Heeft er iemand al ervaring met interactieve televisie van Delta?
Het is nu te krijgen in het volledige gebied waar Delta Fiber glasvezel ligt.
Het is nu te krijgen in het volledige gebied waar Delta Fiber glasvezel ligt.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Maar Delta gebruikt 4K ontvangers en ook ziet de interface er anders uit. Naja ook qua zenderaanbod is het geen alternatief voor KPN op dit moment dus ik blijf voorlopig op DSL zitten.dolopfriet schreef op zondag 14 april 2019 @ 03:05:
Het is het zelfde platform als dat van Caiway.
Wat heeft KPN dan beter dat op je DSL blijft zitten voor de hoofdprijs en brak tv beeld.Jassy schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:54:
[...]
Maar Delta gebruikt 4K ontvangers en ook ziet de interface er anders uit. Naja ook qua zenderaanbod is het geen alternatief voor KPN op dit moment dus ik blijf voorlopig op DSL zitten.
Goed HD Beeld (Geloof niet dat dit via interactief bij Caiway beter is), zeer snelle ontvangers, opnames in de cloud, lage prijs (Betaal minder dan dat ik bij Caiway zou doen), genoeg snelheid (100Mbit met bonding), FRITZ!Box met Mesh-WiFi, TV App met Chromecast, veel meer HD zenders, en zo kan ik nog wel even doorgaan.Roberto...... schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:44:
[...]
Wat heeft KPN dan beter dat op je DSL blijft zitten voor de hoofdprijs en brak tv beeld.
Nooit afgevraagd waarom KPN speciaal voor hun glasvezelklanten de meest bekeken 10 zenders vanaf range 661 apart aanbiedt. Doen ze niet omdat ze het leuk vinden maar om beter tv beeld aan te bieden. Qua prijs scheelt het bijna niks maar qua beeld is er echt een groot verschil. Hebben we het nog niet eens over een stabiele internet netwerk.
Daar heb ik geen last van, want ik heb HD op 1 en ik kan het Glas HD beeld hier toch niet ontvangen. Dat wat ik allemaal in ga leveren als ik op glas ga weegt niet op tegen het iets slechtere HD beeld, wat ik overigens toch amper zie op mijn 43 Inch TV (Ik heb voor mijn verhuizing wel Glas HD gehad en zag het verschil bijna niet). Onderaan de streep levert glas mij de slechtere package tegen dezelfde kosten of nog meer. Bovendien kan ik dan mijn Mesh netwerk in de prullenbak gooien omdat de Fritz Box niet bij Caiway werkt. Nee, bedankt.Roberto...... schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:33:
[...]
Nooit afgevraagd waarom KPN speciaal voor hun glasvezelklanten de meest bekeken 10 zenders vanaf range 661 apart aanbiedt. Doen ze niet omdat ze het leuk vinden maar om beter tv beeld aan te bieden. Qua prijs scheelt het bijna niks maar qua beeld is er echt een groot verschil. Hebben we het nog niet eens over een stabiele internet netwerk.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Dit klopt (op dit moment) niet.dolopfriet schreef op zondag 14 april 2019 @ 03:05:
Het is het zelfde platform als dat van Caiway.
Ik denk dat je dit wat ruimer moet bekijken dan alleen voor nu. Je hebt nu de kans om een aansluiting te krijgen tegen aanmerkelijk lagere kosten dan wanneer je een jaar zou wachten. Ik zou zeggen: neem het goedkoopste abonnement bij Delta, bijvoorbeeld alleen internet of zoiets en hou TV van Ziggo er bij. En dat combineren met een maandbetaling van de vastrechtkosten (of je moet dan eenmalige bedrag makkelijk kunnen missen)blue kachina schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:43:
Wij twijfelen om over te stappen naar glasvezel van Delta. Hier op de veluwezoom willen ze binnenkort het hele buitengebied meepakken. Er loopt nu een inschrijfactie en daar zit misschien een kans.
- Momenteel hebben we Ziggo en de TV-streams van Ziggo zijn van uitmuntende kwaliteit. Daar kun je echt diepte in het beeld zien en levende kleuren (hoge bitrate en zeker 1080p). Iets wat ik nog maar zelden zie bij mensen die op glasvezel (KPN) zitten of DSL hebben. Hoe zit dat bij Delta? Wat is de kwaliteit van de streams in mbps? Weet iemand dat toevallig. Deze informatie is erg lastig boven tafel te krijgen.
- Hoe snel is het TV kastje dat je krijgt? Voordat we Ziggo hadden zaten we op het oude Glashart platform met de Amino afstandsbedieningen. De kastjes van Ziggo zijn wat dat betreft sneller met zappen. Ik zit er alleen niet op te wachten dat het trage kastjes worden. Ook deze informatie is lastig te verkrijgen.
- Wat is de kwaliteit van de helpdesk en service van Delta Glasvezel? Is er hier iemand die al Delta Glasvezel heeft? Dus niet via COAX, maar echt de glasvezel variant. Ik begrijp dat dit hetzelfde bedrijf is, maar het is duideijk dat ze hun geld op glasvezel zetten en wellicht is er ook een verschil in servivce te bemerken.
- Wie heeft er ervaring met de zakelijke helpdesk van Delta? Wij gaan het deels zakelijk gebruiken en wllen van die extra service gebruikmaken. Heeft dat zin? Of kunnen we dat geld beter besparen.
- Onze intentie is om in de nabije toekomst streams (HD+ kwaliteit) te gaan aanbieden vanuit een trainingslocatie hier aan huis. Om die reden kijken we naar de hogere upload die glasvezel kan bieden. Ziggo lijkt toch wat tekort te schieten als ik grote bestanden wil uploaden en ik tegelijkertijd nog wat wil surfen. Om die reden leek glasvezel ons wel wat.
Redelijk veel vragen. We moeten voor 6 juni 2019 aanvragen als we meewillen met deze inschrijfronde...
Wat hulp en inzicht is daarom welkom.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Prima advies. Gisteren aangevraagd en vastrecht meteen afgetikt. Er was een aanbieding dat het nu 1000 euro was ipv 1600. Bedankt voor je tips.Barre73 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:24:
[...]
Ik denk dat je dit wat ruimer moet bekijken dan alleen voor nu. Je hebt nu de kans om een aansluiting te krijgen tegen aanmerkelijk lagere kosten dan wanneer je een jaar zou wachten. Ik zou zeggen: neem het goedkoopste abonnement bij Delta, bijvoorbeeld alleen internet of zoiets en hou TV van Ziggo er bij. En dat combineren met een maandbetaling van de vastrechtkosten (of je moet dan eenmalige bedrag makkelijk kunnen missen)
Dat totaal kost je het eerste jaar meer geld, dat snap ik. Maar na dat jaar kan je het abonnement opzeggen en stopt ook het vastrecht. In totaal ben je dan in ieder geval ruim minder geld kwijt dan wanneer je nu niks doet, het netwerk wel wordt aangelegd, en jij over 1 of twee jaar alsnog over wil stappen.
En dat die aansluiting er komt is van belang want je kan er op rekenen dat er in de toekomst echt wel een keer een deal zal komen met T-Mobile en/of KPN Wholesale zodat op de netwerken van Delta/CAIW alle bekende providers kunnen gaan leveren.
Al jij van dit soort zelfverzekerde uitspraken gaat doen dan krijg ik weer hoopBarre73 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:24:
[...]
En dat die aansluiting er komt is van belang want je kan er op rekenen dat er in de toekomst echt wel een keer een deal zal komen met T-Mobile en/of KPN Wholesale zodat op de netwerken van Delta/CAIW alle bekende providers kunnen gaan leveren.
[Voor 45% gewijzigd door Sjakie0101 op 03-06-2019 18:39]
Niet van XS4All maar wel insider ja. Alhoewel ik in dit geval niet direct een aanleiding heb om dat te zeggen. En al had ik die wel, dan mocht ik dat niet delen :-)Sjakie0101 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 18:09:
[...]
Al jij van dit soort zelfverzekerde uitspraken gaat doen dan krijg ik weer hoop![]()
Je bent toch een insider van (voormalig) XS4ALL ?
Brian Moderator T-Mobile Moderator 2909 reacties 1 jaar geledenBarre73 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 20:12:
[...]
Mijn punt is meer dat T-Mobile vorig jaar heeft aangekondigd zelf met de uitrol te willen verder gaan, zowel het gebied van zelf aanleggen (ze beginnen deze maand in Den Haag) als met het plaatsen van apparatuur in PoP's van andere kleinere projecten. Als je KPN/Reggefiber even overslaat dan kom je al snel bij CAIW/Glasvezel Buitenaf en al die kleinere projecten in de buitengebieden.
[Voor 59% gewijzigd door Sjakie0101 op 26-08-2019 18:03]
Helemaal eens, laat men nu ook gelijk helemaal doorpakken. De regionalen vind ik een must aangezien men niet alleen met Omroep Zeeland kan paraderen in HD, dan ook de rest doen!dolopfriet schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:51:
Nu nog CNN in HD, het SD beeld ziet er niet uit.
RTL Lounge en RTL Crime in HD, reeds een jaar in HD bij NLZiet en Ziggo nog langer.
En niet Zeeland voortrekken met regionale zender in HD, geef dan meer regionale zenders door in HD!
Alles kan. Kijk je echt naar al deze zenders op regelmatige basis dat het zo belangrijk voor je is? Ik vraag me echt op regelmatige basis waarom er gefocust word op TV aanbod terwijl naar mijn gevoel steeds meer mensen meer en meer streamen.Sjakie0101 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:54:
[...]
Helemaal eens, laat men nu ook gelijk helemaal doorpakken. De regionalen vind ik een must aangezien men niet alleen met Omroep Zeeland kan paraderen in HD, dan ook de rest doen!
De overige genoemde zenders, maar ook NDR, WDR en RTL Television zouden nog naar HD kunnen.
Ik geloof echt dat dit een gevoel is wat ons aangepraat wordt. Ik kijk ondanks Netflix nog heel veel tv. Veel zaken kijken ik toch live en niet uitgesteld.CaiGil schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:14:
[...]
Alles kan. Kijk je echt naar al deze zenders op regelmatige basis dat het zo belangrijk voor je is? Ik vraag me echt op regelmatige basis waarom er gefocust word op TV aanbod terwijl naar mijn gevoel steeds meer mensen meer en meer streamen.
Het update lijkt gestopt?? Is ARD nu wel naar HD?dolopfriet schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:51:
Nu nog CNN in HD, het SD beeld ziet er niet uit.
RTL Lounge en RTL Crime in HD, reeds een jaar in HD bij NLZiet en Ziggo nog langer.
En niet Zeeland voortrekken met regionale zender in HD, geef dan meer regionale zenders door in HD!
[Voor 32% gewijzigd door dolopfriet op 05-09-2019 10:30]
Dit is geen gevoel maar een feit. Kijk maar eens bij https://kijkonderzoek.nl/ De daling is met name fors voor jongeren onder de 35 jaar. Bij 35 en ouder is de daling er ook maar veel minder scherp. Traditionele TV wordt nog wel goed gebruikt voor (Live) Sport, alle andere categorieën dalen .....Sjakie0101 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:11:
[...]
Ik geloof echt dat dit een gevoel is wat ons aangepraat wordt. Ik kijk ondanks Netflix nog heel veel tv. Veel zaken kijken ik toch live en niet uitgesteld.
YouTube vind ik wezenlijk iets anders dan Netflix. De betaalde apps gaat hem niet worden nu ze elkaar de tent uit vechten en prijzen per app te hoog zijn/worden. Die zaken worden straks weer illegaal gedownload.Svennos1 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:07:
[...]
Dit is geen gevoel maar een feit. Kijk maar eens bij https://kijkonderzoek.nl/ De daling is met name fors voor jongeren onder de 35 jaar. Bij 35 en ouder is de daling er ook maar veel minder scherp. Traditionele TV wordt nog wel goed gebruikt voor (Live) Sport, alle andere categorieën dalen .....
Ook een leuk artikel.
Ik zelf kijk ook minder TV, maar nog wel met regelmaat (Ouder dan 35). Mijn kinderen (13 tot 18) kijken amper tot geen tv, en ze bevestigen dat de vriendjes ook primair Netflix & YouTube kijken.
Ik geloof dus niet dat we onszelf iets aanpraten, alle onderzoeken wijzen het uit ..... Times change!
Je bent duidelijk van een andere generatie.Sjakie0101 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:35:
[...]
YouTube vind ik wezenlijk iets anders dan Netflix. De betaalde apps gaat hem niet worden nu ze elkaar de tent uit vechten en prijzen per app te hoog zijn/worden. Die zaken worden straks weer illegaal gedownload.
YouTube is gratis maar zie ik als de jojo's van vroeger: een mode gril waar de lol wel vanaf gaat.
Ik verwacht een foutje. Delta wordt interessant omdat ze aanbiedingen hebben die beter zijn dan bij Caiway. Het product is straks zo goed als gelijk, alleen bij Caiway zit in veel gevallen nog COAX in de dorpskernen/stadkernen.MadMarky schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 17:26:
Even los van de TV, hoe is jullie ervaring met internet van Delta?
Mijn ouders zijn sinds een paar maanden aangesloten op glas en hebben een 150/150 all-in-one pakket van Delta. Werkt allemaal prima, alleen is hun snelheidscap er nooit op gegaan. Van begin af aan halen ze ongeveer 500/500 en dat is niet veranderd. Verder geen klachten hierover hoor maar zijn er meer (nieuwe) abbonnees waar dit ook is?
Gebaseerd op niets en een incident. Delta is even goed al Caiway waar het gaat om TV, internet en telefonie glasvezel en staat te boek als zeer betrouwbaar.MadMarky schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 14:38:
Duidelijk en goed onderbouwd epistel @ARNOUD2016
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jezelf bij Tweakers te registreren, speciaal om deze waardevolle informatie met ons te delen.
Caiway trekt de allernieuwste pakketten per mei recht. Dan gaan van die pakketten de snelheden omhoog (helaas ook de abonnementskosten). Ik verwacht dat het allemaal steeds meer naar elkaar toe gaat groeien en op den duur 1 bedrijf wordt.dolopfriet schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 00:43:
De internetsnelheden van de glasvezelpakketten van Delta zijn wel hoger als bij Caiway sinds 1 februari 2020.
Vanaf de 13e om te beginnen TVE naar HD. Dat is slechts het begin.
[Voor 6% gewijzigd door ReBr op 11-02-2020 22:27]
Het is zo dat Caiway en Delta officieel hetzelfde bedrijf zijn. Dit betekend dat het 1 bedrijf is met meerdere producten. Delta en Caiway groeien ook steeds verder naar elkaar en in theorie is het ook zo dat als jij naar de servicedesk belt voor een vraag de medewerker kan zien of jij een delta of een caiway klant bent. Wel is het zo dat er een aantal systemen zijn die verschillend zijn voor delta en caiway(op de achtergrond), ze zijn er dus nog niet. Ook is het zo dat Delta een veel stabieler netwerk heeft dan Caiway dit omdat het eerst alleen in bepaalde gebieden in Zeeland is uitgerold en daar eerst helemaal is uitgedacht en gedebugged voor ze door gingen met de rest. Bij Caiway hebben ze een probeersel gedaan dat lukte niet en toen hebben besloten om hetzelfde te gaan doen als Delta. Dus als jij tv kijkt op een delta kastje of een caiway kastje het is precies hetzelfde(ook op de achtergrond) alleen het logo wat je ziet is anders.Sjakie0101 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:19:
[...]
Caiway trekt de allernieuwste pakketten per mei recht. Dan gaan van die pakketten de snelheden omhoog (helaas ook de abonnementskosten). Ik verwacht dat het allemaal steeds meer naar elkaar toe gaat groeien en op den duur 1 bedrijf wordt.
Ik verwacht bovendien dat op interactief de komende 3 maanden veel gaat gebeuren qua HD zenders.
[Voor 33% gewijzigd door Roberto...... op 25-02-2020 20:44]
Toch klopt het ook bij Caiway niet. Ik kan op COAX de omliggende gemeentes ontvangen, op glasvezel krijg ik lokale zenders uit Rotterdam en omgeving.Roberto...... schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:38:
Nee de mediawet zegt dat de lokale zender van je gemeente in het basispakket moet zitten. Wat zegt Delta webcare hierover
Dat is niet raar en niet klantontvriendelijk.dolopfriet schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:50:
Ik heb Delta gebeld, maar die beroepen zich erop dat ze minder dan 100.000 klanten hebben en daarom die verplichting niet heeft.
Een rare en zeer klantonvriendelijke manier van denken vind ik dat.
Als ik had geweten dat ik geen enkele lokale zender uit mijn omgeving kan zien, had ik geen abonnement op Delta genomen.
De grote vraag is waarom Caiway het wel kan. Hoe het ook is, het platform wordt gedeeld en er komt een tijd dan wordt alles samengevoegd. Delta zou het moeten kunnen, mede omdat Caiway dit al biedt.dolopfriet schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:38:
Dus jij vind het klantvriendelijk om als aanbieder van televisiezenders de klant geen lokale zenders te geven uit zijn eigen omgeving?
Ik ben benieuwd wat jij dan onder klantvriendelijkheid verstaat. Het is in ieder geval al niet klant gericht.
Toch wel, want in de zenderlijsten staat dan altijd wel "lokale omroep" bij een zendernummer. Kijk maar op de lijst van Caiway of Ziggo.dolopfriet schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:42:
Sjakie, daar bestaat geen geschikt paar ogen voor.
Ook jij kan niet op het internet zien dat jouw lokale zender omroep Lutjebroek, wel of niet wordt doorgegeven van te voren bij een aanbieder.
[Voor 94% gewijzigd door F_J_K op 26-02-2020 22:56]
[Voor 10% gewijzigd door dolopfriet op 27-02-2020 16:13]
Je gaat nu klagen over Delta? Je wist toch dat het alleen maar minder kon worden.dolopfriet schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 16:08:
Het lijkt wel of ik klant ben geworden bij een amateurclub!
Ik kan niet meer opnemen van TV5 Europe, wat ik bij Caiway wel kon.
Ik heb niet alle zenders uit het 120 plus pakket, terwijl me is beloofd dat ik deze zenders de eerste drie maanden kan zien.
Technische helpdesk al gebeld, probleem niet opgelost.
Ook zou ik de eerste drie maanden de hoogste snelheid krijgen, 1000 mbs.
Als ik inlog op mijn Delta staat er als hoogste snelheid 750 mbs wat dus al niet klopt en in de brief
die ik heb ontvangen van Delta per post is 1000 mbs met kruisjes doorgehaald. Terwijl de hoogste snelheid volgens de eigen website van Delta glasvezel ook 1000 mbs is.
Het is bijna om van in de lach te schieten, zo triest.
[Afbeelding]
Dat gaat er wel van komen ben ik bang. Maar je weet toch waar je aan begint?dolopfriet schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 18:46:
Als jij bij Delta zat, zou je ook klagen, Sjakie
En ik kan altijd opzeggen omdat vooralsnog Delta niet levert wat ze zouden moeten.
Mijn eigen verwachting is dat na de zomer het één merk wordt. Alles en iedereen die in het nieuwe pand werkt, werkt al voor twee bedrijven, of het nu de tv-technici zijn of het call-center.dolopfriet schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:50:
Toch is het raar dat ik van TV5 Europe geen opnames kan inplannen. Dat kon ik bij Caiway wel.
Hetzelfde platform en aanzienlijke verschillen.
Ik ben benieuwd welke kant het opgaat met de samensmelting van de twee merken...
Dat gaat gelijk op. Gewoon afwachten. Ik verwacht binnen nu en drie weken ARD HD, Schlager TV en TVE HD.dolopfriet schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 09:58:
Ook de regionale zenders zijn nog steeds niet in HD bij Delta.
Ik weet niet hoe het bij Caiway is natuurlijk.
[Voor 3% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-03-2020 17:14]
Ik schrik hier van. Delta is de tester voor Caiway en dus zal dit betekenen dat dit ook bij Caiway gaat gebeuren. Je kan wel merken dat de investeerder van Delta/Caiway maar 1 doel heeft en dat is klanten werven om daarna de boel met winst verkopen. Het is toch schandalig dat de problemen bijna 1 jaar duren. Delta/Caiway is nog veel erger dan Online tv. Je betaald ook nog eens de hoofdprijsdolopfriet schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 12:40:
Delta heeft ook zijn zaakjes niet op orde inzake TV 5 Europe. Ik heb contact gehad met Pratensis Media, dat is de Nederlandse vertegenwoordiger van onder andere deze zender.
Je zou gewoon moeten kunnen opnemen en terugkijken volgens hen ook gewoon een Nederlandstalige EPG.
De klachten over Delta zijn hen bekend over het niet kunnen opnemen en terugkijken terwijl dat wel zou moeten. Ze hebben er Delta meer keren over gesproken, maar blijkbaar heeft Delta er lak aan. De klant mag wel betalen maar krijgt niet de dienst die daarbij hoort!
Schandalig gewoon.
[Voor 15% gewijzigd door Sjakie0101 op 07-03-2020 14:17]
Je kan lijsten blijven plaatsen maar er gaat niks gebeuren. Ik heb het inmiddels opgegeven en wacht tot 1 september(einde contract.)Sjakie0101 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 14:08:
Wanneer KPN er een glasvezel naast gaat leggen ben ik op zeker weg!
Ik denk dat mijn lijstje ook wel bekend is bij Caiway/Delta. Het nieuwe product interactief is aantoonbaar slechter dan Multiscreen.Roberto...... schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 17:36:
[...]
Je kan lijsten blijven plaatsen maar er gaat niks gebeuren. Ik heb het inmiddels opgegeven en wacht tot 1 september(einde contract.)
[Voor 13% gewijzigd door Sjakie0101 op 08-03-2020 01:18]
Hoe bevalt het bij Delta?dolopfriet schreef op zondag 8 maart 2020 @ 16:31:
Het ergst vind ik toch wel dat de beeldkwaliteit van interactieve televisie bij Delta niet constant is.
Bij veel bekeken programma's is het beeld zo wazig als een VHS band.
Dit probleem doet zich dagelijks voor.
2250 WP Zuid PVoutput
Maar wel met de juiste lokale zenders en TV5 terugkijken en opnemen.dolopfriet schreef op maandag 30 maart 2020 @ 19:18:
Het televisie product van Delta glasvezel interactief staat nog in de kinderschoenen.
De interactieve ontvangers werken niet lekker en je zit opgescheept met stereo geluid.
Dolby Digital wat al tien jaar doorgegeven wordt op de coaxkabel, heeft Delta nog nooit van gehoord.
Je kan ook geen favorietenlijst maken of zenders in een eigen volgorde zetten.
Blader je door een paar programma's in de EPG, dan loopt de EPG vast.
Het is al een paar keer voorgekomen dat ik geen beeld krijg en dat ik het interactieve kastje
ook niet kan uitzetten met de afstandsbediening. Het enige wat dan nog rest is de stroom eraf halen.
Verder is het als een programma door veel kijkers tegelijk bekeken wordt dat het beeld vastloopt en blijft hangen om de zoveel tijd.
En ik ben vast nog wel wat vergeten. Deze problemen gelden overigens ook voor de Caiway klanten want die zitten op hetzelfde interactieve televisie platform.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[Voor 40% gewijzigd door Gé Brander op 03-04-2020 23:40]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[Voor 54% gewijzigd door LiQu1D op 08-04-2020 23:18]
Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.
Dat zou je wel verwachten gezien het persbericht. Er zit geen enkele rem meer op om deze zenders niet in HD te laten zien. Je vraagt je in dit geval af waar het wachten nu weer op is. Waarom loopt bij Delta en Caiway alles altijd mijlenver achter en moet je overal om lopen leuren. Ze doen niets uit zichzelf of vanzelf.dolopfriet schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 10:52:
Nu alle regionale zenders beschikbaar in HD
Helaas, behalve omroep Zeeland is alles nog SD op interactief van Delta.
[Voor 18% gewijzigd door Sjakie0101 op 09-04-2020 19:37]
PV: 10,4 kWp | WP: Daikin FVXM35A + FTXM25R | EV: Tesla M3 LR
Ik zit hier ook over na te denken. Pakket bij Delta is al besteld inclusief TV maar kan nog aangepast worden.nMad schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:03:
@dolopfriet
Mijn ouders hebben de kans om mee te doen aan een initiatief voor lokale uitrol van glasvlezel. Mogelijke providers zijn Delta, Caiway en Online.nl. Heb hen aangeraden om voor Delta te gaan en eerst alleen internet te bestellen zodat de aansluiting er komt.
Ze hebben nu alles-in-1 via Ziggo. Als ik de ervaringen hier zo lees is het verstandig om voor TV bij Ziggo te blijven. Voordeel is dan ook dat bestaande bekabeling kan blijven liggen en dat ze geen apart kastje nodig hebben. Ze gebruiken nu namelijk een CI module die in de TV zit.
[Voor 16% gewijzigd door ibr op 01-05-2020 20:32]
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Wij hebben dezelfde situatie. (Waarschijnlijk woon ik niet zover bij jouw ouders vandaannMad schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:03:
@dolopfriet
Mijn ouders hebben de kans om mee te doen aan een initiatief voor lokale uitrol van glasvlezel. Mogelijke providers zijn Delta, Caiway en Online.nl. Heb hen aangeraden om voor Delta te gaan en eerst alleen internet te bestellen zodat de aansluiting er komt.
Ze hebben nu alles-in-1 via Ziggo. Als ik de ervaringen hier zo lees is het verstandig om voor TV bij Ziggo te blijven. Voordeel is dan ook dat bestaande bekabeling kan blijven liggen en dat ze geen apart kastje nodig hebben. Ze gebruiken nu namelijk een CI module die in de TV zit.
Ze wonen in de buurt van Sneek, Friesland. Voor Delta gekozen omdat Caiway bijna 2 jaar geleden is overgenomen door Delta. Als je voor Caiway kiest dan heb je dus alsnog DeltaTia Dalma schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:02:
[...]
Wij hebben dezelfde situatie. (Waarschijnlijk woon ik niet zover bij jouw ouders vandaan). Nu ook Ziggo Alles-in-1. Keuze is of Caiway, of Delta. Ik begrijp dat het beter is om het TV pakket bij Ziggo af te blijven nemen voorlopig. Waarom Delta en geen Caiway voor het internet?
Het liefst willen we op zo kort mogelijke termijn vervolgens naar bij voorkeur XS4ALL overstappen. Altijd de beste provider geweest voor ons. Ooit in een andere woonplaats gedwongen tot Caiway want ook daar toen glas aanleg en geen andere keuze. Beviel ons op zich prima, na een lastige opstart met modem- en interactieve ontvanger-wissels.
PV: 10,4 kWp | WP: Daikin FVXM35A + FTXM25R | EV: Tesla M3 LR
[Voor 125% gewijzigd door Tweaker7334 op 07-06-2020 23:44]
Dan heeft het Commissariaat er ook vast bij verteld dat die verplichting vervalt als de lokale zender niet wil betalen voor de doorgifte. Want dat is de andere kant van het verhaal. Delta moet het mogelijk maken maar hoeft dat niet gratis te doen richting die lokale zender.dolopfriet schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 12:32:
Delta is dat wel verplicht, ik heb antwoord gehad van het commissariaat van de Media.
[Voor 3% gewijzigd door Ruvas op 23-05-2020 22:56]
Caiway levert Aria 7xvasquez86 schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 22:56:
Weet iemand of er echt verschil is tussen de kwaliteit van glasvezel itv tussen delta en caiway ? Heb zelf het idee dat delta een hogere bitrate gebruikt.
Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.
Ja dat idee had ik ook maar ligt dat aan de kamai 7x of de bitrate van de deltastream.LiQu1D schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 23:26:
[...]
Caiway levert Aria 7x
Delta levert Kamai 7x
M.i. Is de zapsnelheid op de Delta/Kamai sneller en lijkt de Kamai de grotere broer van de Aria te zijn als je naar specs en afmetingen kijkt.
Ook lijkt het beeld mooier te zijn op bepaalde zenders/uitzendingen bij Delta/Kamai maar dat kan ik me verbeelden...?
[Voor 100% gewijzigd door Tweaker7334 op 07-06-2020 23:44]
[Voor 100% gewijzigd door Tweaker7334 op 07-06-2020 23:44]
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details