Dit seizoen kan nog wel eens nervewracking gaan worden.. komop Max, erlangs!
Rustaaaaaaghpoor Leno schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:25:
Dezelfde top 3, 22 sec naar de nummer 4.. Same old, same old.
(Afgezien of VER nou wint of niet.)
Daaaag spanning en opwinding en hoop van de afgelopen weken/dagen. Wordt weer dezelfde crap het hele jaar door.
Laat de nieuwe autos en regelementen maar komen in '22. Hier nu al geen zin meer in
Ja, ik ben sjaggie en een biertje te veel op
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Meteen billen knijpen eerste race belooft wat voor rest van het seizoen.
2.5 nou......
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Lekker naar bed gaan dan ipv hier zuur te gaan doen 😊poor Leno schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:25:
Dezelfde top 3, 22 sec naar de nummer 4.. Same old, same old.
(Afgezien of VER nou wint of niet en BOT die een poep pit heeft)
Daaaag spanning en opwinding en hoop van de afgelopen weken/dagen. Wordt weer dezelfde crap het hele jaar door.
Laat de nieuwe autos en regelementen maar komen in '22. Hier nu al geen zin meer in
Ja, ik ben sjaggie en een biertje te veel op
Twente komt eraan!
We zullen nu zien hoe snel die Honda wil lopen...
"When you grow up your heart dies"
Hoezo? Dit was ideaal voor Max. DRS van Vettel, Ocon ging ook duidelijk aan de kant.Jelmer93 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:26:
wtf ga eens opzij zeg
Plz een lek bandje voor HAM?! Dan zijn we van het gestress af
Max komt nu in de dirty air van Lewis... gaat niet meer lukken helaas...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ga jij eens heel snel je mond spoelenDj-sannieboy schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:27:
En toen viel de RB uit 🙈
PSN: xMaurice93
ik denk dat idd de mercs voor de snelle ronden gaan, plaats genoeg achter de drie voorste
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Waiting for VTEC and NOS to kick in.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ben al in een papieren zak aan het ademen...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Leave me to it man... HAM
Doe eens ff normaal, wij willen toch een spannende race!Sir_Lion schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:27:
Plz een lek bandje voor HAM?! Dan zijn we van het gestress af
Note to myself; geen Apple Watch meer om tijdens een race... iets met hartslag enzo
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Leave me to it Bono. Kijk dit hebben we lang gemist
HAM doet een RAI
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet je je ui ook niet in de frituurpan laten vallen
Mijn hartslag gaat ook over de 200 geloof ik.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Een Aston Martin die een Mercedes helpt? Nee.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hebben we toch nu?!?! Kan wel een lek bandje bij van HAMTechnofreakz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:27:
[...]
Doe eens ff normaal, wij willen toch een spannende race!
Jamaarja.. Ik had echt de hoop dat alles nu veel dichterbij elkaar zou zitten.. Maar die nu 25 sec verschil tussen 3 en 4 is gewoon weer @$@#
*schudt vuist boos naar tv en de lucht
Ik sta er nog van te kijken dat de banden van hamilton zo lang hard blijven gaan
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu gaan we zien hoe goed de RB16B is in de vuile lucht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lang geleden dat ik zo zit te "wippen" op m'n stoel zeg ... Pff!!
Komt ie jongens!!! epic
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Én nog 6 rondes te rijden....Yonix schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:28:
Onder de 2s!
kruip nou in die DRS
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Wat een spanning..

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GP: I leave you to it...
fuck fuck, hoe lang geleden was dit zo spannend
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja dat is nu echt interessant om te horen jongens....
PSN: xMaurice93
1.3
Ziggo waarom nu interview

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit wordt een heerlijke overwinning, op de baan. RBR super cool. De houding die je nodig hebt om te maximeren voor een kampioenschap
Bijna binnen DRS...
liever nu interview dan wanneer Max in DRS zit
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
WSS doorgekregen van de boardradio van Mercedes :'Dsjaool schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:29:
GP: I leave you to it...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
1,6s, nu is het kritiek. Die 0,6s naar DRS zijn de moeilijkste.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb stiekem flashback naar 2016...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarom SkyF1, veel beter switchen mensen!
Spannond, voel m nu ook wel
Is helemaal mooi al VER HAM pakt met een nette overtake
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Is dit dat t seizoen waar we allemaal op hopen? Een echte strijd tussen 2 van de beste, zoniet de beste, van t veld
Bijna binnen de 1 seconde, volgende ronde drs denk ik. Het wordt krap aan.
eindelijk spanning in F1
Dat zei die toch ook.. Ik laat je met rustAMARONE schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:29:
Wtf. Flikker op met dit gelul. Naar max
-
Dan denk ik dat Max zo naast z’n auto staat en Hamilton hem even tiktMrOleo schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:30:
Hamilton gaat hem er af tikken.

per aspera ad astra
Zeur niet en verkeerde topic...Xepos schreef op zondag 28 maart 2021 @ 18:30:
Daarom SkyF1, veel beter switchen mensen!
Foutje Ham
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bam. Foutje ham
Hij gaat het doen!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
1.0 (Y)
Foutjes bij HAM... zou het dan!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En in het vervolg mag het taalgebruik iets neutraler.
[ Voor 78% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-03-2021 19:11 ]
Max gaat hem pakken.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ja binnen de seconde, Hamilton ging op het vuil.
.. zet de walkure nog wat harder ...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
GAATIE JONGENS!!!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Spannend
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als dit maar niet in tranen gaat eindigen....
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tanden in het stuur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.