"When you grow up your heart dies"
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Bottas is verder ook geen bijzonder goede coureur.Nuevocasa schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:13:
Inderdaad, we hebben in het begin gezien hoe het met Bottas ging. Dus geluk en toch ook zich goed herpakt.
Tuurlijk is het geluk, maar je wint geen 7 titels met alleen maar gelukazerty schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:14:
[...]
Wil je zeggen dat die red flag door die crash met BOT geen geluk is, maar opgezet?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Kan zo op een tegeltje:sjaool schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:13:
VER: "it's a long season, stay calm"... Over het ene puntje verschil met HAM.
STAY CALM
and
KEEP RACING
Ric komt sympathiek over, maar eigenlijk is hij best arrogant. Begrijp best dat je wilt winnen van je teamgenoot, maar hij vond zich destijds bij RB ook al nummer één.wowly schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:10:
Leuk voor Norris. kan het niet helpen, maar ben blij dat ie ricciardo eraf gereden heeft. Die had laatst nog een interview waarin hij enorm badinerende was naar max en lando
Wat een mazzel weer voor hamilton
Dan heb je een race gemist want de 3e is het alweerstreamnl schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:14:
Was weer een mooie, leuke en gezellige race.
Tot de 16de weer
Bensimpel
Positieve meneer
Hij geniet ook hiervan, de battle is on!Zewatanejo schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:15:
HAM is terecht trots op z'n prestatie. Hij heeft een grotere smile dan bij bij zijn overwinningen
😆 - Denk ook eens om ;)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Yes. Hele weekend alHollowGamer schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:17:
Horen jullie ook steeds die irritante telefoon op de achtergrond?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
U123456 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:16:
[...]
Kan zo op een tegeltje:
STAY CALM
and
KEEP RACING

zoiets?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja echt een drama...HollowGamer schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:17:

Hoe zou het zijn gevallen als er nog 1/2 natte ronden waren (waar ie 1 sec pakte op Max) en hij ging trage pitstop had?warp schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:09:
[...]
Gewoon puur geluk dit. Echt alles viel zijn kant op ondanks zijn grove fouten.
Nu alsnog naar de supermarkt om de laatste beetjes te schrapen daar..... Had ik nou maar naar @Jasphur geluisterd
Geen ruzie maken! We hebben wat te vieren vandaag! En dat is niet alleen de winst van VER, maar vooral al twee races echte spanning!
Waiting on the world to change
2 mei en 9 meiJeroentjuh82 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:16:
[...]
Dan heb je een race gemist want de 3e is het alweer
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zijn Olav ze side hussles denkHollowGamer schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:17:
Over 14 dagen weer in Portugal.
Dat was hij verplichtMaurice079 schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:28:
Hahahahaha Leclerc is wel een gentleman om hem nog voor te laten.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee, bij SKY was het ook te horen. Verwacht dat het in de worldfeed zat
Zit Max zijn eigen mondkapje in de was ofzo?
[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 18-04-2021 17:20 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Is het niet als er iets door de Pitstraat wordt verplaatst?Blokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:19:
Nee, komt van de baan ergens. Mogelijks de pitlane. Op Sky is dit geluid ook te horen.
Normaal vormen degenen die een ronde achterliggen ook geen bedreiging, ze liggen ten slotte niet voor niets een ronde achter.jbdeiman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:12:
Trouwens iemand die me kan uitleggen waarom bij een herstart de ronde achterstand wordt kwijtgescholden? Dat is wel zo enorm in het voordeel van diegenen die daar op die posities zitten dat de uitslag eigenlijk helemaal niet klopt zo. Hamilton moest nog een rondje.
geen idee hoe ik bij de 16de kwam...Jeroentjuh82 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:16:
[...]
Dan heb je een race gemist want de 3e is het alweer
bijna 4 weken wachten is wel heel erg lang
Tot de 30ste!!!!! dan maar weer
Ik hoor niks, of is dat de leeftijd?Blokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:19:
Nee, komt van de baan ergens. Mogelijks de pitlane. Op Sky is dit geluid ook te horen.
-edit- oja nu wel....
[ Voor 4% gewijzigd door PalingDrone op 18-04-2021 17:22 ]
Dat belletje is volgens mij als er een wagen of iets anders door de fastlane rijdt in de pitstraat...MikeyMan schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:20:
[...]
Is het niet als er iets door de Pitstraat wordt verplaatst?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kunnen we 2020 snel vergeten
[ Voor 30% gewijzigd door calsonic op 18-04-2021 17:23 ]
staat er eentje voor de sensor oidsjaool schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:22:
[...]
Dat belletje is volgens mij als er een wagen of iets anders door de fastlane rijdt in de pitstraat...
2019: 27
2020: 15
2021: 43 punten
The heat is on
Hoe kan je daar nou zo trots op zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 18-04-2021 17:24 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat hoort er nu eenmaal allemaal bij. De ene keer win je in zo een situatie, de andere keer verlies je. Als het Max is die er voordeel uithaalt, ga je dan ook roepen dat zoiets hem anders nooit gebeurd?Damian schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:23:
Meh vind er nu weinig knaps aan de tweede plek van HAM. Heeft gewoon een rondje gratis gehad.
Nee, dat zijn gewoon de regelementen. Ben je het er niet mee eens, wordt dan hoofd FIA en wijzig ze....Damian schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:23:
Meh vind er nu weinig knaps aan de tweede plek van HAM. Heeft gewoon een rondje gratis gehad.
Hoe in je daar nou zo trots op zijn.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee. Maar dan zou je het ook nooit een monsterdrive noemen maar een cadeautje.Blokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:24:
[...]
Dat hoort er nu eenmaal allemaal bij. De ene keer win je in zo een situatie, de andere keer verlies je. Als het Max is die er voordeel uithaalt, ga je dan ook roepen dat zoiets hem anders nooit gebeurd?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
kingfriko
In ieder geval een vloek die verbroken is. Nu nog een exorcism doen op dat 2e RB-zitjeDaniëlWW2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:25:
Maar toch leuk dat Max eens de finish mag halen in Italië.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Zodat ze niet tussen de mensen die om posities vechten in zitten.jbdeiman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:12:
[...]
Trouwens iemand die me kan uitleggen waarom bij een herstart de ronde achterstand wordt kwijtgescholden? Dat is wel zo enorm in het voordeel van diegenen die daar op die posities zitten dat de uitslag eigenlijk helemaal niet klopt zo. Hamilton moest nog een rondje.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hij lijkt echt té gretig en dat kost punten. 3 weken geleden al met die keuze om op mediums te kwalificeren terwijl hij dat niet haalde en nu heel erg veel fouten. Terwijl met Bottas eruit dit dé dag was om punten binnen te harken, die krijgt Mercedes nu gratis als de situatie omgekeerd is. Ze konden PER niet eens gebruiken om te proberen die fastest lap af te pakken.dawg schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:25:
[...]
Perez moet nu wel echt een paar tandjes bij gaan schakelen willen ze ook WCC winnen.
Perez moet dénk ik even een klein beetje chillen. Hou van die agressiviteit, maar als t gelazer oplevert brengt het je nergens. De lijn tussen een agressief genie en totale dwaas is heel klein.
[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 18-04-2021 17:28 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij heeft er wel voor in moeten halen, maar hij is wel enorm gemazzeld doordat de schade door de rode vlag enorm beperkt werd. Als hij die ronde achterstand niet had teruggekregen, had hij P2 niet gehaald.Damian schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:23:
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 18-04-2021 17:29 ]
Ik denk dat hij de druk nu wel voelt; topteam, Max als teammate, geen denderend begin van het seizoen, en zelf gaf hij aan dat hij dacht zo'n 4-5 races nodig te hebben alvorens hij gewend is aan de auto.WhatsappHack schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:27:
[...]
Hij lijkt echt té gretig en dat kost punten. 3 weken geleden al met die keuze om op mediums te kwalificeren terwijl hij dat niet haalde en nu heel erg veel fouten. Terwijl met Bottas eruit dit dé dag was om punten binnen te harken, die krijgt Mercedes nu gratis als de situatie omgekeerd is. Ze konden PER niet eens gebruiken om te proberen die fastest lap af te pakken.
Perez moet dénk ik even een klein beetje chillen. Hou van die agressiviteit, maar als t gelazer oplevert brengt het je nergens. De lijn tussen een agressief genie en totale dwaas is heel klein.
Hij heeft het zwaar.
Dat snap ik, maar in dit soort gevallen is het heel erg in het voordeel van een coureur die juist wel een bedreiging kan vormen. Dat is in dit geval erg jammer, want dan had Hamilton een aantal races op achterstand kunnen staan en niet zo 'fluitend' zij rondjes gereden omdat er geen bedreiging is. Was daar natuurlijk ook erg benieuwd naar geweest, zoals ik denk meerderen met mij.LA-384 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:20:
[...]
Normaal vormen degenen die een ronde achterliggen ook geen bedreiging, ze liggen ten slotte niet voor niets een ronde achter.
Snap de redenatie ook niet, want zelfs diegenen vooraan hebben geen hinder van diegenen op een ronde achterstand. Voor de spanning voegt het ook niet veel toe, want hoe vaak is er een herstart?
Dit lijkt ie wel te menen. Jack menselijk, wie had dat gedacht.Newb678 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:31:
Jack van Gelder. Hou op met je act

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik denk wel dat dit echt is hoor. Hij moet weg bij Ziggo maar dit mag hij dan toch nog meemaken.Newb678 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:31:
Jack van Gelder. Hou op met je act
Ik had gewoon lage verwachtingen voor VES en kijk eens wat dat heeft opgeleverd! Vaker doen!!!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is gewoon Ricciardo die met voodoo poppen loopt te spelen..ScorpionSquad schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:27:
[...]
In ieder geval een vloek die verbroken is. Nu nog een exorcism doen op dat 2e RB-zitje
Want Perez zit op 10 punten en het gat is nu al flink. De vloek is serieus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jammer dat Perez niet meer terug kon komen. Viel me tegen.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Argh. Had Perez nou maar gewoon in de punten gereden. Gemiste kans. Wel fijn dat de top vier redelijk dicht op elkaar zit
Wordt heel spannend dit jaar.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hier misschien. In Bahrein was dat zeker niet zo.Newb678 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:37:
Toto gaf net aan bij Sky F1 dat Mercedes sneller is in race trim en Red Bull in kwali.
Dit kan wel eens per circuit gaan verschillen.
Dit snap ik dan weer wel, zou een regel dat er na herstart 1 ronde niet ingehaald mag worden wat zijn? Daarmee kan je dit ook voorkomen in mijn ogen.YakuzA schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:27:
[...]
Zodat ze niet tussen de mensen die om posities vechten in zitten.
Maar goed wel een mooie race, beloofd in elk geval veel moois voor dit seizoen.
Net als Christian geloof ik Toto ook niet op zijn woord.Newb678 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:37:
Toto gaf net aan bij Sky F1 dat Mercedes sneller is in race trim en Red Bull in kwali.
Nog meer funky regels ben ik niet echt voor.jbdeiman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:38:
[...]
Dit snap ik dan weer wel, zou een regel dat er na herstart 1 ronde niet ingehaald mag worden wat zijn? Daarmee kan je dit ook voorkomen in mijn ogen.
Maar goed wel een mooie race, beloofd in elk geval veel moois voor dit seizoen.
PSN
Wauw die fikt Bottas af!!
[ Voor 31% gewijzigd door Newb678 op 18-04-2021 17:43 ]
Na de team order gaat ie minder hard voor mijn gevoel.werphengel schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:41:
Is Norris nou zo goed of kakt Ricciardo een beetje in.
PSN
PC Specs
Maar vind het nog steeds 50/50 eerlijk gezegd.
Very exciting race! Well done @Max33Verstappen @LewisHamilton @LandoNorris. That’s how we like @F1#F1 #ImolaGP 🇮🇹 pic.twitter.com/ydiifDinNf
— Jean Todt (@JeanTodt) 18 april 2021
- DaniëlWW2
- Niet online
Aanval is de beste verdediging na 2 Merc’s in de vangrail te hebben geholpen?sjufke schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:43:
Stevige woorden van Russel hoor.

PSN
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan hoeft Max ook niet meer trots te zijn op zij eigen eerste race win toen Ros en Ham elkaar eraf rossenDamian schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:23:
Gecertificeerd ongeleid projectiel
En terecht. Russell moet in de mercedesPatrickC schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:44:
Zoooo... Russell zegt nu wel te veel in de emotie die er nog in zit... de frustratie druipt er van af dat hij nog steeds in due Williams zit terwijl hij één van de meest talentvolle coureurs is op de huidige grid.
RIC is overrated.werphengel schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:41:
Is Norris nou zo goed of kakt Ricciardo een beetje in.
Maar serieus, je zou het best zo kunnen noemen. Ik heb nog geen één procent van hun talent, maar RIC lijkt tot nu toe toch altijd wel tegen te vallen bij elk team?
Ik zou het doen!
Kijken we niet allemaal gewoon naar Ziggo?
Vind ik ook maar dit is niet de manier denk ik...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Russel moet helemaal niets. Als hij na een ongeluk op iemand afgaat en een tik tegen een helm geeft.....
Hij mag blij zijn als hij er met een taakstraf afkomt wat mij betreft.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.