• EricEB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 06-01 12:38
ik meen plm 3600 W. ( maar niet 2 x !)

• Makkievld 2.0
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UORITEfLnarpUwdk_P5LqbM7XHo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GBxlIwT1PJLdDPcqzkTVg0pa.jpg?f=fotoalbum_large

Zal het waar zijn?

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:10
Ik hoop het, enkel heeft Kia Nederland dit eigenlijk al afgeschoten. Maargoed een man mag dromen :D

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 11:53
Dinsdag naar de kunst in Belgie gereden en gisteren avond terug naar omgeving Den Bosch. Door aardige tegenwind en slecht wegdek(denk ik?) is de range aardig teruggelopen. 400+ km is na 100% lading nu nog maar 340 km.. Niet bijzonder raar gereden overigens.

Zijn er trucs om deze range te manipuleren of is het toch echt een kwestie van uitzitten, zodat de auto zelf het betere verbruik weer oppakt in de berekening? Het voelt zo pijnlijk om "slechts" 340 te zien staan ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Leezer14 op 28-04-2022 15:29 ]

• Dartlink
Leezer14 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:21:
Dinsdag naar de kunst in Belgie gereden en gisteren avond terug naar omgeving Den Bosch. Door aardige tegenwind en slecht wegdek(denk ik?) is de range aardig teruggelopen. 400+ km is na 100% lading nu nog maar 340 km.. Niet bijzonder raar gereden overigens.

Zijn er trucs om deze range te manipuleren of is het toch echt een kwestie van uitzitten, zodat de auto zelf het betere verbruik weer oppakt in de berekening? Het voelt zo pijnlijk om "slechts" 340 te zien staan ;(
Vooral uitzitten :) Ik heb hetzelfde probleem als ik 130 rij in de nacht :+

• EricEB
Leezer14 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 15:21:

Ik ben er wel achter dat het rijgedrag enorm invloed heeft op range weergave...

Ik baalde ook beetje dat ik niet boven de 400km bij 100% uitkwam...tot afgelopen 1,5 week bewust rustiger ben gaan rijden. Zowaar schiet range omhoog. Gister bij 100% stond het ineens op 482km...

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Zal leuk zijn (Android Auto) dan voor mij, maar ik heb nu zelf een "Carsifi" en die werkt bij deze auto gelukkig goed bij mij.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:49
MrBlueEyes schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:08:
[...]

Zal leuk zijn (Android Auto) dan voor mij, maar ik heb nu zelf een "Carsifi" en die werkt bij deze auto gelukkig goed bij mij.
Werkt dit goed?
Ik dacht in het verleden nog wel eens te lezen dat het systeem in de auto crashte bij het gebruik van zo'n dongle.

Ik ben erg nieuwsgierig naar je ervaring.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:01

alwinus

Tweaked

Mjah wat betreft draadloos Carplay/ AA. Ik heb nu een Ottocast (2 in 1). Werkt prima. Helemaal voor fullscreen Android Auto. Ook met Apple werkt het goed(overigens net wat lekkerder). Maar uiteindelijk ben ik er toch niet zo kapot van. Tegelijk draadloos opladen maakt de telefoon wel heel warm.

Ik vind het uiteindelijk niet zo erg denk ik om een draadje aan te sluiten en de telefoon onder in de bak te leggen. Mag dat ding toch niet in mijn klauwen hebben ;)

Misschien gaat die ottocast zo de verkoop in.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Loei123 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:14:
[...]

Werkt dit goed?
Ik dacht in het verleden nog wel eens te lezen dat het systeem in de auto crashte bij het gebruik van zo'n dongle.

Ik ben erg nieuwsgierig naar je ervaring.
Ja werkt goed. Bij mijn vorige tijdelijke auto (Citroen C4) werkte het amper en kreeg ik meestal alleen maar meldingen dat er wat fout ging.

Nu in de Kia werkt het eigenlijk hartstikke goed, maakt snel verbinding en Android Auto werkt hetzelfde alsof hij direct is aangesloten. Je moet alleen iets langer wachten dan direct met een kabel aansluiten.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb de Carlinkit 3.0 een tijdje in de Kia gehad (met IOS telefoon) In de basis werkt het prima en vlot, maar ik merkte dat de stabiliteit van verbinding te wensen over liet, zeker icm ABRP bleef ie met enige regelmaat hangen. Eer dat je dan weer ‘in de lucht’ bent, en altijd op momenten dat je niet wilt.. Ik ben er vanaf gestapt, en werk nu met kabel -> 100% betrouwbaar.

Over OBD: heb sinds 1 week de Vgate pro, en test deze nu. 500km gereden zonder vastloper, en ABRP altijd voorzien van (snelle) updates.

Werkt veel sneller en betrouwbaarder dan de koppeling met TRONITY in de praktijk. Ik kan het je aanraden iig. Wel krijg ik morgen een obd verleng met schakelaar, zodat ik snel ‘aan de gang’ kan

• De Ideale Man
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 26-07-2025
huCks schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:21:
[...]

Kgoh als dat het enige issue is...
Mijn normaal wasprocede is:
Hogedrukreiniger (zonder zeep, dus puur water) om het groffe vuil eraf te spuiten.
Dan met 2 emmer systeem en washandschoen de wagen kuisen met zeep.
Afspoelen met tuinslang.
Waxlaag.
Sorry, ben een leek met autowassen, maar wat is kuisen?

• Dartlink
De Ideale Man schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:55:
[...]

Sorry, ben een leek met autowassen, maar wat is kuisen?
Vlaams voor schoonmaken/poetsen :)

• BelgNL
  • Laatst online: 28-11-2024
huCks schreef op donderdag 28 april 2022 @ 08:53:
Komend weekend ga ik de mijne bestellen.
Ik raak alleen niet uit over de kleur :D

Om een of andere vage reden is de gt-line in België enkel mogelijk in moonscape, blauw, rood, wit en zwart...
Moonscape vind ik heerlijk, alleen niet te onderhouden.
Zwart wil ik nooit nog van mijn leven want dat is constant vuil.
De rode vind ik niet zo mooi (persoonlijk).
De blauwe ben ik niet zeker van.
En wit is zo wit...

Dus ik vermoed wit te nemen, of toch misschien nog blauw?
Iemand tips om me te overtuigen :D
Ik weet niet waar je ergens woont in België, maar ik heb een blauwe staan en woon in een deelgemeente van Aalst, waar je steeds naar kan komen kijken

• BelgNL
  • Laatst online: 28-11-2024
Dartlink schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:04:
[...]

Vlaams voor schoonmaken/poetsen :)
Ik heb hier ook al mooie Nederlandse woorden geleerd door dit forum te volgen ;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-01 16:58
Hmm heb ik die organizer van Amazon besteld voor in de middenconsole (onder de armsteun) krijg ik de verkeerde. Expres die besteld met de doorlopende rand rondom en krijg die met onderbrekingen.

Heeft iemand een linkje zodat ik zeker de juiste krijg want van deze klopten de foto's dus niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Joer
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19-04-2025
@Phusebox

Een hoop pagina’s terug las ik dat jij volgens mij een dongle had gekocht en geplaatst, als het goed is deze. (U2W Plus) Carlinkit 3.0 Wireless Apple CarPlay

Hoe bevalt deze??

• Phusebox
Joer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:16:
@Phusebox

Een hoop pagina’s terug las ik dat jij volgens mij een dongle had gekocht en geplaatst, als het goed is deze. (U2W Plus) Carlinkit 3.0 Wireless Apple CarPlay

Hoe bevalt deze??
Was ik niet. Heb nog geen EV6 ;)

• Joer
Phusebox schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:38:
[...]

Was ik niet. Heb nog geen EV6 ;)
8)7 dan heb ik de verkeerde voor me.

• Joer
Het zou gaan om deze dongle en die was met klittenband vast gezet thv de voeten

https://carlinkitcarplay....apter-for-factory-carplay

• king_dude
  • Niet online
Joer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:16:
@Phusebox

Hoe bevalt deze??
Ik heb deze besteld nav dezelfde post. Zie mijn post in Ev6 topic voor mijn ervaring!

• Joer
king_dude schreef op donderdag 28 april 2022 @ 20:22:
[...]

Ik heb deze besteld nav dezelfde post. Zie mijn post in Ev6 topic voor mijn ervaring!
Oké en waar staat dat exact? Zoveel pagina’s oOo

• Phusebox
Joer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:52:
[...]

Daar hebben ze een zoekfunctie voor uitgevonden...

Het grote KIA EV6 topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wr6vx5ME1gcSY4LFqNWwz9nBqCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZ9oHOzguK4uz912JV8l9JzZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 28-04-2022 22:05 ]

• Wiliyama
  • Laatst online: 17-12-2025
huCks schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:22:
zaterdag ga ik nog is naar de garage en hoop ik dat ze een blauwe en witte hebben staan, dan kan ik in real life vergelijken
Heb zelf de witte besteld. Op blauw zie je ook elk wit krasje en opgedroogde waterdruppeltjes.
Kontrast bij de witte vind ik mooier. Ook zie je de vormen beter. De witte lijkt groter dan een donkere. Blijft koeler in de zomer. Dat is mijn reden om voor wit te gaan. En het is metallic wit.

[ Voor 5% gewijzigd door Wiliyama op 28-04-2022 23:36 ]

• king_dude
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:04:
[...]

Daar hebben ze een zoekfunctie voor uitgevonden...

Het grote KIA EV6 topic

[Afbeelding]
Of via ‘myreact’ van mijn profiel (even Phusebox als voorbeeld)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/en4lD9OfBKvkXHM0Y-m6FoXTJ2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7jBDaKH59mVcMopRj6VeG8CC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zWRxKU_VsPwiYwqj5ueHAS79kM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0XFQmk7eYOScOxR3vW6Y9fgM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVNFD0Ey2IQck-zcaZ_ZJ5Aziws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YCLIxFH0fMMvXTfmrpB4yz7F.jpg?f=fotoalbum_large

En daarna even terugscrollen door mijn berichten

• Phusebox
In Amerika schijnt er een update beschikbaar te zijn die Android Auto fullscreen mogelijk maakt. (Een update die je zelf kunt downloaden en middels USB stick installeren)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F821fivd6AqvjN5m67BHtWZ8VF0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l2v6aVdMpyCXr1XUqjoZav5b.jpg?f=fotoalbum_large

Bron: https://facebook.com/grou...ermalink/680987749839904/

• De Ideale Man
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 05:45:
In Amerika schijnt er een update beschikbaar te zijn die Android Auto fullscreen mogelijk maakt. (Een update die je zelf kunt downloaden en middels USB stick installeren)

[Afbeelding]

Is de fullscreen AA alleen beschikbaar met splitscreen of kun je net als carplay ook het hele scherm vullen met Google maps? Dat je dus kunt kiezen.

• mrbubble456
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:30
Weet iemand hoe het nu zit met de OTA updates? De KIA update pagina schrijft dat een eerste update begin zomer verwacht wordt, terwijl in mijn auto staat dat een abonnement benodigd is voor OTA updates.

• Phusebox
De Ideale Man schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 07:08:
[...]

Is de fullscreen AA alleen beschikbaar met splitscreen of kun je net als carplay ook het hele scherm vullen met Google maps? Dat je dus kunt kiezen.
Ik heb ook niet meer info, dan zou je even moeten zoeken hoe AA normaal werkt in widescreen modus.

• Phusebox
Ik las net dit, over het standaard kunnen instellen van je driving mode/regen etc:
Set up everything the way you want it then press and hold
Driver one button on door , when you get back in everything will be exactly the same , mode , eco, sport etc as well as regen , mirrors seats radio stations etc
Iemand dat al geprobeerd?

• Loei123
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:06:
Ik las net dit, over het standaard kunnen instellen van je driving mode/regen etc:

[...]

Alleen de stoel en spiegels ingesteld nadat hij voor herstel weg was gebracht.

Mijn vrouw en ik hebben dezelfde rijpositie dus ik gebruik het niet.

• Darksprout
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 16-02-2024

Om een of andere vage reden is de gt-line in België enkel mogelijk in moonscape, blauw, rood, wit en zwart...
En wit is zo wit...

The yacht blue is beautiful in the sunshine and I don’t see many nice blue cars in NL. Love my yacht blue choice 😁

• roelwillems
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10-2025

[...]

Qua instelling van de stoel werkt het prima, de overige instellingen is mij nog niet direct opgevallen (maar heb de EV6 ook pas een dag ;) ). Zal straks eens kijken of ook de overige instellingen direct gekoppeld zijn aan de knoppen.

• --HOOLIE--
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 19:07

--HOOLIE--

MILLLLLLLLL

Loei123 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:53:
[...]

Ik rij inderdaad zakelijk maar heb geen idee of ik in het buitenland mag laden, staat nog op de checklist om uit te zoeken. ;)

Maar het gaat me net name om veel voorkomende laadpalen in Frankrijk of Spanje waar mijn Shell pas niet op zou werken maar een andere veel gebruikte pas wel.
Mijn Laadpas van ALD werkt in ieder geval in België en Duitsland ook gewoon.

Met GOD zelf heb ik geen problemen, het is meer zijn fanclub die mij niet aanstaat...

• Darksprout
gebruikerfz1 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:41:
Wat is jullie ervaring met de adaptive led verlichting? Op autoweek staat een review van iemand die er niet echt happy mee is. Momenteel heb ik adaptive led in mijn bmw (met tunnelfunctie, schijnt om/langs voorliggers/tegenliggers) en ik kan haast niet meer zonder. Ik rij 50% van de tijd in het donker dus goede verlichting is belangrijk voor mij ook ivm de rust die het creëert.

https://www.autoweek.nl/r...ev6-77-4kwh-gt-line-2021/
From what I have experienced so far the adaptive lights on the GT Line are absolutely brilliant. I’ve had VW LED, Volvo Xenon and BMW adaptive Xenon and these are better than all of them. I don’t think you’d be disappointed.

• Darksprout
Question for all with AC loading poles at home in Netherlands.

The first time I plugged in from around 50% SOC it immediately drew 11kW from my Webasto Live point.

The 2nd time it only pulled 4.5kW from 23% SOC on Monday this week. The same was today albeit a top up from 90% ahead of a long drive this evening.

Has anyone else seen kW capping in NL or with home wall boxes or different brands? Could Liander or the energy provider put a cap on this also?

Thanks all 😊

• roelwillems
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10-2025
Darksprout schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:55:
Question for all with AC loading poles at home in Netherlands.

The first time I plugged in from around 50% SOC it immediately drew 11kW from my Webasto Live point.

The 2nd time it only pulled 4.5kW from 23% SOC on Monday this week. The same was today albeit a top up from 90% ahead of a long drive this evening.

Has anyone else seen kW capping in NL or with home wall boxes or different brands? Could Liander or the energy provider put a cap on this also?

Thanks all 😊
The energy provider won't control charging speed. Maximum speed is based on the type of grid connection (1-phase vs 3-phase and what type of fuse the connection has). Potentially the charger has load balancing and your home had a energy consumption when you did the second charge?

Verwijderd

niet toch? Die werkt enkel als je auto daadwerkelijk aan staat.

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:09:
[...]

niet toch? Die werkt enkel als je auto daadwerkelijk aan staat.
Je vroeg naar het maximale vermogen...

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 05:45:

[Afbeelding]

dat is wel gaaf. Enig idee of wij die update ook krijgen in Nederland?

• De Ideale Man
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:11:
[...]

dat is wel gaaf. Enig idee of wij die update ook krijgen in Nederland?
Ik heb gelezen dat sommige bestuurdes hun instelling bij ontwikkelaars in de AA de beeldkwaliteit op 720 zetten en dat dan het scherm full screen wordt. Heb het net geprobeerd, maar het is mij niet gelukt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuwNnfA7AuRQvlMyMCk5UF5gyCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0t4bRmZqM3KXJN4GbR46PrQ0.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.audiworld.com...auto-full-screen-2902417/

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 10:08

The Wizard

Moderator Mobile
De Ideale Man schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:43:
[...]

Ik heb gelezen dat sommige bestuurdes hun instelling bij ontwikkelaars in de AA de beeldkwaliteit op 720 zetten en dat dan het scherm full screen wordt. Heb het net geprobeerd, maar het is mij niet gelukt.

[Afbeelding]

https://www.audiworld.com...auto-full-screen-2902417/
Ligt aan de resolutie van het scherm in de auto. Android Auto full screen heeft normaal gesproken aan de rechterkant een kleiner scherm met bijv. spotify. Dit is alleen bij breedbeeld schermen zoals in de Kia.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01 07:59

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Joer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:52:
[...]

Ik had daar volgens mij wat foto's van gepost. Dus ff zoeken op BlaTieBla ;)
Sinds de meest recente Kia infotainment update is de verbinding stabiel. Geen spontane reboots van het dashboard meer tijdens de ritten.
Ik kreeg gisteren een mail dat er een nieuwe versie van die dongle zou zijn, maar kan geen specifieke verbeteringen zien (carbon behuizing vind ik geen update...). Er wordt nu wel Android Auto vermeld. Geen idee of die 'oude' dat ook kan (heb zelf geen Andoid spul).

Ik moet nog even kijken of er voor die dongle nog een software upgrade beschikbaar is.

[ Voor 6% gewijzigd door BlaTieBla op 29-04-2022 10:58 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Loei123
Darksprout schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:15:
[...]

The yacht blue is beautiful in the sunshine and I don’t see many nice blue cars in NL. Love my yacht blue choice 😁
Pics or it didnt happen. 8)

• Darksprout
Loei123 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 11:41:
[...]

Pics or it didnt happen. 8)
It’s sooooo cool. Love it. Best car I’ve ever owned

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yz5JsQ45CwIHIddL8-vaYYHE0aE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwwCBrXcssHZ8VhltDLW7M6g.jpg?f=fotoalbum_large

• Darksprout
roelwillems schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:05:
[...]

The energy provider won't control charging speed. Maximum speed is based on the type of grid connection (1-phase vs 3-phase and what type of fuse the connection has). Potentially the charger has load balancing and your home had a energy consumption when you did the second charge?
Thanks for the reply. It’s a 3phase charger running on its own group and would support 22kW if the car did too!

The charger and the Energymanager both have load balancing and I thought it was this at first, but I’ve tried loads of settings and felt it wasn’t me! 🤷🏼‍♂️

Think I’ll log a ticket with the installer and find out what they know.

Cheers

• Phusebox
Darksprout schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:05:
[...]

It’s sooooo cool. Love it. Best car I’ve ever owned

[Afbeelding]
Nice, great to hear you are thrilled with the car. Probably forgotten about the long wait period already ;)

Wish I had the extra cash for the GT Line... it looks so much better. :/

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-09-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_g6om37gbmdIL7mzGyUZa0lIso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pnNQrtmMbvdPbHGeaTV2OEOh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LwUHsS7iFQ0t7ElXpyVO-mnjc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IBoKj0qnZjJAqq1b5LXo2cA.jpg?f=fotoalbum_large

Kan iemand in jip en janneke taal uitleggen hoe dat blauwe balkje onderin nu werkt of wat die precies aangeeft.

Zojuist op een 80km weg, bleef die lang op 22/25 staan. Terwijl ik constant reed, op mijn energie-informatie zat die rond de 15. En mijn gemiddelde rit verbruik nam ook af.

• Phusebox
JPoers83 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:21:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kan iemand in jip en janneke taal uitleggen hoe dat blauwe balkje onderin nu werkt of wat die precies aangeeft.

Zojuist op een 80km weg, bleef die lang op 22/25 staan. Terwijl ik constant reed, op mijn energie-informatie zat die rond de 15. En mijn gemiddelde rit verbruik nam ook af.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OR0iZt9y_XkHUdnRdKS9qqxaBok=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TB3u99MBiDFEzvgcyruwuo9k.png?f=user_large

Het zou dat moeten zijn wat je verwacht, maar blijkbaar gaf hij dus een te hoge waarde aan.

• Dartlink
Mijn praktijkervaring is, dat ie een gemiddelde pakt van x tijd (volgens mij 10 seconden) aan verbruik.

Balkje doe ik dus niet heel veel op uit omdat ie onlogisch is.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Darksprout schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:07:
[...]

Thanks for the reply. It’s a 3phase charger running on its own group and would support 22kW if the car did too!

Cheers
22 kWh? Weet je dat zeker? De standaard 3-fase aansluitingen in Nederland zijn 3x25A, met een 3-fase groep erachter van 3x16A zit je op max. 11 kWh.

Zelfs met een 3x35A hoofdzekering en 3x25A groep kom je op 17 kWh.

• Phusebox
The Wizard schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:22:
[...]

22 kWh? Weet je dat zeker? De standaard 3-fase aansluitingen in Nederland zijn 3x25A, met een 3-fase groep erachter van 3x16A zit je op max. 11 kWh.

Zelfs met een 3x35A hoofdzekering en 3x25A groep kom je op 17 kWh.
Hij zal wel bedoelen dat ie een 22 kWh paal heeft, en dat haal je dus normaal alleen door een combi van zonnepanelen en netstroom.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:24:
[...]

Hij zal wel bedoelen dat ie een 22 kWh paal heeft, en dat haal je dus normaal alleen door een combi van zonnepanelen en netstroom.
Hoe wil je dat doen dan? Je laadgroep is gewoon afgezekerd met 3x16A, ongeacht je input van het net/ZP.

• Phusebox
The Wizard schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:28:
[...]

Hoe wil je dat doen dan? Je laadgroep is gewoon afgezekerd met 3x16A, ongeacht je input van het net/ZP.
Door hem niet af te zekeren op 16A. Maar dat is een andere discussie en de auto kan sowieso niet meer aan dan 11 kW.

• Dartlink
Net bij de dealer geweest met betrekking tot de rare krassen bij de deur stijlen, deurgrepen en steenslag. Hij vond het zelf ook vrij vors. Hij ging nu een kwaliteit melding maken bij Kia. Maar kom niets beloven.

Hij ging al wel nieuwe deurgrepen bestellen. De gemonteerde waren een tik te groot.

Ook vertelde hij me dat er op dit moment maar drie updates waren. En dat de verwarming update de laatste was.

• EricEB
Dartlink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:28:
Mijn praktijkervaring is, dat ie een gemiddelde pakt van x tijd (volgens mij 10 seconden) aan verbruik.

Het balkje geeft het 'as-is' verbruik aan, het getal rechts ervan (nr 1 in foto Phusebox) is gemmiddelde NA het laden. Dit kan je ook zien in de verbruik scherm met keuze totaal, na laden en laatste rit.

• Hansieo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-01 16:31
[...]

Een Zappi thuislader kan bv 3x32A aan, en als je huis op 3x16 afgezekerd is,
kan je de zappi instellen op max huisopname bv 3x12A.

Heb je dan panelen die lekker 3x 25A opbrengen, dan kan de Zappi dat gewoon als 3x32A (Zappi neemt dan gewoon nóg minder uit het net op) max doorvoeren MITS!! idd zoals aangegeven de auto dat aankan.

Echter zal je met een zoeklicht de AC 22kW EV auto's moeten opsporen, en daarbij andere (belangrijker??) dingen moeten inleveren. Verreweg de meeste hebben een 11kW lader ingebouwd.

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

• PNa
  • Laatst online: 13-10-2023

PNa

Loei123 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:53:
[...]

Ik rij inderdaad zakelijk maar heb geen idee of ik in het buitenland mag laden, staat nog op de checklist om uit te zoeken. ;)

Maar het gaat me net name om veel voorkomende laadpalen in Frankrijk of Spanje waar mijn Shell pas niet op zou werken maar een andere veel gebruikte pas wel.
Net terug van retourtje Zuid-Frankrijk: onderweg op één keer na alleen Ionity geladen met Kia Charge.
Nergens problemen gehad. Kia Charge werkte ook overal op locale palen. Heb uit het verleden ( toen Frankrijk nog echt spannend was met EV) ook goede ervaringen gehad met pasje van Ecotap.

Onderweg ongeveer om de 300 km geladen, 115-120 km gereden, regelmatig >200 kw/h geladen, de accu stond meestal sneller op 80% dan wij terugkwamen van wc/koffie/broodje
De belangrijkste reden (naast trekhaak) waarvoor wij E-Niro hebben vervangen door EV6 ten volle waargemaakt. 1100 km op een dag is weer mogelijk. Heerlijke reisauto! Met de EV6 naar Frankrijk is echt niet eng meer.

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-09-2024
Dartlink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:28:

Precies dat, het is onlogisch. Ik reed al min. 1minuut gewoon constant 80km/uur. En dat balkje bleef maar teveel aangeven. En dat heb ik zo vaak. Als het niet logisch is mogen ze het van mij ook gewoon weglaten

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:04
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:24:
[...]

Nope, je moet dan 3fase kracht stroom hebben (kost +/- 800 euro extra per jaar aan netwerk kosten).
Dan heb je dus 3x 50 ampère of zo hebben.

Tevens kan zijn laadpaal 22 KWh aan (die van mij ook), Mits dus je aansluiting zwaar genoeg is.

En dan moet de auto het nog aan kunnen (EV6 kan dat niet, volgens mij de EQS bijv. wel).

Of wel paal kan je 22 KWh hebben, maar de rest moet het dan ook aan kunnen (aansluiting en auto).

• Phusebox
stimpyrulez schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:02:
[...]

Nope, je moet dan 3fase kracht stroom hebben (kost +/- 800 euro extra per jaar aan netwerk kosten).
Dan heb je dus 3x 50 ampère of zo hebben.

Tevens kan zijn laadpaal 22 KWh aan (die van mij ook), Mits dus je aansluiting zwaar genoeg is.

En dan moet de auto het nog aan kunnen (EV6 kan dat niet, volgens mij de EQS bijv. wel).

Of wel paal kan je 22 KWh hebben, maar de rest moet het dan ook aan kunnen (aansluiting en auto).
Dat bedoel ik met 'normaal', normaal heeft iemand geen krachtstroom maar met zonnepanelen en bijvoorbeeld een Zappy kun je dan meer halen dan 11 kWh.

• Dartlink
EricEB schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:39:
[...]

Het balkje geeft het 'as-is' verbruik aan, het getal rechts ervan (nr 1 in foto Phusebox) is gemmiddelde NA het laden. Dit kan je ook zien in de verbruik scherm met keuze totaal, na laden en laatste rit.
Dat zou je denken. Maar als ik vrij hard op trek. Dan duurt het echt wel een minuut voor de balk is terug naar "normaal" is

• Rethink
  • Laatst online: 06-01 14:21

En wit is zo wit...

Moonscape nemen. Absoluut het mooiste en dat onderhouden valt alles mee. Tenzij je perse door de wasstraat wilt.

• Rethink

[...]

Ja, werkt fantastisch. Mijn vrouw en ik hebben ieder een eigen profiel en stoel, spiegels en hud , blauwetand passen zich aan. Top.

• Rethink
Hansieo schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:43:
[...]

Een Zappi thuislader kan bv 3x32A aan, en als je huis op 3x16 afgezekerd is,
kan je de zappi instellen op max huisopname bv 3x12A.

Heb je dan panelen die lekker 3x 25A opbrengen, dan kan de Zappi dat gewoon als 3x32A (Zappi neemt dan gewoon nóg minder uit het net op) max doorvoeren MITS!! idd zoals aangegeven de auto dat aankan.

Echter zal je met een zoeklicht de AC 22kW EV auto's moeten opsporen, en daarbij andere (belangrijker??) dingen moeten inleveren. Verreweg de meeste hebben een 11kW lader ingebouwd.
De ev6 kan maar ac tot 11kwh laden. En de kosten voor de netbeheerder op 3 fase 3x35a zijn achterlijk hoog en dus zinloos voor de ev6

• Hansieo
[...]

Als... je een 11kW paal/lader hebt : ja

Heb/wil je een 22kW paal/lader? dan kán je méér mogelijkheden creëren MITS ....
je een intelligente / load-balance lader hebt gekozen. Zappi is daar een UITSTEKEND voorbeeld van.

10kWp + EV + 3x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)

• Rethink
Franciesco schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:47:
[...]

Wegenbelasting op basis van cataloguswaarde? In Nederland?
Daar heb ik nog niets over gelezen.
Eens. Ik dacht dat dit enkel op gewicht gaat. Dealer beweert dat dit gast veranderen.

• Hansieo
Rethink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:24:
[...]

De ev6 kan maar ac tot 11kwh laden. En de kosten voor de netbeheerder op 3 fase 3x35a zijn achterlijk hoog en dus zinloos voor de ev6
exact. Helemaal mee eens, zoals ik hier al boven aangaf.

• Rethink
ERN5T schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:08:
[...]

Ik heb ook naar een Kia verzekering gekeken, telefonisch zag het er goed uit, zeker de 5-jaars variant, tot dat de schriftelijke bevestiging kwam. Daarin bleek Bovemij een alarm te eisen, daarmee was het niet meer interessant.
Raar. Ik heb een kia verzekering en daar kwam voor de 63K ev6 gewoon klasse 1 alarm uit. Is Carmeleon.

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:21
Zijn de tarieven van de Kia/Bovemij autoverzekering ook ergens on-line te berekenen?

• Phusebox
Franciesco schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:50:
Zijn de tarieven van de Kia/Bovemij autoverzekering ook ergens on-line te berekenen?
Nee alleen via de Kia dealer. Ik vond het niet interessant voor mij, ook het feit dat ze als enige (van die wat ik vergeleken heb) molest uitsluiten van de dekking. In de breedste zin van het woord ben je dan niet verzekerd tegen vandalisme.

Dat en de slechte reviews van Bovemij weerhouden mij ervan daar voor te kiezen. Dan maar 3 jaar nieuwwaarde ipv 5.

• Phusebox
Rethink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:37:
[...]

Raar. Ik heb een kia verzekering en daar kwam voor de 63K ev6 gewoon klasse 1 alarm uit. Is Carmeleon.
Ja, dit is de eis volgens hun schriftelijke bevestiging, en uiteraard voldoet hun auto aan hun eigen eisen ;)
Op uw polis is de volgende alarmeis van toepassing:

Startonderbreker
Voor schade aan of verlies van uw auto veroorzaakt door (poging tot) diefstal van uw gehele auto, (poging tot) inbraak
of (poging tot) joyriding, heeft u alleen (beperkt) cascodekking wanneer uw auto tijdens de gebeurtenis goed is
afgesloten en is voorzien van een in werking gestelde af-fabriek ingebouwde Startonderbreker of een
VbV-SCM-goedgekeurde Startonderbreker. Een VbV-SCM-goedgekeurde Startonderbreker dient te zijn ingebouwd
door een Kiwa SCM-erkend installateur.
Na inbouw dient het beveiligingssysteem volgens de daarvoor gestelde (VbV-SCM)normen te zijn onderhouden. Als
de periodieke controle niet wordt uitgevoerd, vervalt de geldigheid van het (VbV-SCM)certificaat. Voor u als eigenaar
van de auto betekent dit dat wij geen schade vergoeden bij (poging tot) diefstal, joyriding of inbraak.

• Phusebox
Als de dealer een kenteken voor je auto aanvraagt, krijgen ze dat dan meteen die dag of gaat daar een paar dagen overheen?

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21:21
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:53:
[...]

Nee alleen via de Kia dealer. Ik vond het niet interessant voor mij, ook het feit dat ze als enige (van die wat ik vergeleken heb) molest uitsluiten van de dekking. In de breedste zin van het woord ben je dan niet verzekerd tegen vandalisme.

Dat en de slechte reviews van Bovemij weerhouden mij ervan daar voor te kiezen. Dan maar 3 jaar nieuwwaarde ipv 5.
Ok.
Tegen de tijd dat mijn auto er is ga ik de dealer toch even vragen naar het tarief. Zowel financieel als wat betreft voorwaarden vergelijken met anderen (zoals Inshared) kan natuurlijk geen kwaad.

• volverwachting
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik zag gister een Moonscape Matte rijden
Ik ben nou toch blij dat ik mijn Yacht Blue heb
De Meridian klinkt best goed, de radio dan, de USB stick laat duidelijk meer midden hoog horen
Is er iemand die weet of radio en USB apart in stellen zijn
Ik weet dat de kwaliteit van de muziek die op de USB stick staat goed is

• Phusebox
Over muziek op een USB stick gesproken, kun je ook muziek kopiëren naar interne opslag, of moet je dan altijd een USB stick ingestoken laten? Als er nu een aansluiting in het dashboardkastje zat was dat minder een probleem.

• Dartlink
volverwachting schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:14:
Ik zag gister een Moonscape Matte rijden
Ik ben nou toch blij dat ik mijn Yacht Blue heb
De Meridian klinkt best goed, de radio dan, de USB stick laat duidelijk meer midden hoog horen
Is er iemand die weet of radio en USB apart in stellen zijn
Ik weet dat de kwaliteit van de muziek die op de USB stick staat goed is
Ik had dat in het begin ook. Tot ik alle "slimme" dingen van Meridian had uitgezet. Daarna was het consistent tussen alle bronnen.

Wellicht een idee?

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04:07
Waarom doen jullie muziek niet gewoon met BT van je telefoon?

• Dartlink
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:18:
Over muziek op een USB stick gesproken, kun je ook muziek kopiëren naar interne opslag, of moet je dan altijd een USB stick ingestoken laten? Als er nu een aansluiting in het dashboardkastje zat was dat minder een probleem.
Denk het niet. Maar dit intrigeert me, eveneens of het mp3 moet zijn of ook flac. Auto staat nu verderop aan de lader, ga ik straks even uittesten als hij vol is.

• Dartlink
sn0x0r schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:46:
Waarom doen jullie muziek niet gewoon met BT van je telefoon?
Omdat Bluetooth kwaliteit soms door de codec om te janken is :)

Ik doe het vooral via de kabel via carplay. En anders radio.

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55
Apple Music in de hoogste kwaliteit via CarPlay klinkt heel erg goed op mijn meridian (authentic, geen IQ/surround, bass +7, mid +2, high -1)

• Ramtka
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-01 23:25
JPoers83 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:21:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij mij ook. Ik weet niet welke logica er achter zit, maar het klopt voor geen meter als ik vergelijk met mijn OBD gegevens. Model Air/56kW

• Joer
Zo na alles geleden te hebben ziet het er naar uit dat ik ook de carlinkit ga bestellen tegen de tijd dat ik de auto krijg.

• De Ideale Man
Is het normaal als je langs je auto loopt en de klinken open gaan en je doorloopt naar achteren dat dan vervolgens de achterklep niet automatisch meer open gaat??

• Phusebox
De Ideale Man schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:21:
Is het normaal als je langs je auto loopt en de klinken open gaan en je doorloopt naar achteren dat dan vervolgens de achterklep niet automatisch meer open gaat??
Ja, volgens mij is dat 'by design'.

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-01 12:59

Adjo

my first vectrex...

Ik zag dat er een update van de Kia app in de Playstore staat. Ben zelf nog wat voorzichtig (if it aint broke...)
Zijn er al mensen die hebben geüpdatet en hun ervaringen willen delen? zie/merk je verbeteringen of veranderingen?

• StickMan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-01 15:01
Adjo schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:53:
Ik zag dat er een update van de Kia app in de Playstore staat. Ben zelf nog wat voorzichtig (if it aint broke...)
Zijn er al mensen die hebben geüpdatet en hun ervaringen willen delen? zie/merk je verbeteringen of veranderingen?
Wat mij meteen opviel, zijn de rode accenten weg en vervangen met gewoon zwart.
Heb het gevoel dat alle kleuren vervangen zijn met zwart, waardoor ze niet meteen opvallen.
Voor mij is het minder duidelijk geworden.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Rethink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 14:20:
[...]

Ja, werkt fantastisch. Mijn vrouw en ik hebben ieder een eigen profiel en stoel, spiegels en hud , blauwetand passen zich aan. Top.
Bedoel je dat de HUD instelbaar is per profiel? Dan heb ik mijn dealer fout begrepen. Het was een reden om geen extra pakket met HUD te bestellen (+ dat ik dat pakket erg duur vond voor wat er in zat..).
De dealer van VW gaf mij toe dat in de ID4 de spiegel van de HUD ook kan worden aangepast maar niet via software settings. Blijkbaar heb ik de KIA dealer dan ook zo geïnterpreteerd |:(

• Dartlink
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:18:
Net even getest, zowel mp3 als flac speelt probleemloos af. Ik kon geen optie vinden om lokaal op te slaan.

• Phusebox
Dartlink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:13:
[...]

Net even getest, zowel mp3 als flac speelt probleemloos af. Ik kon geen optie vinden om lokaal op te slaan.
Hmm jammer. Dat ga ik wel missen, gebruik 80% van de tijd mijn intern opgeslagen muziek.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2022 18:28 ]

• De Ideale Man
StickMan schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:00:
[...]

Wat mij meteen opviel, zijn de rode accenten weg en vervangen met gewoon zwart.
Heb het gevoel dat alle kleuren vervangen zijn met zwart, waardoor ze niet meteen opvallen.
Voor mij is het minder duidelijk geworden.
Ja klopt. Vond het rode accenten ook overzichtelijker. Wat er verder verbeterd is weet ik niet.
Ik zou hem nog niet updaten.

• Phusebox
Hmm ik dacht, nu de auto in Nederland staat, voeg ik voor de gein de VIN code eens toe aan de Connect app. Gewoon om te zien of ie al online is...

Krijg ik de melding:
This vehicle is linked to another account.
Hmm 🤔
Sorry ik ben helemaal paranoïde en denk dan dingen als "zouden ze mijn auto dus toch eerder binnen hebben gehad, maar verkocht aan iemand anders"?

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2022 18:51 ]

• EricEB
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:48:
Hmm ik dacht, nu de auto in Nederland staat, voeg ik voor de gein de VIN code eens toe aan de Connect app. Gewoon om te zien of ie al online is...

Krijg ik de melding:

[...]

Hmm 🤔
Sorry ik ben helemaal paranoïde en denk dan dingen als "zouden ze mijn auto dus toch eerder binnen hebben gehad, maar verkocht aan iemand anders"?
De VIN code(s) zijn aan de importeur overgedragen door KIA ? Pas na tenaamstelling heb jij hem...?

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:04

PB-powell

Mr. Laziness

Ramtka schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:13:
[...]

Bij mij ook. Ik weet niet welke logica er achter zit, maar het klopt voor geen meter als ik vergelijk met mijn OBD gegevens. Model Air/56kW
Het blauwe balkje geeft het verbruik na het laden aan zoals eerder genoemd in dit topic. Die getallen komen bij mij altijd overeen, maar ik gebruik zelf altijd het verbruik per rit omdat momenteel in de ochtend de heater aanstaat en in de middag niet. Dat geeft nogal een verschil in verbruik

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• Phusebox
EricEB schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:53:
[...]

De VIN code(s) zijn aan de importeur overgedragen door KIA ? Pas na tenaamstelling heb jij hem...?
Maar waarom zou KIA Nederland de VIN code koppelen aan een account? Ik neem niet aan dat ze dat nodig hebben om updates te doen.

Dit lijkt een melding dat iemand deze auto al geactiveerd heeft via Kia Connect.

• xxander968
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:27
PNa schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 13:45:
[...]

Net terug van retourtje Zuid-Frankrijk: onderweg op één keer na alleen Ionity geladen met Kia Charge.
Nergens problemen gehad. Kia Charge werkte ook overal op locale palen.
Heb je Kia Charge ook vergeleken in de kosten met een andere laadpas? Ik zag dat Kia € 1,27 vraagt per KwH terwijl chargepas € 0,22 vraagt bij diezelfde lokale Franse laadpaal (18Kw).

• Dartlink
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:27:
[...]

Hmm jammer. Dat ga ik wel missen, gebruik 80% van de tijd mijn intern opgeslagen muziek.
Hardop denkend hoor, aannemende dat je Android Auto (jij had Android meen ik me te herinneren) wil gebruiken. Is het dan een idee om dit op je telefoon op te slaan?

Wellicht Spotify en dan offline opslaan (doe ik ook voor mijn meest gebruikte afspeellijsten en albums)?

• Dartlink
Phusebox schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 18:48:

Krijg ik de melding:

[...]

Hmm 🤔
Volgens mij had ik dit ook in het begin, en moet je in de auto zelf een akkoord geven. Maar dit kan ik fout hebben.

• Phusebox
Dartlink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:13:
[...]

Volgens mij had ik dit ook in het begin, en moet je in de auto zelf een akkoord geven. Maar dit kan ik fout hebben.
Je moet inderdaad een autorisatie code krijgen van de auto, maar zo ver raak ik niet want hij zegt meteen dat deze VIN al in gebruik is met een ander account.

• Phusebox
Dartlink schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 19:12:
[...]

Hardop denkend hoor, aannemende dat je Android Auto (jij had Android meen ik me te herinneren) wil gebruiken. Is het dan een idee om dit op je telefoon op te slaan?

Wellicht Spotify en dan offline opslaan (doe ik ook voor mijn meest gebruikte afspeellijsten en albums)?
Ja ok, kan. Zit je wel vast aan Spotify en diens kwaliteit.

Je hebt ook maar 1 bruikbare USB poort toch? Ook lastig. Dus je kunt nooit AA/AC gebruiken en tevens een USB stick met muziek...

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2022 19:29 ]

Pagina: 1 ... 139 ... 457 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic