Na een maandje bijna alles onder controle. Nu nog 3 ergernisjes.
Misschien wet iemand daar een oplossing voor:
- Welkomstscherm dat je moet bevestigen. Leuk, maar liever niet bij iedere start. Vertraagt ook opstarten AA.
- Waarschuwing handen aan stuur. Dat heb ik helaas ook als ik ontspannen rijd met een hand aan het stuur.
- Ik wil de KIA navigatie best wel gaan gebruiken. Met name in het zicht op de volgende update (hoop ik) dat je automatisch kan navigeren maar het laadstation met accu-conditionering. In de handleiding staat dat je moet kunnnen kiezen tussen darkthema (ik kan er te wenig op zien) en light of mocca thema van de kaarten. Ik heb dat helaas nergens kunnen vinden.
Wat (voor mij) goed werkt:
- i-pedal altijd aan
- SCC zoveel mogelijk gebruiken. Via pijltjes (ja dat werkt @
Phusebox) met een klikje naar max snelheid+ 5 km
- AA is nu stabiel met goede kabel en AA versie 7.6
- TomTom go (laatste versie met trajectbalk) vind ik de beste navigatie voor AA (files, trajectcontrole, roodlicht camera's)
- ABRP + vgate icar pro dongle voor lange ritten (SOC + vrije plaatsen stalls)
- Muziek klinkt over AA beter dan via bluetooth
@
Freezhost Inderdaad via DS-audio FLACS afspelen vanaf mijn Synology thuis kost wel erg veel mobiele data

.
[
Voor 4% gewijzigd door
JanAllElectric op 28-05-2022 13:24
]
Panasonic TCAP 12kW J-versie + Heishamon/HA/Node-Red/Grafana/InfluxDB; Atlantic v3 200L; 5* jaga strada 21 & zelfbouw DBE; 3*2400Wp (O,Z,W); KIA EV6 77kWh RWD + EVCC/cFos Wallbox solar; 3* Marstek 5kWh (v151)+CT003 (v114)+ modbus/lilygo/node-red/HA