• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
Bogey555 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 16:34:
Net weer een berichtje gehad van de garage voor een terugroep actie. Dit keer: 260224 EV6(CV) 3-Way Valve Replacement Work Procedure.

Volgens Google: The Kia EV6 (CV) 3-way water control valve replacement procedure addresses high-voltage battery cooling system voltage deviations (such as DTC U112800) or coolant leaks. Because it involves high-voltage architecture and electronic coolant vacuum bleeding, this procedure must be performed by certified technicians using specialized dealer equipment.
Vorige week bij een onderhoud nagekeken bij mij en over 3 weken een afspraak voor vervanging, zaten blijkbaar ijzerschilfers in(60k km)

7600X3D - RTX 5080 | Kia EV6 long range rwd (MY24)

• Bogey555
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:56
cruysen schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 16:50:
[...]

FF op google gezocht, kwam op deze site terecht: https://dot.report/bulletins/11027618
Hier is ook een link naar een pdf met de instructie.

Affected vehicles: 2025 KIA EV6
Related DTCs: U1128
Production Date Range EV6 (CV1a) August 21, 2024, and July 7, 2025
Wel een beetje bizar. Ze spreken van modeljaar 25 tot Juli ofzo en dan was de mijne nog niet besteld. Ik wou specifiek modeljaar 26 voor de mogelijkheid om een extra camera voor de achteruitkijkspiegel te hebben als optie.

• cruysen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:40
Bogey555 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 17:27:
[...]

Wel een beetje bizar. Ze spreken van modeljaar 25 tot Juli ofzo en dan was de mijne nog niet besteld. Ik wou specifiek modeljaar 26 voor de mogelijkheid om een extra camera voor de achteruitkijkspiegel te hebben als optie.
Ik kwam deze link toevallig tegen omdat deze de juiste beschrijving had. Zag dat deze ook al in januari dit jaar gegeven was. Het kan zijn dat er een nieuwe terugroep is van andere productie datums. 🤔 Dus pin mij er niet op vast welk terugroepactie dit nu is.

Maar Heb je de optie voor een extra camera? Zit die er op?
Ik heb een dashcam in mijn middenspiegel, die heeft ook een 2e camera achter de achteruit.
Zou mooi zijn als zoiets standaard is ingebouwd. (Toch beter zicht als ik een aanhanger erachter heb. Die kijkt namelijk over de aanhanger heen.)
Pagina: 1 ... 473 474 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic