HahaIvoB2 schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:25:
[...]
Begrijp ik nog minder.
Rij je dan 52 weken per jaar met je bagageruimte volgeladen tot boven of bedoel je dat het je 3 weken per jaar stoort dat je dan op je buitenspiegels moet rijden en eens op een knopje moet drukken omdat je auto afgeladen vol zit?
Dan had je beter een lichte vracht of een minibusje gekocht.![]()
Ik heb trouwens totaal geen probleem met het zicht vanaf de binnenspiegel door de achterruit.
Iedere nieuwe auto/model heeft wel een paar extra features. Wanneer je daar op blijft wachten koop je nooit iets of je bent altijd ontevreden omdat de opvolger weer net dat beetje meer heeft wat je eigenlijk wou maar waar je voor het bestond zelfs geen notie van had dat het ooit problematisch zou worden.
Heb je dan geen testrit gedaan voor je besloot voor de EV6 te gaan?
In al die jaren heeft de achterruit geen significante wijzingen ondergaan noch was er een achterruitenwisser aanwezig.
Ik stoor me (een klein beetje) aan de kleine achterruit en de regen die erop blijft liggen. Proefrit met droog weer dus dan valt de regen al niet op. RainX gebruikt, maar da's het toch ook niet helemaal. Het is ook echt geen halszaak, gewoon iets dat ik niet handig vind. Er zijn wel meer kleine dingetjes (bv die A-stijl die hier aangehaald werd), maar dit is iets waar ik met zo'n spiegel/camera relatief goedkoop zelf iets aan kan doen.
Nomen nescio