90.000 logins per uur aankunnen blijft intens triest, al is het een eenmalig proces verder. Nu heb ik wel een idee waar hun bottlenecks zitten, maar dan nog. Het is gênant dat de minister op het journaal moet zeggen dat we niet allemaal tegelijk ons certificaatje moeten ophalen.hars73 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:36:
Ik dacht dat je in principe maar 1x hoeft in te loggen om de barcode op te halen? Daarna staat ie toch 'offline' op je mobiel?
Ik draag mijn steentje bij en claim helemaal geen certificaat.
Het bleek houdbaar in de herkansing toen ze binnen 48 uur avondklok 2.0 er doorheen geduwd hadden.The Legend schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 10:49:
Kijk, ik vind het wat anders als de landsadvocaat had geadviseerd: niet doen, volstrekt onrechtmatig. Maar het advies was: het kan houdbaar zijn, maar er zit een risico in. Dat is echt wat anders. Uiteindelijk bleek het ook houdbaar overigens.
Sowieso wisten ze dat het niet klopte, ze moesten hopen op een rechter die hun ter dienst wilde zijn. Het advies van de landsadvocaat weten we geeneens, dat is nog altijd geheim ondanks het wob verzoek.
Grapperhaus had na zijn huwelijksfeestje beter de eer aan zichzelf kunnen houden. Genoeg bewindslieden door voor minder het veld moesten ruimen.
[ Voor 40% gewijzigd door CMD-Snake op 24-06-2021 15:02 ]
:strip_exif()/f/image/yLKbmNJS5mycPdHAR3RtUW3m.jpg?f=fotoalbum_large)