De laadkabel kan je sowieso onderin leggen. ( Bodemplaat optillen en daar zit nog ruimte waar je de laadkabel kwijt kan)Rem schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:40:
Ik ben aan het shoppen voor een kofferbak hoes / guard zodat de hond ook mee kan in de EV6. Vind die van Kia zelf wel heel erg aan de prijs.
Helaas hebben de bekende merken die op maat maken voor bepaalde auto's nog niets beschikbaar voor de EV6. Ik ga maar gewoon een universele bestellen en kijken hoe het past.
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een handige opberkbox/tas voor de laadkabel. Als die in de kofferbak gaat ben ik bang dat de hond er binnen no time meerdere kabels van weet te maken. Nu dacht ik dat het wel mogelijk zou moeten zijn om een opbergtas te vinden die op de achterbank 'hangt' aan de hoofdsteun van de acherbank, maar zoiets lijkt niet te bestaan. ( of ik kan niet zoeken )
Iemand enig idee waar ik naar zou moeten zoeken voor een knappe opberg mogelijkheid voor de laadkabel in de auto?
Ik heb destijds een beschermdeken bestelt bij amazon voor mijn Ford Focus Station en dat werkte goed.
https://www.amazon.nl/Hon...2bcbbj3%2Caps%2C45&sr=8-1
Wellicht dat je er iets aan hebt.
Theflying