Ik kan me voorstellen dat je bepaalde twijfels hebt, en je misschien vraagtekens hebt door bewoordingen van de techniek die gebruikt zijn om het vaccin te ontwikkelen.Arrien schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 09:52:
[...]
Heb je ook al gekeken naar de klassieke vaccins die in ontwikkeling zijn zoals Novavax? Die werken op de old skool manier en dus zonder de mrna techniek.
Zelf wil ik niet gevaccineerd worden, maar als het leven zonder prik echt onmogelijk gemaakt zal worden en ik moet echt kiezen, dan maar een vaccin zoals deze denk ik.
en waar jij en ik totaal geen kaas van hebben gegeten, en geen echte mening over kunnen hebben.
Maar als je alsnog de keuze gaat maken omdat je anders misschien in je leven beperkt wordt, moet je misschien even nadenken dat jou "twijfels" kan zorgen voor een nog langere aanhouden van beperkingen, en er door de te grote groep "twijfelaars" er eerder virus mutaties kunnen ontstaan,
en waardoor het normale leven nog langer "onmogelijk gemaakt zal worden"
Ik had ook twijfels na het lezen van de bijwerkingen e.d., mijn keuze om het vaccin te nemen was puur vanwege het feit dat ik niet schuldig wilde zijn dat iemand anders door mij ziek zou worden, en misschien zelfs zou kunnen overlijden, of dat ik onderdeel zou worden van een mutatie variant die nog erger zou zijn.
Als het een keuze was die alleen mijzelf zou beïnvloeden zou ik er ook langer over nadenken, maar dit is een keuze die je niet alleen voor jezelf maakt maar ook voor anderen.
Lees anders hier even doorheen
https://www.reddit.com/r/COVIDAteMyFace/
[ Voor 17% gewijzigd door absrnd op 29-08-2021 12:14 ]