar denken: ik verleng wel gewoon voor 10 euro korting.

[ Voor 17% gewijzigd door phoney870 op 06-09-2026 20:46 ]

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:07
phoney870 schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:31:
[...]

Doei Delta
Voor dat bedrag snap ik het zeker. Enige waar ik tegen aan zit te hikken is dat ik nu mijn glasvezel netjes in een SFP module in een Ubiquiti Dream Machine SE en ik zou dit graag zo willen houden. Daarnaast vind ik de 1GBit upload ook wel heel prettig en vind het voor mij zelf nodig voor mijn server (streaming video) en werk.

Ik heb hier ook nog een glaspoort aansluiting maar dat zit je op het KPN netwerk met PPPoE wat voor een UDM SE niet ideaal is aangezien die geen hardware offloading heeft maar alles via de CPU moet.

Dus dan ben ik al gauw gewezen op een aanbieder op het delta netwerk.

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:59
Heeft iemand ervaring met als je overstapt en je gaat tussentijds verhuizen naar een locatie zonder glasvezel op dat moment ( wat dan wel onder weg is )?

Bedankt @Sjakie0101 , als je op mijn post antwoord gaf. Ter verduidelijking, ik bedoelde tijdens een lopend contract. Iemand is b.v eerder klaar met zijn woning en verhuist voordat het contract is afgelopen.

[ Voor 40% gewijzigd door Lord Anubis op 07-09-2026 15:22 ]

Er is dan geen sprake van verhuizen maar een nieuwe aansluiting. Het mooie hieraan is dat je opnieuw een deal kan sluiten WEL op basis van de nieuwe prijzen en "nieuwe klant",

Je sluit dus een deal voor de nieuwe aansluiting en de oude zeg je per een bepaalde datum op.

[ Voor 21% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-09-2026 15:18 ]

Lord Anubis schreef op maandag 7 september 2026 @ 15:16:
Heeft iemand ervaring met als je overstapt en je gaat tussentijds verhuizen naar een locatie zonder glasvezel op dat moment ( wat dan wel onder weg is )?

Bedankt @Sjakie0101 , als je op mijn post antwoord gaf. Ter verduidelijking, ik bedoelde tijdens een lopend contract. Iemand is b.v eerder klaar met zijn woning en verhuist voordat het contract is afgelopen.
idem. Je lopende contract wordt gesloten omdat je niet meer op dat adres woont. Op je nieuwe adres heb je een nieuwe aansluiting en daar sluit je een nieuw contract voor af.

stel je moet weer terugverhuizen, dan geldt hetzelfde. Dit is hoe het werkt. In theorie kun je natuurlijk voor twee adressen aansluitngen hebben. Vandaar. En wanneer je verhuist dan zeggen de algemene voorwaarden dat je het abonnement op je oude adres kan ontbinden.

• eco

eco

inheems

eco schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 16:41:
Vorig jaar heb ik mijn eigen modem (Fritzbox 5590) aangesloten op XGSPON met Fritz SFP en hierna gelijk CGNAT uit laten zetten. Dat ging prima.

Op mijn ticket op Discord geen reactie ontvangen, dus ik ben even aan het hobbyen gegaan.

Inmiddels heb ik het modem van Delta weer geactiveerd en door de helpdesk CGNAT laten uitschakelen. Hoe lang duurt het ongeveer voor er een nieuw IP wordt toegekend? Ik heb de laatste uren het modem 2x herstart maar ik zit nog in de 100.x range.

www.steenbreek.nl

eco schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 18:21:
[...]

Op mijn ticket op Discord geen reactie ontvangen, dus ik ben even aan het hobbyen gegaan.

Inmiddels heb ik het modem van Delta weer geactiveerd en door de helpdesk CGNAT laten uitschakelen. Hoe lang duurt het ongeveer voor er een nieuw IP wordt toegekend? Ik heb de laatste uren het modem 2x herstart maar ik zit nog in de 100.x range.
Duurt echt niet zo lang, er is zo te zien in jou echt wat aan de hand. Als het morgen nog niet geregeld is, weer bellen.

RIPE Atlas probe: 1005104

• seadogg
nielsiejjj92 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 08:07:
[...]

Kan je eens kijken bij Instellingen > Algemeen > VPN en Apparaatbeheer? Mogelijk dat daar nog resten van Adguard staan.
Adguard / Wblock etc. allemaal verwijderd van mijn iphone(s).

Het vreemde is dat de chromecast, laptops (werk + privé) en ipad het gewoon doet met wifi maar mijn telefoon (en het lijkt ook dat soms de telefoon (iphone) van mijn partner ook kuren heeft) doet het niet. Ik heb sindskort een apple watch 7 (oudje, i know) maar daar ligt het volgens mij ook niet aan.

heel vreemd allemaal. ik begrijp er echt niets van.

• eco

eco

inheems

ernstoud schreef op dinsdag 8 september 2026 @ 18:24:
[...]

Duurt echt niet zo lang, er is zo te zien in jou echt wat aan de hand. Als het morgen nog niet geregeld is, weer bellen.
Ja ga ik doen. Had ook wel verwacht dat het Discord ticket opgepakt zou worden.

/edit: Weer contact gehad met de helpdesk, kunnen niets betekenen, ik moet minstens 2 dagen wachten. Het Discord ticket is nog onbeantwoord.

[ Voor 18% gewijzigd door eco op 09-09-2026 16:14 ]

www.steenbreek.nl

Pagina: 1 ... 139 140 Laatste

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.