Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes_EV6
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-02 11:10
Hi KingON,

Is inmiddels het probleem van de crashende navigatie enb melding HDA verholpen. Ik heb nml. dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelding
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-08 14:52
Toch snel laden als het koud is!? Interessante nummers van een Duits YouTube kanaal.

YouTube: Lädt auch bei Frost in 18 Minuten! HPC Laden im 🔋 Kia EV6 Baseline (...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:58
En wat is de samenvatting van een video van 17 minuten. Wat zijn de timestamps waar er echt waardevolle informatie wordt vermeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dartlink schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:17:
[...]

En wat is de samenvatting van een video van 17 minuten. Wat zijn de timestamps waar er echt waardevolle informatie wordt vermeld?
Bij 2 graden buitentemperatuur >140km/u rijden om die 18 minuten te halen van 10-80%.
Bij 100km/u of langzamer hangt hij heel lang op 50kW en doe je er 32 minuten over.

Dit was met een 58kWh Air, zonder warmtepomp. De vraag is dus of de warmtepomp modellen het beter doen.

Handmatige accu voorverwarming. Dat zouden we als feature bij Kia moeten vragen. Heb ik liever dan sleutel profielen.

[ Voor 23% gewijzigd door _eLMo_ op 03-02-2022 16:30 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 09:39
_eLMo_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:28:
[...]

Bij 2 graden buitentemperatuur >140km/u rijden om die 18 minuten te halen van 10-80%.
Bij 100km/u of langzamer hangt hij heel lang op 50kW en doe je er 32 minuten over.

Dit was met een 58kWh Air, zonder warmtepomp. De vraag is dus of de warmtepomp modellen het beter doen.

Handmatige accu voorverwarming. Dat zouden we als feature bij Kia moeten vragen. Heb ik liever dan sleutel profielen.
Ik kan je vertellen dat mijn 58kWh met WP het zeker niet beter deed, ondanks 130/140 te rijden en aan een 350kW lader te hangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxander968
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 14:49
@_eLMo_ wat mij betreft hoeven we niet te kiezen, ik had ze allebei namelijk al verwacht. Het voorverwarmen heeft al aandacht begreep ik, het sleutelprofiel heb ik nog niks van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 17:21
xxander968 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:43:
[...]

Voor ik instap heb ik niet geprobeerd. Dan moet ik gaan bedenken wie er als laatst gereden heeft voor ik in ga stappen.
Als je op beide profielen 2 als 'groot' instelt hoef je niet na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
xxander968 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:43:
[...]

Voor ik instap heb ik niet geprobeerd. Dan moet ik gaan bedenken wie er als laatst gereden heeft voor ik in ga stappen. Ik heb nu positie 1 bij mijn vrouw op 'groot' gezet. positie 2 is haar stand. Bij mijn profiel is stand 1 ook groot en stand 2 klein. Hopelijk maakt dit het makkelijker. Nog niet geprobeerd of de laatste stand voor haar onthouden wordt of dat deze standaard naar 1 gaat. Daar kom ik binnenkort nog wel achter denk ik :X Ennieweej, als Kia gewoon de sleutel koppelt ben ik tevreden. Het is ook maar een luxe probleem.
Ben ik gek als ik verwacht had dat de zogenaamde easy access functie andersom zou werken? Dus ik zou verwachten dat als je de functie inschakelt, dat de stoel naar achteren gaat bij "contact" uit + deur openen? Begrijp ik het goed dat dit niet zo werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartlink
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:58
_eLMo_ schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:28:
[...]

77kwh versie hier. Laatst getest en ik ook over geschreven. Maar 1.5 uur lang boven 140kmh rijden bracht bijna geen verschil :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dosh
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Franciesco schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:08:
[...]

Ben ik gek als ik verwacht had dat de zogenaamde easy access functie andersom zou werken? Dus ik zou verwachten dat als je de functie inschakelt, dat de stoel naar achteren gaat bij "contact" uit + deur openen? Begrijp ik het goed dat dit niet zo werkt?
Het werkt twee kanten op. Enerzijds dus bij contact uit + deur open --> stoel naar achteren. Maar bij instappen, deur dicht --> stoel in geheugenstand (dus naar voren/rijstand).

Ik vind het helemaal mooi die functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 26-07 15:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI79kyVKLuInLwAVukXlpD9gqFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g1Ftpj9U0gUGHpQHoEPteQQ2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
Vetvlek vrij. Goed gedaan. Ik ben trots op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
dosh schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:16:
[...]

Het werkt twee kanten op. Enerzijds dus bij contact uit + deur open --> stoel naar achteren. Maar bij instappen, deur dicht --> stoel in geheugenstand (dus naar voren/rijstand).

Ik vind het helemaal mooi die functie.
Ik ook erg blij mee. Enige is dat, als ik de deur open als ik in de auto zit, ik regelmatig schrik omdat ik het gevoel heb dat de auto van zijn plek rolt.

Ik ben een beetje hardleers :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
henrov schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:33:
[...]

Vetvlek vrij. Goed gedaan. Ik ben trots op je.
Er mist iets. Was me nog niet eerder opgevallen deze uitvoering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudje1983
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-08-2024
De Ideale Man schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:11:
[...]

Grappig stuurverwarming mistte ik al :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henrov
De Ideale Man schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:11:
[...]

Ik dacht dat je hem weggepoetst had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAuutB
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:11

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WfPMh0XkhLVa8KPFQeLwQ0YP1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JJ70FT52fa6G9gsjOCxeM92v.jpg?f=fotoalbum_large

Probeer Kia connect te verbinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Infotainment resetten (via gaatje naast volumeregelaar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoMania
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-06 12:38
StickMan schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:34:
[...]

Instellingen -> Instellingen EV -> Vergrendelingsmodus oplaadstekker
Gevonden haha :+ :+
Durf te zweren dat ik al 100 keer gekeken heb onder instellingen EV. Wellicht niet naar beneden gescrold 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
henrov schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:12:
[...]

Oh ja, bij een grotere afstand zijn de remacties beheerster lijkt het. Ging allemaal heel soepeltjes en comfortabel. 0 ergernis, heerlijk genoten van de Meridianen, steeds heerlijk ontspannen aangekomen.
Ik heb het vandaag getest, en het klopt inderdaad. Op 3/4 reageert HDA veel relaxter op rijbaanwisselingen van andere auto’s. Het is meer een dynamisch geheel. Persoonlijk op standje 3 is voor mij de ideale ‘mix’!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Laatst online: 07-02 16:33
Franciesco schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:37:
Infotainment resetten (via gaatje naast volumeregelaar)?
Top thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruud76
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:49:
Weet iemand of de Thule Easyfold XT past op de trekhaak van de EV6?

[Afbeelding]
Ik heb de VeloSpace XT er op zitten (met Backspace XT er op), wellicht is dat een impliciet antwoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francos
  • Laatst online: 18:29
Dit betekent koude handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
  • Laatst online: 09-10 09:32
Nooit geweten....als je flink uitzoomt of verre bestemming instelt zie je Google Maps /AA / AC achtig beeld....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vo_WmDw7eFtm25rS30NEWHLTRVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8sBKydCUo3yzW4eD4XMmGiF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Laatst online: 10-10 13:46
Gisteren mijn Ottocast 2in1 binnen gekregen.

Moet zeggen dat het goed werkt met mijn Android telefoon.
Voelt wellicht iets 'laggie' aan vergeleken met de kabel, maar niet niet irritant traag zeg maar.

Moet nog effe testen hoe je goed/makkelijk kan switchen naar een andere telefoon (mijn vrouw heeft een Iphone).
Daar ga ik van het weekend maar eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45
stimpyrulez schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:10:
Gisteren mijn Ottocast 2in1 binnen gekregen.

Moet zeggen dat het goed werkt met mijn Android telefoon.
Voelt wellicht iets 'laggie' aan vergeleken met de kabel, maar niet niet irritant traag zeg maar.

Moet nog effe testen hoe je goed/makkelijk kan switchen naar een andere telefoon (mijn vrouw heeft een Iphone).
Daar ga ik van het weekend maar eens mee spelen.
Doet ie ook widescreen, aangezien het ding eigenlijk alleen CarPlay gebruikt en vervolgens Android Auto emuleert?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
Beetje een jeuk reclame vind ik zelf, maar goed zal hem jullie niet onthouden.

[YouTube: [8K] 2022년 기아 EV6 미국 슈퍼볼 광고 - 모험 편]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrov
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:41:

Volgende keer gewoon doen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door henrov op 04-02-2022 08:24 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JPoers83
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 29-09-2024
BDelamontagne schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:42:
[...]

Ik kan je vertellen dat mijn 58kWh met WP het zeker niet beter deed, ondanks 130/140 te rijden en aan een 350kW lader te hangen ;(
Van t weekend bij luik een ionity geprobeerd.
Bleef steken op 132kw. Laden vanaf 40% tot 75% redelijk constant. Hoopte ook op meer.

Totdat een tesla m3 niet boven de 50kw kwam en een id4 max 67kw. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bogey555
  • Laatst online: 10-10 21:47
Dartlink schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:09:
[...]

77kwh versie hier. Laatst getest en ik ook over geschreven. Maar 1.5 uur lang boven 140kmh rijden bracht bijna geen verschil :)
Het lijkt me ook normaal dat er geen verschil is. De warmtepomp trekt warmte van de batt om het interieur te verwarmen. Ik denk dat versies zonder warmtepomp hier wel verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank3523
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 18:05
Zitten er nu al de andere velgen onder de plus variant. Zwart ipv antraciet.
Ik kan het op de foto's niet goed zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomVeeCee
  • Laatst online: 12-10-2022
Leezer14 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:08:
[...]

Hi, precies dit heb ik ook! De garage gaf toen aan dat het inderdaad het lage niveau van de koelvloeistof was. Helaas was dit geen oplossing en gaat hij 14 feb terug naar de garage. Klopt het dat hij begint de zoemen vanaf 29/30 km/h? Daaronder stopt hij weer.

Is er iets opgelost na het vervangen van de invertor? Dat hebben ze bij mij niet gedaan.
Helemaal dat. Ik las ook ergens dat het Active Sound design dingentje opgelost zou worden met een update vanaf maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:27:
[...]

Doet ie ook widescreen, aangezien het ding eigenlijk alleen CarPlay gebruikt en vervolgens Android Auto emuleert?
Nog niet gemerkt.
Sowieso heb ik nog niet carplay gebruikt in de auto.

Maar bij android geeft hij het weer zoals 'normale' AA.
Dus je kan wel splitscreen doen, maar hij gebruikt niet het hele scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
TomVeeCee schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:52:
[...]

Helemaal dat. Ik las ook ergens dat het Active Sound design dingentje opgelost zou worden met een update vanaf maart.
Heb nu ook last van deze bug.
Heb het gevoel dat het echt begon toen ik een 2de account heb aangemaakt voor mijn vrouw.
Met 1 account had ik eigenlijk nooit last.

Maar het wordt wel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingOfNorway
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-06 11:32

Volgens mij echt een reclame voor de Amerikaanse markt. Als ik het goed heb begrepen gaat hij in de VS in premiere tijdens de Super Bowl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
KingOfNorway schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Volgens mij echt een reclame voor de Amerikaanse markt. Als ik het goed heb begrepen gaat hij in de VS in premiere tijdens de Super Bowl.
Klopt, en de dag erna mogen de eerste auto's ook pas uitgeleverd worden aan klanten in de VS.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StickMan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37
De Ideale Man schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:14:
[...]

Ik zag las laast dat je bij AUTO genereren je ook 3 standen kunt toepassen. Auto 1, 2 en 3. Heeft iemand dit getest?
Ja het werkt.
Rechter flipper naar je toe trekken en een paar seconden vasthouden. En dan gaat de stand naar Auto.
Met linker flipper kun je instellen Auto regeneratie omhoog, en rechter flipper Auto regeneratie omlaag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUpc1jf9i8J5KZqmk6u-NdkNtiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MuCeGyejy93JaYofHRqKVGp6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvSY3SOv1ZW78--7gHm4EbPlYg4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qz1yxclPNJLCzIHgcuZ5JzbJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nUtLuWH_zrSONDrpJ8qbwJwpXNg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FcimT6hLtvGbLsniaqHzbzCd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppo198
  • Laatst online: 10-10 17:34
StickMan schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:05:
[...]

Ja het werkt.
Rechter flipper naar je toe trekken en een paar seconden vasthouden. En dan gaat de stand naar Auto.
Met linker flipper kun je instellen Auto regeneratie omhoog, en rechter flipper Auto regeneratie omlaag.
In hoeverre is dit anders dan de normale regeneratiestanden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Hoppo198 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Hij houdt rekening met het verkeer voor je. Dus als ie ziet dat "uitrollen" geen zin heeft zal ie meer gaan regenereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:45
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:11:
[...]

Hij houdt rekening met het verkeer voor je. Dus als ie ziet dat "uitrollen" geen zin heeft zal ie meer gaan regenereren.
Doet de auto dit dan altijd of enkel tijdens ACC/SCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickMan
Hoppo198 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:09:
[...]

Bij de Auto stand, gaat de auto zelf het niveau van regeneratie af en toe bijstellen. Ik heb het bijvoorbeeld vanochtend ingesteld op Auto 2, en af en toe zag ik bij het loslaten van het stroompedaal dat de regeneratiestand ging schuiven naar Auto 3. Bij het gasgeven dan ging die terug naar Auto 2.
Ik denk dat afhankelijk van de snelheid, accu capaciteit etc. de software de mate van regeneratie gaat bepalen.

Iemand anders enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:10
Auto is op basis van je voorganger, als er namelijk geen auto voor je rijdt is AUTO grijs, rijdt er iemand voor je dan wordt AUTO groen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StickMan schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:19:
[...]

Bij de Auto stand, gaat de auto zelf het niveau van regeneratie af en toe bijstellen. Ik heb het bijvoorbeeld vanochtend ingesteld op Auto 2, en af en toe zag ik bij het loslaten van het stroompedaal dat de regeneratiestand ging schuiven naar Auto 3. Bij het gasgeven dan ging die terug naar Auto 2.
Ik denk dat afhankelijk van de snelheid, accu capaciteit etc. de software de mate van regeneratie gaat bepalen.

Iemand anders enig idee?
Wanneer er een voorligger/obstakel is en je loopt in gaat de EV steeds meer regenereren dan de ingestelde stand, onafhankelijk van de AUTO 3-2-1-0 stand. Wanneer dit niet zo is, zal deze AUTO stand regenereren op de ingestelde stand. AUTO-0 is bijna geen terugwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickMan
ZuinigeRijder schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:23:
[...]

Wanneer er een voorligger/obstakel is en je loopt in gaat de EV steeds meer regenereren, onafhankelijk van de AUTO 3-2-1-0 stand. Wanneer dit niet zo is, zal deze AUTO stand regenereren op de ingestelde stand. AUTO-0 is bijna geen terugwinning.
Eigenlijk voor de verkeersveiligheid, moet de auto ook kijken of er mede weggebruikers achter je rijden. Een auto achter je te dichtbij, dan Auto regen 0 of 1, en niet 3 ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KingOfNorway
StickMan schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:30:
[...]

Eigenlijk voor de verkeersveiligheid, moet de auto ook kijken of er mede weggebruikers achter je rijden. Een auto achter je te dichtbij, dan Auto regen 0 of 1, en niet 3 ;)
Als er iemand te dicht achter mij rijdt, dan is dat zijn probleem. Ik ga daar geen rekening mee houden. Idiote bumperklevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDelamontagne
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-09 09:39
[...]

Dit vind ik dus een nadeel van ACC. Het systeem is in theorie perfect voor de verkeersveiligheid, maar eigenlijk alleen als iedereen het gebruikt. Tuurlijk, de persoon achter je moet uberhaupt ruim voldoende afstand houden, maar we weten allemaal dat dat lang niet altijd het geval is. Een mix van mensen die ACC wel/niet heeft maakt eigenlijk dat het systeem niet zo handig is en soms wellicht zelfs gevaarlijker omdat men minder oplettend wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
[...]

Voor de verkeersveiligheid horen bestuurders voldoende afstand te houden van de auto voor hun. ;)

Je gaat toch ook niet van de auto verwachten om maar wat langzamer in te halen op de snelweg, voor het geval er toch een bestuurder op het allerlaatste moment voor wil?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-10 17:16

Ik vind hem wel leuk. Bedankt voor het delen. :P
Mijn zoontje zal de robohond ook geweldig vinden.
Waar kan ik die kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosh
  • Nu online
ZuinigeRijder schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:23:
[...]

Wanneer er een voorligger/obstakel is en je loopt in gaat de EV steeds meer regenereren, onafhankelijk van de AUTO 3-2-1-0 stand. Wanneer dit niet zo is, zal deze AUTO stand regenereren op de ingestelde stand. AUTO-0 is bijna geen terugwinning.
Ik heb deze functie nog niet eerder gebruikt. Houdt dit dan in dat de regeneratie nihil is bij stoplichten, rotondes of anderszins kruispunten en dus eigenlijk voornamelijk goed werkt bij verkeer dat zich voor je bevindt?

Ik vind i-Pedal namelijk heel lekker rijden, maar merk soms wel dat ik een beetje moet bijremmen als een auto voor me toch nét iets harder remt dan de i-Pedal stand. AUTO-stand zou dat dan oplossen, maar dat is even afhankelijk van bovenstaande of ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
pica schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:27:
Hebben andere mensen ook last van een laggy Android Auto icm hun EV6?
Ik heb exact hetzelfde als deze gebruiker:

[YouTube: Android Auto Laggy on 2021 Picanto]
Ik heb een Samsung Galaxy S21
Ergens in januari zal ik mijn AAWireless unit moeten krijgen dus hopelijk fixt dat het...
Werkt de AAwireless goed op de EV6? Heb je er €100 voor betaald incl. Verzendkosten?

[ Voor 15% gewijzigd door De Ideale Man op 04-02-2022 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezhost
@Dosh volgens mij kan de AUTO stand niet gecombineerd worden met i-Pedal, wat ik jammer vind is dat je dat iedere weer moet aanzetten. Snap ook niet waarom ze dat zo hebben gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Laatst online: 16:54
stimpyrulez schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Heb het gevoel dat het echt begon toen ik een 2de account heb aangemaakt voor mijn vrouw.

Profiel in de auto bedoel je?

Heb dit meerder keren getest en bij mij blijft het geluid uit zodra je de eerste keer switcht van profiel naar het andere profiel in de auto. Tweede keer starten met hetzelfde profiel gaat het geluid weer aan. Bij beide profielen het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dosh
  • Nu online
Freezhost schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:25:
@Dosh volgens mij kan de AUTO stand niet gecombineerd worden met i-Pedal, wat ik jammer vind is dat je dat iedere weer moet aanzetten. Snap ook niet waarom ze dat zo hebben gedaan.
Aah okay helder! Dan houd ik het mooi bij i-Pedal. En ik snap je punt inderdaad. Ik zie ook niet per se iets in het kader van veiligheid waarom het uitgeschakeld zou moeten worden. Wanneer het wat mij betreft wel uitgeschakeld mag worden is als je een snelheid van 100+ bereikt haha. Die plotselinge remacties op de snelweg als ik na SCC vergeet dat het op i-Pedal staat is soms ff schrikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
Ja inderdaad, laat i-Pedal altijd aan staan maar laat de regeneratie boven de 50kmh afhangen van je huidige snelheid en voertuigen... probleem opgelost.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• henrov
KingOfNorway schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Als er iemand te dicht achter mij rijdt, dan is dat zijn probleem. Ik ga daar geen rekening mee houden. Idiote bumperklevers.
Ik heb altijd alleen maar last van mensen die op mijn voorbumper kleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 21:05
stimpyrulez schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:02:
[...]

@TomVeeCee Heb vandaag de chat van de Kia update website weer lopen stalken. De vraag wanneer de update komt is veranderd van "over enkele dagen" naar "ergens volgende week of de week er op"
Helaas nog geen duidelijkheid wat er allemaal geupdate wordt, maar dit probleem is bij hun bekent en wordt aan gewerkt. Heb ze nogmaals de waslijst met "problemen" doorgestuurd en hij ging er mee aan de slag en kwam er volgende week op terug.

In andere woorden, geen klap verder gekomen maar blijf hoop houden d:)b

Theflying

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezhost
Zit ik dus voor niets de hele dag F5 te drukken op die update site :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leezer14
  • Laatst online: 09-10 10:42
Afgelopen week zijn er een aantal updates doorgevoerd door de garage, maar als ik via het menu navigeer naar Instellingen > Algemeen > Software update, zijn de versienummers niet veranderd. Herkennen anderen dit ook?

Anders gezegd: Kan het zijn dat bepaalde updates wel geinstalleerd worden door een garage, maar niet onder een software update vallen die terug te zien in het menu?

[ Voor 28% gewijzigd door Leezer14 op 04-02-2022 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theflying
Leezer14 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:55:
Afgelopen week zijn er een aantal updates doorgevoerd door de garage, maar als ik via het menu navigeer naar Instellingen > Algemeen > Software update, zijn de versienummers niet veranderd. Herkennen anderen dit ook?

Anders gezegd: Kan het zijn dat bepaalde updates wel geinstalleerd worden door een garage, maar niet onder een software update vallen die terug te zien in het menu?
Dat klopt. Updates die door de garage gedaan worden (die buiten het media systeem vallen) kan je niet zien via de normale weg. Volgens mij kan dit wel als je in engineering modes gaat. Dit zijn meestal aparte modules zoals de ABS module bijvoorbeeld.

Theflying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theflying
Freezhost schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:44:
Zit ik dus voor niets de hele dag F5 te drukken op die update site :+
Je kan beter de update tool heel de dag opnieuw laten zoeken, en natuurlijk je oude downloads verwijderen om er zeker van te zijn dat hij meteen begint :+

Theflying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruysen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 22:55

Heb hetzelfde nu. Ik had gevraagd of alle updates gedaan zijn. Zie ik echter dat ik nog steeds de versie van juli 2021 heb. |:( Dus nu vraag ik mij af of ze überhaupt iets geüpdate hebben.

Edit: Heb de update van 14-11-2021 al wel gedownload. Maar ik vraag me af of ik zal wachten op de update die nu zou uitkomen. (Versie 07-01-2022 was er tenslotte ook kort even geweest, zover ik lees een test met OTA optie)

[ Voor 14% gewijzigd door cruysen op 04-02-2022 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingOfNorway
cruysen schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:13:
[...]

Heb hetzelfde nu. Ik had gevraagd of alle updates gedaan zijn. Zie ik echter dat ik nog steeds de versie van juli 2021 heb. |:( Dus nu vraag ik mij af of ze überhaupt iets geüpdate hebben.

Edit: Heb de update van 14-11-2021 al wel gedownload. Maar ik vraag me af of ik zal wachten op de update die nu zou uitkomen. (Versie 07-01-2022 was er tenslotte ook kort even geweest, zover ik lees een test met OTA optie)
Verschillende systemen. Infotainment en Car Management. De versie nummers die je op het infotainment display ziet staan, zijn die van het infotainment systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glasbergem
  • Laatst online: 22-09 22:13

Gisteren voor updates naar de Kia dealer geweest en ik heb ook nog dezelfde versienummers, dus er is niet te zien wat er dan geüpdate zou moeten zijn. Mij werd verteld dat voor mijn auto een nieuwe inverter nodig was (is besteld) en dat het info systeem niet geüpdate was omdat er in de nieuwste versie nieuwe bugs zitten. Nog even afwachten m.a.w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is dit een filter/bewerking of hoe heeft deze Plus 'bewegende' DRL?

[YouTube: EV6 #testdrive #ev6]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:38:

Volgens mij heeft dat te maken met de Hz van de lampen en camera/scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Loei123 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Volgens mij heeft dat te maken met de Hz van de lampen en camera/scherm.
Hmm ja zoiets dacht ik, maar omdat het zo langzaam ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Hmm ja zoiets dacht ik, maar omdat het zo langzaam ging.
Eens, heb ik ook niet eerder gezien zo.
Maar het gaat niet synchroon met de andere kant voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Loei123 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:43:
[...]

Eens, heb ik ook niet eerder gezien zo.
Maar het gaat niet synchroon met de andere kant voor zover ik kan zien.
Klopt.

Is de welcome animatie overigens inmiddels wel al op de GT-Line gespot of komt dat ook met een update?
Of is het een Korea only feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leezer14
  • Laatst online: 09-10 10:42
glasbergem schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:36:
[...]

Gisteren voor updates naar de Kia dealer geweest en ik heb ook nog dezelfde versienummers, dus er is niet te zien wat er dan geüpdate zou moeten zijn. Mij werd verteld dat voor mijn auto een nieuwe inverter nodig was (is besteld) en dat het info systeem niet geüpdate was omdat er in de nieuwste versie nieuwe bugs zitten. Nog even afwachten m.a.w.
Hebben ze ook aangegeven wat de reden is om de inverter te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
glasbergem schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:36:
[...]

het info systeem niet geüpdate was omdat er in de nieuwste versie nieuwe bugs zitten. Nog even afwachten m.a.w.
Zal wel aan mij liggen, maar het systeem zal nooit bug vrij zijn.
En ja, er zullen ook weer nieuwe bugs geïntroduceerd worden na een release. Helaas is dat nu eenmaal zo (code is helaas nooit bug vrij).

Als er blocking bugs in zitten, snap ik dat je het niet installeert, maar ja, als iedereen wacht dan komt het nooit uit.
Zou in principe wel mooi zijn als je weer terug kan naar een oudere versie, mocht er echte blocking bugs in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:44:
[...]

Klopt.

Is de welcome animatie overigens inmiddels wel al op de GT-Line gespot of komt dat ook met een update?
Of is het een Korea only feature?
Ik dacht dat laatste. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:38:

In ieder geval is deze Plus vrijwel identiek aan de mijn EV6 met kenteken N-903-GG, scheelt paar auto's...vermoed allen EV6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
De Ideale Man schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:22:
[...]

Werkt de AAwireless goed op de EV6? Heb je er €100 voor betaald incl. Verzendkosten?
Ik heb hem nog niet binnen, ja heb 100 euro betaald ongeveer.
Heb inmiddels via werk een andere telefoon kunnen regelen, heb nu een S20.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ideale Man
pica schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Ik heb hem nog niet binnen, ja heb 100 euro betaald ongeveer.
Heb inmiddels via werk een andere telefoon kunnen regelen, heb nu een S20.
Ja ik hem een S10. Daar zal hij ook wel op werken. Ik wacht nog even of ik van de LM de draadloze oplader mag inbouwen (zag er goed uit op de foto)
Ik vraag me.wel af of die €159 beter kan toevoegen aan het leasebedrag of zelf in 1 keer betalen aan de balie (als dat mag van LM)?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:23
Zojuist een proefrit gedaan in de 77,4 kwh plus versie, wat een heerlijke auto :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• swat!
  • Laatst online: 10-10 20:12

swat!

computeraar

Ritje Oostenrijk -> Nederland eindelijk op de max kunnen laden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kS8I8g4gltZLvaLuxHsekzT65M0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MARJjbsF7LxlC50h8dj3ZIc0.png?f=fotoalbum_large

De truc voor mij bleek lekker doorrijden in DE, en daarmee de temperatuur in het accupack omhoog te brengen.

EV6 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:27:
[...]

Net effe gekeken.
Er zit wel verschil in met splitscreen aan/uit

Android auto met splitscreen aan (bij de carplay settings)
Geheel gelijk aan normaal via de kabel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBKJ-jiVMEiavm6oTfxWed16jYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGc4T0U6NpbGWLxJFHYNX55b.jpg?f=fotoalbum_large

Android auto met splitscreen uit (bij de carplay settings)
Menu zit ineens links aan de zijkant.
Tevens heb je dan dus boven en onder iets meer kaart.
Ook heb je hier wel splitscreen, maar deze is volgens mij iets smaller dan 'normaal'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sCyEwzgG4VgBqquO6QhLQZmCvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6YaWtre4Vm8O0x1zxsLBUk8g.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door stimpyrulez op 04-02-2022 16:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De Ideale Man
Makkievld 2.0 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:25:
[...]

Ik ben het op een buitenlandse forum tegengekomen dat iemand een soort van omhulsel voor de achter camera aan het 3D printen is. Het is nog in de fase van passend maken etc. Helaas weet ik niet meer op welke forum ik het tegen ben gekomen. 😒
Ik zie dat voor de VWID.4 al 3D print bestaat.
Zal voor de EV6 toch ook mogelijk moeten zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnVKYITlkqfZKnM4_qFrQpBEAOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gz4NysYeUqZ2us0QiNTDuH0b.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
stimpyrulez schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:32:
[...]

Net effe gekeken.
Er zit wel verschil in met splitscreen aan/uit

Android auto met splitscreen aan (bij de carplay settings)
Geheel gelijk aan normaal via de kabel.
[Afbeelding]

Android auto met splitscreen uit (bij de carplay settings)
Menu zit ineens links aan de zijkant.
Tevens heb je dan dus boven en onder iets meer kaart.
Ook heb je hier wel splitscreen, maar deze is volgens mij iets smaller dan 'normaal'

[Afbeelding]
Is die tweede Splitscreen van Android, dus Wide support, of is dat het Kia scherm?

Tweede ziet er wel beter uit. Heb dus het gevoel dat je hier widescreen Android Auto hebt? Want zo te zien heb je rechts Spotify staan?

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 04-02-2022 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09 19:59
swat! schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:11:
Ritje Oostenrijk -> Nederland eindelijk op de max kunnen laden:

[Afbeelding]

De truc voor mij bleek lekker doorrijden in DE, en daarmee de temperatuur in het accupack omhoog te brengen.
Welke snelheid heb je ongeveer gereden om de batterij op temperatuur te krijgen? En verwarming gewoon aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swat!
  • Laatst online: 10-10 20:12

swat!

computeraar

RuudV schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:53:
[...]

Welke snelheid heb je ongeveer gereden om de batterij op temperatuur te krijgen? En verwarming gewoon aan?
auto-climate aan, verwarming op 20 graden en qua snelheid tussen de 150-170km/h voor iets van 60mim.
Hierna relatief korte stints gemaakt zodat ik rond 230kW kon blijven laden.

EV6 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Phusebox schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:45:
[...]

Is die tweede Splitscreen van Android, dus Wide support, of is dat het Kia scherm?

Tweede ziet er wel beter uit. Heb dus het gevoel dat je hier widescreen Android Auto hebt? Want zo te zien heb je rechts Spotify staan?
Je het is wel breeder dan normaal.
De kaart krijgt daardoor meer hoogte en breedte.
Maar kon de spotify aan de zijkant niet weg krijgen.
Dus weet niet of dit standaard is in 'widescreen android'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
stimpyrulez schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 17:27:
[...]

Je het is wel breeder dan normaal.
De kaart krijgt daardoor meer hoogte en breedte.
Maar kon de spotify aan de zijkant niet weg krijgen.
Dus weet niet of dit standaard is in 'widescreen android'
Volgens mij wel. Je kunt eens proberen Spotify te openen als hoofd app terwijl je navigatie aan hebt. Zie je dan Spotify groot en rechts de navigatie?

Dat is voor mij een reden om deze adapter te kiezen dan. Lijkt de enige manier om widescreen Android Auto te krijgen. Of heeft iemand het ook met AA Wireless aan de gang gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
De Ideale Man schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:37:
[...]

[Afbeelding]
Wat voor doel heeft dit stuk plastic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lion-Art
  • Laatst online: 28-04-2024
Loei123 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:40:
[...]

Wat voor doel heeft dit stuk plastic?
Denk om hem schoon te houden van op spattend vuil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ideale Man
Lion-Art schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 18:57:
[...]

Denk om hem schoon te houden van op spattend vuil.
Bij de ID4 om het licht van de kentekenplaat tegen te houden in het donker. Dan heb je beter zicht. Id4 heeft een sproeier om de lens schoon te maken.
Of het echt vuil gaat tegen houden bij de kia ev6 weet ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henrov
Wie is er knapper?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fMht6HGZ3B5Okj2aNUwykGEekYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JDy2GsOvhmLjoGyNiIrvjrX0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkievld 2.0
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-06-2024
De Ideale Man schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:37:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STkhnHmLsa1ydOQdjWvEn6IQdI0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RZ54UtzLZtV8uSmmgKagaVb8.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben het op discord tegen gekomen. Iemand is met een 3D print bezig. Of het vuil tegen zal houden weet ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAuutB
  • Laatst online: 13:11
Geen twijfel mogelijk. Evy, de dame die nog maar net op de oprit past.

Rijdt sinds 05-10-2022 een KIA EV6 GT-line rwd Runway Red

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• De Ideale Man
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar ik zag in het onderstaande filmpje dat je de knoppen op het rechterscherm zelf kunt indelen, door er een paar seconde op het symbool te drukken, zoals bij een telefoon (zie 12.19 min).

Verder kun je mooi zien dat de range van de batterij hoger wordt als je van een berg afrijden (zie 15.27).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pTvDhK-sGnz_BXsRyhRDwdrF2E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aKJaivfoAYyNh1yz9N2lz0rh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door De Ideale Man op 05-02-2022 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ideale Man
Makkievld 2.0 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 23:02:
[...]

[Afbeelding]

Ik ben het op discord tegen gekomen. Iemand is met een 3D print bezig. Of het vuil tegen zal houden weet ik niet
Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrocar
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-07 13:19
HansAuutB schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 00:57:
[...]

Geen twijfel mogelijk. Evy, de dame die nog maar net op de oprit past.
Mee eens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henrov
De Ideale Man schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 07:40:
Ik weet niet of dit al gemeld is, maar ik zag in het onderstaande filmpje dat je de knoppen op het rechterscherm zelf kunt indelen, door er een paar seconde op het symbool te drukken, zoals bij een telefoon (zie 12.19 min).

[YouTube: The Kia EV6 is the Electric Car We've Been Waiting For]

[Afbeelding]
Goede tip! Thnx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ideale Man
Nu er al een aantal mensen gebruik maken van de EV6 hebben jullie misschien wat meer praktijk ervaring met de power van de ev6.
Ik heb gehoord dat bij een id.4 het vermogen al bij minder dan 80% beperkt wordt en je dus niet meer beschikt over het vol vermogen. Dat is al vrij snel en verder geven ze aan dat het beter is de accu op te laden tot 80%. Dat betekent dat je eigenlijk nooit vol vermogen ter beschikking hebt.

Hoe zit dit bij de ev6, tot hoeveel accu heb je nog vol vermogen? En is het hier ook het advies om te laden tot 80%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrocar
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 12-07 13:19
De Ideale Man schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 08:53:
Nu er al een aantal mensen gebruik maken van de EV6 hebben jullie misschien wat meer praktijk ervaring met de power van de ev6.
Ik heb gehoord dat bij een id.4 het vermogen al bij minder dan 80% beperkt wordt en je dus niet meer beschikt over het vol vermogen. Dat is al vrij snel en verder geven ze aan dat het beter is de accu op te laden tot 80%. Dat betekent dat je eigenlijk nooit vol vermogen ter beschikking hebt.

Hoe zit dit bij de ev6, tot hoeveel accu heb je nog vol vermogen? En is het hier ook het advies om te laden tot 80%?
Volgens mij geldt dat alleen voor dc laden, A-C laden kan gewoon 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123

Zelf niet ervaren.

Volgens mij gaat hij beneden 10% oid pas inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppo198
  • Laatst online: 10-10 17:34
En is het hier ook het advies om te laden tot 80%?
Ik heb wel het advies opgevangen om niet telkens tot 100% te laden, vervolgens binnen 20% accuverbruik weer vol op te laden.
Oftewel, dat je niet de hele tijd alleen die eerste 20% verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn plan, ooit, is om door de week tot 60% te laden en weekend tot 80 of 100, aan de thuis lader.

60% is meer dan voldoende voor dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEB
Loei123 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Zelf niet ervaren.

Volgens mij gaat hij beneden 10% oid pas inhouden.
Dat klopt...

Bij Soc meer dan 10 % geen idee van minder vermogen. Heb 2 x door gereden naar 5% Soc, dan merk je een flinke afname en houdt hij echt in.
Pagina: 1 ... 108 ... 448 Laatste

Let op:
Openbaar laden, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Bestellingen, leveringen en "waar is de boot"-posts over de Kia EV6 mogen in: Het KIA EV6 leveringen topic