Faaaaaaaaak
Geluk met de taktiek, maar Mercedes heeft er wel voor moeten knokken. En gezien dat HAM ook best foutjes onder druk maakt.Microkid schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:41:
Fuck fuck fuck. Hoe kan RBR dit met een snellere auto nou verprutsen? Echt....
Superkut dat HAM toch heeft gewonnen, maar het wordt een spannender seizoen dan voorheen denk ik dan maar ff om niet meteen aan de alcohol te slaan...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Onbegrijpelijk ja.Exocet schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:42:
Dus Hamilton rijdt 30 keer buiten de track limits en Max 1 keer... Zuur
Van beide volwassen gereden. Ook goed dat Max de boel niet zover heeft laten komen dat hij bijvoorbeeld zou gaan spinnen, en het weg gaf. Dit zijn voor het kampioenschap belangrijke punten. Het is wat dat betreft afwachten hoe dit zich verder ontwikkeld, maar dat de high rake nu in balans wordt gebracht met low rake is goed nieuws.
...
Norris perez leclerc en tsunoda lekker begonnen!
erutangiS
Leuke poging van Mercedes though.dr.lowtune schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
Mercedes nr1 dit seizoen, gegarandeerd. Leuke poging van RBR though.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hulde voor de reactie van Max aangaande die '5 seconden'.... "Die had ik wel wég kunnen rijden maar: Liever niet!"
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit inderdaad.. pfffMrOleo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:42:
Red bull ietsjes corrigeren buiten de baan, binnen 2 sec instructie van race control. Mercedes en track limits en het duurt 20+ ronden
Typisch hoe Mercedes 30x wijd kan gaan zonder consequentie, Max doet het 1x en RC komt over de boordradio. Je zou zeggen dst Mercedes het 29x meer deed maar goed.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Behoorlijk jaDj-sannieboy schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
Ik zie wel een hoop slechte verliezers hoor 🙊
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zou zeggen: HAM 5 seconden penalty voor track limits
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Onwijs kut voor Max, maar wat een race! Overal in het veld gevechten, spannend tot de laatste bocht.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo jammer dit, verloren door net over het randje te gaan
Irritant gedoe altijd met die track limits. Leg die baan dan anders aan, als het buiten de baan sneller is.
Weet ik zo nog niet. De undercut is er nu eenmaal en als je ziet dat Max hem bijna gewonnen had (als hij hem in T4 binnen de baan had kunnen houden), kan je de strategie moeilijk fout noemen.sambalbaj schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
tsja, uiteindelijk toch een strategiefout van RBR.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Voor de mensen die zeuren over bocht 4, Verstappen deed het tijdens een inhaal actie. Dat is het grote verschil.
Hamilton is simpelweg beter en dat zoals gezegd met ook nog oudere banden.
Kom op jongens, dat is zo uitgelegd. Met inhalen = teruggeven, verder geen consequenties..Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
Typisch hoe Mercedes 30x wijd kan gaan zonder consequentie, Max doet het 1x en RC komt over de boordradio. Je zou zeggen dst Mercedes het 29x meer deed maar goed.
Geweldige race!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Naja, er is wel een verschil tussen tracklimits en offtrack inhalen... indirect en direct voordeel ofzoiets. 'T zal wel het spel zijn vna mercedes, maar netjes vind ik het ook niet.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Klopt, maar Max deed het bij een inhaalactie.FastFred schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:41:
Deed Mercedes ook de hele race...
Als ik RBR was zou ik ook gokken op de straf, zoals Max zei.
Ga nu eten, maar een waanzinnige wedstrijd. Als ze zo allemaal gaan!!!! Bizar!
Erg erg knap van Hamilton om met zo'n oude banden het eruit te halen. En jammer van de diffproblematiek van Max en die racecontrol.....
WAUW!!
Erg erg knap van Hamilton om met zo'n oude banden het eruit te halen. En jammer van de diffproblematiek van Max en die racecontrol.....
WAUW!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Leuk dat Hamilton 30 keer buiten de baan mag gaan, huilie speelt als hij een reprimande krijgt maar er geen straffen voor worden uitgedeeld. Toto Wolff heeft weer een zak geld aan de FIA gegeven zo te zien.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Had ik toch gelijkSinergyX schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:10:
[...]
Wordt leuk als RBR em zo krijgt, maar Merc niets terwijl ze hele race dit al deden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
track limits zijn altijd een tekortkoming van het circuit.RoD schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
Zo jammer dit, verloren door net over het randje te gaanIrritant gedoe altijd met die track limits. Leg die baan dan anders aan, als het buiten de baan sneller is.
Met een extra broodje laten ze het wel
Max is na de call van de pitwall ook buiten de lijnen gaan rijden in T4 totdat race control het genoeg vond.Exocet schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:42:
Dus Hamilton rijdt 30 keer buiten de track limits en Max 1 keer... Zuur
Fantastische race. Totaal geen zuur gevoel. Voor het seizoen had ik getekend voor deze verhouding t.o.v. Mercedes.
PSN: xMaurice93
Het verschil is dat het nu een inhaalactie is. Het is aan de wedstrijdleiding om te waarschuwen als je in de race op zichzelf dit te vaak doet.Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
Dus buiten de bocht rijden verder geeft 0x voordeel?BasvanS schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
[...]
Kom op jongens, dat is zo uitgelegd. Met inhalen = teruggeven, verder geen consequenties..
Ja ik snap dat Max hem terug moest geven omdat hij inhaalde.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maakt het verschil of je dit in een direct gevecht doet of niet?Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
Als het dit jaar RBR niet lukt en het stoeltje van Hamilton komt vrij moet Max gewoon naar Mercedes gaan. RBR moet weer opzoek naar een nieuwe motorleverancier, dus kun je weer een tijdje niet voor P1 gaan.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Moest dat of is dat op advies van het team zelf?Amphiebietje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
[...]
Nu is Max daar pissig over, dus...race control mag gaan nadenken.
...
Inhalen voor de P1 positie, lijkt me iets anders dan in niemandsland buiten de track gaan.Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:43:
Desalniettemin, die regels mogen wel duidelijker en strakker gehanteerd worden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Laten we alsjeblieft op houden met janken over die track limits, we zeuren al jaren om dit soort gevechten en nu we zo ver zijn begint iedereen te zeuren.
Geweldige race, en een geweldige start van dit seizoen.
Ze nemen deze motor van Honda over, dus dat zal wel goed komenKoning-Admiraal schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
Als het dit jaar RBR niet lukt en het stoeltje van Hamilton komt vrij moet Max gewoon naar Mercedes gaan. RBR moet weer opzoek naar een nieuwe motorleverancier dus kun je weer een tijdje niet voor P1 gaan.
Team zelf. Zo snel komt men niet met een beslissing van hogerop.Luxicon schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Moest dat of is dat op advies van het team zelf?
Merc gaat dit seizoen heus wel winnen hoor, maar je mag me erop aanspreken einde seizoenpietr schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
HAM ‘maar’ 7 punten meer dan VER. Nog 22 races...
Facebook heeft een andere URL hoor....Slavy schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
Leuk dat Hamilton 30 keer buiten de baan mag gaan, huilie speelt als hij een reprimande krijgt maar er geen straffen voor worden uitgedeeld. Toto Wolff heeft weer een zak geld aan de FIA gegeven zo te zien.

Waiting on the world to change
Ja dat snap ik.ricardo246 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Inhalen voor de P1 positie, lijkt me iets anders dan in niemandsland buiten de track gaan.
Alleen raar dat het 60x in niemandsland gebeurt en het dan geen voordeel is.
Dat vind ik typisch.
RB hoeft helemaal meer op zoek hoorKoning-Admiraal schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
Als het dit jaar RBR niet lukt en het stoeltje van Hamilton komt vrij moet Max gewoon naar Mercedes gaan. RBR moet weer opzoek naar een nieuwe motorleverancier, dus kun je weer een tijdje niet voor P1 gaan.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Hoop doet leven.TommyGun schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Merc gaat dit seizoen heus wel winnen hoor, maar je mag me erop aanspreken einde seizoen
Zeg dat wel...Microkid schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
Ik zou zeggen: HAM 5 seconden penalty voor track limits
:strip_exif()/f/image/l03e5k8SNHToQpoQzOJDmUB4.jpg?f=fotoalbum_large)
"When you grow up your heart dies"
En toch zou dat geen ruk mogen uitmaken.ricardo246 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
[...]
Inhalen voor de P1 positie, lijkt me iets anders dan in niemandsland buiten de track gaan.
Buiten de track is buiten de track. Of je nu 1e staat of laatste en of het nu ronde 1 is of ronde 50.
Bij voetbal is een bal volledig over de lijn toch ook een doelpunt in zowel de 1e als de 90e minuut?
Ja omdat de wedstrijdleiding weer zit te slapen.BBTM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
Laten we alsjeblieft op houden met janken over die track limits, we zeuren al jaren om dit soort gevechten en nu we zo ver zijn begint iedereen te zeuren.
Hamilton pakt daar 30x een tiende. Das 3 seconden.
Maar erg consistent is het iig niet.tweakduke schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
Het verschil is dat het nu een inhaalactie is. Het is aan de wedstrijdleiding om te waarschuwen als je in de race op zichzelf dit te vaak doet.
Toch wel echt knap van Hamilton hoor, had niet verwacht dat ie het vol zou houden op die banden
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Dat het een geweldige race was wordt voldoende geroepen?BBTM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
Het is toch wel vreemd dat race control het pas in ronde 38 meld ofzo? Dat mag gewoon gezegd worden. Natuurlijk is een gevecht om positie anders. Maar meld het gewoon als iemand het 3x doet...
Je hebt er wel 38 rondes profijt van.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 28-03-2021 18:48 ]
Uiteraard, maar als het de halve race mag, moet je niet direct zeuren als het ook een keer gebeurt tijdens een inhaalactie, iedere andere bocht hebben ze een punt.Player86 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
Voor de mensen die zeuren over bocht 4, Verstappen deed het tijdens een inhaal actie. Dat is het grote verschil.
erutangiS
Was dat: gaining an advantage?
Als je elke keer zonder in te halen sneller bent door de track limits te negeren heb je nog steeds voordeel. Rekens eens uit, dertig keer 0,15 seconden per rondje.Player86 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waarom hebben ze al die andere rondes dan niets gedaan? Kan RB nog protest maken?DaniëlWW2 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:42:
Volgens de radio kwam die call van race control. Max vroeg al waarom hij niet gewoon een gat van 5s mocht trekken. Dat kon hij wel.
het voordeel is wel een heel stuk minder dan wanneer je het tijdens een inhaalactie doet. Staat niet echt in verhouding tot elkaar, dus snap het wel.Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Ja dat snap ik.
Alleen raar dat het 60x in niemandsland gebeurt en het dan geen voordeel is.
Dat vind ik typisch.
Denk wel dat ze eens een keer echt aan de slag moeten met die track limits. Desnoods met sensoren en automatische tijdstraffen.
Dan nog zie ik ze niet (wanneer dat weer mogelijk is) een betere motor ontwikkelen, die voor P1 kan gaan. Als het zelfs meerdere auto fabrikanten het niet lukt. Hij moet er in ieder geval niet op gokken als de kans zich voordoet.chevsticks schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Ze nemen deze motor van Honda over, dus dat zal wel goed komen
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Als track limits elke ronde een tiende voordeel heeft gegeven dan had Max Hamilton een paar rondjes eerder ingehaald. Onbegrijpelijk dat ze Mercedes er weer mee weg laten komen
Dit dus.
Dubbel gevoel. Baal van het resultaat. Maar wat een dijk van een gevecht!
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
En toch is het een beetje krom want Ham heeft zeker ook advantage behaald tijdens de race.BasvanS schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
[...]
Kom op jongens, dat is zo uitgelegd. Met inhalen = teruggeven, verder geen consequenties..
Maar goed. Geweldige race en ik kan leven met de uitslag
DUGG
Spannende race, jammer dat VER hem net niet gewonnen heeft. Het belooft in ieder geval wat voor de rest van het seizoen.
is ie ook, is ook een echte racer. Die vind dit ook mooier dan 40 rondes cruisenvhal schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:48:
Volgens mij is Hamilton echt blij dat hij er voor moet knokken nu
Mag van mij, WCC vind ik een stuk minder interessant, als Max nu eindelijk maar n keertje WDC wordt.TommyGun schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
[...]
Merc gaat dit seizoen heus wel winnen hoor, maar je mag me erop aanspreken einde seizoen
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Gevechten zijn heerlijk! Tegelijkertijd zijn de regels nu eenmaal regels in de F1. Als de tegenstander daar mee marchandeert (ik wist het niet, maar mijn teamgenoot heeft er drie keer een tijd door geschrapt zien worden), is dat best een beetje zuur.BBTM schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:46:
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Iemand die een leuk Youtube filmpje in elkaar kan steken met dat radiofragment van HAM over dat ie het al de hele race doet en de beelden daarvan, muziekje erbij (bonus punten als het getal 30 daar vaak in voorkomt), en veel grote "30"'s?Slavy schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:45:
Plus natuurlijk wat er voor de race over de tracklimits is gezegd.
Lewis danBarres B. schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:49:
[...]
Mag van mij, WCC vind ik een stuk minder interessant, als Max nu eindelijk maar n keertje WCC wordt.
Ahja, de eerste fittie hiero als Max hem niet wint van het jaar ook weer terug. 😂
Ik heb in ieder geval genoten, Laters
Ik heb in ieder geval genoten, Laters
Als je het als HAM 20 rondjes lang wel mag doen, win je daar meer mee dan Max won met die inhaalactie.BasvanS schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
[...]
Het ligt niet volledig in verhouding, dat begrijp ik ook.chevsticks schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:48:
[...]
het voordeel is wel een heel stuk minder dan wanneer je het tijdens een inhaalactie doet. Staat niet echt in verhouding tot elkaar, dus snap het wel.
Denk wel dat ze eens een keer echt aan de slag moeten met die track limits. Desnoods met sensoren en automatische tijdstraffen.
Maar 30x0.15=4.5 seconden, hoe groot was het gat tussen HAM en VER op de lijn?
Waarmee ik niet wil zeggen dat als HAM de bocht wel normaal nam VER er voorbij was gegaan, ik weet dat het niet simpelweg seconden erop of eraf trekken is.
En Max deed het ook 30x dus is er niets aan de hand. Overigens win je er geen 0,15 seconden mee.Lekker Ventje schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:48:
[...]
Als je elke keer zonder in te halen sneller bent door de track limits te negeren heb je nog steeds voordeel. Rekens eens uit, dertig keer 0,15 seconden per rondje.
Eens over de prestatie van Hamilton, oneens over bocht 4. Mercedes heeft structureel de track limits overschreden en daarmee kostbare seconden over de hele race gewonnen. Tijdens de inhaalactie neemt Max teveel snelheid mee die bocht door en zie je een onderstuur moment, dus kon hij er echt echt echt iets aan doen door daar wijd te gaan...?Player86 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:44:
Desalniettemin, erg vermakelijke en spannende race. En Perez, keurige prestatie 😁
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
Er reden mensen met geel hetzelfde aantal rondes. Dat de banden het gingen houden was wel bekend. Maar ik had het verschil in band groter verwacht. Zeker goed gemanaged door Hamilton.Tosemime schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:47:
Toch wel echt knap van Hamilton hoor, had niet verwacht dat ie het vol zou houden op die banden
Jammer dat Max niet gewonnen heeft, mega gave race verder. Perez ook erg netjes gedaan!
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
In positief nieuws: TSUNODA PUNTEN!!!
Perez P5 vanuit de pitstraat, volgende keer zit die ook vooraan.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Het is gewoon zuur, ook voor mij.
Ik bedoel, ik nail die strategie gewoon bijna helemaal, tientallen ronden voordat het gebeurd. En dan haalt Max hem in en moet die op een technicaliteit die plek teruggeven en dan is het momentum weg.
Maar het zijn toch 18 punten op een baan waar RBR meestal echt niet goed is. Er zullen heel veel circuits zijn waar RBR wel eens het ogenschijnlijke voordeel in neerwaartse druk, kan omzetten in snelheid. En als Perez wel P4 kwalificeert, dan kan Mercedes dit ook niet meer proberen.
Ja, wou toch even claimen dat ik goed zat qua strategie. Laat mij ook wat positiefs hebben.
Ik bedoel, ik nail die strategie gewoon bijna helemaal, tientallen ronden voordat het gebeurd. En dan haalt Max hem in en moet die op een technicaliteit die plek teruggeven en dan is het momentum weg.

Maar het zijn toch 18 punten op een baan waar RBR meestal echt niet goed is. Er zullen heel veel circuits zijn waar RBR wel eens het ogenschijnlijke voordeel in neerwaartse druk, kan omzetten in snelheid. En als Perez wel P4 kwalificeert, dan kan Mercedes dit ook niet meer proberen.
Ja, wou toch even claimen dat ik goed zat qua strategie. Laat mij ook wat positiefs hebben.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch weer HAMVERBOT...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
30? Nee, werd pas veel later gemeld.Player86 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:49:
[...]
En Max deed het ook 30x dus is er niets aan de hand. Overigens win je er geen 0,15 seconden mee.
First: mooie race en prachtig, sportief gevecht tussen HAM en VER.
Second: dat gezeur over de limits in T4: dat is dus wat er gebeurt als de regels niet zwart/wit zijn. Ja, er zijn limieten, maar toch niet echt, en alleen als je voordeel hebt gehad. Teams, coureurs en fans gaan dus zitten zeiken. Mooie les voor de FIA. Zal niet vaker gebeuren hoop ik.
Second: dat gezeur over de limits in T4: dat is dus wat er gebeurt als de regels niet zwart/wit zijn. Ja, er zijn limieten, maar toch niet echt, en alleen als je voordeel hebt gehad. Teams, coureurs en fans gaan dus zitten zeiken. Mooie les voor de FIA. Zal niet vaker gebeuren hoop ik.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Het is gebeurd, klaar toch? Nogmaals, dit soort gevechten willen we al jaren en nu we zo ver zijn is het nog steeds niet goed.MikeyMan schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:47:
[...]
Ja omdat de wedstrijdleiding weer zit te slapen.
Hamilton pakt daar 30x een tiende. Das 3 seconden.
De volgende keer valt het wel eens RBRs kant op, kan prima.
"Valteri, you got owned! How was your race?"
Ik zie RBR wel 1e worden dit jaar wanneer Perez straks op snelheid is. Want als Perez gewoon in de top 10 was gestart, dan was Bottas 3e zonder snelste ronde of 4e met snelste ronde.
Ik zie RBR wel 1e worden dit jaar wanneer Perez straks op snelheid is. Want als Perez gewoon in de top 10 was gestart, dan was Bottas 3e zonder snelste ronde of 4e met snelste ronde.
Wat maakt het gat aan de lijn uit? Zoals we vandaag weer gezien hebben is er ook nog een groot verschil tussen iemand bijhalen en iemand inhalen. Max was iets sneller, de RB was sneller en toch geraakte hij er niet voorbij.Maarten_E schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:49:
[...]
Het ligt niet volledig in verhouding, dat begrijp ik ook.
Maar 30x0.15=4.5 seconden, hoe groot was het gat tussen HAM en VER op de lijn?
Waarmee ik niet wil zeggen dat als HAM de bocht wel normaal nam VER er voorbij was gegaan, ik weet dat het niet simpelweg seconden erop of eraf trekken is.
Red Bull (en ieder geval Max) had een technisch probleem, anders was het wel iets anders gelopen, dus de volgende race kunnen ze weer gaan knallen en het onderling gaan uitvechten. Ik heb het idee dat Perez zich wel kan meten met de snelheid van Bottas, dus dat wordt ook interessant.
...
Maar: Dit gaat écht een mooi seizoen worden als het zo door gaat. P3 is de twééde MERC.... Op ± 35 Seconden afstand (= gewoon 1/3 van de baan).
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 28-03-2021 18:52 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Uhm, nee. Die deed het pas toen GP tegen hem zei om het te gaan doen en daarna duurde het nog geen 5 ronden voordat HAM de waarschuwing van tracklimits kreeg.Player86 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:49:
[...]
En Max deed het ook 30x dus is er niets aan de hand. Overigens win je er geen 0,15 seconden mee.
Die Bottas ziet er toch ook uit als als een jaren 80 pornoster zo
OT: wat een gave race!

OT: wat een gave race!
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
52 seconden achter, met 1 extra stop en een heel veld door. Die doet dan gewoon mee jahoevenpe schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:50:
Perez P5 vanuit de pitstraat, volgende keer zit die ook vooraan.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 28-03-2021 18:52 ]
M’n eerste gedacht was ook ‘lekker eerlijk’.. maar ik ben het wel eens met bovenstaande opmerkingen dat het bij racen om positie anders is dan tijdens het stampen, ook al haal je er daar ook voordeel uit.
Jammer voor Max, maar het is lang geleden dat ik de laatste 10 rondes letterlijk op het puntje van de bank zat.. als dit zo doorgaat wordt dit het beste seizoen in tijden
Jammer voor Max, maar het is lang geleden dat ik de laatste 10 rondes letterlijk op het puntje van de bank zat.. als dit zo doorgaat wordt dit het beste seizoen in tijden

per aspera ad astra
Dat zeg ik toch ook op het einde?Blokker_1999 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:51:
[...]
Wat maakt het gat aan de lijn uit? Zoals we vandaag weer gezien hebben is er ook nog een groot verschil tussen iemand bijhalen en iemand inhalen. Max was iets sneller, de RB was sneller en toch geraakte hij er niet voorbij.
Nou jongens, hou het netjes, ik ga ff eten.
Lees zo wel of HAM alsnog 5 sec aan zijn broek krijgt na protest
Lees zo wel of HAM alsnog 5 sec aan zijn broek krijgt na protest
Waiting on the world to change
Meer mensen geven een + aan mijn comment dan de jouwe dus zogeheten "Facebook spreuken" mogen hier ook gepost worden.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Nee, maar wel een bewijs dat Hamilton het buiten het asfalt meer naar zijn zin leek te hebben.
Ben zo gefocust geweest op de kop dat ik de race nog een keer moet zien om te weten wat er eigenlijk verder allemaal gebeurd is. Verschil NOR en RIC is interessant.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Denk dat Merc als instructie had gegeven dat ze net zolang eroverheen moesten rijden totdat ze een waarschuwing zouden krijgen en dat Red Bull die instructie niet gegeven heeft.Cass Casey schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:51:
First: mooie race en prachtig, sportief gevecht tussen HAM en VER.
Bottas met extra stop, zat er nog redelijk bij zonder die foute stop. Mag volgende keer knokken met PerezWill_M schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:51:
Maar: Dit gaat écht een mooi seizoen worden als het zo door gaat. P3 is de twééde MERC.... Op ± 35 Seconden afstand (= gewoon 1/3 van de baan).
Vettel vooral.sambalbaj schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:52:
NOR knap, sowieso McClaren
Ferrari redelijk.
Tegenvallers Alpine en AM
Over Ferrari wil ik het niet hebben
En Haas is ook kut, MSC verdient beter...
Zijn we het eenssjaool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:52:
[...]
Nee, maar wel een bewijs dat Hamilton het buiten het asfalt meer naar zijn zin leek te hebben.
Nu dus gewoon 3 weken niks hè... dan deze race maar op repeat kijken tot de inhaalactie van Max op Lewis...
Mooi gevecht, mooie race. Jammer voor Max maar zijn kans komt nog wel. Gaat een mooi seizoen worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.