peacelord schreef op woensdag 23 november 2022 @ 06:35:
Uiteindelijk was het om 22 uur ‘s avonds verholpen. Ik had er ook nog een tweet tegenaan gegooid met mijn ongenoegen. Komt er de volgende dag een reactie op de tweet door Caiway dat de storing gelukkig snel was opgelost?! Dan bekruipt mij toch het gevoel dat de service en communicatie afdeling bemenst wordt vanuit een sociale werkplaats en ik daarom maar beter kan zwijgen.
Niet om het goed te praten maar misschien was het ook wel snel? (beetje advocaat van de duivel)
Storing van 7 uur is natuurlijk uiterst vervelend maar stel nou dat er ergens een hoofdkabel voor jou straat/dorp/stad is doorgegraven door iets/iemand.
Dan moet er dus een ander mannetje opgetrommeld worden om al die aders weer te lassen, dat is natuurlijk best een klusje.
Dan is 7 uur niet zo heel lang denk ik, er moet immers eerst onderzocht worden waar het kapot is gegaan, dan een lasser regelen en op locatie krijgen met de bijbehorende reistijd.
Glas lassers zijn moeilijk te krijgen, iedereen probeert die gasten zo veel mogelijk te boeken met de hoeveelheid glasprojecten vanuit de verschillende partijen.
[Voor 7% gewijzigd door miniterror op 23-11-2022 08:58]