een goed begin
Op t' gemakje uitrijden nu dus maar
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hihi, nice!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Max laat even zien wie ECHT de baas is
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Max was er nu voor dus Ham mag nu niet gaan huilen
Mag ik mezelf quoten?Goofyduck384 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:15:
Nu morgen uitremmen in de eerste bocht naar rechts morgen. HAM moet dan naar buiten, en dan buiten die paaltjes om 😜
Lewis wou een strijd toch?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Weer beter gestart in de eerste versnelling. 
Ik begin te vermoeden dat Honda + RBR iets hebben gedaan met de tractie van de PU en hun versnellingsratio's. Want dit begint echt op te vallen nu.

Ik begin te vermoeden dat Honda + RBR iets hebben gedaan met de tractie van de PU en hun versnellingsratio's. Want dit begint echt op te vallen nu.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tot nu toe kiest Hamilton altijd eieren voor zijn geld. Er zal een keer komen dat hij hem ook laat staan en dan is uit voor beiden.
"When you grow up your heart dies"
LEC gaat Lecker.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Sterke start voor RBR. 
Met DRS verwacht ik dat PER ook wel snel langs RIC gaat voor P5.
Met DRS verwacht ik dat PER ook wel snel langs RIC gaat voor P5.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
- DaniëlWW2
- Niet online
En goed gedaan Leclerc. Bottas is fors tijd aan het verliezen en die zal zo strategisch niet meer meedoen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jeeeeezus wat slecht.Illegal_Alien schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:07:
LEC gaat Lecker.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Move b*tch get out the way actie van Max!
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh en Perez zit al P6.
Heeft Leclerc afgekeken van Mac 2016.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:07:
En goed gedaan Leclerc. Bottas is fors tijd aan het verliezen en die zal zo strategisch niet meer meedoen.
Mooie actie ook van LEC. BOT laat het weer liggen op zondag, zoals gewoonlijk...
Bottas hield in de eerste bocht in, om niet bij een eventuele crash van VER/HAM te worden meegenomen. Verloor daardoor wel snel plek aan Leclerc.
BOT moest van zijn gas voor HAM en mistte daardoor de exit.DoeEensGek schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:08:
Bottas was nergens naast Leclerc.
Buiten drs is voldoende toch?pietr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:08:
VER kan niet echt wegrijden helaas.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Alweer een best gat tussen P2 en P3.
En in F3 ging het daar dus twee keer mis. Dat is het verschil tussen ervaring en rookies denk ik zo! Ook al was het meer te danken aan lewis die voorzichtig is.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Huh wat was er nou? (De UI van LeClerc?)
[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 09-05-2021 15:10 ]
en dan nu, als de DTS erin komt, gaan we zien of HAM en zijn merc beter als als de RBR. Ze hebben goed tot op heden kunnen sandbaggen....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wat was wat nou?poor Leno schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:09:
Huh wat was er nou?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wees blij dat je dan ook niet nog fan ben van de 2 grote steden die straks een voetbal wedstrijd hebben.
Het gat tussen 2 en 3 is de hele straight vanaf bocht 9 al 😵
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Als dat gebeurt in de laatste race waar Hamilton nog de nr 1 positie van Verstappen kan aanvallen, hoor je mij niet klagensjaool schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:05:
[...]
Tot nu toe kiest Hamilton altijd eieren voor zijn geld. Er zal een keer komen dat hij hem ook laat staan en dan is uit voor beiden.
Max gaf wat aan via team radio over bocht 10 en nog iets...
De UI van LeClerc
laat maar, Gasly
(Ik haal Gasly en LeClerc altijd door elkaar, geen idee waarom

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 09-05-2021 15:13 ]
FTFY. We willen wel een spannende race en net zo spannend seizoen natuurlijk
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton lijkt sneller in S1, maar Max is sneller in S3. En daar zit het DRS punt zoals Max maar al te goed weet.wowly schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:10:
en dan nu, als de DTS erin komt, gaan we zien of HAM en zijn merc beter als als de RBR. Ze hebben goed tot op heden kunnen sandbaggen....
Ben fan van Willem II, dus al een heel jaar hartproblemen.Illegal_Alien schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:10:
[...]
Wees blij dat je dan ook niet nog fan ben van de 2 grote steden die straks een voetbal wedstrijd hebben.
Ric heeft niet zitten slapen, maar mooie plaatsen gemaakt!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wat Perez nu doet gaat belangrijk worden voor de strategie. Dus hup Perez!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Schrobbelaer schijnt daar tegen te helpen als bloedverdunnerpietr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:11:
[...]
Ben fan van Willem II, dus al een heel jaar hartproblemen.
Ik blijf het bizar vinden dat HAM en VER binnen een paar rondes al zo veel afstand kunnen creëren tot hun teamgenoten.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bottas maakt ook niks klaar op het moment.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hamilton heeft nog steeds overspeed over de RBR, consistent harder in S1 met het lange rechte stuk.... Tot zover Honda die sneller zou zijn als de merc
Yuki
[ Voor 20% gewijzigd door DutchCrownNL op 09-05-2021 15:14 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max mocht minder sparen in bochten 3 en 5. Verder slaat hij het nu al af in S2 naast dat hij elke keer 0,2s pakt in S3. Hamilton pakt steeds 0,3s in S1.
Dat is een slechte plaats om stil te staan.
Dit wordt een SC...
Yuki wat doe je nou!
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, dat gaat SC worden...
Koffie ?sambalbaj schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:14:
goed, koffie halen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inhaal actie van een Williams... Dat goud.
Mijn idee.sambalbaj schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:14:
goed, koffie halen
Lekker dan, doei voorsprong. Wel weer fijn voor Mercedes dit.
...
Oei, ik hoop dat VER na de safety car weer genoeg afstand tot HAM kan creëren om buiten DRS range te komen.
Gaan we nu hetzelfde kunstje van VER zien zoals vorige keer.
En, zou max gaan pitten en voor 2 stops gaan
Goede pit bij GIO 😂
Doen ze lekker daar
Pitstop van 5 min haha.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hmm, een Mercedesje aan de gang in de pit.
Foutje van Pirelli bij GIO?
Lekker laat om er achter te komen dat hij lek is..
En mazzel voor Bottas hir
En mazzel voor Bottas hir
Flickr PSN ID= cheironnl
Vergeten lucht te kopen?Yonix schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:16:
Alfa doet nog even een pitstop-oefening?
Hamilton (Mercedes) heeft weer eens geluk...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nu is elk team als een gek de banden nog een keer aan het checken. Tenminste ik zou het als team nog even doen voor de zekerheid.
Nee, wij Alfaholics geven gewoon altijd wat langere liefdeYonix schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:16:
Alfa doet nog even een pitstop-oefening?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.