@
Waterman53
Gedaan:
* zilveren randen op de deuren mat donker rood (bijna niet zichtbare metallic) kleur
* zilveren rand bumper mat zwart (zelfde kleur als bumper)
* blanke laag over de lichtbalk koffer, ter bescherming
* zij reflector smoke gekleurd
De rode kleur is bijna de kleur van mijn werkgever, en omdat ik niet meegespoten zijskirts heb, kun je alleen voor een (naar mijn mening) matte uitwerking gaan.
** op de foto lijkt deze rand te glanzen, maar komt doordat er vanaf zijkant vol een ledpaneel op staat. In ‘het echie’ is ie voldoende donker.
Reflector smoken is wat goed gelukt is, en op iedere EV6 zou moeten zijn.
Wat overblijft:
* logo achter er af. Die moet er écht af.
Voorkant ook, maar dat is een dingetje. Die zit gepind.
* dak zwart. Óf spoiler en rand eromheen, óf alleen de binnenkant. Niet beide iig. Daar ben ik nog niet over uit, maar al wel een afspraak gemaakt.
* mogelijk de blanke laag op de lichtbalk opnieuw, maar anders.
Ik ben niet tevreden met de afwerking zoals deze zo is. Wrapper is het er mee eens, dus gaan we fixen.
Ik heb hem een andere optie qua afwerking aangeraden, en om dit als keuze voor toekomstige Ev rijders mee te geven. De volgende keer krijg ik wss die modificatie.
Een dunne rode bies in het interieur, over de gehel rand, zie foto. Er is een opstaande dunne rand van 4 mm waar dat heel sjiek bij staat.
Tot slot:
Net als Waterman53 beveel ik ELB customs aan. Hardwerkende, goed toegankelijke kleine ondernemer met passie voor zijn vak. Daarnaast een meer dan nette prijs.
Heb geduld, want er zijn wachtenden voor je.
[
Voor 5% gewijzigd door
king_dude op 06-04-2022 19:54
]