Loei123 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:05:
[...]
Sorry, maar eerder poste jij dat er geen relatie is tussen de update en hoe dat menu item heet...
Nu weet ik iig zeker dat de update er niet op staat.
Sorry dat ik zo je zondag verpest.

haha, het is maar net hoe je het leest. jij schreef :
Nu de software is bijgewerkt (nu jij de USB stick erin geduwd heb)
zou er iets van batterijconditionering moeten staan wanneer de voorverwarmings update (door de garage)
gelukt zou zijn,
En dat klopt niet: je kunt niet
zelf iets doen waardoor de
garageupdate gaat werken. Dat probeer ik steeds helder te krijgen bij je: er is niets wat je
zelf kunt doen, ga terug.
Met ander worden: wat ik al eerder zei, er is idd geen relatie tussen de titel van het menu item en de update die je zelf doet, je kunt zelf die titel niet veranderen met een doe-het-zelf update.
Je "test" is overigens niet echt een overtuigende met zo een korte afstand en hoge buitentemp. Maar zoals je nu wel duidelijk zal zijn: als het menu-item niet de juiste titel heeft, kun je het wel vergeten.
Je vroeg je eerder af: of de dealers dat niet zouden moeten testen na gedaan werk: idd, maar dat doen ze duidelijk niet, staan hier al te veel verhalen dat ze alleen op hun update-tabletje kijken en als daar "ok" stond gaan ze snel iets anders doen. Laten we maar hopen dat ze na het vervangen van je remschoenen wel ff een testje doen, je weet naar nooit
huphup naar de dealer dus, missie geslaagd na de nodig misverstanden