Neen, is om meerdere redenen niet aan mij besteed:
- Zelfbescherming, zoveel pk's onder mijn kont moet ik gewoon niet gaan doen, daarnaast is het voor mij een family car, als ik een dikke bak met veel PK's wil ga ik liever voor iets kleiners (denk orde grote BMW M2/M3 in een coupé), maar dat kan ik helemaal niet betalen.
- Dat gezegd hebbende: kosten
- Stoelen, ik heb vaak in verschillende autos met kuipstoelen gezeten, en nog nooit heb ik daar lekker in gezeten, ze zijn altijd te krap en als je lekker gaat scheuren helpt het zeker bij het blijven zitten op je plek, maar ik moet er niet aan denken om daar een uur in te moeten zitten als ik Tilburg/Amsterdam doe op de cruise control.
- Daarnaast wil ik stoelventilatie, dat was sowieso geen optie op de GT.
- Ik kan niet leven met die limoengroene accenten. Ik vind dat een super vette kleur, maar niet in m'n auto. Overigens snap ik best dat je die kan laten aanpassen bij een detailer, maar dan komen er alleen maar meer kosten bij en ik ben niet zo van extra investeren in een auto. Ik koop liever een auto die ik zo goed als voor bijna 100% mooi vind as-is.
Nu klink ik overigens wel heel afgunstig, en zo bedoel ik het zeker niet! Ik vind het ultimo wel een vette bak, en ik zou er graag een keer in rijden om eens te voelen hoe anders hij gaat zijn!

Het is het voor mij gewoon (net) niet.
Ik heb zelf een witte GT-Line RWD in bestelling staan die dus hopelijk eind deze maand een keer bij mij op de stoep staat.