3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I served in a company of heroes.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je bedoelt als in (Ro)Bottas transformeert in een vliegtuig ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja... 365 dagen oid...Chefbierrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:39:
Iemand uit z'n hoofd de trainings en quali tijden van 2020 op dit circuit?
Ze hebben hier vorig jaar niet gereden
-
Oooh shit idd hahaha 2019 danEdd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:39:
[...]
Ja... 365 dagen oid...
Ze hebben hier vorig jaar niet gereden
Wikipedia: 2019 Azerbaijan Grand PrixChefbierrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:39:
Pole 1:29.xxxChefbierrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:39:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Wikipedia: Grand Prix Formule 1 van Azerbeidzjan 2019Chefbierrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:39:
hier staat het een en ander
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Niet vanmorgen maar tijdens de kwalificatie of Race Hamilton de muur in lijkt me wel wat.Suicyder schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:27:
Wie gaat hem als eerste in de muur zetten vanmorgen?
Ik stem voor Mick Schumacher, Mazepin lijkt te leren en MSC lijkt te overcompenseren momenteel.
Dan krijgt hij de hele wereld over zich heen over de druk etc. en ben ik benieuwd wat hij gaat doen de rest van het seizoen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe voelt dat?
Sorry kon het niet laten
EDIT:
Haha die replay, run boy run

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2021 10:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Net gemist door een collega die belde. Streamable?G_Dragon schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:44:
Haha daar gaat je snelle ronde Hamilton![]()
Hoe voelt dat?
Sorry kon het niet laten
EDIT:
Haha die replay, run boy run![]()
Hoop dat een mede-tweaker die voor je heeft, ik kijk al via via omdat me werkomgeving alles heeft geblokkeerdJasphur schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:45:
[...]
Net gemist door een collega die belde. Streamable?
U vraagt, wij draaien copypastenJasphur schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:45:
[...]
Net gemist door een collega die belde. Streamable?
(rond 45s)
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 04-06-2021 10:49 ]
HELD!poor Leno schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:47:
[...]
U vraagt wij draaien
[Streamable: Replay 2021-06-04 02-43-32]
(rond 45s)
Het zijn der vrije trainingen nog maar meneer
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2021 10:50 ]
Heeft gereden met meetapparatuur (wasrek) en kost even tijd om dat weer te verwijderen.Tom5 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:53:
Iets aan de hand bij Perez?
(tenminste dat vertelde Rick Winkelman net)
[ Voor 9% gewijzigd door Type-R739 op 04-06-2021 10:55 ]
Wie zei er nou dat dit een RB track zou zijn en geen MERC track?
0.2 bedoel je?Sir_Lion schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:56:
Ik schakel net pas in. Hoezo is HAM nu al 1 seconde vrij? (I know trainingen...)
Wie zei er nou dat dit een RB track zou zijn en geen MERC track?
Ah zodoende, kijk met een schuin oog en zonder geluid, dus even gemist. ThanksType-R739 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:54:
[...]
Heeft gereden met meetapparatuur (wasrek) en kost even tijd om dat weer te verwijderen.
(tenminste dat vertelde Rick Winkelman net)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hij kan de achteruit niet vinden, parkeren met een F1 auto is ook wat anders.basvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:58:
TSU krijgt hem niet weg? uitgevallen?
[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2021 11:00 ]
Dat zal iedereen hier hebben. Bocht 12 tot 18 zit weinig recoverymogelijkheid en op het rechte stuk trek je de batterij ook zo leeg.Chefbierrr schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:58:
Red Bull heeft weer problemen met het verdelen van elektrische energie hier (volgens mij noemen ze het clipping?). Op het rechte stuk is het al op en het lijkt me dat je dus absoluut niet wil.
Iedereen zal uitzoeken op welke manier ze de snelste rondetijd kunnen rijden voor de Q en hoe ze de energie het beste kunnen gebruiken om te verdedigen op het rechte stuk.

[ Voor 25% gewijzigd door Nibbz op 04-06-2021 11:02 ]
13:37
EDIT
JEP
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2021 11:07 ]

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 04-06-2021 11:08 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Teveel afgekeken bij Mazepin denk ikbasvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:07:
Norris spin
vanaf nu alles foutloos
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was heel erg inhouden kennelijk, dan klinkt dat ding gewoon rot
[ Voor 42% gewijzigd door Suicyder op 04-06-2021 11:12 ]
Boze Bottas tikt hem er af dit weekendbasvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:09:
zo, HAM heeft zijn fout voor dit weekend ook weer gehad,
vanaf nu alles foutloos
Mijn boefje is liev!
Nah daar is Bottas te lief voor. Die heeft de ballen niet om dat te doen, en hoogstwaarschijnlijk zal die niet eens in de buurt komen van Hamilton tenzij hij een torpedo doet bji de start.
Jep, heel leuk die export vanaf F1.com, maar ik heb nu 5 races deze maand er in staan, omdat ze oude data niet wijzigen, alleen nieuwe er in zetten..DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:10:
Die stomme kalender die je kan toevoegen aan je Windows agenda, heeft tegen me gelogen.
Vaak heb je met lieve personen dat ze 1 keer goed uit hun slof schieten als het keer op keer tegen zitMartin0 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:14:
[...]
Nah daar is Bottas te lief voor. Die heeft de ballen niet om dat te doen, en hoogstwaarschijnlijk zal die niet eens in de buurt komen van Hamilton tenzij hij een torpedo doet bji de start.

High track temperatures and soft tyres seem to make for ridiculously slow cool down laps. Leclerc was registered as stopped for the whole middle sector he was going so slowly but it was intentional, not an issue #F1 #AzerbaijanGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 4 juni 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ben benieuwd wat Mercedes dit weekend in de melk te brokkelen heeft met deze temperaturen.
Ben bang dat dat moment al geweest is dit seizoen toen bottas hamilton er lastig langs liet.d-vine schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:16:
[...]
Vaak heb je met lieve personen dat ze 1 keer goed uit hun slof schieten als het keer op keer tegen zit
- tweakduke
Ik heb deze: https://www.racefans.net/contact/f1-fanatic-calendar/basvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:14:
[...]
Jep, heel leuk die export vanaf F1.com, maar ik heb nu 5 races deze maand er in staan, omdat ze oude data niet wijzigen, alleen nieuwe er in zetten..
Sinds een paar jaar in mijn google agenda gekoppelt en die passen altijd alles netjes aan.
Die hebben hun pappenheimers bij de FIADaMarcus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:17:
[...]
Ik ben benieuwd wat Mercedes dit weekend in de melk te brokkelen heeft met deze temperaturen.
Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is een Haas. Die spiegels vallen in normale conditie al zowat van de auto.tweakduke schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:17:
Heeft Mazepin wel door dat er spiegels op zijn auto zitten? Zijn engineer zal toch ook wel wat roepen, rondje van Max verknalt.
Eigenlijk zou de FIA daar ook moeten ingrijpen, want bendy mirrors.
Altijd het haasjeDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:18:
[...]
Het is een Haas. Die spiegels vallen in normale conditie al zowat van de auto.

Spin 'm er niet op vast
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
Om wat te zien in flexibele spiegels tijdens het rijden is een uitdagingDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:18:
[...]
Het is een Haas. Die spiegels vallen in normale conditie al zowat van de auto.
Welk juiste inzicht? Ham en Bot 7e en 9e?Woudloper schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:17:
VER heeft wederom last van langzaam verkeer op de baan. Jammer om zo niet het juiste inzicht te krijgen bij FP1.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
schade lijkt mee te vallen
[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 04-06-2021 11:27 ]
Dat is dan mazzel voor hem....basvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:27:
MAZ in de muur, maar kan nog wel verder
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Belt papa voor extra zak geld
Mijn boefje is liev!
Haas heeft ook een flexi-wing ontwikkeld, alleen flext die op de verkeerde manierbasvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:27:
-
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ntdE0sSzFxpGWzI4N111EfJx.gif?f=user_large)
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Zei Ferrari ook twee weken terugbasvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:27:
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Helft van de grid is al een keer doorgeschoten, dus denk het nietBansheeben schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:29:
Lijkt toch meer aan de Haas te liggen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- tweakduke
Mijn boefje is liev!
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Nou.. De radio van Max over Nikita zal wel gebruikt worden voor Max vs Perez ofzo..
I served in a company of heroes.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dLWjydN7dG2ykp0BrHG9NiTY.png?f=user_large)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
"When you grow up your heart dies"
Spiegelen oefenen? De achteruit vinden ging in die auto prima, sneller dan de Toro RossoPlenkske schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:32:
Heeft RIC het al geoefend ?
[YouTube: Ricciardo Reverses into Kvyat | 2019 Azerbaijan Grand Prix]
Ben heel benieuwd of ze er wel weer staan in FP2.
Je kunt er nog geen sticker op plakken...Extigo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:36:
Hmm FP1. HAM en BOT op 7 en 9 respectievelijk. Geen idee wat ik daar van moet vinden. Zeker ook omdat sowieso HAM alleen maar op de softs gereden heeft. Zou Mercedes dan toch veel last hebben van de C5?
Mijn boefje is liev!
100% zeker, Hamilton heeft geen normale ronde kunnen afmaken en Bottas zat op High fuel.Extigo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:36:
Hmm FP1. HAM en BOT op 7 en 9 respectievelijk. Geen idee wat ik daar van moet vinden. Zeker ook omdat sowieso HAM alleen maar op de softs gereden heeft. Zou Mercedes dan toch veel last hebben van de C5?
Het was erg warm, hoop auto's die tijdens cooldownlap bijna stil stonden in S2Extigo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:36:
C5 werkt dan zeker niet mee.
en veel verkeer, want maar een FP van een uur op een ''groene'' baan
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.