Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Al eens van cancel culture gehoord? Zo te lezen val je in die doelgroep.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:45:
[...]
Ik vind het een nogal ernstig iets om te claimen dat de racedirector iemand is die 2 jaar geleden is overleden.
Helemaal als je commentator bent.
Verder mag het gezeik over Olaf wel stoppen. Ja, hij is niet perfect en maakt fouten, maar hij is ook maar een mens.
Nou, extra. Tis al instelbaar.ScrooLoose schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:58:
[...]
Lijkt mij meer een standaard rembalans instelling die alleen gebruikt word bij het opwarmen van banden, weer een extra systeem om dat te doen is niet genoeg ruimte voor bij de remmen lijkt me.
Kwestie van remdruk op 150% ofzo.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat is er entertainment aan een paar klapbanden en een remfout? Het is toch veel indrukwekkender als er echt gevochten en geracet wordt om een plek? Daar was vandaag absoluut geen sprake van.Polycom schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:42:
[...]
Ben jij helemaal leeg van binnen ofzo, wat een entertainment.
Hoogtepunt voor mij ware Gasley en Leclerq op het einde!chim0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:59:
[...]
Wat is er entertainment aan een paar klapbanden en een remfout? Het is toch veel indrukwekkender als er echt gevochten en geracet wordt om een plek? Daar was vandaag absoluut geen sprake van.
Hij had het juist over het systeem en ook over het al te warm zijn van de remmen.v8power67 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:59:
[...]
Ja maar leek erop dat doornbos dit niet hellemaal doorhad die bleef beetje hangen op te warme remmen. Het was die andere ( effe naam kwijt die voor catherham reed) die ermee kwam.
Ik heb anders toch wel wat gevechten en inhaalacties gezien hoor. Weet niet welke race jij hebt zitten kijken. En klapbanden, fouten en ongelukken horen ook nog altijd bij deze sport.chim0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:59:
[...]
Wat is er entertainment aan een paar klapbanden en een remfout? Het is toch veel indrukwekkender als er echt gevochten en geracet wordt om een plek? Daar was vandaag absoluut geen sprake van.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nou, gasly deed anders aardig z'n best in de laatste rondes.chim0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:59:
[...]
Ik wist dat ze regelmatig de remmen opwarmen met een voet op het pedaal achter de SC, dat mag maar dit is wel een erg aparte stand van de rembalans. Magic button.
Daar gaan we nog veel van horen de komende dagen
Helemaal niet. Ik mag alleen toch hopen dat Olav (als je wil dat het gezeik stopt, spel zijn naam dan tenminste correct, het minste dat je kan doen), wel weet dat Masi al 2 jaar de race director is. Als hij in '96 zou zeggen dat Senna het kampioenschap leidt zouden mensen ook vreemd opkijken. Zulke dingen herinner je je gewoon mag ik hopen.HollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:59:
[...]
Al eens van cancel culture gehoord? Zo te lezen val je in die doelgroep.
Verder mag het gezeik over Olaf wel stoppen. Ja, hij is niet perfect en maakt fouten, maar hij ook maar een mens.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Freek0416 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:00:
[...]
Hoogtepunt voor mij ware Gasley en Leclerq op het einde!
Die wel, maar echt "entertainment" nee sorry..MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:01:
[...]
Nou, gasly deed anders aardig z'n best in de laatste rondes.
Een beetje beleving kan ik wel waarderen en dan Sky F1 nog wel eens over the top. Dan is Olav toch was beheerster en neem ik de rest op de koop toe. Ik kijk de race altijd op Ziggo maar kijk hem daarna nog weer een keer terug op F1TV Pro met Sky commentaar... Gewoon omdat het kan.MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Dat geschreeuw van crofty word ik ook helemaal gek van.
"When you grow up your heart dies"
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Nee daar ben ik het mee eens! Dat die banden zomaar klappen hoort verre van entertainment.chim0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:01:
[...]
[...]
Die wel, maar echt "entertainment" nee sorry..
Heb jij kinderen? Hoe vaak heb je de verkeerde naam gezegd als je iemand anders bedoeld?Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:45:
[...]
Ik vind het een nogal ernstig iets om te claimen dat de racedirector iemand is die 2 jaar geleden is overleden.
Helemaal als je commentator bent.
Dit is gewoon een menselijke fout, het zit zo in zijn systeem gebakken dat het eruit floept.
Ik vind het wel mooi dat hij Charlie nog niet vergeten is.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het is een beetje toonaangevend voor het socialmedia tijdperk en maatschappij waar we in leven.HollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Dat staat er al, alleen samengevat onder het kopje Ziggo.
Wat sommige zeggen over hem, vind ik echt heel raar. Hebben ze zelf misschien problemen met hun eigen overschat zelfbeeld?
Maar goed, terug naar de mooie race.
De meeste mensen die commentaar leveren zijn waarschijnlijk ook geboren jaren nadat Mol gestart is met zijn commentaar bij de F1. Zoals @poor Leno ook al een keer mooi zei, Olav Mol geeft voor de jarenlange trouwe F1 kijker een warm zondagmiddag dekentje.
Maar ieder woord wordt gewogen tegenwoordig, iedere fout hard afgestraft op internet door een kleine groep met een grote stem en dat is waar we nu in leven.
Het verhaal van die leraar die voor de klas de tafel van 9 op het bord uitschrijft komt dan bij me naar boven. 1x9 is 9…… 9x9 is 81 en 10x9 is 91. De klas lacht de leraar hard uit. Moraal van het verhaal, we leven in een maatschappij waarbij je 90% goed kunt doen en om die ene fout afgestraft wordt. Triest maar waar.
Zoals iemand anders terrecht zei, lees erover heen. Moet ik ook maar doen 😊
Maar dat ie zei dat ie niet precies wist wat er mis is gegaan, dat is natuurlijk gewoon niet waar, want dat hebben we nu allemaal kunnen zien via die boordradio's.
Nou zo hoorde ik het niet, en ook het hoofd van hem nadat die andere dat fragment liet horen deed me anders denken. Maar kan ook fout zitten natuurlijkHollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:00:
[...]
Hij had het juist over het systeem en ook over het al te warm zijn van de remmen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit dus, ik noem mijn kids in the heat of the moment ook altijd precies verkeerd.sjaool schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:04:
[...]
Heb jij kinderen? Hoe vaak heb je de verkeerde naam gezegd als je iemand anders bedoeld?
Dit is gewoon een menselijke fout, het zit zo in zijn systeem gebakken dat het eruit floept.
Ik vind het wel mooi dat hij Charlie nog niet vergeten is.
Klaar met deze zinloze cancel discussie. Kun je het beter, solliciteren bij die Noorse toko.
Tot die tijd, kun je bij de Engelse of Duitsers terecht.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee. Ik zie net de onboard van Perez en Hamilton heeft niet voor Perez gelegen voordat Perez remde om achterlangs te kruisen. Tegelijk met het veremmen van Hamilton. Dus al had Hamilton hier niet doorgegleden maar de bocht normaal gepakt had Perez netjes achteraan gesloten.Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Eigenlijk was de goede start van Lewis en de slechte start van Sergio in het voordeel van laatstgenoemde.
Lewis lag bij bocht 1 volle autolengte voor. Was dat maar een halve lengte geweest, was Perez ermee afgegaan...
Het lag niet aan het team, en zelf is ie onfeilbaar dus tjastreamnl schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:04:
HAM staat een keer met zijn mond vol tanden....
dat is nieuw
Geen idee wie dat magische knopje indrukte....
Waarschijnlijk EricssonPalingDrone schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:06:
[...]
Het lag niet aan het team, en zelf is ie onfeilbaar dus tja
Geen idee wie dat magische knopje indrukte....
'Brake magic' is a setting on the steering wheel that heats up the brakes quicker by altering the hybrid regen and brake bias settings.
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 6 juni 2021
It appears LH left it on at the restart.
Old pic from NR's car#BrakeMagic #F1 pic.twitter.com/ZCMyj9nzYH
Just to add, it's been pointed out, he had turned it off, but had knocked it back on before T1.
— Craig Scarborough (@ScarbsTech) 6 juni 2021
Tja, Winkelman is natuurlijk ook geen feestnummer en geen Jack die je een knuffel geeft als je het nodig hebt.-ET- schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:05:
Zo dan Hamilton wel aardig down bij Rick op Zoggo
Wel gek om te zien, misschien mocht hij niets zeggen over die functie om geen honden wakker te maken?
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 06-06-2021 17:08 ]
GAS “I bring the red bull you bring the vodka”
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2021 17:08 ]
Is angry en gaat dat ombuigen naar positive, p.r. blabla en verplicht riedeltje
Ik heb niks tegen Lewis (vindt hem een held). Maar als verslaggever/interviewer is toch gelijk je eerste van de 3 vragen terugkomend op vorige week ‘this is one the team’ naar ‘is this one on you?’. Of ligt dat aan mijDoeEensGek schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:06:
[Streamable]https://streamable.com/m6va19
Treurende Lewis voor de Ziggo camera.
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Lion op 06-06-2021 17:09 ]
Driver did not finish the Grand Prix, but was classified as he completed more than 90% of the race distance.Daanieyel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:04:
Waarom zijn Max en Russel niet DNF???

https://nl.motorsport.com...n-mercedes-733205/733205/
[ Voor 12% gewijzigd door RoL0 op 06-06-2021 18:05 ]
Denk dat ik er toch naast zit, excuses!v8power67 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:05:
[...]
Nou zo hoorde ik het niet, en ook het hoofd van hem nadat die andere dat fragment liet horen deed me anders denken. Maar kan ook fout zitten natuurlijk
Misschien heb ik het zo verstaan omdat het hier al in het topic genoemd was.
Gasly en Leclerc hebben inderdaad wel nog wat leuke acties laten zien die laatste ronden!Freek0416 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:00:
[...]
Hoogtepunt voor mij ware Gasley en Leclerq op het einde!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Als het er al zo lang in zit zal de FIA het wel okay vinden. Ik hoor er nu eigenlijk pas voor het eerst vanRoL0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:10:
Brake Magic of BMIG, ooit op motorsport.com uitgelegd adhv het Mercedes-stuur van Rosberg in 2016:
[Afbeelding]
De coureurs hebben alleen vaak wat moeite om hem te verstaan maar de inhoud is veel beter dan Plooij.wowly schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:11:
Winkelman doet het echt heel erg prettigzeg!!!
Tot vandaag wist ik dit niet of ik was het vergeten.RoL0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:10:
Brake Magic of BMIG, ooit op motorsport.com uitgelegd adhv het Mercedes-stuur van Rosberg in 2016:
[Afbeelding]
Bedankt, straks eens goed nalezen.
Vind je? Ik vind hem heel matig en 9/10 coureurs verstaan hem niet eens goed. En in plaats van harder te praten, gaat ie gewoon precies op dezelfde manier herhalen.wowly schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:11:
Winkelman doet het echt heel erg prettigzeg!!!
Maar de reacties van de coureurs zeggen al genoeg. Gewoon verplicht nummer zoals ze al 12 andere journalisten afgaan. Als je die reactie graag wilt zien, kun je net zo goed eender welk ander interview bekijken of nalezen.
Moet wel goed werken want zeker sinds 2016 is het winnen wat de klok slaat bij Mercedes.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:11:
[...]
Als het er al zo lang in zit zal de FIA het wel okay vinden. Ik hoor er nu eigenlijk pas voor het eerst vanweer iets geleerd
Vraag me af of (inmiddels) alle teams zo'n modus hebben
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ah ik had geld op meer dan 3 DNS's.Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:09:
[...]
Driver did not finish the Grand Prix, but was classified as he completed more than 90% of the race distance.
Ryzen 3600 - GTX1060
En morgen de Missed Apex podcast om te zien hoe ze Max de schuld van de klapband gaan geven en Lewis' fout bij het team leggen.Pierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:13:
Het laatste kwartier van deze race ga ik zeker via F1TV terug kijken, en dan met het commentaar van Sky kijken wat de heren roepen over Sir Hamilton.
"Better ask questions before you shoot"
Het ging heel snel over de overige relevante racers, de "sir" hadden ze het niet lang over, gebeurde namelijk genoeg wel interessante zaken op de baan in de laatste rondePierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:13:
Het laatste kwartier van deze race ga ik zeker via F1TV terug kijken, en dan met het commentaar van Sky kijken wat de heren roepen over Sir Hamilton.
Er was al kritiek op Olav toen het woord “cancel-culture” nog niet was uitgevonden. Heb altijd op Duitsland/België en later op Sky en F1TV gekeken om Olav te vermijden. Helemaal geen warm dekentje, het is al 25 jaar cringe met die vent.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:04:
[...]
Het is een beetje toonaangevend voor het socialmedia tijdperk en maatschappij waar we in leven.
De meeste mensen die commentaar leveren zijn waarschijnlijk ook geboren jaren nadat Mol gestart is met zijn commentaar bij de F1. Zoals @poor Leno ook al een keer mooi zei, Olav Mol geeft voor de jarenlange trouwe F1 kijker een warm zondagmiddag dekentje.
Maar ieder woord wordt gewogen tegenwoordig, iedere fout hard afgestraft op internet door een kleine groep met een grote stem en dat is waar we nu in leven.
Het verhaal van die leraar die voor de klas de tafel van 9 op het bord uitschrijft komt dan bij me naar boven. 1x9 is 9…… 9x9 is 81 en 10x9 is 91. De klas lacht de leraar hard uit. Moraal van het verhaal, we leven in een maatschappij waarbij je 90% goed kunt doen en om die ene fout afgestraft wordt. Triest maar waar.
Zoals iemand anders terrecht zei, lees erover heen. Moet ik ook maar doen 😊
Thx! Die heeft geholpenSunriseBGN schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Twee strafpunten op je racetopic licentie voor deze kapitale jinx![]()
Ik probeer nog een reverse:
Get in there Lewis!
Geven ze Pirelli nog niet de schuld van een faulty product maar neigen ze naar dat het gewoon komt soor het circuit en alle carbon die er ligt van de afgelopen dagen. Maar toevallig is het wel
Tot over 2 weken!
Laten we dan afsluiten met de slogan van het circuit: …
Edit:
YouTube: F1 LIVE: Azerbaijan GP Post-Race Show
[ Voor 39% gewijzigd door dreester op 06-06-2021 18:52 ]
Het probleem is gewoon dat die vent alles in z'n eentje doet. Dus terwijl hij naar de timings kijkt ook het commentaar geeft, naar de race kijkt, de boordradios moet beluisteren, de interviewer in de gaten moet houden, feitjes moet vertellen en vertalen.Erapaz schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:16:
[...]
Er was al kritiek op Olav toen het woord “cancel-culture” nog niet was uitgevonden. Heb altijd op Duitsland/België en later op Sky en F1TV gekeken om Olav te vermijden. Helemaal geen warm dekentje, het is al 25 jaar cringe met die vent.
Dat kan gewoon niet allemaal tegelijk, waardoor hij fragmenten mist en met name het goed luisteren naar de boordradios en die vertalen is niet zijn sterkste punt.
Ergo, hij wist wel waarom en heeft dus tegen Rick gelogen.dreester schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:22:
HAM vertelt net bij F1TV dat de bewuste schakelaar z'n achterremmen uitschakelt.
Dus conclusie: hij kan het werk niet aan.FunFair schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:22:
[...]
Het probleem is gewoon dat die vent alles in z'n eentje doet. Dus terwijl hij naar de timings kijkt ook het commentaar geeft, naar de race kijkt, de boordradios moet beluisteren, de interviewer in de gaten moet houden, feitjes moet vertellen en vertalen.
Dat kan gewoon niet allemaal tegelijk, waardoor hij fragmenten mist en met name het goed luisteren naar de boordradios en die vertalen is niet zijn sterkste punt.
Oplossing: 2e persoon erbij of iemand anders het werk laten doen.
Nou nou, het lijkt me wel aardig een open deur dat dit Lewis z'n eigen schuld was en om een coureur nou na te trappen als ie al down is na zo'n dramatisch einde van de race lijkt me niet zo nodig, daar worden de toekomstige interviews met de oranje plofkap ook niet beter van.dglavimans schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:08:
[...]
Ik heb niks tegen Lewis (vindt hem een held). Maar als verslaggever/interviewer is toch gelijk je eerste van de 3 vragen terugkomend op vorige week ‘this is one the team’ naar ‘is this one on you?’. Of ligt dat aan mij
Dat was het enige pluspuntje aan KVY bij F1TV. Hij praat zo ongemakkelijk. Heel vervelend om naar te luisteren vind ik.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:08:
In de F1TV post show. KVY is heel erg sportief naar GAS
GAS “I bring the red bull you bring the vodka”
[ Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 06-06-2021 17:25 ]
Zou ook zomaar kunnen. Bottas had hier ooit al een klapband toch?Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:17:
Bij de post-show op F1TV op YT YouTube: F1 LIVE: Azerbaijan GP Post-Race Show
Geven ze Pirelli nog niet de schuld van een faulty product maar neigen ze naar dat het gewoon komt soor het circuit en alle carbon die er ligt van de afgelopen dagen. Maar toevallig is het wel
Stratencircuit waar geen ruimte is voor het afval om te verdwijnen wat dus zomaar op de racelijn komt te liggen.
Als je ziet hoe makkelijk men hier hun auto's beschadigen door die muren (en elkaar raken in het gedrang).
Maar het was wel 'toevallig' tot twee keer toe de witte achterband. Dus toch maar even opzoek naar bewijs.
I guess.. Maja daarom ben ik ook geen interviewer ik zou geen vrienden makenSebastiaannn schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:23:
[...]
Nou nou, het lijkt me wel aardig een open deur dat dit Lewis z'n eigen schuld was en om een coureur nou na te trappen als ie al down is na zo'n dramatisch einde van de race lijkt me niet zo nodig, daar worden de toekomstige interviews met de oranje plofkap ook niet beter van.
Ben evengoed opgegroeid met Olav, post eerder nota bene nog een filmpje met zijn commentaar nav het steward-zijn van Bernoldi. Hoor nog steeds liever zijn commentaar dan het gegil bij Sky, maar een pijnlijke fout uitlichten mag blijkbaar niet. Oke, toedeloes.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Liberté, égalité, fraternitéNovarion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:17:
Zit er weer op, wat een spektakel weer.
Tot over 2 weken!
Mooie race. Knap gereden van Red Bull en jammer van de klapband. Bottas wederom treurloos, Vettel, Leclerc en Gasly goed gereden.
Hamilton baalt terecht maar ook dat hoort bij het racen.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Yep, cancel culture.Sir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:23:
[...]
Dus conclusie: hij kan het werk niet aan.
Oplossing: 2e persoon erbij of iemand anders het werk laten doen.
Ik hou toch een slag om de arm wat betreft gewoon een slordig foutje.
We zijn het echt niet allemaal oneens, maar we weten het nu wel. Dat is het punt.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:27:
Beetje jammer dat ik opeens een boeman ben als ik zeg dat het noemen van Whiting ipv Masi wat pijnlijk is, Whiting is al 2 jaar niet meer de Race Director.
Ben evengoed opgegroeid met Olav, post eerder nota bene nog een filmpje met zijn commentaar nav het steward-zijn van Bernoldi. Hoor nog steeds liever zijn commentaar dan het gegil bij Sky, maar een pijnlijke fout uitlichten mag blijkbaar niet. Oke, toedeloes.
Dat was toen wel duidelijk nog de rommel van een eerder incident als ik mij dat goed herinner.Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:24:
[...]
Zou ook zomaar kunnen. Bottas had hier ooit al een klapband toch?
Stratencircuit waar geen ruimte is voor het afval om te verdwijnen wat dus zomaar op de racelijn komt te liggen.
Als je ziet hoe makkelijk men hier hun auto's beschadigen door die muren (en elkaar raken in het gedrang).
Maar het was wel 'toevallig' tot twee keer toe de witte achterband. Dus toch maar even opzoek naar bewijs.
Testing, one, two ...
Nou, nee. Als Max daadwerkelijk geluk had gehad, dan had hij deze race gewonnen en was hij veel verder uitgelopen in de stand voor het WDCPierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
En wat een mazzel voor Max.
Doeg!Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:27:
Beetje jammer dat ik opeens een boeman ben als ik zeg dat het noemen van Whiting ipv Masi wat pijnlijk is, Whiting is al 2 jaar niet meer de Race Director.

Ik zou het doen!
Nee. Lees eens goed.
Hij neemt teveel werk op z'n bord. Het is niet mogelijk om al die dingen goed te kunnen te doen, zeker niet in je eentje. Maar het is dan toch logisch om naar een verbetering te zoeken? Wat voor hem werkt. Dat kan door of een 2e commentator erbij te hebben, of door iemand anders het te laten becommentariëren.
Dat maakt het nog geen "cancel-culture". Dat is iets heel anders.
Weet je wat het is, na de pitstop van HAM en VER zaten wij thuis allemaal al zo van nou, PER kan er misschien nog wel voor komen. Dat komt bij Olav dan veel later, terwijl dat op dat moment heel relevant is voor de top 3. Waar dat dan door komt maakt me niet zo uit (kan best hoor dat je gelijk hebt) maar het is gewoon niet wat je verwacht van professioneel commentaar.FunFair schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:22:
[...]
Het probleem is gewoon dat die vent alles in z'n eentje doet. Dus terwijl hij naar de timings kijkt ook het commentaar geeft, naar de race kijkt, de boordradios moet beluisteren, de interviewer in de gaten moet houden, feitjes moet vertellen en vertalen.
Overigens verder wel leuk dat ze wat communicatie tussen de teams en de raceleiding lieten horen. Vooral dat fragmentje met McLaren vond ik wel mooi
Ik zou volgende week kijkenNovarion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:17:
Zit er weer op, wat een spektakel weer.
Tot over 2 weken!
Toen Max uitviel volgde er flink wat krachttermen!! Hij domineerde de race en dan zo uitvallen, brute pech..
Eindelijk maakt Hamilton een fout die wel consequenties heeft.
Ik vonde het een spannende race, zeker als je de tiing in de gaten hield
Zou ik niet op rekenen
De GP van Nergenshuizen in Verweggistan?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Je staat daar niet als interviewer om iemand de grond in te boren. Die vraag hoef je maar een keer stellen en je krijgt geen enkel interview meer, FIA of niet....dglavimans schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:08:
[...]
Ik heb niks tegen Lewis (vindt hem een held). Maar als verslaggever/interviewer is toch gelijk je eerste van de 3 vragen terugkomend op vorige week ‘this is one the team’ naar ‘is this one on you?’. Of ligt dat aan mij
Als ervaren kijker kun je het ook negeren natuurlijk omdat jij wel beter weet. Zet het geluid op allen FX en geef zelf het commentaar. De beleving zal dan ook heel anders zijn.pilskes schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:49:
Ik denk dat de heer Mol prima voldoet voor de doorsnee kijker, maar als je wat meer van de F1 afweet en een kritische kijker bent, dan hoor je hem teveel fouten maken op belangrijke momenten. Ik ben geen fan..
Over 14 dagen Frankrijk en direct erna 2 keer Oostenrijk... Lekker een triple header... Ik heb er zin in...Dadona schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:53:
Ah right. Mijn kalender heeft Canada nog niet weggehaald.
1 RB
2 Merc
3 RB
6 Merc
denkt aan afgelopen 3 jaar..... Het is precies hetzelfde, maar dan toch anders.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Topicwarning niet gelezen dus?Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
@DaniëlWW2 Kan dat gezeik over Mol niet gewoon in de regels opgenomen worden. Wordt een beetje vervelend en veel van hetzelfde nu.
Door je remmen op te warmen warm je ook de velgen. en daarmee de banden van binnen, op.PalingDrone schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:20:
Volgens TED is die magic button niet alleen voor de remmen maar ook om de banden op te warmen in een out-lap
Heb je ook kaarten voor Turkije dit jaar?Dadona schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:53:
Ah right. Mijn kalender heeft Canada nog niet weggehaald.
Ik had idd eerder verwacht dat Lewis degene zou zijn die door z`n banden tegen de muur zou rijden, aangezien hij ook al langer op z`n banden stond.warp schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:42:
[...]
Nou, nee. Als Max daadwerkelijk geluk had gehad, dan had hij deze race gewonnen en was hij veel verder uitgelopen in de stand voor het WDC
Maar het is en blijft de keuze van de snelle teams om buiten te blijven bij de safetycar van Stroll, dat er dan 1 daarvan z`n banden klapt was te verwachten.
How do you save a random generator ?
Je moet toch wat zonder DASRoL0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:58:
[...]
Door je remmen op te warmen warm je ook de velgen. en daarmee de banden van binnen, op.
Nou ik denk vooral de verwarring aangezien grapjes over mazepin direct de kop ingedrukt worden maar geklaag over dit onderdeel alle ruimte lijkt te krijgen.
Ik was er ook al wel een beetje bang voor. Het probleem is dat je met een stop direct zoveel terugvalt dat dat eigenlijk niet kan. Dan is het gewoon wachten. Zei al tegen m'n buddy hier (voordat het gebeurde) stel dat Lewis/Max band zou klappen, als jij de ander bent, zou je dan direct pitten aangezien je dan toch uitloopt in het WK? Ik zou dat wel doen (dacht ik toen), maar goed, uiteindelijk kwam dus sowieso een rode vlag.enchion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 17:59:
[...]
Ik had idd eerder verwacht dat Lewis degene zou zijn die door z`n banden tegen de muur zou rijden, aangezien hij ook al langer op z`n banden stond.
Maar het is en blijft de keuze van de snelle teams om buiten te blijven bij de safetycar van Stroll, dat er dan 1 daarvan z`n banden klapt was te verwachten.
Het was idd wel enigszins te verwachten, maar zomaar een pitstop maken, ik snap wel dat ze dat niet doen, want je verliest er gewoon teveel tijd mee. Kan me ook nog wel herinneren dat ik met dat plaatje van AWS nog zei, ah heb je weer zo'n bullshit graphic, maar misschien zat er toch wel iets in, met de banden van de RB in veel slechtere staat. Wie weet zit er zowaar wel wat waarheid in.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.