Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DcbnRdx9YPp8dVb3vwbHmVf1.jpg?f=user_large)
Basement Bios ---- Exo-S
Bensimpel
Positieve meneer
Heb je ook een headset met een microfoon aan en knoppen voor contact met de engineer?
😆 - Denk ook eens om ;)
Waiting on the world to change
We zijn nog maar een kwartier onderweg in een fp.Homeland schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:15:
Zoals verwacht, Mercedes halve seconde sneller da Red Bull, we gaan dit seizoen dus weer gewoon het middenveld volgen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Bensimpel
Positieve meneer
Bwoahpinda powerrr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:16:
RAI houdt rustig de handen aan het stuur, tijdens de crash terugschakelen en weer door....ijskoud
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik wacht nog 25h af voor ik zoiets ga zeggen. We zitten ook nog ver van de toptijden van 2 weken terug en vorig jaar af.Homeland schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:15:
Zoals verwacht, Mercedes halve seconde sneller da Red Bull, we gaan dit seizoen dus weer gewoon het middenveld volgen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ze kijken hem toch wel even na. Het is niet gewoon nieuwe vleugel erop en gaan....poor Leno schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:17:
Niets aan t handje, gewoon de Alfa even stress-testen
/f/image/IRGMZb0QFf5icmWwTYCC3yZM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door Wom op 26-03-2021 16:20 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mijn boefje is liev!

daar gaan we weer
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik ga me pas zorgen maken als dit ook zo is onder de 1:30
Onderscheid word gemaakt door de track position toch.pilskes schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:20:
Als de AM van een afstand van voren ziet, lijkt hij toch best om de MERC
Zeker! Wordt weer 3x niks. Ferrari is helemaal terug...Homeland schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:15:
Mijn boefje is liev!
Ze zijn allemaal nog aan het sandbaggen...pinda powerrr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:26:
Hé wacht ff, gaat Ferrari weer meedoen dit jaar?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De grijze balkjes met minisectoren vind ik wel leuk, dan kan je veel beter zien waar een coureur zit in de sector/ronde.
Norris op P1 laat me wel denken dat het nog een stukje harder kan als het moet
edit: en VER laat dat ook gelijk zien
[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 26-03-2021 16:28 ]
Dat er wat meer gevechten komen.
Maar zo te zien gaan ze ook goed hoef ik me daar niet druk om te maken
PSN: McMillan0984
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Atlas#22744
Zijn ze al geweest.d0s schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:29:
Merc moet nog op soft. Spannend.
Laps waren al op soft...d0s schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:29:
[ Voor 40% gewijzigd door MuddyMagical op 26-03-2021 16:30 ]
Hadden die niet net al een run met de softs gedaan?d0s schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:29:
Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
die zijn al op soft geweestd0s schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:29:
Beide hebben al op softs gereden.d0s schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:29:
NopeMuddyMagical schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:30:
Is alleen bij mij de datatracker dood?
Wat dan te zeggen van Alonso ...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat zou wel de doodsteek zijn voor zijn carrierre denk ik. Als wonderboy binnengehaald worden, VET er uit werken en dan om je oren gereden worden door SAI

Let op de details, datum in oktober van dit jaar. Viel hier ook op totdat ik de datums erbij zag.pjlgt schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:32:
Is gewoon een herhaling van vorig jaar, met hun Expo 2020...
---RAWE CEEK!!!---
Als dat sandbaggen is dan zijn ze er wel super goed in.NoFearCreations schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:34:
Slordig rondje van Bottas
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik verwacht dat we niet veel longruns gaan zien in de FPs dit weekend. Ze hebben 2 weken terug heel wat longrun data kunnen verzamelen en de FPs van dit jaar zijn een heel stuk korter geworden. Tel daarbij dat FP1 en FP3 door de warmte minder representatief zijn voor zowel qualy als de race en je hebt niet veel tijd om alles goed te doen.Siebeh schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:34:
Zijn er eigenlijk al longruns geweest?
Verwacht niet dat we Mercedes dit jaar op P6 gaan zien eindigen in het kampioenschap.Maarten_E schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:35:
Krijg opeens Ferrari 2020 vibes bij Mercedes.
Verrassende lap van SAI en NOR
I have no special talent. I am only passionately curious.
Het blijft wel spannend tot aan de Q. Iedereen verwacht sandbaggen van Merc. Stel dat ze nu echt eens een wat minder pakker hebben? Neemt niet weg dat ik verwacht dat HAM sowieso meer eruit kan halen dan een andere.Spotmatic schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:35:
[...]
Als dat sandbaggen is dan zijn ze er wel super goed in.
Ik doe geen uitspraken tot na de race

Daar verzinnen ze bij FER wel wat op..gwystyl schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:32:
[...]
Dat zou wel de doodsteek zijn voor zijn carrierre denk ik. Als wonderboy binnengehaald worden, VET er uit werken en dan om je oren gereden worden door SAI
Mijn boefje is liev!
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Good taste is for people who can’t afford sapphires
De reden waarom de timing tower nu logo's toont ipv kleurtjes. Voorkomt dan weer wel niet dat je op de baan een groene wagen met een zwarte kunt verwarren. Al zal dat Zondag minder het geval zijnSoggney schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:39:
Veel te veel shades of blue: we hebben nu Red Bull, Alpha Tauri, Williams en Alpine.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vooral die witte velgen!pinda powerrr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:42:
Die Alpha Tauri is wel erg cool qua livery. Heel strak deze combi van (matte) kleuren.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Doet me denken aan dit:
Vijf minuten later zijn ze nog bezig heheh.Pierre schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:43:
Verstappen krijgt een paar veren van Sky in zijn kont haha.
Tijdens FP1 kwam het ook al een beetje naar voren.Yonix schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:48:
Dit wordt het laatste seizoen van Haas, no doubt about that.
Haas wilde met zijn F1-team meer naamsbekendheid en dat lijkt gelukt (positief of negatief laat ik mij niet over uit
Maar we zullen er dan ook niet raar van op moeten kijken als straks Mazepin de toko overneemt.
-
De naam, misschien, het team zeker niet. Heeft al aangegeven om eigenlijk 2021 op te geven en te werken aan 2022 omdat dat een volledig nieuw concept met zich meebrengt en daar meer mogelijkheden zijn. Denk aan Honda dat heel vroeg begonnen is met de wagen van 2009.Yonix schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:48:
Dit seizoen werdt toch 'opgegeven' zodat ze zich volledig op de nieuwe regelementen kunnen storten? Ik verwacht dat dit jaar een zeer pijnlijk jaar worden voor ze, maarja als je stopt met ontwikkelen is dat een keuze.Yonix schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:48:
Zo benieuwd naar de qualies!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
(@Spotmatic zie edit
[ Voor 48% gewijzigd door Soggney op 26-03-2021 16:53 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Volgens Mercedes heeft RBR de Honda wat meer open geschroefd dan Merc de PUPjottski schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:50:
Longruns tussen VER en HAM liggen mooi gelijk aan elkaar.
Wat zei HAM?Soggney schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:51:
oh die radio van Mercedes is hoopvol, ach ik kan niet wachten tot zondag
Blue flag
PER een halve seconde daarachter. Volgens mij is dat in de ontslagzonePjottski schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:50:
Longruns tussen VER en HAM liggen mooi gelijk aan elkaar.
Jeetje, naast veel blauw ook veel teams met een A vooraan
...
Is dat onderling voor de teams inzichtelijk dan?Type-R739 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:52:
[...]
Volgens Mercedes heeft RBR de Honda wat meer open geschroefd dan Merc de PU
Dit! Het ziet er "ouderwets" uit, als het oude Honda logo van Senna. Goed gekozen als je het mij vraagt.Luxicon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:54:
De auto's zien er echt ontzettend goed uit wat mij betreft. De achtervleugel met Honda van Red Bull mag er ook wezen.
Nee, maar ze hebben veel data en denken dus die inschatting te kunnen maken.Pjottski schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:56:
[...]
Is dat onderling voor de teams inzichtelijk dan?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.