Wel een fout dus en geen pech.
Misschien moet Mol dan eens beginnen er geen aanleiding voor te geven.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
@DaniëlWW2 Kan dat gezeik over Mol niet gewoon in de regels opgenomen worden. Wordt een beetje vervelend en veel van hetzelfde nu.
Charlie Whiting...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Per ongeluk een switch op je stuur omhalen vind ik toch wel een driver error hoor.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Hee maar even.. afgezien van het strontgeluk dat 'we' hebben dat Hamilton rechtdoor knalde..
Hij was wel gewoon als een speer weg en Perez was gezien he.. even in t achterhoofd houden voor de volgende
Hij was wel gewoon als een speer weg en Perez was gezien he.. even in t achterhoofd houden voor de volgende

Apiekool schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
[...]
Pardon? Dat is gewoon een fout hoor, gewoon een verkeerd knopje per ongeluk ingedrukt.
onbewust foutje dansiggy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
[...]
Beter lezen. Hij heeft hem zelf weer aangezet met een upshift. Doet ie echt zelf zijn hand- en vingerbewegingen.
DUGG
Tweede grote fout van HAM dit seizoen, na de regenrace in Italië. Was het niet Wolff of misschien zelfs HAM zelf die probeerde VER een steek onder water te geven over het aantal fouten hij dit seizoen had gemaakt?
Vreemd zulke reclame op het podium..
...
Toch weer een spannende race gezien, onverwacht podium waar wederom iedereen blij is, Max nog steeds bovenaan en het topic liep weer hard. 
Dank mensen en tot volgende race!

Dank mensen en tot volgende race!
Vettel krijgt Ferrari champagne
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En de FIA weet nu welke auto geïnspecteerd moet worden.g0tanks schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
HAM: Did I leave the magic on?
[Streamable: Lewis Hamilton Post-Race Radio | Azerbaijan 2021]
Schijnbaar heeft HAM per ongeluk brake magic aangezet waardoor de remmen te warm werden. Normaalgesproken wordt die functie gebruikt om de remmen warm te houden achter een safety car.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel gaar altijd, dit soort races. Winnen door fouten/ongelukken van anderen, niet door eigen vaardigheid. Maar ja, ook dat is topsport. Is bij voetbal net zo.
Z'n remmen rookten natuurlijk enorm bij de start, misschien toch oververhit?RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:32:
Die herhaling van de herstart nog eens gekeken, en het is toch werkelijk waar ongelofelijk hoe HAM daar de bocht mist. Hij was er nota bene voor de bocht al voorbij, hij kon hem gemakkelijk uitremmen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Perez
Gasly
Vettel
Goeie boost voor hun moraal.

Goeie boost voor hun moraal.
nachtnet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:35:
GP topic voor volgende week is verzonden..

Hebben andere teams dit ook? Vraag dit voor de FIAg0tanks schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
HAM: Did I leave the magic on?
[Streamable: Lewis Hamilton Post-Race Radio | Azerbaijan 2021]
Schijnbaar heeft HAM per ongeluk brake magic aangezet waardoor de remmen te warm werden. Normaalgesproken wordt die functie gebruikt om de remmen warm te houden achter een safety car.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Toch... als je altijd geluk hebt druk je niet per ongeluk op de verkeerde knopjes. Das namelijk gewoon geen geluk hebben.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Onbewust? Dat impliceert 'foutje' al. Of verwachten we dat elke fout bewust gebeurd?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wat is er vreemd aan? Dit is niet het Ferrari van de wagens, maar een wijnproducent uit Italië
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hopelijk optionele Dlc content voor f12021. Dan kies ik ervoor om hem niet te downloaden.
Dan wil ik ook regels over Hamilton! Of misschien elke vorm van kritiek gewoon niet meer toe laten!Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
@DaniëlWW2 Kan dat gezeik over Mol niet gewoon in de regels opgenomen worden. Wordt een beetje vervelend en veel van hetzelfde nu.
/s
https://streamable.com/wdmqtz
Mazepin doet nog ff rare actie op het einde. Mick is er niet blij mee, en terecht volgens mij.
Nee dat is domheid. Zo werd het bij Stroll tenminste genoemd toen hij op het verkeerde knopje drukte. Zie niet in waarom dat nu anders is.ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
Toch... als je altijd geluk hebt druk je niet per ongeluk op de verkeerde knopjes. Das namelijk gewoon geen geluk hebben.
Je denkt toch niet dat andere teams zo geen systemen hebben hoop ik? Lijkt me niet meer dan normaal dat ze functies inbouwen om de remmen op temperatuur te houden als je traag moet gaan achter een SC. Met gewoon remmen kom je er dan niet.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:38:
[...]
En de FIA weet nu welke auto geïnspecteerd moet worden.
dglavimans schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
[...]
Dan wil ik ook regels over Hamilton! Of misschien elke vorm van kritiek gewoon niet meer toe laten!
/s
Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:

Scheelt dat hij daar maar 2 zinnen heeft en het vooraf ingesproken is, daar kan niet zoveel fout aan gaan.Henkje.doc schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
[...]
Hopelijk optionele Dlc content voor f12021. Dan kies ik ervoor om hem niet te downloaden.
Zelfs als je 'altijd' geluk hebt keren op een gegeven moment de kansen. Erg fijn dat dat vandaag was.ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
En het was gewoon een driver error.
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 06-06-2021 16:41 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verstappen nog steeds FL.. dus nu heeft niemand een extra punt?
...
Het is nog steeds 36-1 qua geluk voor Hamilton, daar doet deze fout van hemzelf niks aan af.
Wat gebeurde er met Russel eigenlijk dat hij de pits inreed voor de herstart? Was dit niet weer een kans geweest op punten?
Verwijderd
Eigenlijk was de goede start van Lewis en de slechte start van Sergio in het voordeel van laatstgenoemde.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:37:
Hee maar even.. afgezien van het strontgeluk dat 'we' hebben dat Hamilton rechtdoor knalde..
Lewis lag bij bocht 1 volle autolengte voor. Was dat maar een halve lengte geweest, was Perez ermee afgegaan...
Je kan er ook gewoon langs scrollen. Zeker als de kritiek terecht is door een fout.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ding dingLuxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
Ja, niemand legt natuurlijk een link met de naam Ferrari tijdens een F1 race.Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:39:
[...]
Wat is er vreemd aan? Dit is niet het Ferrari van de wagens, maar een wijnproducent uit Italië
...
Wat een race zeg.
Ik zei nog tegen mijn vrouw: het worden nog spannende 7 minuten en toen ging het plof
Ik had bijna de iPhone doorheen de kamer gesmeten.
Uiteindelijk door de rode vlag maar gewoon aan de belastingsaangifte gaan doen tot ik hoorde dat het weer een stilstaande start ging worden. Ik dacht al dat Hamilton gewoon 26 punten gingen pakken. De remmen van Hamilton roken enorm aan de start zei mijn vrouw dus ik zag de bui al hangen.
en hij gaat rechtdoor!!!
* Chevy454 spurt naar de TV terug...
Maar godsamme, wat een KLERE banden die Pirelli...
Ik zei nog tegen mijn vrouw: het worden nog spannende 7 minuten en toen ging het plof
Uiteindelijk door de rode vlag maar gewoon aan de belastingsaangifte gaan doen tot ik hoorde dat het weer een stilstaande start ging worden. Ik dacht al dat Hamilton gewoon 26 punten gingen pakken. De remmen van Hamilton roken enorm aan de start zei mijn vrouw dus ik zag de bui al hangen.
en hij gaat rechtdoor!!!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nog mazzel dat Hamilton Perez er niet afketste toen ie rechtdoor schoot
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het zal nu maar een keer of 25 gemeld zijn in dit topic wat hierop het antwoord is?Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
actief een bepaalde knop indrukken of een knop aanraken terwijl je iets anders doet en niet eens merkt dat je die knop indrukt.Zorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[...]
Nee dat is domheid. Zo werd het bij Stroll tenminste genoemd toen hij op het verkeerde knopje drukte. Zie niet in waarom dat nu anders is.
Maar goed, as usual "Hamilton bad".
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hamilton dacht dat het een drag race was
Naja.. Nog niet wat ik zeg natuurlijk
Man die praat over iemand die dood is.. Komaan
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik denk dat elk team wel iets heeft. We weten het meeste alleen niet totdat een ander team erachter komt en ze verlinkt.Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[...]
Je denkt toch niet dat andere teams zo geen systemen hebben hoop ik? Lijkt me niet meer dan normaal dat ze functies inbouwen om de remmen op temperatuur te houden als je traag moet gaan achter een SC. Met gewoon remmen kom je er dan niet.
Maar als je het zo gaat zeggen over de radio, dan moet de FIA eigenlijk meteen die auto apart nemen om te kijken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben jij helemaal leeg van binnen ofzo, wat een entertainment.chim0 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:38:
Wel gaar altijd, dit soort races. Winnen door fouten/ongelukken van anderen, niet door eigen vaardigheid. Maar ja, ook dat is topsport. Is bij voetbal net zo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hruZaBOfLS1RAcwj38xh8lAA.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IGBNSKfsD3QRYE8WIxktDQPQ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/j6HVSH4XBBCqRnZNuJHlcniv.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Moet zeggen: slim gezien van die wijnboer. Hoeveel mensen gaan nu niet opzoeken of Ferrari ook schuimwijnen maakt.Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Ja, niemand legt natuurlijk een link met de naam Ferrari tijdens een F1 race.
Waarom heeft jouw vrouw dan nog geen account hier? Die is blijkbaar meer F1 fan dan @Chevy454Chevy454 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
Wat een race zeg.
en hij gaat rechtdoor!!!
Dat je in de top 10 moet eindigen voor dat punt snap ik.. maar ik kan er niks aan doen dat de F1 zulke vage regels heeft en ook regels on-demand aan kan passen..Napo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Het zal nu maar een keer of 25 gemeld zijn in dit topic wat hierop het antwoord is?
...
Perez.... Nice.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het tekent een Hamilton die onder druk staat. Hij reed de laatste jaren nagenoeg foutloos, maar stond dan ook zelden onder druk. De fouten die hij nu maakt, maakte hij ook al in het tijdperk voordat Mercedes heerste. "The special one" blijkt gewoon niet zo speciaal als zijn fans wilden geloven. Max kreeg dan wel constant de wind van voren bij de fouten die hij maakte, maar Max moest dan ook elke race 110% presteren. Nu Hamilton 100% moet presteren, ziet hij er opeens heel anders uit.Zorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[...]
Nee dat is domheid. Zo werd het bij Stroll tenminste genoemd toen hij op het verkeerde knopje drukte. Zie niet in waarom dat nu anders is.
Tsjezus.... hiervoor mag hij 2 wedstrijden krijgen.DoeEensGek schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:40:
[Streamable: Azerbaijan Grand Prix - MSC,MAZ]https://streamable.com/wdmqtz
Mazepin doet nog ff rare actie op het einde. Mick is er niet blij mee, en terecht volgens mij.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Regels zijn niet aangepast.Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Dat je in de top 10 moet eindigen voor dat punt snap ik.. maar ik kan er niks aan doen dat de F1 zulke vage regels heeft en ook regels on-demand aan kan passen..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik wil geld betalen voor beeld van de reactie van Max op de actie van Hamilton 😁
[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 06-06-2021 16:44 ]
Dat geschreeuw van crofty word ik ook helemaal gek van.Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Met dat soort commentaar mis ik Ziggo wel, maar voor de rest tevreden met Sky.
Is toch vooral Ferrari de autofabrikant die er voordeel van heeft dan?Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:42:
[...]
Moet zeggen: slim gezien van die wijnboer. Hoeveel mensen gaan nu niet opzoeken of Ferrari ook schuimwijnen maakt.
Dat staat er al, alleen samengevat onder het kopje Ziggo.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
Wat sommige zeggen over hem, vind ik echt heel raar. Hebben ze zelf misschien problemen met hun eigen overschat zelfbeeld?
Maar goed, terug naar de mooie race.
Ben die snollebollekes nu al zat.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ja klopt.. maar het ging me er vooral om dat de Mercedes zo vies veel sneller weg wasVerwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:41:
[...]
Eigenlijk was de goede start van Lewis en de slechte start van Sergio in het voordeel van laatstgenoemde.
Lewis lag bij bocht 1 volle autolengte voor. Was dat maar een halve lengte geweest, was Perez ermee afgegaan...

Ik vind het een nogal ernstig iets om te claimen dat de racedirector iemand is die 2 jaar geleden is overleden.HollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Dat staat er al, alleen samengevat onder het kopje Ziggo.
Wat sommige zeggen over hem, vind ik echt heel raar. Hebben ze zelf misschien problemen met hun eigen overschat zelfbeeld?
Maar goed, terug naar de mooie race.
Helemaal als je commentator bent.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Terwijl PER en HAM volgens mij even snel reageerden.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Ja klopt.. maar het ging me er vooral om dat de Mercedes zo vies veel sneller weg was
De FIA kent deze systemen meestal wel. Ofwel staat in de regels duidelijk wat wel en niet mag ofwel gaan teams meestal gewoon navragen of iets is toegestaan. Enkel als ze weten dat het geen goedkeuring zou krijgen en ze het toch willen implementeren, en dus eigenlijk gaan valsspelen, zullen ze het niet melden.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:42:
[...]
Ik denk dat elk team wel iets heeft. We weten het meeste alleen niet totdat een ander team erachter komt en ze verlinkt.
Maar als je het zo gaat zeggen over de radio, dan moet de FIA eigenlijk meteen die auto apart nemen om te kijken.
Vergeet niet dat als je als team navraag doet of iets legaal is, en het is legaal volgens de regels van de sport, dat de FIA dat dan niet publiceert. Enkel als een idee ingaat tegen de regels zullen zij een TD vrijgeven om duidelijk te maken aan alle teams dat een bepaald iets niet is toegestaan zodat die andere teams geen tijd verspelen in de toekomst met dezelfde vraag.
De FIA hoort uiteindelijk alle technische specs, tekeningen, documentatie, ... van alle wagens op de grid te hebben.
Het punt is meer dat het vaak onduidelijk is wat de regels dan wel zijn. Er is vaak onduidelijkheid over regels, net zoals vandaag. Wel of niet herstarten, dan wel een staande of rollende start.
...
Okee in de studio hebben ze niet meegekregen dat dus hami de tire magic knop aan gezet had perongeluk...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
10 sec na de finish klapte m'n internet er uit, gelukkig 10 sec erna 
wauw, grote wauw, onverwachte "win" na de 1e bocht
wauw, grote wauw, onverwachte "win" na de 1e bocht
Ja maar voor de snelste ronde is dat niet het geval, niet finishen in de top 10 is geen punt en dat is vrij duidelijk als je in de muur vliegt.Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Het punt is meer dat het vaak onduidelijk is wat de regels dan wel zijn. Er is vaak onduidelijkheid over regels, net zoals vandaag. Wel of niet herstarten, dan wel een staande of rollende start.
Dan wordt er naar de situatie gekeken en beslist.Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Niet alles kan van tevoren uitgedokterd worden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hoe zie je dat? Denk je dat er nu ineens mensen een Ferrari gaan opzoeken om eens te kijken of ze zo een auto kunnen kopen? Ik denk dat er nog altijd meer mensen de wijn zullen gaan opzoeken en leren ontdekken. Een flesje van €25 kan er bij de meeste mensen nog wel af, een wagen van enkele honderdduizenden euro daarentegen...Smultie schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Is toch vooral Ferrari de autofabrikant die er voordeel van heeft dan?
Succes Pirelli met het aankomend onderzoek naar deze klapbanden
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Betere vraag is/was: waar is zijn stem heen?KlaasjeNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:33:
Zit nog even Lewis in de cockpit na de race te bekijken, maar wat zegt hij nou precies? Maak er het volgende van. Magic?
Engineer: "Lewis, ***** to P7 is you're still in there."
Lewis: "Did I have the magic on?"
Engineer: "Yeah"
Lewis: "I could have sworn I turned it off. "
Engineer: "Yeah you did, but you nocked it on with the upshift."
[ Voor 6% gewijzigd door Bart-Willem op 06-06-2021 16:48 ]
Voordeel van het huidige resultaat, als Mercedes nu bezwaar aantekent, kost het RBR alleen de punten van deze race, maar heeft Mercedes nog steeds geen voordeel ervan omdat RBR ook nauwelijks punten heeft gepakt en Mercedes al helemaal niet in de buurt van punten was.
Mochten die Ferrari's erg succesvol worden in F1 dan ga ik zeker bij Kroymans kijken, voorlopig hou ik het nog ff bij een CivicBlokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Hoe zie je dat? Denk je dat er nu ineens mensen een Ferrari gaan opzoeken om eens te kijken of ze zo een auto kunnen kopen? Ik denk dat er nog altijd meer mensen de wijn zullen gaan opzoeken en leren ontdekken. Een flesje van €25 kan er bij de meeste mensen nog wel af, een wagen van enkele honderdduizenden euro daarentegen...
Lekker betrouwbaar enzo, oja en er zitten geen Pirelli's onder....
(Sake is ook lekkerder dan Champagne, zelfs al staat er Ferrari op)
[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 06-06-2021 16:51 ]
Ik snap niet waar die verwarring van die herstart vandaan komt. Na een rode vlag wordt in principe altijd herstart. Enkel als dat niet kan om veiligheidsredenen of omdat we tegen de tijdslimiet aanlopen zal er niet herstart worden.. Bijvoorbeeld omdat het te donker wordt of omdat de regen blijft aanhouden voor de volgende uren. Enkele jaren terug zijn wel de regels rondom die tijdlimiet aangepast om een situatie zoals in Canada te voorkomen waar tussen start en finish iets van een 4 uur zat.Luxicon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Het type van start wordt volgens de regels bepaald door de race director. De voorkeur gaat uit naar een staande start, maar als die te onveilig wordt geacht, denk bijvoorbeeld bij regenweer, dan zal er voor een rollende start gekozen worden.
Je zag hem nadenken over hoe hij het ging formulerenLAD93 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:51:
VER is redelijk op z’n tong aan het bijten over Pirelli
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
En niemand heeft het erover dat Mazepin voor Hamilton is geeindigd. 😬
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ver hield het wel netjes hoor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mazepin.. wat een gek. Schorsen die gast.
Had Lewis op een verkeerd knoppie gedrukt.
[Streamable: https://streamable.com/kf6h4b]https://streamable.com/kf6h4b
Max Verstappen (heel rustig) interview bij Rick Winkelman.
Max Verstappen (heel rustig) interview bij Rick Winkelman.
Het leger in met die gast!d0s schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:53:
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Wat nou weerd0s schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:53:
Wel nee, na de race in Rusland mag die het land niet meer uit maar moet ie eerst zijn dienstplicht gaan vervullend0s schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:53:
??d0s schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:53:
F1TV is gestopt met broadcasten. Wat zei hij?
Zo, ik sta weer met beide voeten op de grond ...
Vanmiddag samen met mijn vader - en even een keer zonder telefoon - naar de race gekeken. Wat hebben we genoten! Van RRB en PER die HAM achter zich hield tot de herstart toe; zo'n beetje alle emoties zijn voorbij gekomen
Ik vraag mij af of het verremmen van HAM ook toe te rekenen valt aan zijn remmen. Die leken namelijk aardig te roken bij de herstart. Dat in combinatie met het behouden van de positie t.o.v. PER kan het doorschuiven verklaren.
Maar goed, in vind het helemaal mooi! VER nog steeds bovenaan in het WDC.
Vanmiddag samen met mijn vader - en even een keer zonder telefoon - naar de race gekeken. Wat hebben we genoten! Van RRB en PER die HAM achter zich hield tot de herstart toe; zo'n beetje alle emoties zijn voorbij gekomen
Ik vraag mij af of het verremmen van HAM ook toe te rekenen valt aan zijn remmen. Die leken namelijk aardig te roken bij de herstart. Dat in combinatie met het behouden van de positie t.o.v. PER kan het doorschuiven verklaren.
Maar goed, in vind het helemaal mooi! VER nog steeds bovenaan in het WDC.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 6 juni 2021
HAM op Sky:
Verkeerd knopje gedrukt waardoor de remmen uit stonden, hmmmm erg vaag verhaal.
Hoezo zit er een knop op die de remmen uitschakelt?
Daar hebben ze het gewoon over gehad..v8power67 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:46:
Okee in de studio hebben ze niet meegekregen dat dus hami de tire magic knop aan gezet had perongeluk...
Top die Perez.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Iemand grote screenshot van de rem actief van Hamilton?
---RAWE CEEK!!!---
Maar... Even een gedachte spinsel...
Zou die 'magic' van Mercedes een remmen-opwarm programma kunnen zijn? Dat ie de blokjes er tegenaan houdt?
En zo ja; mag dat?
Zou die 'magic' van Mercedes een remmen-opwarm programma kunnen zijn? Dat ie de blokjes er tegenaan houdt?
En zo ja; mag dat?
Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:55:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 6 juni 2021

Jeetje wat heb je die streams snel in elkaar geknutseld.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik begrijp niet waar ze zich druk over maken, Toto had toch van tevoren gezegd dat het zo moeilijk zou zijn hier te winnen?
Lijkt mij meer een standaard rembalans instelling die alleen gebruikt word bij het opwarmen van banden, weer een extra systeem om dat te doen is niet genoeg ruimte voor bij de remmen lijkt me.MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:56:
Maar... Even een gedachte spinsel...
En zo ja; mag dat?
Smiling as the shit comes down...
Uitschakelen is niet helemaal correct. Ze stonden in een andere modus die gebruikt wordt onder de SC om ze op temperatuur te brengen/houden. Hamilton gaat op snelheid op zijn rempedaal staan nadat hij tijdens een upshift die modus per ongeluk opnieuw had aangezet en de remmen reageren gewoon helemaal verkeerd waardoor hij niet anders kan dan rechtdoor gaan.PalingDrone schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:55:
HAM op Sky:
Let the brakeheat flow through you...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
hmmmmm TOCH NIET!!!! hahahahaha!!!wowly schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:08:
Zo'n staande start is wel heeeel erg in het voordeel van Hamilton. Rollende start had HAM niet verder gebracht, staande..... hhmmmmm mazzelpik
poehee
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.