Ik zou het niet weten.
Ik rij al sinds 2019 met EV's van de Hyundai/Kia groep en bij een probleem nog nooit met een kluitje in het riet gestuurd. Hebben ze uiteraard wel geprobeerd maar pakt geen verf hier.
De enige keer dat ik even moest wachten bij de dealer was toen de type 2 laadkabel het niet meer deed en er zogezegd "geen reserve voorhanden was en ik moest wachten tot er eentje kon besteld worden en binnenkwam".
Ik ben gewoon voor de onthaaldesk blijven staan tot ze ergens een laadkabel uit een andere auto (veronderstel ik, niet mijn probleem) gehaald hadden om me verder te helpen. Al goed want uiteindelijk weken moeten wachten tot de nieuwe binnen kwam. Het kan mij dan weer weinig schelen hoe lang de rij bij de dealer wordt en wat anderen daar van denken.

Toen de kuren kreeg en moest vervangen worden was er ook geen vervangwagen ter beschikking.
Ik ben de eerste keer toch naar buiten gereden in een Picanto en de tweede keer in een EV6 GT.
En telkens tot genoegdoening gewoon gewacht op "de bank" bij de dealer. Uiteraard met koffie en thee op kosten van de dealer en met een paar leuke dagbladen en automagazines erbij tot ze zelf terug tot bezinning waren gekomen.
Ik beschouw het gewoon telkens als een chickenrun. Wie het eerst knippert heeft verloren.

Inmiddels kennen ze me daar al en wordt de strijd al vlug eenzijdig gestaakt.
[
Voor 31% gewijzigd door
IvoB2 op 01-09-2024 14:45
]