Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
nope.Yonix schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:05:
Snelste tijd op start finish?
Als max een beetje opschiet kan hij met z'n zoon rijden aan het eind van z'n carrière. De enige manier om een competitieve teamgenoot te krijgen...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
En natuurlijk de onboard weg...
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ok, dus in de race is het gewoon drama.
Oh, en die vloek van Italie is ook uitgewerkt
"When you grow up your heart dies"
Onmogelijk. Ham had DRS.Yonix schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:05:
Snelste tijd op start finish?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goed gezien man!Roybs schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:24:
5 jaar lang het geluk gehad, nu eindelijk een keer echt de strijd aan gaan.
We kunnen allemaal unaniem zeggen dat onze max de druk NIET aan kan. Ik denk wel dat Perez dit kan, en zie hem ook alw favoriet in de strijd met Hamilton.
Mvg,
Roybs
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
alleen MAZ niet
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

[ Voor 3% gewijzigd door warp op 18-04-2021 17:08 ]
Ham ook een klasbak.
Wordt een mooi seizoen.
Vergeet niet dat als je 5% trager bent, dat je in de basis elke 20 ronden wordt ingehaald.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Helaas PER buiten de puntenEquator schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:07:
Yes lekkere punten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
En dan door je "zoon" van de baan gekegeld worden? Is van Kvyat toch? Zijn niet de genen die je wilt hebbenZewatanejo schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:06:
[...]
Als max een beetje opschiet kan hij met z'n zoon rijden aan het eind van z'n carrière. De enige manier om een competitieve teamgenoot te krijgen...
[ Voor 7% gewijzigd door LA-384 op 18-04-2021 17:10 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En ook Driver of the day, maar denk dat hij liever P2 had gehad..
GP: "Simply ... ?"
VER: "Hehehe, a simply lovely performance"
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Idiocracy: it is real!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Die was het hele weekend als matig.Spollie schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:08:
Wat is er eigenlijk met RIC aan de hand vandaag?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij zag in dat dat kansloos was. HAM had een snelle s1 dankzij drswowly schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:08:
Woeps, we zijn er als, Ik had gedacht dat max toch nog wel een snelste ronde eruit zou persen
Dat geluk ga je geen heel jaar volhouden.Stijnb_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:08:
Wat heeft Mercedes en Hamilton toch heel veel geluk dat er meteen na de crash een rode vlag komt.
Tesla M3LR '21
⏩ PVOutput☀️
Gewoon puur geluk dit. Echt alles viel zijn kant op ondanks zijn grove fouten.Franco10 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:07:
Ham ook een klasbak.
Wat een mazzel weer voor hamilton
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Trouwens, voor de volgende race, wie heeft een blusvliegtuig in de schuur staan?

Dit, hij heeft het geluk aan zijn ballen hangen. Zet niet weg dat hij zichzelf wel weer het podium op rijdt en gewoon verschrikkelijk goed is.Stijnb_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:08:
Wat heeft Mercedes en Hamilton toch heel veel geluk dat er meteen na de crash een rode vlag komt.
"een goeie keeper heeft altijd geluk."warp schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:09:
[...]
Gewoon puur geluk dit. Echt alles viel zijn kant op ondanks zijn grove fouten.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ongeveer zeven seizoenen
Waiting on the world to change
En vorige race track limitspoor Leno schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:10:
"Awesome Recovery"
Sure, helemaal zelf verdiend hoor..
Gratis rode vlag én rondje.
...
Ja, we kunnen zegen dat het verlengen van de DRS zone in elk geval effectief was

Op zo'n moment hoop je dat de nummer 2 RB en Mercedes er in elk geval nog tussen zitten... Dan was het niet meer dan een P4 geworden.
[ Voor 23% gewijzigd door Harrie op 18-04-2021 17:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Je moet alsnog veilig al die wagens voor je inhalen na de herstart.poor Leno schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:10:
"Awesome Recovery"
Sure, helemaal zelf verdiend hoor..
Gratis rode vlag én rondje.
Ja dat gaat hard. Maar ze zijn na de herstart gewoon drie keer snot gereden.Blokker_1999 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:07:
[...]
Vergeet niet dat als je 5% trager bent, dat je in de basis elke 20 ronden wordt ingehaald.
Ik vraag me af of je als rookie daar nog iets van opsteekt eerlijk gezegd.
Beetje dubbel wat betreft Lewis, maakt natuurlijk een grote fout en heeft enorm geluk met de rode vlag. Maar na de rode vlag was hij dan wel weer subliem.London schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:09:
Fantastische race van zowel Ver, Ham en Nor!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Goeie keus van het team dus die rode band (achteraf ;-) ).
De actie bij de start heeft hem de overwinning gebracht. Plus wat hulp van nattigheid op de baan.Help!!!! schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:10:
Max laat zijn klasse toch weer even zien ondanks P3 start positie.
HAM heeft alle mazzel gehad met die rode vlag.
Ja die was duidelijk wat te lang.....Harrie schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:10:
[...]
Ja, we kunnen zegen dat het verlengen van de DRS zone in elk geval effectief was
Het is een combinatie van geluk en goed kunnen rijden. Het geluk geeft hem de kans, maar dan moet je het alsnog wel doenwarp schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:09:
[...]
Gewoon puur geluk dit. Echt alles viel zijn kant op ondanks zijn grove fouten.
[removed]
VER en HAM hebben wel weer bewezen dat ze de beste coureurs zijn. PER heeft het verprutst met over de baan zwieperen, maar komt daarnaast ook maar nauwelijks achterblijvers voorbij. Niet best. Zelfde geldt voor BOT. Slecht gewoon, als je ziet wat zo'n Mercedes onder de kont van HAM kan.
Maar die pace van HAM na de code rood, pfff, waar haalt ie het vandaan. Ik had wel verwacht dat VER de snelste raceronde zou pakken in vrije lucht en met de mogelijkheid om banden te managen. Maar zelfs die pakt HAM. Ik denk toch dat gemiddeld genomen die Mercedes de betere auto is, maar het zit gelukkig dichter bij elkaar dan vorig jaar.
:fill(white):strip_exif()/f/image/XvR0D0HpcmEGnnrmS31ad2sM.png?f=user_large)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Voor Renault is het ook wel teleurstellend tot nu toe.
Safety car was niet het echte geluk, dat was de herstart. Hij had echt geen hele ronde goedgemaakt op het veld voor hem natuurlijk.Jackson6 schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:08:
Man man man wat heeft die HAM toch een fucking geluk gehad met die safety car, ik kan er echt niet bij.
Toch knap na alles het zo uit te rijden, maar ook knap dat Verstappen en langer met zijn banden heeft gedaan, en minder stops en de auto en banden zo goed heeft weten te houden dat hij de race zo uit kon rijden dat Hamilton nooit meer een bedreiging werd.
Trouwens iemand die me kan uitleggen waarom bij een herstart de ronde achterstand wordt kwijtgescholden? Dat is wel zo enorm in het voordeel van diegenen die daar op die posities zitten dat de uitslag eigenlijk helemaal niet klopt zo. Hamilton moest nog een rondje.
(De schuimwijn met dezelfde naam)
En die fout van Perez is natuurlijk ook niet goed te praten. Die had de charge moeten afstoppen, maar gaf opnieuw niet thuis. Daar zullen ze bij RBR ook wel ziek van zijn.
Ik zou het doen!
Verwijderd
Ja veel geluk de snelste auto of een hele snelle auto+ goed kunnen rijden = wereldkampioen.Luapper schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:11:
Ja, laten we het na 7 seizoenen nog maar es afschuiven op geluk...
Het hele seizoen mag het van mij close zijn, VER & HAM afwisselend P1/2. Zolang Max maar de allerlaatste snelste ronde heeft.dreester schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:11:
Mensen hier zijn zuurder met HAM op P2 dan blijer met VER op P1...
Mercedes lijkt me ook iets sneller dan de Red Bull over het algemeen, maar ja, dat is nog afwachten. Het zit wel erg dicht op elkaar zo te zien, maar in de race zijn Max en Hamilton vele malen sneller dan de rest.Zewatanejo schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:11:
Het zorgwekkende is dat HAM hier waarschijnlijk had gewonnen als hij er niet af was gegaan.
...
Hele mooie start van Verstappen, daarmee heeft hij de race gewonnen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Inderdaad, we hebben in het begin gezien hoe het met Bottas ging. Dus geluk en toch ook zich goed herpakt.redwing schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:11:
[...]
Het is een combinatie van geluk en goed kunnen rijden. Het geluk geeft hem de kans, maar dan moet je het alsnog wel doen
*Stay calm*.renegrunn schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:13:
Kijk.. Max: "het seizoen is nog lang"
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De safetycar was zeker wel het echte geluk. Als die later was gekomen had ie 15e gelegen.jbdeiman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:12:
[...]
Safety car was niet het echte geluk, dat was de herstart. Hij had echt geen hele ronde goedgemaakt op het veld voor hem natuurlijk.
Toch knap na alles het zo uit te rijden, maar ook knap dat Verstappen en langer met zijn banden heeft gedaan, en minder stops en de auto en banden zo goed heeft weten te houden dat hij de race zo uit kon rijden dat Hamilton nooit meer een bedreiging werd.
Trouwens iemand die me kan uitleggen waarom bij een herstart de ronde achterstand wordt kwijtgescholden? Dat is wel zo enorm in het voordeel van diegenen die daar op die posities zitten dat de uitslag eigenlijk helemaal niet klopt zo. Hamilton moest nog een rondje.
Het unlappen is volgens mij om te voorkomen dat er auto's tussen zitten op een ronde achterstand.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 18-04-2021 17:15 ]
Tsjah, Haas geeft zelf toe dat ze dit jaar eigenlijk niet echt meedoen. Ze ontwikkelen de wagen niet, weten dat ze tiende gaan eindigen in het WCC en concentreren zich volledig op 2022. En wat je als rookie vooral leert is omgaan met de kracht en het koppel van deze wagens, de procedures en hoe heel het circus werkt.Hippocampus schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:11:
[...]
Ja dat gaat hard. Maar ze zijn na de herstart gewoon drie keer snot gereden.
Ik vraag me af of je als rookie daar nog iets van opsteekt eerlijk gezegd.
Wil je zeggen dat die red flag door die crash met BOT geen geluk is, maar opgezet?Luapper schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:11:
Ja, laten we het na 7 seizoenen nog maar es afschuiven op geluk...
Tot de 16de weer

edit: geen idee hoe ik bij de 16de kwam...
bijna 4 weken wachten is wel heel lang
Tot de 30ste!!!!! dan maar weer

[ Voor 51% gewijzigd door streamnl op 18-04-2021 17:20 ]
Omdat het beter is voor het spektakel...jbdeiman schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:12:
[...]
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Grosjean had het ook niet beter kunnen doen en had hen meer gekost. Deze wagen is gewoon minimaal ontwikkeld ten opzichte van vorig jaar omdat ze het budget volledig aan 2022 willen geven.HollowGamer schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:12:
Ben ik de enige die moet lachen om Haas? Ja, Grosjean was misschien niet super, maar twee rookies er dan maar zetten is echt een grote fout geweest.
Voor Renault is het ook wel teleurstellend tot nu toe.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.