Waarbij Jort net zo goed maar weinig jongeren aanspreekt. Het grote probleem is vooral dat er nog steeds een grote groep (inclusief jongeren) massaal op b.v. de VVD stemmen. En de plannen zien er vaak nog wel leuk uit, maar als je naar de praktijk kijkt heb je er geen bal aan tenzij je een groot bedrijf bent.Jedi_Pimp schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:34:
[...]
Ik ken zowaar ontzettend veel teleurgestelde, hoogopgeleide mensen tussen de 25 en de 30 (wellicht net te oud voor het label "jongeren") die mede door dit soort wanbeleid niet meer op conventionele partijen hebben gestemd, hoor. Geldt ook voor ondergetekende. Het "probleem" is echter dat deze groep totaal niet vocaal is noch vertegenwoordigd wordt, ook niet op TV, behalve door wellicht een Jort Kelder.
Ik zie eigenlijk niemand zeggen dat er nog een lockdown gaat komen. Wel dat er nog wat maatregelen zullen komen zoals festivals die niet door kunnen gaan. Een echte lockdown zal er alleen maar komen als er nog een andere variant komt die meer resistent is tegen de vaccinaties. Voordeel is wel dat we dan veel sneller nieuwe vaccinaties tegen die variant zullen hebben.Gommers: "Deltavariant gaat niet voor nieuwe lockdown zorgen"
[...]
Ik heb vaak kritiek op Gommers maar dit soort uitspraken zou wellicht kunnen bijdragen aan het wegnemen van de zorgen van enkelen in dit topic. Kans op een significante belasting op de zorg door B1.167.2 is ontzettend klein.
[removed]