[F1 2021] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste
Acties:
  • 140.115 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

sambalbaj schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:52:
NOR knap, sowieso McClaren
Ferrari redelijk.
Tegenvallers Alpine en AM
Ik had het 3e team eerlijk gezegd wel dichterbij verwacht. Zijn nu 46 seconden...

Dat zijn twee gratis pitstops.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 28-03-2021 18:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Maar ff terugkijkend, verstappen rijdt ervoorbij op het rechte stuk, blijft ervoor, dus de inhaalactie is eigenlijk niet in de bocht. Gezien waar Hamilton uitkomt laat Hamilton uberhaupt geen ruimte om op de baan te blijven. Jammer dat de onboard van hamilton naar achter kijkt...

erutangiS

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BBTM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:51:
[...]

Het is gebeurd, klaar toch? Nogmaals, dit soort gevechten willen we al jaren en nu we zo ver zijn is het nog steeds niet goed.

De volgende keer valt het wel eens RBRs kant op, kan prima.
Nee het had niet mogen gebeuren. Ze moeten eens een keer consequent zijn. Scheelt een hoop gezeik.

En de enige die elke keer met z'n pik in de boter valt is Hamilton.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trixi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:36
Nou mannen, het weekend is weer mooi naar de kloten, Mercedes Laat dat, dit is ook een naamverbastering en het draagt niks bij FIA!

[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-03-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ga niet zeuren over de tracklimits maar de DRS ging wel heel snel aan naar de virtual safety car vonden wij hier... Precies waar ik al jaren s heldend voor de tv zit om die DRS sneller te activeren na zo’n situatie doen ze nu na een seconden of 20.. 8)7

Tenminste, zo voelde het..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Player86 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:49:
[...]

En Max deed het ook 30x dus is er niets aan de hand. Overigens win je er geen 0,15 seconden mee. ;)
Je hebt de race gezien? Max maakte zelf melding van het feit dat Mercedes het hal een halve race ongestraft mocht doen en is het toen zelf ook gaan doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vos schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:53:
[...]

Bottas met extra stop, zat er nog redelijk bij zonder die foute stop. Mag volgende keer knokken met Perez ;)
Yep. Ik denk zelfs dat BOT voor VER op de baan zou zijn geweest na de tweede stop van VER. Dan had hij nog even vervelend kunnen doen. Door die pitstop van BOT te verprutsen, ging dat dus niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

franssie

Save the albatross

MrOleo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:54:
Maar ff terugkijkend, verstappen rijdt ervoorbij op het rechte stuk, blijft ervoor, dus de inhaalactie is eigenlijk niet in de bocht. Gezien waar Hamilton uitkomt laat Hamilton uberhaupt geen ruimte om op de baan te blijven. Jammer dat de onboard van hamilton naar achter kijkt...
Ham leek achter ook wel wat weg te glippen dus hier zal nog lang over gesproken worden.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Trixi schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:55:
Nou mannen, het weekend is weer mooi naar de kloten, Mercedes mafFIA!
Toch fijn dat de FIA telkens voor een ander team is :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
[...]

Dus buiten de bocht rijden verder geeft 0x voordeel?
Ja ik snap dat Max hem terug moest geven omdat hij inhaalde.
20 x0,15 seconden :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 20:59

Blokker_1999

Full steam ahead

Als je hem niet genoeg afgeremd krijgt voor de bocht moet je je vragen stellen of je hem wel had kunnen inhalen als je wel op tijd op de rem was gaan staan.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Gelukkig hebben ze punten!! Lange zit en nu al zo’n gevecht. Eindelijk spanning

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

RoD schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Yep. Ik denk zelfs dat BOT voor VER op de baan zou zijn geweest na de tweede stop van VER. Dan had hij nog even vervelend kunnen doen. Door die pitstop van BOT te verprutsen, ging dat dus niet door.
Ik meen te herinneren dat het gat dan 2/3 sec zou zijn geweest, in voordeel van Max nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:07

ricardo246

Life's what you make it!

Beelden van boven laten duidelijk zien dat VER er zelf uit stapte in bocht 4, HAM let voldoende ruimte

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
en snel door naar de MotoGP

Vanavond nog NASCAR dirt race, lijkt me ook leuk. Ze hadden al regen dus modder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Killjoy

Klingon lawn products

Toch vraag ik me af of red bull met die call naar Verstappen over track limits in bocht 4 zich niet in de vingers heeft gesneden. Want door het er zo dik op te leggen, kon je erop rekenen dat de stewards de inhaalactie onder een vergrootglas zouden leggen.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Uiteindelijk gewoon verkeerd gegokt met de pitstops. Hoewel er ook niet veel mogelijkheden waren met Perez op grote achterstand. Hoe anders zou deze race zijn verlopen als Perez in gevecht zou zijn met Bottas? Dan hadden we nu niet hoeven klagen over bocht 4.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

RoD schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Bottas is gewoon te traag. Die gaat ook dit jaar geen kampioen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
TommyGun schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:55:
Toch fijn dat de FIA telkens voor een ander team is :+
Voor Ferrari zijn heeft geen zin meer. Dan moeten ze elke race excuses zien te vinden om 6 auto's te diskwalificeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

Pff jammer. Maar, mooie race, tijden niet zo'n spannende race gezien. Hopelijk Perez de volgende race op 3 of 4. Hamilton heeft ook gewoon goed gereden. Benieuwd naar de komende races, hoop dat ze allemaal zo spannend worden en dat Max de eind overwinning pakt :P

En Tsunoda! Mijn 2nd favorite. Na Sato weer een Japanner waar ik voor kan juichen!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Killjoy schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:56:
Toch vraag ik me af of red bull met die call naar Verstappen over track limits in bocht 4 zich niet in de vingers heeft gesneden. Want door het er zo dik op te leggen, kon je erop rekenen dat de stewards de inhaalactie onder een vergrootglas zouden leggen.
Die kwam van de raceleiding.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

Russell moet toch wel gek worden van dat commentaar van Bottas? Die zegt gewoon braaf dat hij eigenlijk niet alles gegeven heeft... 😂

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

TheBrut3 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:57:
[...]

Voor Ferrari zijn heeft geen zin meer. Dan moeten ze elke race excuses zien te vinden om 6 auto's te diskwalificeren :+
Fair enough :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Blokker_1999 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Als je hem niet genoeg afgeremd krijgt voor de bocht moet je je vragen stellen of je hem wel had kunnen inhalen als je wel op tijd op de rem was gaan staan.
Hij haalde de bocht vrij makkelijk tot een flinke correctie, ik denk dat ie vooral last had van het iets vuilere wegdek aan de buitenkant van de baan

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Blokker_1999 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:56:
[...]

Bottas is gewoon te traag. Die gaat ook dit jaar geen kampioen worden.
Daarom zeg ik ook dat ie in de weg kan rijden, meer niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Killjoy schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:56:
In de race notes was duidelijk opgenomen dat bij het behalen van een duidelijk voordeel door daar buiten de baan te gaan, en dat heb je als je er uitkomt bij het inhalen, dat er straffen zouden volgen. Denk dus niet dat die call enig effect zou hebben gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:49
RB was gewoon te traag met de 1e pitstop, dat heeft ze de race gekost. En HAM mag ronde na ronde wel over die tracklimits zegt ook veel, MAX had gewoon door moeten gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

WTF.... Ziggo loopt nu zelfs op 'de kabel' niet meer in SYNC qua geluid / beeld?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:57:
[...]

Die kwam van de raceleiding.
Dit is nog het ergste, je zult het nooit weten, maar wat als Hamilton dit had gedaan....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 18:27
Hopelijk volgende race duidelijkheid, of tracklimits of geen tracklimits. En niet van dat halfzachte willekeurige als nu. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn? Scheelt een hoop gezeur.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

MrOleo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:57:
[...]

Hij haalde de bocht vrij makkelijk tot een flinke correctie, ik denk dat ie vooral last had van het iets vuilere wegdek aan de buitenkant van de baan
Maar dat toont dus aan dat je nog altijd op een lijn zit die het gevolg is van het inhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

ricardo246 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:47:
[...]

Was dat: gaining an advantage?
Hij had een stuk langzamer moeten gaan om m binnen de lijntjes te houden (of om er zo snel mogelijk terug te keren), dus ja, is zeker gaining an advantage.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
flam schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:53:
Mooi gevecht, mooie race. Jammer voor Max maar zijn kans komt nog wel. Gaat een mooi seizoen worden.
Voor mijn gevoel hoor ik dit al vier jaar :+ :'(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Razr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:59:
[...]

Ruilen? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Mannen, ik stel voor allemaal even een mailtje naar Tim Hofman sturen van BOOS. Dat zij de corruptie van die FIA maar eens gaan aanpakken. Hun vertrouw ik nog op het halen van gerechtigheid in deze wereld.

/s

En daniël het is echt een grapje hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Lekker Ventje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:59:
Hopelijk volgende race duidelijkheid, of tracklimits of geen tracklimits. En niet van dat halfzachte willekeurige als nu. Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn? Scheelt een hoop gezeur.
Herinner je Canada 2018 met Vettel nog?
Is ook niet van gisteren deze discussie.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 18:24

Bestla

Kvinne

Mensen, ik heb een heerlijke race gezien, en het kwartje kan zomaar de andere kant opvallen. Hier houd ik van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Laatst online: 16:19

Kevinr1989

I am the danger

Blokker_1999 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:58:
[...]

In de race notes was duidelijk opgenomen dat bij het behalen van een duidelijk voordeel door daar buiten de baan te gaan, en dat heb je als je er uitkomt bij het inhalen, dat er straffen zouden volgen. Denk dus niet dat die call enig effect zou hebben gehad.
Maar als je het in dat daglicht plaatst, zou ik 2 opmerkingen hebben:
1. Heeft Mercedes over de hele race gezien dan geen nadrukkelijk voordeel gehad door kostbare seconden te winnen?
2. Max was nipt voor Hamilton toen ze bocht 4 in gingen, Hamilton liet keurig ruimte maar Max had onderstuur en ging daardoor wijd. Had Max c.q. RB niet gewoon de stoute schoenen moeten aantrekken en planken tot de finish en een eventuele penalty aan moeten vechten?

Ik probeer het zonder Oranje bril objectief te benaderen, weet niet of dat gelukt is 😬

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Wat een TOP race!

Heerlijk eindgevecht
Middenveld dat heel dicht op elkaar zit
Williams in de vorm van Russel die heerlijk van zich afbijt
Klassieke Mercedes pitstop voor Bottas
Regie die precies de goede dingen laat zien en alle geluid dempt wanneer de boordradio’s afgespeeld worden
Perez die laat zien dat hij echt wel serieus kan racen
En gewoon de eerste race van het seizoen.

Op naar de volgende!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:07

ricardo246

Life's what you make it!

mark-k schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:59:
[...]

Hij had een stuk langzamer moeten gaan om m binnen de lijntjes te houden (of om er zo snel mogelijk terug te keren), dus ja, is zeker gaining an advantage.
Dit hoort bij racen, HAM zo onder druk dat hij fouten maakt, hij had er in secondes geen voordeel uit, plus op het vuil.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
Ach ja, gefeliciteerd aan hamilton, als we eerlijk zijn moet je die plek gewoon teruggeven, ongeacht wat er eerder is gebeurd. Mooie race, helaas net de overwinning gemist, hopelijk vinden ze de problemen met de diff en perez zijn rare storing en krijgen we meer van dit soort races

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
franssie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:55:
[...]

Ham leek achter ook wel wat weg te glippen dus hier zal nog lang over gesproken worden.
Maximaal 3 weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:04
Razr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:59:
[...]

Meestal is dat alleen voor de 1e race en niet meer er na.... ;)

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:38

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb genoten! Dat is belangrijk. En voor nu was Hamilton de beste. Over 3 weken gewoon weer opnieuw beginnen en weer zo’n gevecht!

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
ricardo246 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:01:
[...]

Dit hoort bij racen, HAM zo onder druk dat hij fouten maakt, hij had er in secondes geen voordeel uit, plus op het vuil.
Die remactie was inderdaad ook overmacht vanuit Hamilton.
En no way dat hij daar voordeel uithaalde.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:13
WAT EEN WEEKEINDE!

HAM/VER in een serieus gevecht, RB16B die de snellere wagen lijkt te zijn. TSU in de punten bij debuut.

22 te gaan. Ik zie er naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

ricardo246 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:01:
[...]

Hij accelereert wel al vol terwijl hij nog buiten de baan zit, als hij gewoon binnen de lijntjes had moeten kleuren had hij daar de positie al verloren.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:40

g0tanks

Moderator CSA
Ik vraag me af hoe de race eruit had gezien als Perez zijn auto het gewoon meteen deed. Sowieso 1 extra lap voor een gevecht tussen HAM en VER.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Lekker Ventje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:59:
Van zo'n hypermoderne sport verwacht je toch dat ze dit anders kunnen oplossen? Geen grindbakken snap ik. En broodjes vernielen je auto als je er onbedoeld overheen klapt. Maar ze kunnen toch gewoon meten of en hoelang een auto buiten de tracklimits rijdt en dan het vermogen tijdelijk automatisch terugschroeven?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Een erg boeiende race, wel raar dat Lewis toegeeft steeds bocht 4 af te steekt, Max doet het niet, maar komt na het in halen juist in bocht 4 buiten de baan en moet de plek terug geven....

Voelt een beetje dubbel......

Ik zou het volkomen terecht vinden als Red Bull toch nog even bij de FIA duidelijk gaat maken dat Lewis zeker 15 ronden voordeel heeft weten te behalen in de betreffende bocht.

Afijn, verder een spannende race, erg veel inhaalacties voor een positie!
Hopelijk houd Max deze lijn vast en weet hij de overwinningen aan elkaar te rijden vanaf nu.
Ben wel klaar met Mercedes en Lewis als wereldkampioen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Genoten van de race! Als dit de komende 22 races blijft gebeuren wordt dit een mooi seizoen om te kijken! 😎

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

of totdat in de laatste race het verschil kleiner is dan die 7 punten ;)

Boeit ook niet, het is zo zoals het is. Had dit meer gemist dan ik wist.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

En allen bedankt voor het commentaar weer, tot over een week of 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
franssie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:03:
[...]

Wat bedoel je, bekvechten over tracklimits? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

sambalbaj schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
[...]

track limits zijn altijd een tekortkoming van het circuit.
Met een extra broodje laten ze het wel
Inderdaad. Ik ben van mening dat als je er niet mag rijden er of gras of grind moet liggen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MrOleo
Haha tsunoda, p9 prima debut.
Raceengineer: well done, fantastic race, we are gonna have fun this year!
Tsunoda: I am sorry. I am sorry for the first stint.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[...]

Ouderwets leuke F1 race, prima mood boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:04:
[...]

Wat bedoel je, bekvechten over tracklimits? :+
yup :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 20:28

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsEiXZyPWQ_6SHPiwrf0QHC03yk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BgDz3xbuppuwHeXvnNsLP2Rx.png?f=fotoalbum_large

Ahum, kuch kuch :D

Wat ik ook tegen mijn Nederlandse vrienden zei, ik heb geen Wilhelmus gehoord, wel Enigkeit und Recht und Freiheit :D

Wel goed dat Mick de race uitgereden heeft. En dat mazepin bocht 4 niet zou halen had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat hij een overlapper van de baan zou tikken :D

[ Voor 0% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-03-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03

v8power67

Psn: Mausosaurus

Bullet NL schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:03:
Een erg boeiende race, wel raar dat Lewis toegeeft steeds bocht 4 af te steekt, Max doet het niet, maar komt na het in halen juist in bocht 4 buiten de baan en moet de plek terug geven....

Ik zou het volkomen terecht vinden als Red Bull toch nog even bij de FIA duidelijk gaat maken dat Lewis zeker 15 ronden voordeel heeft weten te behalen in de betreffende bocht.

Hopelijk houd Max deze lijn vast en weet hij de overwinningen aan elkaar te rijden vanaf nu.
Heeft dat niet met leaving the track and gaining an advantage wat anders is dan een keertje wijd gaan ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

[...]

Lekker wdc worden door de snelste ronde in de laatste race. d:)b

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
Ik denk dat het geen call van de wedstrijdleiding was. Het was gewoon Redbull dat vertrouwen heeft in haar rijders en materieel. " Hier, we hebben laten zien dat we sneller zijn, dus deze mag je terug hebben. Volgende race weten jullie (Mercedes) wat jullie plek is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14-09 19:42
Mannen, er is geen controverse over de inhaalactie. Maak daar nou geen punt van.

Fantastische race gezien tussen Verstappen en Hamilton, dat het maar een seizoen zo mag zijn. Nu al een race lang op het puntje van mijn stoel gezeten. Als Perez en Bottas ook nog eens mee gaan doen, wordt het helemaal ouderwets leuk.

En Mazeknipin, daar gaan we dit seizoen nog flink van genieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik ben stiekem een beetje benieuwd naar de (interne) gesprekken bij Mercedes-Benz. Die lui daar weten ook goed dat dit geen zuivere overwinning is voor HAM vanwege de gestelde Track-Limits.

Daar horen we hier waarschijnlijk nóóit meer wat over via de officiële kanalen.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Fantastische race! Zowel om de winst als in het midfield.

RBR heeft dus daadwerkelijk de snellere auto dit seizoen. Knap werk van Merc om dat gat iets kleiner te maken. Volgens mij is de RBR nog steeds sneller. Op een langzamer circuit met meer bochten gaat het verschil nog groter zijn.

Bereknap van Ham om de mindere auto op oudere banden er voor te houden. Niet zomaar 7 WDC dus.

En nog een pluimpje voor Perez. Hoop dat iedereen die negatief was over zijn komst heeft gezien hoe hij op z'n RIC erg makkelijk door het veld snijd. Een erg sterk veld wel te verstaan. Als hij netjes op 4 start geeft hij die plek niet meer weg en is er achter hem een gat van 30 seconden naar de eerste McLaren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08 16:45
Wat een rollercoaster. Continue op puntje van mijn stoel. Van juichen tot schelden. Haha what a rush!
Ben er kapot van dat Max hem niet gewonnen heeft maar dat is racen.
0.7 verschil op de finish met eindelijk het gevecht met Hamilton.
Jammer dat Perez niet in de mix was maar goed gereden van hem.
Dit gaat me een seizoen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bullet NL schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:03:

Bij een inhaalmanoeuvre is het gewoon wat meer duidelijk. Max moest wel.
Laatste jaar Lewis gok ik zo. Dan mag Max tegen Russel vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Max: fijn... lmao

Ziggo

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 28-03-2021 19:08 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:28
En wat hebben we geleerd deze race.

- Bottas is de nieuwe Verstappen.
- Tsunoda gaan we nog heel wat leuks van zien.
- Vettel is niet echt happy
- Is de Haas zo slecht of de rijders nog zo Jong?
- Hamilton en Max gaan een leuk gevecht tegemoet.
- Perez kan prima inhalen. Gaat de kwalificatie wat beter dan kan hij het tempo prima bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:19
Erazzzer schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:05:
Wel goed dat Mick de race uitgereden heeft. En dat Mazespin bocht 4 niet zou halen had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat hij een overlapper van de baan zou tikken :D
Je bent in de war met Ocon, die doet dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Tuupie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:06:
Ik denk dat het geen call van de wedstrijdleiding was. Het was gewoon Redbull dat vertrouwen heeft in haar rijders en materieel. " Hier, we hebben laten zien dat we sneller zijn, dus deze mag je terug hebben. Volgende race weten jullie (Mercedes) wat jullie plek is....
Klopt, ik denk dat ze daar wel over zullen liegen tegen Max. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Tuupie schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:06:
Ik denk dat het geen call van de wedstrijdleiding was. Het was gewoon Redbull dat vertrouwen heeft in haar rijders en materiaal. " Hier, we hebben laten zien dat we sneller zijn, dus deze mag je terug hebben. Volgende race weten jullie (Mercedes) wat jullie plek is....
De call kwam inderdaad wel heel snel. Zo snel is de wedstrijdleiding nooit. Maar ik denk niet dat ze hem teruggaven om de volgende race te pakken. Ik denk dat ze hem teruggaven in de verwachting Hamilton een ronde later alsnog te pakken. Dat dat vervolgens niet lukt, is toch wel zuur.

Verstappen gaf hem overigens ook niet op een heel handige plek terug en ging ook wel wat erg enthousiast van het gas waardoor het gat groter werd dan nodig. Had beter even tot kort voor start-finish kunnen wachten en dan meteen er weer over met DRS.

Samen met de pitstopstrategie toch wel wat tactische keuzes die niet goed uitpakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Kevinr1989 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:00:
[...]

Maar als je het in dat daglicht plaatst, zou ik 2 opmerkingen hebben:
1. Heeft Mercedes over de hele race gezien dan geen nadrukkelijk voordeel gehad door kostbare seconden te winnen?
2. Max was nipt voor Hamilton toen ze bocht 4 in gingen, Hamilton liet keurig ruimte maar Max had onderstuur en ging daardoor wijd. Had Max c.q. RB niet gewoon de stoute schoenen moeten aantrekken en planken tot de finish en een eventuele penalty aan moeten vechten?

Ik probeer het zonder Oranje bril objectief te benaderen, weet niet of dat gelukt is 😬
1. probeer dat voordeel eens te kwantificeren. Dat lukt je niet. Het is niet zo zwart/wit als een bepaalde tijd nemen en die vermenigvuldigen met het aantal keer dat het gebeurd. Het is veel complexer dan dat. En het is aan de raceleiding om in te grijpen als ze het zien gebeuren. Vooraf is gemeld geweest dat tijdens de kwalificatie je tijd verwijderd zal worden en dat tijdens de race het halen van een blijvend voordeel bestraft zal worden. Dat laatste wordt door velen aanzien als: als je dit doet bij het inhalen. Raceleiding heeft een tijdje laten begaan totdat RB er een melding over gemaakt heeft. Dan kan je zeggen dat de raceleiding vroeger had moeten ingrijpen, en dat klopt, maar dan blijft de vraag alsnog: kwantificeer het voordele eens. En waarom heeft RB zo lang gewacht met het melden? En waarom heeft Max het zelf niet sneller beginnen doen? Je kan het Hamilton niet kwalijk nemen. Die probeerd gewoon en wacht af tot er een opmerking van de raceleiding komt. Want dat is ook de procedure. Eerst waarschuwing, dan zwart en witte vlag en dan pas een tijdstraf. Zolang je die waarschuwing niet krijgt, ga je gewoon door natuurlijk.

2. Een penalty aanvechten zal hem niet lukken daar er vooraf wel duidelijk gecommuniceerd is geweest dat zo een fout bestraft zou worden. Dan wordt de vraag dus al snel: kan hij nog voldoende wegrijden van Hamilton? En gegeven de staat van de banden van Max betwijfel ik dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37

Bloodclot

Jawier!

Prachtige race.. hart in de keel. En dit is nog maar de eerste race van het seizoen.

Helaas moest max het weer alleen doen, maar perez heeft wel bewezen nu gewoon met deze auto door het veld kan snijden ipv gelapped te worden door max. Dus perez zien we dus uiteraard vaker bij de mercedessen in de buurt dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick93192
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:59
Weet iemand wat de pace van Perez was in vrije lucht? Ben wel benieuwd of hij het tempo zou kunnen volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 20:54
nick93192 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:10:
Weet iemand wat de pace van Perez was in vrije lucht? Ben wel benieuwd of hij het tempo zou kunnen volgen.
Hij hoeft Max en HAM niet per se te kunnen volgen, zolang hij straks maar sneller is dan Bottas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

nick93192 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:10:
Sowieso moeilijk te zeggen door de andere strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:04
NotSoSteady schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:09:
[...]

Klopt, ik denk dat ze daar wel over zullen liegen tegen Max. 8)7
Was een geintje lijkt me :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het voordeel van Red Bull is wel dat de druk en favorietenrol nu bij Mercedes ligt, terwijl de RB op de baan sneller was.... Strategische overwinning, jammer dat Perez geen hulp kon bieden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
TheBrut3 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:12:
[...]

Hij hoeft Max en HAM niet per se te kunnen volgen, zolang hij straks maar sneller is dan Bottas.
Graag wel dat hij Max/HAM kan volgen, dan moet Mercedes wel aan zet, want Bottas zal 9 van de 10 keer niet kunnen aanhaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
KlaasjeNL schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:09:
[...]

De call kwam inderdaad wel heel snel. Zo snel is de wedstrijdleiding nooit. Maar ik denk niet dat ze hem teruggaven om de volgende race te pakken. Ik denk dat ze hem teruggaven in de verwachting Hamilton een ronde later alsnog te pakken. Dat dat vervolgens niet lukt, is toch wel zuur.
Ja klopt, ik vind sowieso altijd dat die "we pakken hem wel omdat onze banden nog verser zijn"- tactiek vaak te optimistisch.

Als je erachter zit, ben je nog niet er langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheBrut3 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:12:
[...]

Dat gaat ie ook wel zijn. BOT gaat door de mand vallen met een auto die niet meer op rails ligt. Zie RUS nog wel sneller dan gedacht komen wellicht :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
matthijst schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:12:
[...]

Was een geintje lijkt me :D
Gezien zijn andere reactie vraag ik het me af. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
Wat een race! Jammer dat Max niet de eeuwige Hamilton heeft kunnen verslaan dit maal, maar het was in ieder geval spannend en daarmee zeer de moeite waard.

Perez die van achterin naar plek 5 rijdt en daarmee toch waardevolle punten binnen haalt, belooft toch ook beterschap dit seizoen.
Norris op 4, die gaat met een beetje geluk ook nog wel een podium pakken.
En mag ik nog even kwijt dat ik nu al fan ben van Yuki the Rookie? :D

Gaat een mooi seizoen worden hoop ik!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hoeveel inhaalacties heeft Sergio eigenlijk gemaakt? Zal toch wel het meeste zijn geweest van alle rijders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Heeft iemand toevallig een lijstje met percentages vol gas voor alle circuits?
Want dit is normaal gesproken echt geen RBR baan met zo';n hoog percentage vol gas. Ik probeer een beetje een gevoel te krijgen wat andere banen gaan doen. :)

In de timings zag ik ook steeds dat het vergelijkbaar was tussen Verstappen en Hamilton in S1 en in S2 won Max flink. Dit ondanks een probleem met het differentieel en dat stukje vloer dat afgebroken was. Het is echt niet zo slecht. Imola zal al meer neerwaartse druk zijn en RBR kan volgens mij makkelijk meer vleugel zetten dan Mercedes indien nodig.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Laatst online: 16:19

Kevinr1989

I am the danger

Blokker_1999 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:09:
[...]

1. probeer dat voordeel eens te kwantificeren. Dat lukt je niet. Het is niet zo zwart/wit als een bepaalde tijd nemen en die vermenigvuldigen met het aantal keer dat het gebeurd. Het is veel complexer dan dat. En het is aan de raceleiding om in te grijpen als ze het zien gebeuren. Vooraf is gemeld geweest dat tijdens de kwalificatie je tijd verwijderd zal worden en dat tijdens de race het halen van een blijvend voordeel bestraft zal worden. Dat laatste wordt door velen aanzien als: als je dit doet bij het inhalen. Raceleiding heeft een tijdje laten begaan totdat RB er een melding over gemaakt heeft. Dan kan je zeggen dat de raceleiding vroeger had moeten ingrijpen, en dat klopt, maar dan blijft de vraag alsnog: kwantificeer het voordele eens. En waarom heeft RB zo lang gewacht met het melden? En waarom heeft Max het zelf niet sneller beginnen doen? Je kan het Hamilton niet kwalijk nemen. Die probeerd gewoon en wacht af tot er een opmerking van de raceleiding komt. Want dat is ook de procedure. Eerst waarschuwing, dan zwart en witte vlag en dan pas een tijdstraf. Zolang je die waarschuwing niet krijgt, ga je gewoon door natuurlijk.

2. Een penalty aanvechten zal hem niet lukken daar er vooraf wel duidelijk gecommuniceerd is geweest dat zo een fout bestraft zou worden. Dan wordt de vraag dus al snel: kan hij nog voldoende wegrijden van Hamilton? En gegeven de staat van de banden van Max betwijfel ik dat.
Ik denk dat zoiets zeer beperkt te kwantificeren is, mogelijk zelfs een gevoelskwestie. Maar nogmaals, Red Bull heeft daarin zitten slapen ben ik wel van mening. Had, of Verstappen hetzelfde laten doen of, eerder de melding bij race control gemaakt (die in mijn optiek ook wel iets beter naar dit soort situaties mag kijken).

Nogmaals, ik probeer het zonder Oranje aanzicht te benaderen en vind dat Hamilton erg goed geraced heeft. De call van RB om Max de positie terug te geven snap ik, echter op die plaats on track..? Had gewacht op een andere plaats of had ervoor gezorgd dat je er dichter op had gezeten.

Wellicht iets teveel op eigen kracht vertrouwd door RB. Worden nog hele leuke races dit seizoen 😁

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:16:
Want dit is normaal gesproken echt geen RBR baan met zo';n hoog percentage vol gas. Ik probeer een beetje een gevoel te krijgen wat andere banen gaan doen. :)

In de timings zag ik ook steeds dat het vergelijkbaar was tussen Verstappen en Hamilton in S1 en in S2 won Max flink. Dit ondanks een probleem met het differentieel en dat stukje vloer dat afgebroken was. Het is echt niet zo slecht. Imola zal al meer neerwaartse druk zijn en RBR kan volgens mij makkelijk meer vleugel zetten dan Mercedes indien nodig.
Die vloer was wel vervangen voor de race*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Bullet NL schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:15:
Hoeveel inhaalacties heeft Sergio eigenlijk gemaakt? Zal toch wel het meeste zijn geweest van alle rijders?
Tijdens de race lastig te volgen via de stats aan de linkerzijde, rekende nog vanaf kwalificatie terwijl hij achteraan gestart is. Scheelt al 9 plaatsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Erazzzer schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:05:
[Afbeelding]

Ahum, kuch kuch :D

Wat ik ook tegen mijn Nederlandse vrienden zei, ik heb geen Wilhelmus gehoord, wel Enigkeit und Recht und Freiheit :D

Wel goed dat Mick de race uitgereden heeft. En dat [mbr]mazepin[/] bocht 4 niet zou halen had ik ook niet verwacht. Ik dacht dat hij een overlapper van de baan zou tikken :D
Als mijn post door een moderator aangepast is mag ik hem niet meer wijzigen? Pas hem dan op z'n minst correct aan en gebruik een hoofdletter voor een naam...
En een woordgrapje op een naam wordt al gemodereerd? Kom op zeg..

Edit: Als je dan toch bezig bent,

zoeken naar Mazespin in [F1 2021] Race 1 GP van Bahrein

Doe de rest in dit topic ook dan meteen.

[ Voor 14% gewijzigd door Erazzzer op 28-03-2021 19:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:15
Max voelt even dat 1 van z'n wielen meer slipt dan de anderen. Ik merk het net als ik een band mis...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

Pjottski schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:18:
[...]

Tijdens de race lastig te volgen via de stats aan de linkerzijde, rekende nog vanaf kwalificatie terwijl hij achteraan gestart is. Scheelt al 9 plaatsen.
In de timing tower zie je enkel het verschil met startplaats. Dat zegt niets over inhaalacties op de baan. Iemand inhalen die aan het pitten is wordt bijvoorbeeld niet meegeteld in de stats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

DarkSide

theres no place like ::1

Baal wel van dat Max 2e is.
Had mooi eerste weekend kunnen zijn zo.

Maar toch erg genoten van de Race.
Ham laat zien dat hij toch die auto kan besturen.

RBR heeft nog nooit zo dicht achter Mer gezeten.
En een paar spannende rondes.

laat ze maar wat stuivertje wisselen HAM en VER komende races.
Dat het straks nog spannend wordt wie de meeste snelste ronden heeft kunnen rijden.

Als Ham in de laatste wedstrijd dan nog WDC wordt heb ik daar niet eens moeite mee.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RichardQG
  • Laatst online: 11-09 12:46
Het was natuurlijk erg spannend, dat willen we zien. Maar het is oh zo jammer dat het weer een steward beslissing is die de race beslist. Toch weer zo'n nare nasmaak...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:51
Heb je een direct lijntje met Adrian Newey ofzo??

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Blokker_1999 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:20:
[...]

In de timing tower zie je enkel het verschil met startplaats. Dat zegt niets over inhaalacties op de baan. Iemand inhalen die aan het pitten is wordt bijvoorbeeld niet meegeteld in de stats.
Oftewel, wat ik dus al zei in andere bewoordingen. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Bijzonder hoe HAM geniet. Ben benieuwd of het zo blijft als kwartje de andere kant op gaat vallen maar voor nu chapeau!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Imola duurt helaas nog best lang...... :'(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viswinkel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 22:21
Bullet NL schreef op zondag 28 maart 2021 @ 19:12:
Het voordeel van Red Bull is wel dat de druk en favorietenrol nu bij Mercedes ligt, terwijl de RB op de baan sneller was.... Strategische overwinning, jammer dat Perez geen hulp kon bieden...
Respect voor jouw optimisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:40

Melkaz

Melkazar

Imola zal al meer neerwaartse druk zijn en RBR kan volgens mij makkelijk meer vleugel zetten dan Mercedes indien nodig.
Nog een voordeel, Imola’s track limits zijn bijna overal het gras! De stukken die asfalt zijn worden vooraf al wel duidelijk aangegeven volgens mij werd vorig jaar daar bij het halve grid 50 procent van de ronde afgepakt lol

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.