twi schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:36:
[...]
Ik vind het moeilijk om deze te interpreteren. Is dit niet iets wat gezamenlijk voor alle bewoners opgelost kan worden op dezelfde manier als voor jou? Op de manier waarop het er nu staat lijkt het erop alsof de rest het maar mag uitzoeken.
Er zijn nog 60 woningen die aangesloten moeten worden en nog maar 1 of 2 vrije glasvezels. Dit zijn ‘woning vezels’, het is dus niet zo dat ze op vezel een verdeler kunnen aansluiten. De wijk zal dus weer open moeten om nieuwe glasvezels te leggen vanuit de centrale. Als er meer vezels hadden geleden (lees: Eerste onder aannemer had z’n werk goed moeten doen) dan was er weinig aan de hand geweest.
Gek genoeg komen ze daar na dik 3 jaar achter, maar zolang is er ook niets met de grond gedaan.
Het aanleggen van een volledig nieuw glasvezel netwerk is niet iets wat ze in een week of 2 doen, daarvoor zijn ze afhankelijk van verschillende factoren zoals de gemeente, capaciteit en het weer.
Dat ze nu mij wél gaan aansluiten komt uiteindelijk door hun ‘eigen’ fout, ze hebben de blokkade die er op zat weg gehaald.
Tuurlijk is het lastig te verklaren vanuit KPNNETWERK naar de andere bewoners maar dat is uiteindelijk hun probleem.
Ons ‘project’ moet ergens augustus/september afgrond worden. Dan is er nog een ander project wat nu gebouwd wordt en dat zal ergens December volledig opgeleverd zijn. Het laatste project kent nog geen start bouw.
Voor de mensen die glasvezel willen én nog niets hebben kunnen hun kabeltje, als ze willen, bij mij komen aansluiten hoor
[
Voor 4% gewijzigd door
Toppe op 24-03-2022 12:51
]