[F1 2021] Race 6 GP van Azerbaijan Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 49 Laatste
Acties:
  • 154.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Holk schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:44:
[...]
Mechanische grip van de Mercedes blijkt niet hoog te zijn, vandaar dat ze met meer downforce waren gestart. Later gingen ze voor de minder downforce versie = meer snelheid rechte stuk

Maar, net zoals Ferrari, vreten ze daardoor de achterbanden helemaal kaal binnen 10 ronden. Gaat morgen het verschil maken; hoe snel en hoe vaak moeten ze naar binnen. Verlies is best groot als de concurrentie met 325 voorbij komt blazen
Daarentegen is de pitstraat we weer redelijk kort, dus je verliest relatief weinig tijd in de pits.

Ben wel benieuwd naar de strategie mixen morgen, ook nog het SC risico erbij zal het wat spannender worden :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
siggy schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:47:
Ik denk dat het interessanter wordt hoe Ferrari, Leclerc en Hamilton met Verstappen omgaan. Leclerc zal geen problemen hebben om het Verstappen extreem moeilijk te maken ook al zou hij zijn eigen race ermee verknallen. Hamilton zal ook wel zo'n instelling hebben. De vraag is dan ook of Verstappen er beetje volwassen tegen aan kan gaan. Ik zie hem nog wel in ronde een meteen overal voorbij willen gaan. Maar goed, we gaan het zien.
Tuurlijk alles of niets voor MAX !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

siggy schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:47:
Ik denk dat het interessanter wordt hoe Ferrari, Leclerc en Hamilton met Verstappen omgaan. Leclerc zal geen problemen hebben om het Verstappen extreem moeilijk te maken ook al zou hij zijn eigen race ermee verknallen. Hamilton zal ook wel zo'n instelling hebben. De vraag is dan ook of Verstappen er beetje volwassen tegen aan kan gaan. Ik zie hem nog wel in ronde een meteen overal voorbij willen gaan. Maar goed, we gaan het zien.
Met zo’n lang recht stuk en DRS valt er weinig echt te vechten of moeilijk te maken.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb toch echt wel het idee dat max met een undercut het verschil kan maken. Als hij de eerste bocht door is en ze uit drs kan houden komt het volgens mij wel goed morgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:23
computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:48:
[...]

Code rood vanaf sector x zou wel mooi zijn. Als er dan wat in sector 1 gebeurd kan de rest die er al voorbij is tenminste nog zijn ronde afmaken tenzij het net na start finnish is (wat niet het geval was) dan is het gewoon code rood in sector 1 en 3 = afbreken ronde. Nu heeft een hele reeks zijn ronde niet af kunnen maken omdat er een paar een fout maken.
Maarja F1 en regeltjes er zijn er een miljoen maar 999.950 slaan helemaal nergens op.
Je mist iets belangrijks. Bij een code rood moeten ze de pits in. Als sector 1 rood is en je zit in 2 dan moet je voor start/finish de pits al in. Je kan dus nooit je snelle ronde voltooien.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Haha, ieder f1 weekend vraag ik me af hoe sneuer Mercedes en Hamilton kunnen worden qua communicatie. En dan een p2 in een Mercedes een monumentaal resultaat noemen. :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:18:
Haha, ieder f1 weekend vraag ik me af hoe sneuer Mercedes en Hamilton kunnen worden qua communicatie. En dan een p2 in een Mercedes een monumentaal resultaat noemen. :+
Of je stelt je niet aan en snapt dat ze heel blij zijn aangezien ze er het hele weekend niet bij zaten en P2 echt zo'n beetje best case is. Realisme enzo...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik kan me wel vinden in de straf voor Norris. Het is wel hard om zo'n kleine overtreding te bestraffen maar omdat het om een rode vlag ging denk ik dat de regels strict gevolgd moeten worden. Niemand moet het ooit in z'n hoofd halen dat je bij een rode vlag toch nog iets kan proberen. Er wordt al genoeg geklaagd dat de stewards niet consequent zijn.
De regel is duidelijk, bij een rode vlag moet je pitten. Norris kon pitten dus het was niet nodig om het te vragen. Het was wel behoorlijk laat en hij ging hard maar tijdens de race kunnen ze ook op het allerlaatste moment nog besluiten te pitten. Norris had dus gewoon binnen moeten komen.
Ik kan me er ook wel in vinden dat er nog een beetje coulance wordt getoond. Norris leek het toch wel goed te bedoelen, heeft er niks mee gewonnen en het ging ook wel heel snel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

m0ridin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:24:
[...]

Of je stelt je niet aan en snapt dat ze heel blij zijn aangezien ze er het hele weekend niet bij zaten en P2 echt zo'n beetje best case is. Realisme enzo...
Blij zijn is 1. Het een Monumentaal resultaat noemen is heel wat anders. Als een Haas een p2 haalt. Dat is een monumentaal resultaat. Realisme enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 16:14

Blokker_1999

Full steam ahead

Pyr0_ schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 18:04:
Het is toch heel simpel... Code rood geld alleen voor de mensen die achter de crash rijden. Mensen die er voor rijden kunnen hun lap afmaken.

Je zit natuurlijk wel met het feit dat je bij een rode vlag zo weinig mogelijk activiteit op de baan wilt hebben, dit ivm het helpen bij een ongeval, bij een gewonde coureur bv. Een F1 auto op 1/3de van z'n pace rijd nog steeds kneiterhard...
Maar door hen hun ronde te laten afmaken loop je niet alleen het risico dat er een nieuw, ernstig ongeval gebeurd, zeker op een circuit als dit, en dan moet je dus ineens je aandacht en je hulpdiensten gaan verdelen. Ook riskeer je dat meer wagens langs het ongeval moeten, en elke wagen is een risico, je moet ook langer je aandacht verdelenn tussen het ongeval en die wagens op de baan.

De rode vlag is er om alle wagen zo snel mogelijk van de baan te krijgen, door enkel rood te geven aan het verkeer achter het ongeval bekom je net het omgekeerde.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:37:
[...]

Blij zijn is 1. Het een Monumentaal resultaat noemen is heel wat anders. Als een Haas een p2 haalt. Dat is een monumentaal resultaat. Realisme enzo.
Voor Lewis is het een enorm goed resultaat als je ziet hoeveel problemen ze hadden om de Merc aan het werk te krijgen. Daarnaast heeft hij de betere uitgangspositie. Hij staat voor Max en kan zich breed maken. Op het punt waar ingehaald wordt is hij gegarandeerd sneller.

Norris zat een beetje te twijfelen bij code rood, dat kostte hem.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:48:
[...]

Code rood vanaf sector x zou wel mooi zijn. Als er dan wat in sector 1 gebeurd kan de rest die er al voorbij is tenminste nog zijn ronde afmaken tenzij het net na start finnish is (wat niet het geval was) dan is het gewoon code rood in sector 1 en 3 = afbreken ronde. Nu heeft een hele reeks zijn ronde niet af kunnen maken omdat er een paar een fout maken.
Maarja F1 en regeltjes er zijn er een miljoen maar 999.950 slaan helemaal nergens op.
Daarvoor is er geel en dubbel geel. Rood is heel duidelijk, totaal afbreken van de ronde en naar binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

asing schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:41:
[...]

Voor Lewis is het een enorm goed resultaat als je ziet hoeveel problemen ze hadden om de Merc aan het werk te krijgen. Daarnaast heeft hij de betere uitgangspositie. Hij staat voor Max en kan zich breed maken. Op het punt waar ingehaald wordt is hij gegarandeerd sneller.

Norris zat een beetje te twijfelen bij code rood, dat kostte hem.
Oh dat ze een goed resultaat hebben gehaald en blij zijn snap ik zeker. :) Maar waarom altijd die superlatieven. Als je altijd dit soort taal bezigt heeft het op den duur gewoon geen waarde meer. En dat is bij Mercedes dus al enkele jaren het geval :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2021 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:47:
[...]

Oh dat ze een goed resultaat hebben gehaald en blij zijn snap ik zeker. :) Maar waarom altijd die superlatieven. Als je altijd dit soort taal bezigt heeft het op den duur gewoon geen waarde meer. En dat is bij Mercedes dus al enkele jaren het geval :)
Zie het als hun goedmaaks... voor de uitbrander van Monaco. :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de...

https://www.nu.nl/formule...staat-in-de-top-tien.html

Net als je denkt dat het niet sneuer kan worden... :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:47:
[...]

Beetje mental games. Lewis en Toto zijn wat dat betreft twee handen op een buik. Doen ze al jaren en als het even moeilijk wordt, doen ze dat. Ik denk ze doen het nu zo lang dat ze gewoon niet beter weten en niet anders kunnen. Je ziet nu ook dat ze elk weekend wel wat te zeiken hebben nu Red Bull flink druk kan zetten. Gaat nog een leuk seizoen worden als dit zo doorgaat. Die twee gaan compleet een mental breakdown krijgen. :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Tsja, dat Bottas nog niet genoeg kan krijgen om gebruikt te worden als voetenmat voor Lewis en Toto is bizar. Alles wat uit zijn mond komt is intussen ook niet meer serieus te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:49
Op zich zegt Hamilton daar niks raars. Bottas was in FP2 en FP3 ver buiten de top 10, terwijl Lewis in FP3 nog P3 haalde (met een massive tow).

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ik weet niet hoe loyaal BOT is of hoe gehecht hij aan zn huidige inkomen is. Maar ik persoonlijk had dit soort uitspraken niet getrokken en had vertrokken. Wat een steek onder water zeg.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
josh-hill schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:25:
Op zich zegt Hamilton daar niks raars. Bottas was in FP2 en FP3 ver buiten de top 10, terwijl Lewis in FP3 nog P3 haalde (met een massive tow).
Precies, de quote wordt uit context gehaald. Bottas was ook flink achter gebleven in de trainingen. Hij bedoelde volgens mij ook oprecht dat hij het mooi vond dat ook Bottas wel de top 10 in gekomen was. Het lijkt wel of iedereen Hamilton op verkeerde uitspraken wil betrappen. Ook vorige race, dat hij een keer uithaalde naar het team in emotie. Was het netjes? Misschien niet, maar hij heeft ook altijd goede woorden voor het team over wanneer hij wint. Het is een emotionele sportman die graag bepaalde statements maakt maar soms willen mensen hem wel heel graag betrappen op mogelijk verkeerde uitspraken. Misschien inherrent aan zoveel succes hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door Teknix1982 op 05-06-2021 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:39:
[...]

Ik weet niet hoe loyaal BOT is of hoe gehecht hij aan zn huidige inkomen is. Maar ik persoonlijk had dit soort uitspraken niet getrokken en had vertrokken. Wat een steek onder water zeg.
Zijn inkomen zal zeer zeker een rol spelen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Hamilton heeft alleen maar de P2 te danken aan de tow van Bottas. En hij bedankt hem daar niet eens voor. Voor mij heeft Hamilton al lang afgedaan als een geloofwaardig persoon in zijn uitspraken.

Rijden kan hij erg goed, maar zijn uitspraken vind ik echt niets meer van waarde bevatten.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

streamnl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:46:
[...]

Zijn inkomen zal zeer zeker een rol spelen.
Mwoah, geld heeft ie echt niet meer nodig. Ik denk ook dat veel meespeelt is dat veel van deze jongens echt van jongs af aan niks anders hebben gedaan. En dan ineens sta je aan de top en dan? Beetje sauna doen kan die ook tussen de races. Kijk naar Kimi, geld zat. Maar ja, hij vindt het nog leuk dus why not. Bottas zal never nooit kampioen worden. Pas als ie dat accepteert zal ie wat anders gaan doen. Maar hoe hij elke keer weer gebruikt wordt, en daarna zelf met stoere woorden komt...... Tsja....

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Schijnt dat Bottas al ergens anders een contract heeft getekend.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/FqOUejbG4jg/maxresdefault.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:43
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3JG6WOWQAADVq7?format=jpg&name=medium

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

NotSoSteady schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:10:
Schijnt dat Bottas al ergens anders een contract heeft getekend.

[Afbeelding]
Geen Mercedes bedrijfswagen? :+

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 23:05
wat is de schone kant van de baan?

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:53
2 duizendsten tussen Gasly en Verstappen, dat scheelt ook niets :D Benieuwd naar race pace verschil, dat is wel wat groter denk ik. Sainz zit er natuurlijk ook super dichtbij in de kwalificatie (ondanks dat de kwalificatie niet helemaal is afgerond).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

4x Honda in de top7.
Was me nog niet zo op gevallen eerder.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 17:57
Kees_frl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:45:
[...]

Rechts, oftewel oneven, oftewel Leclerc, Verstappen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
YakuzA schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:52:
[...]

4x Honda in de top7.
Was me nog niet zo op gevallen eerder.
Wellicht omdat in de kwalificatie uitslag TSU nog P8 is? :+ Door de +3 van Norris komt TSU pas in de top 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

RobertMe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:56:
[...]

Wellicht omdat in de kwalificatie uitslag TSU nog P8 is? :+ Door de +3 van Norris komt TSU pas in de top 7.
Duh :+

Eerder was me ook niet direct opgevallen dat 50% van de top8 Honda was :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 14:12
Als Verstappen morgen (door de schonere lijn) een betere start heeft dan Hamilton laat hij hem zeker staan in T1.

Als Hamilton hem voor weet te blijven gaat het hem punten kosten, als ze er allebei af vliegen verandert er niks.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Kees_frl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:45:
[...]

P1/P3 kant, HAM start op 'het vuil'.
echter is het maar een ~honderd meter naar de eerste bocht, dus er samen uitklappen (VER/HAM) lijkt mij het enige alternatief op gewoon op volgorde de eerste rondjes door (DRS rechte stuk / T1 gaan we inhalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

alexbl69 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:57:
Als Verstappen morgen (door de schonere lijn) een betere start heeft dan Hamilton laat hij hem zeker staan in T1.

Als Hamilton hem voor weet te blijven gaat het hem punten kosten, als ze er allebei af vliegen verandert er niks.
Vorige keer vielen de meeste slachtoffers in de eerste ronde in T2, die is ook nog zeer bruikbaar om er nog langs te komen met een betere exit uit T1.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dus, Leclerc heeft dit seizoen al meer poles dan Verstappen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Oef, nu je het zo zeg. :o

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Erazzzer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:04:
Maar Verstappen is wel al vaker van P1 gestart dan Leclerc ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

RobertMe schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:05:
[...]

Verstappen vertrok vanaf P2, er stond niemand op P1 in Monaco ;)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Humma Kavula schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:09:
[...]

Good point, maar Verstappen is in Bahrein wel vanaf P1 gestart, en Leclerc dit seizoen nog niet O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:54
Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:04:
Rode vlag. GEEN CODE ROOD.

Het is geen KNMI hier.
Jij moet gek geworden zijn vandaag met Code Rood :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Precies, de quote wordt uit context gehaald. Bottas was ook flink achter gebleven in de trainingen. Hij bedoelde volgens mij ook oprecht dat hij het mooi vond dat ook Bottas wel de top 10 in gekomen was. Het lijkt wel of iedereen Hamilton op verkeerde uitspraken wil betrappen. Ook vorige race, dat hij een keer uithaalde naar het team in emotie. Was het netjes? Misschien niet, maar hij heeft ook altijd goede woorden voor het team over wanneer hij wint. Het is een emotionele sportman die graag bepaalde statements maakt maar soms willen mensen hem wel heel graag betrappen op mogelijk verkeerde uitspraken. Misschien inherrent aan zoveel succes hebben.
Wanneer hij niet wint gooit hij het team onder een bus.
Erazzzer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:04:
[...]

[...]

[...]

De vraag was of Leclerc meer P1 had. Ja dus :)

[ Voor 31% gewijzigd door Arjantje72 op 05-06-2021 22:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:45:
[...]

Wanneer hij niet wint gooit hij het team onder een bus.
Dit soort opmerkingen zijn precies wat ik bedoel. Hij heeft vorige keer inderdaad wat geroepen uit frustratie. Maar Hamilton heeft wel vaker races verloren, vaker wel dan niet geeft hij toe wanneer hij dingen anders had moeten doen. En laten we heel eerlijk zijn, Mercedes had strategisch wel wat steken laten vallen. De auto was niet top. Eigenlijk had ie gewoon gelijk, maar sympathiek kwam het niet over nee. Maar het is een echte winnaar en sportman, die willen gewoon niet verliezen. Dat zit in ze om daar ziek van te zijn. En daarom worden ze ook de absolute top. Maar sommigen willen hem gewoon graag zwart maken. Verstappen doet dat echt niet anders hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:54:
[...]

Dit soort opmerkingen zijn precies wat ik bedoel. Hij heeft vorige keer inderdaad wat geroepen uit frustratie. Maar Hamilton heeft wel vaker races verloren, vaker wel dan niet geeft hij toe wanneer hij dingen anders had moeten doen. En laten we heel eerlijk zijn, Mercedes had strategisch wel wat steken laten vallen. De auto was niet top. Eigenlijk had ie gewoon gelijk, maar sympathiek kwam het niet over nee. Maar het is een echte winnaar en sportman, die willen gewoon niet verliezen. Dat zit in ze om daar ziek van te zijn. En daarom worden ze ook de absolute top. Maar sommigen willen hem gewoon graag zwart maken. Verstappen doet dat echt niet anders hoor.
Tuurlijk gaan er dingen fout maar je bent boos op iedereen, behalve je team die alles voor je doet dag en nacht.
Je hoort hem nu ook bij elk interview zijn team ophemelen?
Goedmakertje in mijn ogen.
En ja ik denk dat Max en vele ander coureurs dat zeker anders zou doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 05-06-2021 23:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:58:
[...]

Tuurlijk gaan er dingen fout maar je bent boos op iedereen, behalve je team die alles voor je doet dag en nacht.
Je hoort hem nu ook bij elk interview zijn team ophemelen?
Goedmakertje in mijn ogen.
Moet je de interviews na de races van de afgelopen 5 seizoenen is terugkijken ;) Als hij wint is hij de eerste die juist bij het overdrevene zijn team bedankt. Elke race weer. Zelfs over de boordradio al als hij gefinisht is. Dus dat is geen over compensatie vandaag, dat is gewoon hoe hij is als hij vind dat het resultaat goed was. Of beter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:00:
[...]

Moet je de interviews na de races van de afgelopen 5 seizoenen is terugkijken ;) Als hij wint is hij de eerste die juist bij het overdrevene zijn team bedankt. Elke race weer. Zelfs over de boordradio al als hij gefinisht is. Dus dat is geen over compensatie vandaag, dat is gewoon hoe hij is als hij vind dat het resultaat goed was. Of beter dan verwacht.
Ik snap je punt. Lets agree to disagree.
Trouwens niks dan lof voor mij over Hamilton, hij is echt heel goed.Dat zag je vandaag wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:02:
[...]

Ik snap je punt. Lets agree to disagree.
Trouwens niks dan lof voor mij over Hamilton, hij is echt heel goed.Dat zag je vandaag wel weer.
Maar Max heeft zijn team wel degelijk ook wel is de schuld gegeven. Maar agreed! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:04:
[...]

Maar Max heeft zijn team wel degelijk ook wel is de schuld gegeven. Maar agreed! :)
Weet je het zijn beide de beste, laten we genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:06:
[...]

Weet je het zijn beide de beste, laten we genieten :)
En hopen dat Max wint natuurlijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:08:
[...]

En hopen dat Max wint natuurlijk :p
Natuurlijk :)
Maar ik kijk sinds 1998 en een mooie race is het beste om te zien, ongeacht de winnaar( Max) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 23:04:
[...]

Je geeft het team de schuld als ze overduidelijk een fout maken, Ricciardo in Monaco 2016 heeft alle recht om het team de schuld te geven bv. Je geeft jezelf de schuld als je de muur in gaat door een domme fout (zoals Verstappen vaak genoeg in Monaco :+). Maar als het hele weekend niet loopt en de pace er niet is dan zeg je gewoon "we moeten als team uitzoeken wat er mis is gegaan", en dan zeg je niet "wat ik kan verbeteren? Helemaal niks. Maar het team?...". Hamilton is in zoverre net zo verantwoordelijk voor de setup van de auto etc als alle engineers etc etc. En als er updates mee zijn genomen die niet blijken te werken dan moet hij ook met de vuist op tafel durven te slaan om het oude package te vragen. En aangezien Bottas in Monaco wel presteerde* zou je toch ook enigszins verwachten dat Hamilton dat ook moet kunnen en het anders, one way or another, wellicht ook een beetje aan Hamilton ligt. In andere woorden: als Bottas inderdaad nog grote setup wijzigingen heeft laten doen na FP3, waarom heeft Hamilton dat dan niet laten doen? Heeft Bottas zijn wijzigingen niet gedeeld? Dacht Hamilton dat het niet zou werken? Deze zal me niet in dank worden afgenomen ;) Was Hamilton te egoïstisch?

* en Bottas had in Monaco wel alle recht om het team onder de bus te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:54:
[...]

Tegelijk is het natuurlijk belachelijk dat hij zegt dat hij zelf niets kan leren van de race. Zelfs met een winst kun je er nog iets uit leren maar dat terzijde.
Uiteindelijk stond Bottas bijvoorbeeld gewoon P3 in de kwalificatie en was in zijn 2e rondje onderweg voor een verbetering tot Leclerc het feestje verstierde. In de race ging hij ook prima mee.
Hamilton daarentegen kwam niet verder dan P7 en ze zullen inmiddels vast weten waar het aan gelegen heeft (allicht het verschil tussen die 2) maar dat zal vast niet alleen het team geweest zijn.
Laatst zei hij zelf nog dat hij Mercedes heeft geholpen te groeien tot waar ze zijn, dan moet dat tijdens een raceweekend toch ook lukken?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:56
Nou, als ik Bottas was, ging morgen ergens op het rechte stuk vol de rem er op en uitstappen een pilsje pakken en stik er maar in.. man man man.. 0 punten voor het team.. voor jezelf doe je het toch niet.

Ik snap ook wel dat Rosberg na een seizoen WK te zijn geworden gestopt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
asing schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:29:
[...]

Je mist het rolbed waar ze op ligt ;) .
Jij mist het sarcasme :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Teknix1982 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 20:43:
[...]

En hij moest natuurlijk zijn vorige uitspraak goedmaken waarin hij het team de schuld gaf van slecht resultaat ipv hemzelf ;-)

Dit dus.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16:40
IT IS RACEDAY!!!

Biertje ligt koud (voor de verandering een biertje ;) ).
Snacks in de vriezer.

Geen afspraken op de planning.

Gaat een leuke race worden denk ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
Sir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 06:54:
IT IS RACEDAY!!!

Biertje ligt koud (voor de verandering een biertje ;) ).
Snacks in de vriezer.

Geen afspraken op de planning.

Gaat een leuke race worden denk ik zo.
Een biertje voor de verandering?
Normaal koffie, cola, water? :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Sir_Lion
Arjantje72 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 06:57:
[...]

Een biertje voor de verandering?
Normaal koffie, cola, water? :)
Jup. Ik drink eigenlijk vrijwel nooit alcohol. Maar ik heb (waarschijnlijk) een nieuwe baan enzo, dan wil ik het er ook een keertje soort van nemen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
Sir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 06:59:
[...]

Jup. Ik drink eigenlijk vrijwel nooit alcohol. Maar ik heb (waarschijnlijk) een nieuwe baan enzo, dan wil ik het er ook een keertje soort van nemen :)
Gefeliciteerd en veel plezier straks :)
Morgen niet beginnen met een kater he? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Arjantje72 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:01:
[...]

Gefeliciteerd en veel plezier straks :)
Morgen niet beginnen met een kater he? :D
Komende week wordt het pas echt duidelijk of ik die baan hem, dan heb ik de contractbespreking en waarschijnlijk ook tekening. Dan pas zal ik het echt van de daken schreeuwen ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:53
@Sir_Lion Dan heb je ook genoeg tijd om de kater nog kwijt te raken :+ Succes!

Ik heb echt wel zin in de race, tijdstip mag van mij wel wat later (om 15.00 uur of 16.00 uur is prima) omdat je de rest van de dag nu toch wat minder kan doen. Maar zoonlief had gisteren toch zijn kinderfeestje, dus hij en zijn broertje zijn al afgemat :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik vind dit ook geen fijne tijdstip.

De volgende tijden vind ik wel fijn. Dan heb je inderdaad (zoals je zegt), ook iets aan je dag buiten F1 om (wat zeg ik nu toch…. een leven buiten F1 :X )

Japan 0700
USA 2100
Mexico 2000
Brazil 1800
Australia 0700
Saudi Arabia 1700

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:23

Amphiebietje

In de blubber

streamnl schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:32:
Ik vind dit ook geen fijne tijdstip.

De volgende tijden vind ik wel fijn. Dan heb je inderdaad (zoals je zegt), ook iets aan je dag buiten F1 om (wat zeg ik nu toch…. een leven buiten F1 :X )

Japan 0700
USA 2100
Mexico 2000
Brazil 1800
Australia 0700
Saudi Arabia 1700
Je bedoelt dat de tijdszone van NL moet worden aangepast? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Overigens natuurlijk ironisch dat we dit bediscussiëren om kwart voor zeven op een zondagsochtend...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:30
Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:42:
Overigens natuurlijk ironisch dat we dit bediscussiëren om kwart voor zeven op een zondagsochtend...
wat de perfecte tijd voor een race is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Ik ga vanmiddag naar NL elftal, dus ben nu heel blij met 14:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:47
Wel leuk dat we denken dat de merc zijn achterbanden op gaat roken met hun keuze voor de achtervleugel... Maar bij code rood mogen ze de banden toch vervangen. Maar de analyse van @f1bythenumbers was dan nog wel met de andere achtervleugel? Dus dan weten we nog niet wat dit met de racepace doet of wel?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Amphiebietje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:42:
Tja…en dan ben ik al een tijdje wakker.
De tijd dat ik tot 1400 in bed kon blijven liggen, ligt al een jaartje of 25 achter mij.

Zoals @durian ook typt, mooie tijd voor een race :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 15:40
Max gaat hem er dus in bocht 1 meteen voor lewis gooien? :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
En hier race je dan met 200kmpu door heen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3IcIbXX0AcdX8B?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 21:40
Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:57:

[Afbeelding]
Was dat niet dat beruchte stukje waar LEC hem de vorige keer zo fijn parkeerde?

BTW goedemorgen allemaal en alvast een fijne race...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Daft Punk bestaat gewoon nog hoor :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3HvrnWWEAIXS87?format=jpg&name=large

In ieder geval erg leuk dat GAS zo hoog kan starten. Hopelijk kan het de rest een achter zich laten en goed meekomen met de top.
Misschien zelfs wel een podiumplek als er iets geks gebeurd met VER, HAM, LEC of SAI. BOT zie ik eigenlijk niet meer mee doen voor een podiumplek deze race.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Snowhite0901 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:50:
Wel leuk dat we denken dat de merc zijn achterbanden op gaat roken met hun keuze voor de achtervleugel... Maar bij code rood mogen ze de banden toch vervangen. Maar de analyse van @f1bythenumbers was dan nog wel met de andere achtervleugel? Dus dan weten we nog niet wat dit met de racepace doet of wel?
Hard to say, but he definitely was running with a lot less downforce than Bottas. He was 10 km/h faster than Bottas at the finish line.

Only Sainz was faster than Hamilton at the finish line (344 km/h vs 334 km/h).

I have a table on my site with all the recorded top speeds of you guys are interested. It's an html file so I can't really post the whole thing here. If you're interested it's here.

F1pace

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vos schreef op zondag 6 juni 2021 @ 07:48:
Ik ga vanmiddag naar NL elftal, dus ben nu heel blij met 14:00 ;)
Daar ga je ook niet voor je lol heen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 21:40
Ben een beetje bang dat de uitslag van de race bepaald gaat worden door de crashes op de baan en niet zo zeer door snelste coureurs.

Een flink aantal rijders heeft in de muur gehangen en daar zal (onbewust) toch rekening mee gehouden gaan worden.
Het feit dat inhalen lastig is op dit circuit zal resulteren in grote gaten tussen de kop van het veld en alles wat onder F1.5 wordt gezien.
En SC of een FSC kan er dan wel weer voor zorgen dat alles weer achter elkaar zit, maar of je nu blij moet zijn om je voorsprong iedere keer te zien verdampen.

We gaan het zien wie vandaag het meeste geluk aan zijn kont heeft hangen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
MaZo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:15:
[...]
Ik doe over een tijdje ook mee hoor :Y

Biertje in mijn hand en naar spelers roepen waarvan ik de namen op dit moment totaal niet weet...
:)F :9B

Prima plan hoor

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:33

[Afbeelding]
Dat ja, ik krijg het benauwd in hun plaats als je ziet met hoe weinig marge ze langs een muur rijden op letterlijk centimeters afstand. Al goed dat de veiligheid in orde is tegenwoordig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

MaZo schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:15:
[...]
Gratis kaarten :+

Ach is weer een keer een uitje :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56
Vos schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:36:
[...]

Gratis kaarten :+

Ach is weer een keer een uitje :D
Naar het Nederlands Elftal een uitje? Ik zou het eerder zelfkastijding noemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:00
Race Day!
Wel een lastige race om een poule met de top 10 in te vullen.
Ga eens goed bedenken.

Zit met vrienden in een GPpoule app.
Misschien idee voor volgend jaar onder de Tweakers om daar een aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
JeroenTheStig schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:52:
[...]

Naar het Nederlands Elftal een uitje? Ik zou het eerder zelfkastijding noemen :X
Nja, als het gaat om het vrouwelijk elftal team... heb je nog wel wat schoon om naar te kijken :+

ONTOPIC: Ben ook wel benieuwd hoe het gaat met evt crashes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Sir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:54:
[...]

Nja, als het gaat om het vrouwelijk elftal team... heb je nog wel wat schoon om naar te kijken :+

Die post. An @MrSparkels heeft mij we aan het denken gezet. De kans op een (V)SC / rose vlag is ivm resultaten uit het verleden best hoog. Maar liever zie ik denk ik een Monaco 2021 2.0. Geen SC maar wel goed werkende strategieen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Die spoilers/flapjes/dingetjes aan de bovenkant aan de zijkanten van de halo bij AM vallen mij nu ps op nadat Scarbs er iets over zei :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3HhEYAXoAQG4A_?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Op Sky hadden ze het over zo'n 70ish mph... Dat is toch geen 200 kmpu lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:05:
[...]

Op Sky hadden ze het over zo'n 70ish mph... Dat is toch geen 200 kmpu lijkt me..
70 ish mph is 112 ish kmph.
mph × 1.609344 = km/h
70 × 1.609344 = 112.65408
70 mphs ≈ 112.65 kmh

[ Voor 16% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-06-2021 09:07 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:06:
[...]

I know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:00
[...]

Als nog een behoorlijke snelheid door dat krappe bochtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Handig voor de rest voor de peeps; een mooi plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://convertermaniacs.com/images/speedometer-mph/speedometer-showing-needle-at-70-mph.jpg

Bron: https://convertermaniacs....onvert-70-mph-to-kmh.html

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

JeroenTheStig schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:52:
[...]

Eten, drinken, mensen, potje voetbal. Ook bij een 5e klasser is het dan gezellig ;)

/offtopic nu ten einde ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 06-06-2021 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:03:
Die spoilers/flapjes/dingetjes aan de bovenkant aan de zijkanten van de halo bij AM vallen mij nu ps op nadat Scarbs er iets over zei :P

[Afbeelding]
Je bent niet de enige die deze turning vanes op de halo voor het eerst opvalt :) Weer eens wat anders dan die mini vleugels bovenop de halo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

[...]
X anderhalf + 10% ;)

Maar eigenlijk moeten die Engelsen eens kappen met die miles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:47
Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:03:

[Afbeelding]
Inderdaad, valt dit binnen de regels?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:52
Snowhite0901 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:36:
[...]

Inderdaad, valt dit binnen de regels?
Er stond me iets van bij dat er binnen 20mm hoogte gespeeld mocht worden.. kan de regel zo snel niet vinden. Ik kan slecht op de foto zien of dit meer of minder dan 20mm is...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:05:
[...]

Was ook maar een soort van random snelheid :P
Meer om aan te geven dat het gewoon een erg smal stukje is om met een vrij brede wagen heel snel doorheen te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Het is nu lekker bewolkt daar. Foto van McLaren Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E3Lv83PWQAA2kG9?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Raceday! En geen flauw idee wat er allemaal zal gaan gebeuren. Meestal als je chaos verwacht komt het niet. Maar goed.
Ik hoop op een cleane eerste ronde en dan het tactisch spel tussen Rbr, Mercedes en Ferrari. Long runs van Hamilton zagen er prima uit maar die waren met meer downforce. Ben benieuwd wat die lagere downforce met de banden gaat doen.
Eerste bocht ben ik meer bang voor Leclerc dan voor Ham of Ver.
Qua tactiek. Perez zit er redelijk bij en is altijd wel goed in Baku. Ik verwacht dus dat hij ook in de strategie mix zit. Tel daarbij op dat er bijna 100% zeker wel een paar de muur in gaan. Wie dan nog niet gepit heeft, heeft voordeel.
Oehhh zoveel variabelen deze race. Zin in. Mits de top 5 heel blijft eerste ronde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
d-vine schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:54:
Race Day!
Wel een lastige race om een poule met de top 10 in te vullen.
Alleen de winnaar al voorspellen is 'lastig' en dan ga jij een top tien maken. Spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Twee-stopper? Rood, rood, geel? Wit is niet de favo band dus misschien toch zo lang mogelijk op rood dan naar geel bij een een-stopper

Was er al een lijstje met beschikbare banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 17:59
MikeyMan schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:32:
[...]

X anderhalf + 10% ;)

Maar eigenlijk moeten die Engelsen eens kappen met die miles.
Ik doe altijd gewoon x 1,6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Sir_Lion schreef op zondag 6 juni 2021 @ 08:54:

Afstreeplijstje:

- Crash in 1ste ronde in bocht 3 of 15
- Crash in 1ste ronde in bocht 1
- Crash in 1ste ronde elders
- Nieuw Mercedes blok dat ploft
- Achterblijver die spint
- Collectief rechtdoor
- Banden die er vroegtijdig aan gaan
- Toto die roept dat Mercedes er zo slecht voor staat en zeker gaat verliezen op deze Red Bull(shit) baan
- Hamilton die een actie heeft die niet als overtreding wordt geteld maar wel schade veroorzaakt voor LEC en/of VER
- Iemand anders die dezelfde actie heeft met minder schade tot gevolg die er een Stop and Go voor krijgt
Pagina: 1 ... 19 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.