Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Jij geweldige held dat je er niet was.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:15:
Hoezo staat HAmilton 16??
Zijn remmen rookte enorm en hij schoot gewoon door. Ligt laatste.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vond ik ook..ScorpionSquad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:15:
Wat onvolwassen van Olav met zn 'sukkel'.
Maar wel een zeldzame fout van Lewis. Daar is je compensatie.
Op beide punten.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Vet
Gas
Wat een top 3!
Dit is toch ook wel lekker hoor.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wie had dit nou verwacht.
Geen schade voor VER zo, maar uiteraard blijft het zuur.
Als Rick die vraag weer stelt is het de grootste held ooit.Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Gelukkig heeft Hamilton deze race wel wat om van te leren.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Mentaal wel, maar brandende remmen, remmen nietZorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Wie zei er dat Hamilton zoveel mentaal sterker was?
I served in a company of heroes.
Kan niks belovenArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Nu wil ik echt niemand meer horen over dat Ham ALTIJD geluk heeft.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Flickr PSN ID= cheironnl
Pfoh, hoeveel tafels staan er nog bij Toto?
En RBR 25 punten voorsprong op Merc!
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 06-06-2021 16:17 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
jawel.Bensimpel schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:17:
Dit had dus niemand verwacht
I served in a company of heroes.
Hoezo, hij verknoeit het hier helemaal zelf?ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
VET nu echt terwcht DotD
Toch nog 0 punten!!
Set your goals high, and don't stop till you get there.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha, natuurlijk wel. Dit is zijn foutArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Sukkel is zijn woordje bij een grote fout van een coureur. Het is niet aan Lewis gebonden....ScorpionSquad schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:15:
Wat onvolwassen van Olav met zn 'sukkel'.
Maar wel een zeldzame fout van Lewis. Daar is je compensatie.
"When you grow up your heart dies"
Get in there (ergens rechtdoor rijden)
...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij heeft eindelijk ook eens pech bedoel je denk ik.....ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online

Vettel

Gasly.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hippocampus schreef op zondag 6 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Nee, ik heb wel weer zin in een tombola race

This maar een gedachte maar als er na jaren eindelijk een auto is die jouw bij kan houden en met een rijder die gewoon heel goed is. Zoals max is. Ja het schiet wel even door je hoofd zo’n scenario.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Brandstof? GewichtDutchCrownNL schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:18:
Perez moest meteen stoppen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hamilton op Imola en nu de klapband van Max waren voordeel voor Hamilton van buitenaf. Daar had Max geen invloed op.
De fout nu doet Hamilton helemaal zelf. Dat is geen geluk, dat is kwaliteitsverschil.
Nu de bbq aan.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Natuurlijk, en terechtRivanov schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:18:
Zou Perez echt staan juichen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Niks aan het handje voor Max uiteindelijk... jammer dat het me een jaar van mijn leven gekost heeft
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Signature
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
P 15 P 16
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 06-06-2021 16:20 ]
Nee, zn remmerij was gewoon toast.Mel33 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Is het raar om te denken dat Ham het expres doet miskleunen. Hij wil daarmee gewoon een puur eerlijk gevecht in het wk met Max en dan ermee stoppen.
This maar een gedachte maar als er na jaren eindelijk een auto is die jouw bij kan houden en met een rijder die gewoon heel goed is. Zoals max is. Ja het schiet wel even door je hoofd zo’n scenario.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Neem aan dat BOT ruim bovenaan staat.
Mijn God. Wat slecht van hem.
Leuk Perez. Mooi wat ie zegt over Max.
This aged well.hoevenpe schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:11:
Hamilton gaat hem pakken, gouden pik confirmed.
QFTZorro schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Mensen die zeggen dat Max nu geluk heeft snappen er niks van.
Hamilton op Imola en nu de klapband van Max waren voordeel voor Hamilton van buitenaf. Daar had Max geen invloed op.
De fout nu doet Hamilton helemaal zelf. Dat is geen geluk, dat is kwaliteitsverschil.
Vettel natuurlijk.Help!!!! schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:19:
Wie verzint dit, wat een seizoen.
PER driver of the day hoop ik.
Zou Hamilton nu kunnen lachen van de ironie of toch niet ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee nee..ArthurMorgan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 16:16:
Vaak, .... vaak.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.