Sinds wanneer is het podium voor de eerste 4 ipv eerste 3?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kijk eens naar Mercedes.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Ferrari weer de grote faalteam dit weekend.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij had hem wel, toen kwam de bocht...Dentist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:20:
This aged well.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Champagne is van Ferrari!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Neemt niet weg dat er regelmatig rare podiums in deze race zijn geweest
Op zich waar. Maar hij zegt zelf dat het seizoen een marathon is.toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
[...]
Tuurlijk niet. Een echte racer wil altijd 1e worden.
Net omgekeerd, hij heeft iets laten aanstaan dat uit had moeten staan. Brake Magic. Een functie die bij een SC gebruikt wordt om de remmen op temperatuur te houden. Daarom ook dat zijn remmen vooraan zo aan het roken waren op de grid en hij dus niet kon stoppen bij T1.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:26:
[...]
Linker voorwiel blokkeerde volledig en kon niet insturen.
HAM zegt iets over iets dat uit stond dat aan had moeten staan? Maar Olav tettert er doorheen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Met dat soort commentaar mis ik Ziggo wel, maar voor de rest tevreden met Sky.
...
Champagne.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zou die wat hebben aan mijn gehoorapparaten???
Hij had juist te veel remmen. Die blokkeerde meteen volledig.DarkFire1985 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
Ham had duidelijk geen remmen.
Maar net daarvoor zegt hij nog tegen het team "it's a marathon" en dan zo'n fout. Bizarre wending.
Plus het valt me op dat Hamilton altijd probeerd te sandbaggen over de radio. Die ging er gewoon vol voor. Net als elke race zijn bandjes weg zijn, dan rijdt ie gewoon door tot het einde van de race.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Onderaan de streep is het uitvallen van VER + HAM nog steeds wel een slechte deal. Max had 10 punten op Hamilton kunnen uitlopen en RBR had er 3 meer gehad als VER + HAM op te baan zouden blijven. Met het wegvallen van Hamilton blijft de schade beperkt. Maar dit zijn wel de circuits waar je als Red Bull rijder je punten moet pakken. Het feit dat Max nu niet uitloopt, kunnen uiteindelijk dure punten zijn aan het einde van het seizoen.Arjan90 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:23:
Tsjonge jonge. Dit is wel het geluk van de WDC leider hoor, ongelofelijk. Wat een gouden pik zeg, dat is toch niet leuk zo.
sarcasme he![]()
Toch verwacht je niet dat twee Mercedessen finishen, maar dat ze 0 punten hebben samen. En dan Red Bull dus 25 punten uitloopt in het WCC.
Als ik hem goed interpreteer gaat die van Ham nu weer dalen. Die van Ver is nog wat onduidelijk
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zal best. Ik kan het alleen maar waarderen dat ie elke wedstrijd wil winnen.dutchgio schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
[...]
1e in het kampioenschap, dan moet je niet zo'n actie als dit doen.
"When you grow up your heart dies"
Die zijn de grootste.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Men mag vaak kritiek hebben op Mol. Maar op dit soort momenten vind ik hem goud hoor
PSN: xMaurice93
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zo erg was het toch niet. Als je de snelheid niet hebt. Ik denk dat dit nog een normale score is. De kwalificatie was wat ongelofelijk maar het was duidelijk dat Red Bull beter was. Maar zo slecht deden ze het niet.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Ferrari heeft nog steeds geen topsnelheid, dus niet raar dat ze de positie niet vast konden houden. Je zag dat Leclerc het eigenlijk alleen kon als ie zelf ook DRS had.
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2021 16:30 ]
Hamilton was vergeten de 'oververhit remmen om banden op te warmen knop' uit te zetten. Daardoor rookten zijn remmen zoRoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
I could have sworn i had turned that off, zegt HAM? Iemand begrepen waar dat over gaat?
54 races achtereenvolgens in de punten, einde van die streak.Melkaz schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:29:
Is het niet echt al gigantisch lang geleden dat Lewis buiten de punten is gebleven?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tja, maar hij doet nu wel precies datgene waar hij Max afgelopen jaren iedere keer commentaar op gaf. Te gretig willen zijn op de winst terwijl je voor de punten moet gaan. Met zulke rokende remmen moet/kun je gewoon niet voluit meer gaan.sjaool schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Aan de andere kant lovenswaardig dat hij voor de win gaat. Dat zit toch in die jongens. Die willen winnen.
[removed]
50 nogwat races.Melkaz schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:29:
Is het niet echt al gigantisch lang geleden dat Lewis buiten de punten is gebleven?
Benieuwd wat er dan mis was
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee, Hamilton verprutst het nu zelf. Niks mazzel voor Max.Pierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
En wat een mazzel voor Max.
PSN: McMillan0984
Moet een tandje hoger zijn toch?
Max +1 Lewis +0
Fout van LH? Weet je het zeker? 😉ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
[...]
Er is wel een verschil tussen een klapband en een fout van de rijder natuurlijk. Om het eerste juichen zal ik nooit doen, om het tweede een heel stuk makkelijker
You' re not getting my comment.
Is ie in de top 10 geëindigd?Clavat schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
Moet er bij Ver niet 1 punt bijgeteld worden.
Hij is toch niet in de top 10 ge-eindigd?Clavat schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
Ja en Gasly had het zelfde.DutchCrownNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
Perez; “close to retire the car”
Benieuwd wat er dan mis was
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Nee, waar zou Max dat punt vandaan halen? Dat krijg je alleen als je in de top 10 bent geklasseerd.Novarion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
[...]
Moet een tandje hoger zijn toch?
Max +1 Lewis +0
*knip*Maurice079 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
[...]
Men mag vaak kritiek hebben op Mol. Maar op dit soort momenten vind ik hem goud hoor
Commentaar op de Mol kennen we onderhand wel en hoort niet in dit topic en al helemaal niet op deze manier.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 06-06-2021 19:56 ]
Dat was bij niet de laatste ronde volgens mij, ze moesten nog een ronde.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:31:
Wow hoe Gasly LeClerc er tactisch uit rijdt op t einde
Als ik hier door de comments kijk is hij zeker niet de enigeErazzzer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:31:
[...]
Mol is een kleuter met een Verstappen poster op zijn slaapkamer. Afgeven op alles wat niet Max heet en Max zelf als een God behandelen.
Als beide het hadden dan denk ik dat ze de motor in continue overtake modus oid hadden gezet binnen de parmc ferme enigne mode beschikbaar
Ik zie gewoon dat hij voor max en het team wil werken. Ergens heeft dat toch wel met Max zijn instelling en karakter te maken. Je wil met zoiemand als Max gewoon graag samenwerken. Geen oranje bril want ik zie dat ook bij meerdere zoals voor Norris. Die heeft ook die gun factor.
Hoop dat ze dat stuk gevoel nooit gaan verlaten. Je wil winnen op de eervolle klasse manier.
De tijd van cheaters is voorbij. Misschien heeft het gamen op de pc dat wel iets goeds gebracht in de wereld.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee, das Mercedes, daarna Ferrari......Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Cogitationis poenam nemo patitur
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet hij wel kunnen remmen natuurlijkRoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:32:
Die herhaling van de herstart nog eens gekeken, en het is toch werkelijk waar ongelofelijk hoe HAM daar de bocht mist. Hij was er nota bene voor de bocht al voorbij, hij kon hem gemakkelijk uitremmen.
Olav suggereerde dat ook weer, maar je kon duidelijk zien dat de fastest lap wel in beeld kwam maar de +1 point erbij ontbrak. Die krijg je uiteraard niet als je niet in de top 10 finisht.Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:31:
[...]
Nee, waar zou Max dat punt vandaan halen? Dat krijg je alleen als je in de top 10 bent geklasseerd.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Engineer: "Lewis, ***** to P7 is you're still in there."
Lewis: "Did I have the magic on?"
Engineer: "Yeah"
Lewis: "I could have sworn I turned it off. "
Engineer: "Yeah you did, but you nocked it on with the upshift."
Moet je wel je remmen juist hebben staan. Hij had een functie laten aanstaan om te helpen bij het opwarmen, maar tijdens de race heb je dan ineens remmen die net niet goed werken.RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:32:
Die herhaling van de herstart nog eens gekeken, en het is toch werkelijk waar ongelofelijk hoe HAM daar de bocht mist. Hij was er nota bene voor de bocht al voorbij, hij kon hem gemakkelijk uitremmen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nope, punt voor de snelste ronde krijg je alleen als je in de top 10 finisht.Clavat schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:30:
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Als Perez goed start rijdt hij Hamilton echter klem en dan is het slim gedaan. Hamilton was gewoon heel goed weg en Perez niet heel goed.DoeEensGek schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:32:
Perez ging gelijk naar de binnenkant, dat koste hem gelijk wat centimeters die Hamilton zo kon inlopen. Niet echt slim van Perez eigenlijk.
Inderdaad, dat zal het wel zijn, maar hij begon pas te blokkeren op het moment dat hij eigenlijk al te laat was. Dan had ik dat eigenlijk al eerder verwacht, als die remmen naar de kloten waren.
Maargoed, weet ik veel. We zullen het nog wel horen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
dus geen foutje van ham maar pechKlaasjeNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:33:
Zit nog even Lewis in de cockpit na de race te bekijken, maar wat zegt hij nou precies? Maak er het volgende van. Magic?
DUGG
De track die nu speelt ken ik ook nog niet. 😅LAD93 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:29:
Heel verfrissend om niet VER / HAM / BOT interviews te horen wel!
Dat heb je mis, die poster is van hemzelf 🤡Erazzzer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:31:
[...]
Mol is een kleuter met een Verstappen poster op zijn slaapkamer. Afgeven op alles wat niet Max heet en Max zelf als een God behandelen.
Testing, one, two ...
Dat is volgens mij per land verschillend of het verplicht is of nietShva schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:34:
Kunnen die maskers niet af op het podium pffff.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
We kunnen het hier niet blijven herhalen.KlaasjeNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:33:
Zit nog even Lewis in de cockpit na de race te bekijken, maar wat zegt hij nou precies? Maak er het volgende van. Magic?
Nog 1 keer, Brake Magic is een functie die bij de SC wordt gebruikt om de remmen op te warmen door ze harder te laten werken. Dat wil je evenwel echt niet op hebben tijdens de race zelf.
- DaniëlWW2
- Niet online
He, hij is voor Hamilton gefinisht hoor.psy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:35:
Is Bottas al gestart?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
“The magic” is een modus van de remmen die ze gebruiken om de boel sneller op te warmen op weg naar de grid/onder SC. Die wil je dus NIET aanhebben als je wilt dat de auto normaal reageert.KlaasjeNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:33:
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die is lekker een dutje aan het doen denk ik.psy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:35:
Is Bottas al gestart?
...
Beter lezen. Hij heeft hem zelf weer aangezet met een upshift. Doet ie echt zelf zijn hand- en vingerbewegingen.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Pardon? Dat is gewoon een fout hoor, gewoon een verkeerd knopje per ongeluk ingedrukt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:36:
@DaniëlWW2 Kan dat gezeik over Mol niet gewoon in de regels opgenomen worden. Wordt een beetje vervelend en veel van hetzelfde nu.
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.

Het feit dat hij het zelf, evenwel per ongeluk, terug op heeft gezet lijkt mij toch echt wel een foutje dat hij zelf gemaakt heeft.
Mwah... weet niet of dat dan als pech bestempeld moet worden. Iets te gretig met upshiften?
Ze schakelen heel veel, dan lijkt het me straf...
Hij duwt Brake Magic zelf weer aan met de upshift.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hahahahaha hoe bizar!!! Waar ook
DoeEensGek in "[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan"ZeRoC00L schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Is er al een filmpje van de (niet)remactie van HAM
Ongeveer een kwartiertje voor jouw post.
Schijnbaar heeft HAM per ongeluk brake magic aangezet waardoor de remmen te warm werden. Normaalgesproken wordt die functie gebruikt om de remmen warm te houden achter een safety car.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Was boodschappen gaan doen laatste 2 rondjes. Doe ik normaal nooit, maar had geen herstart of actie verwacht meer en al het hele weekend verzaakt.psy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:33:
Deze wedstrijd bewijst wel weer dat je ALTIJD moet blijven kijken.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.