Heb je front al even aangezet om het weg te krijgen?secretdk schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:47:
Verwarming doet het niet en dat is met die weer echt top. IJskristal aan de binnenkant van de voorruit.
[Afbeelding]
Toen ik daar vorig jaar problemen mee had met de kachel, hielp het wel altijd door de ventilatorsnelheid handmatig omhoog te gooien en ook de roostersinstellingen op vooruit / hoofd en benen te zetten. Toen werd de auto meteen wakker en kwam er warme lucht uit de roosters. Op de stand zoals je foto is, deed deze bij mij ook bijna niks.
Nu deze winter geen problemen meer na alle updates
Nu deze winter geen problemen meer na alle updates
Ik moet zeggen dat ik volgens mij alle mogelijke standen onderweg heb geprobeerd, maar er blijft koude lucht uit komen. Front ook aangezet, maar dat hielp niet. Dealer maar even gebeld en die bellen terug om zsm een afspraak te maken.
Bizar. Lijkt wel fullscreen navi op de voorruit.
Catch my drift?
En het resetknopje, links naast de "auto climate".secretdk schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:47:
Verwarming doet het niet en dat is met die weer echt top. IJskristal aan de binnenkant van de voorruit.
[Afbeelding]
NL, ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)
Onze vriendelijke vriend uit Engeland heeft de 07-12 update uitgevoerd en zoals te zien in onderstaande video zijn daarna de Fastned items ook weer terug! Zelf heb ik zojuist Kia Support benaderd en de update kan ook gebruikt worden voor de MY23. Ik ben hem nu aan het downloaden en zal hem straks uitvoeren.
Autoclimate uit zetten, front aan zetten en 19.5 graden.secretdk schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:13:
Ik moet zeggen dat ik volgens mij alle mogelijke standen onderweg heb geprobeerd, maar er blijft koude lucht uit komen. Front ook aangezet, maar dat hielp niet. Dealer maar even gebeld en die bellen terug om zsm een afspraak te maken.
Ben erg benieuwd wat de auto dan doet in jouw geval.
19,5? Dan komt er toch geen warme lucht uit?Loei123 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:32:
[...]
Autoclimate uit zetten, front aan zetten en 19.5 graden.
Ben erg benieuwd wat de auto dan doet in jouw geval.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Uuh, mijn auto wordt heerlijk warm op 19,5 graden, lijkt me ook vrij normaal wanner het buiten 3 graden of kouder is.Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:48:
[...]
19,5? Dan komt er toch geen warme lucht uit?
Had ik van de week ook. Voorruit nog bevroren. In de auto zitten. Verwarming aanzetten. Alleen maar koude lucht. Auto van de laadpaal gehaald en toen werd het wel warm. Eerder is het wel gelukt. Beetje hit en miss zo.marcel3 schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:02:
Hmm, hier vanmorgen een frustrerende ervaring met voorverwarmen met remote climate. Ik had al eerder het idee dat het niet goed werkte, maar nu het echt wat kouder wordt valt het echt niet te ontkennen.
Situatie:
- auto hangt nog aan de (thuis)laadpaal
- remote climate op 27 graden, achterruitverwarming en voorruitverwarming ingeschakeld
- ventilatie begint te blazen en achterruitverwarming doet het
- interieur blijft ijskoud
Gekke is ook bij handmatige bediening (in de auto) vertikt de verwarming het. Pas als ik de laadkabel verwijder begint het verwarmen. Inmiddels dus gewoon in ready mode. Ik zal morgen eens proberen of remote climate het zonder laadkabel wel doet. Zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn, ik wil juist dat de accu niet al begint leeg te lopen tijdens het voorverwarmen.
Ik dacht dat ik een tijd geleden iets vergelijkbaars had gelezen, maar kan het zo snel niet meer vinden. Werkt bij anderen de remote climate bij ingeplugde laadkabel wel gewoon?
BTW portierklink zat ook vast. Een paar welgemikte klappen met de vlakke hand en het was opgelost. Mooie kans om af te reageren wel
Verbruik in koud weer is wel hoog. Verwarming vraagt in het begin gewoon 5kW en zakt maar langzaam (stand eco op 20 graden). Ik heb dan weer geen problemen met het verwarmen op zich in de eco stand. Zelfs op 20 graden wordt het flink warm.
Maar nu is mijn bereik 320km als dat zo doorgaat. Groot verschil met zomer op 480/ 490...
[verwijderd]
[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 07-02-2023 15:36 ]
Ach ik ben al blij dat ik iets van warmte krijg maar onder de 22 doet het vrij weinig. Vanmorgen ook weer een appje van mijn vrouw dat ze ijskoude voeten had toen ze op haar werk aan kwam. Auto 20 minuten voorverwarmd met alles aan wat aan kan... half uur gereden over de snelweg en weer koud.Loei123 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:50:
[...]
Uuh, mijn auto wordt heerlijk warm op 19,5 graden, lijkt me ook vrij normaal wanner het buiten 3 graden of kouder is.
[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2022 12:00 ]
Met of zonder autoclimate?Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:59:
[...]
Ach ik ben al blij dat ik iets van warmte krijg maar onder de 22 doet het vrij weinig. Vanmorgen ook weer een appje van mijn vrouw dat ze ijskoude voeten had toen ze op haar werk aan kwam. Auto 20 minuten voorverwarmd met alles aan wat aan kan... half uur gereden over de snelweg en weer koud.
Waarschijnlijk met... maar goed. Mijn vrouw gaat nooit dat zelf bedienen, die verwacht gewoon dat het (zoals elke auto van de afgelopen 15 jaar die ze gereden heeft) het automatisch werkt
Helemaal mee eens, maar als je in de koud gaat zitten omdat je te eigenwijs bent om het zelf te gaan bedienen ben je jezelf natuurlijk te dom af.Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:06:
[...]
Waarschijnlijk met... maar goed. Mijn vrouw gaat nooit dat zelf bedienen, die verwacht gewoon dat het (zoals elke auto van de afgelopen 15 jaar die ze gereden heeft) het automatisch werkt
Vorige week dinsdag mijn EV6 gt line rwd opgehaald bij VM en vandaag ook de eerste 1000km gereden.
Heerlijke auto rijd geweldig en alle boven genoemde problemen m.b.t. tot ventilatie geen problemen mee gehad.
Auto verwarmd met en zonder stekker via de app zonder enig probleem.
Binnen enkele minuten is het binnen warm met een instelling van 21 a 22 graden.
Enige wat erg vervelend was dat gisteren bij de gaasperdammertunnel op de a9 na een 3/4 van de tunnel gereden te hebben alle ramen in eenkeer dicht zaten. Erg gevaarlijk! Heb de interne circulatie bij tunnels nu uit staan.
Echter vanochtend waren in een keer alle instelling eruit. Telefoon stond er niet meer in, geheugen stoel, radio zenders etc. etc..
Voor de rest nogmaals super auto en erg blij mee.
Heerlijke auto rijd geweldig en alle boven genoemde problemen m.b.t. tot ventilatie geen problemen mee gehad.
Auto verwarmd met en zonder stekker via de app zonder enig probleem.
Binnen enkele minuten is het binnen warm met een instelling van 21 a 22 graden.
Enige wat erg vervelend was dat gisteren bij de gaasperdammertunnel op de a9 na een 3/4 van de tunnel gereden te hebben alle ramen in eenkeer dicht zaten. Erg gevaarlijk! Heb de interne circulatie bij tunnels nu uit staan.
Echter vanochtend waren in een keer alle instelling eruit. Telefoon stond er niet meer in, geheugen stoel, radio zenders etc. etc..
Voor de rest nogmaals super auto en erg blij mee.
Toch apart dat het zo verschillend kan zijn. Autoclimate aan op eco-stand (ook in instellingen) en op 20 graden wordt het warm. Vond het vanmorgen even te warm. Enige wat ik aan pas is in het begin autoclimate stand 3 en na een tijdje zet ik die op stand 1.Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:59:
[...]
Ach ik ben al blij dat ik iets van warmte krijg maar onder de 22 doet het vrij weinig. Vanmorgen ook weer een appje van mijn vrouw dat ze ijskoude voeten had toen ze op haar werk aan kwam. Auto 20 minuten voorverwarmd met alles aan wat aan kan... half uur gereden over de snelweg en weer koud.
Na voorverwarmen is zelfs stoelverwarming of stuurverwarming niet meer nodig
Ben ik het mee eens. Raar dat er zoveel verschillende ervaringen zijn. Die van mij is in april geleverd (plus versie) en heeft alle updates gehad. Voorverwarmen met app werkt uitstekend (binnen 15 minuten geheel ontdooit). Verwarming tijdens rijden soms inderdaad eerder te warm (instelling 20.5). Dan zet ik autoclimate ook terug naar 1. Als er condens ontstaat (bijna nooit) even defrost stand en condens is zo weg .alwinus schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:43:
[...]
Toch apart dat het zo verschillend kan zijn. Autoclimate aan op eco-stand (ook in instellingen) en op 20 graden wordt het warm. Vond het vanmorgen even te warm. Enige wat ik aan pas is in het begin autoclimate stand 3 en na een tijdje zet ik die op stand 1.
Na voorverwarmen is zelfs stoelverwarming of stuurverwarming niet meer nodig
Het is wel eens interessant om te horen of de problemen vooral bij de GT-line versie zit.
Ook audio klinkt uitstekend. Na de update veel meer bas door de subwoofer. NB: ik heb de afdekking van de dubbele laadvloer er al direct uitgegooid. Mooie rubbere antislipplaat ingelegd. Veel meer ruimte voor bagage in de hoogte. Maar ja: ik vind zelfs de KIA navigatie beter dan Map, WAZE, TomTom, ABPR via AA
[ Voor 3% gewijzigd door JanAllElectric op 13-12-2022 14:30 ]
Panasonic TCAP 12kW J-versie + Heishamon/HA/Node-Red/Grafana/InfluxDB; Atlantic v3 200L; 5* jaga strada 21 & zelfbouw DBE; 3*2400Wp (O,Z,W); KIA EV6 77kWh RWD + EVCC/cFos Wallbox solar; 3* Marstek 5kWh (v151)+CT003 (v114)+ modbus/lilygo/node-red/HA
Het is eindelijk zover... vrijdag mag ik de GT gaan ophalen bij de dealer
Hopelijk heb ik niet dezelfde problemen als sommige anderen hier en zijn alle updates\upgrades gedaan.
Het is de eerste maal dat ik met een automaat rijd en de eerste maal elektrisch... dat zal even wennen worden
Vrijdag zal ik wel enkele foto's posten
Hopelijk heb ik niet dezelfde problemen als sommige anderen hier en zijn alle updates\upgrades gedaan.
Het is de eerste maal dat ik met een automaat rijd en de eerste maal elektrisch... dat zal even wennen worden
Goedemiddag,bello2011 schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:05:
[...]
Hier heb ik ook last van gehad en contact gehad met de dealer. Zijn antwoord was dat deze melding vanzelf moet verdwijnen. Er is géén resetmogelijkheid. En inderdaad na een paar dagen was deze weg.
Ik heb ook de melding gehad en bij laten pompen. Melding staat na aantal km rijden nog steeds in het dashboard. Gewoon nog even geduld hebben dus?
Bij de eerste rotonde trap je dan op de koppeling. Die is er niet en dat is dus de remBogey555 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:37:
....
Het is de eerste maal dat ik met een automaat rijd en de eerste maal elektrisch... dat zal even wennen worden![]()
...
Went daarna snel.
Succes met ophalen
Panasonic TCAP 12kW J-versie + Heishamon/HA/Node-Red/Grafana/InfluxDB; Atlantic v3 200L; 5* jaga strada 21 & zelfbouw DBE; 3*2400Wp (O,Z,W); KIA EV6 77kWh RWD + EVCC/cFos Wallbox solar; 3* Marstek 5kWh (v151)+CT003 (v114)+ modbus/lilygo/node-red/HA
Sedert gisteren continu melding op scherm dat de gebruiksvoorwaarden voor KIA connect gewijzigd zijn.
Deze laden niet en kan de melding niet wegkrijgen.... Dus kan niet sop het scherm gebruiken...
Iemand oplossing?
Deze laden niet en kan de melding niet wegkrijgen.... Dus kan niet sop het scherm gebruiken...
Iemand oplossing?
Kreeg de vraag ook 2x, of ik ze wilde zien. Twee keer op nee geklikt en niet meer gezien.acidlover schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:46:
Sedert gisteren continu melding op scherm dat de gebruiksvoorwaarden voor KIA connect gewijzigd zijn.
Iemand oplossing?
Dat had ik al bij de testrit... gelukkig reed er niemand achter mij want ik stond op enkele meters stilJanAllElectric schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:42:
[...]
Bij de eerste rotonde trap je dan op de koppeling. Die is er niet en dat is dus de rem.
Went daarna snel.
Succes met ophalen
edit " en dankje
[ Voor 3% gewijzigd door Bogey555 op 13-12-2022 14:49 ]
Kan niet op neen klikken.... blijft gewoon hangen.... bizarPhusebox schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:47:
[...]
Kreeg de vraag ook 2x, of ik ze wilde zien. Twee keer op nee geklikt en niet meer gezien.
Vanmorgen weer hetzelfde hier. Het zit hem echt in de interactie met de laadpaal. Alleen als ik de laadpaal hard uitzet werkt het voorwerwarmen wel. Ik ga het vanavond nog eens met een openbare paal proberen hier in de buurt om uit te sluiten dat het specifiek is voor die van mij.alwinus schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:52:
[...]
Had ik van de week ook. Voorruit nog bevroren. In de auto zitten. Verwarming aanzetten. Alleen maar koude lucht. Auto van de laadpaal gehaald en toen werd het wel warm. Eerder is het wel gelukt. Beetje hit en miss zo.
Verbruik in koud weer is wel hoog. Verwarming vraagt in het begin gewoon 5kW en zakt maar langzaam (stand eco op 20 graden). Ik heb dan weer geen problemen met het verwarmen op zich in de eco stand. Zelfs op 20 graden wordt het flink warm.
Maar nu is mijn bereik 320km als dat zo doorgaat. Groot verschil met zomer op 480/ 490...
Het is wel weer typerend voor de slordige software vind ik. Er zijn genoeg parameters om te monitoren om te bepalen of dit goed werkt: temperatuur interieur, temperatuur heater, verbruik heater etc. Meer dan genoeg om een fout te constateren en tenminste een foutmelding te geven. Maar daar gebeurt blijkbaar niks mee. Na 10 minuten krijg je alleen de melding dat het voorwerwarmen succesvol is afgerond terwijl de ijspegels er nog gewoon aan hangen
Toen we een tijdelijke leaseauto kregen met automaat, heb ik bij de eerste rit tegen m'n vriendin gezegd dat ze haar linkervoet helemaal naar links tegen de wand moet zetten en houden totdat ze de auto uit zou zetten. Dat was voldoende bewuste onbekwaamheid om een noodstop te voorkomen. Alleen jammer dat ze wel de schakelpook wilde verzetten voor de eerste paar bochtenJanAllElectric schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:42:
[...]
Bij de eerste rotonde trap je dan op de koppeling. Die is er niet en dat is dus de rem.
Went daarna snel.
Succes met ophalen
Xbox Live: Chevalric
#dtv Kia Connect app
Bij backup gebruikersprofiel staat automatisch en handmatig.
Dat laatste doe ik (noodgedwongen).
Er is nog nooit een automatische backup gemaakt.
Heb ik iets niet goed staan in/bij instellingen?
Of hebben jullie ook geen automatische backup?
Bij backup gebruikersprofiel staat automatisch en handmatig.
Dat laatste doe ik (noodgedwongen).
Er is nog nooit een automatische backup gemaakt.
Heb ik iets niet goed staan in/bij instellingen?
Of hebben jullie ook geen automatische backup?
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
Zou in het begin even rustig aandoen qua 'gas' geven gezien dat je geen ervaring hebt met een automaat.Bogey555 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:37:
Het is eindelijk zover... vrijdag mag ik de GT gaan ophalen bij de dealer![]()
Het is de eerste maal dat ik met een automaat rijd en de eerste maal elektrisch... dat zal even wennen worden![]()
Rechte stukken wellicht prima te doen
koppeling ga je waarschijnlijk wel proberen in te trappen (paar keer), maar je trap dan in het 'luchtledige' aangezien daar geen pedaal hangt.
De rem ga je waarschijnlijk niet intrappen aangezien die een standaard formaat heeft.
Vroegahh hadden automaten wel eens een extra breden rempedaal en dan stond je snel stil als je de koppeling wilde intrappen
Ach, je hebt nog steeds flippers om te scha... oh wacht...Bogey555 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:37:
Serieus: ben benieuwd hoe de GT gaat bevallen! Alvast veel plezier met ophalen.
Ennuh, foto's worden hier gewaardeerd.
Aan welke pook zat ze dan?Chevalric schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:53:
[...]
Alleen jammer dat ze wel de schakelpook wilde verzetten voor de eerste paar bochten.
Sorry, kon het niet laten...
In de "old days" bij het verkopen van de eerste DAFjes werd door de dealers al wel eens aangeraden om de linkervoet met een touwtje aan de stoel te knopen. Weet nog steeds niet of het een urban legend is. Maar het kan een tip wezenJanAllElectric schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:42:
[...]
Went daarna snel.
Succes met ophalen
Was ook mijn eerste gedacht... mmm zal aan ons liggen waarschijnlijkFranciesco schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:18:
[...]
Aan welke pook zat ze dan?![]()
Sorry, kon het niet laten...
Bij mij ookLitewave schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:33:
Onze vriendelijke vriend uit Engeland heeft de 07-12 update uitgevoerd en zoals te zien in onderstaande video zijn daarna de Fastned items ook weer terug! Zelf heb ik zojuist Kia Support benaderd en de update kan ook gebruikt worden voor de MY23. Ik ben hem nu aan het downloaden en zal hem straks uitvoeren.
[YouTube: EV6/Ioniq 5 Software Update 221129 - More details of changes]
Spannend! … bij mij waren alle updates uitgevoerd op de laatste audio update van december na (maar dat kan ook niet anders omdat ik de auto toen al had).Bogey555 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:37:
Je zal zien dat het een fantastische auto is, ook voor mij de 1e EV maar ben er nu al na +/- 750km al behoorlijk aan gewend, super snel als je wilt maar ook heerlijk relaxed kunnen rijden.
Ik krijg nog altijd mijn auto niet warm voor vertrek. Althans niet vooringesteld. Met de app werkt wel.
Ik had eergister het idee dat ie begon met verwarmen toen ik de auto van de laadkabel haalde.
ga m vannacht dus s weg zetten zonder aan de laadpaal te hangen. Kijken of ie t dan wel doet.
Iemand nog een suggestie die ik kan proberen ?
hij neemt onderstaand netjes over in de auto. Dus de auto krijgt t wel gecommuniceerd van de app weet ik inmiddels.
ps. screenshot zijn van gister
/f/image/WygWgNy3kJq5sgVDbETl1eBP.png?f=fotoalbum_large)
Ik had eergister het idee dat ie begon met verwarmen toen ik de auto van de laadkabel haalde.
ga m vannacht dus s weg zetten zonder aan de laadpaal te hangen. Kijken of ie t dan wel doet.
hij neemt onderstaand netjes over in de auto. Dus de auto krijgt t wel gecommuniceerd van de app weet ik inmiddels.
ps. screenshot zijn van gister
/f/image/WygWgNy3kJq5sgVDbETl1eBP.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door everlast666 op 13-12-2022 18:30 ]
Wat ik begrepen heb werkt het alleen als je op de laadpaal staat.everlast666 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 18:28:
Ik krijg nog altijd mijn auto niet warm voor vertrek. Althans niet vooringesteld. Met de app werkt wel.
ps. screenshot zijn van gister![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Had ik ook t liefst gehad maar wil ff dingen uitsluiten. Anders ga ik me wel aanwennen om m handmatig aan te zetten via de app in de ochtendJoer schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 19:09:
[...]
Wat ik begrepen heb werkt het alleen als je op de laadpaal staat.
Mijn auto heeft vorige week nu ook de battery conditioning update gehad. Afgelopen weekend een lange rit gemaakt waarbij ik niet om de snellader heen kon. Op de heenweg ging het conditioneren prima, na het toevoegen van het laadpunt (minuut of 20 van te voren) ging ie meteen aan de bak met verwarmen. Met deze temperaturen was ie bij aankomst nog niet helemaal op de doeltemperatuur, maar het hielp wel degelijk.
Op de terugweg een stop ingepland bij hetzelfde laadstation (POI), zeker 40 minuten van te voren. Maar wat ik ook deed, hij ging niet voorverwarmen. (batterij op 40%). Nog zitten prutsen met tussenpunt invoegen of eindbestemming, hielp allemaal niks. Uiteindelijk werd de kabouter onder de motorkap 10 minuten voor aankomst een keer wakker en begon het conditioneren uiteindelijk, maarja toen had dat nog maar weinig zin.. Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Op de terugweg een stop ingepland bij hetzelfde laadstation (POI), zeker 40 minuten van te voren. Maar wat ik ook deed, hij ging niet voorverwarmen. (batterij op 40%). Nog zitten prutsen met tussenpunt invoegen of eindbestemming, hielp allemaal niks. Uiteindelijk werd de kabouter onder de motorkap 10 minuten voor aankomst een keer wakker en begon het conditioneren uiteindelijk, maarja toen had dat nog maar weinig zin.. Iemand enig idee wat dat kan zijn?
Jeej alweer een Tweaker
De grote vraag was, met welke snelheid begon hij op te laden. Het kon zo zijn dat de accu nog warm genoeg was en hij niet een half uur van te voren al hoefde te beginnen.Emtrix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:13:
Mijn auto heeft vorige week nu ook de battery conditioning update gehad. Afgelopen weekend een lange rit gemaakt waarbij ik niet om de snellader heen kon. Op de heenweg ging het conditioneren prima, na het toevoegen van het laadpunt (minuut of 20 van te voren) ging ie meteen aan de bak met verwarmen. Met deze temperaturen was ie bij aankomst nog niet helemaal op de doeltemperatuur, maar het hielp wel degelijk.
en dat in combi met 500+ PK. Dat zal zeker wennen worden.Bogey555 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:37:
en de eerste maal elektrisch... dat zal even wennen worden
Accupakket was iets van 8 graden bij het laden. Begon ook maar met 75kW...Dartlink schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:15:
[...]
De grote vraag was, met welke snelheid begon hij op te laden. Het kon zo zijn dat de accu nog warm genoeg was en hij niet een half uur van te voren al hoefde te beginnen.
Jeej alweer een Tweaker
Weet iemand op het forum wat er aan de hand is als je instapt in de auto en deze niet wil starten en er een oranje icoontje met een sleutel erin op het scherm is te zien? Uitstappen sluiten en opnieuw openen lost het uiteindelijk op, maar er is vast een andere manier om dit te voorkomen.
Hoe een waar kan jij de temperatuur van je accu pakket uitlezen?Emtrix schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:05:
[...]
Accupakket was iets van 8 graden bij het laden. Begon ook maar met 75kW...
Ik heb wel de update van de navi gisteren geïnstalleerd maar nog geen dealer updates sinds ik de auto heb (eind juli). Ik zie Fastned eindelijk weer naar helaas heb ik nog nooit de batterij preconditioning werkend gezien laat staan de temperatuur van de batterij.
Vorig weekend bij Fastned geladen, en daar heb ik dus ook geladen met een snelheid van 60kwh wat op liep naar 80kwh, maar ik mocht blijkbaar niet klagen want een paar andere autos kwamen niet binnen de 20kwh uit. Gelukkig had ik na 10min laden genoeg om thuis te komen.
Bij stilstaande auto op Ja klikken, dan duurt het best wel even voordat de voorwaarden te voorschijn komen. Naar beneden scrollen en akkoord geven. Daarna krijg je nog een keer wat voorwaarden te zien. Weer na beneden scrollen en akkoord geven. Dan blijft de melding weg. Omdat het best wel lang duurt voordat je ziet wat de nieuwe voorwaarden zijn, heb je de neiging om op Nee te drukken om de melding weg te krijgen. Blijft daarna dus weer terug komen…..acidlover schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:46:
Iemand oplossing?
Zelfde goede ervaring als jij! GT-Line geleverd begin oktober.JanAllElectric schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:22:
[...]
Ben ik het mee eens. Raar dat er zoveel verschillende ervaringen zijn. Die van mij is in april geleverd (plus versie) en heeft alle updates gehad. Voorverwarmen met app werkt uitstekend (binnen 15 minuten geheel ontdooit). Verwarming tijdens rijden soms inderdaad eerder te warm (instelling 20.5). Dan zet ik autoclimate ook terug naar 1. Als er condens ontstaat (bijna nooit) even defrost stand en condens is zo weg .
Het is wel eens interessant om te horen of de problemen vooral bij de GT-line versie zit.
Ook audio klinkt uitstekend. Na de update veel meer bas door de subwoofer. NB: ik heb de afdekking van de dubbele laadvloer er al direct uitgegooid. Mooie rubbere antislipplaat ingelegd. Veel meer ruimte voor bagage in de hoogte. Maar ja: ik vind zelfs de KIA navigatie beter dan Map, WAZE, TomTom, ABPR via AA
En anders de laatste update nog eens installeren via USB. Kijken of ie dan wel weer sjoege geeft.acidlover schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:46:
Iemand oplossing?
Twee keer op nee gedrukt, nooit meer gezien.Waterman53 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:45:
[...]
Bij stilstaande auto op Ja klikken, dan duurt het best wel even voordat de voorwaarden te voorschijn komen. Naar beneden scrollen en akkoord geven. Daarna krijg je nog een keer wat voorwaarden te zien. Weer na beneden scrollen en akkoord geven. Dan blijft de melding weg. Omdat het best wel lang duurt voordat je ziet wat de nieuwe voorwaarden zijn, heb je de neiging om op Nee te drukken om de melding weg te krijgen. Blijft daarna dus weer terug komen…..
Misschien hadden ze de vraag duidelijker moeten stellen. Nu staat er de voorwaarden zijn gewijzigd, wil je ze zien? Nee dus.
Maar eigenlijk bedoelen ze, de voorwaarden zijn gewijzigd, gelieve akkoord te geven na het bekijken. En dan een knop met bekijken en een met vraag me later.
Ja krijg ik ook, is best vervelend, en eigenlijk elke keer als ik start....acidlover schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:46:
Iemand oplossing?
Zeer happy met mijn 2e EV6, van Gravity Blue naar Dark Forest Green, beide RWD 77,8 KW Bij vlagen ben ik geniaal, jammer dat het vaak windstil is.
Setje velgen met winterbanden.
Alleen nieuwe naafkapjes nodig.
https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons
https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons
Ah top jij hebt hem ook al ... ik ben nieuwsgierigPilot41Day schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:58:
[...]
Spannend! … bij mij waren alle updates uitgevoerd op de laatste audio update van december na (maar dat kan ook niet anders omdat ik de auto toen al had).
Je zal zien dat het een fantastische auto is, ook voor mij de 1e EV maar ben er nu al na +/- 750km al behoorlijk aan gewend, super snel als je wilt maar ook heerlijk relaxed kunnen rijden.
Ik ga een maandje op ECO rijden... eerst wennen en beter voor het bereikhenrov schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:17:
[...]
en dat in combi met 500+ PK. Dat zal zeker wennen worden.
Ik kom nog steeds weinig EV6's tegen. Afgelopen twee maanden heb ik er drie zien rijden. Op zich wel prettig dat het nog niet als de Niro is... dat is zo'n auto waarvan je denkt "die krijg je gratis bij 3 pakjes boter".
(Met de huidige boterprijs klinkt het wellicht minder absurd als een paar jaar geleden
)
(Met de huidige boterprijs klinkt het wellicht minder absurd als een paar jaar geleden
Hier in Belgie heb ik er nog geen enkele gezien sinds mijn bestelling vorig jaar. Ik werk wel in het Franstalig gedeelte maar tochPhusebox schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:12:
Ik kom nog steeds weinig EV6's tegen. Afgelopen twee maanden heb ik er drie zien rijden. Op zich wel prettig dat het nog niet als de Niro is... dat is zo'n auto waarvan je denkt "die krijg je gratis bij 3 pakjes boter".
(Met de huidige boterprijs klinkt het wellicht minder absurd als een paar jaar geleden)
Passende term ‘soms boter bij de vis moeten doen’ 😂😂Phusebox schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:12:
(Met de huidige boterprijs klinkt het wellicht minder absurd als een paar jaar geleden)
Geen enkele? Dat is wel extreem.Bogey555 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:14:
[...]
Hier in Belgie heb ik er nog geen enkele gezien sinds mijn bestelling vorig jaar. Ik werk wel in het Franstalig gedeelte maar toch
In de randstad kom ik nog best veel EV6’jes tegen. Wel veel minder dan een NiroPhusebox schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:12:
Ja als je ziet hoe de prijzen omhoog gegaan zijn in 1 jaar
De GT staat nu aan bijna 75000 Euro...
De GT staat nu aan bijna 75000 Euro...
In België zijn ze ook in veel mindere mate verkocht. Heb er tot nu toe ook maar 3 gezien waarvan 2 van de plaatselijke dealer.
Ja blijkbaar is de wagen een stuk populairder in Nederland. In FB groepen ben ik wel al een aantal Belgen tegengekomen maar allemaal van de meer noordelijke regio's.
Hebben meer mensen last dat als je voor binnen circulatie kiest dat je hem niet aan krijgt of alleen voor een paar seconde? Zat vanmorgen een diesel voor me met een hele slechte verbranding.
Enkele high en low lights van afgelopen dagen...
Erg koud zorgt voor veel kortere solo range, zomer plm 440km, nu rond de 300....
Ik reed van Assen naar Leiden, door naar Almelo en terug naar Assen met een dichte enkelasser aanhanger...nou, heb 3 x mogen laden onderweg. Bizar hoog verbruik met >40kw/h (plm 105lm/h). Zelfs met caravan haal ik dit in de zomer niet..
Laden (zonder pre-conditioning) bij snelladers, mn Fastned, is teleurstellend, mag blij zijn als je 100kw haalt, zelfs na uren rijden denk je dat alles warm is gaat het niet snel...
Auto voorverwarmen met Remote app werkt super. Gewoon kwartier voor vertrek aanzetten en je stapt in een heerlijk warme en ontdooide auto.
Ik heb nu bijna 53K km gereden, nog altijd uiterst tevreden, blijft heerlijke reisauto ondanks paar tekortkomingen.
Schrik niet...soc 96%, Eco stand en maar 260km range...
Erg koud zorgt voor veel kortere solo range, zomer plm 440km, nu rond de 300....
Ik reed van Assen naar Leiden, door naar Almelo en terug naar Assen met een dichte enkelasser aanhanger...nou, heb 3 x mogen laden onderweg. Bizar hoog verbruik met >40kw/h (plm 105lm/h). Zelfs met caravan haal ik dit in de zomer niet..
Laden (zonder pre-conditioning) bij snelladers, mn Fastned, is teleurstellend, mag blij zijn als je 100kw haalt, zelfs na uren rijden denk je dat alles warm is gaat het niet snel...
Auto voorverwarmen met Remote app werkt super. Gewoon kwartier voor vertrek aanzetten en je stapt in een heerlijk warme en ontdooide auto.
Ik heb nu bijna 53K km gereden, nog altijd uiterst tevreden, blijft heerlijke reisauto ondanks paar tekortkomingen.
Schrik niet...soc 96%, Eco stand en maar 260km range...
[ Voor 21% gewijzigd door EricEB op 14-12-2022 10:24 ]
Ik herken veel van de klachten met betrekking tot wamtergelaar, maar wat een machtige fijne auto elke dag is een feest in deze wagen! Binnenkort een weekendje weg met het gezin kan ik de auto wat beter leren kennen.
Hier ook geen problemen op 18° vanuit de garage. Voorverwarmen op 18° via de app als hij buiten heeft gestaan. Heerlijk warm en ontdooid.Loei123 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:50:
[...]
Uuh, mijn auto wordt heerlijk warm op 19,5 graden, lijkt me ook vrij normaal wanner het buiten 3 graden of kouder is.
[ Voor 5% gewijzigd door Wiliyama op 14-12-2022 14:07 ]
Genoeg keuze bij AliExpress. Naafdeksels en ook naafkapjes. Zelfs met nieuwe Kia logo. Wel opletten dat het de goede maat is.asennamm schreef op woensdag 14 december 2022 @ 07:36:
Setje velgen met winterbanden.
Zelf heb ik alleen de kapjes gekocht en deze over de bestaande geplakt.
[ Voor 38% gewijzigd door Wiliyama op 14-12-2022 14:06 ]
Ik denk dat het niet aan de wagen ligt maar aan het feit dat elektrische auto's in Belgien minder populair zijn.Bogey555 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:19:
[...]
Ja blijkbaar is de wagen een stuk populairder in Nederland. In FB groepen ben ik wel al een aantal Belgen tegengekomen maar allemaal van de meer noordelijke regio's.
Nee jong, die EV's zijn gewoon te duur voor ons Belgen... die rijke Nederlanders kunnen dat gemakkelijker betalenWiliyama schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:01:
[...]
Ik denk dat het niet aan de wagen ligt maar aan het feit dat elektrische auto's in Belgien minder populair zijn.
Als iemand roept "dat ier er gek van wordt !!" met 2 uitroeptekens en 2 keer vraagt of het echt geen kwaad kan, lees ik overdreven paniek en maan ik tot kalmte en relativering. Kennelijk onterechtking_dude schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:37:
[...]
Eens. Nog niet zo lang geleden hebben we het gehad over wat niet bijdraagt aan dit topic. Negatief roeptoeteren is er één, maar deze hoort daar wat mij betreft ook bij: bagatelliseren zonder gehele context te weten, en zomaar over over een ander zijn gevoel heen stappen out-of-the-blue.
Je kunt ook gewoon sorry zeggen, en daarna verder gaan. Dat zou je meer sieren dat voorgaand antwoord. Of nog beter: volgende keer dit soort opmerkingen voor je houden, en in plaats daarvan iets nuttigs plaatsen - wat je overigens ook vaak doet.
Ik ben mij bewust dat ik dit als voorbeeld stel, en kan er ook voor kiezen om het links te laten liggen - echter is het punt wat ik wil maken iets voor ons allemaal. En ook deze valt in herhaling..
Ik denk dat hier gewoon de manier waarop je het zei verkeerd overkwam, niet wat je wou overbrengen. Anyway water onder de brugJeJeBe schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:37:
[...]
Als iemand roept "dat ier er gek van wordt !!" met 2 uitroeptekens en 2 keer vraagt of het echt geen kwaad kan, lees ik overdreven paniek en maan ik tot kalmte en relativering. Kennelijk onterecht
Of op de achterbank...
Kreeg ik ook, eerste x op Ja geklikt verscheen niets. Tweede x nogmaals op ja geklikt en kreeg de voorwaarden te zien en kon accepteren of niet. Geaccepteerd en daarna paar meldingen dat Kia connect geactiveerd is en het abonnement tot xxxx jaar loopt, dacht 2028...acidlover schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:46:
Iemand oplossing?
Dus nu heb ik geen Kia Connect meer? Want heb 2x op nee geklikt en daarna niks meer gezienAnunnaki schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:05:
[...]
Kreeg ik ook, eerste x op Ja geklikt verscheen niets. Tweede x nogmaals op ja geklikt en kreeg de voorwaarden te zien en kon accepteren of niet. Geaccepteerd en daarna paar meldingen dat Kia connect geactiveerd is en het abonnement tot xxxx jaar loopt, dacht 2028...
Klopt, maar jij hebt ook geen EV6. Ze hebben een Lada aan je verkocht met de Body Kit van een EV6Phusebox schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:07:
[...]
Dus nu heb ik geen Kia Connect meer? Want heb 2x op nee geklikt en daarna niks meer gezien
True story.Anunnaki schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:09:
[...]
Klopt, maar jij hebt ook geen EV6. Ze hebben een Lada aan je verkocht met de Body Kit van een EV6
Ik geloof er niets van... de chauffage in een Lada werkt subliem
Waarschijnlijk heb ik een iD3 in EV6 vermomming.Bogey555 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:12:
[...]
Dat zie je misschien verkeerd. Ik denk dat het dommigheid is. Kijk naar mij. Nu ik de EV6 heb gekocht moet ik naar de voedselbank...😭Bogey555 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:16:
[...]
Nee jong, die EV's zijn gewoon te duur voor ons Belgen... die rijke Nederlanders kunnen dat gemakkelijker betalen![]()
![]()
![]()
lol goeike... maar dat zou natuurlijk ook een uitvlucht kunnen zijn om extra te bezuinigen ... 1 van de vele talenten van de NederlandersWiliyama schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:15:
[...]
Dat zie je misschien verkeerd. Ik denk dat het dommigheid is. Kijk naar mij. Nu ik de EV6 heb gekocht moet ik naar de voedselbank...😭
Ik heb daarvoor een ODB-link adapter + car scanner op m'n telefoon. Dus dat kun je niet direct in de auto zelf uitlezen. Ik heb zelf even geen plaatje bij de hand, maar Bjørn Nyland gebruikt het ook in zijn video's. Schaamteloze snip uit zijn video:JerJon schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 23:10:
[...]
Hoe een waar kan jij de temperatuur van je accu pakket uitlezen?
/f/image/I0DA0BtkdIBYnEFJy0oKbjQv.png?f=fotoalbum_large)
Je ziet hier dan ook dat de battery heater aan de bak gaat tijdens het preconditioneren. Alleen bij mij ging die dus pas 5 minuten voor tijd daadwerkelijk wat doen...
Jeej alweer een Tweaker
😂👍Bogey555 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:22:
[...]
lol goeike... maar dat zou natuurlijk ook een uitvlucht kunnen zijn om extra te bezuinigen ... 1 van de vele talenten van de Nederlanders
Let maar goed op... voor je het weet zit je in de bijstandWiliyama schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:05:
[...]
Maar ik werd niet geaccepteerd. Volgende keer vraag ik of ik de Lada van phusebox mag lenen. Misschien vinden ze mij dan wel zielig.
#dtv
Waarschuwingslampje airbag passagier in hemel tussen de leeslampjes.
Vlgs handleiding (p 4-34) zou dat lampje bij rijden na 4 seconden moeten doven.
Bij mij blijft lampje altijd branden.
Hoe zit dat bij jullie?
Waarschuwingslampje airbag passagier in hemel tussen de leeslampjes.
Vlgs handleiding (p 4-34) zou dat lampje bij rijden na 4 seconden moeten doven.
Bij mij blijft lampje altijd branden.
Hoe zit dat bij jullie?
Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red
Vandaag een rit gehad door Belgie, bijna 450km. Ik vind de range zelfs met dit weer met 77kWh goed te doen.
Na mijn laatste klant in Roeselare geeft de Kia navigatie aan dat er een laad stop toegevoegd moet worden. Een 350kW lader in Beernem gekozen, 34km rijden en accu capaciteit was 38% ,helaas geen voorverwarming gestart. Laadvermogen vervolgens tussen 50-70 kW, gelukkig maar een paar minuten nodig gehad.
De verwarming heb ik wat aanloop problemen mee gehad , volgens mij door de eco stand van de airco. Als ik deze activeer blaast er alleen koude buitenlucht. Na het uitschakelen van de eco stand en de autoclimate op 1 werkt het prima , ik voel alleen soms een onaangename koude luchtstroom bij mijn benen.
Dat laatste komt misschien nog door een airco instelling , daar moet ik nog even mee testen.
Na mijn laatste klant in Roeselare geeft de Kia navigatie aan dat er een laad stop toegevoegd moet worden. Een 350kW lader in Beernem gekozen, 34km rijden en accu capaciteit was 38% ,helaas geen voorverwarming gestart. Laadvermogen vervolgens tussen 50-70 kW, gelukkig maar een paar minuten nodig gehad.
De verwarming heb ik wat aanloop problemen mee gehad , volgens mij door de eco stand van de airco. Als ik deze activeer blaast er alleen koude buitenlucht. Na het uitschakelen van de eco stand en de autoclimate op 1 werkt het prima , ik voel alleen soms een onaangename koude luchtstroom bij mijn benen.
Dat laatste komt misschien nog door een airco instelling , daar moet ik nog even mee testen.
intentionally left blank
Kan je een RWD en een AWD onderscheiden zonder onder de auto te kruipen? Enige cosmetische verschillen?
De frunk is kleiner bij een AWD maar uiterlijk geen idee.DigitalHombre schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:37:
Kan je een RWD en een AWD onderscheiden zonder onder de auto te kruipen? Enige cosmetische verschillen?
Hoewel ik hem al enige tijd in huis heb net pas even gekeken waar ik mijn dashcam het beste kan monteren. Het betreft een Viofo A119 mini, als ik hem rechts naast de ingebouwde camera plak mis ik de linkerkant van de auto.
Ik overweeg hem onder de achteruitkijkspiegel te plakken maar dan hangt hij meer in het zicht. Waar hangt de dashcam bij jullie?
Aanvuling: de lens kan alleen verticaal versteld worden dus ik kan hem niet iets naar links draaien
Ik overweeg hem onder de achteruitkijkspiegel te plakken maar dan hangt hij meer in het zicht. Waar hangt de dashcam bij jullie?
Aanvuling: de lens kan alleen verticaal versteld worden dus ik kan hem niet iets naar links draaien
[ Voor 12% gewijzigd door Freezhost op 14-12-2022 16:46 ]
Af-fabriek in geval van de GT-Line alleen aan de velgen. 19" voor de RWD en 20" voor de AWD. Maar aangezien het (verwisselbare) velgen zijn, zegt dat in de praktijk niks natuurlijk.DigitalHombre schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:37:
Verder kun je de motorisering nergens aan zien.
Catch my drift?
Ik heb de dashcam aangezet en de camera op verschillende plekken vast gehouden en gekeken wat het beste beeld gaf en de minste hinder.Freezhost schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:45:
Hoewel ik hem al enige tijd in huis heb net pas even gekeken waar ik mijn dashcam het beste kan monteren. Het betreft een Viofo A119 mini, als ik hem rechts naast de ingebouwde camera plak mis ik de linkerkant van de auto.
Kwam uit op de rechterkant van de binnenspiegel.
Ik heb dit bericht niet gezien. Welk bericht bedoel je?Ramtka schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:26:
[...]
De grote grijze plaat achter de spiegel kan ook los. Naar beneden schuiven en los klikken. Kun je daar het laatste stuk van de kabel achter verstoppen. Zie mijn eerdere post hierover
Sinds gisteren preconditionering upgrade. Geen update maar een upgrade zodat dealer er 99 euro voor mag rekenen. Prima, maar als je uitleg vraagt over werking van deze optie krijg ik eigenlijk geen antwoorden waarmee je iets kan…..daar heeft KIA nog een weg te gaan. Wel een vraag; ik gebruik Waze als nav maar moet KIa nav gebruiken ivm Batterijverwarming. Als ik splitscreen gebruik kan ik niet beide tegelijkertijd gebruiken en stopt de KIA nav en dus de voorverwarming. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Gezien dat Lada technisch relatief primitief is, denk ik dat ze ook veel minder mankementen hebben.Anunnaki schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:09:
[...]
Klopt, maar jij hebt ook geen EV6. Ze hebben een Lada aan je verkocht met de Body Kit van een EV6
EV6 77,4kWh Plus Advanced AWD / MY23, Interstellar Grey
Plus Advanced heeft ook standaard 20" velgen, ongeacht of RWD of AWD is. Dus alleen frunk is kleiner en zwarte isolatie laag onder motorkap bij AWD. Verder geen visuele verschillen. Buiten helemaal niet.DaMenaz schreef op woensdag 14 december 2022 @ 16:48:
[...]
Af-fabriek in geval van de GT-Line alleen aan de velgen. 19" voor de RWD en 20" voor de AWD. Maar aangezien het (verwisselbare) velgen zijn, zegt dat in de praktijk niks natuurlijk.
Verder kun je de motorisering nergens aan zien.
EV6 77,4kWh Plus Advanced AWD / MY23, Interstellar Grey
Een woord dat je niet vaak hoort ;-)Bogey555 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 15:12:
[...]
-
[ Voor 175% gewijzigd door JeJeBe op 14-12-2022 19:23 ]
Wat bedoel je ? Lada..? Inderdaad. Dat woord hoor je niet meer zo vaak. 😉.
Chaufage is wel een gebruikelijk woord in Vlaanderen.
[ Voor 11% gewijzigd door Wiliyama op 14-12-2022 23:33 ]
Ik heb een geweldige tip voor je!taa_nl schreef op woensdag 14 december 2022 @ 18:48:
Sinds gisteren preconditionering upgrade. Geen update maar een upgrade zodat dealer er 99 euro voor mag rekenen. Prima, maar als je uitleg vraagt over werking van deze optie krijg ik eigenlijk geen antwoorden waarmee je iets kan…..daar heeft KIA nog een weg te gaan. Wel een vraag; ik gebruik Waze als nav maar moet KIa nav gebruiken ivm Batterijverwarming. Als ik splitscreen gebruik kan ik niet beide tegelijkertijd gebruiken en stopt de KIA nav en dus de voorverwarming. Iemand een idee hoe dit op te lossen?[Afbeelding]
Leer gewoon gebruik te maken van de Kia navigatie scheelt een hoop moeilijk gedoe.
Ik denk dat @JeJeBe Chauffage bedoelt.Wiliyama schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:27:
[...]
Wat bedoel je ? Lada..? Inderdaad. Dat woord hoor je niet meer zo vaak.
Dit is een vlaams woord wat tevens gebruiikt wordt voor verwarmingsysteem in voertuigen.
NL, ENYAQ SPORTLINE 210kW MY25 ( voorheen: KIA EV6 GT-Line 77,4 RWD MY23)
Daarom had ik het ook over de GT line.Canby schreef op woensdag 14 december 2022 @ 18:59:
[...]
Plus Advanced heeft ook standaard 20" velgen, ongeacht of RWD of AWD is.
Catch my drift?
Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.
Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic