Het ging mij ook al door het hoofd...dat ie het leuker vindt als de puntjes dicht op elkaar zitten.Mel33 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Is het raar om te denken dat Ham het expres doet miskleunen. Hij wil daarmee gewoon een puur eerlijk gevecht in het wk met Max en dan ermee stoppen.
This maar een gedachte maar als er na jaren eindelijk een auto is die jouw bij kan houden en met een rijder die gewoon heel goed is. Zoals max is. Ja het schiet wel even door je hoofd zo’n scenario.
Clip of the day !
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
"When you grow up your heart dies"
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Kan ik me niet voorstellen. Ze wisten onder de rode vlag toch al wel hoe het er bij stond? en met twee keer SC kan ik me niet voorstellen dat ze brandstoftekort hebben
Vettel p2 mensen wat briljant!!! Genieten dit !
Perez heel netjes. En gasly respect!
Hami ging gewoon te diep en ja de remmen rookte al als een malle. Dus ja. Sneu voor max maar objectief gezien was dit een bizarre leuke race en die restart was geniaal genieten!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Moest grinniken, sorry.
En heel blij voor Vettel en AM.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
We hebben nog niets gezien/gehoord. Ik sluit niet uit dat HAM toen hij rechtdoor schoot maar meteen het circuit af is geredenLAD93 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:21:
Oprecht niet gezien, wat was HAM z’n reactie toen hij uit de auto stapte?
Quali kwam toch ook de rode vlag?computerjunky schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:20:
Geen fan van Perez maar moet hem toch toegeven deze race goed gereden ondanks zijn belabberde Quali. Winst is niets zeggend omdat hem dat gegeven is door een slechte pitstop van ham maat ham achter houden was belangrijk.
Dat is meer tactiek van Red Bull om de tweede stint zo laat te doen, daardoor konden ze geen tijd meer neerzetten, wat Verstappen ook had.
Haha ik zag niks meer
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En dat is een nat toetsenbord
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Grappig, ik dacht precies hetzelfde. Wellicht te ver gezocht, maarja wie zal t zeggenMel33 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Is het raar om te denken dat Ham het expres doet miskleunen. Hij wil daarmee gewoon een puur eerlijk gevecht in het wk met Max en dan ermee stoppen.
This maar een gedachte maar als er na jaren eindelijk een auto is die jouw bij kan houden en met een rijder die gewoon heel goed is. Zoals max is. Ja het schiet wel even door je hoofd zo’n scenario.
Wauw genieten dit!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Maar net daarvoor zegt hij nog tegen het team "it's a marathon" en dan zo'n fout. Bizarre wending.
Die restart was echt een goed idee
Flickr PSN ID= cheironnl
Even Teds TedTalk afwachtenSir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
Ik vraag me wel af wat er met de auto van Perez aan de hand is.
ik ben compleet grijs geworden deze race....ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Echt lekker voor de constructeurstitel en de derde plek voor Perez.
Niks aan het handje voor Max uiteindelijk... jammer dat het me een jaar van mijn leven gekost heeft
Wat een enorme blunder van Hamilton, je kon het zien aan de rook zijn remmen voor de start.....
Snel weg, daarna geen remmen meer...
Cogitationis poenam nemo patitur
Afhankelijk van de reden kan dat nog wel een staartje krijgen.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
Ook bijzonder zo zonder wagen op nummer 1
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Er zitten Pirelli banden onder. Levensgevaarlijk om daar zomaar mee door te rijden.Sir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
Ik vraag me wel af wat er met de auto van Perez aan de hand is.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:22
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
sarcasme he
Toch verwacht je niet dat twee Mercedessen finishen, maar dat ze 0 punten hebben samen. En dan Red Bull dus 25 punten uitloopt in het WCC.
En toch was de start van Hamilton wel echt goed. Perez was niet eens slecht weg, maar Hamilton wel echt goed. Maar ja, raketten heb ook geen remmen
[ Voor 20% gewijzigd door Arjan90 op 06-06-2021 16:24 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Vettel is terug.
Gasly scoort ook eindelijk fors.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
Dat moet nog blijken, hij was hier anders mooi uitgelopen. Dat kan nog steeds beslissend zijn voor het wdcArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Echt lekker voor de constructeurstitel en de derde plek voor Perez.
Niks aan het handje voor Max uiteindelijk... jammer dat het me een jaar van mijn leven gekost heeft
Wat een einde. Wauw.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Karmacheiron schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
Bottas voor Hamilton geëindigd
Die restart was echt een goed idee
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik zou het doen!
Nouja, hij zei dat het een marathon wasPierre schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
Daar zit je dan met je grote mond Lewis, heerlijk dit.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Precies je wil vechten, en niet 4 van de 7 wk’s winnen met een vinger in je neusAmphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:21:
[...]
Het ging mij ook al door het hoofd...dat ie het leuker vindt als de puntjes dicht op elkaar zitten.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat knopje tussen zijn oren.RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
I could have sworn i had turned that off, zegt HAM? Iemand begrepen waar dat over gaat?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Z'n remmen rookten wel heel hard..RoD schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
I could have sworn i had turned that off, zegt HAM? Iemand begrepen waar dat over gaat?
...
Heel benieuwd hoe HAM hier mee om zal gaan .....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Excuses heren en dames.
De remmen rookten al bij de herstart, te agressief opgewarmd wellichtsjaool schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
Duurt erg lang voor Lewis uitstapt. Die heeft even een momentje voor zichzelf nodig... Hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Linker voorwiel blokkeerde volledig en kon niet insturen.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:24:
Maar HAM zijn remmem waren te warm en dus kon hij niet remmen voor T1?
HAM zegt iets over iets dat uit stond dat aan had moeten staan? Maar Olav tettert er doorheen.
[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 06-06-2021 16:26 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit was geen pech maar gewoon dom, hij heeft nooit pech bij zaken waar hij het zelf niet schuld is en meestal geluk als hij fouten maakt.
Tuurlijk niet. Een echte racer wil altijd 1e worden.Tk55 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:25:
HAM nog in z'n auto. Ik snap dat je de race wil winnen, maar de 2e plek was zelfs hier een enorme voorsprong in het kampioenschap. Speel het dan op safe man!
Heerlijk podium met ook Gasly en Vettel erop! Verdiend van beide. Ook Gasly heeft de laatste 2 rondes nog flink moeten strijden, hij kreeg het echt niet cadeau. Die heeft het vertrouwen echt weer terug.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja en de restMaarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:26:
[...]
Linker voorwiel blokkeerde volledig en kon niet insturen.
HAM zegt iets over iets dat uit stond dat aan had moeten staan? Maar Olav tettert er doorheen.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Brake magic. Modus om de remmen op te warmen.Maarten_E schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:26:
[...]
Linker voorwiel blokkeerde volledig en kon niet insturen.
Niet om de 1e bocht mee in te remmen
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 06-06-2021 16:27 ]
I served in a company of heroes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1e in het kampioenschap, dan moet je niet zo'n actie als dit doen.toolkist schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
[...]
Tuurlijk niet. Een echte racer wil altijd 1e worden.
https://streamable.com/jek9ztZeRoC00L schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Is er al een filmpje van de (niet)remactie van HAM
En toch op het podium zo.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Ferrari weer de grote faalteam dit weekend.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Er is wel een verschil tussen een klapband en een fout van de rijder natuurlijk. Om het eerste juichen zal ik nooit doen, om het tweede een heel stuk makkelijkerJackie Moon schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:25:
What a race. 2 laps wait:
[Afbeelding]
@LH: respect4ever 🤙
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ze noemen het "brake magic" bij Mercedes, "now you see them, and then there gone"DarkFire1985 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:22:
Ham had duidelijk geen remmen.
Maar net daarvoor zegt hij nog tegen het team "it's a marathon" en dan zo'n fout. Bizarre wending.
Testing, one, two ...
Que ik denk ook Mercedes hoor.Quad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
Ferrari weer de grote faalteam dit weekend.
Te laat remmen én de remmen te warm opwarmen heeft niks met geluk of ongeluk te maken, dat is gewoon een fout.ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Nu wil ik echt niemand meer horen over dat Ham ALTIJD geluk heeft.
Waarom, waarom... Met kokende remmen denken te moeten divebomben voor wat? Onbegrijpelijk. Hij had zelfs lekker derde kunnen worden en niets aan de hand. Dat GOAT loopt wel echt een flinke klapband-op-de-straight deuk op, zeg. Met zoveel ervaring én wat ie voor de warmup lap op de radio zegt toch zo'n domme actie maken...Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Gelukkig heeft Hamilton deze race wel wat om van te leren.

Aan de andere kant lovenswaardig dat hij voor de win gaat. Dat zit toch in die jongens. Die willen winnen.Tk55 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:25:
HAM nog in z'n auto. Ik snap dat je de race wil winnen, maar de 2e plek was zelfs hier een enorme voorsprong in het kampioenschap. Speel het dan op safe man!
Lijkt Pirelli wel.hardware-lover schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:27:
[...]
Ze noemen het "brake magic" bij Mercedes, "now you see them, and then there gone"
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.