[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 49 Laatste
Acties:
  • 154.786 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:48
Wel een fout dus en geen pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 09:33

Zorro

Z

Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
@DaniëlWW2 Kan dat gezeik over Mol niet gewoon in de regels opgenomen worden. Wordt een beetje vervelend en veel van hetzelfde nu.
Misschien moet Mol dan eens beginnen er geen aanleiding voor te geven.

Charlie Whiting...

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mach schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:35:
[...]

dus geen foutje van ham maar pech
Per ongeluk een switch op je stuur omhalen vind ik toch wel een driver error hoor.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hee maar even.. afgezien van het strontgeluk dat 'we' hebben dat Hamilton rechtdoor knalde..

Hij was wel gewoon als een speer weg en Perez was gezien he.. even in t achterhoofd houden voor de volgende :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

Apiekool schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Pardon? Dat is gewoon een fout hoor, gewoon een verkeerd knopje per ongeluk ingedrukt.
siggy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Beter lezen. Hij heeft hem zelf weer aangezet met een upshift. Doet ie echt zelf zijn hand- en vingerbewegingen.
onbewust foutje dan :)

DUGG

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tweede grote fout van HAM dit seizoen, na de regenrace in Italië. Was het niet Wolff of misschien zelfs HAM zelf die probeerde VER een steek onder water te geven over het aantal fouten hij dit seizoen had gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Vreemd zulke reclame op het podium..

...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Toch weer een spannende race gezien, onverwacht podium waar wederom iedereen blij is, Max nog steeds bovenaan en het topic liep weer hard. :Y

Dank mensen en tot volgende race! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

Vettel krijgt Ferrari champagne

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
g0tanks schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
HAM: Did I leave the magic on?
[Streamable: Lewis Hamilton Post-Race Radio | Azerbaijan 2021]

Schijnbaar heeft HAM per ongeluk brake magic aangezet waardoor de remmen te warm werden. Normaalgesproken wordt die functie gebruikt om de remmen warm te houden achter een safety car.
En de FIA weet nu welke auto geïnspecteerd moet worden. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Wel gaar altijd, dit soort races. Winnen door fouten/ongelukken van anderen, niet door eigen vaardigheid. Maar ja, ook dat is topsport. Is bij voetbal net zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Apiekool
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 17:59
Mach schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
[...]

[...]

In tegenstelling tot de bewuste foutjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:32:
Die herhaling van de herstart nog eens gekeken, en het is toch werkelijk waar ongelofelijk hoe HAM daar de bocht mist. Hij was er nota bene voor de bocht al voorbij, hij kon hem gemakkelijk uitremmen.
Z'n remmen rookten natuurlijk enorm bij de start, misschien toch oververhit?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Perez *O* Gasly *O* Vettel *O*

Goeie boost voor hun moraal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nachtnet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:35:
GP topic voor volgende week is verzonden..
8)7 over 2 weken dus.. (i'am Stupid..) :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
g0tanks schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
HAM: Did I leave the magic on?
[Streamable: Lewis Hamilton Post-Race Radio | Azerbaijan 2021]

Schijnbaar heeft HAM per ongeluk brake magic aangezet waardoor de remmen te warm werden. Normaalgesproken wordt die functie gebruikt om de remmen warm te houden achter een safety car.
Hebben andere teams dit ook? Vraag dit voor de FIA

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toch... als je altijd geluk hebt druk je niet per ongeluk op de verkeerde knopjes. Das namelijk gewoon geen geluk hebben.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Mach schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
[...]

[...]

Onbewust? Dat impliceert 'foutje' al. Of verwachten we dat elke fout bewust gebeurd? :z

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:42

Blokker_1999

Full steam ahead

Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:38:
[...]

Vreemd zulke reclame op het podium..
Wat is er vreemd aan? Dit is niet het Ferrari van de wagens, maar een wijnproducent uit Italië

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:12
Hopelijk optionele Dlc content voor f12021. Dan kies ik ervoor om hem niet te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:46
@DaniëlWW2 Kan dat gezeik over Mol niet gewoon in de regels opgenomen worden. Wordt een beetje vervelend en veel van hetzelfde nu.
Dan wil ik ook regels over Hamilton! Of misschien elke vorm van kritiek gewoon niet meer toe laten!

/s

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
https://streamable.com/wdmqtz

Mazepin doet nog ff rare actie op het einde. Mick is er niet blij mee, en terecht volgens mij.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Zorro

Zorro

Z

ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
Toch... als je altijd geluk hebt druk je niet per ongeluk op de verkeerde knopjes. Das namelijk gewoon geen geluk hebben.
Nee dat is domheid. Zo werd het bij Stroll tenminste genoemd toen hij op het verkeerde knopje drukte. Zie niet in waarom dat nu anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:38:
[...]

En de FIA weet nu welke auto geïnspecteerd moet worden. :P
Je denkt toch niet dat andere teams zo geen systemen hebben hoop ik? Lijkt me niet meer dan normaal dat ze functies inbouwen om de remmen op temperatuur te houden als je traag moet gaan achter een SC. Met gewoon remmen kom je er dan niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:04
dglavimans schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Dan wil ik ook regels over Hamilton! Of misschien elke vorm van kritiek gewoon niet meer toe laten!

/s
Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Henkje.doc schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Hopelijk optionele Dlc content voor f12021. Dan kies ik ervoor om hem niet te downloaden.
Scheelt dat hij daar maar 2 zinnen heeft en het vooraf ingesproken is, daar kan niet zoveel fout aan gaan. :+

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Spasm
  • Laatst online: 11-09 16:14
Toch sportief 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25_mitS2z1og_esO8N8Fr1wIjio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jnO9XYmcQ5lMRtpYU9Dd5M9x.jpg?f=fotoalbum_large

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
Zelfs als je 'altijd' geluk hebt keren op een gegeven moment de kansen. Erg fijn dat dat vandaag was.

En het was gewoon een driver error.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 06-06-2021 16:41 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Verstappen nog steeds FL.. dus nu heeft niemand een extra punt?

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
Het is nog steeds 36-1 qua geluk voor Hamilton, daar doet deze fout van hemzelf niks aan af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Wat gebeurde er met Russel eigenlijk dat hij de pits inreed voor de herstart? Was dit niet weer een kans geweest op punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
Hee maar even.. afgezien van het strontgeluk dat 'we' hebben dat Hamilton rechtdoor knalde..

Hij was wel gewoon als een speer weg en Perez was gezien he.. even in t achterhoofd houden voor de volgende :X
Eigenlijk was de goede start van Lewis en de slechte start van Sergio in het voordeel van laatstgenoemde.
Lewis lag bij bocht 1 volle autolengte voor. Was dat maar een halve lengte geweest, was Perez ermee afgegaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Je kan er ook gewoon langs scrollen. Zeker als de kritiek terecht is door een fout.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
Ding ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Wat is er vreemd aan? Dit is niet het Ferrari van de wagens, maar een wijnproducent uit Italië
Ja, niemand legt natuurlijk een link met de naam Ferrari tijdens een F1 race. :+

...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat een race zeg.
Ik zei nog tegen mijn vrouw: het worden nog spannende 7 minuten en toen ging het plof :(
Ik had bijna de iPhone doorheen de kamer gesmeten.

Uiteindelijk door de rode vlag maar gewoon aan de belastingsaangifte gaan doen tot ik hoorde dat het weer een stilstaande start ging worden. Ik dacht al dat Hamilton gewoon 26 punten gingen pakken. De remmen van Hamilton roken enorm aan de start zei mijn vrouw dus ik zag de bui al hangen.

en hij gaat rechtdoor!!!

* Chevy454 spurt naar de TV terug...

Maar godsamme, wat een KLERE banden die Pirelli...

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Nog mazzel dat Hamilton Perez er niet afketste toen ie rechtdoor schoot

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Het zal nu maar een keer of 25 gemeld zijn in dit topic wat hierop het antwoord is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Nee dat is domheid. Zo werd het bij Stroll tenminste genoemd toen hij op het verkeerde knopje drukte. Zie niet in waarom dat nu anders is.
actief een bepaalde knop indrukken of een knop aanraken terwijl je iets anders doet en niet eens merkt dat je die knop indrukt.

Maar goed, as usual "Hamilton bad".

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:57
Hamilton dacht dat het een drag race was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:46
Naja.. Nog niet wat ik zeg natuurlijk :p

Man die praat over iemand die dood is.. Komaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Je denkt toch niet dat andere teams zo geen systemen hebben hoop ik? Lijkt me niet meer dan normaal dat ze functies inbouwen om de remmen op temperatuur te houden als je traag moet gaan achter een SC. Met gewoon remmen kom je er dan niet.
Ik denk dat elk team wel iets heeft. We weten het meeste alleen niet totdat een ander team erachter komt en ze verlinkt.

Maar als je het zo gaat zeggen over de radio, dan moet de FIA eigenlijk meteen die auto apart nemen om te kijken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

chim0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:38:
Wel gaar altijd, dit soort races. Winnen door fouten/ongelukken van anderen, niet door eigen vaardigheid. Maar ja, ook dat is topsport. Is bij voetbal net zo.
Ben jij helemaal leeg van binnen ofzo, wat een entertainment.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:14

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riam-ylDx3FjtyVLjrac7VkZEw0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hruZaBOfLS1RAcwj38xh8lAA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNcYE8k9QbZVQvvac2Shy8nyPg8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IGBNSKfsD3QRYE8WIxktDQPQ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ky29ropmp9vLdJf6vLoSVjgdEh8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/j6HVSH4XBBCqRnZNuJHlcniv.png?f=user_large

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Ja, niemand legt natuurlijk een link met de naam Ferrari tijdens een F1 race. :+
Moet zeggen: slim gezien van die wijnboer. Hoeveel mensen gaan nu niet opzoeken of Ferrari ook schuimwijnen maakt.

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Chevy454 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
Wat een race zeg.
Ik zei nog tegen mijn vrouw: het worden nog spannende 7 minuten en toen ging het plof :(
Ik had bijna de iPhone doorheen de kamer gesmeten.

Uiteindelijk door de rode vlag maar gewoon aan de belastingsaangifte gaan doen tot ik hoorde dat het weer een stilstaande start ging worden. Ik dacht al dat Hamilton gewoon 26 punten gingen pakken. De remmen van Hamilton roken enorm aan de start zei mijn vrouw dus ik zag de bui al hangen.

en hij gaat rechtdoor!!!

* Chevy454 spurt naar de TV terug...

Maar godsamme, wat een KLERE banden die Pirelli...
Waarom heeft jouw vrouw dan nog geen account hier? Die is blijkbaar meer F1 fan dan @Chevy454 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Napo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
[...]

Het zal nu maar een keer of 25 gemeld zijn in dit topic wat hierop het antwoord is?
Dat je in de top 10 moet eindigen voor dat punt snap ik.. maar ik kan er niks aan doen dat de F1 zulke vage regels heeft en ook regels on-demand aan kan passen..

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Zorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Het tekent een Hamilton die onder druk staat. Hij reed de laatste jaren nagenoeg foutloos, maar stond dan ook zelden onder druk. De fouten die hij nu maakt, maakte hij ook al in het tijdperk voordat Mercedes heerste. "The special one" blijkt gewoon niet zo speciaal als zijn fans wilden geloven. Max kreeg dan wel constant de wind van voren bij de fouten die hij maakte, maar Max moest dan ook elke race 110% presteren. Nu Hamilton 100% moet presteren, ziet hij er opeens heel anders uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
DoeEensGek schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[Streamable: Azerbaijan Grand Prix - MSC,MAZ]https://streamable.com/wdmqtz

Mazepin doet nog ff rare actie op het einde. Mick is er niet blij mee, en terecht volgens mij.
Tsjezus.... hiervoor mag hij 2 wedstrijden krijgen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Dat je in de top 10 moet eindigen voor dat punt snap ik.. maar ik kan er niks aan doen dat de F1 zulke vage regels heeft en ook regels on-demand aan kan passen..
Regels zijn niet aangepast.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik wil geld betalen voor beeld van de reactie van Max op de actie van Hamilton 😁

[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 06-06-2021 16:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Met dat soort commentaar mis ik Ziggo wel, maar voor de rest tevreden met Sky. ;)
Dat geschreeuw van crofty word ik ook helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:42:
[...]

Moet zeggen: slim gezien van die wijnboer. Hoeveel mensen gaan nu niet opzoeken of Ferrari ook schuimwijnen maakt.
Is toch vooral Ferrari de autofabrikant die er voordeel van heeft dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat staat er al, alleen samengevat onder het kopje Ziggo.

Wat sommige zeggen over hem, vind ik echt heel raar. Hebben ze zelf misschien problemen met hun eigen overschat zelfbeeld?

Maar goed, terug naar de mooie race. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ben die snollebollekes nu al zat.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
[...]

Eigenlijk was de goede start van Lewis en de slechte start van Sergio in het voordeel van laatstgenoemde.
Lewis lag bij bocht 1 volle autolengte voor. Was dat maar een halve lengte geweest, was Perez ermee afgegaan...
Ja klopt.. maar het ging me er vooral om dat de Mercedes zo vies veel sneller weg was :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:26
HollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]

Dat staat er al, alleen samengevat onder het kopje Ziggo.

Wat sommige zeggen over hem, vind ik echt heel raar. Hebben ze zelf misschien problemen met hun eigen overschat zelfbeeld?

Maar goed, terug naar de mooie race. :)
Ik vind het een nogal ernstig iets om te claimen dat de racedirector iemand is die 2 jaar geleden is overleden.
Helemaal als je commentator bent.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]

Ja klopt.. maar het ging me er vooral om dat de Mercedes zo vies veel sneller weg was :X
Terwijl PER en HAM volgens mij even snel reageerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:42:
[...]

Ik denk dat elk team wel iets heeft. We weten het meeste alleen niet totdat een ander team erachter komt en ze verlinkt.

Maar als je het zo gaat zeggen over de radio, dan moet de FIA eigenlijk meteen die auto apart nemen om te kijken.
De FIA kent deze systemen meestal wel. Ofwel staat in de regels duidelijk wat wel en niet mag ofwel gaan teams meestal gewoon navragen of iets is toegestaan. Enkel als ze weten dat het geen goedkeuring zou krijgen en ze het toch willen implementeren, en dus eigenlijk gaan valsspelen, zullen ze het niet melden.

Vergeet niet dat als je als team navraag doet of iets legaal is, en het is legaal volgens de regels van de sport, dat de FIA dat dan niet publiceert. Enkel als een idee ingaat tegen de regels zullen zij een TD vrijgeven om duidelijk te maken aan alle teams dat een bepaald iets niet is toegestaan zodat die andere teams geen tijd verspelen in de toekomst met dezelfde vraag.

De FIA hoort uiteindelijk alle technische specs, tekeningen, documentatie, ... van alle wagens op de grid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
ricardo246 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Regels zijn niet aangepast.
Het punt is meer dat het vaak onduidelijk is wat de regels dan wel zijn. Er is vaak onduidelijkheid over regels, net zoals vandaag. Wel of niet herstarten, dan wel een staande of rollende start.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Okee in de studio hebben ze niet meegekregen dat dus hami de tire magic knop aan gezet had perongeluk...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
10 sec na de finish klapte m'n internet er uit, gelukkig 10 sec erna :)

wauw, grote wauw, onverwachte "win" na de 1e bocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:46:
[...]

Het punt is meer dat het vaak onduidelijk is wat de regels dan wel zijn. Er is vaak onduidelijkheid over regels, net zoals vandaag. Wel of niet herstarten, dan wel een staande of rollende start.
Ja maar voor de snelste ronde is dat niet het geval, niet finishen in de top 10 is geen punt en dat is vrij duidelijk als je in de muur vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

[...]

Dan wordt er naar de situatie gekeken en beslist.
Niet alles kan van tevoren uitgedokterd worden.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Smultie schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]

Is toch vooral Ferrari de autofabrikant die er voordeel van heeft dan?
Hoe zie je dat? Denk je dat er nu ineens mensen een Ferrari gaan opzoeken om eens te kijken of ze zo een auto kunnen kopen? Ik denk dat er nog altijd meer mensen de wijn zullen gaan opzoeken en leren ontdekken. Een flesje van €25 kan er bij de meeste mensen nog wel af, een wagen van enkele honderdduizenden euro daarentegen...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:04

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Succes Pirelli met het aankomend onderzoek naar deze klapbanden :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

KlaasjeNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:33:
Zit nog even Lewis in de cockpit na de race te bekijken, maar wat zegt hij nou precies? Maak er het volgende van. Magic?

Engineer: "Lewis, ***** to P7 is you're still in there."
Lewis: "Did I have the magic on?"
Engineer: "Yeah"
Lewis: "I could have sworn I turned it off. "
Engineer: "Yeah you did, but you nocked it on with the upshift."
Betere vraag is/was: waar is zijn stem heen? :P Hij klinkt een beetje als The Godfather zo. :+ Benieuwd of Toto vanavond een paardekop in zijn bed aantreft.

[ Voor 6% gewijzigd door Bart-Willem op 06-06-2021 16:48 ]

Volvotips.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:09
Voordeel van het huidige resultaat, als Mercedes nu bezwaar aantekent, kost het RBR alleen de punten van deze race, maar heeft Mercedes nog steeds geen voordeel ervan omdat RBR ook nauwelijks punten heeft gepakt en Mercedes al helemaal niet in de buurt van punten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Hoe zie je dat? Denk je dat er nu ineens mensen een Ferrari gaan opzoeken om eens te kijken of ze zo een auto kunnen kopen? Ik denk dat er nog altijd meer mensen de wijn zullen gaan opzoeken en leren ontdekken. Een flesje van €25 kan er bij de meeste mensen nog wel af, een wagen van enkele honderdduizenden euro daarentegen...
Mochten die Ferrari's erg succesvol worden in F1 dan ga ik zeker bij Kroymans kijken, voorlopig hou ik het nog ff bij een Civic ;)
Lekker betrouwbaar enzo, oja en er zitten geen Pirelli's onder....
(Sake is ook lekkerder dan Champagne, zelfs al staat er Ferrari op)

[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 06-06-2021 16:51 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

Ik snap niet waar die verwarring van die herstart vandaan komt. Na een rode vlag wordt in principe altijd herstart. Enkel als dat niet kan om veiligheidsredenen of omdat we tegen de tijdslimiet aanlopen zal er niet herstart worden.. Bijvoorbeeld omdat het te donker wordt of omdat de regen blijft aanhouden voor de volgende uren. Enkele jaren terug zijn wel de regels rondom die tijdlimiet aangepast om een situatie zoals in Canada te voorkomen waar tussen start en finish iets van een 4 uur zat.

Het type van start wordt volgens de regels bepaald door de race director. De voorkeur gaat uit naar een staande start, maar als die te onveilig wordt geacht, denk bijvoorbeeld bij regenweer, dan zal er voor een rollende start gekozen worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
VER is redelijk op z’n tong aan het bijten over Pirelli :+

per aspera ad astra

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

LAD93 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:51:
VER is redelijk op z’n tong aan het bijten over Pirelli :+
Je zag hem nadenken over hoe hij het ging formuleren :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En niemand heeft het erover dat Mazepin voor Hamilton is geeindigd. 😬

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05

Quad

Doof

Ver hield het wel netjes hoor.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Mazepin.. wat een gek. Schorsen die gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Had Lewis op een verkeerd knoppie gedrukt.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DoeEensGek
[Streamable: https://streamable.com/kf6h4b]https://streamable.com/kf6h4b

Max Verstappen (heel rustig) interview bij Rick Winkelman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

d0s schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:53:
Het leger in met die gast!

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Wat nou weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Wel nee, na de race in Rusland mag die het land niet meer uit maar moet ie eerst zijn dienstplicht gaan vervullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
??

F1TV is gestopt met broadcasten. Wat zei hij?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:51
Zo, ik sta weer met beide voeten op de grond ...

Vanmiddag samen met mijn vader - en even een keer zonder telefoon - naar de race gekeken. Wat hebben we genoten! Van RRB en PER die HAM achter zich hield tot de herstart toe; zo'n beetje alle emoties zijn voorbij gekomen :D

Ik vraag mij af of het verremmen van HAM ook toe te rekenen valt aan zijn remmen. Die leken namelijk aardig te roken bij de herstart. Dat in combinatie met het behouden van de positie t.o.v. PER kan het doorschuiven verklaren.

Maar goed, in vind het helemaal mooi! VER nog steeds bovenaan in het WDC. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Blokt Schumacher even op 300kmh+

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
HAM op Sky:
Verkeerd knopje gedrukt waardoor de remmen uit stonden, hmmmm erg vaag verhaal.
Hoezo zit er een knop op die de remmen uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:46:
Okee in de studio hebben ze niet meegekregen dat dus hami de tire magic knop aan gezet had perongeluk...
Daar hebben ze het gewoon over gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Top die Perez.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand grote screenshot van de rem actief van Hamilton?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:04

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar... Even een gedachte spinsel...

Zou die 'magic' van Mercedes een remmen-opwarm programma kunnen zijn? Dat ie de blokjes er tegenaan houdt?

En zo ja; mag dat?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
https://streamable.com/5yuf9o

En Perez na zijn overwinning bij Rick.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:55:
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/teacherluke.co.uk/wp-content/uploads/2015/11/palpatine-good.jpg?fit=494%2C358&ssl=1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Jeetje wat heb je die streams snel in elkaar geknutseld.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:58

Amphiebietje

In de blubber

Ik begrijp niet waar ze zich druk over maken, Toto had toch van tevoren gezegd dat het zo moeilijk zou zijn hier te winnen? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:56:
Maar... Even een gedachte spinsel...

Zou die 'magic' van Mercedes een remmen-opwarm programma kunnen zijn? Dat ie de blokjes er tegenaan houdt?

En zo ja; mag dat?
Lijkt mij meer een standaard rembalans instelling die alleen gebruikt word bij het opwarmen van banden, weer een extra systeem om dat te doen is niet genoeg ruimte voor bij de remmen lijkt me.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

PalingDrone schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:55:
HAM op Sky:
Verkeerd knopje gedrukt waardoor de remmen uit stonden, hmmmm erg vaag verhaal.
Hoezo zit er een knop op die de remmen uitschakelt?
Uitschakelen is niet helemaal correct. Ze stonden in een andere modus die gebruikt wordt onder de SC om ze op temperatuur te brengen/houden. Hamilton gaat op snelheid op zijn rempedaal staan nadat hij tijdens een upshift die modus per ongeluk opnieuw had aangezet en de remmen reageren gewoon helemaal verkeerd waardoor hij niet anders kan dan rechtdoor gaan.

Acties:
  • +35 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4sShHtUSONFnZOCx7rMymsDN1J8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZHOrCY8CoyaLSZF2h1wheVat.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05:26
Let the brakeheat flow through you...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:44
wowly schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:08:
Zo'n staande start is wel heeeel erg in het voordeel van Hamilton. Rollende start had HAM niet verder gebracht, staande..... hhmmmmm mazzelpik
hmmmmm TOCH NIET!!!! hahahahaha!!!

poehee

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Pagina: 1 ... 43 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.