You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Of juist veel te vroeg, aangezien dat een Mexicaanse slang uitdrukking isTylocke schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 16:59:
Ay caramba, ben er laat bij maar toch present!
Track is niet helemaal meer hetzelfde in die 3e sector, maar bij deze het overzichtje voor beiden van 2019;Tomcat84 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:39:
Ben benieuwd welk team het snelst wordt in sector 3. Was als ik me niet vergis altijd een redelijk goede indicatie voor wie er sterk ging zijn in Monaco.
https://www.fia.com/sites...onbestsectortimes_v01.pdf
https://www.fia.com/sites...onbestsectortimes_v01.pdf
We gaan het zien...
Testing, one, two ...
Mazepin en Perez
En de Spanjaarden zitten ook gezellig samen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En de Franstaligen ook..
Gewoon puur voor de Fransen en Spanjaarden, journalisten/kijkers die meestal geen Engels kunnen

La nueva T10 alarga la longitud del @Circuitcat_es de 4655 a 4675:
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 5 mei 2021
+20 m.
The new T10 has extended @Circuitcat_eng length from 4655 to 4675: +20 m.#SpanishGP pic.twitter.com/94MJUGp0N0
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik vindt het maar een rare aanpassing. T10 was juist een van de (2...) plekken op dit circuit waar je iemand kon uitremmen. En T11 was zo'n smijt bocht waar je het redelijk makkelijk verkeerd kon doen en je daardoor veel tijd verloor in T12. Dat hebben ze nu geheel teniet gedaan. Zit wellicht meer flow in, want T10 zal je meer snelheid kunnen meenemen. Maar voor het racen (cq inhalen) zal het niet bevorderlijk zijn.
Laten we Ocon niet vergeten, die staat ook in de wachtrij bij Mercedes en die staat daar al wat langer en heeft al meer vanzichzelf kunnen laten zien dan Russell. Ik denk dat Russell eerst nog een tijdje bij een ander team (Alpine?) zal moeten laten zien dat hij goed genoeg is voor Mercedes.Ralph88 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:04:
Ik snap de verschillende belangen. Ze kunnen ook scherpe afspraken maken met Russel voor zijn taak dit seizoen in de richting van Hamilton en het team Mercedes. Kan hij ook nog wennen voor zover het moet en alvast vooruit werken met de auto. Vanaf volgend seizoen gelijk starten, alles op nul.
Een team als Mercedes zal met alle mogelijkheden rekening houden, inclusief dat zowel Bottas of Hamilton om een of andere reden stoppen met F1, of dat hun beoogde opvolger niet voldoet. Russell is momenteel niet eens plan B maar plan C.
Als het mijn team was dan zou ik eerst Bottas vervangen door Ocon. Zijn prestaties kunnen dan vergeleken worden met Hamilton en Bottas. Als Ocon het in zich heeft om Hamilton te verslaan dan zullen we dat snel genoeg weten. Als hij niet goed genoeg is verliest Mercedes niet veel. Ook Ocon zou met die auto steeds in de top 5 moeten komen en af toe een pole of fastest lap pakken. En als hij wel goed genoeg is dan is iedereen daar uiteraard ook blij mee. Hij moet natuurlijk niet Hamilton van de baan af gaan rijden, maar daar maak ik me bij Ocon ook niet zo'n zorgen om. Zeker niet als de wissel halverwege het seizoen zou plaatsvinden. Dan is het puntenverschil tussen Hamilton en Ocon al zo groot dat Ocon geen domme risico's hoeft te nemen in een wanhopige poging om het kampioenschap te winnen.
En als het echt helemaal niks is met Ocon kunnen ze altijd nog Russell bellen om het over te nemen.
Als het allemaal wel goed gaat en Ocon succesvol de rol van Bottas overneemt dan kan hij daar groeien en laten zien dat hij de beste kan zijn als Hamilton ooit stopt. Als de andere stoel dan vrijkomt dan komt Russell aan de beurt.
Wat Mercedes zal willen voorkomen is dat Hamilton en Bottas in hetzelfde jaar stoppen. Twee nieuwelingen is een te groot risico, zeker met de nieuwe regelementen in aantocht. Ze kunnen die mannen niet dwingen om door te rijden als ze niet meer willen. De enige manier om wel controle hebben is dus om er zelf een te ontslaan en vervangen door iemand met een langere houdbaarheidsdatum. Dus als je denkt dat Hamilton over een of twee jaar wil stoppen dan moet je nu inschatten of Bottas nog vijf jaar mee kan. Zo niet dan is het misschien beter om nu te vervangen dan te wachten.
Een en ander zal ook wel afhangen van hoe goed RedBull het doet. Momenteel doet Bottas nog goed werk door plekken, punten en fastest laps te winnen en die weg te houden van Redbull. Als we het punt zouden bereiken dat Per en Ver consistent voor Bottas eindigen dan hebben de prestaties van Bottas verder geen echte invloed meer op de uitslag van het seizoen. Dat zou het ideale moment zijn om een van coureur te wisselen.
Er is alleen wel het probleem dat zowel Russell als Ocon een contract hebben voor dit jaar, maar dat is wel oplosbaar.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ocon was toch vrij van Mercedes, die hebben ze toen naar Renault laten gaan...CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:59:
[...]Laten we Ocon niet vergeten, die staat ook in de wachtrij bij Mercedes en die staat daar al wat langer en heeft al meer vanzichzelf kunnen laten zien dan Russell. Ik denk dat Russell eerst nog een tijdje bij een ander team (Alpine?) zal moeten laten zien dat hij goed genoeg is voor Mercedes.
Nee joh, nu heb tenminste nog iets van een soort van "hindernis" waar gebruik van gemaakt kan worden om in te halen. Niet dat dat daar heel veel gebeurde, maar toch.poor Leno schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:21:
Stomme 14 en 15 toch altijd.. Ze hadden gewoon 14 naar 16 moeten doortrekken
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij Mercedes denk ik dat na Russell op dit moment De Vries en Vandoorne zitten als de nood echt aan de man is, maar dat ze verwachten na Hamilton met Russell en Bottas door te kunnen.
-=OFFTOPIC=-JerDrie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:16:
[...]
Ocon was toch vrij van Mercedes, die hebben ze toen naar Renault laten gaan...
Niet werkelijk dacht ik, nog steeds gemanaged door Toto Wolff, dus de connectie zal er nog wel zijn. Maar in de praktijk zal Russell eerder voor een zitje in aanmerking komen.
Soort van "uitgeleend" voor 2 jaar aan Renault/Alpine wordt er geschreven; https://www.speedweek.com...ist-ganz-gefaehrlich.html
Wie steht es um deinen zweiten Fahrer Valtteri Bottas und um George Russell und Esteban Ocon, die von Mercedes verliehen sind?
Ocon ist heuer im zweiten Jahr eines Zweijahresvertrags mit Renault bzw. Alpine F1, Russell hat noch dieses Jahr bei Williams. Deshalb gibt es einige Variationsmöglichkeiten für 2022, aber bis dahin gilt unsere volle Unterstützung Valtteri und Lewis. Ob es für 2022 zu einer Veränderung kommt, werden wir Mitte des Jahres evaluieren. Jetzt ist es sicher zu früh, über Szenarien für 2022 zu reden.
-=ONTOPIC=-
Heeft er iemand nog ooit het Race interview te pakken gekregen na de race van 2016? Ik heb ooit een Spaanse/Portugeese versie gevonden, maar meer ook niet destijds.
[ Voor 56% gewijzigd door hardware-lover op 05-05-2021 15:31 ]
Testing, one, two ...
De Vries en Vandoorne is het lekker makkelijk over, omdat ze voor het Mercedes Formule E team rijden.mavamal schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:25:
Ocon is, net als Wehrlein destijds, door zijn Mercedes-connecties zijn stoeltje kwijtgeraakt. Alleen omdat Ocon Frans is en Renault/Alpine graag een Fransman in de auto had, is Ocon teruggekeerd. Vorig seizoen leek dat nog een fout, maar inmiddels laat hij wel het een en ander weer zien.
Bij Mercedes denk ik dat na Russell op dit moment De Vries en Vandoorne zitten als de nood echt aan de man is, maar dat ze verwachten na Hamilton met Russell en Bottas door te kunnen.
kans dat er 1 van die 2 terug komt in F1, zie ik erg klein in.
Tja, stel je voor dat Hamilton en Bottas eind dit seizoen besluiten om met pensioen te gaan. Wie zet je naast Russell neer? Wie laat zijn coureurs gaan? Dan kan je beter een Vandoorne, Hulkenberg of De Vries een (half) seizoen in de auto zetten dan helemaal geen plannen hebben. Zolang Mercedes Vandoorne en De Vries tevreden kan houden in de Formule E, hebben ze capabele back-up wanneer nodig.basvn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:27:
[...]
De Vries en Vandoorne is het lekker makkelijk over, omdat ze voor het Mercedes Formule E team rijden.
kans dat er 1 van die 2 terug komt in F1, zie ik erg klein in.
Correct, en het aandeel van Wolff in het "Mercedes"-team is recent weer groter geworden. Ik zet Mercedes tussen quotjes omdat je het net zo goed het Toto-team kan noemen, zo groot is zijn rol daar als eigenaar en teamleider en manager van heel wat coureurs.hardware-lover schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:26:
Niet werkelijk dacht ik, nog steeds gemanaged door Toto Wolff, dus de connectie zal er nog wel zijn.
Wat voor Russell bij Mercedes pleit is dat hij jong is. Sinds Verstappen is er (voor zover ik dat kan beoordelen) meer ruimte voor jonge coureurs bij topteams. Ik denk dat LeClerc en Norris hun plekken er aan te danken hebben. Zo'n rebelse jonge hond die de gevestigde orde doet beven levert mooie verhalen op en het publiek kan meeleven met het david vs goliath verhaal.
Als huidige kampioen kan Mercedes alleen maar verliezen. We horen al jarenlang bijna wanhopige verhalen van Mercedes over hoe hard ze moeten werken en dat het echt spannend is, maar ze weten best dat niemand nog opgewonden raakt van de zoveelste overwinning van Hamilton. Verstappen die (alweer) derde wordt levert meer spanning op dan Hamilton die (alweer) eerst wordt.
Zelf een jonge coureur opnemen om de strijd met Hamilton aan te gaan is daarom misschien wel aantrekkelijk voor de marketing van Mercedes.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Jack Plooij zal tijdens de Grand Prix van Spanje helaas niet in de paddock aanwezig zijn als pitreporter. Rick Winkelman zal deze taak gedurende dat grand prix-weekend overnemen. Grand Prix Radio sprak met Jack over hoe het met hem gaat. @jackontrackshttps://t.co/dqSEqxR4wV
— Grand Prix Radio (@grandprixradio) 5 mei 2021
[ Voor 27% gewijzigd door DoeEensGek op 05-05-2021 15:52 ]
Max en Yuki... Eens zien hoe de chemie tussen die twee is want het is natuurlijk uiteindelijk de bedoeling dat die twee ooit het Red Bull team gaan vormen.basvn schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:49:
Max mag met rookie nr 3 zitten!
[Afbeelding]
Mazepin en Perez
En de Spanjaarden zitten ook gezellig samen
"When you grow up your heart dies"
Mja ik vind het ook wat raar. Misschien dat ze op deze manier minder tijd verliezen en eerder een poging op het rechte stuk kunnen doen? Ik denk alleen dat we tot 2022 moeten wachten voor mooie inhaalacties op deze baan. Dan kan het nog wel interessant worden, want dan zou je van 1 lastige naar 3 mogelijke punten kunnen gaan. Sowieso zijn alle banen waar maar 1 echte mogelijkheid is, wel prut want dan gaat degene die voorop rijdt gewoon zitten managen en kom je er op racepace niet langs.Pyr0_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:20:
[...]
Ik vindt het maar een rare aanpassing. T10 was juist een van de (2...) plekken op dit circuit waar je iemand kon uitremmen. En T11 was zo'n smijt bocht waar je het redelijke makkelijk verkeerd kon doen en je daardoor veel tijd verloor in T12. Dat hebben ze nu geheel teniet gedaan. Zit wellicht meer flow in, want T10 zal je meer snelheid kunnnen meenemen. Maar voor het racen (cq inhalen) zal het niet bevorderlijk zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 05-05-2021 16:13 ]
Je ontopic is nog steeds offtopic.hardware-lover schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:26:
[...]
-=OFFTOPIC=-
<knip>
-=ONTOPIC=-
Heeft er iemand nog ooit het Race interview te pakken gekregen na de race van 2016? Ik heb ooit een Spaanse/Portugeese versie gevonden, maar meer ook niet destijds.
Niet dat mijn reactie veel bij draagt, maar ik ben me toch blij dat ik het 'van me af heb kunnen schrijven'.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Die paar glimpsen van talent die TSU dit seizoen al heeft laten zien, doen mij iig hopen dat hij dit seizoen al eens een keer mag/moet meestrijden om een p3/4/5.sjaool schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Max en Yuki... Eens zien hoe de chemie tussen die twee is want het is natuurlijk uiteindelijk de bedoeling dat die twee ooit het Red Bull team gaan vormen.
Ow, het mag alleen over Spanje 2021 gaan? Check 😏alesandro_46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:59:
[...]Je ontopic is nog steeds offtopic.
Niet dat mijn reactie veel iets bijdraagt, maar ik ben me toch blij dat ik het 'van me af heb kunnen schrijven'.
ik ben blij dat ik iemand de gelegenheid voor het uiten van frustratie heb kunnen geven 🤡
Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:30:
[...]
Ow, het mag alleen over Spanje 2021 gaan? Check 😏
ik ben blij dat ik iemand de gelegenheid voor het uiten van frustratie heb kunnen geven 🤡

Als iedereen dat nou eens zou doen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Persoonlijk voel ik een eind met je mee. Heb afgelopen weekend meerdere keren tegen de kinderen gezegd dat Ocon het ook erg goed doet. Dan roepen ze in koor dat ze het een l#l vinden met geen fijne uitstraling. Dan zeg ik op mijn beurt dat ze daar misschien wel gelijk in hebben maar dat dat verder niks met F1 heeft te maken. Dan roepen hun weer dat Norris, Leclerc en Gasly veel knapper zijn.......CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:59:
[...]
Laten we Ocon niet vergeten, die staat ook in de wachtrij bij Mercedes en die staat daar al wat langer en heeft al meer vanzichzelf kunnen laten zien dan Russell. Ik denk dat Russell eerst nog een tijdje bij een ander team (Alpine?) zal moeten laten zien dat hij goed genoeg is voor Mercedes.
Een team als Mercedes zal met alle mogelijkheden rekening houden, inclusief dat zowel Bottas of Hamilton om een of andere reden stoppen met F1, of dat hun beoogde opvolger niet voldoet. Russell is momenteel niet eens plan B maar plan C.
Als het mijn team was dan zou ik eerst Bottas vervangen door Ocon. Zijn prestaties kunnen dan vergeleken worden met Hamilton en Bottas. Als Ocon het in zich heeft om Hamilton te verslaan dan zullen we dat snel genoeg weten. Als hij niet goed genoeg is verliest Mercedes niet veel. Ook Ocon zou met die auto steeds in de top 5 moeten komen en af toe een pole of fastest lap pakken. En als hij wel goed genoeg is dan is iedereen daar uiteraard ook blij mee. Hij moet natuurlijk niet Hamilton van de baan af gaan rijden, maar daar maak ik me bij Ocon ook niet zo'n zorgen om. Zeker niet als de wissel halverwege het seizoen zou plaatsvinden. Dan is het puntenverschil tussen Hamilton en Ocon al zo groot dat Ocon geen domme risico's hoeft te nemen in een wanhopige poging om het kampioenschap te winnen.
En als het echt helemaal niks is met Ocon kunnen ze altijd nog Russell bellen om het over te nemen.
Als het allemaal wel goed gaat en Ocon succesvol de rol van Bottas overneemt dan kan hij daar groeien en laten zien dat hij de beste kan zijn als Hamilton ooit stopt. Als de andere stoel dan vrijkomt dan komt Russell aan de beurt.
Wat Mercedes zal willen voorkomen is dat Hamilton en Bottas in hetzelfde jaar stoppen. Twee nieuwelingen is een te groot risico, zeker met de nieuwe regelementen in aantocht. Ze kunnen die mannen niet dwingen om door te rijden als ze niet meer willen. De enige manier om wel controle hebben is dus om er zelf een te ontslaan en vervangen door iemand met een langere houdbaarheidsdatum. Dus als je denkt dat Hamilton over een of twee jaar wil stoppen dan moet je nu inschatten of Bottas nog vijf jaar mee kan. Zo niet dan is het misschien beter om nu te vervangen dan te wachten.
Een en ander zal ook wel afhangen van hoe goed RedBull het doet. Momenteel doet Bottas nog goed werk door plekken, punten en fastest laps te winnen en die weg te houden van Redbull. Als we het punt zouden bereiken dat Per en Ver consistent voor Bottas eindigen dan hebben de prestaties van Bottas verder geen echte invloed meer op de uitslag van het seizoen. Dat zou het ideale moment zijn om een van coureur te wisselen.
Er is alleen wel het probleem dat zowel Russell als Ocon een contract hebben voor dit jaar, maar dat is wel oplosbaar.
Maar goed. Ondanks je steekhoudende verhaal denk ik toch dat Russel de betere papieren heeft mocht er echt een verschuiving komen. Zijn invalbeurt heeft wereldwijd diepe indruk gemaakt. Denk niet dat Merc daar omheen kan qua marketing. De geruchten dat er mogelijk al iets op papier staat komen ook niet zomaar uit de lucht vallen denk ik. Maar zoals Max altijd zegt: We gaan het zien.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Wat bedoel je eigenlijk met race interview?! Ken wel post race interviews en daar zijn er zat van de vinden over Spanje 2016. Ook in minder exotische talen als Spaans/Portugeeshardware-lover schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik doel op het officiële, van de top 3.NoahAmber schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:50:
[...]
Wat bedoel je eigenlijk met race interview?! Ken wel post race interviews en daar zijn er zat van de vinden over Spanje 2016. Ook in minder exotische talen als Spaans/Portugees
Testing, one, two ...
Eentje die voor steeds lompere hobbels zorgt naarmate je verder de baan verlaat. Totdat je werkelijk alles van je auto af ziet vliegen 😂
Hippocampus schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:45:
Is het onderhand niet eens tijd voor een nieuw ontwerp cerbstone?
/f/image/3sW9WmnUPCR8CxaJazX68fpZ.png?f=fotoalbum_large)
en op P1 een 10sec battery recharge timeout voor de tracklimit.
veel afsnijden is moeilijker aan DRS komen, en als P1 afsnijden is minder makkelijk kunnen verdedigen.
*nu nog bananen en schildjes en een rename naar Mario F1......
Nee niet meer maar juist minder kunstmatige ingrepen. Als iemand de bocht te strak of te ruim neemt wil ik dat gelijk zien met nadelige gevolgen. Niet 2 rondes later op een balkje in beeld. Er zijn echt wel dingen te bedenken (en nee dat zouden wij niet hoeven te doen) die je kan plaatsen op elk circuit, waar een coureur last van heeft als hij buiten de baan gaat. Denk aan de verstappen broodjes hierboven. Geen track limieten en mm staren op schermpjes.dyrc schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:02:
met alle 'track limit' hype mijn oplossing: DRS disable strips naast de bocht , -0.1sec op je DRS window voor de remainder van de race.
en op P1 een 10sec battery recharge timeout voor de tracklimit.
veel afsnijden is moeilijker aan DRS komen, en als P1 afsnijden is minder makkelijk kunnen verdedigen.
*nu nog bananen en schildjes en een rename naar Mario F1......
Ging je erover heen vloog je gelijk van de baan.
YouTube: Ayrton Senna Monza 1990 PURE SOUND
Dat stuur en schakelen ookd-vine schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:31:
Vroeger hadden ze tenminste echte kerbstones waarin je binnen moest blijven.
Ging je erover heen vloog je gelijk van de baan.
YouTube: Ayrton Senna Monza 1990 PURE SOUND
vroeger toen de euro nog van hout was was alles beter
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Een steile rood/witte kerb met direct daarachter een metertje gras (breed, niet hoog...), dan kan daarna wel gewoon asfalt oid. worden gelegd. Dan houden ze zich ineens heel braaf aan de tracklimits.Hippocampus schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:45:
Is het onderhand niet eens tijd voor een nieuw ontwerp cerbstone?
Eentje die voor steeds lompere hobbels zorgt naarmate je verder de baan verlaat. Totdat je werkelijk alles van je auto af ziet vliegen 😂
Wel lekker vaag toch? Hij alsmede de cameraman zo lijkt, maar wordt nergens echt genoemd. Dat ze er niet bij zijn, zegt genoeg maar waarom wordt er geen reden gegeven?DoeEensGek schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
Kleine noot voor de Ziggo kijkers, Jack is besmet en zal niet bij de GP van Spanje zijn. Zijn vervanger is Rick Winkelman voor de interviews op locatie. Olav is wel beschikbaar voor het Nederlandse commentaar. Verdere vragen natuurlijk --> [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
[Twitter]
Het staat wel netjes in het bericht zie ik nu, maar heeft voor mijn gevoel lang geduurd wie het nu daadwerkelijk was
[ Voor 13% gewijzigd door JB op 06-05-2021 08:26 ]
Mijn boefje is liev!
En zoals het altijd gaat in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Knipoog naar Mercedes
Seizoenstart RBR
2014 35 4e
2015 13 5e
2016 57 3e
2017 47 3e
2018 55 3e
2019 52 3e
2020 55 2e
2021 83 2e
bron
https://racingnews365.nl/...tweede-plaats-in-portugal
Volgens mij spreekt Toto zich daar duidelijker uit dan ooit: je zult hem niet horen speculeren over het vervangen van Bottas maar all bets are off voor 2022.hardware-lover schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:26:
[...]
Ocon ist heuer im zweiten Jahr eines Zweijahresvertrags mit Renault bzw. Alpine F1, Russell hat noch dieses Jahr bei Williams. Deshalb gibt es einige Variationsmöglichkeiten für 2022, aber bis dahin gilt unsere volle Unterstützung Valtteri und Lewis. Ob es für 2022 zu einer Veränderung kommt, werden wir Mitte des Jahres evaluieren. Jetzt ist es sicher zu früh, über Szenarien für 2022 zu reden.[/i]
Signatures zijn voor boomers.
Is toch hun goed recht om niet aan te geven wie precies positief was ?JB schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Wel lekker vaag toch? Hij alsmede de cameraman zo lijkt, maar wordt nergens echt genoemd. Dat ze er niet bij zijn, zegt genoeg maar waarom wordt er geen reden gegeven?
edit:
Het staat wel netjes in het bericht zie ik nu, maar heeft voor mijn gevoel lang geduurd wie het nu daadwerkelijk was
Dit mag niet zomaar. Net zo goed dat voetbalclubs tegenwoordig geen informatie mogen vrijgeven over blessures. Komt door de AVG/GDPR in combinatie met het medisch geheim. Alleen de persoon zelf mag aangeven wat hij/zij onder de leden heeft.JB schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Wel lekker vaag toch? Hij alsmede de cameraman zo lijkt, maar wordt nergens echt genoemd. Dat ze er niet bij zijn, zegt genoeg maar waarom wordt er geen reden gegeven?
edit:
Ben je dus niet verplicht om te delen waarom je er niet bent ;-)JB schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:07:
@Plenkske @Extigo klopt zeker. Maar als je zelf gaat tweeten dat je er niet bij bent... Ach ja, het is duidelijk nu
Net zoals dat jij niet verplicht bent om te vertellen wat je hebt, als je je ziek meldt bij je baas
PS4 PSN: Dazzler2120
Of gewoon de baan een halve meter verhoogd leggen. Zit je ernaast, dan val je er af. kan je wel rustig naast de baan doorrijden maar er zijn maar een paar plekken waar je er weer op kan.
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Mooi, dan krijgen we deze ellende misschien eens niet meer.
Inderdaad ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Oh please laat dit uitkomen
[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2021 13:05 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toch zouden een aantal normale races ook wel eens leuk zijn om de verhoudingen echt te kunnen zien.G_Dragon schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:04:
Kans op buien tijden Formule 1 GP Spanje 2021
[Afbeelding]
Oh please laat dit uitkomenvind regen altijd wel erg leuk
Imola regenrace, Portugal gladde baan en veel wind, Bahrein nachtrace, maar daardoor juist wellicht toch iets normalere omstandigheden. Als Spanje dan ook weer regen wordt komt het weer aan op wie de grootste ballen heeft en eventueel wat geluk met de strategie (zeker met regen tijdens de race, hoe snel kun je dan de pits in?). Dat geeft dus totaal geen beeld over de daadwerkelijke snelheid.
Langzame bochten=MercedesTomcat84 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:39:
Ben benieuwd welk team het snelst wordt in sector 3. Was als ik me niet vergis altijd een redelijk goede indicatie voor wie er sterk ging zijn in Monaco.
Gewoon de keuze aan het circuit zelf overlaten. F1 is maar 1 weekend per jaar, grind is nauwelijks meer een optie als je nog andere dingen wilt doen. Ik heb thuis ook geen afzuigkap in de woonkamer omdat ik er eens per jaar gourmet.Ankona schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 12:39:
[...]
Of gewoon de baan een halve meter verhoogd leggen. Zit je ernaast, dan val je er af. kan je wel rustig naast de baan doorrijden maar er zijn maar een paar plekken waar je er weer op kan.
De oplossing: We smeren glijmiddel in een strook van een meter langs de baan. Ga je buiten de baan dan verlies je de controle. En na het weekend maak je het schoon als dat niet vanzelf gebeurt is en is het circuit weer bruikbaar voor iedereen
I served in a company of heroes.
En toch krijg ik gelijk flashbacks naar Duitsland 2019Vuvuzela schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:17:
De oplossing: We smeren glijmiddel in een strook van een meter langs de baan. Ga je buiten de baan dan verlies je de controle. En na het weekend maak je het schoon als dat niet vanzelf gebeurt is en is het circuit weer bruikbaar voor iedereen
-
Of gewoon Imola 2021. Russell op Bottas krijg je dan.Edd schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:54:
[...]
En toch krijg ik gelijk flashbacks naar Duitsland 2019
Signatures zijn voor boomers.
:fill(white):strip_exif()/f/image/8CaVkZc3W2VSVLr5Id63BZq0.png?f=user_large)
Dit is versie 2 van 13:49u. Het paarse gedeelte is een revisie op versie 1 welke om 11:51u online kwam. Er is dus al weer enige discussie
[ Voor 44% gewijzigd door alexbl69 op 06-05-2021 14:37 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
En dan volgen er later zeker weer aanpassingen tot aan de race toe, en wie weet zelfs tijdens de race nog wel (flashback)alexbl69 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:36:
Uit de Race Directors' Event Notes aangaande de track limits:
[Afbeelding]
Dit is versie 2 van 13:49u. Het paarse gedeelte is een revisie op versie 1 welke om 11:51u online kwam. Er is dus al weer enige discussie.
Testing, one, two ...
In 2016 was dit ook al een Mercedes-circuit, dus zeg nooit nooithardware-lover schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 10:08:
Was het vorige een Mercedes circuit, dan is dit er al helemaal eentje, geen enkele kans voor Verstappen de laatste keer dat ze er hebben geraced. Als ie hier werkelijk in de buurt kan zitten dan is dat het teken dat ze echt dichterbij zijn gekomen.
Ik vind het ook een mooie roddel en niet veel meer, dus ik heb ook alleen nog maar de headlines langs zien komen en nog geen van de artikelen geopend. Maar een mogelijke kern van waarheid zit er wel in. Mercedes heeft van Sakhir genoeg data kunnen verzamelen om een behoorlijk goed beeld te krijgen van hoe goed Russell precies is tov Bottas, en misschien zelfs tov Hamilton. Als ze willen dat Hamilton veilig weer het WK pakt is Russell direct vanaf het begin van het seizoen geen slimme keuze omdat die keihard zal vechten, wat uiteindelijk zelfs voor de totale ranking slechte gevolgen voor het team zou kunnen hebben (zoals mijn reactie hierboven, we zijn weer in Spanje deze weekDaniëlWW2 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:03:
[...]
En doubt.![]()
Ja, laten we de brave no.2 gaan vervangen terwijl er een echte kampioenschapsstrijd bezig is. Bron: Brits rioolblaadje. Van mij mag het hoor. Laat Russel en Hamilton er maar een paar keer eraf vliegen.
Goed, nu even m'n stoelleuning vervangen want die is doorgesleten.
Geweldig (voor mij iig), om dat zo mee te mogen maken, maar ik zou toch liever zien dat de RB16b er voor moet vechten met Mercedes. Met Bottas ga je zo'n 2016 incident sowieso niet meemakenDataGhost schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:02:
[...]
In 2016 was dit ook al een Mercedes-circuit, dus zeg nooit nooit
[knip]
Testing, one, two ...
"Valtteri, it's George..."hardware-lover schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:11:
[...]
Geweldig (voor mij iig), om dat zo mee te mogen maken, maar ik zou toch liever zien dat de RB16b er voor moet vechten met Mercedes. Met Bottas ga je zo'n 2016 incident sowieso niet meemaken
Stappende race duspoor Leno schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:07:
Leuk, dit wordt Verspannen z'n 100e race voor Red Bull
Ik ben er al oVerspannen van!poor Leno schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:07:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Om in stijl te blijven dan na de in de eerste race voor Red Bull de overwinning te pakken in Spanje, dat nu ook in de 100e race te doen.poor Leno schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 16:07:
Stappend!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Irrigatie systeem naast de baanVuvuzela schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 13:17:
[...]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Riante visvijver
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het enige circuit wat dat heeft is Paul Ricard, juist die GP kan dat goed gebruiken.
Dat is precies het circuit dat als eerste mag verdwijnen van de kalender als het aan mijn ligtMartijnV03 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 08:59:
[...]
Het enige circuit wat dat heeft is Paul Ricard, juist die GP kan dat goed gebruiken.
Wellicht wel de beste optied-vine schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:04:
[...]
Dat is precies het circuit dat als eerste mag verdwijnen van de kalender als het aan mijn ligt
Nee, liever Sochi. Maar Paul Ricard is een goede tweede.d-vine schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:04:
[...]
Dat is precies het circuit dat als eerste mag verdwijnen van de kalender als het aan mijn ligt
Hij stuurt hard left, maar de auto stuurt niet in...
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Inderdaad vreemd, de voorvleugel zit er wel nog gewoon op zo te zienHelixes schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:28:
@kevlar01: Zie ik het nou verkeerd, of is de stuurstang van Kimi afgebroken?
Hij stuurt hard left, maar de auto stuurt niet in...
Beide tegelijk, als je ziet wat voor mooie circuits er allemaal zijn genoeg aanbod.Extigo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Nee, liever Sochi. Maar Paul Ricard is een goede tweede.
Maar de gas dollars moeten ook binnen komen zo lijkt het.

[ Voor 30% gewijzigd door Jackson6 op 07-05-2021 11:32 ]
Die naamsverbastering gebruiken we hier niet aub, zie de tw.
[ Voor 100% gewijzigd door tweakduke op 07-05-2021 11:35 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn boefje is liev!
Hoeveelste bocht?iichel schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:34:
Da's snel.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

I have no special talent. I am only passionately curious.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Geld.Gunner schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:35:
Allemachtig hoe komt zo iemand in de F1 terecht.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Uitkomen 7, lift off overstuur.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Zag net een shot van de pa mazepin dus dat zal het idd zijn. (Pazepin?)
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.