3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voor de zekerheid 13:55 uur...
"When you grow up your heart dies"
Al die dingen gelden toch voor alle drivers?basvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:38:
[...]
Het was erg warm, hoop auto's die tijdens cooldownlap bijna stil stonden in S2
C5 werkt dan zeker niet mee.
en veel verkeer, want maar een FP van een uur op een ''groene'' baan
Ik denk dat RBR er goed voor staat, en dat Merc toch problemen heeft met de hoge temp en de Softs...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mwoah, Mazepin is overduidelijk geen topcoureur. Maar de haas ligt nog slechter op de weg dan de williams. Vind het persoonlijk niet zo gek dat hij om de haverklap in het grind/tegen de muur staat. De Mazepin haatboner is iets te groot naar mijn idee.basvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:29:
[...]
Helft van de grid is al een keer doorgeschoten, dus denk het niet
Maar je hebt gelijk, zelfs Lewis reed een keer rechtdoor.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Iig sparen ze alvast een setje geel uit op Max.
een treffende spreuk
Even teruggekeken onboard bij VER en MAZ. (Op 50:30 in de f1tv stream).tweakduke schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:17:
Heeft Mazepin wel door dat er spiegels op zijn auto zitten? Zijn engineer zal toch ook wel wat roepen, rondje van Max verknalt.
MAZ doet een proefstart uit pits die misgaat/moeilijk gaat. Direct na 1e bocht begint de engineer van MAZ al "Verstappen 7 behind, turn 1", "Verstappen 3 behind" "2 behind" "let him through" al dat soort dingen.
Maar MAZ is druk "in de cockpit" bezig met zijn koppeling / DRS whatever. En heeft het dus veel te druk om verstappen te zien die over het rechte stuk zig-zagt in zijn spiegels om MAZ te laten zien dat hij eraan komt.
De engineer doet alles wat hij kan, maar dit is te moeilijk voor MAZ.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
FP1? Ik denk ook dat Red Bull er makkelijk met de titel vandoor gaat vanaf hier en dat McLaren een goede derde wordt achter een Mercedes dat worstelt met de autoFranco10 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:46:
Hebben de rode rakkers weer een truc gevonden? Monaco is een totaal andere baan en ze lijken er toch weer bij te zitten.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Stickertje in beide FIA fuel sensors en Gaaan!Franco10 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:46:
Hebben de rode rakkers weer een truc gevonden? Monaco is een totaal andere baan en ze lijken er toch weer bij te zitten.
at your service
Is daar al een bingokaart van?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
New power units for all Mercedes and Ferrari teams this weekend. Nothing from Honda or Renault (except more exhaust systems for the Alpine pair, naturally) #F1 #AzerbaijanGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 4 juni 2021
Denk niet dat ze soft gaan gebruiken tijdens de race
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Dus dan moeten ze morgen in Q2 de snelste tijd zetten op de mediums. Zou kunnen.Kenhas schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:07:
Dacht toch verstaan te hebben op sky dat Mercedes nu enkel maar op soft gereden heeft om hun medium en harde banden te sparen
Denk niet dat ze soft gaan gebruiken tijdens de race
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hoe langer het seizoen duurt, hoe meer hij laat zien dat hij niet in de F1 thuis hoort... Monaco viel mee, maar wat een pannekoek is het toch...vliegnerd schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Even teruggekeken onboard bij VER en MAZ. (Op 50:30 in de f1tv stream).
MAZ doet een proefstart uit pits die misgaat/moeilijk gaat. Direct na 1e bocht begint de engineer van MAZ al "Verstappen 7 behind, turn 1", "Verstappen 3 behind" "2 behind" "let him through" al dat soort dingen.
Maar MAZ is druk "in de cockpit" bezig met zijn koppeling / DRS whatever. En heeft het dus veel te druk om verstappen te zien die over het rechte stuk zig-zagt in zijn spiegels om MAZ te laten zien dat hij eraan komt.
De engineer doet alles wat hij kan, maar dit is te moeilijk voor MAZ.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bensimpel
Positieve meneer
Zien we Maz volgend jaar nog terug? Gunther is niet zo van het engelen geduld volgens mij. Of denkt hij nog steeds aan het geld?kevlar01 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:12:
[...]
Hoe langer het seizoen duurt, hoe meer hij laat zien dat hij niet in de F1 thuis hoort... Monaco viel mee, maar wat een pannekoek is het toch...
Toch ook wel zielig, als je alleen mee mag doen omdat je geld meebrengt.. Talent heeft die niet.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk dat Gunther niet zo veel te zeggen heeft in dit geval, die moet ook (ver)antwoorden bij Gene Haas, en die heeft gezegd dat ze centen nodig hebben, anders rijden zet niet...Bensimpel schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:29:
[...]
Zien we Maz volgend jaar nog terug? Gunther is niet zo van het engelen geduld volgens mij. Of denkt hij nog steeds aan het geld?
Toch ook wel zielig, als je alleen mee mag doen omdat je geld meebrengt.. Talent heeft die niet.
Bensimpel
Positieve meneer
Kan ook zijn dat sponsors afhaken, en dan? dan kost zo'n lulhannes je op de lange termijn meer..Damian schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:33:
[...]
Ik denk dat Gunther niet zo veel te zeggen heeft in dit geval, die moet ook (ver)antwoorden bij Gene Haas, en die heeft gezegd dat ze centen nodig hebben, anders rijden zet niet...
😆 - Denk ook eens om ;)
Hoofdsponsor is nog steeds Rusland (UralKali) en natuurlijk Gene Haas, dus dan is het cirkeltje wel weer rond toch? En 1&1, maar die hebben als voorwaarde dat Schumi in die auto zit.Bensimpel schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:34:
[...]
Kan ook zijn dat sponsors afhaken, en dan? dan kost zo'n lulhannes je op de lange termijn meer..
[ Voor 9% gewijzigd door Damian op 04-06-2021 12:36 ]
Uhm... Pa Mazepin is volgens mij de grootste sponsor op dit moment, ik verwacht niet dat hij zal afhaken.Bensimpel schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:34:
[...]
Kan ook zijn dat sponsors afhaken, en dan? dan kost zo'n lulhannes je op de lange termijn meer..
-
Is daar al ergens beeld en geluid van?StefanVerkerk schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:18:
Haha, deze teamradio gaan we terugzien in zo'n F1 animatie video... 'Unbelievable, unbelievable this, he just stays in front, I'm weaving even'
Helaas gemist.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
jdiezrequejo schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:52:
[...]
Is daar al ergens beeld en geluid van?
Helaas gemist.
Tsja.. Mazepin.. The one we love to hate?The_Admin schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:37:
[...]
Overgedreven gejank omdat 'ie een of ander aandachtsgeil influencertje in d'r tieten heeft geknepen?
Het slaat allemaal wel enorm door hoor, het is een pannenkoek, en hij heeft nog erg weinig laten zien, maar end of the day is het gewoon een matige paydriver, zoals zovelen voor hem.
Sinds dat ie meedoet, doet t me altijd hier aan denken

#F1 #AzerbaijanGP Mercedes & Ferrari teams have changed engines (ICE, TC, MGU-H, MGU-K) in Baku, 14 drivers get new power unit (Alfa Romeo, Aston Martin, Ferrari, Haas, Mercedes, McLaren, Williams). Renault & Honda stick with older ones 📊: pic.twitter.com/YpNksNmdje
— Petr Hlawiczka (@hlawiczka) 4 juni 2021
aanpassingen van NA FP1 (dus voor FP2)
ja, Tsunoda staat er verkeerd, dat komt omdat dit de Tsjechische vertaling is
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
FP2 is begonnen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kijk een hoe zuinig Verstappen is op zijn onderdelen. Duidelijk zijn manier van rijden die alles goed spaart.basvn schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:48:
[Afbeelding]
[Twitter]
aanpassingen van NA FP1 (dus voor FP2)
ja, Tsunoda staat er verkeerd, dat komt omdat dit de Tsjechische vertaling is
Maar serieus, dit lijkt ergens ook wel op dat Verstappen de beste Honda uit de bouwserie heeft gekregen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had je anders verwacht danDaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Kijk een hoe zuinig Verstappen is op zijn onderdelen. Duidelijk zijn manier van rijden die alles goed spaart.![]()
Maar serieus, dit lijkt ergens ook wel op dat Verstappen de beste Honda uit de bouwserie heeft gekregen.
fukfuk vergeten, was even buiten.. en moet over kwartiertje ook weer wegJasphur schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:55:
@poor Leno Zit je er klaar voor? Je hebt nog 5 minuten.

Je geeft je naam eer aan.poor Leno schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:02:
[...]
fukfuk vergeten, was even buiten.. en moet over kwartiertje ook weer weg
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh daar twijfel ik niet aan. Het verschil is alleen wel wat opvallend.The_Admin schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Had je anders verwacht danDenk dat het maandagochtend modelletje naar AT is gegaan
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
*insert* 'Rob_Geus_man-man-man.gif'poor Leno schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:02:
[...]
fukfuk vergeten, was even buiten.. en moet over kwartiertje ook weer weg

Mijn boefje is liev!
Afgezien van electronics, doet Renault het ook niet slecht.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:05:
[...]
Oh daar twijfel ik niet aan. Het verschil is alleen wel wat opvallend.
Zou het niet ook kunnen dat ze bij de rest wat dingetjes proberen die ze dan later bij Verstappen toepassen, mits succesvol.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:05:
[...]
Oh daar twijfel ik niet aan. Het verschil is alleen wel wat opvallend.
Dan mag je je naam veranderen naar "poor poor Leno"poor Leno schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:07:
[...]
En dan moet ik straks ook nog Roland Garros missen
(of was het Toto)
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
al 11 minuten.hoevenpe schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:09:
Zijn ze al op de baan?
lijkt me ook niet raar eigenlijk.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:02:
[...]
Kijk een hoe zuinig Verstappen is op zijn onderdelen. Duidelijk zijn manier van rijden die alles goed spaart.![]()
laat die AT's maar dingen testen. en als het goed is, gooi het op de auto van Perez.
als het daar ook goed zit, gaat het door naar Max.
ja, is hier besprokenKenny_026 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:11:
Ongelukkig moment gezien de modbreak maar hoor ik winkelman nu zeggen dat Mazepin in militaire dienst moet dit jaar?
Extigo in "[F1] Seizoen 2021"
in het 2021 topic, niet in het racetopic
Mijn boefje is liev!
[ Voor 38% gewijzigd door Chefbierrr op 04-06-2021 14:13 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Team heel droog, Box Box Box
Bensimpel
Positieve meneer
Maar schijnbaar moet die militaire dienst in in Rusland
😆 - Denk ook eens om ;)
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Take it to the bridge...
De monteurs bij Williams zweten al flink met vorige keer in gedachten inderdaad.
Dat is zijn redding... (en de onzeBensimpel schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:13:
Maar schijnbaar moet die militaire dienst in in Rusland
Mijn boefje is liev!
Klonk mij ook meer als een bak ipv de motor. Ging vrij lompPalingDrone schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
Achteruit en dan weer in z'n 1 knallen kan weleens de bak gekost hebben
Mijn boefje is liev!
Reden dat ie rechtdoor ging was al omdat de motor raar deed...PalingDrone schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
Achteruit en dan weer in z'n 1 knallen kan weleens de bak gekost hebben
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ah... zal wel een sticker op die motor hebben gezeten...Damian schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
[...]
Reden dat ie rechtdoor ging was al omdat de motor raar deed...
Mijn boefje is liev!
Mmm, daarvoor hoef je niet de uitloop te pakken en dan weer de baan op.Damian schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:14:
[...]
Reden dat ie rechtdoor ging was al omdat de motor raar deed...
Kijk de replay maarPalingDrone schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:16:
[...]
Mmm, daarvoor hoef je niet de uitloop te pakken en dan weer de baan op.
Nee, maar waarom zou je dan niet gewoon rustig doorrijden? (Ik kijk ff reclame
[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 04-06-2021 14:18 ]
Moet je aan LAT vragen hePalingDrone schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:17:
[...]
Nee, maar waarom zou je dan niet gewoon rustig doorrijden?
Ik denk: motor doet raar, zo snel mogelijk stoppen want anders meer schade. Toen ie merkte dat ie het weer deed ging ie weer rijden gok ik. Bleek toen toch stuque te zijn.
Die klinkt aardig rot...Damian schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:18:
[...]
Moet je aan LAT vragen he
Ik denk: motor doet raar, zo snel mogelijk stoppen want anders meer schade. Toen ie merkte dat ie het weer deed ging ie weer rijden gok ik. Bleek toen toch stuque te zijn.
Zag net korte replay
mmmnnnnniiiiaaaauuuwwww....sjaool schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:23:
De "Audio Up" rondes zijn ook best idioot... Als je zo'n ronde hebt verwacht ik meer motorgeluid te horen en minder omgevingsgeluid nu is het maar slapjes.
Ja geef dan onboard only beelden, veel gaver.sjaool schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:23:
De "Audio Up" rondes zijn ook best idioot... Als je zo'n ronde hebt verwacht ik meer motorgeluid te horen en minder omgevingsgeluid nu is het maar slapjes.
Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben naar de veranderingen aan de Ferrari's dat ze niet alleen op Monaco mee konden komen, maar nu ook in Baku. Wat hebben ze gevonden om het gat te dichten....
Welkom in de turbo hybrid era....sjaool schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:23:
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
[ Voor 45% gewijzigd door basvn op 04-06-2021 14:27 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2021 14:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb ik een race gemist vorig jaar?G_Dragon schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:29:
Zitten we niet naar een herhaling van vorig jaar te kijken ?

Gelukkig niet. Niks aan om forenzen over die straten te zien rijdenG_Dragon schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:29:
Zitten we niet naar een herhaling van vorig jaar te kijken ?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.