Nou vandaag hebben ze bij mij de versterker vervangen i.v.m. de terugroepactie (maar ik had opzich geen issues met de oude).
Tevens gevraagd of ze wederom gingen kijken naar mijn verwarmings/koelings/beslagen ramen issues aangezien het vervangen van de cameramodule op de voorruit geen effect had (had een week later weer beslagen ramen).
Nu hebben ze blijkbaar nog een auto gevonden in Nederland met deze issues (gelukkig, ik ben niet meer de enige

).
Kon het niet laten om even te melden dat ik hier laatst
een poll had gedaan waar bijna 25% last heeft van issues (19 van de 80 reacties).
Dus ja, degene die toen hebben aangegeven issues te hebben, wellicht toch gewoon melden bij de dealer (mocht je dit nog niet gedaan hebben)
Maar ja, daar hadden ze het onderstaande uitgevoerd en dat zou geholpen moeten hebben:
Nieuwe kaarten geïnstalleerd
Het verhaal was als ik het goed begreep dat er auto's waren die verkeerde kaarten had. Dan 'dacht' de auto dat alle wegen in een tunnel zitten en de auto dus altijd in de 'ik rij in een tunnel' stand zat (interne circulatie).
Persoonlijk vraag ik mij af of dit bij mij het geval zou was/is. Ik installeer vaak de update op de dag dat hij uitkomt. Dus ja, dan heb je altijd de nieuwste kaarten (neem ik aan)
Optie in het menu aan/uit gezet
Wat ik begreep (de gene die het precies wist die was helaas al weg) was dat ze een bepaalde menu optie hebben uitgezet.
Ik had al eens de 'auto ontwaseming' uitgezet na een tip hier.
Nu heb ik gekeken thuis in het menu, maar bijna alle opties staan gewoon aan (ook de 'auto ontwaseming').
Dus ja.. ik snap het nog niet helemaal.
Maar ja, met het huidige weer heb ik gelukkig geen last van beslagen ramen.
Dus ik zal waarschijnlijk pas over een paar maand het verschil kunnen merken (als dit helpt).
Soms wel het issue dat het echt koud wordt in de auto (wel bij lagere temperaturen) doordat ineens de airco aangaat. Dus wellicht dat dit al eerder te merken is.
wordt vervolgt....